Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 11:18
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draku na 1 kroužkovej píst se vyse*.Lepší je udělat dobrou GO klika repas,výbrus a lepší olej nějakou polysyntetiku a pořádně to zajet.Do nedávna sem měl 05 a pohrál sem si sní na tolik že jela 75 dal sem tam 21 hlavu.karbec,nový kladívka a šteloval a štelova a šteloval a nebyloto po žádným GO akorát po starým výbrusu 20 let byl tam píst 2 kroužkovej a i tak to šlo dost luxusně od spoda a tahalo to o dost líp něž 21.
Datum: 04. prosince 2010 11:18
 tak diky za radu no ale pist z 3 pistnima kroužkama je dneska těžko sehnat....a řikate když necham original valec a dam tam ten tuning pist z 1 pistnim kroužkem tak to pojede stejne jak kdybch tam mel třeba original pist z 2 pistnima kroužkama ?
Datum: 01. prosince 2010 21:17
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli seženeš 3 kroužkáč tak to bude nejlepší. Po výbrusu s tím pístem to bude mět slušnou kompres a pojede to uplně suprově všade
Datum: 01. prosince 2010 18:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dej 2 kruh je to takovej univerzál
Datum: 01. prosince 2010 17:39
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Přesně tak, bez otáček je to na nic, když máš origo válec a chceš sílu tak dej tří kruch a jinak stejsky...
Datum: 01. prosince 2010 16:41
 dokud neudelas neco z kanalama aby jsi s toho vyzdimal vice,,tak to nema cenu,,jedno kroch potrebuje otacky,,hodne otacek,,jinak to neda stavu
Datum: 01. prosince 2010 15:58
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Čus,
potřeboval bych poradit, kde mi v okolí Kroměříže vymění ojnici a vyváží kliku, za nějakou slušnou cenu ?
Díky moc za rady ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 21:33
Jméno: hafák
IP: uživatel8367
 Číslo mi nejde vytočit není v něm chyba ?Aby začínalo na 9 , to se mi nezdá...
Datum: 02. prosince 2010 21:33
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 Pan Metelicka tel.c:0905658314
Datum: 01. prosince 2010 17:37
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 hojte mám otázku myslíte že by zapalování z pařízka mohlo utáhnout jawa 350 ? kdybych nesvítil a tak ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 21:40
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 tk dík za radu ale já mám i tak
dnamo na + pol
Datum: 30. listopadu 2010 21:40
 Něco jsem si o tom přečetl a dal jsem přednost AEV, ačkoli je dražší, tak si myslim že ve výsledku se to vyplatí
Datum: 30. listopadu 2010 21:35
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
Datum: 30. listopadu 2010 21:32
 mam na zetce to AEV...zatim asi 10 000km funguje naprosto spolehlivě
Datum: 30. listopadu 2010 21:19
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 jj relátko elektronické myslíš to ce je tadny na fk? nevim no máš s ním nějaké zkušenosti ?
Datum: 30. listopadu 2010 21:15
 tou kostkou myslíš relátko? Nějak to pooprav, a třeba kup za 500 elektronické...
Datum: 30. listopadu 2010 21:10
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 njn ale je to na nic na tom původním mám tu kostku a ta pravidelně co 1 rok odchází a zápalko z fichtla se mi v životě nepodělalo
Datum: 30. listopadu 2010 21:08
 Neni jednodušší opravit původní zápalko?  budeš moct i svítit
Datum: 30. listopadu 2010 21:01
 no /ako som pocul/ ani jeden válec v pripade 175ky tede polovica 350ky neutahne poriadne len na roztlacovani,,, treba to vyskusat
Datum: 30. listopadu 2010 20:58
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 ne ale mám desku která tam pasuje a má 2 kladívka
Datum: 30. listopadu 2010 20:48
 pařez má 2 kladívka?
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
Jméno: dan
IP: uživatel10446
 Zdar, mam dotaz, přestavuju jawu 21 na krosku, chci tam dopredu i dozadu dat tlumice ze simsona, budou tam pasovat v pohode do fichtlackejh brejli?? nebo se to musi nejak upravit?? diky moc za rady-- prosim hodne odpovedi diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 10:12
Jméno: d
IP: uživatel10446
 jo dá se to dostat, akorat se musej vymenit misky rámu za větší, a pak te tam pridá pár loziskovejch kulicek a jde to..
Datum: 02. prosince 2010 10:12
 zadni jsou ok,, jsou tochu delsi,,toz vyhoda,, predni musi i s krkem,,do orig to nedostanes
Datum: 01. prosince 2010 16:00
Jméno: lukas
IP: uživatel7934
 cus seso na jak dlouho si mylis ze budou jeste dily na pionyra?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 23:05
 dokud budu provozovat fichtl kramke  vidim to na tri generace fichtlaru
Datum: 30. listopadu 2010 23:05
 Vzhledem k tomu, že se ve většině případů jedná o repliky, tak se budou vyrábět dokud se budou prodávat...
Datum: 30. listopadu 2010 21:03
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 18:43
 no ten filtr bych mněl jenom za 100 Kč tak bych si ho koupil a nástavec ten bych už vyřešil
Datum: 01. prosince 2010 18:43
 presne tenhle mam,mam tam udelanou redukci ze silonu.normalne to bezi,po odladeni karbece o trochu lepsi prubeh motoru.zlepsi to hlavne zvuk
Datum: 30. listopadu 2010 22:56
 A proč ho tam chceš dávat?
Datum: 30. listopadu 2010 20:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tam mam preklep le jednoducho by nepasoval ten filter hned na to
Datum: 30. listopadu 2010 20:29
 Difuzor 36 má možná tak wartburg.....
Datum: 30. listopadu 2010 20:23
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 pio ma difúzor s priemerom 36mm a toto má len 12mm keď dopasuješ nie problém ale za tu cenu si kup origo vlažku filtra a uvidiš že pojde lepšie
Datum: 30. listopadu 2010 19:41
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 čau hoši, když už je tu ta diskuse o tom kdo odkud je -není tu někdo z okolí novojičínska?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 20:13
  ttj no
Datum: 02. prosince 2010 20:13
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 jj klimky znam jezdím tamtudy každý den to school :X
Datum: 01. prosince 2010 16:32
 hm- hej tak to jo to klimky znaš ne?
Datum: 30. listopadu 2010 21:37
Jméno: rumštajn
IP: uživatel8591
 já sem z frenštátu
Datum: 30. listopadu 2010 21:34
Jméno: hm
IP: uživatel6603
 já su z bílovce
Datum: 30. listopadu 2010 20:21
 Jo já  z Klimkovic no už je to okres ostrava ale před 2 rokama to bylo ještě pod Novy jičín  a odkud ty vlastně si :
Datum: 30. listopadu 2010 18:29
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 zdar draci, mám jeden dotaz, kámošovi na felicii, když ji nechá na volnoběh pozhasnou světla i palubovka a rozsvítí se to až při 1000 otáčkách, když vyřadí to samý...nevíte čím to je? díky moc předem za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 20:55
 nesvar starsich aut......v zime ztraci akumulator cast kapacity a alternator nedodava pri nizkejch otackach tolik co je potreba, taky mi to dela, neresit a jezdit
Datum: 01. prosince 2010 20:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může to být už špatný alternátor(diody v něm) nebo něco s relátkem nebo chyba někde jinde
Datum: 01. prosince 2010 18:19
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 ok zatím díky, předám
Datum: 30. listopadu 2010 19:37
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 moze byt a teky bich skontroloval kabel od kostri.ci tam neni spatni spoj.
Datum: 30. listopadu 2010 18:41
Jméno: honza
IP: uživatel10144
 čus, no je to tim že asi už má starší baterku a pod těch 1000ot/min, nedává alternátor plnej výkon, tak s velkym odberem (záteží) klesne napětí v autě, a proto všechno pohasne a zase rozvítí až když dává alternátor plnej výkon, H
Datum: 30. listopadu 2010 18:28
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 Čau hoši rozhod jsem se snížit hlavu ale mam tady dva druhy jednu z 05 a druhou z 21 (ledvinkovou) která se víc hodí na tuning a k čemu tam ta ledvinka slouží? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:07
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 ok díky.
Datum: 30. listopadu 2010 19:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ta ledvnika vyplňuje prostor, takže má menší objem, takže když ji tam dáš pojede ti to lépe, než s tou 05kovou. Ale nesmíš ji zase snížit o moc. Nevydrží to klika. Sniž si ji na objem cca 5,6 ml. Míň radši ne.
Datum: 30. listopadu 2010 18:43
 Zdar draci,je tu nikdo z vás z okolí Teplic.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2010 12:17
Jméno: kubiq
IP: uživatel5754
 jestly myslíš mě tak zrovna teďmam 2x pionyr kross, 2x motokaru, jawu 250 panelku origo top stav a Cz 175/477 na kross udělanou
Datum: 04. prosince 2010 12:17
 jj..já jsem z háje u duchcova,,,co má za stroj
Datum: 01. prosince 2010 14:21
 zdar já jsem kousek od Teplic, jsem z Lovosic
Datum: 30. listopadu 2010 19:59
 Hele zkusme to jinak, ať si ulehčíme práci. Kdo je z ČR?
Datum: 30. listopadu 2010 16:28
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 na vcil kazdy piste cele cechy obejdite kdo odkat je
Datum: 30. listopadu 2010 16:24
Jméno: pupkáč
IP: uživatel10787
 Clapci, krásně se mi rozšiřuje sbírka, ale mám problém při restaurování s barvama. Poradíte někdo? Existuje něco, kde podle ročníku jednotlivých typů získám fakt origo odstíny?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2010 17:22
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Existují převodníky z ČSN na RAL, taky by mne to zajímalo.
Datum: 02. prosince 2010 17:22
 Nejjednodušší způsob je vzít díl s origo barvou, najít zachovalé místo, rozleštit a nechat v krámě namíchat podle toho...tenkrát bylo trochu jiné značení barev, a dneska to už většinou nesedí...takže origo vzorníky ti budou k ničemu podle mě...
Datum: 30. listopadu 2010 16:10
 zdravim,zajimalo by me,jak je to s tim,kdybych chtel narvat valec z hranate 175 cezety na kulatou 175 cezetu?nepiste mi ze to nelze bez uprav,to je mi jasny..ale jake jsou tam rozdily?jak by to slo a pomohlo by to ve vykonu? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 21:38
Datum: 30. listopadu 2010 21:38
 vyfuk mam komorovy,pocitanej neni ale asi 5x jsem ho predelaval dokud nemel nejlepsi vykon..puvodne tam byl vyfuk z fichtla kdyz sem to koupil,jeste k tomu vykuchanej,ten sem zahodil a udelal tenhle.koncovka vyrabena,postupny pridelavani direk v koncovce..proste aby to jelo nejlip  bud se to dusilo nebo to zase moc zralo..takhle je to optimalni
Datum: 30. listopadu 2010 21:37
 Zajic: Ten výfuk máš nějak spočtenej přesně na ten motor, nebo je to jen pokus omyl? U dvoutaktu dost záleží na výfuku - ovlivňuje výkon motoru
Datum: 30. listopadu 2010 21:24
 Jenda: Ano jak říká Kolecko - klikovky jsou jiné, mám pocit,že klika ze 487 má menší průměr setrvačníků než 450
Datum: 30. listopadu 2010 21:23
 diky  no ja mam vlastni vyfuk a mam pouze precasovany sani a vyfuk pomoci zbrouseni pistu..karbec originalni..mam stejne vybehanej valec,ale chtel sem si vyzkouset nejakou radnejsi upravu nez jen ten pist..  ale diky za informace
Datum: 30. listopadu 2010 21:22
 jenda: klikovky jsou jiné...
Datum: 30. listopadu 2010 21:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tak já se taky zeptám lze zaměnit kliku a píst mezi hranatou a kulatou?A jak je to s tima průměrama čepů u 175? Mám doma rozpůlenej hranatej motor a nemám kliku a píst. Děkuji
Datum: 30. listopadu 2010 20:32
 Nazdar Zajíci  , no já mám ČZ 450 i 487. Tuším, že rozteče na svorníky jsou u těchto válců stejné,takže by to jít mělo,záleží ještě na tlouštce a průměru vložky,jestli to proleze,ale to vrtní je skoro stejné a vložky bych řekl,že jsou průměrově taky stejné tak by to tam šlo, ALE - určitě má 450 a 487 jinak ty přepuštěcí kanály v karterech a určitě i ve válcích, tudíž ti to nebude pasovat a lícovat a nepojede to tak jak bys chtěl. Moc jsem ty válce neporovnával nikdy,ale řekl bych,že tam určitě jsou odlišnosti, protože rozdíl ve výkonu těchto motorů je necelých 3,5kW. Nebylo by jednodušší sehnat celej motor z hranaté ČZ 477 nebo 487? Jenže to bys teda musel předělávat držáky a to už je lepší i celej rám 477 nebo 487. Je mi jasný, že chceš získat výkon. Jakej karburátor tam vůbec máš? Jakej difuzor,trysky a taky výfuk je důležitej!
Datum: 30. listopadu 2010 19:20
Jméno: miga
IP: uživatel6610
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 18:52
Jméno: miga
IP: uživatel6610
 R.S.
Radesinska Svratka
Datum: 01. prosince 2010 18:52
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 miga odkus jsi?
Datum: 01. prosince 2010 17:18
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Denzil..... známe, já sem taky z telče...
Datum: 01. prosince 2010 17:03
Jméno: miga
IP: uživatel6610
 migel to je kousek ze te neznam
Datum: 30. listopadu 2010 21:11
 Telč..
Datum: 30. listopadu 2010 19:23
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Vysočina vesnici znát nebudete
Datum: 30. listopadu 2010 19:02
 zdar já sem taky z vysočiny Třebíč
Datum: 30. listopadu 2010 17:30
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 dolní rožínka u bystrice nad pernstejnem
Datum: 30. listopadu 2010 17:09
Jméno: miga
IP: uživatel6610
 miguel : odkud presne ?
Datum: 30. listopadu 2010 17:07
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já
Datum: 30. listopadu 2010 16:58
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 já
Datum: 30. listopadu 2010 16:57
Jméno: miga
IP: uživatel6610
 kdo je z kraje vysocina
Datum: 30. listopadu 2010 16:07
 Já
Datum: 30. listopadu 2010 15:14
 dachl: se smradlavim syrem
Datum: 30. listopadu 2010 0:01
 Taky taky
Datum: 29. listopadu 2010 22:46
 vysočinu sem večeřel
Datum: 29. listopadu 2010 22:44
 Čaute lidi prosímvás mám jawu 21 a ted mi začala když jedu cukat a zdechat . Když to roztlačím tak chytne cukne a zase zdechne . Včem je prosímvás problém
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 18:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jestli ti pěkně teče benzín přes hadičku, odšrubuj víčko plovákové komory, odšrubuj ventil co zavírá benzín a profoukej ho. Pak profoukni dírku v plovákovém víčku,pak to seskládej a mělo by to jet.
Datum: 01. prosince 2010 18:26
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 vzhledme k tomu ze mas problem i sestavit vetu , popros nekoho kdo se v tom hrabe, at ti poradi a vysvetli zaklady
Datum: 30. listopadu 2010 20:38
 Myslíte že to bude když je blbší těsnění a že by to tahalo vzduch ???
Datum: 30. listopadu 2010 14:06
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 a
Datum: 29. listopadu 2010 22:32
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zkontroluj : trisky, svicku, zapalko , vycisti karbec
Datum: 29. listopadu 2010 21:46
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci, jako mam vyrovnat kartre na pioniery ze ako ma dat s nich dole to stare prischnute tesnenie. robi sa to zevraj na skle a smirglom pls poradte
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 19:27
 Staré papírové těsnění musíš dát pryč - asi nejspíš opatrně nožem oškrabat a pokud ty bloky špatně dosedají tak to srovnáš na rovné ploše - nejlépe na skle jak říkáš - tak se to dělá,na to si přiděláš smirkové plátno - nevim teda jakou hrubost,ale asi tak 500 - 800 a jedzíš s tím rovnoměrně, postupně děláš oba bloky. Je ale asi dobré si změřit šířku karterů než začnš "brousit" a pak zase přeměřit po broušení, abys věděl šířku, kterou si ubral po odečtení před broušením a po broušení. Na kadý karter ti vyjdou dvě hodnoty,co jsi zbrousil a tato hodnota je tloušťka papíru,který musíš dát mezi bloky + origo papír ještě,ale to bys i doladil, záleží na předloze,jak se bude točit a jakou bude mít vůli,chce si to zkoušet a smontovávat jen převodovku samotnou s bloky dokupy,kliku tam dáš až pak, pokud máš rozdělaný celý motor.
Datum: 30. listopadu 2010 19:27
Jméno: spojka
IP: uživatel6546
 cau.nevite negdo gde mužu splašit vyfuk(ne to esíčko na skutry) na 2taktní motor 50ccm(vzduchem chlazený)5rychlostní za rozumnou cenu tak do 2000kč a zda musím měnit karbec atd.Hikone nechci.a eště ,chci se zeptat jestli mi to nesníži výkon.Dybyste něgdo z vas vědel o nejake vebove strance tak to sem prosím vložte .jedná se mi aby vyfuk mnel nizky zvuk ale ne ladak lebo ten hodne řve,,,a omlouvam se za tolik otázek,,,  ,,,za každou radu předem dík.motorkám zdar!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2010 17:37
 záleží na konkrétní motorce, a jestli výfuk správně odladíš
Datum: 03. prosince 2010 17:37
 Ahoj draci,jakej máte názor na ten válec co tu sesa prodává ze tech 890kč co má ten 8vybrus?je to dobry?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 13:22
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 válec je vpohodě, pokus nehoníš výkon n adesetiny koně, je to dobrej válec
Datum: 01. prosince 2010 13:22
 lepší je starej československej ten za 890 kč neni českej ale polskej takže horší kvalita není tak přesně udělán jak ten československej ale když si ho trochu spravíš jak píše sesa tak by měl být ten polskej válec v poho
Datum: 30. listopadu 2010 21:25
Jméno: Honza
IP: uživatel10537
 Jezdit se na něj dá v pohodě a je to na druhou stranu zase nový, než 40.letej krám s vytrhanýma závitama
Datum: 30. listopadu 2010 21:08
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 neni
Datum: 29. listopadu 2010 22:05
Jméno: Nike
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 01. prosince 2010 17:09
Jméno: ŠtěpánJawa05
IP: uživatel5359
 Tyhle pouzdra, to je hrozná věc. Není to jen tak sehnat pořádnej kousek. Všechno se to dělá z mosazi a je to tvrdý jako bejk. Nejlepší je z bronzu, a i to musíš výstružníkem trošku upravit, aby ti sedlo...
Datum: 01. prosince 2010 17:09
Jméno: honza
IP: uživatel7152
 no já jsem to teď dělal ale dával jsem to druhé a hřídel se mi otáčí trochu ztuha...tak jsem to složil dal do rámu(celé to šlo zuha) teď zajíždím výbrus a trochu už si to sedlo a de to líp...myslíš že si to bez vystružování nesedne? jinam motor po GO
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
 Jo a poku to tam teda nalisuješ a pak tam budeš dávat hřídel a nebude se ti volně točit nebo tam ani nepůjde, tak musíš sehnat správný výstružník správného označení a protáhnout tím pouzdro. Pouzdro se protahuje vždy až je nalisované v bloku a samozřejmě až už je zchladlý blok - nalisované,aby se ti to nepodařilo nějak protočit.
Datum: 30. listopadu 2010 19:32
 Jo pokud vyklepáváš staré pouzdro z bloku,tak prvně nahřej karter a pak to pouzdro vyklepni - půjde snadněji vyklepnout  . A když budeš dávat nové do bloku tak pouzdro zmrazíš, blok se nahřeje a to pouzdro tam pak vpadne uplně samo,maximálně je mírně doklepneš gumovou paličkou nebo kladívkem - s MÍROU. Je to opravdu jak výměna a lisování kuličkových ložisek.
Datum: 30. listopadu 2010 19:30
Jméno: tomas_j.r
IP: uživatel10508
 dělá se to stejně ale neni odvěci je potom protáhnout výstružníkem ale většinou neni třeba pokavať do nich netlučeš jak magor.
Datum: 30. listopadu 2010 18:30
 čus lidi kdo z Vás bydlí na Jižní Moravě?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 20:35
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 xDD
Datum: 30. listopadu 2010 20:35
 Hálete se já su take Moravák!
Datum: 30. listopadu 2010 19:34
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000623082150
Datum: 30. listopadu 2010 18:55
 kdo chcce tak si dohledá podle mailu
Datum: 30. listopadu 2010 17:14
 hmm..FB mám taky...
Datum: 30. listopadu 2010 17:14
Jméno: viktor009
IP: uživatel9180
Datum: 30. listopadu 2010 17:13
Datum: 30. listopadu 2010 15:11
Jméno: dano
IP: uživatel10785
 http://www.facebook.com/profile.php?id=1851512995
Datum: 30. listopadu 2010 14:02
 tož aj já su z moravy... jawaman: nekecej.. ja mam hranice hned za oknem
Datum: 29. listopadu 2010 22:47
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001581735872
Datum: 29. listopadu 2010 22:34
Datum: 29. listopadu 2010 22:28
Datum: 29. listopadu 2010 22:08
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 jojo díky.. aspoň mám s kým kecat když se budu nudit xD kdybste kdokoli měl ještě face tak klidně dejte...
Datum: 29. listopadu 2010 22:05
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000694894307
Datum: 29. listopadu 2010 21:08
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100001403891707
Datum: 29. listopadu 2010 20:59
Datum: 29. listopadu 2010 20:49
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Datum: 29. listopadu 2010 20:46
 http://www.facebook.com/profile.php?id=100000017111070
Datum: 29. listopadu 2010 20:37
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 okéj  .. hele máte facebook? jestli jo tak dajte teď sbírám face od lidí z FK xDD
Datum: 29. listopadu 2010 20:31
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 východo Moravák , bydlím kousek od hranic ze slovakama
Datum: 29. listopadu 2010 20:26
 Toš já su Moravák
Datum: 29. listopadu 2010 20:22
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 aha já to tušil že tam je malý j ale to je detail xD
Datum: 29. listopadu 2010 20:20
Jméno: blazenn
IP: uživatel7151
 jasem slovak ale kusek od ni
Datum: 29. listopadu 2010 20:20
 jižní Moravě
Datum: 29. listopadu 2010 19:54
Jméno: carel
IP: uživatel5842
 Zdar, když jsem přendaval motor do jinýho rámu tak jsem musel vtrhat všechny dráty z cívky, kolik drátů a kam maj víct potřebuju jen na nastartování motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2010 22:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z kladívek na cívku a druhou stranu cívky ukostřit ted nevím jestli 15 nebo 1 , ale na google toho je plno
Datum: 30. listopadu 2010 22:26
Jméno: carel
IP: uživatel5842
 takže když ho mám na závody a nepotřebuju ani chvípák ani světly tak jen natáhnu drát od cívky ke kladíckům ? dík
Datum: 29. listopadu 2010 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 na nastartování ti stačí jen černej na kladívka
Datum: 29. listopadu 2010 20:28
|



|