slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Zdarec chtěl bych zvýšit výkon na jednorychlostní babetě.Pomohl by mi k tomu karburátor z pionýra??Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2010 13:41
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Při standardním převodu (řetězové kolečko 12 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8750ot. Při rychlejším převodu (řetězové kolečko 13 zubů, rozeta 35 zubů) by při rychlosti 60km/h musel motor točit 8077ot. Jsou u tohoto motoru takto vysoké otáčky reálné při zachování spolehlivosti, dlouhé životnosti, nízké spotřeby a pohodlné jízdy (hluk a vibrace)? Myslím že ne.
 
 
Datum: 15. září 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10383    
Kekz: jasne je potřeba vědet co rozšířit..Už sem pár válcu udělal,ale ani jeden neměl pořádny spodek,ale zato pěknou špici,tak se ptam jesli při zachováni puvodniho časovani + rozšiřene kanaly pouze do šiřky získam lepši spodek př válec pro cross..
 
 
Datum: 15. září 2010 12:37
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
počítám, že s tím upraveným válcem, lepším karbecem atd. to dá tak 60 v poho...fogi: no ono je tro trošku složitější.. když třeba rozšíříš výfukáč a sací kanál, tak aji pomůže větší karbec.. ale to už je profesinální práce tady toto :-) záleží o kolik a co vlastně rozšíříš atd..
 
 
Datum: 15. září 2010 6:54
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
207 mám taky a zajímá mě jakých konkrétních hodnot chcete docílit, například jakou rychlostí by měl tento stroj jezdit?
 
 
Datum: 15. září 2010 1:57
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel10313    
Rozšiřenim kanalu pouze do šířky získam lepši spodek, nebo se mýlim ?
 
 
Datum: 13. září 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
jjdík ale ja mám už přírubu hotovou tak to už jen nasadím a vyzkouším když to pojede hůř tak dám origo nebo z dvourychlostní.Dá se koupit na babetu vývodové kolečko s 11zuby??
 
 
Datum: 13. září 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10376    
Válec z babety je "zavřený" takovým způsobem,aby jela odspoda,měla sílu,zbytečně netočila a nežrala a zároveň mela vysokou životnost. Není těžké najít ve válci o koně víc jen pouhou upravou saciho a vyfukoveho kanalu,ale prinese to sebou řadu problémů a otazníků....jine saci koleno,jine vyfukove koleno,jiny karburator,jine zapalovani,jine sani,upraveni rozběhové spojky atd....jako velmi učinná a snadná uprava se uvádí zkrácení výfukového kolena tak aby zbytecne nezasahovalo do tlumice vyfuku,rozsireni saciho a vyfukoveho kanalu pouze do sirky a použití karburátoru z dvourychlostní babety....
 
 
Datum: 13. září 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: kastan      IP: uživatel3541    
Ok a zkoušel jsi to??A kdyby proběhly další ůpravy pomohlo by to kdybych např. upravil válec??
 
 
Datum: 13. září 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
to by se ten výkon akorát zhoršil a babetta by vůbec nejela, žrala by hodně a uchlastávala se strašně až by se uchcala k smrti :-D jinak já mám b. 207 a potunil sem si ji takhle: karbec, válec, hlava z babetty 210, Go motoru, prostě renovace,.. novej lak a atd.. zatím na ten válec čekám.. ale myslím si až bude upravenej že to bude ohodně rychlejší než dvourychlostní.. pak mám v plánu ještě pružiny střední tvrdosti od strage 6 ( ostřejší starty), karbec 19mm asi, zápalko wape a tak dále.. :-)
 
 
Datum: 13. září 2010 19:14
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 23:04:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu