Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Zdarec chtěl bych zvýšit výkon na jednorychlostní babetě.Pomohl by mi k tomu karburátor z pionýra??Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 13:41
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Při standardním převodu (řetězové kolečko 12 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8750ot. Při rychlejším převodu (řetězové kolečko 13 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8077ot. Jsou u tohoto motoru takto vysoké otáčky reálné při zachování spolehlivosti, dlouhé životnosti, nízké spotřeby a pohodlné jízdy (hluk a vibrace)? Myslím že ne.
Datum: 15. září 2010 13:41
Jméno: Fogi
IP: uživatel10383
 Kekz: jasne je potřeba vědet co rozšířit..Už sem pár válcu udělal,ale ani jeden neměl pořádny spodek,ale zato pěknou špici,tak se ptam jesli při zachováni puvodniho časovani + rozšiřene kanaly pouze do šiřky získam lepši spodek př válec pro cross..
Datum: 15. září 2010 12:37
 počítám, že s tím upraveným válcem, lepším karbecem atd. to dá tak 60 v poho...fogi: no ono je tro trošku složitější.. když třeba rozšíříš výfukáč a sací kanál, tak aji pomůže větší karbec.. ale to už je profesinální práce tady toto  záleží o kolik a co vlastně rozšíříš atd..
Datum: 15. září 2010 6:54
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 207 mám taky a zajímá mě jakých konkrétních hodnot chcete docílit, například jakou rychlostí by měl tento stroj jezdit?
Datum: 15. září 2010 1:57
Jméno: Fogi
IP: uživatel10313
 Rozšiřenim kanalu pouze do šířky získam lepši spodek, nebo se mýlim ?
Datum: 13. září 2010 20:20
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 jjdík ale ja mám už přírubu hotovou tak to už jen nasadím a vyzkouším když to pojede hůř tak dám origo nebo z dvourychlostní.Dá se koupit na babetu vývodové kolečko s 11zuby??
Datum: 13. září 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel10376
 Válec z babety je "zavřený" takovým způsobem,aby jela odspoda,měla sílu,zbytečně netočila a nežrala a zároveň mela vysokou životnost. Není těžké najít ve válci o koně víc jen pouhou upravou saciho a vyfukoveho kanalu,ale prinese to sebou řadu problémů a otazníků....jine saci koleno,jine vyfukove koleno,jiny karburator,jine zapalovani,jine sani,upraveni rozběhové spojky atd....jako velmi učinná a snadná uprava se uvádí zkrácení výfukového kolena tak aby zbytecne nezasahovalo do tlumice vyfuku,rozsireni saciho a vyfukoveho kanalu pouze do sirky a použití karburátoru z dvourychlostní babety....
Datum: 13. září 2010 19:31
Jméno: kastan
IP: uživatel3541
 Ok a zkoušel jsi to??A kdyby proběhly další ůpravy pomohlo by to kdybych např. upravil válec??
Datum: 13. září 2010 19:22
 to by se ten výkon akorát zhoršil a babetta by vůbec nejela, žrala by hodně a uchlastávala se strašně až by se uchcala k smrti  jinak já mám b. 207 a potunil sem si ji takhle: karbec, válec, hlava z babetty 210, Go motoru, prostě renovace,.. novej lak a atd.. zatím na ten válec čekám.. ale myslím si až bude upravenej že to bude ohodně rychlejší než dvourychlostní.. pak mám v plánu ještě pružiny střední tvrdosti od strage 6 ( ostřejší starty), karbec 19mm asi, zápalko wape a tak dále..
Datum: 13. září 2010 19:14
|



|