 Ahoj Draci, Jak byste natryskovali 05ku s původním karburátorem a výfukem, ale nepřidušeným filtrem? Zkoušel jsem trysky 60 a 68 ale obě jsou evidentně po sejmutí krytu vzduchového filtru malé a tak mi to do kopečků s chudou směsí moc netáhne. Díkec!
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Ještě jednou pro Jakuba: Dole jsem ti popsal dost dobře,jak dostat z 05 víc.....a vše je ozkoušené! Válec nech J05 a zbytek použij z 21......no to co sem vypsal.....výfuk použij doutník z 21
Datum: 18. srpna 2011 11:02
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 Bakoun: Doutník z první 05 a 21 má malinko jinou první přepážku  Pro Jakuba: Prakticky to vyzkoušené je. Po dlouhém laborování to jde seřídit s otevřeným filtrem(sánim) na trysku 76-78,když se ti to povede doladit,tak to má ve výsledku stejný výkon jako s uškrceným filtrboxem a tryskou 60(68) akorát spotřeba poskočí z 3 litrů na 5 litrů-jediný výsledek!
Datum: 18. srpna 2011 10:58
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Kazdy stroj je jiny, kazdy chce jine nastaveni,co funguje u me, nemusi fungovat u tebe... A pochybuju, ze to pojede lip. Dalsi ukazka tuzingu...
Datum: 18. srpna 2011 10:39
Jméno: Jakub
IP: uživatel12276
 Ok, děkuju za cenné podměty, ale nikdo jste mi neodpověděl, innu asi na blbou otázku blbá odpověď =P ...ale uvažujte ještě chvilku se mnou.... mnozství nasátého paliva ve směsi je v podstatě úměrné velikoti hlavní trysky, podtlaku v sání a poloze jehly, pokud snížím podtlak (odkryji airbox) zmeším množství nasávaného paliva tedy a ještě přidám vzduch, tedy ochudím směs hned dvakrát.... se 60kou to jelo ale nic moc, se 68kou jen o trochu lépe, to mi neříkejte, že s 78kou a odkrytým filtrem to nepojede líp než s 60kou a zakrytým.... šlo mi o to, jestli jste to někdo zkoušel...
Datum: 18. srpna 2011 3:22
 standa myslí ten seříznutý.mám taky zkušenost že s doutníkem to moc nechce točit.
Datum: 17. srpna 2011 18:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Standa: vyfuk? Nemuzu si pomoct, ale rozdil vyfuku z 05 a napr. z mustanga je zanedbatelny... Se zbytkem souhlasim.
Datum: 17. srpna 2011 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel12282
 Jestli chceš aby ti 05 chodila jak šlak,tak tam dej hlavu,výfuk a karburátor včetně sání z 21.....veř mi,budeš potěšenej......
Datum: 17. srpna 2011 13:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Originál karbec je dost háklivý na podtlak, tím, že dáš pryč "airbox", si nepomůžeš...
Datum: 17. srpna 2011 12:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 A proč tam ten filtr nenecháš? Čekáš koně navíc, žádný tím nezískáš. Nech to, jak je to origo... uděláš nejlíp.
Datum: 17. srpna 2011 8:24
|



|