 Zdravím všechny, mám tu problém s čízou. motor mě nejde vytočit až do plných otáček, ikdyž to mám nastavené dle příručky - jehla na druhém zářezu a šroub povolený ale o 1 otáčku. Kde by mohl být problém? Karburátor je otryskován originálně ,dle příručky to sedí. hadr v sání nemám,filtr je tam asi 1500km nový. Svíce do cihlova až trochu do černa. Děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2010 17:42
 Jinak v příručce je uváděná 2.-3. zářez po záběhu
Datum: 12. října 2010 17:42
 Na ten třetí zářez jsem to zkoušel a nejelo mě to víc jak 80,prostě to nešlo uplně vytočit.
Datum: 12. října 2010 17:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Jehlu dej na 3. zářez a přídavný vzduch od 3/4 - 1a1/4 ot.
Datum: 12. října 2010 15:56
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak polad karb....nastavení dle příručky není vždy na 100%ideální
Datum: 12. října 2010 15:34
 zastudena chytne hezky....za tepla taky
Datum: 12. října 2010 10:14
 Jinak ten problém mám u čízy 175/487, předstih jsem právě nedávno dal nižší - tak 2,8 -2,9mm a odtrh zkontroloval - 0,4mm,takže to je v pořádku právě že, zkusím ještě novou svíčku třeba,nebo já nevim už.
Datum: 12. října 2010 10:14
 me tohle na 175/450 delal predstih..za studena to jelo na nic,chcipala po pridani plynu a za tepla delala to samy co tobe..do nejakejch 4/5 otacek jela a pak se zacla jako by dusit...tak sem dal mensi predstih-chyta krasne i za studena i za tepla,jede paradne..
Datum: 11. října 2010 21:16
 Kladívko je podle mě odizolovaný dobře.na to jsem nešahal nikdy,nastartovat jde dobře. Jinak to točí skoro do plnejch,ale na úplném konci plynu se to jakoby dusí a nezrychluje,neakceleruje,zůstává to už v těch jedněch točkách. Elektrik by měla být v pořádku. VN kabel byl dávanej novej,fajfka taky...svíčka je BRISK N15C. No svíčku bych mohl zkusit dát novou. Ty kladívka jsou jak izolované? Jsem to nikdy neměl sundaný Kladívko jinak rozepíná dobře,nijak neodskakuje,na to jsem se díval dneska
Datum: 11. října 2010 19:21
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 seš si jistej,že je problem v karburátoru?? izolace kladivek? svicka? skrat na VN kabelu....co to dělá když to točí současný "max otáčky"? znám nekolik případů,že probíjel VN kabel na kostru,odskakující kladívko,špatná izolace kladívka,kladívko putující na vodícím kolíku,skrat pod spínací skříňkou.....a nebo vejfuk....
Datum: 11. října 2010 18:39
|



|