Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: matuch
IP: uživatel10305
 čau draci,prosím o radu. Na mojí 175\356 mi při rozjezdu vypadává jednička, co s tím? může to být spojkou?
Mám totiž pocit, že málo vystavuje. Když zařadím jedničku, tak mašina dost cukne a trochu táhne, pak při rozjezdu
vypadne kvalt.díky za rady M.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 13:36
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Špatně vystavující spojkou nohlo dojít k ohnutí levé vidličky, která zasouvá předlohové kolo II do předlohového kola I. Případně
jsou špatně vymezené vůle na hřídelích nebo něco s kulisou řazení.
Datum: 29. září 2010 13:36
 zdravim na netu sem našel tuning pincka a zajímalo by mne co to tam ma dany za valec .http://www.facebook.com/group.php?gid=195700382075#!/photo.php?pid=163610&fbid=106318899394082&op=1&o=global&view=global&subj=195700382075&id=100000479161524
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2010 10:37
Datum: 03. října 2010 10:37
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 michal9: tak to si se asi špatně koukal, v motoru u pitbika je zubové čerpadlo ktéré žene olej přes kanál ve válci na vačku a druhym kanálem se vrací.
Datum: 01. října 2010 20:54
 no ten zubák sem myslel ty kola jak píšeš, viděl sem rozebranej motor pitbiku a na vačku ventilů se to vpodstatě nanášelo přez rozvoďák (ta je navrtaná podobně jako klika) .... nenašel sem foto kde je to vidět. Samozřejmě větší motory už maj tlokový čerpadlo,filtr.....
Datum: 30. září 2010 16:13
 michal9 mohl bys tu větu nějak více rozvinout do podrobna?Nejsem velkej znalec 4T,ale myslím,že vím dost.Nějak jsem to nepobral.Vím,že olejové čerpadlo se skládá ze dvou ozubených kol.Aspoň tak to bylo v mnou rozebraném motoru z Escorta.Ale co myslíš tím zubákem,to netuším. A jak je to tam v tý hlavě,to je naplněný olejem?A to těsní?co znám z obrázků,tak je to tlakem roztříknutý na ventil a potom se to nasaje do spalovacího prostoru.
Datum: 30. září 2010 10:36
 U ležatých 4t olejové čerpadlo neni  do válce se to stříká zubákem, rozvoďák+ventily v oleji ležej
Datum: 29. září 2010 21:23
 a to ten motor to vidrží tuten obsach ?
Datum: 29. září 2010 20:23
Jméno: korďas
IP: uživatel5107
 Viděl sem tuhle úpravičku na vlasní oči.Zvuk to má jako pitbike a válec je z 125ky pitbika.Docela to i jede
Datum: 29. září 2010 18:10
 boocher: ten válec tam jen tak nedáš protože má větší rozteče
Datum: 29. září 2010 17:29
Datum: 29. září 2010 17:06
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Jura: no nevim, me zarazila ta hadicka vepredu(seriovka ji tam nema) ale jo mas pravdu jebe mi
Datum: 29. září 2010 16:40
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Rozvod ventilů nebude tak velkej problém, spíš mě zajímá jak vyřešil olejové čerpadlo pro mazání vačky.
Datum: 29. září 2010 10:38
Jméno: yuri
IP: uživatel10417
 treba viac foto hlavne ma zaujima ako ma rieseni rozvod ventilov?
Datum: 29. září 2010 10:22
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jj je to new pionýr nebo taky jawa betka mněly stejné motory
Datum: 29. září 2010 9:20
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Lori: to není vodou chlazený, to vzduchem.
Datum: 28. září 2010 22:00
 nemáte někdo video toho stroje? by mě zajímalo jak to jede a jaký to má zvuk
Datum: 28. září 2010 21:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 vipada to na to jak rika jura, jawa new pionyr... cumim ale, ten nemel vodni chlazeni v serii ne?
Datum: 28. září 2010 21:52
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 To je je hlava a válec ze 4takta - Jawa new pionýr, pitbike.
Datum: 28. září 2010 21:42
 http://petrpavlicek.rajce.idnes.cz/nastenka/#23617_106318899394082_100000479161524_163610_3580624_n.jpg
Datum: 28. září 2010 21:40
Jméno: zetoraz
IP: uživatel8027
 Zdar draci, Poslední dobou tu slyším jen a jen Franky. Kdo to vlastně je, dá se mu věřit a umí ? Dík za blbej dotaz.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 15:29
Datum: 30. září 2010 15:29
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 s tim boxem jsem to myslel tak trošku ironicky, ale jinak asi souhlas. za sebe, lak přenechám odborníkovi. shodou okolností je to fichtlař a lakýrník v jedné osobě.
Datum: 29. září 2010 23:07
 podle mě to pak už neni veteránství když si tu motorku neuděláš sám...koupit si hotovou motorku umí každej...
Datum: 29. září 2010 21:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nerikam treba strikani atd... mluvim O KOMPLETNI renovaci kde odvezes moto a za par mesicu si prijedes pro lestenku... presne k tomu patril muj text nize...
jinak chromovani atd to se pochopit da ale udelat si na zakazku komplet.... to uz neni veteranista to je chlubil..
Datum: 29. září 2010 20:58
 no nevim sice kdo je Franky a jestli něco umí, ale s těma renovacema to vidim jinak. Ne každej je natolik manuálně zručnej a nemá kompletně vybaveno dílnu aby si všechno udělal celý sám od A do Z.
A zároven to může být fanda třeba fechtlů a znát teorii od výroby až po místo kde ten kus skončil. Proto že si to někdo nechá udělat u jinýho člověka či firmy bych neviděl tak dramaticky. Kolik z vás si umí
udělat třeba rekonstrukci střechy? Lakovat plechy sám nezvládnu, nemám totiž stříkací box, tak to holt dám profíkovi co to umí. A myslim že i ty firmy, lidi co to renovujou si taky nedělaj všechno sami.
Zdar Dwein - nováček tady.
Datum: 29. září 2010 20:52
 Dave's: přesně tak
Datum: 29. září 2010 17:58
 to chce hledat víc.Třeba to dát někam kde se na to specializují
Datum: 29. září 2010 17:55
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejak to nechapu pokud mam veterana tak se snazim najit takoveho ktery neni potreba davat do cajku je v origo puvodnim stavu a nebo kdys uz je vhodnej na renovaci tak si ho zrenovuju sam pro ten pozitek ,,tohle jsem dokazal'' a pri jizde na nem okoli vidi ten ji ma peknou a kdys ji nekdo pochvali tak te zahreje u srdce... a ne jak nejakej pepik si koupit zrenovovanou a pak ani nevedet co se na ni delalo jak to v motoru vypada atd... pripomina mi to jednoho tunera nadherny auto ( tuning vubec nemusim) ale on mel delanej i motor... a ja se ho na neco zeptal uz nevim na co nechci kecat... a on prej ,, JA NEVIM ME TO DELALA FIRMA'' pripada mi to blbe chlubit se cizim perim
Datum: 29. září 2010 17:55
Jméno: zetoraz
IP: uživatel8027
 ono u nás to nikdo pěkně udělat neumí. Chceme aby to byl 100% veterán. A prosím odpovězte mi na ten dotaz níže. a ten Franky opravdu tomu rozumí ? dá se mu věřit ? a ty moto co má v profilu opravdu dělal on ? jde mi o to že chceme doma dát někomu na rekonstrukci motorku. A líbí se nám jeho moto. Chceme aby ta naše byla taky moc pěkná.
děkuji
Datum: 29. září 2010 17:40
 zetoraz: pokud jde o renovaci nějaké Jawy/ČZ tak bych si to rozhodně udělal doma sám.Pak se aspoň můžeš chlubit co si sám dokázal  a aspoň víš že tam jsou ty díly nové co jsi ty koupil
Datum: 29. září 2010 17:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 seso neboj my tu budem furt  nás se jen tak nezabavíš
Datum: 29. září 2010 17:17
Jméno: zetoraz
IP: uživatel8027
 a ten Franky opravdu tomu rozumí ? dá se mu věřit ? a ty moto co má v profilu opravdu dělal on ? jde mi o to že chceme doma dát někomu na rekonstrukci motorku. A líbí se nám jeho moto. Chceme aby ta naše byla taky moc pěkná.
Datum: 29. září 2010 17:00
 ja sem budu chodit furt aji když nebudu mít moto ale auto aspon se podívam na dotazi a popřípadě dobře poradím neboj seso
Datum: 29. září 2010 15:10
 spis nema trpelivost a nebo ho neco poradne zere,, lebo nevim proc ale kazdy rok prijde nejakej drak a dela tu rozruch,,nejdriv blazen, pak lori a ted frenky,, vy se mate,, vy zachvilku presedlate a pokecu date zbohem,,ale sesa to ma do konce zivata,, ach jo
Datum: 28. září 2010 22:35
 Umí to jo...ale to je tak všecko....
Datum: 28. září 2010 21:44
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 takovej cápek,říká o sobě že tomu sakra hodně rozumí , ale většinou každýmu jen nadá a rada žádná.....občas sem píše přiblblý dotazy inteligence 14 letého pubertáka a má z toho asi radost...
Datum: 28. září 2010 21:25
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ahoj,měl bych dotaz,nevíte někdo jak seřídit pořádně volnoběh o pincka 20tky?Je mi jasný to seřizování šroubkem a lanovodu ale prostě musim mít na karbecu nastavený větší otáčky protože pokud je mám při studeném startu moc nízké a motor beží pekně tak zase jakmile se zahřeje tak otáčky klesnou a to potom ten motor zase chcípá mám tam novou svíčku PAL 14-8R která je i předepsaná v manuálu tak nevím jestli je to normální?A ještě bych se zeptal jestli de nějakým způsobem nastavit zvuk výfuku třeba nějakým natočením té předposlední trubky na teda tom starším výfuku(doutníku) protože tady mu ten motor běží krásně tiše.Jinak ten motor je výbornej žádný rachtání kroužků apod. jen se mi zdá že je hrozně hlasitej i při zahřátí.Děkuji
http://www.youtube.com/watch?v=XL3BBHjQNtU
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 16:28
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Diky mooc!Já právě jsem nevěděl co s tim a nikdo v mém okolí mi nebyl schopen odpovědět.
Datum: 29. září 2010 16:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 v tom videu bych si nebyl tak jistý že přenos zvuku je 100% tím pádem je třeba tišší....jinak zkontroluj jestli ti to nepodchází někde mezi kolenem a tlumičem..a ten volnoběh je normální , protože při zahřátí se ti roztáhne píst a kroužky a všechno jde trošku víc ztuha
Datum: 28. září 2010 21:29
 Ten volnobeh je uplne v poriadku že za studena má viššie otáčky aj mne to robí nastav ich ked je motor zahriaty nie ked je studeny
Datum: 28. září 2010 21:23
 Čau chci se zeptat nevite nekdo kdyz oddelam pravou pulku jak je spojka pot tim černym krytem tak je tam takove to choditko jestli tam je nekde pruzina? jestli jo nebo ne Je to tip 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 20:52
 Je tam a prodává se přímo lanko s tou pružinou.
Datum: 28. září 2010 20:52
Jméno: Rider
IP: uživatel3522
 Ahoj muj pincek spatne chyta nevim cim to je....predstih ok, odtrh ok, jiskra je takova modra....svicka je nova(BRISK 15C) , benzin do valce jde protoze svicka je vzdy po vytahnuti mokra, a karburator je sestelovany....a kdyz to obcas chytne tak to vubec nedrzi volnobeh a i kdyz je stelovani volnobehu dotazeno na maximum.....a kdyz to chytne tak to hrozne kouri z vyfuku takovovy šedivý kouř. uz fakt nevim odbcas to chytne i 2x zasebou ale pak uz vubec....diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:58
 A ted k tvoji zavade podle me to je jak rika nunik bude moc mazes nebo to zere z prevodovky.
Datum: 29. září 2010 19:58
 to neni pravda ze byli kour je kdyz zere olej!! Když maš moc oleje v benzinu jde z vyfuku husty modravy kour bily znamena ze zere vodu(nebo ze zimniho pocasi tvori kondenzovane vodni pary ale mtl by zmizet po zahrati motoru)
Datum: 29. září 2010 19:58
Jméno: Yuri
IP: uživatel10417
 saje ti vzduch alebo olej okolo kluky treba vymenit gufera
Datum: 29. září 2010 10:25
Jméno: Rider
IP: uživatel3522
 No moc oleje tam urcite neni protoze jsem daval 1:33 a hlavne kdyz se spaluje olej v benzinu tak je kour bily....a tohle je fakt šedivej az svetle řernej kouř...
Datum: 28. září 2010 21:37
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 popripade vyndej karbec.. rozeber ho do sroubku a poradne vsechno vycisti ( vyvarit v octove vode.. nebo vyfoukat kompresorem) nasad poradne prestesni a uvidis.. pokud to pujde dal hledej nekde jinde
Datum: 28. září 2010 20:43
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 koukni jesi mas poradne pretesneny spoje u karburatoru. a dkyz ti vali kour z vejfuku.. tak bud moc mazes... nebo si fik primazava sam prevodakem ( bere si to olej z prevodovky)
Datum: 28. září 2010 20:42
 čus draci vůbec nevím co si mám koupit v patnácti za stroj.. vím že se nemůže na fechtla nebo simsona atd.. ale chtěl bych se zeptat.. kontrolují to hodně fízlové? ( to že se na fechtla može až od 16) ? protože bych chtěl v patnácti jezdit na fechtlovi enbo na něčem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 19:02
 na poli jsem policajtom vždy ujel i na babetě... vletěl jsem do obilí a tam už na to kašlali,vzdali to a jeli pryč. Ale na silnici kord na nějaké rovné je lepší nechat se chytit tam jim neujedeš pokud někde u té silnice neni les... ty když za to zatahneš tak si rád že tito jede kilem,policajt na to šlápne a behem chvilky tam má 150 s tema jejich oktavkama  kyž se necháš chytit tak je nějaká možnost že ti třeba jen nadají nebo vypustí kola a odjedou ale pokud jim budeš ujíždět a pak tě chytnou tak tí je rozzuříš a budou ti chtít našít ten největší postih jaký jen pujde
Datum: 29. září 2010 19:02
Datum: 29. září 2010 18:27
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 http://www.motokolobezky.cz/
Datum: 29. září 2010 16:42
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha jakto proč? oni budou přede mnou flokovat nebo co? a když budu kličkovat tak mě nepředjedou nebo co udělaj?
Datum: 29. září 2010 16:33
 jojo vždy ujet ale na fichtlu jim asimoc neujedeš
Datum: 29. září 2010 15:17
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já nemám papírý jezdím čz 175/450 a v životě mně nechytili mněli snahu ale na boční cesty za tebou nepojedou
Datum: 29. září 2010 9:26
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky takže říkáte vždy ujet?
Datum: 29. září 2010 6:58
 franky: tak tak, i když tedka už mam velkej řidičák, takže je mi to celkem jedno
Datum: 28. září 2010 22:54
 kekz: stačí bejt šikovnej a nenechat se chytit  taky jsem to tak řešil 3 roky
Datum: 28. září 2010 22:18
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha díky..
Datum: 28. září 2010 21:12
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No myslím si že jim to nevadí, dneska mě chytli bez papíru a je mi 14 a ten policajt rikal ze at na tom nejezdim ze mi to za to nestoji at vydrzim do 15 a pak ze si muzu jezdit jak chcu, zalezi na policajtech nasim je to jedno jo ale sou takovy ktery to berou ze nemas ridicak protoze to nesplnuje podminky AM
Datum: 28. září 2010 21:03
 Aprilia RS 50,Aprilia RX 50,Beta RR 50,Beta spm 50,Derbi GPR 50 Racing,Derbi Senda,Kentoya Stingray 50,Kentoya generic 50,Malaguti XSM,Sherco SM 50,Yamaha DT 50,Yamaha TZR 50 a tak dále a tak dále...
Datum: 28. září 2010 20:14
Datum: 28. září 2010 20:14
 jo a kdyby byla 05 s 45 Km/h to by byla paráda  Jinak buď 555 nebo 550, teď nevim, ale myslim že 555 taky nemůžeš
Datum: 28. září 2010 20:12
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 Mosquito/585 ne, Mosquito/586 a Robby/588, i když ono to je jedno, 586 neseženeš a Robby je drahy...
Datum: 28. září 2010 20:09
 nj ja to taky nemuzu vydrzet tak aspon litam po poli....jinak v patnacti muzes litat na Babetta 207, 210....Manet Korádo....Jawa 550,555,05....Mosquito/585 a vsechny podobny mopedy do konstrukcni rychlosti 45KM/H jinak by si mel pockat do tech 16 jako uz cekam 2 roky ja  (a dalsi 2 me jeste cekaj  )
Datum: 28. září 2010 20:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 nojo tobě se to řekne  já to nemůžu vydržet i teď
Datum: 28. září 2010 19:51
Jméno: Pida
IP: uživatel2760
 Draku počkej si do šestnácti.
Datum: 28. září 2010 19:46
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 ahoj chci se zeptat kde se da nejlip vyndad lanko od tachace?jo a sorry za blbou otazku
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 18:57
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 od nahonu u rozety normalka odmontujes tu prevlecnou matici nebo jak bych to nazval a vytahnes
Datum: 28. září 2010 18:57
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 jo u fichtla ale sem se chtel zeptat jeko jesti tam od toho kola nebo odkud a jak dikes
Datum: 28. září 2010 18:47
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 a u čeho? u fechtla, pokud není poškozenej bovden, stačí jen vytáhnout to lanko a nasunout nový.
Datum: 28. září 2010 18:45
Jméno: Tony
IP: uživatel10414
 zdarec ,jak a kde mam nastavit předstih a odtrh ???jsem začatečnik...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 18:24
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 viz. FAQ
Datum: 28. září 2010 18:24
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 http://pichtlmeni.blog.cz/0711/nastaveni-zapalovani
Datum: 28. září 2010 17:57
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau, Hale Mám Dotaz Čepy Stupaček na Pionýra, kolik udrží kg ? a jaká je možnost že se ten čep jak je na něm ten závit zlomí, nebo utrhne ? prosím za odpovědi.
Díky čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 18:38
 No já mám origo stupačky na Mustafovi a ty už toho prežily ,ale když jsem si tam dal pěkné nové (origo ČS) z 555 a kámoš mi nakopával fichtla sjela mu noha ze startovací páky a ani žádnou mega sílu nepoužil tk tu stupačku zlomil jako kdyby byla z bláta. Taky ta struktura toho lomu byla divná. Bylo to asi bláto nějaké  ...
Datum: 01. října 2010 18:38
 Stupačko daleko víc bolí než stání na ní startování motoru, já si koupil na mustoše novou a už je ohnutá dolů.
Datum: 29. září 2010 21:25
 hele na fichtlu jsem skakal a ne malo treba 2m do vejsky a nejsem nejlehci - vazim 90 kilo a ty s tupacky to v pohode vydrzely.
Datum: 29. září 2010 17:05
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ahaa sory ty ses ptal na čep xD to nwm ale určitě vydrží hoodně..
Datum: 28. září 2010 17:53
 hele včera sem se postavil na fechtla na stupačky a stupačka křachla a já hodil málem rypák (urval se závit) xDDD jinak ona už měla něco za sebou.. pár položení a ohnutí xD jinak vydrží docela hodně, typuju že jedna stupačka vydrží tak 100kg.. ale nejsem si jist, tolik nevážím  počkej si an názory druhých..
Datum: 28. září 2010 17:52
Jméno: Antal
IP: uživatel8530
 Zdar hoši, mam problem a ten zpočívá v tom že mi na fichtlu, kterej mimochodem hodně louho stál, nejde zařadit trojka, a pravděpodobně mi to žere olej z převodovky protože to čoudí jako když tank pouští kouřový clony.Čeká mě asi půlení motoru co?poradte...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 18:08
 Mozna gufero ale taky klidne tesneni mezi kartery. Mel jsem pripad kdy to jeden umelec namatlal nejakym zlenym xindlem kterej tam moc sluzby neudelal a navic jeste blbe slozil kulisy dal blbe vidlicku misto do drazky ji dal na drazku. Zpocatku tov jezdilo a razeni mezi 3-4kou slo hodne zle pak uz vubec. Ja od nej Jawu koupil rozklep koukal jsem nejprve na tu vidlicku jak wejr neveril jsem ze to je od toho myslel jsem ze to je nejaka specialni vidlicka. No ale kdyz jsem ji otocil tak jsem cumel dal. To hovado co ten motor delalo mozna jeste dneska v Jablonci dela motory nevim ale zkusenosti s nim byly pokazdy blby. Jinak tu vidlicku jeste nekde mam tu jsem si nechal jako suvenyr tohle uz nikdy znova neuvidim.  Jinak oleje jsem vylil z motorky tak max velkyho panaka. Takze jak rikam klidne i tesneni mezi kartery. Rozklepnout a slozit je chvilka urcite bych to udelal a gufera k tomu.
Datum: 29. září 2010 18:08
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 S tou trojkou mi to občas děla taky, nejde mi tam trojka tak radicku trosicku nadzvednu ale ne tak abych tam dal neutral nebo 1 ale jenom s citem a pak to de tam koupnout krasne ta trojak
Datum: 28. září 2010 21:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Muj fik taky stal tak rok, a nesla radit 3ka, resp sla ale vypadavala, chvily sme jezdily tak ze sme meli nohu na radicce aby tam ta rychlost zustala, no cumel sem jak blazen kdyz si to po case sedlo a rychlosti drzeli
Datum: 28. září 2010 19:01
 V jakem pomeru mas namichany benzin s olejem?? A co se tyce te trojky zkus co rika xXx mi to taky delalo na 20.
Datum: 28. září 2010 18:41
Jméno: xXx;
IP: uživatel8754
 mozna pulit ani nebudes staci oddelat spojkove vicko a gufero by melo byt pod primarnim koleckem ne teda aspon myslim
Datum: 28. září 2010 18:41
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 asi radici vidlicka v haji...ale zkus jet zaradit 2 dat trochu rad. packu nahoru cca 1-2 cm a seslapnout dolu a mela by tam byt 3 nekdy to dela i muj pincek tak to delam takto
Datum: 28. září 2010 18:14
Jméno: Antal
IP: uživatel8530
 a co dělá to, že tam nejde zařadit trojka?
Datum: 28. září 2010 18:01
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 ano, pulit a vymenit gufero
Datum: 28. září 2010 17:54
Jméno: xXx
IP: uživatel8754
 ano, pulit a vymenit gufero
Datum: 28. září 2010 17:53
 Zdarec , potreboval bych se zeptat nekoho kdo daval chromovat kluzáky přední vidlice na J 350-634 kolik ho to stálo
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2010 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 hh
Datum: 07. října 2010 19:31
 ZDAR!!! Mám doma rezonanční výfuk a nevím jak by se měl seřídit podle potřeby aby to správně vracelo nespálené palivo. Asi to není možné, ale radši se ptám. Děkuji předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 11:55
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15 tady je koupíš vyber si jakej chceš jeden stojí 300
Datum: 29. září 2010 11:55
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 Aha, tak mozna si ho koupim, poradis pls kde se da sehnat???? A jak se pohybuje cena výfuku HIKONE????
Datum: 28. září 2010 22:23
 Kolenem a výletovkou
Datum: 28. září 2010 21:56
Jméno: MaDnEsS
IP: uživatel7591
 A jak se ty vyfuky ladí???
Datum: 28. září 2010 21:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 shrek- jasně že to jde, naladíš ho jak budeš potřebovat(samozřejmě v ramci možností)
Datum: 28. září 2010 21:34
 chtěl bych se zeptat,mám doma hikone a chci aby táhl odspodu a teď otázka  omůže to odladit aby to táhlo odspodu nebo akorát tím zvýším otáčky?
Datum: 28. září 2010 20:23
 Po odladění ujdou
Datum: 28. září 2010 19:27
 Tak to vůbec netuším  . A jaké jsou ty výfuky HIKONE, ty jsu na motor jawa 50 dobré???
Datum: 28. září 2010 18:42
 A víš na jakej stroj je určenej?
Datum: 28. září 2010 18:13
 Ne, tento výfuk jsem našel doma v kůlně
Datum: 28. září 2010 17:11
 Jde o hikone?
Datum: 28. září 2010 17:07
 Aha, já mám jen trubku s kuželama proti sobě  Takže s tím nic neudělám. Díky
Datum: 28. září 2010 17:05
Jméno: vacin
IP: uživatel7611
 Pokud nevíš, jak ho máš seřídit, tak nemáš rezunanční výfuk, ale plechovku s trubkou. Rezonanční výfuk musí být uzpůsobený/spočítaný na konkrétní válec. Výchozí hodnoty jsou úhel výfuku, plocha a tvar portu, rez. otáčky, teplota výf. plynů. Pomocí koeficientů si navolíš tvar komory a ovlivníš tím tvar/strmost rez. křivky. Doladit to pak můžeš jen výletovou trubičkou.
Datum: 28. září 2010 17:01
 anketa: zdarec draci tak co tesite se na jezdeni ve sněhu?? ja docela jo letos obuju na meho stareho pincka drapaky a na mustangovi necham sjete gumy a co vy??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 20:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja jezdim "non stop" a parada
Datum: 29. září 2010 20:55
Datum: 29. září 2010 20:22
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Chudáci ty pionýři v zimě,to ja ho zazimuji až do zadu do garaže společně s Jawou 250/353,Simsonem a Yamahou XT-X a vytahnu čtyřkolku,na té si užiju v zimě vice srandy než na fichtlu,dam sněžny pluh řetězy a o srandu mam postarano
Datum: 29. září 2010 16:05
 ja budu blbnout na krosovy cezete.. 175..celkem se tesim,nejradsi mam kdyz mi ujizdi prdel v bahne a projedu krasne zatacku v polosmyku  ve snehu se bude lip trenovat
Datum: 28. září 2010 23:21
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 prave na zimu chystam Go motoru... a kdyz to vyjde... tak se teple oblict.. a v zime zajiždět
Datum: 28. září 2010 15:10
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 V zimě se má ladit fechtl na další sezonu. A u toho popíjet slivovici, protože revma se už blíží. Tak dobrej předstih, zdar.
Datum: 28. září 2010 15:05
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Zrovna nedavno nas ucitel na praxich ucil jak dochazi pri zime k poruse materialu, k nejakymu pretrhani bla bla bla, proste ja bych v zime nejezdil... nehlede nato ze ta sul taky neni to nejlepsi pro moto
Datum: 28. září 2010 14:30
 jn skusim
Datum: 28. září 2010 13:44
 nejlepsi je rybnik, kdyz mas dobry pneumatiky tak to muzes klopit nehoraznym zpusobem.
Datum: 28. září 2010 13:42
 Nebudu jezdit skoro vůbec...o minulý zimě sem přišel o chromy...už nejsou moc nic..nechci to ještě víc zrasovat
Datum: 28. září 2010 13:39
Jméno: vlasta
IP: uživatel9923
 Chtel jsem se zeptat chci si koupit jawa 125 sport tak mi piste skusenosti s ni poruchy atd. dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 15:51
 Viper023: to mas pravdu opravovat yukinu je o zdravi  Vlasta: bohuzel Viper ti v podstate odpovedel, protoze kvalitativne jsou nove JAWy srovnatelny s cinou  uz to neni co to bejvalo
Datum: 29. září 2010 15:51
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 A jo vidíš máš pravdu už blbě vidím ted mám yukinu na spravení doma tak tu potvoru už vidím všude
Datum: 28. září 2010 22:49
Jméno: Joummen
IP: uživatel10218
 hele neptal se spis na jawu nez yuki?  jinac muj nazor je ze bych si to nekoupil, za ty prachy mam lepsi... Pokud po ni fakt tak touzis tak si projdi majitele na motorkari.cz a procti si jejich zkusenosti...
Datum: 28. září 2010 19:03
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Já jak dělal autoškolu na A1 jsem jel jednu jízdu na střepu s názvem Yuki 125 Vista a v životě nikdy bych na to už nenasedl všecko co je na tom otačkoměr a rychloměr na hovno plasty na hovno lak na hovno jediné co se na tom ještě dalo byl ten motor jinak nic.A kdyby sis ji přece jenm koupil tak komplet rozebrat přestříkat všecky šroubky nové prostě ji poskládat novou.Nebo si raději kup yamaha 125 YBR.
Datum: 28. září 2010 12:55
 nazdar draci, chci se pustit do vyvoje a nasledne vyroby (prodeje) univerzalniho digitalniho otackomeru ns 2t i 4t motory. Zajima me jaky by o nej byl zajem cena by bylakolem 800Kc ale sla by udelat i stavebnice ktera by byla levnejsi. Otack by zobrazoval jak ciselne na display tak i pomoci rady diod (viz obrazek : http://uloz.to/5987478/otackomer.jpg ) taky by meril napeti palubni site a meril by i teplotu z cidla (např motoru, vzduhu...) Napistekdo byste mel o necotakoveho zajem abych vedel jestli to ma cenu popr. cim to jeste vylepsit. Dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2010 23:35
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Mě by se to rozhodně hodilo na Dandy. Celkem by mě zajímalo kdy a s čím se dostanu do jakých otáček, pomohlo by mě to si více doladit =) Ted už jen otázka, jestli to teda bude ?
Datum: 01. října 2010 23:35
 Podle meho za ty penize by umel docela mnoho jen aby byl spolehlivy a dobre vypadal
Datum: 28. září 2010 18:45
 Z praktickeho hledicka je to fakt na hovno ale asi kazdy clovek by byl zajimavy kolik mu pionyr zrovna toci otacek pri jake rychlsoti a tak... Neni to taka hruza,je to krabička velká asi jako tachometr na kolo
Datum: 28. září 2010 17:04
 Jo aha...pro sériovku, tak to souhlasím....
Datum: 28. září 2010 14:32
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Pokud je tu nekdo takovej LADIC co povidate tak si urcite dokaze zaridit misto na brzde a nebude tu resit nejaky kraviny... pro seriovku je to nanic muj nazor
Datum: 28. září 2010 14:29
 joumen...myslím že každej to nemá proto aby koukal kdy má zařadit..ale spíš chce znát svoje otáčky motoru dané převodové stupně....mám ho taky. a líběj se mi na tom motohodiny..to je pro mě velká výhoda.
Datum: 28. září 2010 13:41
 na aukru
Datum: 28. září 2010 13:05
 martine: musis hledad občas na aukru nebo nebo po různých krámech musíš hledat. občas se dá sehnat i podejnách s techniikou zahradní, a ten měří i odpracované hodiny a otáčky, ři použití na pionýra měří motohodiny ideál na kroros i otáčky u nás ho tady mají za něco málo přez 500 a je uplně nový, a JouMen: otáčkoměr není od toho aby si poznal kdy řadit to pozníš podle zvuku... ale otáčkoměr je nezbytná věc pokud ladíš motory a upravujes si doma válce a podobně tak je to nezbytná věc aby si věděl za jakou hanicí klesá výkon a podobně při větších úpravách motoru se bez toho neobejdeš!
Datum: 28. září 2010 13:04
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 Hele promin, ale me nejakej otackomer pride jako totalne zbytecna vec, jako repraky na motorce... Kazdej snad vi a pozna kdy je cas zaradit...
Datum: 28. září 2010 12:44
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čau hale prosímvás kde seženu ten otáčkoměr ? jak píšete za 500 ?
Datum: 28. září 2010 12:36
 přesně tak by se uchitl myslím že jeho ceny by musel být tak 400-500 kč s tím že by byl skompletovaný, jinak že to asi nebude mít smysl, pokud ho dáš za nižší cenu než se dají sehnat tak budeš mít odbyt ale newím kolik tě bude stát jeho výroba, a tudíž jestli se ti to vyplatí
Datum: 28. září 2010 12:17
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No pokud by jsi to dobře zpracoval tak bych to koupil ale max za 500...
Datum: 28. září 2010 11:33
 myslim ze to nema cenu protoze se da koupit digi otáčkomer za 500...
Datum: 28. září 2010 11:13
 Ješte bych mel dotaz jak přide Hřídel se segmentem nastawit ma te nekdo fotku nebo nebo nejakej navod
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2010 11:11
Jméno: ladisek01
IP: uživatel10433
 je to jawa 550
Datum: 28. září 2010 11:11
 hošu, mam jawa 50 tip 21 a 555 a eště babetu, jaký palivo tam mam lejt, natural 95, special 91 nebo něco jinýho ? leju tam natural 95 a někdo mi řek že sem pako že to nesmim...
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2010 9:52
Jméno: agfdg
IP: uživatel5857
 budu se chovat slušně
nebudu sprostý
nebudu nikoho urážet
nebudu dělat reklamu na cizí weby
nebudu vkládat odkazy na inzerci- BUDE VYMAZÁNA !!!! !!!!! jinak to vkladejte tu http://www.sesa-moto.cz/page.php?parametr=mototechna
pokud se na stránce s inzercí vyskytuje fotka motorky, kterou chceš ukázat využij možnosti vložení fotky. (Nejdříve musíš fotku uložit do počítače. To uděláš tak, že na obrázek klikneš pravým tlačítkem a dáš volbu uložit jako.)
POKUD PORUŠÍTE S JEDNO TĚCHTO PRAVIDEL, BUDE VÁM ZNEMOŽNEN DALŠÍ VSTUP NA TENTO POKEC!!!!
Prosím vkládejte vaše příspěvky do odpovídajících sekci, tak aby bylo hned na první pohled zřejmé o jaký dotaz se jedná
Datum: 05. října 2010 9:52
 No co já vím tak Natural nemá olovo které se přidáválo do benzínu, aby zpomalovalo rychlost jeho hoření a zvyšovalo oktanové číslo paliva. Zároveň usazené olovo sloužilo jako mazadlo sedel ventilů spalovacích motorů a utěsňovalo spalovací prostor. Pro typy spalovacích motorů, které musí využívat tento typ paliva je dnes tato příměs nahrazována organokovovými sloučeninami manganu. Jezdit na 95ku má jeden neduh když teda pominu to co jsem napsal vejš a to ten, že se ti fichtl dřív uhřeje a nepojede. Neuchladíš to prostě mám to odzkoušený na jinejch mašinách. V mládí jsme s kámošem do Jawy 634 lili Super ono to jelo ale nesmělo se to uhřát. jakmile se couralo po měste bylo to v čoudu. Na dálku to docela šlo. Osobně bych na to dneska nejezdil koupil bych si special a nebo natural 91 a dolil aditiva.
Datum: 29. září 2010 17:52
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já jezdil jednu dobu závody na kerosin ale oddělal sem motor (ale stálo to zato)
Datum: 29. září 2010 10:00
 Careru jsem jednou zkusil do 638. krome ceny je to stejny jako natural 95, kterej stoji polovic.
Datum: 28. září 2010 13:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Hlmut:  je to jak řiká kolečko, jinak díky tomu že méně detonuje taky pomaleji hoří, takže kdybys na něj chtěl jezdit, klidně můžeš, ale o pár desetin mm si zvedni předstih... Ale podle mě to je pitomost a vyhozneý peníze za benzín, pojede to furt stejně..
Datum: 28. září 2010 9:53
 davidsob: special ani natural nejsou olovnaté, to je u nás totiž tak trochu zakázané...special akorát obsahuje určitá aditiva nahrazující olovo. A s tim oktanovym číslem je to naopak, vyšší oktanové číslo značí vyšší odolnost proti samozápalům /detonacím/. Když to budeš letj do fichtla, tak ovšem nic nezískáš, naopak by se to mohlo víc hřát.
Datum: 28. září 2010 9:08
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 K cemu ti je u seriovyho fekala palivo se 100 oktany? Mozna v kombinaci s vykuchanym vyfukem, sportovnim filtrem a samolepkou NoFear...
Datum: 28. září 2010 8:23
 Benzín který to takových strojů patří už dávno neexistuje ten benzín měl 84 oktanů myslim že to byl super. Ale to je stejně jedno fichtl zežere všechno co teče
Datum: 28. září 2010 8:17
 no speciál je olovnatej a natural bezolovnatej a taky má vyšší oktanový číslo, to tam raši nelej, víc oktanů taky neni dobrý, to pak ti ta směs ve válci expanduje eště dřív než se píst odstane do horní úvratě a jede to hůř, nebo kdybys to přehnal tak ti proletí svíčka kolem hlavy  s do simsona třeba S51 se smí taky bezevšeho lejt natural ?
Datum: 28. září 2010 8:10
 A nejlepší ještě natankovat někde u Agipu nebo Shell to máš více oktanové no  ...Ja osobně beru na OMV Careru 1000 to má o pár oktanů navíc no...nebo ten naturál 95 a cje vlastně ten Speciál 91?...nwm jaký je v tom rozdíl.
Datum: 28. září 2010 6:58
 pako je ten kdo ti říkal že tam nesmíš lít natural 95. Natural 95 tam normálně lít můžeš.Stejně Special 91 už není moc k sehnání a možná za chvíly už ani nebude.NAtural 95 i lepší táhne jak Special.Stejně se do toho kdysi lel jinačí speciál.Ale prostě Natural 95 tam samozřejmě lét můžeš.myslím si že na něj dnes už jezdí 80 % fichtlařů.Samozřejmě musíš ředit palivo s olejem...
Datum: 28. září 2010 0:23
 dobry bych se chtel zeptat na kolik by vysla GO javy 250/353 (pist,krouzky,klika,loziska,gufera a vse co k tomu patri)
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:02
 Franky: to jsi z nejakyho levnyho kraje ja daval GO kliku a stala 1600 korun a vybrus 900.
Datum: 29. září 2010 17:02
 kocvin: GO masiny za 11 000 ? kde zijes ?  ja delam komplet GO 638 a predbezny propocty jsou asi 20 000. Pravda ale je, ze pulka motorky bude nova. GO motoru čz 175/487 stala neco malo pres 6 000, u kejvacky to bude hodne podobny, pres 7 000 si myslim, ze se nedostane.
Datum: 28. září 2010 19:40
 Jo vy asi myslite GO cele masiny ne?? 9000-11000?? GO motoru jen motoru to by melo vychazet nak kolem 4000 ne??
Datum: 28. září 2010 18:50
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 TO se mi nezda  je to nejako malo...  Kdyz k tomu pridas praci atd  me vysla GO na 250/455 bez prace na 7000kč.. se vším všudy
Datum: 28. září 2010 15:17
 nunik: to je moc GO vyjde na +- 6 000 korun
Datum: 28. září 2010 12:21
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 Komplet GO kdyz si ji nechas udelat.. tak pocitej tech 9000-11000 Kč!
Datum: 28. září 2010 10:53
 Ok diky  omlouvam se za to jednoduche w (JAWA)
Datum: 28. září 2010 8:06
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Záleží na tom v jakém stavu je i převodovka, spojka a motor celkově a jak důkladně budeš generálku dělat. Po demontáži motoru je nutno vše zkontrolovat a opotřebované díly vyměnit. Ceny náhradních dílů zjistíš zde ve fichtl krámku. Jinak repase kliky stojí tak do dvou tisíc a výbrus s příslušenstvím kolem sedmi stovek.
Datum: 28. září 2010 7:45
 hmm premyslim premyslim a nic mne nenapada, protoze zadnou "javu" neznam....
Datum: 28. září 2010 0:56
 zapomnel jsem podotknout motoru jen motoru
Datum: 27. září 2010 23:17
 Caw....hele pred rokem jsem koupil pionyra a sepsali jsme spolu kupni smlouvu...pote jsme spolu jeli do mesta pionyra prepsat, majitel pionyra odhlasil a me rekli ze musim na technickou ikdyz je jeste 3 roky platna.....ale na pionýru chybelo spoustu veci doladit tak jsem to nechal byt myslite ze prihlaseni pionyra probehne bez nejakych komplikaci?? ja mam strach ze kdyz je pionyr odlasenej tak uz nepujde prihlasit....PS: pojisteni platim..
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:58
 Jo to sedi akorat tu je jeden malej hacek a to ten ze na dokonceni prepisu mas lhutu 8 dni takze pokad si to takhle protah, muze se ti stat ze zaplatis pokutu nebo ti to rovnou neprepisou. maly plus k tomu je ze platis pojistku. Dale k prepisu v okrese neni potreba STK ale musi byt evidencni kontrola. Kdyz je to z okresu do okresu pak je potreba STK pokud neni a zase evidencni kontrlola. Nekde na uradech jim staci jen STK protoze ev. kontrola je v podstate to samy akorat ze se ti na fichtlu neprojede a nebude zkoumat dalsi veci. Zajima ho pouze stitek a cislo motoru. Ja to tak jednou mel u prepisu nemusel jsemna ev kontrolu ale musel jsem to udelat do tejdna. Dale se to dalo udelat i tak ze jsi to mohl prepsat a bez STK oni by ti jen nevydali znacku a malej TP, a ty by jsi si to dal do depozitu za cca 50kc na rok. za tu dobu by jsi udelal fichtla udelal STK a vyzved si papiry.
Datum: 29. září 2010 17:58
Jméno: tubin
IP: uživatel7489
 říkaš to dobře ja přihlašoval simsona respektive muj táta a zase sme nezaplatily pojištěni asi až po 3 tejdnech a na technickou nemusiš ani přihlasit ted to máš v polopřepisu musiš jen na evidenčku a inspektorát máte stejný!
Datum: 28. září 2010 8:45
Datum: 27. září 2010 23:03
 když píšeš že platíš pojištění tak by měl jít přihlásit
Datum: 27. září 2010 22:50
|



|