Jméno: paja
IP: uživatel2970
 Čau, prosím Vás kamarád našel doma nějaký válec na pionýra a je na něm vyraženo písmeno C co přesně to znamená? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 8:06
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Válce i písty se třídily podle tolerance.Nejmenší rozměr vykazoval válec třídy A a k němu byl dán píst A,který vyhovoval této
toleranci. Dále byly B a C. K těmto válcům byly taktéž přiřazeny písty s odpovídající toleranci B a C .
Datum: 13. srpna 2010 8:06
 Uvažuju že bych si to taky nechal udělat,kámoš to má a perfektně zajeté a má to kompresi jak sviňa. Na jedničku nemá šajnu to roztlačit ale taky mu to teda jede... tah to má jak traktor
Datum: 12. srpna 2010 23:21
 logicky: čim těsnější výbrus, tim delší a náročnější záběh, ale zas o to větší výdrž, obzvlášť v kombinaci s nesmrtelnym tříkroužkovym pístem, a naopak čim volnější výbrus, tim rychlejc to zajedeš a můžeš točit kam až půjde, ale zas to nevydrží tak dlouho..
Datum: 12. srpna 2010 23:06
 Slyšel jsem že když si nechám udělat těsný výbrus tak se to nějakých prvních 1000Km přidírá ale jak seto zajede tak to stojí za to. Co je na tom pravdy?
Datum: 12. srpna 2010 22:55
 aha
Datum: 12. srpna 2010 22:50
 petrpavlicek: v zadnem pripade to neznaci vybrus!!!! výbrus se značí čísly 1, 2, 3, atd.... písmena A, B, C značí třídu přesnosti při výrobě... C je myslím volnější (samosebou při origo vrtání)
Datum: 12. srpna 2010 22:13
 Značí vúli výbrusu..nebo tak něco...
Datum: 12. srpna 2010 22:11
 označení výbrusu by to mnelo bejt
Datum: 12. srpna 2010 22:11
|



|