Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus draci,potřebuji radu vždy když odněkud přijedu tak je celej zadek motorky zaprskanej od oleje jak spz tak odrazka tak zástěra a když to pořád neutírám tak je po čase ta spz skoro nečitelná.Nevíte někdo co s tím?Vše to jde od výfuku tak jestli třeba nemám moc bohatou směs a nestíhá to spalovat nebo něco jiného.Prosím pomozte už mě to fakt začíná srxt.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 16:54
 hh: proč by musel jít olej ven? Ideální olej ve dvoutaktu má ve spalovacím prostoru všechen shořet aby nemusel jit ven. Může to být i tím guferem že ti saje olej z převodovky a ten pak letí výfukem ven. A nebo máš jent en výfuk zasraný 30 let nečištěný,po zahřátí se karbon rozteče a létá z výfuku
Datum: 30. listopadu 2010 16:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Bude to od výfuku protože ten kouř se mele kolem zádi,od řetězu to je zase zaprskanej ráfek to už mě taky dost nebaví to řešit a pořád otírat ale měl by na to jít takový special olej co po nastříkaní na řetěz ztuhne a nelítá všude okolo.Přes zimu budu dělat GO motoru tak se potom uvidí.Jinak moc díky za rady,musí se vyzkoušet vše
Datum: 28. listopadu 2010 20:24
 A je to určitě od vejfuku?  Mě se stalo to samý, když jsem vypral řetěz ve vyjetém převoďáku a jel se projet
Datum: 28. listopadu 2010 20:14
Jméno: Hannz
IP: uživatel5620
 Vyměn si gufera na klice,"žere" ti to olej z převodovky a ten se nespálí!
Datum: 28. listopadu 2010 19:38
 Já měl při koupi kejvačky tohle zajímavě řešený-na doutníkách, na koncích, byly nartané díry, do těch přišroubované krátké plechy a na ně následně takový víčko. Takže to kouřilo a házelo bordel do toho víčka, ale vejfuk to neucpávalo.
Datum: 28. listopadu 2010 15:32
 jediny reseni ktery me napadaj je budto prodat fichtla a koupit 4T, nebo nejaky zpusobem na fichtla nabastlit oilmaster treba ze SUZUKI TS 50
Datum: 28. listopadu 2010 14:24
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Díky.Mažu castrolem 2t takže je to jasný zkusím teda ještě poladit tu směs a uvidím
Datum: 28. listopadu 2010 14:05
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 Jestli máš bohatou směs musíš vědět ty. Každopádně tohoto jevu se jen tak nezbavíš, ten olej z motoru musí někudy odejít. Dá se redukovat menším poměrem oleje v benzínu (1:35 pro píst na bronzovém futře, 1:50 pro píst na jehlách). Buď používej M2T, které se ve válci spálí a usazuje ve formě karbonu ve výfukové soustavě (a o to častěji musíš dekarbonizovat, víc kouří, ale nelítá z výfuku), nebo lepší oleje, které se nespálí, lépe mažou a hlavně lítaj z výfuku ven a ohazujou co můžou.
Datum: 28. listopadu 2010 13:41
|



|