Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 23:23
 klasika 10
Datum: 01. srpna 2010 23:23
Jméno: Usoun
IP: uživatel9852
 když mám zaplá světla tak nejde klakson,když vyndám žárovku tak klakson funguje
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 23:43
 Zkus slabší žárovky do světel
Datum: 02. srpna 2010 23:43
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10094
 Taky mi trochurachtá se světlama, vyřeší se to zadnim světlem z led diod
Datum: 01. srpna 2010 23:09
 To je úplně normální...kdyz sviteji svetla, vsechen proud jde do nich,a moc proudu uz na klakson nezbyva..ale podivuhodne, me troubi krasne i se svetlama
Datum: 01. srpna 2010 21:59
 Zduř JAWÁCI mám JAWU 250/353 Kývačku 1960 a když zapnu klíček tak se mi začne zahřívat indukční cívka,to je první otázka,nevíte proč to dělá?A mohlo by to mít na něco z tohohle vliv?Když nabiju baterku tak nastartuju a pořád svítí DYNAMO což znamená že mi to bere elektriku jen z baterky ale když začnu motor vytáčet do vysokejch otáček tak mi relátko začne klepat ale nesepne se a nedrži ale prostě klepe tam a zpátky.Myslíte že by to mohli být uhlíky?Zkoušel jsem je zbrousit ale prostě po hodině ježdění se baterie vybije a konec.Díky moc za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 15:42
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Vím, o jaké relé se jedná, ale těžko s ním něco uděláš, třeba by ještě šlo zprovoznit, ale to vyžaduje velké zkušenosti, vybavení a hlavně trpělivost. Doporučuji výměnu za nové a nech to udělat někomu, kdo se tím zabývá. Např. v případě elektronického relé stačí malá chyba nebo náhodný zkrat a relé okamžitě odpálíš.
Datum: 02. srpna 2010 15:42
 No s dvaapulou začínám no...před tím jsem se vrtal opravdu jen ve fechtlech=)To jsem se už napůlil a nagenerálkoval mtorů ale tady v těch silnějšich mašinách jsem ještě nezkušený a mate mě ten název RELÉ a Relátko protože tady na SESE je RELÉ a Relátko tak nevím proč to SESA nepojmenuje všechny relátka takhle stejně protože pak si člověk mysli že se jedná ještě o něco jinýho.  No je to 6V relátko a má tam vlastně ty dvě cívky na levé straně to se mi sepíná bez problému ale to právy který má nabíjet tak začne až ve vysokejch otáčkach jen cvakat takže bude asi špatný.
Datum: 02. srpna 2010 12:52
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No vidím, že asi s motorkou teprve začínáš. Relé, relátko nebo také regler je jedno a to samé, odborný název pro to je regulátor napětí. Jaký typ relé tam přesně máš? jestli tam nejde nic seřizovat, tak to už není původní, ale elektronické.
Datum: 02. srpna 2010 11:33
 A to Relé a Relátko neni to stejný že?A kde na té mašině najdu RELÉ?
Datum: 02. srpna 2010 10:50
 Uhlíkama nevím jestli to bude ale rozhodně je můžeš zkontrolovat. Jestli jsou dlouhé 8 mm nebo kratší, tak je vyměň za nové.
Datum: 02. srpna 2010 10:28
 No ale Relé a Relátko je to stejný ne?Právěže to Relátko které tam teď je tak seřizovat vubec nejde a nic tam na seřizování není ani kamoši kteří tomu rozumí víc než já tak se na to dívali a fakt nic.Takže myslíte že uhlíkama to být nemuže?  Děkuju za rady.
Datum: 02. srpna 2010 9:46
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Indukční cívka se ti zahřívá když je zapnuté zapalování a současně sepnutý přerušovač, tedy kladívka. Proud jde ze svorky 15 ve spínací skřínce přes indukční cívku na sepnutá kladívka a tím se uzavře elektrický obvod. Pokud zapomeneš v tomto případě vypnout zapalování, vybije se ti baterka. Pokud tam máš původní relé a pořádně nefunguje, tak ho vyměn za nové. Tyto původní relátka je obtížné seřídit, někdy to ani pořádně nejde, většinou je vyhazuji a dávám nové.
Datum: 01. srpna 2010 23:01
 zdar hoši když chci mít na čz 477 rozetu z hnojniho pasu misím mít šponovák řetězu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 11:35
Jméno: Zdena
IP: uživatel10097
 Ano musis protoze jinak by ti padal retaz muj tAtka ma Čz a ma tam tu rozetu jak oni pises vis takze to vim
Datum: 02. srpna 2010 11:35
Jméno: jura
IP: uživatel1026
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:00
 Co od toho očekáváš? Lepší cenu? Větší výkon? Menší spotřebu? Kromě toho, že je levnější, nebude asi to pravý do babetty, lej tam speciál nebo natural a máš klid.
Datum: 01. srpna 2010 22:00
 Nepřijde ti benzín jako dobré palivo?
Datum: 01. srpna 2010 21:42
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau hosi , chtel bych upozornot na akci ktera jiz probehla a sesa umistil logo na hlavni stranu . Respekt je sjezd motorkaru zamereny na klidneni horkych hlav v provozu , doufam ze pristi rok bude stejne supr jako ten letosni (jo a byl tam i fichtl )
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 11:54
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 fotky sem bohuzel zadne neporidil , pocitam s tim ze budou v brzke dobe dostupne nekde na netu pobne jako z predchazejicich rocniku , kazdopadne doporucuju je to supr akce
Datum: 02. srpna 2010 11:54
 draku ja sem na to prisel den pred tim,,,tak to bylo na rychle vlozeno,,ale priste jedu  mas fotky,,,?
Datum: 01. srpna 2010 23:40
Jméno: georges11
IP: uživatel10092
 Čau fichtlaři, mam problem se svim pinckem. Když se slušně zahřeje tek se strašně přechlastává. Nedrží volnoběh(musim furt přidavat plyn),špatně se rozjíždí(přidam plyn a poustim spojku) tak zakucká a zgebne,stoupá bílej kouř přímo z motoru,jo a když je horkej tak blbě startuje(musim vypnout benzin a startovat,startovat...nebo roztlačet.Všem moc diky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Když se zahreje a nedrži vonoběh mužře zpusobovat bohata směs.Dej jehlu na druhý zářez od vrchu.To že nemá sílu může způsobovat Ucpaný výfuk.Když stoupá bíly kouř z motoru,muže dělat netěsníci hlava.Vse co sem napsal zkontroluj.Nebylo by na škodu vymyt karburátor a přetěsnit ho a znova nastavit zapalování.
Datum: 01. srpna 2010 22:35
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 mrknina svicku jakou ma barvu pak napis, Skontroluj karbec jestli tesni k valci. Mozna je nekde naka netesnost podivej se jestli to nekde nefouka
Datum: 01. srpna 2010 20:33
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 14:19
 1) oktanový číslo 85 to fakt nemá, to tady stando zase nešiř nesmysly. OČ je skutečně vyšší než u benzínů (čistý etanol má OČ 113).
2) bude to tahat vodu ze vzduchu, to je fakt, takže skladovat jen v dobře těsnícím kanystru a z nádrže vyjezdit co nejdřív
3) bez přenastavení pojede to stejně nebo spíš hůř, ale s patřičně upraveným motorem to má potenciál a mohlo by to jezdit i líp než na benzín
4) spotřeba bude určitě větší a možná budeš mít problém to smísit s olejem..... je třeba zkusit, jestli se olej nevysráží na dně.
Datum: 02. srpna 2010 14:19
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 175 sezere vsechno, no doufam ze jsem neudelal chybu, vyzkousim ho asi za 2 tejdny tak napisu
Datum: 02. srpna 2010 7:26
 farmez: ty sis koupil 40L ??  tvl úplně na ho*no...... !
Datum: 02. srpna 2010 6:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele když to obsahuje líh , tak to váže vodu jak už se zmínil standa...tak to ještě nařed vodou a pojede to ještě víc!!!! určo to bude super palivo za 25kč
Datum: 01. srpna 2010 23:14
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Co takhle methylalkohol neboli methanol ? četl sem že to davaji do závodních aut.
Datum: 01. srpna 2010 22:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Co takhle methylalkohol neboli methanol ? četl sem že to davaji do závodních aut.
Datum: 01. srpna 2010 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel10093
 Me se ten clanek zda jako kravina,,,,,co sem slysel ja,tak je to natural 95 naredenej lihem a ve vysledku to ma oktanovy cislo 85....tzn.sracka do skodovek a do fichtlů ktera je navic redena lihem,kterej na sebe extra vaze vodu....takze to bude pro rychly pouzití.....
Datum: 01. srpna 2010 21:38
 Jaký by měl být předstih na 250 353? Startovat to je o zdraví. Spíš menší, nebo větší.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 11:47
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Panelka má předstih 3,5-4 mm, kývačka 5 mm. Nastavuje se většinou horní hranice předstihu, protože jak se provozem postupně zmenšuje odtrh, tak se zároven zmenšuje i předstih.
Datum: 02. srpna 2010 11:47
 Panelka, nikoliv kývačka, se koukni na sesa jawa a stáhni si příručku pro typ 353 03.
Datum: 02. srpna 2010 10:37
 Ondragram: sorry jestli jsem tu někoho popletl ale já si na 100% jistě pamatuju že a 250ce jsem měl v příručce napsané 3.5-4 mm byla to panelka 590. To je jediné co jsem si kdysi dávnoiz tej přiručky zapsal ale kde je její konec to ví bůh
Datum: 02. srpna 2010 10:26
 nezapni este zapalovanie a s nakopávackou jemne nastav piest na DÚ potom zapni zapalovani a koni do toho  inak to kope
Datum: 02. srpna 2010 9:52
 No, a tím se vracíme k původnímu dotazu a sice když příručka uvádí 4-4,5mm, tak se dává menší, nebo větší z těchto hodnot? Taky někdy i pěkně střílí, bez keců to doslova vyplivlo tlumič z vejfuku.
Datum: 02. srpna 2010 9:35
 No může to být i předstihem. A dělá to hlavně to že ti motor nejede pravidelně. šlápneš,klikovka se několikrát setrvačností přetočí a na poslední otáčce to bouchne tak to kopne dozadu. Seřid si perfektně předstih a karbec.karbec pěkně pročisti,dej novou svíčku a když pořádně šlápneš tak tě nemůže kopnout.
Datum: 01. srpna 2010 22:48
 Bbým startováním to skutečně není. Nekopalo to, dokud jsem neměnil stator a tím jsem si asi rozhodil předstih, i když jsem si ten zářez ze statoru přenesl i na ten nový..
Datum: 01. srpna 2010 22:36
 nedá se nic dělat musíš jí ukázat kdo je pánem a pořádně kopnout. Ona si dá říct. Předstih na tento stroj dávám 3.5mm a jede jako šlak
Datum: 01. srpna 2010 22:32
 kdyz ti jednovalec vadi ze te kope kup si 2valcovej motor 354   a mas klid
Datum: 01. srpna 2010 22:13
 startovat o zdraví to není, me kejva kope furt a už to neřesím aspon dobře jezdi  predstih nech bejt a jezdi
Datum: 01. srpna 2010 21:44
 2,5 je hodně málo, dal bych 3,5-4mm
Datum: 01. srpna 2010 21:22
Jméno: sindy
IP: uživatel9328
 zdar ja bych tam nechal 2.5 mm
Datum: 01. srpna 2010 21:15
 musíš víc šlápnout, jinou vědu v tom opravdu nehledej
Datum: 01. srpna 2010 20:58
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 to by nemelo ja jsem tetka steloval na tuhle hodnotu ten samej stroj a kopne pouze kdyz slapnu pomalu musim rychlejc pak se to nestava jen vyjmecne chceto drzet treba pul plynu
Datum: 01. srpna 2010 20:34
 No jo, ale při každém pootočení to opravdu nemusí kopat tak, že ti to urazí nohu.
Datum: 01. srpna 2010 20:11
 Buď rád že to kope zpátky, alespoň víš že máš v cajku motor...
Datum: 01. srpna 2010 20:10
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 3,2-3,5 kopnout to muze vzdycky
Datum: 01. srpna 2010 19:49
 Na burze jsem si koupil to origo z. světýlko(plechové s dvěmi okénky) na kyvnu a má bílé sklo. Může to vadit Policii, STK? Respektive čím to zabarvit, jak jste to provedli vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2010 1:05
 blb: hele radsi se zeptat nez udelat chybu. nikdo neni vsevedouci. a kdo si to mysli tak je pitomec. kdyz jsi zkusenejsi a tohle je pro tebe pitomina tak se nevyjadruju a kdyz tak poradim. toď muj nazor a delej si s nim co chces  .
Ondragam: jak chapu jestli chapu tak horni cast je cervena a spodni bila? neni to nahodou osvetleni SPZ???? kdyz jo tak by to melo byt ok.
Datum: 06. srpna 2010 1:05
 Přesně tak, nějakej drn co právě vypadl ze vsi se nudí a píše hovadiny a sám nemá ani na koloběžku(finančně, schopnostmi jízdy). Stejnětak nějakej dobytek, to bylo něco podobnýho jak blb.
Datum: 02. srpna 2010 10:40
 Ondragam: Hele v JZD a na venkově by jsi musel inteligenci podobnou "blb"ovi hledat mooc dlouho. Znam dost lidi od JZD a jedinej neni takove tele jak blb. Povoz taženy koňmi: vyvracím. kůň je inteligentní zvíře které by od daného uživatele uteklo poté co by mu otisklo zadní levou podkovu do obličeje.
blb: nekecej. ožná si ondragam neumi utrit prd.l (o čem pochybuju) ale zato ty ani nevis ze nakou prdel mas a prdel ti bez tveho vedomi utira tvoje máma použtou plínou. Nespamuj tady pokec lidi ktery maji radi svoje moto a zacni si cist encyklopedii. Vsadim se že si myslíš že to co mas pred prdelí slouží jen na čúrání.
Prominte za OT ale nesnasim kdyz nekdo takhle nadava a urazi normalni lidi. Zvlast pise na fichtlpokec a to doma urco fichtla ani nic podobne nema pac by potreboval pomocna kolecka a kosmodisk aby se na tom udržel.
Datum: 02. srpna 2010 9:57
 podla mna Franky uz by zasluzil BAN,on nehodi sem len preto aby na niekoho nadával,nadávaj zo svojim rodiciam ked ti dovolia,ale na na FK
Datum: 02. srpna 2010 9:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 půjčil jsem kámošovi 05 a místo zadního světla tam je žárovka 12v/21w nabarvená červenou lihovkou  už ho s tím stavěli a nic ani neříkali..
Datum: 01. srpna 2010 23:16
 Dle tvé reakce jsi právě zaparkoval povoz se senem tažený koňmi a zasedl ke svému deset minut nabíhajícímu dřevěnému počítači a ještě jsi ani neodložil vidle. Vrať se do JZD a z FK vypadni...
Datum: 01. srpna 2010 22:34
Jméno: tomas
IP: uživatel9691
 cau draci vim ze to sem nepatri ale kam se dava pojistka a baterka na MZ a kolik voltu .diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 20:07
 Baterka je pod pravým kastlíkem, 12V, a pojistek je na MZ víc než jenom jedna, myslím že 4, jsou v černé krabičce blízko zadního blatníku. Dostaneš se k nim taky po sundání pravého kastlíku.
Datum: 01. srpna 2010 20:07
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 AHoj draci mam 05 fichtla ale zda se mi ze extremne zere opravdu dam tam 2 litry a za 10 kilasku ho nemam...(plus minus)..Prave se chystam na serizovani predstihu myslite ze tomu nejak pomuzu ???Dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:23
 a jako jede v pohodě ten fichtl nebo se dusí a nejde do otáček?
Datum: 01. srpna 2010 22:23
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 Nechodí ti v noci soused na benzín?
Datum: 01. srpna 2010 22:13
 Taky si myslim že ti to někde teče...taková spotřeba je nemožná
Datum: 01. srpna 2010 19:18
 chceš říct že ti žere 20l...slovy: DVACET LITRŮ NA 100 KILOMETRŮ??? blbost jak chceš... nejezdíš nehodou pořád 1 plný?  ....
Datum: 01. srpna 2010 19:14
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 Ale kdyz necham fichtla stat tak tam nic netece  Ale diky podivam se xD
Datum: 01. srpna 2010 18:56
 Někde ti to brutus teče..velká hladina v plovákovce..z kohoutu, nwm kde
Datum: 01. srpna 2010 18:53
Jméno: FIchtl
IP: uživatel9832
 CAU mam jawu 05 a nejakym zpusobem sem pri jizde urval trosku pistniho krouzku (nastesti sem nic nezadrel),trosku to tam fouka myslite ze to nejak snizi vykon ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 19:01
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Jestli máš dobře píst,tak to poznáš podle šipky na něm.Musi měřovat dolu(k vyfukovému kanálu) a když nemáš čipku,tak první zámek musí být nahoře( k sacímu kanálu)
Datum: 01. srpna 2010 19:01
Jméno: FIchtl
IP: uživatel9832
 netusim jak sem ho mohl urvat..ale nechapu jak poznat jak ten pist dat kdyz je z obou stran stejny akorat mam doma jeste jeden a ten ma v pistu takove zbrousene V xD
Datum: 01. srpna 2010 18:50
 samozřejmě že to vadí....utíká ti tlak. jak si mohl urvat kroužek? že to byl první kroužek a urval se spodek...... určitě máš daný obráceně píst.
Datum: 01. srpna 2010 18:44
Jméno: jirka
IP: uživatel5364
 Zdravím, prosím radu k jawě 555. Při startování klouže nakopávačka. Rozhodil jsem motor a přeskakuje volnoběžka naproti startovacímu segmentu (jsou omleté zoubky mezi kolečky 14 a 24 zubů). Dá se tato volnoběžka někde sehnat ? Co jsem viděl, nabízejí tuto součástku jen na 05 a ta má tuto volnoběžku s kolečky 13 a 23 zubů. Pasovalo by to, kdyby se vyměnila volnoběžka a celý segment s hřídelí z 05 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 18:37
 Cau draci...muze ucpany kohoutek zpusobovat spatne startování? chyta to az tak na 6. nakopnuti....drive to chytalo uz na 1........
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 1:06
 promin,ale pokud si radsi koupil novej kohoutek,ses pro me pohodlnej lenoch,kterymu vadi udelat jednu praci vickrat a poradne  vis kolikrat ja sem se nastavoval predstihu,cistil kohoutku,hadicky....?kdybych to mel resit jako ty,uz mam slozenyho pincka z novejch dilu.pokud nevycistis nadrz poradne,stejne se ti to ucpe.
Datum: 02. srpna 2010 1:06
 Nj tak to se nediv....jinak každej kohoutek musí jít nějakým způsobem vyčistit, pokud nejde, nejspíš si ho zevnitř zalil betonem
Datum: 01. srpna 2010 21:17
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Tu uz jsem taky cistil sice ne tak účině ale čistil.....+ to sítko co mam na kohoutku ted je děrave a je v nem asi 2 cm velka díra........
Datum: 01. srpna 2010 21:11
 Podle mě se ti dřiv nebo později zase ucpe....musíš mí hodně zaneśenou nádrž bordelem, nebo korozí.
Datum: 01. srpna 2010 20:49
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 ne sitko je OK....svíčka je už rezata  je to jeste original z pařízka  ale jiskru dava velkou a pravidelnou.......plovákovka je přesně nastavená a při jízdě mi fichtl strasne cuka.....a nejde do otacek.....a po 20 metrech mi to chcipne............proste tam nedotejka benzin protoze predstih a odthr je skvele sestelovanej.......proste se to neda vycistit dnes jsem to zkousel znova......uz me nebavi sundavat plechy vypoustet benzin atp....... obednal jsem novej kohoutek a je to
Datum: 01. srpna 2010 20:28
 a nemáš třeba nějak moc zanesené to sítko??
Datum: 01. srpna 2010 20:06
 ale to neznamená že to má vliv že ti to chytá na po 6. Mě pincek chytal taky i po dvou měsicích na podruhé teď i když je každý den jetej chytá na 3. našlápnutí. Ale taky se koukni v jakém stavu je svíčka, zkontroluj hladinu apod. Kdyby ti tam dotýkalo málo benzinu tak ti to při jízdě bude škubat.
Datum: 01. srpna 2010 18:20
 a měl jsi ho rozebranej ? Kohoutek nevyčistíš že ho nasazený z jedné strany proštaráš. Musíš udělat pořádně¨. Pokud je čistý tak se koukni v jakém stavu je těsnění popř. za 10kč kup nové.
Datum: 01. srpna 2010 18:13
Jméno: vlk01
IP: uživatel3522
 Mě ten kohoutek vyčistit nejde  zkousel jsem to uz 3x.....profoukal jsem ho kompresorem vyskrabal dratkem, proplachnul a porad je to ucpany.......z hadicky to jen tak "čůrá" a nestíhá dotýkat benzín.......a rezerva je ucpaná úplně z tý nvykápne ani kapička  ..........takze si budu muset koupit novej
Datum: 01. srpna 2010 17:47
 Může no  ...vyčisti ho, a pak se podívej na nastavení plovákové hladiny.
Datum: 01. srpna 2010 17:42
Jméno: baxis
IP: uživatel10046
 cau, ja mam utesnit hlavu valce? normalne kdyz sem sundal hlavu tak mezi hlavou a valcem nic neni
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 7:32
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 stesnenim mi to vzdy foukalo a bez nej ne, dotahoval jsem to do krize poctive a dostm, stejne to stesnenim netesnilo, bez nej jsem to dotahl scitem a tesniloto!!!!!!!!!!!!
Datum: 02. srpna 2010 7:32
 u toho nemusí anebo může být těsnění. Já ho tam nemám.
Datum: 01. srpna 2010 18:21
 tak to zabrus brusnou pastou na ventili, o střední hrubosti
Datum: 01. srpna 2010 17:32
Jméno: baxis
IP: uživatel10046
 mustang, no ty plochy co dosedaji se mi nezdaji moc dobre slicovane
Datum: 01. srpna 2010 17:23
 A co by tam melo byt ? taky by bydlo na cem si tu hlavu sundal ale proste ji tam dej aby sedela stahni ji do krize a je to popripade ji zabrus brusnou pastou na ventily
Datum: 01. srpna 2010 17:14
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec jak toče na mé jawě 21 nemí zadne kostření jak to mám spravit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:07
 pardon kost= kostri
Datum: 01. srpna 2010 17:07
 Jako na zadnim svetle ? kostra je drzak zarovek sama o sobe je prisroubovanej k velkymu plechu a ten je prisroubovanej ke kostre a tak to kosti
Datum: 01. srpna 2010 17:06
Jméno: Hady
IP: uživatel7314
 Zdar draci. Zlobí mne převodovka u Jawy 21, špatně tam jdou kvalty, musím se hodně snažit abych tam něco kopnul....Dřív to normálně chodilo, jen mi občas vyskakovala dvojka...ted si jedu z kopečka na neutral, chci tam kopnout za 3 a ono nic..s velkou snahou sem tam dával dvojku, na kterou sem dojel domu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 21:24
 Čéče to si měl kliku, já mám ohnutou vidličku a to je téde jiná štrapáce, to něž opravovat, to chce radši cit, klid a hodně trpělivosti s řazením.
Datum: 02. srpna 2010 21:24
 ok
Datum: 01. srpna 2010 19:15
Jméno: Hady
IP: uživatel7314
 Povolil se mi ten šroubek, díky
Datum: 01. srpna 2010 18:14
 Mas dotazeny ten sroubek na automatu ? je zapusteny a ma kulnusovou hlavicku zkoukni ho a pak jestli mas dost oilu v prevodovce...
Datum: 01. srpna 2010 17:09
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Zdravím lidi,existuje nějaké lepidlo na hliník?Nebo něco podobného?Já sem totiž strhl závit na šroubu co je pod karburátorem s tyčkou co drží plovák a jedou mi normálně vypadl ale našel sem ho,díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 21:54
Jméno: David
IP: uživatel2156
 No jo,ale mě ten šroub v tom ani nedrží,když to převrtám tak nebudu mít větší...a tenhle ani převrtat nepujde asi.
Datum: 01. srpna 2010 21:54
Jméno: Rusty
IP: uživatel10046
 pokud máš strhanej závit tak na nějaký lepení kašli a převrtej to, taky sem měl strhnutej závit a snažil sem se to zůzně lepit a "oddalovat" ale dřív nebo později to prostě budeš muset převrtat
Datum: 01. srpna 2010 16:48
 já mám podobný lepidlem tejhle značky přilepený ložiska a drží to...dá se to koupit v každej lepší ložiskárně, já ho koupil v Lanškrouně.
Datum: 01. srpna 2010 15:27
Datum: 01. srpna 2010 15:22
 http://hf-market.takeit.idnes.cz/strednepevnostni-zajistovani-sroubovych-spoju-ia-103-14818?184723
Datum: 01. srpna 2010 15:22
 urcite neco bude ...dnes je lepidel halda a na vsechno....... ale asi bych tomu neveril kdyz to bude prilepeny ..... asi bych radsi si udelel do toho vetsi zavit a nechal jsi z obic sroubu na souostruhu udelat to sami
Datum: 01. srpna 2010 14:15
Jméno: lIl
IP: uživatel10027
 Draci, mám problém...nejde mi nastartovat fichtl...svíčka je mokrá, jiskra jak prase ale nejede...\\\\r\\\\nKdyž běžím vedle toho tak to jakoby chytá ale nechytne! Občas to prskne s karbecu..\\\\r\\\\nPředstih sežízenej a karbec vyčištěnej...!\\\\r\\\\nDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 22:16
 Myslím že nestačí....zabruś to  ...pojede to to líp
Datum: 01. srpna 2010 22:16
Jméno: fana
IP: uživatel10027
 Je nutny ji zabrušovat? nestači vazelina a do křiže pořadně dorvat?
Datum: 01. srpna 2010 22:13
 jo
Datum: 01. srpna 2010 21:19
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 mám novou 15 i 14 a je to to sano...když netěsní hlava nebo válec tak by to taky mohlo dělat?
Datum: 01. srpna 2010 19:52
 A co ta svicka jina ?
Datum: 01. srpna 2010 19:16
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Jehlu sem dal uplně dolů ( plíšek nahoru) a nic...ale když běžím vedle toho nebo z kopce tak to jede...
A mohla by to být netěsnící hlava nebo válec?
Datum: 01. srpna 2010 18:15
 Nebo zkus kdyby to nepomohlo vymenit svicku
Datum: 01. srpna 2010 18:03
 Zkus nastavit směs na chudší, asi máš bohatou pokud je svíčka zaolejovaná a jiskra dobrá..
Datum: 01. srpna 2010 13:35
 Když to prskne do karbu máš nejspíš malý předstih, nebo bohatou směs
Datum: 01. srpna 2010 13:25
|



|