slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  731  732  733  734  735  736  737  738  739  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
Ahoj draci. Měl bych dotaz na 4 stupňovou převodovku do Mustanga 1978. Má s tím někdo zkušenosti? Zajímalo by mě, jestli má smysl do toho jít. Jezdívám docela ve dvou lidech, tak jestli to nebude na úkor snížení výkonu. Chtěl bych pomocí 4. stupně snížit otáčky a hlavně spotřebu a možná, že se tím zvýší ještě cestovní rychlost. Děkuji moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12236    
To chci! O jedné verzi jsem taky věděl,ale byla šíleně složitá......a bez nakopávání.....
 
 
Datum: 11. srpna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, je to asi dva roky, kdy jsem se tak jednou v noci vzbudil s nápadem. Pak jsem chvilku oměřoval a kreslil. Vymyslel jsem si úpravu původní převodovky s tím, že by tam byl místo startování čtvrtý kvalt. Chtělo to ale upravit jak hlavní, tak předlohový hřídel + 2 kolečka a celý řadící mechanismus vyrobit znova. Vyprdl jsem se na to. Tahlře převodovka je téměř stejná, jak je v kývačce, ale je zmenšená, přepočítaná a zkonstruovaná kompletně pro pionýra. Jen by se vyměnila "střeva" a motor by byl hotový a vhodný i pro běžný provoz.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsme takového člověka našli co to kdysi dělal do motokár.žádné ůpravy kartrů,pouze kolečka vidličky a úprava automatu.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám výkresy převodovky, která padne do neupravených bloků. Řadící mechanismus je ve stejném místě, řadící páka zůstává stejná, startovací hřídel zůstane taky na svém místě. Má to 4 rychlosti, neutrál mezi 1 a 2, 2 vidličky, rotační kulisu jako mají Jawy a ČZ. Převodovka konstruovaná jen a přímo pro pionýra. Tedy žádné převody pro nízkootáčkovou kývačku.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pajka: vím o jednom člověku, co má takhle upravený kartery pro 4-kvalt, z venku člověk nic nepozná. Ale nechce to dát... Jinak kšeft by to určitě byl, dyť jen kolik se prodá "rychlých" převodovek.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možná se mi podaří zařídit výrobu převodovky, co bez úprav pasuje do původního bloku. Taky by to mohl být slušný kšeft...
 
 
Datum: 09. srpna 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12215    
stejskal má doma bloky 4Q pařeza......tuším,že do roka je odlejvá,protože to bude dobrej kšeft......
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Patrik: Jo, nebo známosti. Uvidím, co se bude dat dělat ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 1:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pajka: no joo.. ale to chce hlavně peníze :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebo vyrobit 4q převodovku do originálních bloků bez úpravy...
 
 
Datum: 09. srpna 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ty 2 pařezy, co jezdí Venkovský šampionát to mají (jméno si teď nevzpomenu), jsou to kopie dobové úpravy (nevím, jestli Kreibich nebo Walter). Cena je kolem 20 000kč.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusíš to upraviť, lebo v jednom čase vyrábal niekto kartre s prevodovkou z CZ a používali to závodníci http://jawa50vixteam.wbs.cz/Jawa-50--silnicni-uprava.html , keď to chceš zvárať ľahko to môžeš pokaziť a ako výsledok môžeš dostať nepárové bloky ktoré ti budú k ničomu,
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlepší se průměrná rychlost,,, cena do pokud to bude 100% udělaný z původního motoru tak se 20 000 nevlezeš,,,ano znám borce kteří mají 6q a vyšlo je to na max 5 tisíc korun ale tím že tam přivařím polovinu z motoru Hondy... samozřejmě je to práce udělat to tak aby to všechno sedělo dohormady....
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
A co je tam potřeba všechno udělat a na kolik to tak výjde. No já jsem o tom jen něco málo zaslechl, tak proto se na to ptám...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4ka bude mít stále prěvodový poměr 1:1 .. takže rychlost bude stejná jako předtím... jediné čeho dosáhneš je lepší odstupňování rychlostí... ale předem je jasné že až zjistíš náročnost úpravy tak se na to vykašleš :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tak sesa uz ma hotovej motor,,je to strasne sirove,,, jeste to neni vono,,, zvoneji nove krouzky,, pujde na to jinaci asi valec,, kazdopadne uz to jede,radi,sviti a trouby,, to dasli se doladi a v patek berem caru_______________ doufam ze bude prset celou cestu tam a celou zpatky dom za rodinou,,, a hlavne doufam ze se to cestou bude srat za kazdou zatackou,, jako minule :-) je to sice FECHTL vandr ale spiš je to jedna velká projiždka,, aspon se presvecim zda jeste dokazu udelat schopnej motor co me dovveze tam a na zpatek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo tak to je jiná liga... u mě je disk jedna z největších věcí co opískuju :-) mam to v podstatě jen na moto
 
 
Datum: 10. srpna 2011 12:29
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
fotky by se sikly ... budu vdecny........... kazdopadne ja to resim o 5 trid vyse - box 5*2,5 metru a v podstate to bude cely ve velkym ....... mam v planu piskovat konstrukce, bloky motoru, v podstate kdyz vypustim moto tak disk bude to nejmensi co asi tak budu opirat......
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Franky: pískuju si doma co potřebuju a výsledek naprosto ok... box jsem si udělal ze starý skříně z kuchyně, prosklený dveře a dvě díry s rukávama ze starý monterkový blůzy,,, kompresor dělanej, dvoupíst z liazky (ještě musim dořešit chlezení, zdržuje mě přehřívání), oddělená nádoba ze starý BP flašky někdy z roku 48 :-) (dost velká) na ní mám přibodnutej redukčák z autogenu a 3 kohouty...na pískování mi v pohodě stačí cca 0,5MPa(při vyšším tlaku zbytečně mizí písek).... pistoli mam doma dělanou-základ ze starýho hasičáku, pak hliníkovej mezikus, nějaká plastová nádobka na písek a kalená tryska... všechno co dům dal a výsledek jsou parádně připravený věci pod lak, výborně očištěný litinový válce pod vypalovačku a vypískovaný nápisy na skleničkách :-) kdybys chtěl něčeho foto, tak dej vědět
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:29
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kurnik to je zajizdka,, a my budem fakt kaput :-) sess
 
 
Datum: 09. srpna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pár motocyklů je teď vystavených nedaleko v Předklášteří, pokud byste si náhodou chtěli udělat zajížďku :-). http://predklasteri.muzeumbrnenska.cz/1012-svet-muzu.aspx
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dal pojedu az postavim poradne deti na nohy,,pak vemu sebou rafiku a budem krizovat silnice
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:10
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
tak seso pristi rok dojedes do zlína a ja se s kamosem pridam k tobe a pojedem do te seninky a mozem pokracovat treba jeste nekde dal :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 18:30
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam jsem nebyl,,to bylo pred lety sem vytahl segru a brachu projeli jsem vsechny vyznacne destinace smer koprivnice,,,, docela dobra streka :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
esce rekni ze se ti tady nelíbilo :-D , byls v jawamuzeu na Senince ?
 
 
Datum: 09. srpna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tyvol,,, a v kazde zatacce se me budou pta zda jedu z prahy,,ne ,,:-) na to nemam nervy,to jsem jel jednou,, a koro by bylo jednodusi si nalapit samolepku na celo,, jsem prazak :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 12:39
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
a dál jak do brna nerikujes ? :-D :-D :-D treba zlín , nebo vsetín ? :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja musim do brna,,jinak bych byl becko,,sorac
 
 
Datum: 09. srpna 2011 11:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12215    
A co třeba Čechy?
 
 
Datum: 09. srpna 2011 11:53
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
seso a někdy musíš dojet sem na východ moravy :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 11:28
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten pisek je strasnej,, na nem sem taky skolaboval,,
 
 
Datum: 09. srpna 2011 10:42
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mi dojedem odpol v patek,, jestlůi se to bude srat,, tak na vecir,,v sobotu posnidame, a uvidime,, zalezi kolik prijede fechtlaru pokecat,, pak se pojede dom
 
 
Datum: 09. srpna 2011 10:40
 
 
 
 
Jméno: Kulich ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurňa, ale to je kousek od Bíteše, jak dlouho se tam zdržíte Čecháčci? :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 0:27
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
tak box uz mam hotovej .. kompresor 10b - 2000l/minuta...... abrazivo bude "pisek na zamkovku" proste obyc kremik.. akorad mi furt chybi takova ta podstatna vec .. a tou je PISTOLE - nevim kterou .. nebo jestli mobil. piskovacku .. jo a jeste nekde musim sehnat velkej vzdusnik (min na 150 litru)
 
 
Datum: 08. srpna 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no tka preju co nejdrive abys naskocil do sedla perone,,, ja sem se pokousel udelat box,,ale je to knicemu,,lebo se pracuje s vysokym tlakem,, takze se komora musi udelat fest, pak cisticku pisku,, jinak se nedoplatis,, a hlavne poradni kompresor, nejlepe oddelenou poradnou nadobou,,
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:58
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Franky se 100% neukaze protoze je po operaci... a jakmile budu neco schopen delat tak to bude prace a dohaneni skurvenyho casu... jinak mate nejakou zkusenost s piskovanim doma ??
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:51
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franky kdybys mel cestu tak se zastav :-) http://www.basketbalka.cz/?page=kontakt me by zajmalo jestli jsi fakt echttt,,, a hlavne mohl bys me obodovat mustafa,, pac to vypada jako kdybch to vytahl z popelnice :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:48
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
pravda se ukaze...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele držím ti palce :-) dúfam že motor to zvládne
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci chci se zeptat šlo by dát na jawa mustang dát něaký silnější stojánek třeba ze simsova nebo třeba z něaký silnější motorky ? děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Spíš než tam cpát nějakej jinek bych narovnal a vyztužil ten starej :-) .
 
 
Datum: 09. srpna 2011 9:19
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
já si na fichtla nesedám když je na stojánku ale prostě se mi ohnul tak se ptám jestli tam de z síma atd..
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
stojan není dimenzovaný na to abys na něm seděl, máš to v návodu.. na druhou stranu já na něm sedám odjakživa a drží, i když je fakt že nevážim o moc víc než fichtl..
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak se ti může ohnout, to na stroji sedíš s vytaženým stojanem?
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:14
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
ten normálný se mi totiž hned ohne
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
ahoj pojedete nekdo sem http://www.melechovskyokruh.cz/ ????????? pořád nevim jestli mam jet, mam to přes 120 km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 18:25
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
cau draci jak to děláte že vám fichtl chytne na 1 šlápnutí mam všechno seřízený ale za boha nechytne jenom na roztlačení dík za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: palino      E-mail:      IP: uživatel12209    
serus no asi nejjednoduchsi problem moze byt sviecka :-D lebo ked mas setro nastavene ok tak nwm co ine potom jedine ze by bol vnutry zaneseny karbec...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:33
 
 
 
 
Jméno: rici      IP: uživatel11341    
mate nekdo cislo na sesu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cislo uz davam jen zakaznikum,,lebo mit cislo verejne k mani,,, ja nadlickej ukol,,sorac ale bylo to uz psycho zvedat telefon kazdych 10 min a pritom balit a makat,,sorac jen po meilu
 
 
Datum: 08. srpna 2011 18:20
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Sestavování převodů na Jawě 50. Čeho se vyvarovat, co tím potom hrozí ? Známej mě upozorňoval, že záměnou 18z. a 20z. koleček přijde motocykl o tah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
díky
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a o tah nepřijde, spíš ho získá, někdo to používá do terénu, páč prohozením se zkrátí dvojka, že je hned za jedničkou, jen jí pak musíš dost vytočit aby se vůbec chytla trojka..
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jednoduchý pravidlo: Velká hřídel-velký kolečko (20z), malá hřídel-malý kolečko.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:32
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel12196    
Zdarec chlapi. Půlil, jsem motor na jawce a na jedné hřídeli mi zůstalo ložisko z karteru. Když jsem ho tam zkoušel dávat spátky, šlo tam i bez nahřívání. Vím, že by se měli vyměnit kartery, ale neměl někdo podobný problém a neřešil ho jinak, než výměnou karteru. Je to jen jedno ložisko a hlavně sehnad kvalitní jiny kartery je problém. Dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
Tak jestli ho nechceš zveřejňovat tak tohle je můj Kotrbacek.J@seznam.cz tak když mi napíšeš ja bych ti pak fota poslal.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:22
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
mail si sezen ...!!!
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
Tak mi dej @ jestli ti to nevadí a ja bych to zítra nafotila a poslal ti to. Aha tak s tu bublinou jsem to nepochopil.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:11
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
psal jsem ti at si koupis "bublinu" je to to samy akorad v malym v mnozstvi (na jedno pouziti - otevres - nezavres) vystaci na 4 bezny loziska a stoji 30 kc !!! kartery samodrejme varit jdou ......... ALE ........ kdyz jsem das foto reknu ti co a jak je nejlepsi ...........
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
Diky za radu, věřím, že je to super, ale co koukám na cenu tak ta je taky super 1200kc :-( Nic levnějšího není? Jo Franky, když víš vše, mám ještě dotaz.: Jdou vařit kartery? Já jsem totiž smolař sehnal jsem si nový. Dnes mi přišli a zjistil jsem, že je tam kousek uraženej. Jedná se o část, která dělí zápalko od primarního kolečka. tak přemíšlím čím to spravit.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Bakoun - vzdycky mam pravdu ...................
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Sice je Franky ocas, ale minimálně v tomhle příspěvku má pravdu. Loctite 640 je na tohle perfektní.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
pochybuju ze mas zemedelskou vuli (3desitky mm) ......................... takze kyselinou nebo perchlorem odmastit - namaznout zelenym loctitem (rovnomerne po cele plose) a vsunout nove lozisko....... kupovat ve spojovacich materialech a vzhledem k tomu ze lepis 1. a na posled tak si kup bublinu za 3petky (ciselny oznaceni z kebule nevim).................. s ostatnima prispevkama si muzes vytrit prdel.....
 
 
Datum: 08. srpna 2011 15:40
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
A ten Locktite jakej? Myslím číslo.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 15:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na důlčík se vyprdni, je to prasečina. Jestli to chceš mí kvalitně, tak vyfrézovat, jde to ale i vycínovat. Ale stačí i lepidlo LOCKTIT. Drží jako čert.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 14:48
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam ložisko a ďůlčíkem udělej po okrajích karteru ďůlky a ložisko bude držet. Když to pojistíš ještě lepidlem, tak to bude OK. Tuhle taktiku mi poradil můj děda, kterej za komunistů u nás ve městě opravoval fichtly, tak doufám že ví o čem mluví.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 13:00
 
 
 
 
Jméno: Jj      IP: uživatel11722    
Nad tím frézováním jsem taky přemýšlel, ale přijde mi to dost finančně náročné. A to lepidlo mě napadlo hned jako první, ale nechtěl jsem se na to ptát, aby mě tady hned nějaký chytrák nenapadal a nevysmíval se mi, až to zalepím fteřiňákem atd.. A to lepidlo maj normal v mototechně jo? Ještě mě napadlo, použít tekuté těsnění, ale asi blbej nápad.. co?
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Existujou na to speciální lepidla, které zamezej vůli...to nejlacinejsi te vyjde na 140 kc...vydrzi to pomerne dost dlouho.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 10:57
 
 
 
 
Jméno: vejtek      IP: uživatel12207    
zdar měl jsem stejnej problém u karteru z yz. ložiska tam byly uplně volny. Uložení toho ložiska sem nechal kousek odfrézovat a nechal tam nalisovat pouzdro. Dělali mi to ve firmě v Písku. Fungovalo to bez problému.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
nechal sem to tak
 
 
Datum: 08. srpna 2011 8:30
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
potřebuji poradit s jiskrou fichtl nehází jiskru předstih seřízen odtrh seřízen kladívko viměněno kabeláž natažena přímo k indukční cívce bez vipínače cívky prohozeny indukční civka take už doopravdy nevím čím to je......jen mě napadlo jestli jiskra nemuže být slabá takže když propojím 2 cívky k sobě že by problém mohl být vyřešen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
odizolovane to mam prsty do fajfky sem daval a neprobiji a ten rotor se necha nabit kde a za kolik přibližne
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kladivko a kontakt máš odizolované od seba?
 
 
Datum: 09. srpna 2011 9:51
 
 
 
 
Jméno: Klokanihlava      IP: uživatel11361    
Doufám že jsi zkoušel dát si prst do fajfky a zastartovat. Pokud to nebude kopat tak zkus vyměnit kondenzátor a když to nepomůže tak si nech nabit rotor.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 9:22
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
cus draci muzete mi prosim poradit nejakou tereni upravu motoru ? predelavam fichtla na zavody ... diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2022 8:23
 
 
 
 
Jméno: Monique      E-mail:      IP: uživatel19638    
Dobrý den, jsem soukromý věřitel ve spolupráci s několika bankami. Nabízím všechny druhy kreditů od 40 000 korun až po neurčitou částku. Mým cílem je pomoci každému, kdo potřebuje půjčky nebo má problémy s doklady a nemůže získat půjčky od bank. U všech žádostí o úvěr je moje úroková sazba 2 % s dobou splácení 1 až 30 let. V případě zájmu mě prosím kontaktujte. Čekám na vaši odpověď E-mail: Moniquelombardo74@gmail.com
 
 
Datum: 22. března 2022 8:23
 
 
 
 
Jméno: Monique      E-mail:      IP: uživatel19638    
Opravdu potřebujete online půjčku? ano se mnou je to možné. Mám kapitál, který vám bude k dispozici pro vaše žádosti o krátkodobé a dlouhodobé půjčky v rozmezí od 40 000 Kč do 600 000 000 Kč. nemusíte ani cestovat, protože vše bude probíhat online. Máme pro vás nejvýhodnější řešení pro vaši nelehkou finanční situaci. Požádáme vás o ověřené IOU a některé potřebné informace. E-mail: Moniquelombardo74@gmail.com
 
 
Datum: 17. března 2022 19:30
 
 
 
 
Jméno: Monique      E-mail:      IP: uživatel19743    
Dobrý den, jsem soukromý věřitel ve spolupráci s několika bankami. Nabízím všechny typy půjček od 40 000 korun do neurčité částky. Mým cílem je pomoci každému, kdo potřebuje půjčky nebo má problémy s dokumenty a nemůže získat půjčky od bank. Pro každou žádost o půjčku je moje úroková sazba 2% se splatností 1 až 30 let. Prosím, kontaktujte mě, pokud máte zájem. Gmail: Moniquelombardo74@gmail.com
 
 
Datum: 15. března 2022 12:11
 
 
 
 
Jméno: patricia      E-mail:      IP: uživatel19739    
Šťastný nový rok 2022 všem Pro tento nový rok zpřístupňujeme všem nabídky úvěrů, hypotéky s dobrou úrokovou sazbou Děkujeme, že jste nás kontaktovali E-mail: patriciadoubrouva@seznam.cz
 
 
Datum: 02. ledna 2022 12:15
 
 
 
 
Jméno: alvarez delarac      E-mail:      IP: uživatel19738    
Nabídka půjčky mezi jednotlivci ve výši 2 % E-mail: alvarezdelarac@gmail.com Dobrý den jednotlivci, nabízím vám půjčku od 2 000 EUR do 8 000 000 EUR na každý, kdo je schopen to splatit i s úroky, má nízkou sazbu o 2 %. kontaktujte nás e-mailem: alvarezdelarac@gmail.com E-mail: alvarezdelarac@gmail.com Whatsapp telefon: +33644673679
 
 
Datum: 22. listopadu 2021 14:00
 
 
 
 
Jméno: alvarez delarac      E-mail:      IP: uživatel19738    
Seriózní a rychlá nabídka půjčky Spolupracujeme s partnerskými bankami v několik zemí pro seriózní a rychlé nabídky půjček. Pro seriózní nabídku půjčky nás kontaktujte pro všechny vaše potřeby půjčky stříbrný. kontaktován e-mailem: alvarezdelarac@gmail.com E-mail: alvarezdelarac@gmail.com Whatsapp telefon: +33644673679
 
 
Datum: 22. listopadu 2021 13:37
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel9109    
Pokud chceš udělat fíka na závody, tak tipuju že asi začínáš, proto bys měl začít v kategorii klasik. tam musis nechat vetsinu dílu seriovych. Fichtla co mas rozeber, rozpul motor všecko proste vyčistit, poskládat ho z nejlepších dílu co máš doma, ne žádne ožvejkané kolesa a pod. :-D Nemusíš kupovat nejakou lehkou kliku ložiska SKF vape ani rychlou převodovku, s investicema do motoru se pak můžeš krásně vejít do 2 tisíc. Znám kamaráda, kterej donedávna jezdil závody na obyčejnym pionyru a vyhrával, pokud máš jezdecké skušenosti, nepadáš a máš klavně SPOLEHLIVÝHO FÍKA, tak se můžeš dobře umístit, časem zjistíš že ti výkon nestačí, tak potom se můžeš vrhnout do osvedčených úprav od stejskyho, či výkresů na internetu, ptej se po diskusích, kamarádům po vsi jsem dělal jednoduché úpravy válce a sacího potrubí, do 2 hodin jsem s nimi byl hotov, potřeboval jsem pouze kulatý a plochy pilník a vrtačku se smirkem, nvý píst a kroužky, a potom ujíždeli 4q simsonům :-D vysmívali se jim a pod. :-D prostě sranda :-D dycky jim ujeli :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě je 15 ale s mojím fichtlem bych si na Paku netroufl...zkus nejdřív nějakej jednoduší at potom nejsi sklamanej....
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
ober: jo me je 15 taky moc skusenosti s prestavbou nemam ... skousim to postupne ale nemam na to moc penize .. skladame se s kamosema a stavime si fichtla na zavody v nove pace ...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je rozdíl stavět fichtla do terénu a na závody :-) pokud to myslíš se závody vážně tak se neobejdeš bez upraveného rámu, pořádné vidlice ( ne simson) a motor je kapitola sama o sobě pokud se jedná o kategoii speciál tak to je nekonečnej boj...válec ,hlava,karbec,klika,převodovka,spojka,píst,výfuk,filtr sání a v neposlední řadě zapalování...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 18:12
 
 
 
 
Jméno: OBER      E-mail:      IP: uživatel11676    
Čus draku, taky zrovna stavím pionýra do crossu.. je mi 16 let, nemám moc zkušeností s úpravama atd.. Já to dělám postupně.. zatím mám na motoru jawa 05 výfuk hikone( upravený) a tyristorové zapalování a spostu dílů z motoru jawa 21 ( Válec, karburátor, spojky, zapalování atd..) určitě bych ti doporučil ojnici C.R.K a ferodové lamely do spojky.. Korkové lamely jsou prostě stavěné na šetrné zacházení a ferodo vydrží dost... Další supr věc je hvězdicová hlava ( seženeš i tady na krámu ale znám i lepší.. cena se pohybuje od 1000 do 1500). další záležitost která je důležitá je válec můžeš si nechat upravit svůj válec od Steskyho na terénní úpravu( dostaneš k tomu jednokroužkový píst a papír z měření) Taky bych ti doporučil Karburátor Dell orto nebo BING difuzor 19mm a 21mm... Klapkové sání je taky supr věc... Další věc je úprvava rámu.. zkus si sehnat vidlice i s krkem řízení ze Simsona..Všechno je to jen o penězích a šikovnosti.. Já osobně postupuju postupně a šetřím prachy.. Všechny úpravy které jsem tu napsal v budoucnu plánuju .. mám rozdělaného toho fichtla do krosu.. na videu je ještě rozladěný a celkově teď vypadá dost jinak.. mrkni.. http://www.youtube.com/watch?v=Ntkt7dZLBRQ
 
 
Datum: 08. srpna 2011 13:46
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12208    
Je to běh na dlouhou trať a není to jen o tom vyměnit pár věcí a ořezat blatníky. Motor a rám musí projít kompletní úpravou/opravou a není to jen o válci....taky spojka...klika....zapalování....převodovka....ložiska....výfuk...karburátor....sání...filtr.... a pak podvozek.....kdybys měl zájem,uměl bych udělat válec pro teréní použití....ozvi se....
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:16
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
jo diky uzčitě neco skusim .. diky moc :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2011 10:58
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
snížení hlavy,menší primarní kolečko(to u spojky) tuningovi valec jiny karburator například dell orto nebo bing například i lepší svíčkou se zlepší chod motoru bezkontaktní zapalování a potom vše jen dobře seřídit a snad se dostaví výsledek přeji hodně štěstí v závodech
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec finišuju smým novým konceptem (fichtl) na fichtlcupy dodělávám motor a pozastavil jsem se nad hlavou hodně se dívám na tu hvězdicovou co tady má sesa ale 1000 za hlavu se mi moc dávat nechce přemejšlim že bych si svou starou nechal snížit a pak si na to navařim žebrování, máte někdo skušenosti se snižováním?? o kolik se snižuje? aby byl kompresní poměr mezi 11-12 díky za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Frikulín je dobrej, mně upravoval spalovák u děsně pórovitý hlavy od Azmarka a pěkná práce...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12208    
Napiš Frikulínovi a domluv se s nim,perfektně upravuje hlavy....standartně dělá 5,5ml....já od něj mám i jednu 5,3ml
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Ahoj draci chtěl bych dělat generáklu mustanga co myslýte vy mám už začít nebo je to lepší až na zimu ? já právě mám garáž bez elektriky a vytápení a co bych si měl vše připravit chci jen vyměnit spojku a gufero na motoru jinak je v pohodě ale jinak budu komplet lakovat plničem od jednoho lakýrníka z vesnice jo a chci se zeptat čím nejlíp vyleštíím kartery a chromovaný ráfky díky na naschle prosím neurážet.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko - Hamburk      IP: uživatel12206    
Tak tak, V zimě se blbě lakuje...nech si to opískovat a nalakuj to hned...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jak chces patlat barvy v zime ?? bez kamen a zarovky ?? jinak lk napsal cajk......
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tak spojku s tim guferem, když budeš jo nešikovnej, tak uděláš za odpoledne.... a lak, podle toho jak až to budeš dělat pečlivě ta za tejden taky sfoukneš, takže na mrazy bych nečekal
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11190    
čau předělávám jawu 350do crosu a potřebuju poradit s vejfukem aby sem ho moh protáhnout rámem a aby se mi tam vešel tak ho chci udělat tak že protahnu trubku rámem a dám tam koncovku asi 30-35cm dlouhou ve který bude provrtaná trubka obalená skelnou vatou. a jde mi o to jakej vliv to bude mít na motor jestli bych do tý koncovky neměl dát ještě nějaký přepážky aby to dělalo aspoň trochu odpor tomu motoru. ale když jsem rozebíral tlumič z 2t mopeda tak měl vejfuk řešenej tak jak jsem říkal trubka obalená vatou i když je pravda že pro vývod spalin byl na konci otvor tak 5mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://motocykle.bazos.sk/inzerat/9507600/Pentamoto-50.php neviete niekto nieco o tomto? zevraj made in slovakia, aj jednotlivé diely sú z jawy alebo z manet korada, ako tachometer a asi aj smerovky z korada a uzaver nadrze a zadne svetlo z jawy 350, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel6480    
Zdravím draci, mám problém s mustangem. Mustang chcípe na volvoběh nevím si stím rady už. Karburátor jsem měnil, svíčku jsem vyměnil, předstih odtrh sešteloval prostě snad vše co jde. Ale fur na volnoběch chcípe. Když točím s volnběžnou tryskou, tak to nemá vliv. Mustank normálně jezdí když ta mám rychlost ale jak dám neutrál hned chcípne. Nevíte čím to je???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
mám podobnej problém na mosquitu, podle mě je to bohatou směsí, protože když mám jehlu na 2. zářezu tak to taky chcípá, a když ji dám na 3. zářez tak to funguje úplně v pohodě. :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawa 250      IP: uživatel12201    
a zkoušel si šoupě ??
 
 
Datum: 07. srpna 2011 17:50
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim draky, renovuju Jawu 21 a uz jsem v části, kdy se pionýr sestavuje a dnes jsem nasadil přední vidlice, masku a kolo. Můj problém spočívá v tom, že se mi přední kolo vyklá do stran. Vypozoroval jsem, že se mi s kolem otáčejí i kluzáky,ale pouzdra ve kterých jsou zasunuty kluzáky ,se nehýbou. Tudíž je příčina někde v tlumičích....nevíte co s tím mám dělat? PS: Před renovací to nedělalo.....,ale když se tlumiče stříkaly, tak se z nich vytáhly pružiny, nejsem si však jistý, či to způsobují právě ony. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je jasné že se to hýbe do stran když tam nemáš blatník... celá vidle je tak nahovno sestavená že hůř už to ani vymyslet nešlo..
 
 
Datum: 08. srpna 2011 0:33
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok, z tehle diskuse jsem se toho moc nedocetl :-D tak Franky: Doufám že aspoň ty mi pomůžeš (jak tvrdíš)... tady je muj e-mail: vlcek.tomasek@seznam.cz díky ti.........a i vám ostatním :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
dobrej kretenismus !! ........... na houpajici pero - povesit rucnik .........
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: vvvv      IP: uživatel12204    
myslím že když na vidlice přiděláte blatník že by to mělo být lepší
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:39
 
 
 
 
Jméno: Spaga      IP: uživatel2067    
Franky: diskuze o tom, kdo je jaký orgán, se probírají na jiných fórech. Ale pokud Vás to skutečně baví a podle vašich příspěvků asi ano, tak si zkuste vytvořit vlastní fórum a tam nám můžete předvést, co ve Vás skutečně je. Tedy pokud to bude někdo další číst. Uvedl jsem i email.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: jm      IP: uživatel9645    
je to pravda, tady kazdej nez by neco zkusil, hned leti prasit forum dotazem :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: lolek      IP: uživatel11975    
franky: :-D kurva nevim co ses zac ale tvoje prispevky me fakt bavi ! :-D :-D :-D myslim to v dobrym :-D libi se mi takovyhle povrchni chovani :-D :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: t      IP: uživatel12203    
oprava -vyklá
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel12203    
Vlk 01-dost dobrý dotaz.Problém spočívá v tom,že se mi kolo viklá do stran.To se dá pochopit,ale že ,,se mi s kolem otáčejí i kluzáky,,to hlava nebere.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
jawa05 - pise jako prihlasenej a tam ma i okenko na mail .... v minulyvh dobach jsem odpovidal na kazdej dotaz .. a bylo to k hovnu .. prisli hajzlove se zakrivenejma rukama co si ani anal nevytrou - mezi ne se radis .........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 07. srpna 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dej do nich nový silonový futra a bude to ok
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já si vždycky myslel, že je FICHTLpokec veřejná diskusní síť. Ale vidím, že si tu franky dělá privátní kroužek. Tak prosím zveřejňujte e-maily, ať má pan dokonalý kam psát své machiavellistické utopie. A prosím i ostatní šmejdy, ať tyto nevstupují do diskuse. Zvedáte cholerickým lidem tlak. :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12113    
Přitáhni krk, osu kola a vrchní šrouby a musí to držet...
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Jawa05 - ano opravdu moc dobre vzdy vim (100%).................... JSEM SI VZDY JISTY!!! a kdyby tu nebyli smejdi jako ty tak uz by tu odpoved byla............................................... a kdyby to kozi pero zverejnilo mail tak uz by tam mel odpoved.......................
 
 
Datum: 07. srpna 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: kytka      IP: uživatel9645    
nejsou volne ty gumove manzety ?
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky, jen tu píšu, co to způsobovalo tenhle problém u mě. Tak se nezlob za můj nicotný názor a jestli máš lepší, (a že ty to víš na 100% kde tkví problém, že??) tak to sem napiš Šalamoune a neser se do ostatních :-)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
JAWA05 - dobra picovina......................
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se tohle dělo, když sem měl prasklý brejle, co drží šavle.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
pockame zdali ti nejakej picus poradi a pak ti to napisu............... nez se otocis na pate to musi bejt..............
 
 
Datum: 07. srpna 2011 20:04
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10616    
Zdarec, Musí se po výměně kladívka nastavovat předstih. A když jo tak jak nastavím předstih. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budeš mít velký odtrh,bude se ti dřív otvírat kladívko tudíž větší předstih.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to by byla velká náhoda, že by ty kladívka byly na chlup stejný... určitě to bude chtít s tim někam hnout,, pokud si dával nový, určitě bude i velkej odtrh... návodů na seštelování jena netu milion, takže dotaz jak se nastavuje je spíš provokace
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
tome: a co když třeba mělo to starý kladívko úplně sjetej pertinax a sedřenou plošku, dyť by to pak bylo nastavený úplně jinak, není liž pravda?
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel6480    
zdar jestli jsi jenom vyměňoval kladívko, tak nemusíš.)
 
 
Datum: 07. srpna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel8223    
Nazdar, chtěl bych se zeptat co by mohlo dělat, že na jawě 250 blbne 3 rychl.st. a 4 rychl.st. vypadává. Prosím pomozte 1 a 2 jdou krásně, všechno šlape až na tu 3,4 díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel11925    
skontroluj převodovku jesli zouby nejsou sjeté.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 19:00
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel8223    
Dal jsem nové vidličky i automat. Mohlo by to bít že startovací hřídel je na konci očesaná? nebo špatný kartéry,ložiska,klikovka? 0zubený kola jsi myslím že jsou dobrý. Už jsem ztoho nešťastný, v motoru je většina nových dílů. Díky
 
 
Datum: 07. srpna 2011 18:37
 
 
 
 
Jméno: Kikman      IP: uživatel12013    
Buď máš "očesaný" ozub. kola v převodovcenebomáš blbou vydličky řazení.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10587    
čaute hoši chtěl jsem se zeptat jak tu jsou ty lamely za 88 Kč na fichtla jsou po jednom kuse nebo je tam 1 pár díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to co je v uvodni fotce,,to se kupuje,,teda cena za kus,,
 
 
Datum: 07. srpna 2011 13:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V krámku to bude 1ks/88 kč
 
 
Datum: 07. srpna 2011 12:46
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
ja sem kupoval za80 par
 
 
Datum: 07. srpna 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: hm      IP: uživatel11925    
Hoj draci,mam na výber mezi 2t a 4t v 50 objemu.Poradte mi prosím co si mam vybrat.popř vaše názéry atd předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja mám skutra yamaha bws 50ccm 2T a je to paradni stroj dam stim kazdej 4T v pohode je to bez udrzbovi jenom lejt benzin a olej a jezdim rychlosti kolem 75km/hod po rovince muzu poradit 2T protoze ze 4T sou vetsi starosti ventily apod a ma o proti 2T hrozne malej vykon ! uz to poznas v kopcich atd ! tak co muzu doporucit jaaa je 2T !
 
 
Datum: 08. srpna 2011 11:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodne 2T
 
 
Datum: 07. srpna 2011 15:38
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4t v 50 je utrpení.
 
 
Datum: 07. srpna 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12200    
2T - pojede ale bude žrát 4T - pojede míň ale nebude tak žrát
 
 
Datum: 07. srpna 2011 12:50
 
<  731  732  733  734  735  736  737  738  739  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 15.06.2025 6:23:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu