Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdarec, jak se šteluje karbec na mustangu? Odstraním vůli v lanku, nastavím volnoběh a jehlu si dám na který zářez chci?
A ten mosazny šroubek nalevo a napravo od šroubku kerym se ladi volnobeh mam dotahnout? Někde sem slyšel že se ta levá tryska má povolit o půl otáčky z5...?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:44
Jméno: majlo
IP: uživatel10136
 zdar hele ja mam trisky dotahli na fect mnel sem jednu povoleneu a straitil sem ji pač se ty motory celi klepou  a musel sem tam dat novou a s jehlou ti neporadim pac tu mam hesky zvohejbanou
Datum: 07. srpna 2010 19:44
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Může to být netěsnící hlava?
Datum: 31. července 2010 22:34
 sry blbě sem to napsal předstih máš moc malej ne velkej  nebo je špatný palivo...
Datum: 31. července 2010 20:48
 jj moc velkej předstih a (nebo) přiucpanej vejfuk  + k tej vůli na plynu, jestli to dělá nebo nedělá neplechu záleží pouze na tom kudyma máš vedený plynový lanko  a ne na náladě konkrétního pionýra
Datum: 31. července 2010 20:46
 Předstih..ted nevím jestli malý nebo velký
Datum: 31. července 2010 18:38
 výfuk plný bordelu něbo předstih...
Datum: 31. července 2010 18:38
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A nevíte někdo čím to je že to střílí do karbeca? Může to být netěsnící hlava?
Datum: 31. července 2010 18:32
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 pokud to nedělá žádnou paseku, tak to tak nech..., já mám právě zkušenosti, že když je lanko bez vůle, tak to dělá neplechu, ale každej pionýr je prostě jinej
Datum: 31. července 2010 18:21
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Kony: Ani ne, mám to zcela bez vůle a hned když otáčím rukojetí se zdvihá šoupátko!
I když s tím házím v levo, v pravo tak se to bez otočení plynové rukojeti ani nehne!!!
Datum: 31. července 2010 15:19
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Fana: plynové lanko většinou bývá dost dlouhé, ale když odstraníš vůli, tak se ti při zatáčení řidítek bude podzvedávat šoupě v karbecu a bude se ti přidávat a obírat plyn
Datum: 31. července 2010 15:00
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 já vím, ale snad to nevadí...
Datum: 31. července 2010 14:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Já odstranit vůli můžu, protože nemám krátký bowden jako někdo...aby mě to přidávalo
Datum: 31. července 2010 14:55
 kony: víceméně opekuješ to co jsem napsal já
Datum: 31. července 2010 14:40
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Všechno co jsi napsal tak je špatně. Na lanku musí být vůle, jinak se ti při zatáčení řidítek bude ubýrat a přidávat plyn, jehlu dej na druhý zářez z vrchu a ty mosazný šroubky jsou trysky a ty musí být utáhlé, tím prostředním šroubkem (s tou pružinkou, co je mezi tryskama) se šteluje volnoběh a jen podotknu, že se volnoběh šteluje, až je motor zahřátý
Datum: 31. července 2010 14:29
 jednu na druhý zářez odvrchu..... to s tím povolení trisky si slyšel dobře, jenže to neplatí u karbecu z pionýra!!!.. u pionýra všechny mosazné trysky pořádně dotáhni. tím šroubkem mezi triskama (ten s pružinkou) se seřizuje volnoběh.
Datum: 31. července 2010 13:28
|



|