Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: michal88
IP: uživatel7794
 custe blazni potrebuju poradit mam dylema ze svym fikem nemuzuho nastartovat ma tendency chtnou ale ani za boha nechce chytnout benzin tam jde jiskra je
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 19:46
 zdravim,vim ze me nebudete mit radi,protoze se to netyka fichtlu..ale slusne se ptam-dnes jsem koupil hondu,je to prekopavka ale podle vseho z typu xl125s 4takt z nejakyho 80tyho roku..potreboval bych nekde najit schema zapalovani,do zapalka mi tece olej,tudiz prestane zapalovat.nevite o necem,nebo o nejakym diskuznim foru?nikdy jsem nemel nic krome jaw a čz..dekuju moc,sem bezmocnej...
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 20:42
 je to 4takt takze je vsechno jinak,za zapalkem je rozvodovy retez..nakonec sem se docet,ze tyhle motory maji zapalovani v oleji.gufero neni v celem motoru ani jedno (vyjimkou nakopavacky,radicky a sekundarka
Datum: 16. srpna 2010 20:42
 cau no ja bych skusil poradne vycistit zapalko a hlavne vymenit gufero pod zapalkem aby tam netekl ten olej a pak kdyby to nepomohlo tak bych resil jinou cetu
Datum: 16. srpna 2010 20:33
Jméno: fichtl
IP: uživatel10178
 nemate nekdo schema jak patři dratky na statoru?? prosim ?,
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 20:31
 jo hele ted sem si všiml že si napsal pod nickem fichtl,...tak to sorry, ale já na nicky moc nekoukám...
Datum: 14. srpna 2010 20:31
http://www.sesa-moto.cz ....to je za 1.______za druhé si nezadal jakou máš mašinu, a za 3. jestli máš zápalko 20 nebo 30w
Datum: 14. srpna 2010 20:30
 Je to tak těžké, napsat na google ???
Datum: 14. srpna 2010 19:49
Jméno: szpyro
IP: uživatel10178
 zdravim potřebuju pomoct na fichtlu mi nejde jiskra tak sem to skusil prstem jestli to vubec bije když sem šlapl slabe vubec nic když vic tak to jenom trochu zasvedelo  nemuže to byt špatnou civkou ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 20:47
Jméno: trubka
IP: uživatel10193
 nebo slabší ,,magnet,, rotoru
Datum: 14. srpna 2010 20:47
 špatná indukčńí cívka to mze být, pak taky, malý nebo velký odtrh, fajfkou, špatným VN kabelem, velkou vzdáleností Zap. cívky od rotoru atd atd....
Datum: 14. srpna 2010 19:31
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Cau lidi kdyz mam na klice vuli do strany a to dost velkou ze to vadi a nemuzu s ni jezdit..v jednom tematu se hadali o tom ze je to normalni..
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 21:04
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Takze na tu kliku mohu jezdit ano ???? Prosim cekam jen na vaší radu.
Datum: 15. srpna 2010 21:04
 Jsou obě úplně jiný
Datum: 14. srpna 2010 22:43
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Ano mi se hne pouze ojnice na klice ale jakto že se mi na 05 ta klika nehne skoro vubec a na 21 šíleně??
Datum: 14. srpna 2010 20:38
 Klika v motoru se nemůže vůbec hnout!!!...ale ojnice se má do boku hýbat..1 mm je v pořádku, tzn : pokud se ti hýbe klika do strany v motoru něco je špatné, asi nemáš vymezovací podložku pod jedním ložiskem, ale pokud se ti hýbe jen ojnice je to v pořádku
Datum: 14. srpna 2010 19:29
Jméno: JAWAAA
IP: uživatel9832
 Takze kdyz mam 1mm do strany kliku tak muzu jezdit jo ?? Protože jsem se bavil s jedním odborníkem a ten viděl muj motor a říkal že bych takovou kliku s tou vůli měl vyměnit
Datum: 14. srpna 2010 19:25
 Jo hádali jsme se tam...a je to pravda...vůle do boku ojinice přímo musí mít!!!
Datum: 14. srpna 2010 19:19
 Měl bych na vás takový dotaz. Mustang nejede dle mých představ. Motor po GO(ložiska, gufera, těsnění, spojka) Nový filtr. Svíčka PAL 14-8R krásně cihlová. Předstih nastaven, karbec vyčištěn. Problém je v tom, že na trojku nedosáhne vůbec nějakých provozuschopných otáček. Na jedničku to má za studena trochu síly, za tepla ani prd. Když se rozjedu s plným plynem, tak to chvíli jen líně jede a po nějaké dost dlouhé době to dostane otáčky na přeřazení, při přeřazení taky hrozně dlouho tvrá, než nabere otáčky a na tu trojku je nenabere vůbec.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:20
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jak si slozil prevodovku? neotocil si cirou nahodou kolecka v prevodovce? to by vysvetlovalo tu trojku co se tyce te 175 nemuzes srovnavat 175 te zene dopredu setvacnou silou i kdys je vybehana fichtl vazi o neco min ..
Datum: 17. srpna 2010 22:20
 A jak to poznám?
Datum: 15. srpna 2010 14:03
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 moc zamáčklá gufera??
Datum: 14. srpna 2010 23:09
 Jo, vejfuk nádherně čistej, koleno utěsněný. Nevím, jestli dělá takový rozdíl obsah, ale u mé 175 je válec vyběhaný asi dvakrát tolik a stačí trochu vzít za plyn a jsem pryč.
Datum: 14. srpna 2010 18:50
 Kolik je na tom najeto na válci, co výfuk je čistej? Malej výkon jsem měl špatnym předstihem.
Datum: 14. srpna 2010 18:42
 čus jakej je rozdíl mezi svíčkami PAL N8 a PAL N8Y ? a co třeba PAL 14-8-R ? co je to zač? vyhrabal sem je doma a nevím jaký to sou svíčky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 21:09
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky.. to sem nevěděl  v čem je dobrý to vysunut jiskřiště?
Datum: 14. srpna 2010 21:09
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
 PAL 14-8-R 14 značí rozměr závitu
Datum: 14. srpna 2010 19:54
 N8 je telelně stejná jako N15c od briska, Y je vysunutý jiskřiště a ta palka je original doporučovaná do pionýra (odrušená R)
Datum: 14. srpna 2010 18:31
Jméno: Jiri
IP: uživatel1553
 Dobrý den. Chtěl bych si koupit tmel Paulin. A potřeboval bych poradit, jestli je tam potřeba dávat papírové těsnění? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:59
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 cervenej lukopren + tesneni a bude to tesnit jak pitomi
Datum: 17. srpna 2010 22:59
 Já sem za lukopren, stojí asi 120 kč, v drogerii seženeš mini balení za 40-50 kč...
Datum: 14. srpna 2010 20:15
 Doporučuju červený silikon na motory Soudal bez papíru. Stojí 250, ale ani nekápne.
Datum: 14. srpna 2010 18:21
 hele mustangisto hlavne paulin nekupuj  ...to uz je lepsí samotný papír
Datum: 14. srpna 2010 18:15
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Mám dotaz kolik stojí výbrus válce? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 9:29
 Domažlice 750
Datum: 15. srpna 2010 9:29
 Olomouc 450kč se všim,akorát nekvalitní píst mi praskl při nasazování a nejsem jediný! co jsem se ptal po okolí...
Datum: 15. srpna 2010 8:42
 Já sem měl u pana Baška taky 650
Datum: 15. srpna 2010 8:39
 U nás 650 Kč
Datum: 15. srpna 2010 8:00
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u nás v Chrudimi 450,- i s pístní sadou
Datum: 14. srpna 2010 23:11
 V mototechně
Datum: 14. srpna 2010 21:08
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 A kde výbrusy dělaj?
Datum: 14. srpna 2010 20:18
 záleží na co... na pionýra kolem 400 i s pístem, čepem, kroužkama a pojistkama..
Datum: 14. srpna 2010 18:16
 Dá se nějak elegantně(jak moc to bude prasečina je mi fuk) opravit protáčející se bronzové pouzdro hned za sekundárním kolečkem? Teče tamtudy olej a hnojí mi to podlahu. Pokud možno bez výměny karteru.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 23:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 lepidlo bude asi nej,....nebo vem důlčik a na pouzdře udělej důlky a pak ho namatlej tmelem a nacpi ho tam
Datum: 14. srpna 2010 23:12
Jméno: trubka
IP: uživatel10193
 Máš 10 motorek a ptáš se na takovou blbost.
Datum: 14. srpna 2010 19:22
 prilepit lepidlem na ložiska...
Datum: 14. srpna 2010 15:12
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar draci, jak poznám že potřebuji dva výbrusy? Mám doma válec na kterým schodek jak je to vyběhané, když tam přejedu prstem tak to citim...!
Nevim jestli bude stačit jeden vybrus nebo zrovna dva...!
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 19:38
 s suplerom len to mozes odmerat ze aky más vybrus,,ze v akom stave je nevies odmerat,lebo priemer vybrusu kde nehodia piestné kruzky zostane skoro ako novy aj ked válec je vybehané na maximum,preto neviem odmerat to s suplerom,takze len s suplerom nevies zistit ze ktori vatsi vybrus budes potrebovat,ja typujem ze si mechanik tak to musis vediet napriklad ked musis odmerat brzdovy kotuc ze jeho jrubka ze ci je este v norme casto od falce nevis to odmerat s suplerom potrebujes na to mikrometer to je taky isty pripad
Datum: 16. srpna 2010 19:38
 blb- ty s cim by si to meral? s suplerom sa to nedá a málo kto má na to specialné meradlo otvoru
Datum: 15. srpna 2010 14:47
 dej to do brusirny a rekni jim,aby ti to udelali tak,aby tam nebyl schod...oni si s tim uz poradej..preci ti nedaj vybrousenej valec na kterym porad bude schudek..
Datum: 14. srpna 2010 15:17
 zdar vyměnil sem válec ale furt se mi zdá že to nemá tokový výkon jaký byto melo mejt nevim co by to mohlo ten výkon zvýšit jestli větší tryska nebo co?jeto pincek a válec není vyběhanej je akorát zajetej.dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:19
 pokud myslis novej,jako ze nove koupenej,je mozny ze je to polskej valec a co sem slysel tady od zkusenejsich fichtlaru,neni dodelanej a jede to s nim hur..pokud si mel starej valec jen nove vybrousenej,tak bud je spatne zajetej,nebo jeste zajetej neni..zkus vymenit krouzky..taky sou moznosti mimo valec-spatnej predstih,spatna smes,spinavej karbec,filtr..
Datum: 14. srpna 2010 15:19
 Otevřel jsem sekl spojky na pařezu 555 a naskytl se mi zvláštní pohled. Primár má spojovací článek. V katalogu ND není nic vidět. Dělalo se to tak, nebo to nějaký kutil domácí vyrobil ze sekundáru? Jde případně použít primár z 21čky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:26
 Tak asi jo, ale je vytahanej jak kšandy. Asi ho vytáhnu z mého rezervního motoru.
Datum: 14. srpna 2010 13:26
 já myslel že tam máš nasrane.řetěz je normalizovaná strojní součást koupitelná v metráži.tzn že múže být spojený spojkou nebo snýtovaný
Datum: 14. srpna 2010 13:22
 Mám to taky na mojí 555, takže se to asi dělalo...
Datum: 14. srpna 2010 13:14
 dekl
Datum: 14. srpna 2010 13:11
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 čau hoši poskládal jsem motor vše v pohodě ale pak jsem zkoušel potočit řetězovím kolečkem a vůbec to nejde startovací pákou jde točti i klikovka se točí krásně akorát to kolečko nejde točit sni silou díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2010 22:23
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 By me zajimalo jak ty motory skladate.... asi montujete vsechno na sucho ne? Kdys neco skladam tak to vzdicky promazu ... plati to vsude proste kdo maze ten jede at v oblasti sexu nebo motorizmu
Datum: 17. srpna 2010 22:23
 Já to měl taky. Normálně to nastartuj a překonej první rozjezd(já třeba musel dát úplně plný plyn) a po 3km v pohodě.
Datum: 14. srpna 2010 15:31
 zarad jednicku a slapni na nakopavacku..nebo zkus roztlacit,snad se to srovna..taky je mozny ze se ti to v motoru skrizilo.
Datum: 14. srpna 2010 15:22
 taky mi to nešlo. při prvním startu, zahrčel motor až sem se lekl, najel sem pár metrů, sedlo si to, a ted se točí krásně
Datum: 14. srpna 2010 13:07
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 zdarec,nevíte nekdo prosim vás lesti čz 180/487 a čz 175/477 má uplně stejnou převodovku ??ja by jsem si chtel koupit převodové kolečka,a nevím lesti budou pasovat.doufám že jste to pochopily a dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:32
 ano, převodovky jsou stejné
Datum: 14. srpna 2010 13:32
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 Chtěl bych se zeptat jestli je lepší používat do motorky (Jawa50/05) speciál nebo naturál a ještě bych se chtěl zeptat jestli olej Paramo Gyrol 80W/90 bych mohl smíchtat z benálem. A jestli bych mohl tímto olejem Paramo V2 výplachový olej odkaz http://www.autoka.cz/nabidka.php?detail=254 vyčistit převodovku díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 18:12
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 Do benálu jsem nalil M2t ale příště rači koupím lepší
Datum: 14. srpna 2010 18:12
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 jé ja sem se splet ale ten Paramo Gyrol 80W/90 do převodovky mužu nalít že nebo tam mám rači nalejt nákej jinej lepší
Datum: 14. srpna 2010 18:08
 V benálu nemá převodák co dělat,dej tam aspon M2T ale líp Mogul TSF nebo Shell SX2
Datum: 14. srpna 2010 15:25
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 Ten olej vlastně mužu smíchat s benálem tak mě už jen zajímá stím benzínem jak to je a stím olejem do převodovky
Datum: 14. srpna 2010 12:33
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 čau borci, mam problem s dusi, dirava neni ale utika, nedavno sem nekde cetl ze do toho staci nalejt mliko nebo herkules s vodou a bude to drzet, je to pravda? a kolik toho tam mam teda nalejt pokud to funguje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 22:20
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jj chlapi ANTIPICH na fichtla je to herkules s vodou.....Herkules + voda v poměru 1:1, nalét do pneumatik a nafoukat
Datum: 14. srpna 2010 22:20
 jj já to skoušel na kole,akorát my ten herkules s vodou zalepil ventylek,takže nešlo dofoknout ale vyndat ventilek jo,to byl smrad,duši jsem vyhodil a rači koupil novou,ale klidně to vyskoušej,a dal jsem tam přibližně 20ml...
Datum: 14. srpna 2010 19:47
 jj nekdo to tu psal..taky to chci nekdy vyzkouset,az se naskytne prilezitost..
Datum: 14. srpna 2010 15:33
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 ona ta duše totiž není vůbec stará a tak proč to nezkusit
Datum: 14. srpna 2010 13:10
 není lepší nová duše a máš klid?
Datum: 14. srpna 2010 13:07
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 aha ok díky za radu, a kolik tam toho mam asi tak přibližně nalejt?
Datum: 14. srpna 2010 12:32
 je to pravda, ridka duse se takhle da opravit akorat spis doporucuju Herkules a vodu, protoze kdyz tam nalejes mliko a za rok budes z duse vypoustet vzduch tak je to smrad jak kdyz rozpares zida
Datum: 14. srpna 2010 11:59
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 mozna ze jsem to cetl i dokonce tady, a dirko tam neni, zkousel sem to pod vodou a nikde neuchazi ani kdyz ji zacnu ohybat atd, je nejaka ridka
Datum: 14. srpna 2010 11:49
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jezis kde na to chodis mleko nebo herkules  kdyz uchazi je nekde dírka nebo přes ventilek hlavne tam nelej herkules  XD
Datum: 14. srpna 2010 11:47
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Oranzovou ??  to sem este nevidel ani neslysel...xD
Datum: 20. srpna 2010 23:00
 A já proč mám na péráku oranžovou jiskru a nestartuje to.....
Datum: 14. srpna 2010 18:52
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Iskra musi byt modra ak je cervena alebo fialova je velka pravdepodobnost ze je zla indukcna cievka
Datum: 14. srpna 2010 11:24
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 co se stane když se do 21 fichtla naleje boc olejnatý benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 17:58
 s tím fritolem riskuješ že ucpeš výfuk(hranolkama)
Datum: 14. srpna 2010 17:58
Jméno: Hauch
IP: uživatel10192
 Já třeba jezdím na mogul, a směs dělám že na 2l 100oktanového benzínu carera dám 2,5 panáka který má tušim 2cl.
Ale i ta se mi zdá žemi tam nějak zvoní, (táta říkal že když zvoní ve válci takje málo oleje)
Datum: 14. srpna 2010 17:12
 neusadi ,sory
Datum: 14. srpna 2010 12:27
 to možna skusim na fritol a neudadi se to v karburatoru ??
Datum: 14. srpna 2010 12:24
Datum: 14. srpna 2010 12:23
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Budes dymit karbonovat ale uz som videl niektorych ludi co to skusali a dal pomer 1:5 mizerne to startovalo dymilo to a karbonovalo jak svina inac da sa jazdit aj na fritol ale potom vonia po reznoch
Datum: 14. srpna 2010 11:28
 Když to přeženeš připečeš pístní kroužky...poměr benzínu v jakém to udélá nemám ozkoušený.
Datum: 14. srpna 2010 10:21
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 boc=moc
Datum: 14. srpna 2010 10:20
 Zdravím, nevíte někdo , kde by se dali sehnat těsnění do motoru na čz 125/453??, popřípadě i ozubené kolečka do převodovky?, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:38
 tem zdrojum bych nejak moc neveril...v nasi slavny mototechne v Kladně mi rekli,ze pisty na cz 175/450 se uz asi nedelaj...je vic veci co mi rekli ze se nedelaj,pritom jsem si je nasledne vsechny obednal z fichtlkramku..
Datum: 14. srpna 2010 15:38
 Já tam těsnění mám, koupil sem ho v mototechně ale před rokem, ale tedka už jej nemají, a ozubený kolečka nejdou koupit, protože se nedělají! a z jawy nepasujou, má to z více zdrojů, pokud znáš nějakou web stránku kde se daj koupit, tak pošli.
Datum: 14. srpna 2010 14:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro klid v duši jsem se podíval do katalogu ND a o těsnění mezi kartery či pod levé víko ani zmínka
Datum: 14. srpna 2010 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě jsem se nesetkal s motorem z 453, 450, 455 (nebo sportky), který by měly origo papírový těsnění.... u těhle motorů se prostě papír mezi kartery nedává a ani jsem se nikde s timto těsněním nesetkal... nějakej motor už jsem udělal a k těsnění použil klasickej hermosal, nebo motorový tmely a ty motory jsou suchý... jinak asi navštěvuješ špatný mototechny, prtože u nás se dají normálně díly do převodovky na 450 sehnat (nejsem si ale jistej jestli i hřídele)
Datum: 14. srpna 2010 10:40
 Odkdy se těsnění mezi kartery nedává?, seso, nevíte o něčem, kde by se to dalo koupit?, a převodovka sice stejná asi je, ale ty kolečka dnes nejdou koupit, nedělají se...
Datum: 14. srpna 2010 10:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak těsnění mezi kartery se nedává, těsnění pod válec seženeš v mototechně, těsnění + izolační těsnění karburátoru i převodovka je tušim stejná s 175/450 a taktéž tyto věci seženeš v mototechně, možná i na FK, ale nehledal jsem to...
Datum: 14. srpna 2010 9:05
|



|