slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
sesa je na pracovni dovolene,,, makat budu jen asi povecerech,, cekame me bagrovani .-(( ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  722  723  724  725  726  727  728  729  730  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: d2an      IP: uživatel12301    
Zdravím, potřeboval bych poradit se zapalováním na 05. Mezi kladívkem mi to házi velkou modrou jiskru. Čím větší otáčky motor má, tím je ta jiskra větší. Je to normální? Myslím, že dřív to nedělalo. Kondenzátor jsem zkoušel měnit za několik jiných, funkčních, ale nic se nezměnilo. Taky jsem vyměnil svíčku,fajfku,kabel,indučku a nic. Předstih a odtrh mám nastavenej správně. Jinak jiskru na svíčce to házi pěknou a motor šlape dobře. Jenom ta na tom kladívku mě štve, protože si myslím, že mi ho odpaluje. Za odpovědi děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup nový kondík a nebo je to v pohodě mezi kladívkem musí házet jiskru malou a nebo kladívko už je špatný jinač tam žádný problém nebyl.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12298    
někdě ti probíjej kabely na kladívku:-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:56
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, zajímalo by mě jakým způsobem se dřív vyráběl doma takový výfuk jak je na tom upravené fichtlu?! http://aukro.cz/zavodni-pionyr-i1769708074.html Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12293    
Jasně,elektronicky řízenej servomotor řazení na primáru :-D :-D :-D Jinak ty vejfuky dělali stejně jako se dělaj dneska.......na tabuli slabýho plechu (dříve rádi používali rozbalené trubky od kamen-tl.0,5mm) obkreslíš kuželovou výseč,vystřihneš,smotáš do kuželu-slabej plech jde růčo-0,8plech jde taky růčo ale spíš se dělá na ohybačce a pak zavaříš-dříve se ty půlkový plechy vařili/letovali hodně mosazí,protože to se propálí razdva a CO a TIG tenkrát moc este nejeli.....dneska se dělaj vejfuky hlavně z 0,7-0,8 plechu(dobrý rezonanční vlastnosti),sou supr prográmky který ti vytisknou na papír 1:1 namodelvaný kužely a ty to "jen" obkreslíš a vystřihneš a necháš svařit.....samozřejmně CO nebo TIGem se to dneska vaří...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyrežes to z plechu udeláš z toho kúžel zakruzovackou a zvaríš to s autogenom
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Ale fakt mě to vyvedlo z míry... myslel sem si že to je nějakej tůning :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 18:33
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
To je nezapojený kábl od indukčky, který tam visí :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 18:14
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Co to leze od spojky za dráty z toho karteru?????
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:41
 
 
 
 
Jméno: WiNC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar hoši su naštvanej. Koupil jsem si přepouštěcí gumu do zadní kyvné vidlice..která přepouští olej z motoru. Když jsem ji tam nasazoval tak jsem musel šroub šrouboval do té gumy protože byla na těsno ale nebylo to jako nějak strašny ale prostě potom jsem se jel projet a večer jsem se podíval a najednou vidim že je prasklej.... kde se stala chyba? Chyba materiálu? Nebo jsem udělal něco špatně? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
,ožná jsi to moc utáh, nebo byl až moc natěsno, ale to má být
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub      E-mail:      IP: uživatel12300    
zdar lidi, potrebuju poradit ohledne uprav ve valci (snizení hlavy,prefuky,slicováni kanalu atd.) moc se ve válci nevyznam napsal by mi někdo rady jak si s tim poradit díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel7456    
http://ms50.cz/_cu.html
 
 
Datum: 20. srpna 2011 9:13
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel12293    
Ozvi se mi....mužu ti jak poradit,tak válec udělat....
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
http://utfg.net/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 19. srpna 2011 19:21
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel12300    
Tak mi porad nakyho odbornika kterej to treba dela
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Jestli se v tom nevyznáš, tak se v tom nevrtej sám !!!! Jen bys to podělal. Nech to odborníkovi. A vůbec, co si od toho slibuješ???
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:36
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
jendou sem takhle jel do krámu na fichtlu a nemam řidičák ani STK atd prostě polňas :-D s najednou za mnou policajti tk jim chci ujet ajedu do lesa a tram je taková prudká zatačka a dřív tam myslivci vykopali díru přez cestu protože tam naky typci lítali s trabantem :-D tk tam letim objedu díru ale policajti to objet nemohli :-D :-P rychle do stodoly zahrabat fichtla senem :-D helmu hodit na střechu a převlíknout se :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no mě musím doštelovat fichtla ap ka budu taky jezdit technická na 4 roky ještě TP vše to má jen papíry nemám ještě ale když to má SPZ technickou a budu svítit tak proč by mě zastavovaly že jo
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:53
 
 
 
 
Jméno: djangi      IP: uživatel12264    
:-D ttj to se ti povedlo :-) já lítám na 05 značku tam mám... ale ještě původní asi... rukou psanu... chybí tam nálepka STK, takže jsem stejně vždycky zesraný, ale zatím jsem na ně nenarazil :-) dokonce jsem kdysi jel na mustangovi (bez zadního blatníku, SPZ a tlumiče vyfuku) ve dvojko přímo kolem stanice a ještě jsem to tam schválně trochu vytúroval :-D rachot jak .... a nikdo nikde.... tak jsem tam jel asi 4x po sobě :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: coorny      IP: uživatel11098    
Koukám tady setoho někdo nebojí:-D to mě na babetě jen tak nechytěj protože SPZ tam není a světla fungujou ale nemám na to řidičák,takže jsem si nikdy nák moc nestresoval:-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 16:17
 
 
 
 
Jméno: hemelad ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý no:-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:44
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Need Fichtl Speed :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:36
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
řikám namam tam značku a namam tam světlo :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:34
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jezdíš bez světel a bez helmy nebo co???? Jako neni možný aby za tebou hned bezdůvodně jeli. Za mnou nikdy v životě nejeli. Všechny papíry mám stejnak v pořádku. :-P
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:28
 
 
 
 
Jméno: stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pěkný :-D ale asi bych byl posranej :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: Stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den poraďte mi, mám mustanga a z ničeho nic mi začal cukat, karburátor jsem vyčistil vzduchovej filtr taky svíčka hází jiskru ale když ho roztlačím tak začne škubat a pak se udusí. Myslím si že to může být v magnetu ale nevím. To samé dělá mému kamarádovi. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih odtrh svicka fajfka a nebo ucpany nekde karbec nejlepsi je to vse profoukat do detailu kompresorem.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:16
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel12299    
Mě tohle dělaL FICHTL TAKY TAK JSEM DAL NOVOU SVÍČKU A JE TO OK!
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:30
 
 
 
 
Jméno: stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusím to ale předstih jsem nastavoval nedávno.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:26
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel12298    
Zkus nastavit znova předstih a odtrh a vyměnit svíčku.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 15:04
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel12106    
zdravim prosim vas jak se vyndava spojkovy koš ... prosím o radu :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel13018    
Musíte vyndat závlačky z hřídelek na kterých jsou pružiny potom sundáte vrchní kryt koše a pod ním je šroubek.
 
 
Datum: 07. ledna 2012 18:29
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povolis ve prostred tu matku a vyndas.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 22:31
 
 
 
 
Jméno: letec      IP: uživatel12024    
šroubovakem zmačkneš pera a vyndáš sajgrovky
 
 
Datum: 19. srpna 2011 16:13
 
 
 
 
Jméno: ceezeta      IP: uživatel11232    
Zdar draci, mám dotaz zhruba po kolika tisících kilometrech bych mnel uvažovat o výměně pístních kroužků u CZ 175/487 ps. mám 0 výbrus a kroužky původní, najeto okolo 20 000. Dík za odpověd..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12341    
ahoj kroužky se mění nejlíp podle charakteristeckého zvuku přímo se tomu říká chrastění pri vytočení a puštění plynu ...něco ti pový když vytočíš svíčku a polžíš místo ní palec a prošlápneš ...totéš udělej na motorce jine a udělej si sám obraz v jakem to je stavu podle rozdílu....jinak nvm bych byl spíš pro výbrus ony si ani nove kroužky do stareho válce mužu huř sednout ....a celá oprava ztrácí efekt...prostě si spíš rozmysli zda mašinu vylítáš či chceš aby šla jak z praku...aůe to něco stojí...jinak kilometry na výměnu už máš....
 
 
Datum: 28. srpna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel12292    
Ahoj, potřeboval bych poradit, mám jawu 350/639 a furt nemůžu příjít na správný poměr oleje do benzín. Nádrž mám na 15 l a vždy mi to strašně "hulí" a kontroloval jsem olej v převodové skříni jestli to náhodou nepřisává a nepřisává. Míchám to se Speciálem a uvažuji, že přejdu na klasický Natural 95. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel12292    
Aha, tak v tom případě já to míchám tak 1:60,protože dávám 2 a 1/2 dcl. Trysky, kaburátor a bohatost je v pohodě ale ještě na to mrknu znova.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 14:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12293    
Naturál/Speciál nemá vliv na kouření motoru či misící schopnost oleje s benzínem.....kolikpak dáváš oleje do těch 15 litrů? Teď nevim kolik se má mazat 639 podle příručky,ale když plácnu 1:40.....takže na tvojí nádrž necelý 4 decky(odhad cca 3 a 3/4 dcl) oleje.....kolik ojele tam dáváš ty? A trysky a karburátor a bohatost směsi OK?
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:06
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jaký máte zkušenosti,ze svíčkou http://www.fichtlkramek.cz/nahled/8622.html,do jawy 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lepší je TR 22 (14) DENSO je jinak good a nebo BRISK a nebo PAL 14-7 studená a nebo BOSCH.
 
 
Datum: 26. srpna 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Biro      E-mail:      IP: uživatel12297    
No tak tuhle N15C mam ve fichtlu je hodne dobra hazí jiskru za kazdych podmínek a startuje mi to porat kdyz ne naslapnutim na na 99 % na tu jedničku sam sem ji kupoval sice jinde ale urcite je dobra ja bych si ji koupil .
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:58
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
Zdarec lidi, objednal jsem si nove pouzdro ojnice (jawa 50/23) a mam problem.Futro nevím jak vyndat.Dát ho tam nebude problém nato jsem našel na webu navod ale jak ho vyndat jsem nenašel.Prosím o radu jak na to.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: Castrol ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady máš návod,http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 14:47
 
 
 
 
Jméno: mekrt      IP: uživatel5767    
právě že lis nemam.Slyšel jsem neco o tom že se do futra udela zavit a našroubuje se tam šroub a vyklepne.A jesště že se futro propiluje a nějak vyndá ale pořád nevím jak na to
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel12271    
ahoj, starý futro budeš muset bud na nějakým vhodným lisu, nebo vhodným přípavkem který by na futro pasoval vylisovat pod nějakou silou ven... pak nalisovat nový a stavitelným výstlužníkem na 14,1 upravit...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 12:41
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, po složení motoru čz 125 476 zůstala klika padlá nalevo v klikový skříni, ani se netočila, před přiložením pravé půlky se točila perfektně. Poklepal jsem čep přes dřevo kladívkem, začla se točit, mohla by i líp, ale stále je to na pomezí že dře/nedře levou půlu skříně. Mám 3 možnosti: 1) Udělat z kovové desky tak půl cm silné přípravek, který chytím místo deklu spojky 4mi šrouby do karteru, cca uprostřed udělám závit a šroubem kliku vmáčknu doprava. Tady nevím jestli to ta deska vydrží a neponičím kliku. 2) Navlíknu na pravej čep kliky nízkou trubku, na to velikou podložku a budu utahovat šroub do pravýho čepu, ten se hlavou opře o podložku a pak by kliku vytáhl k sobě, ale závit by se mohl vytrhnout. 3)Nechám to být :-) Co bude nejlepší podle vás? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Motor bych zase rozdělal ä skontroloval oco tam jde chce to všechno porádně a pečlivě dělat no sou to starý stroje co si to zaslouží :-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Takhle natahovat kliku není zrovna ideální řešení, protilehlý čep bude natahován přes ojniční čep. Jestli ti levý setrvačník škrtá o blok tak máš ložisko moc zasunuté v bloku, mělo by být zároven se stěnou klikové skříně nebo jen nepatrně zasunuté. Osobně bych motor znovu rozhodil, zjistil proč je ložisko utopené a podle potřeby bych dal vymezovací podložku bud pod ložisko nebo mezi ložisko a setrvačník na klikový čep. Je to ale nutno dobře proměřit, aby zase nebyla na levé straně velká vůle a na pravé téměř žádná.
 
 
Datum: 20. srpna 2011 7:30
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli je rám z 05 stejný jako z 21. Tzn jeslti můžu použít rám z 05 na 21. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mižuch      IP: uživatel11739    
jsou stejné
 
 
Datum: 21. srpna 2011 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel10593    
čau hele já mám oba rámy a záleží co odtoho čekáš.. vzhledově se mi osobně víc líbí ten z 21 ale mám speciála a mám ten starší a má výhodu že ho mužeš z boku odvrtat třeba kvuli odlehčení nebo prostě když tam potřebuješ protáhnout bowden a nebo uchytit jinej tip tlumičů a taky se to líp vaří třeba držák na tlumič nebo tak neco ten novější nesmíš odvrtat peortože bys ho moc zeslabil a vaří se taky blbě protože je tenčí než ten lisovanej
 
 
Datum: 19. srpna 2011 21:59
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
ok, dík :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:16
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě je to jedno
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:06
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
jojo, už jsem si to přečetl jak to bylo s těma rámama, příště musím víc hledat než se hned ptát... děkuju za info, já jen jestli je lepší trubka nebo lisovaná vidlice
 
 
Datum: 19. srpna 2011 10:09
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele měl jsem 05 RV 1965 a ted mám 21 R 1967 a je to uplně stejny první typy rámu měli tu kývku lisovanou no takovou víc na víšku a od nákeho ruku myslím 1971 to začli dělat jen s trubky takže všechny rámy jsou skoro stejný a vše co tam chceš dát bude pasovat motor,plechy atd . Jestli se chceš o tom něco ještě dozvědet tak tady http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-typ-20-pionyr-a-21-sport-informace-a-vyvoj-prototypy-export.html
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
no ještě takový menší dotaz... jaký rám je lepší? uvažuju o tom z 05 jen protože jsem našel na netu inzerát, mám spíš pohledat rám přímo na 21? má nějaké znatelné výhody oproti rámu z 05? nebo to nemám řešiit a vzít prvný pěkný rám? díky
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:06
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel12267    
díky! jinak ten můj stroj má taky lisovanou kyvku, takže předpokládám že nějaký předchozí majitel to asi už měnil
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:02
 
 
 
 
Jméno: Mates21sport      IP: uživatel11810    
čau o5 má vylisovanou kyvku narozdíl od 21 ale jinak sou stejný jen ta kyvky vypadá jinak ale všechno pasuje jak má
 
 
Datum: 19. srpna 2011 8:42
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus schorel sklad vyrobce Jawa v divišově je to smutný zajímalo by mě jak zniknul ohen jestli to někdo vyvoval !! nebo samo !! http://www.novinky.cz/krimi/242231-v-divisove-horel-areal-vyrobce-motocyklu-jawa.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo co stoho vyznělo tak jenom kancelář tak to je O.K. oni vzdycky udelaji clanek jak kdyby schorela pulka zemekoule a potom zjistis ze jenom kancelar ale stejne je to spatny. :-( :-( :-( :-(
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tak na to jsem taky koukal bestak pojistej podvod i když to asi těžko když zhořela jen kancelář či co
 
 
Datum: 18. srpna 2011 23:17
 
 
 
 
Jméno: corey      IP: uživatel11570    
čau když dam tuto trisku do serioviho motoru z pyonira, pojede rychlejš? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hlavni_tryska_78.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Sorry, spletl sem si otázku :-(
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Co to leze od spojky za dráty z toho karteru????
 
 
Datum: 19. srpna 2011 17:38
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12294    
Pokud můžeš nasekat 7 chyb v takhle krátký větě, tak ti nepomůže vůbec nic.
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12293    
Už tryska 72 je pro seriovku bohatá!! Tryska 72 je pro 8-10.výbrus a tryska 74 je pro cca 60-65ccm na lehce upravenym origo válci..... 76-78 tryska je cca pro přečasovanej dvoukanál s použitim rozšířenýho origo karburátoru a molitanovýho filtru! Do seriovky k ničemu.....
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdysy za telecích let sem do motoru co měl akorát 4tý výbrus dal trisku 80... jako jelo to...uplně stejně, ale svíčka jak uhel a rychle mizel benzín z nádrže...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 0:31
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel12226    
ono rychleji ne, to bys mosél upravit sání, a to ti přidá tak nic moc, cca 3 km v hodině navíc, navíc to nebude stíhat filtr, jawa čezeták, ti o tom dá více info, to je jiný mechanik
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: kubiq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne nepojede.. a to skoro vubec.. pokud ten motor neupravíš tak s touhle tryskou se ti bude hltit.. pro originál dej 68
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:05
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.novinky.cz/krimi/242231-v-divisove-horel-areal-vyrobce-motocyklu-jawa.html :-( :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
njn ale zhořela jen kancelář to není tak hrozny ale myslel jsem že se je jen Jawa v Tínci a ne ještě někde kde se vyrabí jen plochodrážní motorky
 
 
Datum: 19. srpna 2011 10:01
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to dávál dřív..ovšem je to smutné....
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:24
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už to tady jednou je
 
 
Datum: 18. srpna 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celkem kdybyse pionýr komplet rozebral do sroubku opiskoval zrenovoval do jawa barvy a trosku hodil do pucu motor elektrika chromy vseho tak bych rekl ze to je krasny pionyr do zbirky :-) me se liby osobne takze muzu dat 10b. jen jde oto si stim pohrat a jde oto kolik zato doopravdy chce cenu :-D
 
 
Datum: 21. srpna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Stepi5 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je vrak :-D
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:49
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Zdar draci, zajímalo by mě jakým způsobem se dřív vyráběl doma takový výfuk? Díky moc...
 
 
Datum: 19. srpna 2011 13:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já bych se na ten motor rád podíval :-D fake to asi nebude v té době se dělalo vše poctivě ne dnes nasadit hikone a 78 trysku.....
 
 
Datum: 19. srpna 2011 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12288    
to bude 05 dvoukanál podle Kreibicha+výfuk k dvoukanálu podle kreibicha.....prej to podle váhy jezdce jezdilo 85 až 90.....mohlo by to bejt zajímavý.....a nikdo do toho motoru nevidí.....třeba je to jen "fake" z dob minulých.....
 
 
Datum: 18. srpna 2011 22:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přední světlo zetor :-D
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:55
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ovšem podle laufu vypadá na upravenej motor a v té době to uměli skvěle :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:35
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš bastl...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:19
 
 
 
 
Jméno: dominos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau mám novou elektro instalaci na jawu 550 vše zapojeno šlape ale když zapnu na přepínači polohu na světla tak se mi spálí s víčka díky za odpovědˇ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12290    
SI zmeraj aký veľký máš prúd
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:40
 
 
 
 
Jméno: jara      IP: uživatel11530    
zdar draci mám jawu 21 a nestartuje my jen zní chčije ven benzím poradte my odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel10444    
:-D abys s teho nemněl hlavu jak meloun tak tady je navod :-D http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
 
 
Datum: 19. srpna 2011 11:49
 
 
 
 
Jméno: Armoredbull      IP: uživatel12109    
přesně borče na to přídeš sám oukni se odkat to chčije cvak a uvidí proč to nejede :-D:-D
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Jaroušku, zamysli se, vypni počítač a jdi to opravit sám. K ruce si vezmi dílenskou příručku a pravidla českého pravopisu...
 
 
Datum: 18. srpna 2011 18:09
 
 
 
 
Jméno: Tsz      IP: uživatel12232    
Zdravím všechny.Mám problém s řadičkou.jednička v poho,neutrál a to je všechno.někdy tam dám i 2 nebo 3.drhla o motor,to už jsem spravil.teď jako by to nechtělo řadit vevnitř.Jsem začátečník prosím o polopatické rady :-) S mustangem jsem nikdy nejel jak hovado pohodová jízda.Díkdy za všechny rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Tsz      IP: uživatel12232    
Díky,určitě na to juknu :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 21:44
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypadlá vodící tyčka vidličky, nebo poškozený ř.automat, podle mne se půlení nevyhneš
 
 
Datum: 18. srpna 2011 20:23
 
<  722  723  724  725  726  727  728  729  730  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.06.2025 20:42:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu