Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 zdravim,mel bych dotaz.Prestavoval tu uz nekdo fika na chopra?mam plan,jak ho komplet prestavit (nemyslim pouze dat jiny sedlo,trasne a vyrazit) ale snizit podvozek,naklopit predni teleskopy a prodlouzit je (budou bohuzel tvrde bez tlumeni) zadni kyvku prodlouzit,sedlo posadit co nejniz,vlastni riditka (podle vkusu) nadrz upravena z čz 175 kulate..rad bych se taky kouknul na nejake fotky,pokud se do teto prace jiz nekdo poustel,abych mel inspiraci  ps-v zadnem pripade nebudu nicit originalniho fichtla,ale kostru mustanga,kterou sem dostal od kamarada v dezolatnim stavu..mam 2 a prekazi mi to,tak z toho chci udelat pojizdny stroj podle vkusu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 19:21
 taky sem proti prestavbam,ale z kompletnich pionyru.ale kdyz mam doma hafo dilu,kazdej dil z jiny motorky a motor na ponku,proc z toho nepostavit neco pojizdnyho
Datum: 17. září 2010 19:21
Datum: 17. září 2010 18:57
Jméno: standa
IP: uživatel10393
 Jestli ti prekazi rovnej rám na mustanga,tak hak si ho od tebe milerád vezmu....
Datum: 17. září 2010 16:25
Jméno: šíma
IP: uživatel9455
 Zdar lidi, mám dotaz, sehnal jsem pionýra kterej dvacet let stál ve stodole a ani se 100% nehnul, jelikož olej nebude asi ani měněn a bude z něho kašovitá hmota, proto se ptám jelikož mi zůstává "viset" spojka, jak nejlépe to dostat ze spojky bez její rozebrání, čím odmastit či to proprat
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 23:53
 u starych dlouho nejetych motoru je to bezny..kopni tam jednicku a zmackni spojku a roztlac fichtla..pak ji pust a porad tlac melo by si to sednout..pokud ne,nakopni fichtla,zmackni spojku a kopni jednicku a zkus rozjezdy,nejak si to snad sedne..pokud ani to nepomuze,spojka uz bude spatna.
Datum: 16. září 2010 23:53
 Nejlépe kdyby jsi nakopl nějak toho fichtla nechal zahřát olej vypustil a stejně ti nezbyde nic jiného než to rozebrat a podívat se na spojku může to být vše k sobě slepené se mi stávalo často u starých motorů.
Datum: 16. září 2010 23:06
 čuste mam poskaldaného fichtla motor sem splašil někde za par šlehu ale je uplně na hov** protože mi jednička jak jedu tak furt tak skače a cuká když přidám plynu tak bude vypadne rychlost nebo přestane tahnout ale když uberu tak zase někde zaskočí do zubu bych potřeboval poradit jaké kolečka připadně osky v převodovce vyměnit ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 22:09
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 no dneska sem tem motor rozpulil komleptně vyčistil a dival sme se na automat a byl nějaký vykřivený trochu ale moc sme ho nezkoumal a pa ksem se ještě dival an kolečka a jedno je tak torchu vice sjeté jinaš zatim sem si ničeho nevšimnul
Datum: 17. září 2010 22:09
 můžeš mít vymleté pouzdra předlohy což způsobuje vypadávání jedničky nebo můžeš mít sjeté zuby nebo omleté kolíčky na posuvných kolech, každopádně bez rozpůlení se toho nezbavíš.
Datum: 17. září 2010 6:46
 Jako ,kdyby to nezabralo.
Datum: 17. září 2010 1:05
 Spíš jukni na automat je na nem taka kolík který se zasune do drážky v karteru.Pak az bych šel do převodovky  .
Datum: 17. září 2010 1:04
 hoši mám velkej problem s pinckem mám ho po kompletní go motoru-ložiska,gufera,kolečka,výbrus no prostě vše zapalování seštelovany a karbec taky ale ten pincek nemá žádnej tah když ten motor byl před go tak měl 3x větší výkon a to nekecám kopce sem normálně jezdil za 3 a teď to jedu sotva na1 nevíte čim to je?jo a ještě se to šíleně zahřívá a jakmile se to zahžeje tak to pak nejede to je jako by tomu motoru něvo bránilo když to je horky tak mám 1 plnej plyn a je to v polovičních otáčkách je to jako bych měl zmáčklou brzdu nevíte co to ten motor dělá a čám to je?děkuju za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 17:04
 Pokud máš výbrus píst a kroužky měněné tak se neni čemu divit že ti to nejede, postupem času se to bude zlepšovat sám to poznáš, neni proč mít obavy. Dále gufera pokud sou nvé tak ti pěkně tesní, tudíž ti zezačátku lehce brzdi klikovku, a pokud sis pomáhal kladívkem abys ložiska usadil, tak se taky není šemu divit bodou si o něco déle sedat. Hold to chce zlehka jezdit a uvidiš po první nádrži se to musí změnit k lepšímu, pokud ne, je někde problém
Datum: 17. září 2010 17:04
 tím těsnením to není zářez na 3 mám,oleje mám hodně ale ne zas uplně mám to 1.cca20-25 s štilkou koleno je uplně novy a vyfuk čistej benálu taky teče dost prostě všechno v pohodě jinak bych to sem nepsal
Datum: 17. září 2010 14:45
 Jako po GO motoru by se ti měl výkon omezit ,vše je nové je vetší tření ,ale né až tk moc jak říkaš?...Až po zajetí to dostane grády ,zkus ještě předstih ,odtrh ,zářez na 3 čárku od vrchu nwm zkoušej prostě. Dej více oleje,vyčisti výfuk koleno to taky dělá hodně...zkontroluj jestli benzínu teče dost, jiskru, kontakty na káblech ,indkukčka ,svíčky a tk dál vymýšlej prostě hlouposti.
Datum: 16. září 2010 22:59
 Já jsem taky dva roky hledal závadu a nakonec to pravděpodobně bude tím, že čumí těsnění kolínka do sání, zkus ho upravit.
Datum: 16. září 2010 20:59
 výbrus musíš zajed
Datum: 16. září 2010 20:50
Jméno: vlasta
IP: uživatel7934
Posl.aktualizace: 17. září 2010 11:52
 jo no:_)
Datum: 17. září 2010 11:52
 No jo někdo má rád holky , někdo zase vdolky  .
Datum: 16. září 2010 23:00
Datum: 16. září 2010 22:18
 Proč to sem dáváš,když víš že to sem nepatří?
Datum: 16. září 2010 22:17
Jméno: MB
IP: uživatel10386
 pecka no..co s tim jako mi je záhadou..?
Datum: 16. září 2010 21:33
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec je to normalní že moje jawa 21 žere na 10 km 1 litr penzínu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 14:21
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 prisku mám orginalni 68
Datum: 17. září 2010 14:21
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 NA 2 ZHORA
Datum: 17. září 2010 13:31
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jakou máš hlavní trysku a ve kterém zářezu jehlu ?
Datum: 17. září 2010 8:37
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ja jezdim do kopcu aji po rovině,jezdim na kvalty 1,2,3,tak na pul aš štvrt plynu, važím 80 kg,kola jsou ok ani jedno nepřibzduje,mam novej kohout a je uplně suhej aji karburator je suhej!!
Datum: 16. září 2010 21:15
 kde jezdiš? kopce/roviny.... na jaky kvalt a v jakých otáčkách? kolik vážíš, nepřibrždují kola? neteče ti to někde? tohle jsou celkové problémy pionýra... pokud jezdíš na malý kvalt a v otáčkách tak se nediv.
Datum: 16. září 2010 21:04
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
 Ale jede pěkne nwm přoč tak žere?
Datum: 16. září 2010 20:40
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 podle mého názoru žere jako tank aji půl litru si myslím že by bylo dost
Datum: 16. září 2010 20:35
Jméno: dawe
IP: uživatel2346
 ahoj draci mám dotaz jaká velikost šroubů pasujou do motoru konkrétně na víko spojky  ? díky .
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 15:10
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 říká ti něco katalog ND ?
Datum: 17. září 2010 15:10
Jméno: dawe
IP: uživatel2346
 sem přesně čekal tuhle odpoved , sem mimo domov a než ojedu domu chtěl sem se právě v železářství zastavit s koupit je ale díky
Datum: 17. září 2010 6:30
 Neřeknu ti číslo ,ale bud' zajdi do nejbližšího ,železařství s tím samým ,nebo někdo řekne je to třeba m bla bla bla a ty jsi jen změř stoupání zavitů zavitovými měrkami.
Datum: 17. září 2010 1:09
Jméno: vondra
IP: uživatel2604
 zdravim, ještě jeden dotaz. 3el by na mustanga 50 napasovat nějaký drapák-mám to na pole a ten silniční vzorek nic moc. A ještě kde se pohybuje tak nějak ceny toho drapáku. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel10393
 Mitas Enduro 2.75x16 cena cca 550,- za kus....zalezi na prodejci.....jsou to spíš takový enduro pláště,ale na pole ideální,nekladou moc velkej odpor a vejdou se bez problémů.....
Datum: 17. září 2010 16:27
Jméno: petan
IP: uživatel9425
 jo jde 2.75 x 16 v poho aji narveš myslim 3.00 x 16 tušim že něco maji na motokramku.cz a ceny od 500 a vyše
Datum: 16. září 2010 20:24
 Zdarec, čím to je když mě strašně hučí kolečka v motoře, vubec to nemá krásně čistý zvuk
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 21:32
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 vubec newim, neznám
Datum: 16. září 2010 21:32
 to neni jméno... tak se mu říká.... Horák se jmenuje. ja s macou ve třídě
Datum: 16. září 2010 21:28
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Hej vubec newim, nic mě to jméno neříká
Datum: 16. září 2010 21:25
 Maca no  DD a co Horysa? znáš? z hraďáku
Datum: 16. září 2010 21:01
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Šak sem mu to říkal  ale tak já to prodat nechccu, takže je mě to celkem uplně jedno
Datum: 16. září 2010 20:57
 on jit pod 50 nemusi.. ALE! nikdo mu tolik nedá  DD
Datum: 16. září 2010 20:56
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
Datum: 16. září 2010 20:53
 no sak... a o to prave slo... huba plná keců a hovno hovno  DD..... on tu sekačku prodává?  DD hej a znaš aj Horysa??
Datum: 16. září 2010 20:48
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Jo to on pokaždé, sa chválí jak tam někho zmlátil a když sem ho viděl jak se žduchal s jedním týpkem , tož stoho nic nebylo  posera, jen mele sračky
Datum: 16. září 2010 20:43
 Maca je trubka  ...... taky mu to nerikej  D.... kazde pondely nam predvadel ty jeho chvaty co delal nekde na klubu  DD
Datum: 16. září 2010 20:39
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Maca to je dobrý týpek  ale nsmí moc chlastat  , ted prodává tu jeho motorku
Datum: 16. září 2010 20:37
 v brodě sem každý den
Datum: 16. září 2010 20:32
 kusek od uherskeho brodu
Datum: 16. září 2010 20:32
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Ne neřeknu, a kde ty býváš ?
Datum: 16. září 2010 20:30
 jo znam  ....bez nas by ani nebyl vyuceny  D.. na zavereckach domrvil co mohl  DD ale nerikej mu to  DD
Datum: 16. září 2010 20:26
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Jawamen: neznám. Jawa cezetak : Jasne ty znás Macu ?
Datum: 16. září 2010 20:23
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 Hej znáš z mistřic nějaké Kašné ?
Datum: 16. září 2010 20:19
 on je taky na mesitu na nastavbe.... Horňák Martin...má tatu policajta
Datum: 16. září 2010 20:18
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Já teď chodím na mesit do školy, jak se jmenoval ten spolužák co stebou chodil ?
Datum: 16. září 2010 20:16
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 ja mam v bilovicich Babicku a mozna budu kupovat z knezpole jawu 350/634
Datum: 16. září 2010 20:13
 to vim kde je...kdyz sem chodil na ucnak tak jeden spoluzak byl z Mistric.... hele kam chodis do skoly?
Datum: 16. září 2010 20:06
Jméno: tafrob
IP: uživatel7230
 Jestli se ti to nelíbí , tak sem ani nepiš a ani mě sem nepřidávej komentáře DÍK! Cezetak jo sem kousek od Uherského Hradiště z Mistřic
Datum: 16. září 2010 20:02
 borfat: myslis me?
Datum: 16. září 2010 19:20
Jméno: Borfat
IP: uživatel10218
 Proboha to si nevis vymyslet vlastni nicK? kokotizmus
Datum: 16. září 2010 19:01
 tafrob: z kama od zlína jsi?
Datum: 16. září 2010 18:56
Jméno: tafrob
IP: uživatel10390
 Tož na olej sem nezapomněl neboj, jedině těma ložiskama nebo nevim
Datum: 16. září 2010 18:33
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 a máš v motore olej??? a ložiska ako sú na tom niesú už kaput??
Datum: 16. září 2010 18:26
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 cau..mam problem se svoji jawou 05 jedu a zacne to strasne cukata nece me pride jako by to prestalo spalovat ale nwm zacalo to kdyz sem presel ze specialu na natural 95 ale ted sem si koupil zase special....tatka rikal ze sem to nejspis pridrel...pls poradte dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 14:45
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Nemaš špatnou svíčku a kolik řediš benzin s olejem,nemaš bordel v kohout a nebo vyčisti karbec a trisky a uvidiš jestli to pojede lepši
Datum: 17. září 2010 14:45
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 cau draci  nechal jsem si udelat 7 vybrus.. a nabizel mi jednokrouzkovej pist.... ale jelikoz ja mam 90kg a fika ma delanyho na fichtlcupy u nas ve vesnici.. kde jsou poradny kopce.. tak jsme sem si nebyl jistej.. jesi by to ten jednokrouzkovej pist.. utenil co myslite? ja mu rekl ze se mu jeste ozvu... tak bych potreboval vase nazory jesi ano nebo radsi dvoukrozkovej diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2010 16:36
Jméno: standa
IP: uživatel10393
 Vyrobil jsem si jeden litinovej kroužek,kterej tlačí víc jak dva kroužky....takze neni vždy pravda,že jednokroužek je špatnej....na upraveném válci to má větší sílu odspoda než seriovej válec....je to hodně o sladění sání a výfuku.....po měsících ladění se mi povedlo udělat krosovej traktor,kterej táhne od 2 tisíc,ale před 8 tisícema stagnuje  a já potřebuju pro silnici pravej opak  Na tvym místě bych poupravil po milimetru vyfukovej a saci kanal,jeden litinovej krouzek,dal 11z sekundár,zbytek origo a pojedeš jak pán.....
Datum: 17. září 2010 16:36
 Jinak dvou
Datum: 16. září 2010 18:46
 Jestli máš spon trochu upravenej válec a daný kolečka do síly tak ber jednokruh
Datum: 16. září 2010 18:46
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 máš origo válec?
Datum: 16. září 2010 17:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jednokroužkový není do kopců. Vyptej si tříkroužkový
Datum: 16. září 2010 17:22
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 jesi by to ten jednokrouzkovej pist.. *UTESNIL co myslite?
Datum: 16. září 2010 17:02
Jméno: Sportak21
IP: uživatel8176
 Zdravím Vás draci, mám takový dotaz ohledně Pionýra 21 Sport r.v. 1976 bez alu lišt a bez hrazdy na řídítkách. Můj dotaz zní takto: Dělala se zadní kyvná vidlice a zadní tlumiče hnědé barvy, když zbytek rámu je červený? DĚKUJI
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 18:12
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 eee rám je celi len jednej farby
Datum: 16. září 2010 18:12
Datum: 16. září 2010 16:59
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 zdary mnel bych jeden dotaz estli by šla hlava z babety na pionýra a estli to pojede líp,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 19:29
Jméno: dachlař
IP: uživatel9614
 ok,díky a jak ji mam snizit tu hlavu , nemam zadnou frezku
Datum: 16. září 2010 19:29
Datum: 16. září 2010 18:49
 cus! Jede to udelat na 100% mal som to udelané taky,bez znizeni hlavi vykon len sa znizi  treba to znizit dost ako pri znizeni hlavi z 05ky
Datum: 16. září 2010 18:48
 musi se do te hlavy udelat nove diry na stefty...pionyr ma mensi roztec.... no a babeta ma vetsi spalovak= mensi komprese
Datum: 16. září 2010 17:28
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 myslim ze to jde.. uz jsem to videl
Datum: 16. září 2010 17:04
 čau.. myslím že nešla.. určitě ne.. a líp by to nejelo.. jestli chceš aby to líp jelo tak si tu hlavu zniš.. a neexperimentuj
Datum: 16. září 2010 15:47
 Zdravím draci za nedlouho budu generálkovat motor JAWA 05.Ale neim jaký ložiska koupit chtěl bych SKF ty by byli asi hodně good a nebo potom ty ZVL,ZKL ale já zas tomu dávám pěkně zabrat takže by moc nevydrželi a taky sem slyšel už od hodně lidí že ZVL,ZKL už taky nění nějak áextra kvalita co dřív.Co si o tom yslíte vy jakoý byste tam teda dali?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 21:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 na pincka zbytečnej luxus, ZKL/ZVL bohatě stačí, pokud ho máš na víkendový ježdění nemá cenu investovat do SKF... pokud máš sníženou hlavu nebo podobný závodní úpravy, tam už by třeba nebyly od věci..
Datum: 15. září 2010 21:35
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Cest hosi potreboval bych pomoct!! Dnes jsem se odhodlal a koupil Jawu 50/05 ale mam problem jeji origo zeleny lak uz je znacne poskrabany a pokipany vsim moznym potreboval bych poradit kde mam zajit aby mi namichali presne odstin te zelenedo nake lakovny nebo karosarny??
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 6:21
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Diky
Datum: 16. září 2010 6:21
 najdi si na tom plechu nějaký hezký nepoškrábaný místo, rozlešti ho Tempem a s nim pak běž do autolakovny, kde ti podle něj namíchaj ten správnej odstín
Datum: 15. září 2010 21:29
 čus lidi, chtěl jsem se zeptat, viděl jsem na internetu z fichtla udělanou minibike a kolečka tam byly bantamové
a já bych chtěl zjistit jestly se nechaj koupit nebo jestly znáte někoho kdo to umi předělat? díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 15:18
Jméno: standa
IP: uživatel10389
 Spasovat bubny neni nic složitýho. Necháš pouze vnitřní kroužky-límce ráfků,necháš přejet na soustruhu origo bubny tak aby se tam vlezly,zabrousit,navrtat díry na šrouby,udělat vložky na protejši stranu ráfku kde se to pritahne,tak ze límce ráfku budou stazeny vložkama k rantlu bubnu a máš vystaráno.....zní to možná trochu složitě,ale když se nad tím zamyslíš,tak je to snadné a rychlé reseni a hlavně účelné....měl jsem to tak.....viděl jsem to i jinak,ale nepochopil jsem,jak to bylo vytvořeno.....
Datum: 16. září 2010 15:18
Jméno: juramysli
IP: uživatel10218
 naco pasovat bubny, normalne bych tam udelal uchyt na kotouc
Datum: 16. září 2010 11:29
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Ale musíš do toho nějak napasovat bubny, abys měl brzdy. Kolečka od rudliku nejsou bržděná.
Datum: 16. září 2010 10:08
 nechá se to normálně koupit...něco jakokolečka od rudlíku to je, takže se zeptat někde v dobrym železářství nebo tak...u nás tohle vedou v kovomatě
Datum: 15. září 2010 22:24
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 Čus draci hele měl jsem rozpůlený motor a taky jsem dával nový píst a kroužky. Dneska jsem to jel projet, asi 500 po zahradě, jel jsem jenom na jedničku na kousek plynu, pak jsem zastavil a uplně se mi kouřilo z válce, byl uplně vařicí, jak kdybych jel 5km na plnej plyn. Výfuk byl celkem teplej ale nic hroznýho. Nevíte čím by mohlo být že se mi tak přehřívá? Jehla na druhým zářezu, ředím mogulem tsf 1:25.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 23:13
 kdyžtak na jakém máš zářežu jehlu?..
Datum: 16. září 2010 23:13
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 No ja běžně po zahradě nejezdim ja jenom ze sem nafukoval kola seřizoval volnoběh spojku atd.
Datum: 15. září 2010 22:44
 Sorry ale jízda po zahradě pouze na jedničku je záhuba a ne záběh..
Datum: 15. září 2010 21:31
Jméno: ABC
IP: uživatel6843
 Jo jasně ja vím ale už jsem parkrát zajížděl ale tady u toho mi přijde že se to hřeje mnohem víc než je obvyklý. Ale nevim zajedu a uvidim
Datum: 15. září 2010 20:45
 překvapivě proto, že nový kroužky vyvolávají ve válci zvěšený tření než se zaběhnou a taky proto, že při jízdě na jedničku není motor vůbec chlazen náporovým vzduchem
Datum: 15. září 2010 19:33
 čau chtěl bych se zeptat jestli nevíte nějaké stránky kde je návod na složení motoru čz 125 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 18:41
Datum: 16. září 2010 18:41
 Cus draci...potrebuju vymenit olej v prevodovce a nemam zadny olej......ktery mi muzete doporucit? hledám nějaký levný ale taky aby nebyl k nicemu.....dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2010 17:28
Jméno: udo.5
IP: uživatel9869
 Normální PP 80 nebo 90 za pár kaček ,nemáš přeci letadlo ale obyč motorku takže hnát to do extrémů je akorát vyhazování peněz.
Datum: 16. září 2010 17:28
Jméno: Johnny15
IP: uživatel5695
 já použivám paramo gyrol pp90 a koupil jsem ho na čerpací stanici Benzina
Datum: 15. září 2010 19:10
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 Nevis jestli je k sehnani na na binzine?
Datum: 15. září 2010 19:06
 doporučuji olej Varal PP90 1L je v červený láhvi a stojí kolem 150 kč........ jezdim na něj už tři roky a nemužu si stěžovat
Datum: 15. září 2010 18:55
 ahoj, mam u mustafa prblem nandat zapalování do motoru. Když tam dám rotor tak mi tam de ale jakmile to tam dám i se statorem tak mi to tam nechce vlízt? nemáte na to někdo nějakej fígl?a ještě co mám udělat proto aby se mi nezadělávali trisky, když je vyndám a profouknu tak mi nastartuje ale jinak nenastartuje ani na roztlačení. Díky všem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2010 21:26
 neni mozne ze mas hlej karter?obcas se stava ze kdyz spadne retez tak se to ohne a musi se to opravit nebo odriznout...hned za malim koleckem je jakoby kryt ktryx chrani zapalovani....jinak ja mam nadrz naprosto cistou...jezdim nez palivoveho filtru a je to ok snad 2 roky jsem na trysku nesahl...jakej pozivas filtr?eni starej?ja rikam ze je filtr k prdu.....pac po chvilce pouzini pres promoustet tak jak ma.....
Datum: 15. září 2010 21:26
 Jo díky skusim vyčistit nádrž a dát novej palivovej filtr a to zapálko tam dávám vopravdu tak jak to tam bylo, když sem si to sundaval tak sem to na straně škrábnul sekáčem,ale stejně to nechápu jak to tam má jít nenásilně
Datum: 15. září 2010 21:11
 trysky? hele co treba vycistit karburator a velou lalivovou soustavu?takze i nadrz?ja nadrz cistim tak ze di ni dam maticky a sroubky pote zacnu klepat trast atd....proste dokavad to neni ciste...jiina zapalovani tam na jit lehce.....davas to spravne?
Datum: 15. září 2010 20:12
|



|