Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Ahoj Draci. Dáváme se synem dohromady Mustanga. Vlastně už jej v hromadě máme. Vychytali jsme snad všechno. Je to krasavec. ALE!!!\r\nStudenej chytne parádně. Jede parádně ale po pár kilometrech začne pocukávat až chcípat. Jako když dojde benzín, nebo odpojíš zapalování. Někdy chcípne úplně ale po chvilce se zase nechá přemluvit. Tedy roztlačit. \r\nPoslední opravu jsme dělali na karburátoru - výměna ventilku nad plovákem, jehly a dali jsme těsnění pod víčko karb. Tak nevím co se děje. Ani nejsem schopnej rozpoznat, jestli je to elektro nebo benzín. Svíčka má ucházející barvu, uchlastaná není. A těch prvních pár kilometrů ten stroj jede jako blesk!!!  .\r\nPoradíte něco? Dík Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2010 17:42
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Projistotu se na to taky podívám. Ahoj, Franta
Datum: 29. září 2010 17:42
 NO neco podobnyho jsem mel taky a byla to prkotina. Nakonec to byl palivovej kohout a v nem ta cerna gumicka s 5 dirama. Byla cela rozmackana a nepropoustela potrebny mnozstvi benzinu. Jelo to a kdyz se mu pridalo benzin dosel pak to zaclo kuckat atd. vsechno jsem nekolikrat rozdelal a i na tu gumicku jsemj koukal. Diry se mi zdaly fajn ale bohuzel nebyly. Takze pokud ty diry nemas opravdu kulaty ale mas je sisaty tak si tu gumu kup stoji cca 15 kc a mas klid.
Datum: 29. září 2010 17:38
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 nevypadava ti fajfka?
Datum: 29. září 2010 17:32
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 mně fík jede super na origoš pal 14c trysku mám origoš a i když se motor po dlouhé jízdě přehřeje (bohužel je přidřený) tak chytne znovu okamžitě i když moc netáhne
Datum: 29. září 2010 9:58
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 S těma tryskama je to trochu složitější. různé podtlaky, sací kanálky, vzdušníky, polohy šoupátka atd. Dá se o tom dost přečíst, ale teorie jo holt jiná než praxe. Chce to prostě zkoušet \r\na projíždět různý polohy všeho možnýho od filtru až po setiny zapalování. V neposlední řadě je furt ta svíčka. Já jezdim na nějakou HITACHI M45, ani nevim z čeho je.\r\nAle na tu jedinou mě to jde nejlíp studený i teplý. Tak hodně zdaru a dobrej předstih
Datum: 28. září 2010 22:47
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Díky pánové, nastavím tu hladinu v karbur. a pak se uvidí.
Ještě k těm tryskám: jsem na ně při čištění opatrnej, ale nevím, jestli nedostaly zabrat u pův. majitele. Jak to tam funguje? myslím ty různý průměry.
Máte někdo stroj, co chytá studenej, teplej a nedělá problémy? My jsme to jako kluci neřešili. Tlačili jsme furt  . Ale toto bych rád vychytal.
Děkuju všem, Franta
Datum: 28. září 2010 21:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Priznam se ze sem to moc neprocital ale snad vam to pomuze
"Všechny zdravím, mám problém s pio...možná to tu nemá co dělat, ale psal sem na fichtlpokec,ale tam nikdo moc neporadí, tak to zkouším tady, komu to vadí tak se mu předem omlouvám. K problému, pio jede krásně na 1.2 RS...at jedu na jakýkoli otáčky, tak nevynechává. dám trojku, jedu nad 60 někdy i mín třeba 50, a vynechává....jak zpomalím na určítou rychlost jede jak má, ale má jakoby "menší tah" cítím že nékde je problém, Už si fakt nevím rady...karburátor je 100% čistý. odtrh na kontaktu je 0.4 předstih 1.8 před HÚ, kladívka jsou nová (najeto asi 1000 km)...ale všiml sem si že je na nich bílí povlak...bude to tím že mám pŕehozený dráty na indukčce (mám 15 kladívka a 1 kostra) Když to dám naopak, ta trojka vynechává snad ještě víc) Izolační podložky na kladívkách sou poskládány dobře. svíčka ngk b8hs ( stejná jako brisk n14c) Jiskra modrá pravidelná....kondenzátor nový od harlingen...uˇž si fakt nevím rady. Poradte někdo prosím.
pepa reaguje :26.9.2010 (22:34)X
Neovlivňuje ti proudění vzduchu při jízdě sání?
Dachl21 reaguje:26.9.2010 (22:55)X
Zítra ho zkusím na chvilku oddělat...ale na 99% to sáním nebude. tohle bude něco v zapalování, ale nenapadá mě co
Dachl21 reaguje:26.9.2010 (23:03)X
Nejzajímavější na tom je, že to začalo dělat z ničeho nic...nic sem na tom neladil, a najednou se to začalo na trojku dusit, a je to horší a horší...už sem vyměnoval věcí. dával větší menší předstih, pilníčkem dostával škvarek z kladívek, ale bez výsledku..už sem z toho na větvi.
shrek reaguje:27.9.2010 (08:24)X
stejném problém mám,ale s rozdílem že vynechávání jsem už odstranil,ale ty kladívka,na nich se mi dělá černej povlak a po ujetí sotva 5km to zdechne a nehází jiskru.Zajímavé je to,že už jsem skoušel dát jiné zapalování a je to stejný,jediné co mě napadá je že tam mám jen jednu cívku a jde tam moc štávy na ty kladívka...
Fish reaguje:27.9.2010 (09:13)X
Ahoj,vyhoď NGK!
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (09:19)X
Myslíš že to bude svíčkou od ngk? Já právě nevím, taky mě to napadlo. Nedávno sem ji kupoval za 90 korun
Honza73 reaguje:27.9.2010 (09:45)X
No někdy je závada i jinde než hledáš ...např. dva dny čumím a šteluju zapalovaní a pak zjistím že to je karbecem.
Fish reaguje:27.9.2010 (10:33)X
Osobně s NGK nemám vůbec dobrou zkušenost v upravených a závodních motorech, kde je bohatší směs o 2T ani nemluvím. I jiná tepelná hodnota v japonských mašinách měla za následek to, že po pár metrech motorka zůstala stát, po schladnutí opět šla nastartovat!
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (11:04)X
Jo tak to možná bude tím, mám tam stejskyho CÚ, do benzínu dávám 1:33 oleje...a je to dost bohatý..a jak je motor zahřátej, není šance to nastartovat, jediné roztlačit...dneska koupím brisku n14c a uvidím to to udělá.
Honza73 reaguje:27.9.2010 (12:23)X
Normálka ,já mám stejnej problém ...ale asi to vyřeší jedině ta n14c(ale ještě sem nedošel k tomu ,aby se to oskoušel ),takže pak napiš jak to dopadlo ...jesli ji mám koupit taky nebo ne.Ale jinak ,když motor je zahřátý na provozní teplotu, tak když sem dal plnej plyn bez přeplavování plovákové komory tak to chytlo ale jak sem prostě přijel a motor byl záhřátej po jízdě která byla dosti náročná , tak nemám šanci nakopnout.
Dachl21 reaguje:27.9.2010 (13:08)X
Ok, dneska už tu svíčku neseženu, tak kdyby sem jí zítra mél...napíšu jestli to bylo tím nebo ne
Kukis reaguje :27.9.2010 (20:29)X
Mel jsem neco podobne, tak jsem to vzal zesiroka: nova svice, vycistit filtr, vyfuk, trysky, ventil, jiny paliv. filtr...nechtelo se mi stale dokola zkouset co by to tak mohlo byt. a hned to jede jak ma Ja take davam trochu vice oleje, ale s NGK jsem problemy nemel... ulil jsem jen jednu a to svou vlastni blbosti.
¨Dachl21 reaguje:28.9.2010 (13:52)X
Problém nejspíš vyřešen....myslel sem si že jsou izolačńí podložky na kladívku poskládané dobře......ale opak byl pravdou...jedna byla jinde než měla být...jen se chci zeptat..mohlo toto způusobovat škvarky na kladívku? Vynechávání to dělalo...ale zajímaly by mě ty škvarky
shrek reaguje:28.9.2010 (15:25)X
ty škvarky to mě taky zajímá " citace z jawa50speed.wz.cz
Datum: 28. září 2010 18:22
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 hladina se nastaví plíškem: ohnutí nahoru - vyšší hladina, ohnutí dolu - nižší. zkusíš to takhle: po napuštění plovákové komory (bez cupování) zastav benzin, oddělej víčko
a stlač šroubováčkem plovák dolů a hladina by měla lícovat s vrškem plováku. když ne, nastavíš plíškem výšku jak sem uvedl na začátku. Možností je spousta proč to nejede,
asi bych taky šel nejdřív po svíčce. pak po směsi a na závěr bych nechal zapalování.
Datum: 28. září 2010 16:22
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Kondenzátor je novej. Indučku bych asi měl zkusit, ale nechce se nám do ní kvůli pokusu investovat. Něco vymyslím.
Trochu mě zajímá ta hladina v plovákovce. S tím jsme právě hejbali, když se tam dával ten přívodní ventilek. Netuším jak se to nastaví. Přihne se ten plíšek Ale jak, že  ).
Ještě ta jehla je taky nová. Dali jsme ji vejš a pak spustili na 2. zářez. Furt stejný.
To jsem teda zvědavej, co se z toho vyklube. Teď prší, tak se nedá laborovat.
Díky moc, Franta.
Datum: 28. září 2010 15:35
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Tak zkuste ještě vyměnit kondenzátor a indučku a kdyby to ne tak zkuste to co píše Kony
Datum: 28. září 2010 12:50
Jméno: Kony
IP: uživatel5099
 Řekl bych, že je moc bohatá směs (když za studena chytá parádně a než se motor ohřeje, tak jede jako blesk...). Na jakém zářezu je jehla v karbecu (má být na 2 zářezu z vrchu)? Co hladina v plovákovce, není moc vysoká a vduchový filtr je nový? S tryskama jste nic nedělali, jako že byste je čistili tlustým drátem?
Datum: 28. září 2010 10:13
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Díky moc, to všechno už proběhlo. Dírkou na nádrži to není, je průchozí. A ta závada se projevovala stejně i před tím než jsme tam to těsnění dali.
To jsou nejblbější závady, když se projeví jen občas. Nemohla by to být indučka?
Datum: 28. září 2010 9:59
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 A nebo zkuste profouknout víčko od nádrže jestli není zalepená ta maličká dírka
Datum: 27. září 2010 23:44
Jméno: Viper023
IP: uživatel9854
 Zkuste dát pryč to těsnění co jste dali pod víčko karbu mě se zdá že se to uchlastá zkuste to a pak sem napište
Datum: 27. září 2010 23:41
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Tak není to svíčkou, syn 15ku (taky nová) zkoušel, závada stejná.
Franta
Datum: 27. září 2010 23:03
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Tak není to svíčkou, syn 15ku (taky nová) zkoušel, závada stejná.
Franta
Datum: 27. září 2010 23:02
Jméno: JouMen
IP: uživatel10218
 To bude tim, dejte 15ku
Datum: 27. září 2010 22:54
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Je v létě nová, 17 ka. Ale zkusím.
Franta
Datum: 27. září 2010 22:24
Jméno: Franta
IP: uživatel9097
 Je v létě nová, 17 ka. Ale zkusím.
Franta
Datum: 27. září 2010 22:24
Jméno: Honza
IP: uživatel10450
 Ahoj, skus vyměnit svíčku...může být vadná a po zahřátí nedává jiskru..
Datum: 27. září 2010 22:09
|



|