 čaute, mám taký problémek: mam jawu 05 a nešel mi benzín do karbecu, tak jsem vyčistil kohout a už tam jde, teď ovšem nejde dál než do plovákový komory, prostě se nedostane pod šoupě, hladina v tý díře na jehlu lícuje s hladinou v plovákovce, ale dál nejde, takže nejde vůbec nic do motoru.....na nějaké nastavování trysek to nereaguje vůbec (ty jsou taky čisté) a karbec jsem profoukával, prošťourával i vyvařoval v octu, takže je čistej jak boží slovo, a když to zkusim hadicí s vodou, tak stříká i tou dírou na jehlu pod šoupětem jak blázen. poraďte pls, páč jsem z toho fakt už docela špatný..... dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. srpna 2011 12:23
Jméno: vbeck
IP: uživatel12183
 dík zkusim
Datum: 04. srpna 2011 12:23
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jj, ta s tou pružinou je na štelování volnoběhu. A ta v tý plovákový komoře, jak ti pouští ten benzín je ta druhá. Takže, jak jsem psal, všechny utáhni na max, krom té s tou pružinou a pak je na tobě, jestli utáhneš na max i tu v tý plovákový komoře( ta ti právě pouští ten benzín, jak ti tam nešel) nebo to budeš dělat tím plíškem. Tím vlastně šteluješ tu víšku plováku. Já být tebou, bych utáhl všechny tři a vyskoušel bych to. Pokud by to nejelo, tak přihni plíšek dolu, ale ne zase moc jen trošičku, aby se ti zase nepřechcával, ono tohle je docela náročný se trefit, aby to bylo ok. Jinak tu s tou pružinou utahuješ, když má motor nízké otáčky a naopak když má vysoké tak povoluješ, tak to nastav, aby motor běžel na co nejnižší, ale zároveň nechcípal, to poznáš podle sluchu.
Datum: 04. srpna 2011 12:13
 které trysky si myslel? je tam jedna dlouhá, pak jeden šroub na kterym je pružina a pak jedna krátká. takže tu dlouhou a tu krátkou utahnout co to půjde a štelovat to jen tim šroubem s tou pružinou, nebo kterou si myslel přívodní trysku? tu co je ve víčku od karbecu?
Datum: 04. srpna 2011 0:34
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Tak to je zajímavé, protože vždy ty trisky byli utažený na max. krom té u toho přívodu paliva a samozdřejmě na volnoběh. Jinak všechny utahuju. A s tima druhýma si musíš pohrát. U tý přívodní trisky ti musí jít benzín a zároveň se nesmí přeplavovat ( můžeš to vyřešit i tím, že jí dotáhneš na max a pak ohýbáš jen ten plíšek) No a tu trisku na volnoběh seřizuješ podle sluchu.
Datum: 03. srpna 2011 21:25
 dobrý, už to tam jde, šlo jen o to nastavit trysku, ale ještě se chci zeptat, jak zhruba mají být nastavené trysky, páč u toho samého karbecu na jiné motorce jsou uplně utažené a motorka jede bez problému, ale tahleta ne.
Datum: 03. srpna 2011 20:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 A nemáš vysoko plovák, že by ti to uzavíralo tu trysku a nešel ti tam benzín. Jinak je to zvláštní, ještě leda, by se ti znovu ucpal kohoutek. To se taky může stát, když máš zasranou nádrž, tak se to neustále zanáší.
Datum: 03. srpna 2011 19:32
|



|