slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1063  1064  1065  1066  1067  1068  1069  1070  1071  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: michal88      IP: uživatel7794    
custe blazni potrebuju poradit mam dylema ze svym fikem nemuzuho nastartovat ma tendency chtnou ale ani za boha nechce chytnout benzin tam jde jiskra je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 19:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim,vim ze me nebudete mit radi,protoze se to netyka fichtlu..ale slusne se ptam-dnes jsem koupil hondu,je to prekopavka ale podle vseho z typu xl125s 4takt z nejakyho 80tyho roku..potreboval bych nekde najit schema zapalovani,do zapalka mi tece olej,tudiz prestane zapalovat.nevite o necem,nebo o nejakym diskuznim foru?nikdy jsem nemel nic krome jaw a čz..dekuju moc,sem bezmocnej... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 4takt takze je vsechno jinak,za zapalkem je rozvodovy retez..nakonec sem se docet,ze tyhle motory maji zapalovani v oleji.gufero neni v celem motoru ani jedno (vyjimkou nakopavacky,radicky a sekundarka :-)
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: roky ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau no ja bych skusil poradne vycistit zapalko a hlavne vymenit gufero pod zapalkem aby tam netekl ten olej a pak kdyby to nepomohlo tak bych resil jinou cetu
 
 
Datum: 16. srpna 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: fichtl      IP: uživatel10178    
nemate nekdo schema jak patři dratky na statoru?? prosim ?, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo hele ted sem si všiml že si napsal pod nickem fichtl,...tak to sorry, ale já na nicky moc nekoukám...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.sesa-moto.cz ....to je za 1.______za druhé si nezadal jakou máš mašinu, a za 3. jestli máš zápalko 20 nebo 30w
 
 
Datum: 14. srpna 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak těžké, napsat na google ???
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:49
 
 
 
 
Jméno: szpyro      IP: uživatel10178    
zdravim potřebuju pomoct na fichtlu mi nejde jiskra tak sem to skusil prstem jestli to vubec bije když sem šlapl slabe vubec nic když vic tak to jenom trochu zasvedelo :-( nemuže to byt špatnou civkou ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10193    
nebo slabší ,,magnet,, rotoru
 
 
Datum: 14. srpna 2010 20:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatná indukčńí cívka to mze být, pak taky, malý nebo velký odtrh, fajfkou, špatným VN kabelem, velkou vzdáleností Zap. cívky od rotoru atd atd....
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: JAWAAA      IP: uživatel9832    
Cau lidi kdyz mam na klice vuli do strany a to dost velkou ze to vadi a nemuzu s ni jezdit..v jednom tematu se hadali o tom ze je to normalni.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: JAWAAA      IP: uživatel9832    
Takze na tu kliku mohu jezdit ano ???? Prosim cekam jen na vaší radu.
 
 
Datum: 15. srpna 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou obě úplně jiný
 
 
Datum: 14. srpna 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: JAWAAA      IP: uživatel9832    
Ano mi se hne pouze ojnice na klice ale jakto že se mi na 05 ta klika nehne skoro vubec a na 21 šíleně??
 
 
Datum: 14. srpna 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klika v motoru se nemůže vůbec hnout!!!...ale ojnice se má do boku hýbat..1 mm je v pořádku, tzn : pokud se ti hýbe klika do strany v motoru něco je špatné, asi nemáš vymezovací podložku pod jedním ložiskem, ale pokud se ti hýbe jen ojnice je to v pořádku
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:29
 
 
 
 
Jméno: JAWAAA      IP: uživatel9832    
Takze kdyz mam 1mm do strany kliku tak muzu jezdit jo ?? Protože jsem se bavil s jedním odborníkem a ten viděl muj motor a říkal že bych takovou kliku s tou vůli měl vyměnit
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo hádali jsme se tam...a je to pravda...vůle do boku ojinice přímo musí mít!!!
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl bych na vás takový dotaz. Mustang nejede dle mých představ. Motor po GO(ložiska, gufera, těsnění, spojka) Nový filtr. Svíčka PAL 14-8R krásně cihlová. Předstih nastaven, karbec vyčištěn. Problém je v tom, že na trojku nedosáhne vůbec nějakých provozuschopných otáček. Na jedničku to má za studena trochu síly, za tepla ani prd. Když se rozjedu s plným plynem, tak to chvíli jen líně jede a po nějaké dost dlouhé době to dostane otáčky na přeřazení, při přeřazení taky hrozně dlouho tvrá, než nabere otáčky a na tu trojku je nenabere vůbec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
jak si slozil prevodovku? neotocil si cirou nahodou kolecka v prevodovce? to by vysvetlovalo tu trojku co se tyce te 175 nemuzes srovnavat 175 te zene dopredu setvacnou silou i kdys je vybehana fichtl vazi o neco min ..
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jak to poznám?
 
 
Datum: 15. srpna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
moc zamáčklá gufera??
 
 
Datum: 14. srpna 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, vejfuk nádherně čistej, koleno utěsněný. Nevím, jestli dělá takový rozdíl obsah, ale u mé 175 je válec vyběhaný asi dvakrát tolik a stačí trochu vzít za plyn a jsem pryč.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:50
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik je na tom najeto na válci, co výfuk je čistej? Malej výkon jsem měl špatnym předstihem.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus jakej je rozdíl mezi svíčkami PAL N8 a PAL N8Y ? a co třeba PAL 14-8-R ? co je to zač? vyhrabal sem je doma a nevím jaký to sou svíčky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: kekz      IP: uživatel8731    
aha díky.. to sem nevěděl :-D v čem je dobrý to vysunut jiskřiště?
 
 
Datum: 14. srpna 2010 21:09
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
PAL 14-8-R 14 značí rozměr závitu
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: zipoman ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N8 je telelně stejná jako N15c od briska, Y je vysunutý jiskřiště a ta palka je original doporučovaná do pionýra (odrušená R)
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:31
 
 
 
 
Jméno: Jiri      IP: uživatel1553    
Dobrý den. Chtěl bych si koupit tmel Paulin. A potřeboval bych poradit, jestli je tam potřeba dávat papírové těsnění? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
cervenej lukopren + tesneni a bude to tesnit jak pitomi
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem za lukopren, stojí asi 120 kč, v drogerii seženeš mini balení za 40-50 kč...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 20:15
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Doporučuju červený silikon na motory Soudal bez papíru. Stojí 250, ale ani nekápne.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele mustangisto hlavne paulin nekupuj :-D...to uz je lepsí samotný papír
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:15
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Mám dotaz kolik stojí výbrus válce? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Domažlice 750
 
 
Datum: 15. srpna 2010 9:29
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Olomouc 450kč se všim,akorát nekvalitní píst mi praskl při nasazování a nejsem jediný! co jsem se ptal po okolí...
 
 
Datum: 15. srpna 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem měl u pana Baška taky 650
 
 
Datum: 15. srpna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás 650 Kč :-P
 
 
Datum: 15. srpna 2010 8:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
u nás v Chrudimi 450,- i s pístní sadou
 
 
Datum: 14. srpna 2010 23:11
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V mototechně
 
 
Datum: 14. srpna 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
A kde výbrusy dělaj?
 
 
Datum: 14. srpna 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
záleží na co... na pionýra kolem 400 i s pístem, čepem, kroužkama a pojistkama..
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dá se nějak elegantně(jak moc to bude prasečina je mi fuk) opravit protáčející se bronzové pouzdro hned za sekundárním kolečkem? Teče tamtudy olej a hnojí mi to podlahu. Pokud možno bez výměny karteru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 23:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
lepidlo bude asi nej,....nebo vem důlčik a na pouzdře udělej důlky a pak ho namatlej tmelem a nacpi ho tam
 
 
Datum: 14. srpna 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10193    
Máš 10 motorek a ptáš se na takovou blbost.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prilepit lepidlem na ložiska...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar draci, jak poznám že potřebuji dva výbrusy? Mám doma válec na kterým schodek jak je to vyběhané, když tam přejedu prstem tak to citim...! Nevim jestli bude stačit jeden vybrus nebo zrovna dva...! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s suplerom len to mozes odmerat ze aky más vybrus,,ze v akom stave je nevies odmerat,lebo priemer vybrusu kde nehodia piestné kruzky zostane skoro ako novy aj ked válec je vybehané na maximum,preto neviem odmerat to s suplerom,takze len s suplerom nevies zistit ze ktori vatsi vybrus budes potrebovat,ja typujem ze si mechanik tak to musis vediet napriklad ked musis odmerat brzdovy kotuc ze jeho jrubka ze ci je este v norme casto od falce nevis to odmerat s suplerom potrebujes na to mikrometer to je taky isty pripad
 
 
Datum: 16. srpna 2010 19:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blb- ty s cim by si to meral? s suplerom sa to nedá a málo kto má na to specialné meradlo otvoru
 
 
Datum: 15. srpna 2010 14:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej to do brusirny a rekni jim,aby ti to udelali tak,aby tam nebyl schod...oni si s tim uz poradej..preci ti nedaj vybrousenej valec na kterym porad bude schudek..
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: haryk22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar vyměnil sem válec ale furt se mi zdá že to nemá tokový výkon jaký byto melo mejt nevim co by to mohlo ten výkon zvýšit jestli větší tryska nebo co?jeto pincek a válec není vyběhanej je akorát zajetej.dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud myslis novej,jako ze nove koupenej,je mozny ze je to polskej valec a co sem slysel tady od zkusenejsich fichtlaru,neni dodelanej a jede to s nim hur..pokud si mel starej valec jen nove vybrousenej,tak bud je spatne zajetej,nebo jeste zajetej neni..zkus vymenit krouzky..taky sou moznosti mimo valec-spatnej predstih,spatna smes,spinavej karbec,filtr..
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Otevřel jsem sekl spojky na pařezu 555 a naskytl se mi zvláštní pohled. Primár má spojovací článek. V katalogu ND není nic vidět. Dělalo se to tak, nebo to nějaký kutil domácí vyrobil ze sekundáru? Jde případně použít primár z 21čky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak asi jo, ale je vytahanej jak kšandy. Asi ho vytáhnu z mého rezervního motoru.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já myslel že tam máš nasrane.řetěz je normalizovaná strojní součást koupitelná v metráži.tzn že múže být spojený spojkou nebo snýtovaný
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:22
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám to taky na mojí 555, takže se to asi dělalo...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:14
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dekl
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel9121    
čau hoši poskládal jsem motor vše v pohodě ale pak jsem zkoušel potočit řetězovím kolečkem a vůbec to nejde startovací pákou jde točti i klikovka se točí krásně akorát to kolečko nejde točit sni silou díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
By me zajimalo jak ty motory skladate.... asi montujete vsechno na sucho ne? Kdys neco skladam tak to vzdicky promazu ... plati to vsude proste kdo maze ten jede at v oblasti sexu nebo motorizmu :-D
 
 
Datum: 17. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to měl taky. Normálně to nastartuj a překonej první rozjezd(já třeba musel dát úplně plný plyn) a po 3km v pohodě.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:31
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zarad jednicku a slapni na nakopavacku..nebo zkus roztlacit,snad se to srovna..taky je mozny ze se ti to v motoru skrizilo.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mi to nešlo. při prvním startu, zahrčel motor až sem se lekl, najel sem pár metrů, sedlo si to, a ted se točí krásně :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: primax69      IP: uživatel5566    
zdarec,nevíte nekdo prosim vás lesti čz 180/487 a čz 175/477 má uplně stejnou převodovku ??ja by jsem si chtel koupit převodové kolečka,a nevím lesti budou pasovat.doufám že jste to pochopily a dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, převodovky jsou stejné
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa50/05      IP: uživatel5695    
Chtěl bych se zeptat jestli je lepší používat do motorky (Jawa50/05) speciál nebo naturál a ještě bych se chtěl zeptat jestli olej Paramo Gyrol 80W/90 bych mohl smíchtat z benálem. A jestli bych mohl tímto olejem Paramo V2 výplachový olej odkaz http://www.autoka.cz/nabidka.php?detail=254 vyčistit převodovku díky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa50/05      IP: uživatel5695    
Do benálu jsem nalil M2t ale příště rači koupím lepší
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa50/05      IP: uživatel5695    
jé ja sem se splet ale ten Paramo Gyrol 80W/90 do převodovky mužu nalít že nebo tam mám rači nalejt nákej jinej lepší
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V benálu nemá převodák co dělat,dej tam aspon M2T ale líp Mogul TSF nebo Shell SX2
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa50/05      IP: uživatel5695    
Ten olej vlastně mužu smíchat s benálem tak mě už jen zajímá stím benzínem jak to je a stím olejem do převodovky
 
 
Datum: 14. srpna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel9427    
čau borci, mam problem s dusi, dirava neni ale utika, nedavno sem nekde cetl ze do toho staci nalejt mliko nebo herkules s vodou a bude to drzet, je to pravda? a kolik toho tam mam teda nalejt pokud to funguje? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
jj chlapi ANTIPICH na fichtla je to herkules s vodou.....Herkules + voda v poměru 1:1, nalét do pneumatik a nafoukat
 
 
Datum: 14. srpna 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj já to skoušel na kole,akorát my ten herkules s vodou zalepil ventylek,takže nešlo dofoknout ale vyndat ventilek jo,to byl smrad,duši jsem vyhodil a rači koupil novou,ale klidně to vyskoušej,a dal jsem tam přibližně 20ml...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj nekdo to tu psal..taky to chci nekdy vyzkouset,az se naskytne prilezitost..
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel9427    
ona ta duše totiž není vůbec stará a tak proč to nezkusit
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není lepší nová duše a máš klid?
 
 
Datum: 14. srpna 2010 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel9427    
aha ok díky za radu, a kolik tam toho mam asi tak přibližně nalejt?
 
 
Datum: 14. srpna 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to pravda, ridka duse se takhle da opravit akorat spis doporucuju Herkules a vodu, protoze kdyz tam nalejes mliko a za rok budes z duse vypoustet vzduch tak je to smrad jak kdyz rozpares zida :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2010 11:59
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel9427    
mozna ze jsem to cetl i dokonce tady, a dirko tam neni, zkousel sem to pod vodou a nikde neuchazi ani kdyz ji zacnu ohybat atd, je nejaka ridka
 
 
Datum: 14. srpna 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
jezis kde na to chodis mleko nebo herkules :-D kdyz uchazi je nekde dírka nebo přes ventilek hlavne tam nelej herkules :-D XD
 
 
Datum: 14. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Co značí fialová jiskra na svíčce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar05      IP: uživatel9832    
Oranzovou ?? :-D to sem este nevidel ani neslysel...xD
 
 
Datum: 20. srpna 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já proč mám na péráku oranžovou jiskru a nestartuje to.....:-D
 
 
Datum: 14. srpna 2010 18:52
 
 
 
 
Jméno: Vendeta      IP: uživatel10191    
Iskra musi byt modra ak je cervena alebo fialova je velka pravdepodobnost ze je zla indukcna cievka
 
 
Datum: 14. srpna 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel9836    
co se stane když se do 21 fichtla naleje boc olejnatý benzín odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tím fritolem riskuješ že ucpeš výfuk(hranolkama)
 
 
Datum: 14. srpna 2010 17:58
 
 
 
 
Jméno: Hauch      IP: uživatel10192    
Já třeba jezdím na mogul, a směs dělám že na 2l 100oktanového benzínu carera dám 2,5 panáka který má tušim 2cl. Ale i ta se mi zdá žemi tam nějak zvoní, (táta říkal že když zvoní ve válci takje málo oleje)
 
 
Datum: 14. srpna 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neusadi ,sory
 
 
Datum: 14. srpna 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to možna skusim na fritol a neudadi se to v karburatoru ??
 
 
Datum: 14. srpna 2010 12:24
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D:-D:-D
 
 
Datum: 14. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Vendeta      IP: uživatel10191    
Budes dymit karbonovat ale uz som videl niektorych ludi co to skusali a dal pomer 1:5 mizerne to startovalo dymilo to a karbonovalo jak svina inac da sa jazdit aj na fritol ale potom vonia po reznoch
 
 
Datum: 14. srpna 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když to přeženeš připečeš pístní kroužky...poměr benzínu v jakém to udélá nemám ozkoušený.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 10:21
 
 
 
 
Jméno: dragoun      IP: uživatel9836    
boc=moc
 
 
Datum: 14. srpna 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Zdravím, nevíte někdo , kde by se dali sehnat těsnění do motoru na čz 125/453??, popřípadě i ozubené kolečka do převodovky?, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tem zdrojum bych nejak moc neveril...v nasi slavny mototechne v Kladně mi rekli,ze pisty na cz 175/450 se uz asi nedelaj...je vic veci co mi rekli ze se nedelaj,pritom jsem si je nasledne vsechny obednal z fichtlkramku..
 
 
Datum: 14. srpna 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Já tam těsnění mám, koupil sem ho v mototechně ale před rokem, ale tedka už jej nemají, a ozubený kolečka nejdou koupit, protože se nedělají! a z jawy nepasujou, má to z více zdrojů, pokud znáš nějakou web stránku kde se daj koupit, tak pošli.
 
 
Datum: 14. srpna 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pro klid v duši jsem se podíval do katalogu ND a o těsnění mezi kartery či pod levé víko ani zmínka
 
 
Datum: 14. srpna 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ještě jsem se nesetkal s motorem z 453, 450, 455 (nebo sportky), který by měly origo papírový těsnění.... u těhle motorů se prostě papír mezi kartery nedává a ani jsem se nikde s timto těsněním nesetkal... nějakej motor už jsem udělal a k těsnění použil klasickej hermosal, nebo motorový tmely a ty motory jsou suchý... jinak asi navštěvuješ špatný mototechny, prtože u nás se dají normálně díly do převodovky na 450 sehnat (nejsem si ale jistej jestli i hřídele)
 
 
Datum: 14. srpna 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
Odkdy se těsnění mezi kartery nedává?, seso, nevíte o něčem, kde by se to dalo koupit?, a převodovka sice stejná asi je, ale ty kolečka dnes nejdou koupit, nedělají se...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak těsnění mezi kartery se nedává, těsnění pod válec seženeš v mototechně, těsnění + izolační těsnění karburátoru i převodovka je tušim stejná s 175/450 a taktéž tyto věci seženeš v mototechně, možná i na FK, ale nehledal jsem to...
 
 
Datum: 14. srpna 2010 9:05
 
<  1063  1064  1065  1066  1067  1068  1069  1070  1071  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:21:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu