Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 Zdar draci chtěl bych se zeptat jak má být spravně nastavený karburator na babetě dal sem novej výbrus píst všechno nový udělal sem zkušební chod na vrtačce požadně sem to promazal a nejde nastartovat ani na roztlačení vžycky to jen jako škitne a z vejfuku jde uplně bílej kouř to mám asi hodně oleje v benzínu že ??? ale chtěl bych se hlavně zeptat na to nastavení toho karburátoru díky za odpověd draci !
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ten předstih nastavíš jednoduše. Vyšroubuj svíčku a setrvačníkem otáčej dokud píst nedosáhne horní úvrati. Tedˇzměříš
posuvkou vzdálenost od hlavy k pístu. Tedˇotáčej setrvačníkem proti směru otáčení motoru až píst sestoupí o 1,2 mm.
Tedˇby měla být ryska na rotoru i statoru v jedné rovině. Když tomu tak není, povol stator a pootoč jím abys rysky dostal do
jedné roviny a stator dotáhni. Lépe se to dělá úchylkoměrem .Na něm je hned všechno vidět.
Datum: 02. listopadu 2010 11:18
Jméno: Dráža
IP: uživatel10596
 To sem vše dělal a nic když se to roztlačuje tak to běží ale když už neroztlačuju tak to chcípnea nic tak nevim ta babeta je asi prokletá !!!  dělal sem uplně všechno nevim ješte mě napadl ten předstih ale lidi říkaj že to u babety je jedno jakej tam nastavim ale nevim !!!
Datum: 01. listopadu 2010 19:32
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 V nastavení nehledej vědu . Je důležité ten karburátor důkladně vyčistit. Odšroubovat vaničku plovákové komory ,trysky
a šroub regulace vzduchu. Potom pročistit kanálky , které tyto prostory spojují. Plovák by měl být ve stejné výšce jako je
emulzní trubice. Když přiložíš pravítko na vršek emulzní trubice, tak musí být v rovině s pravítkem a nesmí být vyhnuté.
Jinak, seřízení karburátoru se provádí šroubem volnoběhu a šroubem bohatosti směsi. Šroub bohatosti okolo 1 a 1/2 otáčky
a volnoběh podle potřeby.
Datum: 31. října 2010 8:40
|



|