Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 13. října 2010 22:45
 jawaman: když si rozklikneš u tohoto zboží výrobce tak je tam ČR! Přímo na tomto obchodě jsem kupoval rozetu na ČZ 175 487 a bylo tam taky ČR a je fakt česká přímo z JAWY. Když tak jim tam napiš do toho obchodu, mě normálně odpověděli,že ta rozeta je opravdu česká z JAWY.
Datum: 13. října 2010 22:45
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 jak to bude s kvalitou
Datum: 13. října 2010 20:58
 čau draci chci se zeptat tento držák drží prsíčka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3263.html takže ten vrchní kryt kde je háček na tažku atd? to se přidělá na rám že? já ho tam totiž nemám a nemám tam ani revma plechy a ten vrchní kryt se mi furt hejbe díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 21:20
 dík moc
Datum: 13. října 2010 21:20
 tenhle drzak drzi spodni prsicka - jednou strnou se pridela na ram a druhou prisroubuje na prsicka. prisroubovanej je v dolni polovine prsicek. Rorni cast drzi jenom na krku rizeni hackem a dole kde se spojuje s podledlakem to jisti sroubek. pokud je utazenej tak se nehnou.
Datum: 13. října 2010 20:38
 zdravim  prosimvas,vite nekdo neco o tomto stroji? http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/459630-50-dandy.html nikdy jsem ho nevidel,nikde jsem o nem neslysel..je to nejakej vyvozni kousek?  a pokud neni tolik znamej,pride mi to spis jako rarita a tim bych usoudil,ze je trochu pod cenou (okolo 70ti se prodavaji peraci,kterejch je tu pomerne dost,narozdil od tohodle ktery jsem nikdy nevidel)
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 22:31
 ale tak nemuzeme rict ze to vypada nejak spatne?  ale tak na 80% bych rekl ze je to nejaka neznama jawa,kdybych to nevedel
Datum: 13. října 2010 22:31
 achmed: těsně vedle...asi tak o 30 let vedle...Jinak karlos má pravdu, je to polská značka Junak, je tam jistá podobnost s jawou...i když oni od nás kopírovali kde co...od motorek po traktory. Loni jsem v polsku viděl stát na chodníku takovou hodně podezřelou čezetu, tak se du podívat blíž, a on to byl ten jejich Junak.
Datum: 13. října 2010 22:24
 v pohode  jen sem chtel vedet co to vlastne je,kdyz je to podobny jawe a pritom to jawa neni  ale nejspis se vyrabel jen tenhle typ ne? nikde sem nenasel jinej typ nez junak m10
Datum: 13. října 2010 21:09
 jj polskej stroj, s nekterejma JAWAMA je Junak jako pres kopirak. ale jak moc je to vzacny ti nepovim sry
Datum: 13. října 2010 20:41
 achmed-snazil ses bejt chytrej ale neproslo ti to  co znamena ohv vim,ale tohle 350 ohv neni,koukni se nejdriv jak vypada..trochu sem brouzdal a je to znacka Junák a je to polskej stroj.hodne podobnej jawe..tady je katalog ND a prirucka http://www.eurooldtimers.com/cze/manual/148-junak-m10.html
Datum: 13. října 2010 20:37
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 kamarade to je jawa 350ohv no to znamená že je ti 4takt těhle motorek moc neni takze pokud nato mas tak si to kup je to celkem rarita a jawa 50 dandy vypada uplne jinak
Datum: 13. října 2010 20:35
 pise tam o tom- Jedná se o motocykl Junak 350ohv, krásný kousek a zvuk ...je mi jasny ze to neni jawa 50 dandy,ale co by to bylo?jawacky barvy,vzhledove hodne podobna jawe..podle me to dal pod nazvem dandy kvuli tomu,ze pri pridani inzeratu se musi kliknout na znacku a typ motorky,ale pokud tam tohle neni,nejspis musel dat neco jinyho..napriklad kdyz na motoinzerci nekdo prodava 550,davaj ji pod 05 protoze 550 tam snad ani neni.
Datum: 13. října 2010 20:33
 jo dnes sem projíždel taky moto inzerci to tam dal schválně aby se na to kažfej podíval jako třeba já
Datum: 13. října 2010 20:30
 je to blbost, nevim přesně co to je ale tutově si nekdo dělá srandu
Datum: 13. října 2010 20:26
Jméno: onda
IP: uživatel8456
 zdravím, prosím o takovou malou radičku: mám jawu 50 mustang a předělávám klikovku akorát sem narazil na problém: jak mám sundat rotor-šroubek na vačce sem odšrouboval ale nevím jak dál. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 20:47
 kombinačky přes hadr
Datum: 13. října 2010 20:47
Jméno: onda
IP: uživatel8456
 no a jestli bych ještě mohl prosit radu jak vydolovat tu vačku....normálně chytnout kombinačkama nebo jak
Datum: 13. října 2010 20:45
 vytáhni vačku a natoč tam šroub M8. opře se o čep kliky, a když ho utáhneš tak to odskočí. POZOR!!! je potřeba aby jsi na tom šroubu pořád viděl závit!!! to znamená že musí být dost dlouhej
Datum: 13. října 2010 20:21
Posl.aktualizace: 14. října 2010 16:46
 jo na obrazku je slusna hlavne aby nehazela a dik
Datum: 14. října 2010 16:46
 tuhle si jawa nechala vyrobit,,kde to nevim,, ale je krasna,,, na pohled fakt super,,,
Datum: 14. října 2010 1:11
 Zdar,hele nevím jestli je tato přímo z JAWY,ikdyž má vyraženej nápis JAWA,ale nedávno jsem kupoval přesně tuto a mám opravdu českou z JAWY i s ložiskem za 799Kč,když tak mě napiš na mail a já ti pošlu adresu toho obchodu.
Datum: 13. října 2010 22:40
Jméno: Dava
IP: uživatel10533
 Zdravím,prosím vás.Jakej je lepší olej. Mogul TSF nebo Shell Advance SX2 ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 10:54
 Denzileck myslis ze shell TSF (2t polosyntika) 1l za 250 neni moc levna cena  Ale ja jsem snim spokojenej
Datum: 16. října 2010 10:54
 Jáá používám TSF.. beru ho přímo z mogulu slévanej za 109kc litr... jinak na benzíně 0,5l 90kč  a spokojenost
Datum: 13. října 2010 21:12
 denzileck: no on uz taky podrazil ja hlasuju pro Advance SX, protoze s nim mam zkusenosti a mazal dobre jal jsem na nej cestu Liberec - Mlada Boleslav rychlost 120 az 130km/h (s 16z koleckem to je i na 350 vysoka cestovni rychlost) a ani priznak nejakyho zlenioveni motoru. Sel v pohode. S TSF v polosyntetice nemam zkusenost jenom s mineralem a ten taky nebyl uplne zlej, ale osobne bych sel asi do toho Advance SX
Datum: 13. října 2010 20:57
 Ale na polosyntetiku podezřele nízká cena...
Datum: 13. října 2010 19:46
 Já hlasuju pro TSF, pokud se nepletu tak teď je to vyráběné jako polosyntetika...
Datum: 13. října 2010 19:37
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Shell Advance SX2
Datum: 13. října 2010 19:28
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 čau draci chtel sem se zeptat na mi jawě 21 jde nějak z tuha zatáčet a před tím to šlo dobře může to být tím že jsem dotáhla ty matky u toho ložiska ??Předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 21:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo je to tím...proto tam jsou 2 aby jsi tu jednu zlehka dotáhl (tak aby nemělo řízené vůli) a tu druhou dotáhneš do kontra
Datum: 13. října 2010 21:12
 cau chtel bych se zeptat pujde nastartovat motor čz 175 bez baterky ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 16:55
 zapojeni baterky je na statoru zapalovani. starsi zapalka maj stitek a novejsi natisknutou tabulku. tam je napsano jak je ukostreny, pokud ho teda nekdo neprepoloval, ale to se deje malokdy. jinak baterka to jisti
Datum: 14. října 2010 16:55
 jasny takze tam radci hodim baterku 6v jeste prosimte jsem nasel schema tady na netu kdyz na pojim baterku takze minus prijde do statoru a plus na ram jako ukostreni?
Datum: 14. října 2010 14:05
 No jestli ten motor 175 bude mít dobrou kompresi tak spálíš vrtačku nebo zničíš ten šroub ve vačce a neni tonějak bezpečné,může ti to ukroutit ruky jak by to chytlo... Pokud máš dobrou spojku tak tam normálně kopneš 2-3 a roztlačíš to... nějaké vylítanější motory roztlačíš aj na jedničku. Na páku to nechytne,ovšem nic nevylučuji může to chytit
Datum: 13. října 2010 23:05
 takze musim sehnat elektriku prosimte jeste takze bude stacit inducka kabel na svicku plus baterka po pripade muzes me poradit jak to zapojit diky nmoc
Datum: 13. října 2010 21:47
 jinak jestlize kupujes jenom motor bude problem ho roztlacit, takze prtacku a roztocit pres sroub na vacce. na startpaku ti nechytne.
Datum: 13. října 2010 21:12
 je na nabuzeni magnetickeho pole ve statoru zapalovai. Prave diky tomu, ze je to dynamo, ktery si uchovava remanentni magnetismus je motor schopnej naskocit. bejt tam altik tak nenaskoci. Tim ze tam neni baterka tak se musi buditmagneticky pole z remanentniho po kouskach a az potom co se nabudi dostatecne tak motor naskoci. A jinak jasne je tam taky na svetla, kdyz motor nebezi.
Datum: 13. října 2010 21:11
 super diky moc prave budu kupovat motor od jednoho chlapika takze normalne baterka tam bejt nemusi prosimte ta baterka 6v je tam k cemu toje na svetla nebo ?
Datum: 13. října 2010 21:01
 pokud ti funguje dobre zapalovani a rele tak na roztalceni naskoci v pohode
Datum: 13. října 2010 20:48
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 nazdar potřebuju poradit zadní tlumiče na 175 kejvačce mi jdou bez oleje potřebuji tam nalít olej stačil by 10W-40 a nevíte prosím kolik by ho tam mělo být?a to samý na 250 kejvačce je to samí jak na 175?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 12:26
Jméno: pavel
IP: uživatel10535
 moc dík
Datum: 14. října 2010 12:26
 A použij tlumičák PARAMo TL15 jak tu radí ostatní nebo já mám v předních tlumičích nějaký hydraulický olej MOGUL a funguje to parádně,s motorovým olejem 10W-40 to bude hrozně zatuhlý a čím větší zima tím budou ty tlumiče zatuhlejší a nebude to tlumit absolutně!
Datum: 13. října 2010 23:02
 pavel: 50ml do jednoho zadního tlumiče,50ml do druhého a asi 150ml do KAŽDÉHO ramene vidlice!!!!
Datum: 13. října 2010 23:01
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 50 ml ale v obouch tlumičích ne?a v předních je těch 150ml?jinak děkuju
Datum: 13. října 2010 20:37
Jméno: Mirek
IP: uživatel10534
 v zadních tlumičích je 50 ml tlumičového oleje TL 15, trerý má každá"mototechna"
Datum: 13. října 2010 20:09
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 tam píšou v předních 150ccm a v zadních 50 ccm tak jsem myslel že je to 50 ml a 150 ml jenže to tak není tak jstli to někdo víte tak prosím napište kolik a čeho prosím
Datum: 13. října 2010 19:03
 Myslim že v příručce se to píše, co třeba si jí najít?....
Datum: 13. října 2010 18:53
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 a ještě jestli byste mi prosím napsali kolik má být toho oleje v předních tlumičích na 175 a 250 moc dík
Datum: 13. října 2010 18:25
Jméno: Pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 13. října 2010 19:03
 Snad zkušenosti, ne?...vždyť to musíš i slyšet, že to Y tam prostě nepasuje...
Datum: 13. října 2010 19:03
 lepil jsem s tím x kol a všechno je ok....
Datum: 13. října 2010 18:38
 mám ji, ale moje zkušenost je taková, že jsem to ještě nezkusil  snad jsem ti pomohl.
Datum: 13. října 2010 18:24
Jméno: macek
IP: uživatel125
 zdarvim draci..chci si udelat ridicak na A , udelany mam na A1, je mi 21.Budu si muset nejdriv udelat ridicak na A s omezenim a potom na neomezene,nebo mi to daj rovnou na neomezeny A?dik za odpovedi draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 18:56
 Děláš rovnou neomezené Ačko...
Datum: 13. října 2010 18:56
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 A je už neobmedzene od 25KW až po nekonečno alen neviem ako u vás u nas je A až od 24 rokov
Datum: 13. října 2010 17:51
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 čau draci mam jawu 21 připravuju ji na stk nevide jakej rozměr gomy má být ve předu ??předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 17:44
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 v techničaku mám obidva 2,75 písane v realne na STK som mal v predu 2,75 a v zadu 3,00 drapak! zaleži fakt podľa tho kto ti to robí
Datum: 13. října 2010 17:44
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 hele diky moc
Datum: 13. října 2010 17:42
 vzadu 16x2.75 a vpředu by si měl mít 16x2.50 pokud nemáš přepisovaný techničák ještě na jiné pneu.
Datum: 13. října 2010 17:05
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 ten ja prave este nemam a bude tak za 14 dni
Datum: 13. října 2010 16:50
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně takovej jakej máš zapsanej ve velkym techničáku .)
Datum: 13. října 2010 16:31
 Nazdar draci...videl som na pár jawkách 350/640, že nahradili zadnú kyvku, kyvkou z Trampa. chcel som sa teda spýtať, či je to dobrá úprava, zlepšia sa jazdné vlastnosti alebo ako to je? oplatí sa táto investícia? díky moc za vaše odpovede
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2010 11:46
 díky moc chlapi
Datum: 14. října 2010 11:46
 Pista: Pročti si tento článek: http://jenikovo.misto.cz/_MAIL_/upravy/09.htm ,určitě se tím zlepší jízdní vlastnosti, celá motorka se nebude nijak příliš vlnit a ta kyvka z TRAMPA je mnohem tužší a masivnější, takže oproti originál kyvce to bude rozhodně lepší!
Datum: 13. října 2010 23:07
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 taky ji chci časem namontovat , jinak pokud vyměníš kyvku tak musiš vyměnit i stojan, policajta, manžety, řetěz
Datum: 13. října 2010 16:23
 kyvka z trampa je tuzsi a proto se tolik nekrouti, coz se o originalu rict neda. takze pokud jezdis vic nalozenej, nebo jezdis sviznejc je to dobra investice
Datum: 13. října 2010 15:34
 chcel som to dať do rubriky Tuning...misstake
Datum: 13. října 2010 14:53
Jméno: jetik
IP: uživatel600
 Servus draci.. mam jeden dotaz... dneska jsem obevil Hlavni trysku 60 z (jawa 05) a posadil jsem ji do karbece na 21.... fik mi chytnul krasne na prvni slapnuni... zaradim jedna... vystreli to jako svin... neuvěřitelnej odpich... ale pak konec.. do vyssich otacek uz to neslo  musel jsem pomalinku pridavat.. abych aspon co nejvic roztahnul jednicku... ale taky nesla do plna.. a na dvojiku jsem mohl jet tak na čtvrt plynu... chovalo se to jak kdyz spatne dotejka benzin... proste jsem dal plnej.. a zahucelo to.. dusilo se to...je možny ze ta tryska na tenhle karbec neni delana?? jinak jsem tam posadil HT 68.. a jelo to normalne.. vsechno slo krasne vytočit... díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 19:01
 ano myslím karbec ze S22,s hlinikovím filtrem a drátěnkou uvnitř,nejsem si jistej jestli je to 14mm nebo 15mm difuzor
Datum: 15. října 2010 19:01
 difuzor je jen o 0,5 menší, možná myslíš karbec s hliníkovim filtrem vzduchu jako se používal na stadionu, ten byl na prvních 05
Datum: 15. října 2010 9:51
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Pokud se bavime o karbci na posldni 05ky, tak ten je podobny jako na pozdejsi typu, jen s mensim difuzorem a jinou plovakovkou, tryska mysůim, ze byla 60...
Datum: 14. října 2010 22:31
 karbec na 05 je celej jinej než z 21
Datum: 14. října 2010 21:20
 jejej!! máš pravdu, beru zpět
Datum: 14. října 2010 20:47
 klikar: karbece maj jen jinou plovakovku takže je jedno jesi 05 nebo 21
Datum: 14. října 2010 17:54
 michale nauč se číst. píše že dal 60 do karbu na 21 a tam jistě patří 68
Datum: 13. října 2010 21:34
 michal9: to spíš byla 65  a na 05 jsem měl tryku taky 65
Datum: 13. října 2010 21:24
 klikar ® na 05 je oryg 60  , já měl na mustangu 59
Datum: 13. října 2010 21:20
 je to prostě hladový. má tam být 68 tak proč se tam snažíš cpát menší???
Datum: 13. října 2010 16:25
Jméno: jetik
IP: uživatel8793
 jo to jo, ale to by bylo moc jednoduchy  spis jsem cekal jako ze to treba pujde min za plynem.. ale jak jsem psal od spodu to letelo... ale asi to nejak neovlivnim, teda jeste jsem zkousel bohatsi smes na jehle ale nic. a taky jsem tu cetl ze na HT 65 To leti nejlip. tak tech 5 setinek min a uz to nejede?
Datum: 13. října 2010 15:59
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 no odpověděl sis vlastně sám. na malou trysku - špátná bohatost.
Datum: 13. října 2010 14:38
 čau lidi našel jsem si tu vape zapalovani na jawu 350/250..myslim tu civku za 950kč..v popisu předmětu je že si mám zkontrolovat serii cívky..na cívce mám Z04 ale tady na obrázku je něco jinčího, žádná jiná čísla na té cívce co mám doma nejsou..poradími mi někdo jestli je to v pohodě si objednat tu co je tady na prodej?
mám jawu 350/640...díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2010 8:09
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Pochop že si nikdo nebude lámat hlavu jakou že to cívku za 950kč máš na mysli, když na ní nedáš link... howgh
Datum: 20. října 2010 8:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 pardon, omlouvám se napsal sem špatně ve slově MÝT mělo být mít( vlastnit) takže teď už správně čau, můžu MÍT oddělaný tyristorový zapalování, i když mi jiskru hází? (ale nepravidelně) dík A SORY, někdy se člověk přepíše
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 7:29
 jasný pohoda stane se
Datum: 13. října 2010 7:29
Jméno: d
IP: uživatel10446
 Zdar, tak jak jsem tu psal dotazy ze mi fichtl netahne, tak jsem vypalil vejfuk, nepomohlo, skusil jsem tam dat jinej a uz to jezdí jak drak..jak je to možné když jsem ho vypálil že to je zřejmě ještě ucpané..?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 14:33
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 denzilicek a co používáš za olej ?
Datum: 13. října 2010 14:33
 Já do něj napojím propan butan a nechám to 10 minut hořet jen tak ze zvyku,stejně se mi tam nikdy nic kvůli kvalitnímu oleji neusadí
Datum: 13. října 2010 8:32
 nedácno sem výfuk vypaloval  dělal sem to jednoduše.. potřebuješ na to pouze 10ku klíč a asi kleště.. vyšroubuješ šroubek a odděláš první přepážku ( vedou z ní ven 2 dírky)  a hned za ní je hlavní tlumič.. vezmi kleště, chyť to za bok nebo je strč do tý díry a tahej.. dokud nevytáhneš.. hlavně to netahej za hlavní šroub to by si asi dotahal za hcvíli  no a až to vytáhneš máš lauf rozebranej.. pěkně ho vydrb nějakých kolkem nebo velkým šroubovákem od karbonu.. hlavní tlumič ho´d na chvíli do ředidla.. když si pořádně a pečlivě vyškrábal všecek karbon z laufu takto zapal.. nalej tam třeba ředidlo a škrtni ..  nech to pořádně vypálit.. vyklepej ten karbon co se vypálil.. pak vypal aji hlavní tlumič, popřípadě to pořádně vyčisti šroubováčkem ai ty všecky dírky co v ním jsou.. pak to slož a máš asi hotov.. tak to dělám já
Datum: 13. října 2010 7:33
 v doutníčku to je tlumič a u seříznutého je taková mřížka v které drží hlavní šroub...
Datum: 13. října 2010 7:04
 Tlumič ne mřížka
Datum: 12. října 2010 22:36
 *mřížka
Datum: 12. října 2010 22:17
 mužeš ho vypálit ale křížka bude pořád zacpaná karbonem
Datum: 12. října 2010 22:17
 Ahoj Potřeboval bych poslat čitelné schéma zapojení elektriky na Jawa 50 pionýr díky předem Martin
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 16:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 přesně, a čemu řikáš čitelný? viděl sem jich spoustu a na nečitelný sem ještě nenarazil, chyba bude asi jinde..
Datum: 13. října 2010 16:35
Datum: 13. října 2010 7:27
Jméno: pionerr
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zeptat jaká je nejlepší barva pro lakování motocyklů aut a tak dále dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2010 18:49
 Teď jsem se vrátil od pána co mi svařuje a řekl mi, že sprej NE, že dvousložkovou akrilátovou barvu, namíchají vám ji i na odstín, je to automechanik, tak snad ví co říká, doufám  . Jo a musím pochválit Sesu za tu prefabrikovanou packu, na Jawu 21, je to moc hezký, dělal mi to CO2 a vypadá skvěle.
Datum: 19. listopadu 2010 18:49
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Já se přiznám, já to barvil barvou na plot, normálně šťětcem, za 325kč nalakovanej fichtl a ještě dost barvy zbylo, ale nemůžu doporučit.  No krizovka, kupoval sem nový plechy, měl sem seřezaný tak abych měl barvu schodnou s TP, na jaře můžu barvit znova, ale budu barvit něčím jiným.
Datum: 14. října 2010 18:55
 omlouvam se za pripadny preklepy, celej den jsem svaroval a mam z toho vypaleny oci tak na to skoro nevidim
Datum: 13. října 2010 19:57
 kekz: moji trindu lakuje lakyrnik ze skodovky, rekl si za celou 5 000 a za nalakovani komplet kejvacky si rekne 8 000. tzn. za pareza by si mohl rict tech 5-8 000. Lakuje akrylatem, akorat musis mit plechy odbarveny. Nepocitej, ze v profi lakovne to bude levnejsi. BTW pripravovat povrch pod lak je blbost  Ja kdyz si jete lakoval stroje do lesa sprejem tak jsem je obrousil, odmastil, striknul nekolika vzstvickama a po potrisneni benzinem sla barva dohaje. Kamarad stroj jenom umyl od blata, striknul to a drzi mu ta barva furt. vubec to nechapu.
Datum: 13. října 2010 19:55
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 a ještě prsíčka?
Datum: 13. října 2010 19:13
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 čezeťák: hele mě se to docela povedlo a na 200Kč to vypadá slušně  ale fakt.. nevím co to bylo za druh.. ale je to celkem ok lepší než rez místo barvy.. ale budu to asi všecko posílat do lakovny.. hele nevíš na kolik by taková 555 vyšla v lakovně? (předníblatník, parabola, celý zadní plech..??
Datum: 13. října 2010 19:12
 kekz: sprejem neděláš lak ale syfl.....
Datum: 13. října 2010 16:28
 buď to hoď do autolakovny, nebo si kup metalízový sprej.. nebo taky můžeš obyč sprej za 100Kč.. sice to není tak kvalitní, ale já sem si pečlivě nalakoval pařeza právě tím levným sprejem a vypadá to dobře.. když to umíš.. tak to vypadá výborně.. co se týká životnosti.. zatím nemám problém lak drží perfektně.. když někde škrábnu.. vezmu sprej a je po škrábanečku
Datum: 13. října 2010 15:11
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 Ahoj jak to šlape ? mám takový dotaz budu na svoji čz 175/450 dávat zapalování z pařízka ale potřeboval bych aby mi nějak dobíjelo baterku abych mohl svítit mohl bych tam popřípadě dát i zapalování z mustangu a těch novějších pionýru ale šikl by se mi nějaký návod jak a co udělat dík moc za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2010 18:07
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 pepiscek a jak máš zapojené světla? norm na světelnou cívku a máš 20Wnebo30W jo a mněl sem na mysli že bych to udělal stejně jak bývájí ůpravy na fichtla že přidáš do el instalace
baterku 6v aby ti nekolísala svítivost ale nevím jak to mají udělané aby to dobíjelo tu baterku ?
Datum: 13. října 2010 18:07
Jméno: pepiscek
IP: uživatel10531
 proč maj všichni něco kvůli zapalování z fichtla já ho mám v 250 a chytá na 2 šlápnutí a světla svítí nádherně  a ještě mě to s timhle zapálkem nikde nenechalo a né jako to originál kdy mi po 30 km došla baterka
Datum: 13. října 2010 16:07
 A máš tam vůbec originální relátko? A pokud máš origo - s tím bejvají problémy,tak lepší je si koupit za max 400Kč dvoucívkové relé MAGNETON 75W,které je české a dělá se dnes a předělat to. Existuje na to návod,někde ho mám,takto jsem to dělal na svou ČZ 175/450.05 a funguje to parádně,dobíjí v pořádku.
Datum: 13. října 2010 15:14
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 no jo to máš recht ale mi to moje relátko nedobíjí už sem vymněnil tak 6 a dycjky sem jezdil max půl roku a motorka mi přestala dobíjet nebo mi prostě v nízkých otáčkách nedobíjí tak už mně nebaví do toho vrážet peníze zkoušel sem i potočit s tím šroubkem na relátku aby to dobíjelo mněl jsem na tom mněřák ale prostě to dycky jede týden dobře pak se to začne srát pak to jede na houby a na závěr to přestane dobíjet
Datum: 13. října 2010 14:22
 Tak já se pokusím slušně vyjádřit svůj názor na to předělávat originál SPOLEHLIVÉ ZAPALOVÁNÍ na fichtlácké nepříliš spolehlivé!: Podle mě je to prostě kravina to takto předělat, sice se ušetří na baterce,relátku, ale to fichtlí zápalko je hrozně slabý, jiskru to dává určitě malou co vím a dobíjet to s tím těžko bude rozumě,je to slabé! Prostě to originál zapalování je 100% spolehlivé,jednou nastavím předstih a odtrh a nemusíš to řešit,starty na poprvé,je teda dobré mít baterku s větší kapacitou kolem aspoň 11Ah,ale chytne to vždy a pokud je správně seřízené relé a dobré uhlíky,kladívko atd. tak to fachčí jak má, Já mám s tím originál zapalováním jen dobré zkušenosti!
Datum: 12. října 2010 22:01
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ... a ještě chtít aby to dobijelo...
Datum: 12. října 2010 21:08
 K čemu zapalování z pařeza proboha?  Co je to za modu cpát do velkejch mašin fichtlácký zápalka?
Datum: 12. října 2010 21:06
 Abych nekecal, ale jsem si skoro jist, že je to prakticky nemožné. Naco baterku, sviť ze světelné cívky, která je na to ostatně stavěná.
Datum: 12. října 2010 20:56
|



|