Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: sramda
IP: uživatel9498
 Zdar lidi nevíte kde bych sehnal kompletní karburátor na stadion s11.Dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 20:38
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 6.11. burza chotusice...tam ho seženeš na 100% nebo motoinzerce , aukro..je toho plno
Datum: 01. listopadu 2010 20:38
 Čus, hale prosímvás za rady, mám babettu 210 a dělal sem novou elektriku, a nechce mi chytnout, vůbec mi na svíčku nejde jiskra, svíčky sem skoušel jiný, i induční cívku sem skoušel inou, zapojené to mám dobře, a nevím co s tím ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 21:16
 někde určitě musí být chyba v elektrice.. pokud si elektriku zapojil dobře, hledal bych problém spíš někde v káblu, fajfce, tyristoru..
Datum: 01. listopadu 2010 21:16
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau chtěl bych se zetat jestli je dobrá cena 800Kč ta tohohle pionýra:http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/463600-50-20.html
díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2010 10:57
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 za 800kč krasna cena ja koupil jawku 05 za 1500kč z TP + číslem a jezdí to furt tak si myslím ze ta 20 taky bude jezdit dobre mam jawu 05,555,21,23 a jezdeji super tak to kup a nepremyslej nez ti to nekdo vykoupi.
Datum: 07. listopadu 2010 10:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 800 je na to dobrá cena. Akorát tam chybí řadička ale to je maličkost
Datum: 01. listopadu 2010 20:15
 Pokud bych nějakýho fichtla scháněl tak už ho mám. Za 800Kč to je dost dobrá cena a řekl bych že ten co to prodává na tom dost prodělá.
Datum: 01. listopadu 2010 20:09
 za 800kč sice bez papíru bych ho baral všema deseti se podívej na muj profil co já sem koupil za 800 05tku z 65týho bez TP ale sednul jsem a jezdil ale a měl k tomu i tevmaplechy boužel urvany ty držáky co drží ty liže tak jsem je ani nebral
Datum: 01. listopadu 2010 19:57
 za 800 bych ho bral i kdyby nejezdil.. je kompletní, nepomačkanej, nepoškrábanej..
Datum: 01. listopadu 2010 19:10
Jméno: velocopéd
IP: uživatel9121
 já jsem se sním dohodnul na 800kč a papíry nemá je pojízdný a je podle mě pěkném originálu
Datum: 01. listopadu 2010 18:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych ho zprovoznil a naleštil tempem a pod 1 500 bych nešel jestli motor jede....at si klidně někdo pomyslí že jsem vyžírka, ale mě by nikdo takovýhleho pincka za 800 u nás dnes nenechal ani náhodou
Datum: 01. listopadu 2010 17:16
 podle toho co píše tak určitě papíry nemá
Datum: 01. listopadu 2010 17:07
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jenže tam je cena dohodou  a za 800 ti to rozhodně neprodá snílku
Datum: 01. listopadu 2010 17:05
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 pokud tomu rozumím tak ty papíry má ale jsou v depozitu takže np. a jestli to jezdí tak dobrá cena....
Datum: 01. listopadu 2010 17:04
Jméno: Kixík
IP: uživatel3522
 Ahoj da se prepsat motor u pincka? mam pionýra s doklady a stala se nehoda pri puleni motoru. Spadnul mi karter ze schodu a kus se ustipnul. v mototechne tu mají na prodej kartery ale ja nevim jestli by pionyr sel pak prihlasit a jestli by s tim byli nejake potíže
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2010 20:57
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Peky: Ano motor je již brán jako náhradní díl,ale tak jednoduché jak tu všichni píšou to není!Nedávno jsem přepisoval simsona a mam tam jiný motor,když jsem se na dopravaku a na stanici STK ptal jak na to,tak mi bylo zděleno že musím mít od motoru kupní smlouvu od firmy která mi ten motor prodala a fakturu od firmy která mi ho odborně vyměnila.Motor jsem ale koupil na internetu a výměnu jsem provedl doma,no a ted kde sehnat fakturu a kupni smlouvu???Raději jsem tam dal ten starý motor na kterém číslo sedí,simsona jsem odvezl na STK na vozejku a bylo po starostech.Takže ti radím slož ten motor jen tak "hala bala" s tim špatným karterem,odvez to tam na vozejku a máš po starostech,ten výmaz je nekonečný
Datum: 03. listopadu 2010 20:57
Jméno: Peky
IP: uživatel9606
 Čus draku. POZOR od nedávna je motor braný jako náhradní díl. Samozřejmě pokud jde o stejnou kubatůru atd ti nikno němůže nic říct. Může ti tak akorát "zamávat"
Datum: 03. listopadu 2010 9:19
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Čus draci,vy tu píšete "skákni si na úřad a za 50 KČ ti udělají výmaz",dělal to někdo zvás???Podle toho co píšete tak asi ne
Datum: 02. listopadu 2010 19:55
 za 50 kc si na urade vymazou cislo motoru...
Datum: 01. listopadu 2010 15:58
Jméno: hh
IP: uživatel10619
 normálně by sis musel v papírech nechat přepsat číslo motoru, ale myslim že bude snažší, když skočíš s velkym techničákem na příslušnej úřad a za 50 Kč si necháš číslo motoru vymazat, pak už na něm nebude vůbec záležet...
Datum: 01. listopadu 2010 15:57
 nevím jestli je na novým karteru číslo pokud ano nevadí že to nesouhlasí kamoš měl taky špatnej karter a dal tam jinej a vzali mu v pohodě pokud tam číslo není musel by sis tam nechat vyrazit číslo podle toho TP co máš k pinckovi
Datum: 01. listopadu 2010 15:35
 Zdravím Vás, pokud tento dotaz odporuje pravidlům, omlouvám se. V budoucnu si plánuju asi jako každý koupit auto. Chtěl bych takhle něco starýho, za pár korun, co nejjednodušší(lépe 2T), abych případně uměl něco i opravit sám. Nejvíce se mi zamlouvá warburg 353. Máte někdo s takovým vozem zkušenosti, jestli to je krám, nebo naopak držák? Nebo máte někdo nějaký podobný auto třeba i lepší? Jen tak mimochodem, platí se za wartburga těch 10 tisíc při přepisu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2010 19:09
Jméno: kubba
IP: uživatel7489
 čus hele kup si toledo najezdíš na něm klidně 300tis kilometru má dobrej motor levný nd sice hnije ale když to opravíš tak ti chvýli vydrží motory krásně táhnou a jmaji malou spotřebu!!fotra stálo 4tisice v TDIčku stim že mi ho za ty 3 roky nechá má to zatim dopráce a já si na něm o výkendu dělám...
Datum: 11. listopadu 2010 19:09
 johny vidím že jsi asi auto nikdy nevlastnil,takže ani nevíš co to obnáší udržet ho při životě.fazola jsem měl,dnes má najeto 252 tis.spotřeba oleje 0,super topení ve 4 lidech 165kmh na dálnici.chytá na otočení.kámoš měl saxo  apírové auto,přední brzdy slabé,výborná zadní náprava.samozřejmě ten fazol stříkačka
Datum: 02. listopadu 2010 19:43
 kup si třeba citroen saxo novější ročník eko platit nebudeš a za 15tis až20tis určitě seženeš
Datum: 02. listopadu 2010 16:37
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 ME zas pride kravina kupovat auto s cenou 2tis a davat za prepis 10tis... -.- kdyz si to sectes mas novejsi a 100% sanci ze bude eko zaplacena((za stejnou cenu)
Datum: 02. listopadu 2010 15:22
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 To je zase debata.....tak si kup za 2000,- favorita,ty dva roky s tim najezdis,nijak extra to nejede,ale plečka to taky neni,spotreba podle nohy 5.5-8 litrů,střed je 6-7,naučíš se na tom jezdit,oboucháš si ho,vyzkoušíš si drobný opravy,všechno koupíš za pětník a pak ho necháš sešrotovat a kopíš si nejakou káru za 200 000.....delaj to tak skoro vsichni...je kravina si v 18 letech kupovat káru za stotísíce a naopak je kravina se kupovat auto,který budeš víc opravovat než jezdit....
Datum: 01. listopadu 2010 22:47
 A kolik má spotřebu v tej rychlosti zhruba?
Datum: 01. listopadu 2010 22:21
 já bych do felicie ani donákyho staršího oplanešel ano záleži jak se ktomu chováš ale jeden známej měl felinu furt ju leštil nechal vystříkat dutiny vše proto aby to nerezavělo astejně jak bíýva zvikem mu začli rezavět zadní dveře od kufru a opla bych nebral ty stary teda taky pěkně razavijou kadet vectra atd ale ty novejší rok 2000 a vejš už sou lepší dobry auto ktery nerezavi je peugeot se podívej na tzy stary 205 jak to furt litá po městech atd a skoro nejsou rezaví ale u těch už se bude platit taky eko jinak peugeot fak nerezaví a je i spolehlivej malucha zme měli taky 2válec a topíto jen když jedeš skopce to ti tam jde aspon vzduch jinak to skoro netopi
Datum: 01. listopadu 2010 21:54
 oktávka má v tp myslím 110kmh a felda 130kmh.
Datum: 01. listopadu 2010 21:29
 Jeden renovátor z ulice tu u nás má oktávku aj feldu a v pohodě sem se za nim kus držel,pravda že to moc nehnal ale zas kdyby tim jezdil 100km/h a víc tak se mu to beztak rozsype...
Datum: 01. listopadu 2010 21:23
 zase nepřeháněj.i ta oktávka jela přes kilo
Datum: 01. listopadu 2010 21:08
 V kondici bych tu oktávku předjel i na kole...
Datum: 01. listopadu 2010 21:03
 mustangisto jel jsi někdy ve staré oktávce?lori a kolik si myslíš že stojí třeba astra stejného ročníku?a felda za 20 už asi není to pravé ořechové.
Datum: 01. listopadu 2010 21:00
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Dobre postul, vim ze kazdy auto rezne ale skodovka konkretne felicie ktery se pohybujou okolo 20tis. to co je za cenu? ja bych zato teda tolik nedal
Datum: 01. listopadu 2010 20:43
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 sežeň si starou oktávku dej ji do super stavu sežeň k ní papíry,přihlaš ji a můžeš jezdit jak pán
Datum: 01. listopadu 2010 20:24
 lori: záleží jak se k tomu chováš...jeden kámoš má felicii rezavou tak, že skrz ni de skoro vidět...a druhej má tu novější faceliftovou, a ani kousek rzi...
Datum: 01. listopadu 2010 20:21
 a hned za ním je opel.... Vše co není pozink hnije.At je to felicie nebo bmw
Datum: 01. listopadu 2010 20:07
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No nevim co furt na tech skodovkach vidite, me pride ze ty felicie sou jedny z nejvic prorezlych aut co vubec existujou. takze to taky nebude nejlepsi investice
Datum: 01. listopadu 2010 19:58
 jo helikoptéra....
Datum: 01. listopadu 2010 19:24
 co je malina?
Datum: 01. listopadu 2010 19:17
 nekupuj si nic staršího než felicie nabo favorit.se 1000 mb,100 či něčím podobným tě uvidí pčr okamžitě tě začnou kontrolovat.A věř mi že 3x týdně je naprosto normální.Měl jsem lehce upravenou 1000mb a dal jsem ji pryč protože mě to už nebavilo.koupil jsem fazola,najezdil 100000km a nikdy mě nezastavili.a další věc:tydle auta už dnešnímu provozu ani nestačí.výkonově ,jízdními vlastnostmi,topením atd atd.kup si felicii 1,6 jede to dobře,určitě ti to nabídne víc než rumburak
Datum: 01. listopadu 2010 19:11
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 TO nad cim premejslis neni 2x chytry, pokud bys to auto mel doma, a uz bylo prepsany tak nereknu, ale jestli uvazujes o koupi auta kolem 5tis, 10tis prihlaseni a dalsich xxx tis za ruzny picovinky, za tech 15tis (eko,koupe auta) uz bys moch sehnat nejaky malickaty auticko s zaplacenou ekodani a malou spotrebou coz si myslim nazacatek staci, vykonove to bude nastejno jak tyhle herky
Datum: 01. listopadu 2010 19:11
Jméno: dwein
IP: uživatel10032
 holt je to bursikovny pěkná pakárna, chtěj všechno eko, ale za 10 talířů můžeš čmoudit třeba s tim wartasem. takže ať s tim jdou do prdele. a jestli chceš auto, tak jak se tu píše:
tydle starý krámy jsou k prdu. fáčka se dávaj už zadarmo jen kůli tomu eko výpalnýmu. mám tu pežota 405 kombi rok 95, je docela ve výbavě a má dokonce i klima, ale už holt nejni jak
z prodejny a chtěl bych za něj 5 talířů a eko je 3.000kč. a věř, že co si dokážeš opravit na trabantu nebo wartasu si opravíš i na fáčku nebo feldě kterou koupíš v horšim stavu třeba za 10.
Datum: 01. listopadu 2010 19:10
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 No do VW a skodovky bych urcite nesel(jak do novych tak do starych) nazacatek bych bral nejakyho opla nebo tak, levny ND
Datum: 01. listopadu 2010 19:09
 jde to ještě ochcat tak, že to přihlásíš jako veterána na černejch číslech, tzn že tomu zůstanou původní doklady atd, ale jsi zproštěn EKO poplatku a povinné ručení je jenom 1/10 normálního...jenže na to tušim potřebuješ taky testaci
Datum: 01. listopadu 2010 17:35
 Jo, škodovku bych taky bral, nejraději 1000 nebo 100, jestli je levnější, úspornější a líp se sháněj díly, tak proč ne. Ta RS by nebyla špatná, ale ta je trochu finančně mimo
Datum: 01. listopadu 2010 17:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 s tím ZTP to jde (taky jsem to dělal ) no a na co budeš kupovat nějakej německej pobzuk?? připrav se na to že při běžným ježdění ti do něho nateče tak 13 litrů + olej a za rok projezdíš zakovejch peněz že by jsi měl felicii i s daní...dneska je na trhu takovejch aut za pár kč..kolikrát to lidi i darujou třeba 120 nebo žiguláka...je toho plno...mimochodem na škodovky 120,105 seženeš 100x líp náhradní díl než na nějakýho Warťase
Datum: 01. listopadu 2010 17:22
 mám G3
Datum: 01. listopadu 2010 17:09
 spíš VW, ne?  trojkovej a vejš...
Datum: 01. listopadu 2010 17:01
 Ale...WW Golf
Datum: 01. listopadu 2010 16:58
 Co takhle WwW Golf?
Datum: 01. listopadu 2010 16:58
 To je jedno.
Datum: 01. listopadu 2010 16:52
 základ kastle je ale ocel...je to pouze obložené duroplastem, a věř tomu nebo ne, i trabant rezne...
Datum: 01. listopadu 2010 16:48
 Protože je z plastu
Datum: 01. listopadu 2010 16:44
 ondragam: jaktože tráboš nehnije?
Datum: 01. listopadu 2010 16:37
 Kdoví, co bude větší plechovka třeba za 5let.... Nebo třeba tráboše, ten nehnije
Datum: 01. listopadu 2010 16:36
 warťase možná tak jako veterána, ale na běžné ježdění bych si to určitě nevzal...to je skoro levnější koupit nějakou felicii...
Datum: 01. listopadu 2010 16:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Udajne se to da udelat tak ze to prepises na osobu se ZTP nebo jak se to jmenuje(ktera to po case, treba druhej den nebo tejden prepise zas na tebe). Ale proboha proc si chces kupovat takovou plecku, za ty prachy mas slusny auticko min 1995+
Datum: 01. listopadu 2010 16:22
Jméno: Shlaighter
IP: uživatel1194
 10k se platí i u W353W..občas se něco vysere-něco jako fichtl-občas se něco vysere,pak jezdíš docela dolouho 
Jak radí johny15-trochu bacha na brzdy :-\
Datum: 01. listopadu 2010 16:08
 No nevím, něco levnějšího asi nikdy nebude, mě se tam líbí to řazení pod volantem, docela velkej kufr, že je to 2T. Nevím proč si to myslím, ale těch 10tisíc neplatí se to jenom za 4T?
Datum: 01. listopadu 2010 15:58
 ja si myslím že tech 10tisíc bude plati určitě když to platí u škodáren a 3 tisíce u felicie já sem chtěl časem Škodu 125 ale když se ted platí tech 10tis myslímsi že je zbytečný kupovat třeba toho warburga za 3tisíce třeba a platit ještě tech 10tisíc jinak strejda měl warburga 353 asi 10let a měl ho spolehliviho jen třeba 1 za rok třeba přestal držet volnoběh a takovy blbosti jen se mu jednou stalo že když dlouho brzdil z kopce tak se mu nechtěli vrátit brzdovy destičky od toho kotouče a musel počkat až mu to schládne a pak povolili jinak semu to pak už nikdy nestalo.
Datum: 01. listopadu 2010 15:44
Jméno: Martin
IP: uživatel9681
 Dobrý den...kam se chodí dělat výplet kola na motorku?? udělají to v servise na cyklistická kola?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 18:28
 Pokud jsi z Olomoucka, tak ti to vypletu
Datum: 01. listopadu 2010 18:28
Jméno: Hoonza
IP: uživatel10107
 No tak vyplíct si to můžeš sám a pak jim to dáš jenom na vycentrování
Datum: 01. listopadu 2010 15:47
 Zdar draci. Plánuji, že bych někdy navštívil ECCE HOMO. Rád bych tam viděl tohle na vlastní oči: http://www.youtube.com/watch?v=_Ys7255yRKI
Do kterého z těch závodů co tam pořádaj to spadá? Vím že sem někdo dával videjko, jak to tam projíždí na fichtlu. Neposlal by mi někdo prosím mapku,kudy ta trať přesně vede?Třeba na mail.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:00
 http://postulin.rajce.idnes.cz/ecce_homo_2010/
Datum: 02. listopadu 2010 21:00
 Tak dík za info ,DRACI
Datum: 02. listopadu 2010 20:28
 taky se těším pomalu chystám techniku.vždy jsem byl v karuselu až teď jsem byl v depu
Datum: 02. listopadu 2010 19:55
Datum: 02. listopadu 2010 19:34
 jo a rally jeseník to není to se totíž nejezdí přes eccce homo bud se jezdí jen ecce homo hystoric kdy takovy auta jsou nebo klasickyj závod kde txhle auta taky jezdí le podle toho startu to vipadá že se jel sprint to se tam taky někdy jezdí ze starého startu ale to jsou amatéři
Datum: 02. listopadu 2010 16:41
 http://www.dovrchu.cz/cz/fotogalerie/2010-6-7-ecce-homo-2010-od-rafala-roguskiego#prohlizeni
Datum: 01. listopadu 2010 17:21
 Tak to je škoda, že už ta škodovka neexistuje. Ten zvuk se mi totiž hrozně moc líbil.
Jinak bych chtěl vědět jaký z těch závodů to byl. Jestli mistrovství Evropy, EH Historik či ten rally Jeseník? A tu mapku by mi nikdo prosím nenakreslil? Plánuju,že až si koupím silnější MOTO, že bych si to zkusil projet. (silnější kvůli tomu,že to mám kurva daleko)
Datum: 01. listopadu 2010 17:18
 já jsem přímo ze Šternberk kde se to ecce homo jezdí ale pokud se chceš jed podívat počítej stím že budou tak 20 min jezdit a pak budou hlásit že se stala nehoda nebo časo co se stává minimálně 2 krát za závod že někomu vyteče olej to pak čekáš aspon pul hodiny začnou jezdit někdy i hodinu
Datum: 01. listopadu 2010 15:47
 jezdím tam už 12 let jako divák.ta 130 už je dávno po smrti.taky jsem to projížděl na fichtlu.
Datum: 01. listopadu 2010 14:47
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Hláďa tam jezdíval tajnej závod...od něho byli ty videjka jak ji klopí na koleno s jeho 555_RS....on určitě bude vědět víc o ecce homo...najdi si na nej kontakt v profilu
Datum: 01. listopadu 2010 11:11
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 |Ahoj chci se zeptat jaky olej do benzinu mam dávat do čz 125/516 ? aby mi to co nejvice vydrzelo ? nejakou plnou syntetiku? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:19
 Chytrej kluk
Datum: 02. listopadu 2010 21:19
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 no.. i když M2t někdy máznu... především mažu valvoline competition
Datum: 02. listopadu 2010 15:51
 Ne,jeho.Snad nejseš schopnej dat za M2T 90 Kč že ne..
Datum: 01. listopadu 2010 21:06
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 01. listopadu 2010 20:27
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 01. listopadu 2010 19:55
 ....a sám maže M2T za 90 Kč....
Datum: 01. listopadu 2010 17:29
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hele podle mě tam můžeš lít všecko ale musí to být plno syntetika pro vysokootáčkové motory
Datum: 01. listopadu 2010 17:15
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
Datum: 01. listopadu 2010 17:13
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 tak jaky teda proč tam nelít př castrol TTS 2T 100% syntetiku ?
Datum: 01. listopadu 2010 17:12
 Jasný,do 516 minerál...To by toho moc nenajezdil...
Datum: 01. listopadu 2010 16:06
 mustangista: si nějaký přemoudřelý..... tuším ti půlu mozku uřežeme
Datum: 01. listopadu 2010 15:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 žádnou plnou syntetiku!!! tim to zkazíš! nalej tam mogul TSF to je kvalitní minerál.
Datum: 01. listopadu 2010 14:47
 jasný že plnou syntetiku.. je to vysoko otáčkový stroj.. mě se ve vysokootáčkových osvěčil olej motul 710...
Datum: 01. listopadu 2010 7:06
Jméno: jawa
IP: uživatel10072
 cau hosi ja sem si asi pred rokem koupil fichtla a mam v technickem prukazu napsanou barvu ted provadim rekonstrukci a chci delat lak ale nevim kolik stoji prepis v technickem prukaze a co je k tomu zapotrebi tak jestli nekdo vi tak prosim reknete
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 16:42
Jméno: venca
IP: uživatel9464
 prepis barvy stoji 100kc-delaj to na dopravce
Datum: 01. listopadu 2010 16:42
Jméno: Tom
IP: uživatel9681
 až složíš větu která bude mít smyl tak ti možná někdo odpoví....
Datum: 01. listopadu 2010 14:52
 zdar draci,nemáte někdo návr jak udělat jednoduše čízu 175/477 do krosu? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:41
 kdyby to byl nějakej unikat neřeknu ale stará číza....jo pravda pošlu to dál.
Datum: 02. listopadu 2010 21:41
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 tak jako sorry, doted sem nechtel nic rikat, ale to cos napsal, de videt ze si fakt niceho nevazis takze to fakt radsi prodej!
Datum: 02. listopadu 2010 18:46
 jj je to starej vrak, nemá cenu to ani dělat radši ten nesmyslnej pekáč pošlu dál do světa.
Datum: 02. listopadu 2010 18:28
 hm, takže místo toho aby si opravil světla tak to raději rozbouráš a uděláš z toho nějakého houmkrosa? přeju hodně štěstí!!!
Datum: 02. listopadu 2010 17:38
 Kolecko,ta číza nesvítí,nemá spz a tak jako tak by teď technickou neprošla...
Datum: 02. listopadu 2010 16:03
 no hlavně že ta kroska tam vyloženě patří
Datum: 01. listopadu 2010 17:49
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Myslis ze seriova ciza s blinkrama a bez SPZ na polnacce nebudi pozornost?
Datum: 01. listopadu 2010 17:28
 to už je i na mě moc  takže jestli tomu dobře rozumim, tak když tě potkaji na mašině která je v pořádku tak ti daji pokutu, ale když tě potkaji na zbastlené číze, která by ani neprošla technickou tak tě vůbec řešit nebudou? nějaké divné...
Datum: 01. listopadu 2010 17:09
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Ja teda nechapu cemu nerozumite, u nas je to taky tak, mame ve vesnici jednoho profi jezdce motokrosu, 2drahy... Chlapek ma spoustu kamosu a decek co toto taky jezdi a proste kdyz policajti videj krosku tak to neresi -.-...
Datum: 01. listopadu 2010 16:44
 řidičák mám....ale né na 175... u nás to je trošku jinak....já s cizou jezdim po poli a kolem lesa a proto by bylo lepsi ji dat do krosu proste na to berou ohledy...
Datum: 01. listopadu 2010 12:17
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 nechápu tvou logiku....když ted po tobe jdou ze jezdis na seriovy zetce a nemas noty,tak pokud budes jezdit na krosce,tak po tobě pudou dvojnásob,protože s kroskou nemas na silnici ani v lese ani nikde co dělat....s kroskama se smí jezdit jen na soukromém pozemku,uzavřených závodních tratích atd... neni lepší si udělat řidičák a jezdit legálně?? a nebo jezdit bez řidičáku,ale tak abys nikoho nedráždil a neprovokoval,snazit se bejt nenápadnej,mít stroj naprosto v pořádku,v puvodnim neupravenym stavu,tichej,s SPZ-kou,mit hlemu,svitit atd....když tě takle potkaj na silnici,nevšimnou si tě...!..pokud nebudou mit duvod! Jezdil sem na fichtlu po silnici od 13 let a dokud sme jezdili po vsi na hlučnejch bastlech,tak tam byli policajti každou chvili...pak sme poshaneli fichtly v origo stavech,trochu to pošlechtili,nasadili SPZ,nasadili helmy a od ty doby byl klid....to je jen pro zamyšlení......
Datum: 01. listopadu 2010 11:20
 No já to chtěl udělat hlavně kvůli bengálcům...takhle po mě dou protože na tom nemám co dělat....ale kdyby to byla kroska tak nic neřeknou na to se znáz vymluvím a neni to tak dohledatelný žejo...ale ok no zkusím to prodat...hodím to tady do pokecu...Díky moc za odpovědi
Datum: 01. listopadu 2010 10:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jen todle prosímtě nedělej !! o-) akorát zkurvíš origo zetku na blbej kros.. já mám jednoduchý řešení.. prodej to... a kup si třeba pitbiku, bo nějakou krosku..
Datum: 01. listopadu 2010 7:08
 Proč to dělat?... raději to prodej za pár tisíc, potom posomruj u babičky u dědečka z obou stranv (strýci a tety taky nejsou k zahození) a kup si zrovna starší 125 cross- budeš o mnoho spokojenější i když pocit stvořit něco sám je fajn, tak pokud se chceš dobře svézt a ne je zničit motorku- vol originál před bastlem.
Datum: 31. října 2010 23:39
 jednoduse z toho udelas akorat bastl kterejch je vsude dost. prevar ucyhceni tlumicu, dej tam jinou nadrz, jiny tlumice,....
Datum: 31. října 2010 20:12
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 čauves draci chci se zeptat koupil jsem si na fíkuse tuningovou kliku stošenou na 90 mm a s novou ojnicí ckr a nwm jak tam přidělat to jehlovi ložisko nahoře u píst. čepu prosim o radu a jestli se ta vůbec nějak přidělává
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 16:38
Jméno: honzik
IP: uživatel10429
 tak sry ja si toho nevsimla fakt promin víckrát se to nestane
Datum: 02. listopadu 2010 16:38
 Ja ju mam tiež nedával som tam žiadne vymedzovacie podložky na motory mam spravene niečo cez 2500Km a zatial žiadny problém a volakto mi kradne meno a pekne ma to sere
Datum: 02. listopadu 2010 8:44
 Ano,nemělo.
Datum: 01. listopadu 2010 21:05
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 ja to změřil a může vyjet o 4mm tak to by nemělo vadít ne ??
Datum: 01. listopadu 2010 18:16
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyhle vymezovací podložky jsem viděl u kámoše na simsonoj....ale podle mě je to celkem zbytečný , protože to vymezilo beztak max 1mm
Datum: 01. listopadu 2010 17:33
 Vyjede,ale jen u pár mm...Nijak to nevadí.Jinak sem slyšel něco o nšjakých vymezovacích podložkách aby to nevyjíždělo ale rády vypadnou a poškrabou válec.
Datum: 01. listopadu 2010 17:02
Jméno: jawadrak
IP: uživatel10429
 a ono nevyjede ??
Datum: 01. listopadu 2010 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ne nepřidělává , jen ho tam nasuneš
Datum: 31. října 2010 21:40
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau hoši jsem bezradnej...přitáhl jsem si domů zarezlej motor z čz 125/351 je zarezlej jak píst tak klika...no tak jsem do toho 4 dny cedil brzdovku a doufal že to povolí a nic...pak jsem si řekl že když oddělám ty 4 štefty co drží válec tak by motor měl jít rozpůlit i bez sundání válce...jenže já to prostě nemůžu dostat od sebe...udělal jsem si vylisovák na klikovku ze čtyřhranu ( aby byl pevnější ) no jenže se stejně prohnul jak máslo a výsledek žádnej..poradte mi jak to dostat od sebe...nebo jak zneškodnit ložiska , prostě abych ty kartery dostal od sebe
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak jsem to ale mamlas...  ted jsem se na ten motor pořádně koukl a mezi žebrama byl schovanej jeden šroubek...byl zakydanej špínou a proto jsem ho neviděl....samozřejmě nešel povolit tak jsem ho odvrtal a zítra ten motor ještě nahřeju a vytáhnu svůj samodomo vytlačovák a vrhnu se na to
Datum: 02. listopadu 2010 21:23
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo tak .. to mi nedošlo že by tam mohli bejt nějaký kolíky
Datum: 02. listopadu 2010 20:05
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 jo a ještě je tam příruba sání, která se musí před půlením odělat
Datum: 01. listopadu 2010 22:59
 Kartéry mají na přírubě pro válec centrážní kolíky. Takže proseknout nebo odvrtat píst shodit válec a mělo by to ját rozpůlit popřípadě,pořádný stahováky...
Datum: 01. listopadu 2010 22:35
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 Frany: když myslíš...
Datum: 01. listopadu 2010 20:35
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 i když zničením ložiska si možná nepomůžeš, záleží kolik místa je pro posunutí klikovky, moc tam nebude.
Datum: 01. listopadu 2010 12:27
Jméno: adas
IP: uživatel10480
 Vyšroubovat zapomenutej šroubek, vyrazit středící trubičky v úchytech motoru, vyrobit pevnější stahovák a nahřát. Prolejvání naftou na půlení asi nemůže. Jinak ten píst pod lis, nebo nakonec vysekat majzlem a dá se tím zachránit válec. Ložisko se dá zničit vytržením klece, kuličky pak sesypeš k sobě a jde rozložit. Jen se ložisko líp kurví, když máš přístup z obou stran, ale i takhle by to mělo jít. Můžeš si to zkusit ve svěráku na jiným, začínám poškozením nejtů klece a pak ji dloubat a vytrhávat. Na převodovce to obvykle moc nedrží, to stačí lehce poklepnout a ložiska jdou z hřídelů. Pochopil jsem, že ty štefty jsi vytočil a půlit můžeš.
Datum: 01. listopadu 2010 11:46
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 Franky: souhlasím.. ale pochybuju že by péro i dalších x lidí koupilo 10litrů nafty na to, aby v tem vykoupali zarezlej motor
Datum: 01. listopadu 2010 6:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 copak o píst .. ten v nejhorší odvrtám no a že bych to nahřál to mě taky napadlo..jenže nemám na čem a plynovým hořákem když je motor plnej brzdovky bych vyhulil celej barák  horkovzdušnou pistoli taky nemám  jedině ho celej hodit někam na kamna ...ještě tomu dám pár pokusů a pak ty kartery rozštípu a nechám s toho aspon převodovku
Datum: 31. října 2010 21:43
 a co to zkusit nahřát aby se to trochu roztáhlo?to by mohlo jít,jinak já píst musel vybouchat majzlem z válce,jinak to nešlo...
Datum: 31. října 2010 21:12
Datum: 31. října 2010 21:07
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tyvole za takový množství odrezovače dám víc jak za 3 motory  jinak to si piš že jsem do toho třískal kladivem a pořádně velikým a nic...myslel jsem že se ložiska vysunou z domku a zůstanou na klice a hovno...
Datum: 31. října 2010 20:10
 možžnost vyřeší fleexa  ne sranda..  zkus do toho pořádně zabouchat gumovým kladivem.. mě když nasral motor od babety tak sem to vyšešil kladivem a majzlem  ale to silně nedoporučuju pokud nechceš odrovnat kartery.. já bych asi celej motor hodil do odrezovače nebo do octa ..
Datum: 31. října 2010 19:41
 čus draci jak je možný že můj kámoš má na pinckovi suprový volnoběh ( pravidelně to střílí a hodně pomalu, takoký tuc, tuc, tuc...) a můj mustang má volnoběh seřízenej jak rotačák? a když ten volnoběh snížím, mustang začně chcípat. aji když se mi podaří seřídit hooodně malý volnoběh stejně to furt stříli i v malých otáčkách rychle.. nevíte jak mám docílit toho, abych měl taky takovej " málo střílavej" volnoběh?  díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 21:12
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 karlos: to netuším  jinak komprese je ok..
Datum: 31. října 2010 21:12
 může to být i moc bohatou nebo naopak chudou směsí... mě to dělají spíše pionýry se slabou kompresí způsobenou vyhoněným válcem
Datum: 31. října 2010 20:54
 nemas na mustangu odlehceny setrvacniky ? to ze to dokaze drzet mensi volnobeh je zavisly taky na setrvacny sile, jinak je to jak psal péro taky o stavu motoru.
Datum: 31. října 2010 20:37
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 mel jsem stejnej problem, vyresilo to palivo, misto naturalu ho krmim ethanolem riznutym naftou.a volnobeh krasnej..
Datum: 31. října 2010 19:59
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 je to jen o tom v jakým stavu máš motor...třeba já mám potom na pokraji vymření tak taky musím mít větší volnoběh
Datum: 31. října 2010 19:35
 zdarec...prosimvas co je na tom pravzdy že převrtáním válce z pincka na 40mm získáme jednoho koně navíc? Moc tomu nevěřím právě proto se ptám...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Teoreticky pokud prevrtas origo valec na 40mm tak bys mel získat navíc cca 10%výkonu....tj cca 0.35HP takze ve výsledku 3,85HP...možná 4HP....když už takle blbý vrtání tak rovnou 41.50 at to stoji za to....na jaro planuju do jednoho stroje Cestovní upravu 60ccm tak sem na to sám zvědavej....pokud je aspon kus pravdy na tech 10% tak budu v serii na 6 koních  na závody seru,beztak cestovka muže jezdit jen krosový klasiky.....
Datum: 31. října 2010 21:31
 tak s čím můžu poradit poradím a když něco nevím tak se zeptám
Datum: 31. října 2010 18:17
 ty seš taky mazák, rozdáváš tu rozumy a pak se ptáš na blbiny. když převrtávat, tak aspon o 5 mm
Datum: 31. října 2010 18:15
 zdravim,co takhle nafta ve fichtlovi?  ja tam leju 2/3 ethanolu a 1/3 nafty a musim rict kam se na to hrabe natural! sice kdyz je zima hur to chyta ale jinak to jede suprove... kamos tam leje cistou naftu a chyta na prvni slapnuti... tak jsem se chtel zeptat jestli ta nafta nejak vazne neskodi v tomto stroji.. diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2012 21:31
Jméno: aikidot
IP: uživatel8622
 Nechapu vždyt ten rozdil v penězich neni tak velkej...
Datum: 04. června 2012 21:31
Jméno: Jindřích martíne
IP: uživatel10652
 Nic ve zlém,pánové,jako mladý mamlas jsem do 555 lil s kámošem taky naftu,předtím jsme ovšem rozpalovali svíčku letlampou,bože,jaký jsme to byli volové,demoliční četa!
Datum: 09. listopadu 2010 7:12
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 standa má pravdu...mám jednu 05 a je tam motor po výbrusu a i při poměru 1:1 to rozhodně v létě nechytlo napoprve...ted by se musel roztláčet....já mám v mustangu už docela vyběhaný motor a na naftu s benzínem 1:1 mi chytl až cca po 300 metrech roztláčení a cupování !nevěřím že to někomu jede jen na čistou naftu hned od studena...a ikdyby jezdil jen na naftu tak za ním není tak 50 metrů nic vidět
Datum: 01. listopadu 2010 19:23
 standa: dobry typ... tak velký a tak malé IQ  DD
Datum: 31. října 2010 23:24
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 ty vole nekaž to  sem jen zvědavej,co zejtra napíše.....jestli teda este napíše  .....pokud nekdo chcete znat jeho věk,tak zkuste najit profil na lide.cz pres maila
Datum: 31. října 2010 21:55
Datum: 31. října 2010 21:43
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tak si i s kamosem zkuste naředit benzin/nafta 1:1,přidejte trochu oleje ať se to nekousne a pak napiš,za jak dlouho si to studený roztlačil,kolik si mezitim vyměnil svíček a kolik minut za tebou nebylo vidět....podle tvejch blafů předpokladam že ani nevíš,jak se to na naftu chová......a malokterej motor už na poměr 1:1 vubec jede!!! Ja na to leccos najezdil,dokonce v pařezu na čistou naftu,ale napřed se musel rozpálit do nebezpečnejch teplot za pomoci benzinu jako paliva,pak to jezdilo na naftu a jak to chiplo(coz bylo zajimavy ten motor zastavit) a vychladlo,tak si moh vylejt celou nadrz a komplet palivovou soustavu vcetne karburatoru procistit technickym benzinem a pak si byl rad kdyz to konecne zas blaflo na cistej benzin.....je fakt vidět kdo si tu vymejšlí historky o kamaradovi,jeho fichtlu a naftě....v kolektivu dorostenců v tvém věku ti to bude někdo žrát a řikat si jaký ste borci,ale tady ti to neprošlo.....
Datum: 31. října 2010 21:40
 chce se mi srat a už vím kam.i s papírem
Datum: 31. října 2010 20:48
 ovšem to ti tvrdí ten kámoš. co tam leje ve skutečnosti to nevíš. čistá nafta to asi nebude když to chytá studený na první šlapanec
Datum: 31. října 2010 20:47
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 jak je teda mozne, ze kamos jezdi na cistou naftu,coz je podle vas nemozne, a nepridava motorovej olej, a nezadre? kdyz se podle tebe neda nafta pouzit jako mazivo... ethanol 25 kc, nafta zadarmo... redim v pomeru 2/3 lihu a 1/3 nafty.. rozhodne to vyjde levneji nez davat 31,5 za natural co je u nas.
Datum: 31. října 2010 20:45
 o kolik teda tě vyjde levněji nádrž než na natural?nafták bez žhavení dýl točí než chytne a ty mi tvrdíš že benzínák chytne na 10 metrech?nejsem pekař a z pohádek jsem vyrostl
Datum: 31. října 2010 20:39
 jen se snažíš objevit ameriku a blbneš tady hlavy ještě větším troubům než jsi ty. přesně jak říkáš, lej si do toho co chceš, ale nenaváděj k tomu nikoho jinýho
Datum: 31. října 2010 20:35
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 dik za vysvetleni, tohle jsem treba nevedel, tak uz vim.
Datum: 31. října 2010 20:33
 že jde benzín přinutit naftou aby tahal není nic novýho, ale dlouhodobě je to špatný, nejsem si jistej jestli se líh smísí s naftou, ale s benzínem hodně blbě. naftu nelze použít jako mazivo. potravinářský oleje se usazujou v ložiskách,zasychají tam a to ložisko jde do háje protože se začne hřát, a to i ložisko v ojnici
Datum: 31. října 2010 20:31
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 a bavim se snad o letadlech? rikam, at si kazdej leje do sveho stroje co chce, a to ze hledam levnejsi zpusob jak jezdit, kdyz se daji tato paliva sehnat levneji, to je spatne? vsimni si, ze se v me otazce ptam jestli ta nafta nejak vyrazneji skodi motoru... a poradne odpovedi jsem se jeste nedockal. Ranni rozcvicka jak ty rikas trva cca 10 metru nez to chytne a cca 20 sekund zahrivani, nic tak strasneho
Datum: 31. října 2010 20:31
 to ale nejsou poznatky to je řízená destrukce motoru.Tady jsi na fichtl pokecu a ty musíš na diesel power forum.neplet zdejším mladším hlavu a popiš jim ranní rozcvičku než to chytne
Datum: 31. října 2010 20:24
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 to klikar: a co je podle tebe blud? vysvetli to, rekni co si o tom myslis, rad se poucim, a treba mi to rekne vic, nez ty tvoje vtipne poznamky
Datum: 31. října 2010 20:24
 kbybys byl muj syn tak tě za takový bludy co tu píšeš seřežu že bys měl prdel jak mříž od kanálu
Datum: 31. října 2010 20:20
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 na tom prece nezalezi, ja sem pisu svoje poznatky a ty se muzou samozrejme lisit, kazdy ma jine a od toho je to prece diskuzni forum ne? a to co si do fichtla nalejes to je prece tvoje vec ne?
Datum: 31. října 2010 20:17
 12 a fotrovi vylívá palivový filtr z octavie tdi do pincka...
Datum: 31. října 2010 20:15
 petanku a ted po pravdě, kolik ti je??
Datum: 31. října 2010 20:13
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 pro zacatek bych zkusil na 1 litr normalniho benzinu tak 200 ml nafty a podle ,,potreby,, postupne zvysovat pomer... kazdopadne na 2/3 lihu a 1/3 nafty to huli solidne, ze kolikrat za mnou neni nic videt... hlavne to neprehanet s motorovym olejem, nafta je mastna dost.. rostlinnej olej se da pouzivat i jako nahrada motorovyho oleje, ale taky opatrne... Tohle bych ale moc nedoporucoval..
Datum: 31. října 2010 20:09
 to zase bude pláče:ložiska na klice mi vydržely 80 km, přehřívá se mi to,ztrácí to výkon když se to zahřeje.dobře vám tak úchyláci.jaký je přínos lít do pincka naftu?nalil by jsi do TDI benzín?myslím že ne
Datum: 31. října 2010 20:02
 Tak nejsem úchyl jenom já, když se mi hrozně líbí, že ten pionýr hodně kouří. Kolik tak tý nafty do benzínu, aby to šlo vypnout a neničil se motor a pěkně to jelo i kouřilo? V jakém poměru?
Datum: 31. října 2010 19:55
 ja taky do sviho fichtla leju slunečnicovej olej ale žádnej rozdíl jsem nepoznal akorád že za fichtlem je cítit jak kdyby nekdo smažil řízky
Datum: 31. října 2010 19:37
Datum: 31. října 2010 19:36
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 A co předstih? Dyk to nezapaluje podle svíčky, ale jak se tom u zlíbí.To to nezkurvý ojnici? Jako já dávám někdy na plnou nádrž sklenku slunečnicovýho oleje a taky mi příjde, že to líp točí, radar mi ukazoval víc, ale to je taky dost o náhodě jak zrovna fouká vítr, tak nevím jestli jen moje pocity, nebo to třeba pak máže líp než M2T  Nebát se toho, že zkurvím ojnici, tak možná taky leju trochu nafty, mne se strašně líbí když to hodně kouří
Datum: 31. října 2010 19:08
 děkuju že jsi mi to vysvětlil...
Datum: 31. října 2010 18:52
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 lih sam o sobe ve fichtlu moc zazraku neudela, ptz kdyz se motor dostane do vyssich otacek, tak najednou prestane jet, a musi se nechat ,,odpocinout,, ubrat plyn, aby jel dal..navic ho strasne zahriva.. takze jedine pro ty,co jezdi do pul plynu..ale v kombinaci s naftou to uz nedela, a jede dobre... a hlavne je to levnejsi, ptz etanol se da sehnat za cca 25 kc a nafta za par korun..
Datum: 31. října 2010 18:42
 no že by byl líh zázrak hořlavosti
Datum: 31. října 2010 18:36
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 me osobne to na cistou naftu ani neskytlo, proto to musim redit..asi zalezi na kazdym fichtlu jak to prekousne.. kazdopadne se trochu zvysi volnobeh, coz je dobre, a take lip tahne .
Datum: 31. října 2010 18:31
 však ono to nejde hned na poprvý nastartovat
Datum: 31. října 2010 18:14
Jméno: petanek
IP: uživatel10616
 taky jsem tomu nemoh verit, ale kdyz jsem to videl tak jsem se nestacil divit.sice chvili(minutu) to musi nechat zahrat ale pak to normalne jede. problem je v tom, ze se za nim neda jet, leda s plynovou maskou  a s tim chcipanim, to jsem se fakt natlemil, ptz clovek to chce normlane vypnout a ono nic xD
Datum: 31. října 2010 18:14
 nevěřim že to jde našlápnout studený na naftu, a už vůbec ne na první kop.
Datum: 31. října 2010 18:08
Datum: 31. října 2010 18:04
 jj
Datum: 31. října 2010 18:04
  to pak nejde chcipnout
Datum: 31. října 2010 18:03
 kámoš taky jezdil an naftu mírně lejznutou benzínem.Jelo to pěkně až na ten dýmec za sebou a na to že pak to nešlo zdechnout xD fůrt ten motor běžel
Datum: 31. října 2010 18:00
Datum: 31. října 2010 18:00
Datum: 31. října 2010 17:58
 Nazdarek chci se zeptat jak zmenit v TP KW kdyz potrebuju ze 33kw na 25 kw..Dikes za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 0:32
 u novějších motorek při demontáži by sis už asi nezajezdil  vymění řídící jednotku.. leda že by ti tu starou dali, to by šlo
Datum: 01. listopadu 2010 0:32
 ofiko servis ti namontuje skrtici sadu a napise papir se zmenou. Ty pak doma akorat demontujes
Datum: 31. října 2010 20:40
 v některých aut. servisech ti to za nějaký peníz udělaj..
Datum: 31. října 2010 20:00
 gsx-r 600: asi tak
Datum: 31. října 2010 19:24
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 A ten znamej by musel bejt hoden velke blazen aby ti to prepsal, legalne to de ale musis miot vyjadreni od vyrobce coz si myslim ze ti stejne nedamjednodusu je si sehnat uz aby mela v TP 25kw
Datum: 31. října 2010 18:30
Jméno: gsx-r 600
IP: uživatel4675
 A ten znamej by musel bejt hoden velke blazen aby ti to prepsal, legalne to de ale musis miot vyjadreni od vyrobce coz si myslim ze ti stejne nedamjednodusu je si sehnat uz aby mela v TP 25kw\r\n
Datum: 31. října 2010 18:30
 Nijak... maximálně kdybys měl na uřadě někoho hodně známého co by to na černo přepsal
Datum: 31. října 2010 17:11
 cau lidi, jdu si pro radu, koupil jsem si na mustoše nový výfuk electronic (to je ten univerzalní na simsona a fichtla) no a ono tam fouka mezi kolenem a výfukem, čim by se to dalo utěsnit? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2010 20:48
 nomalne v železářstcí a je to taková bílá páska a tu tam namotáš a jeto
Datum: 31. října 2010 20:48
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 čus, prosímtě kde jí seženu a jak to vypadaá ?
Datum: 31. října 2010 19:31
 Skus instalaterskou pásku z teflonu... já to tím řeším a nemůžu si stěžovat
Datum: 31. října 2010 18:22
 a jo na to sem uplně zapomnel na tmel tim ma tesnenej vejfuk kámoš a nic nefouká
Datum: 31. října 2010 18:01
Jméno: velocipéd
IP: uživatel9121
 čau zatěsnito tmelem na spojování výfuků odolává teplotám myslím že nějak do 1093°C koupíš ho v prodejně tmelů
Datum: 31. října 2010 17:42
 a zkoušel si ten výfuk k tomu kolenu přitáhnout nákou stahovací páskou ?
Datum: 31. října 2010 17:34
 ale já tam mam to kolínko bez falce a s falcem by tam asi nešlo
Datum: 31. října 2010 17:17
 asbestovou šnůrou
Datum: 31. října 2010 17:07
 Ahoj. Prosímvás draci, chci se zeptat, jak drží říditka na pionýru. Povolil jsem ten dlouhý šroub, který je drží, ale říditka drží jako kdyby tam byl ještě jeden někde. Ani s nimi nepohnu do strany. A zespod v rámu mi ta "vložka" kde je závit pro ten dlouhý šroub také nejde vyrazit. Nevím už jak dál. Budu renovovat, respektivě dávat do lakovny, tak to musím sundat. Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2010 7:38
Jméno: sindy
IP: uživatel10625
 kolega má pradu
Datum: 02. listopadu 2010 7:38
 se stavím když budeš chtít a sundám ti to
Datum: 01. listopadu 2010 7:01
 ta vložka co popisuješ,tu kdyžnevyrazíš tak řiditka nevyndáš... zašroubuj ten šroub tak na 5 otoček a pořádně do toho řachni kladivem to musí vyletět... Taky se modli abys nebyl obětí dobové upravy  Hodně těch tunerů si ty řiditka vařily zevnitř... jednoho takého jsem měl,musel jsem řiditka uřezat flexou a vyhodit je i se spodníma brýlema
Datum: 31. října 2010 17:17
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar draci, mám vyhlídlou jednu Jawu 175 konkrétně 356... Je to dobrý stroj? Je často poruchový nebo něco?
Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2010 16:45
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 stranda: Díky, to sem chtěl slyšet...
Datum: 01. listopadu 2010 16:45
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 kamardovi v srotovem stave 175/450 120 az 125 km/h mjerane autem.
Datum: 01. listopadu 2010 11:48
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 oni ty 356 docela jedou,kdo z vás na tom jel,tak zhruba ví jak......na mě osobně to dělá dojem jako trochu slabší 250 kejvačka...příiejmně se na tom jezdí a neni to tak těžkopádný jako velká 250....se 125 kejvačkou je to nesrovnatelný! Není problém tachometrových 115km/h ale je otázkou,jakej máš sekundární převod a jakej převod máš na nahonu tacho....kilo by to mohlo dát,ale v dobrym stavu a s větší sek.rozetkou...mě 250 pérák taky jezdí máximálkou 112km/h a má jet max 105...je to o převodu....samozřejmně cestovní rychlost je 70-80km/h aby to tak nekrkalo....asi jako ta 356
Datum: 01. listopadu 2010 11:30
 175 je na kochacku ne na trhani rychlostnich rekordu. a se spolehlivosti je to primo umerny tomu jak se o ni staras
Datum: 31. října 2010 20:46
 tak sorry za překlep
Datum: 31. října 2010 18:21
 koukám že nechápeš rozdíl mezi průměrem a maximálkou
Datum: 31. října 2010 18:20
 mám to dobře zajetý,ale těch 90 to dá ale už to víc nemůže
Datum: 31. října 2010 18:18
 n3rv že mi někdy ukážeš jak děláš na 356 průměr 90,viď? takhle jsem se dlouho nezasmál  ))))))))))))))))))))
Datum: 31. října 2010 18:12
 co by jste taky po tak starým veteránu chtěli ? Já 356 taky vlastním a průměrná rychlost je tak 90km/h
Datum: 31. října 2010 17:55
 wepo: 110 lítá opravdu jenom tachometr
Datum: 31. října 2010 17:53
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Draci, ted sme to dovezli...takže je to 800km po výbruse a asi měsíc po seštelování karburátoru a zapalování. Tachometr ''lítá'' okolo 110 po rovině a ve dvou to dá něco přes devadesát... Kopce u nás nemáme...  to testnu zítra !
Datum: 31. října 2010 17:23
 JAWA_cezetak: Záleží na tom jestli je ten tachometr starej 50let a ručička mu lítá jak prase a nebo je to repasovanej. Má ČZ 175 487 dá 110 v pohodě,po menším kopci,po rovince 100ku dá,to stačí....nejlepší rychlost je max 80,případně 90.
Datum: 31. října 2010 17:15
 No to teda nevím jestli jawa-čz 175 356 dá 100ku, možná tak z kopce a ani to možná ne, moje ČZ 175 450.05 dá 100ku z mírného kopečka, JAWa-ČZ 175 356 má výko jen 8koní a ta má ČZ má 10koní - modernizovaný jednovýfukový motor. Táta mi říkal,že když ta motorka ČZ 175 deluxe byla ještě mladší tak dala i 120 po dálnici, ale ta JAWa-ČZ 356 pochybuju že dá 100ku,navíc tomu motoru se to už nelíbí,ten podvozek na to není stavěnej - jednoduchej rám,kterej je opravdu max do 100ky. Jen ti odejde dřív motor když jí budeš pořád honit na plnej knedlík,nejlepší je si tu cestu vychutnávat stroji,jet tak kolem 70-80, hlavně ti to bude málo žrát - tak 3,5 litru/100km a nezabiješ se...
Datum: 31. října 2010 17:14
 wepo: 110 na tacho je +-90 reálných
Datum: 31. října 2010 16:50
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Ale kilo by dát mohla ne? Když čz 175/487 v katastrofálním stavu, rozštelovaná a bez výbrusu dá 110!
Datum: 31. října 2010 16:20
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jestli si chceš kupit straru motorku, jako je třeba ta ČZ 125/356 tak sa neptaj kolik to da. Jestli chces jezdit přes 100km/h tak si kup neco noveho. Takova motorka neni na takove jezdeni. Když si ju sešteluješ, tak určitě potáhne do kopců
Datum: 31. října 2010 16:12
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 A kolik to dá? Táhne to do kopců? Samosebou po seštelovaní...
Datum: 31. října 2010 14:40
Jméno: KoliHN
IP: uživatel7494
 Zdar stryc ju ma cca.12 let a je spokojeny
Datum: 31. října 2010 14:34
Jméno: standik
IP: uživatel10615
 Ahoj draci,chci se zeptat,už si nevím rady.Mám Babetu 210 a problém mám takovej,že mi včera z ničeho nic přestala jet.Zjistil jsem,že nehází jiskru,proměřil jsem zapalovací pól a napětí to dává.Kupoval jsem si asi před měsícem komplet nové zapalování,zapalovací i světelný pól,snímač magneta,fajfku s kabelem,i ten tyristor,co se taď dělá s indukční cívkou dohromady.Jenže jsem zjistil,že když do fajfky strčím třeba šroubovák,ukostřím se a prošlápnu šlapky,tak mi to dá ránu,až si sednu na zadek.Ale jakmile tam dám svíčku-novou,tak nic,ani jiskřička.Zkoušel jsem několik svíček a nic,prostě mrtvo.Neleze mi to do hlavy,protože ve fajfce napětí je,ale,jakmile se tam dá svíčka,tak prostě konec.Neleze mi to do hlavy,a tak vás prosím,poraďte mi,co stím,protože už mě nic nenapadá.Díky moc,draci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2010 21:47
Jméno: Jawaman
IP: uživatel8251
 kdyz skousis jiskru tak si dej svicku do kabelu na svicku + svicku priloz k valci.
Datum: 06. listopadu 2010 21:47
 Předpokládám, že jsi zkoušel několik svící, aspoň 3. Pak to taky často dělá chcípák na řídítkách, zkus ho sundat ze řídítek ať nekostří a zkus to.
Datum: 31. října 2010 15:44
Jméno: standik
IP: uživatel10615
 Jo,jo,určitě,kostřím buď o válec nebo o šroub...
Datum: 31. října 2010 14:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Když tu svíčku dáš do fajky dáš ji potom na kostru?
Datum: 31. října 2010 14:21
|



|