 Čau hele máte někdo Jawu 20/21 v původním stavu, potřebuju vědět jak to je s připojením filtru na karbec, je tam gumová manžeta jako u Mustanga nebo je to nějak jinak???
Může mi někdo poslat foto, díky moc!! sefcik.jan@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:54
Jméno: čupíšek
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:54
 Jo taky bych se uškrtil nejradši... Prostě myslíš že sjem tomu rozuměl v děvíti letech po týdnu co jsem na to jezdil? myslíš že sjem řešil jestli je to nějaká 05ka nebo něco? kluci mělipionýry a pro mě to byl pionýr jako každý jiný. Dal jsem si tam řiditka s hrazdou. Někdo mi řekl že 21ckovy motor je silnejsi nez 05kovy tak jsem si ho tam okamzite dal,dal jsem si tam brzdové štíty s kolama z 21cky,sundal sem revmaplechy,časem jsem tam namontoval malé prsa,uviděl jsem na mustangu takovou masivní páku brzdy a líbilo se mi to tak jsem tam hodil kříž z mustanga,začal se mi líbit mustangácký výfuk tak sem ho tam kopl... prostě neřešil jsem to a postupem času až jsem se s tím začal víc zabývat z celého srdce mi to začalo docházet co jsem udělal za debilovinu a ted toho lituju... Jo Franky jestli mi ho pošleš tak klidně
Datum: 27. září 2010 22:15
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Boocheer: Po zhlédnutí fotky pio bych tě uškrtil,ale jak ted ctu,tak si to prekopal jako mladej a blbej....coz se stává...  ....ale je to 05 modelový řady 63/64,stejně malá serie jako 62/63....skoda no...
Datum: 27. září 2010 15:59
 Tak čaues a dík
Datum: 27. září 2010 13:23
 já tam mám Ba 88... Ale to už dnes neseženeš  no nic musím jít na oběd tak se měj
Datum: 27. září 2010 13:22
 Esi Ba 88, či Ba 91?? Já mám teda Ba 88 ale v těch starejch to ani nebylo.
Datum: 27. září 2010 13:20
 Jo héle a co máš v tp za palivo?
Datum: 27. září 2010 13:19
 Jo taky mam doma nějkaou starou 14, šak ale ti nevim co mám v motorce já vůl se furt chystám na to podivat a vždycky zapomenu!
Datum: 27. září 2010 13:18
 Jo vzduchem as 35, ale přez Polsko, to jsou ty dva výběžky, Na západ je ŠLUKNOVSKÝ (ten Vansdorf) a na východ je FRÝDNLANTSKÝ.
ALE TAK TAM MÁ TŘEBA CHATU A TAM HO MÁ?!
Datum: 27. září 2010 13:16
 no nejlepší svíčka se mi osvědčila Brisk N14C. S ní ten motor skoro vůbec nevadne. Ted mi ta 14ka odešla a jezdím na N17C protože jinačí neměli a je to taky dobré ono je ted celkem chladno tak to jede perfektně ale v letních vedrech se mi to s touto svíčkou přehřívá.
Datum: 27. září 2010 13:15
 jo já vím ale je to u Liberce... neni to vedle Liberce ale leží to někde poblíž. Typuju tak 45-50Km. Nevim jak mi to říkal že bydlí v Liberci a dílnu má ve Varnsdorfu nebot tak něco. Aj mi říkal že nikde nic nemohl sehnat k renovaci
Datum: 27. září 2010 13:13
 Jo ještě co máš za svíčku, já slyšel že 8, 14, i snad 17 se dávaj??
Datum: 27. září 2010 13:12
 Ale já ho koupil v Nymburce, taky to neni nejblíž!!
Datum: 27. září 2010 13:11
 ČÉČE Vansdrorf je Ústeckej kraj, ne Liberec???!!
Datum: 27. září 2010 13:10
 aha málo jich je  já jsem si říkal co toho pána vedlo od liberce až ke mě do vracova nějakých cca 400-500Km pro obyčejnou dvacítku složenou s dílů posbíraných po šrotištích  vypadala sice pěkně a bylo kompletní a plně funkční no ale byla to taková slátanina, motor a řidítka z 05ky,kola z pařeza,výfuk z mustanga...  prostě co dům dal a nečekal jsem že by to někdo chtěl a kord za 3000
Datum: 27. září 2010 13:08
 To asi jo na seřízení je to výc místa, my se známim, dělaly do 23 mustafa tam se to dělalo často, tak sme to už dělali tim plechovym víčkem, než to rozšloubovat ty da velký šrouby!!
Datum: 27. září 2010 13:07
 Ne z Vansdorf to je u ŠLUKDNOVA to je jinej kraj, ale taky se sem musej fíci dovážet, kdo ho má NEPRODÁ!! , jen málo!!
Datum: 27. září 2010 13:04
 jo mě osobně se víc líbí taky 05kový motor je takový krásný kulatý... Na tom mém mám motor z dvacítky. Jinak to já neřeším já když chci seřídit předstih tak stejně sundám celý výko tak nebo tak,je to pohodlnější
Datum: 27. září 2010 13:04
 Jo táák já myslel podle těch řidítek a to máš motor z 05 ??, ten z prava vypadá esteticky dobře, šak je ale horší se dostat k zápalku. Ale ty řidítka mám úplně stejný!!
Datum: 27. září 2010 13:02
 jo jinak neznáš nějakého pána z Varnsdorfa u Liberce? prodal jsem mu oranžovou dvacítku s motorem 05 myslim za 3000Kč. Chtěl ji na profesionální renovaci říkal tak by mě zajímalo jak ted asi vypadá jestli se už do ní pustil
Datum: 27. září 2010 13:02
 díky  ne to je bývalá 05ka. to bylo zakoupené myslim týden po tom co se na thuobjevila první série 05ek. To bude tak 1960-1964... Nevim jak jsem ji vytáhl po 30ti letech z garáže tak ten štítek už tam nebyl. První stroj na který jsem sedl asi v devíti litech,byl jsem mladý a blbý no a překopal ji na 21čku. Ted bych si za to naliskal. ta 05ka byla uplně v originále kromě barvy
Datum: 27. září 2010 12:59
 Jasně díky moc, chystám komplet renovaci, tzv. "JAKO VETERÁN" to bude vypadat, je nás tu u Liberce málo a renovovanejch hodně málo, tak to bude EŇO-ŇEŇO nej fichtl v okrese.
Datum: 27. září 2010 12:58
 Jinak pěkná motorka nová SPZ vidim, to je R.V. tak kolem 1972 co??
Datum: 27. září 2010 12:55
 no ono se to tam dává fakt na prd. Chce to moc šikovnosti a ještě víc síly. Já když to tam dávám tak se s tím dřu třeba 20 minut ale nakoenc se to povede... Tak jsem se naštval,ten svorný kroužek z tama vyhodil,trušku tu trubičku nařezal v tom místě jak se to dává na karbec asi tak pul centimetru a dal jsem si tam tu páskovou svorku stahovací. mám tot am během minuty nasazený a drží to perfektně
Datum: 27. září 2010 12:54
 Jo tu věc co kouká z filtru mám ale nejde to nasadit na KARBEC, mám to v krabici dílů kde jsou i věci z 555, a taky nějakej italskej klakson od auta.
ČÍM TO ŽE TO NEJDE???
Datum: 27. září 2010 12:49
 http://boocheer.rajce.idnes.cz/uchyceni_plechu/ tak jsem ti vyfotil jak nějak by to mělo byt-alias jak to mám já. místo toho kroužku jsem si tam dal takovou páskovou svorku a je to i lepší
Datum: 27. září 2010 12:45
 Nebo jestli nemá někdo komplet to tělo bez filtru by stačilo, jináč kompletní s trubkama přírobama kroužkama, KOUPIL BYCH!!!
Datum: 27. září 2010 12:42
 Hele já to koupil po nějaký domácí údržbě, nevim nic ten airbox má to horní výko snad dělaný ze sklolaminátu bo co??? A zdola má přilepenou ňáku přírubu a naní je něco co vypadá jako manžeta z vidlice!...
MĚL BY NĚKDO FOTO, stejně je naprd počasí tak někdo pls skočte do garáže s foťákem, díky moc.
Datum: 27. září 2010 12:40
 tam neni manžeta v airboxu je takové těleso na kterém je filtr,to těleso vyčuhuje z airboxi a na něm je upevněna taková většinou bílá trubka,která má na konci u karburátoru svěrný kroužek a to se zasune na karbec,zcvakne se to tam a drží to
Datum: 27. září 2010 12:34
 Jasan a ta je nasazená na takový šedo-bílý bakelitový potvůrce co čumí z těla filtru!?
Datum: 27. září 2010 12:23
Jméno: Tomas
IP: uživatel9023
 Manžeta tam je, ale ne taková půl metrová jako u mustanga-je cca 10-15 cm dlouhá.
Datum: 27. září 2010 12:16
|



|