|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: d2an
IP: uživatel12301
 Zdravím, potřeboval bych poradit se zapalováním na 05. Mezi kladívkem mi to házi velkou modrou jiskru. Čím větší otáčky motor má, tím je ta jiskra větší. Je to normální? Myslím, že dřív to nedělalo. Kondenzátor jsem zkoušel měnit za několik jiných, funkčních, ale nic se nezměnilo. Taky jsem vyměnil svíčku,fajfku,kabel,indučku a nic. Předstih a odtrh mám nastavenej správně. Jinak jiskru na svíčce to házi pěknou a motor šlape dobře. Jenom ta na tom kladívku mě štve, protože si myslím, že mi ho odpaluje. Za odpovědi děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:15
 kup nový kondík a nebo je to v pohodě mezi kladívkem musí házet jiskru malou a nebo kladívko už je špatný jinač tam žádný problém nebyl.
Datum: 26. srpna 2011 22:15
Jméno: Tom
IP: uživatel12298
 někdě ti probíjej kabely na kladívku
Datum: 19. srpna 2011 21:56
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 19:25
Jméno: standa
IP: uživatel12293
Datum: 19. srpna 2011 19:25
 vyrežes to z plechu udeláš z toho kúžel zakruzovackou a zvaríš to s autogenom
Datum: 19. srpna 2011 19:23
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Ale fakt mě to vyvedlo z míry... myslel sem si že to je nějakej tůning
Datum: 19. srpna 2011 18:33
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 To je nezapojený kábl od indukčky, který tam visí
Datum: 19. srpna 2011 18:14
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Co to leze od spojky za dráty z toho karteru?????
Datum: 19. srpna 2011 17:41
 Zdar hoši su naštvanej. Koupil jsem si přepouštěcí gumu do zadní kyvné vidlice..která přepouští olej z motoru. Když jsem ji tam nasazoval tak jsem musel šroub šrouboval do té gumy protože byla na těsno ale nebylo to jako nějak strašny ale prostě potom jsem se jel projet a večer jsem se podíval a najednou vidim že je prasklej.... kde se stala chyba? Chyba materiálu? Nebo jsem udělal něco špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 21:30
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 ,ožná jsi to moc utáh, nebo byl až moc natěsno, ale to má být
Datum: 19. srpna 2011 21:30
 zdar lidi, potrebuju poradit ohledne uprav ve valci (snizení hlavy,prefuky,slicováni kanalu atd.) moc se ve válci nevyznam napsal by mi někdo rady jak si s tim poradit díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 9:13
Jméno: pepek
IP: uživatel7456
 http://ms50.cz/_cu.html
Datum: 20. srpna 2011 9:13
 Ozvi se mi....mužu ti jak poradit,tak válec udělat....
Datum: 19. srpna 2011 19:28
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 http://utfg.net/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 19. srpna 2011 19:21
Jméno: Jakub
IP: uživatel12300
 Tak mi porad nakyho odbornika kterej to treba dela
Datum: 19. srpna 2011 17:58
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jestli se v tom nevyznáš, tak se v tom nevrtej sám !!!! Jen bys to podělal. Nech to odborníkovi. A vůbec, co si od toho slibuješ???
Datum: 19. srpna 2011 17:36
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 jendou sem takhle jel do krámu na fichtlu a nemam řidičák ani STK atd prostě polňas  s najednou za mnou policajti tk jim chci ujet ajedu do lesa a tram je taková prudká zatačka a dřív tam myslivci vykopali díru přez cestu protože tam naky typci lítali s trabantem  tk tam letim objedu díru ale policajti to objet nemohli  rychle do stodoly zahrabat fichtla senem  helmu hodit na střechu a převlíknout se
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2011 10:53
 no mě musím doštelovat fichtla ap ka budu taky jezdit technická na 4 roky ještě TP vše to má jen papíry nemám ještě ale když to má SPZ technickou a budu svítit tak proč by mě zastavovaly že jo
Datum: 20. srpna 2011 10:53
Jméno: djangi
IP: uživatel12264
  ttj to se ti povedlo  já lítám na 05 značku tam mám... ale ještě původní asi... rukou psanu... chybí tam nálepka STK, takže jsem stejně vždycky zesraný, ale zatím jsem na ně nenarazil  dokonce jsem kdysi jel na mustangovi (bez zadního blatníku, SPZ a tlumiče vyfuku) ve dvojko přímo kolem stanice a ještě jsem to tam schválně trochu vytúroval  rachot jak .... a nikdo nikde.... tak jsem tam jel asi 4x po sobě
Datum: 20. srpna 2011 10:37
Jméno: coorny
IP: uživatel11098
 Koukám tady setoho někdo nebojí  to mě na babetě jen tak nechytěj protože SPZ tam není a světla fungujou ale nemám na to řidičák,takže jsem si nikdy nák moc nestresoval
Datum: 19. srpna 2011 16:17
 Dobrý no
Datum: 19. srpna 2011 15:44
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Need Fichtl Speed
Datum: 19. srpna 2011 15:36
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 řikám namam tam značku a namam tam světlo
Datum: 19. srpna 2011 15:34
 To jezdíš bez světel a bez helmy nebo co???? Jako neni možný aby za tebou hned bezdůvodně jeli. Za mnou nikdy v životě nejeli. Všechny papíry mám stejnak v pořádku.
Datum: 19. srpna 2011 15:28
 Pěkný  ale asi bych byl posranej
Datum: 19. srpna 2011 15:04
 Dobrý den poraďte mi, mám mustanga a z ničeho nic mi začal cukat, karburátor jsem vyčistil vzduchovej filtr taky svíčka hází jiskru ale když ho roztlačím tak začne škubat a pak se udusí. Myslím si že to může být v magnetu ale nevím. To samé dělá mému kamarádovi. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:16
 předstih odtrh svicka fajfka a nebo ucpany nekde karbec nejlepsi je to vse profoukat do detailu kompresorem.
Datum: 26. srpna 2011 22:16
Jméno: Patrik
IP: uživatel12299
 Mě tohle dělaL FICHTL TAKY TAK JSEM DAL NOVOU SVÍČKU A JE TO OK!
Datum: 19. srpna 2011 15:30
 Zkusím to ale předstih jsem nastavoval nedávno.
Datum: 19. srpna 2011 15:26
Jméno: Jan
IP: uživatel12298
 Zkus nastavit znova předstih a odtrh a vyměnit svíčku.
Datum: 19. srpna 2011 15:04
 zdravim prosim vas jak se vyndava spojkovy koš ... prosím o radu :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2012 18:29
 Musíte vyndat závlačky z hřídelek na kterých jsou pružiny potom sundáte vrchní kryt koše a pod ním je šroubek.
Datum: 07. ledna 2012 18:29
 povolis ve prostred tu matku a vyndas.
Datum: 19. srpna 2011 22:31
Jméno: letec
IP: uživatel12024
 šroubovakem zmačkneš pera a vyndáš sajgrovky
Datum: 19. srpna 2011 16:13
Jméno: ceezeta
IP: uživatel11232
 Zdar draci, mám dotaz zhruba po kolika tisících kilometrech bych mnel uvažovat o výměně pístních kroužků u CZ 175/487 ps. mám 0 výbrus a kroužky původní, najeto okolo 20 000.
Dík za odpověd.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. srpna 2011 16:37
Jméno: pepa
IP: uživatel12341
 ahoj kroužky se mění nejlíp podle charakteristeckého zvuku přímo se tomu říká chrastění pri vytočení a puštění plynu ...něco ti pový když vytočíš svíčku a polžíš místo ní palec a prošlápneš ...totéš udělej na motorce jine a udělej si sám obraz v jakem to je stavu podle rozdílu....jinak nvm bych byl spíš pro výbrus ony si ani nove kroužky do stareho válce mužu huř sednout ....a celá oprava ztrácí efekt...prostě si spíš rozmysli zda mašinu vylítáš či chceš aby šla jak z praku...aůe to něco stojí...jinak kilometry na výměnu už máš....
Datum: 28. srpna 2011 16:37
 Ahoj, potřeboval bych poradit, mám jawu 350/639 a furt nemůžu příjít na správný poměr oleje do benzín. Nádrž mám na 15 l a vždy mi to strašně "hulí" a kontroloval jsem olej v převodové skříni jestli to náhodou nepřisává a nepřisává. Míchám to se Speciálem a uvažuji, že přejdu na klasický Natural 95.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 14:06
Jméno: Michal
IP: uživatel12292
 Aha, tak v tom případě já to míchám tak 1:60,protože dávám 2 a 1/2 dcl. Trysky, kaburátor a bohatost je v pohodě ale ještě na to mrknu znova.
Datum: 19. srpna 2011 14:06
Jméno: standa
IP: uživatel12293
 Naturál/Speciál nemá vliv na kouření motoru či misící schopnost oleje s benzínem.....kolikpak dáváš oleje do těch 15 litrů? Teď nevim kolik se má mazat 639 podle příručky,ale když plácnu 1:40.....takže na tvojí nádrž necelý 4 decky(odhad cca 3 a 3/4 dcl) oleje.....kolik ojele tam dáváš ty? A trysky a karburátor a bohatost směsi OK?
Datum: 19. srpna 2011 11:06
Posl.aktualizace: 26. srpna 2011 22:17
 lepší je TR 22 (14) DENSO je jinak good a nebo BRISK a nebo PAL 14-7 studená a nebo BOSCH.
Datum: 26. srpna 2011 22:17
 No tak tuhle N15C mam ve fichtlu je hodne dobra hazí jiskru za kazdych podmínek a startuje mi to porat kdyz ne naslapnutim na na 99 % na tu jedničku sam sem ji kupoval sice jinde ale urcite je dobra ja bych si ji koupil .
Datum: 19. srpna 2011 13:58
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 Zdarec lidi, objednal jsem si nove pouzdro ojnice (jawa 50/23) a mam problem.Futro nevím jak vyndat.Dát ho tam nebude problém nato jsem našel na webu navod ale jak ho vyndat jsem nenašel.Prosím o radu jak na to.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 14:47
 Tady máš návod,http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-bronzoveho-ojnicniho-pouzdra-futra.html.
Datum: 19. srpna 2011 14:47
Jméno: mekrt
IP: uživatel5767
 právě že lis nemam.Slyšel jsem neco o tom že se do futra udela zavit a našroubuje se tam šroub a vyklepne.A jesště že se futro propiluje a nějak vyndá ale pořád nevím jak na to
Datum: 19. srpna 2011 13:28
Jméno: kubiq
IP: uživatel12271
 ahoj, starý futro budeš muset bud na nějakým vhodným lisu, nebo vhodným přípavkem který by na futro pasoval vylisovat pod nějakou silou ven... pak nalisovat nový a stavitelným výstlužníkem na 14,1 upravit...
Datum: 19. srpna 2011 12:41
 Zdravím, po složení motoru čz 125 476 zůstala klika padlá nalevo v klikový skříni, ani se netočila, před přiložením pravé půlky se točila perfektně. Poklepal jsem čep přes dřevo kladívkem, začla se točit, mohla by i líp, ale stále je to na pomezí že dře/nedře levou půlu skříně. Mám 3 možnosti: 1) Udělat z kovové desky tak půl cm silné přípravek, který chytím místo deklu spojky 4mi šrouby do karteru, cca uprostřed udělám závit a šroubem kliku vmáčknu doprava. Tady nevím jestli to ta deska vydrží a neponičím kliku. 2) Navlíknu na pravej čep kliky nízkou trubku, na to velikou podložku a budu utahovat šroub do pravýho čepu, ten se hlavou opře o podložku a pak by kliku vytáhl k sobě, ale závit by se mohl vytrhnout. 3)Nechám to být  Co bude nejlepší podle vás?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:27
 Motor bych zase rozdělal ä skontroloval oco tam jde chce to všechno porádně a pečlivě dělat no sou to starý stroje co si to zaslouží
Datum: 21. srpna 2011 10:27
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Takhle natahovat kliku není zrovna ideální řešení, protilehlý čep bude natahován přes ojniční čep. Jestli ti levý setrvačník škrtá o blok tak máš ložisko moc zasunuté v bloku, mělo by být zároven se stěnou klikové skříně nebo jen nepatrně zasunuté. Osobně bych motor znovu rozhodil, zjistil proč je ložisko utopené a podle potřeby bych dal vymezovací podložku bud pod ložisko nebo mezi ložisko a setrvačník na klikový čep. Je to ale nutno dobře proměřit, aby zase nebyla na levé straně velká vůle a na pravé téměř žádná.
Datum: 20. srpna 2011 7:30
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli je rám z 05 stejný jako z 21. Tzn jeslti můžu použít rám z 05 na 21. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 20:42
Jméno: Mižuch
IP: uživatel11739
 jsou stejné
Datum: 21. srpna 2011 20:42
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel10593
 čau hele já mám oba rámy a záleží co odtoho čekáš.. vzhledově se mi osobně víc líbí ten z 21 ale mám speciála a mám ten starší a má výhodu že ho mužeš z boku odvrtat třeba kvuli odlehčení nebo prostě když tam potřebuješ protáhnout bowden a nebo uchytit jinej tip tlumičů a taky se to líp vaří třeba držák na tlumič nebo tak neco ten novější nesmíš odvrtat peortože bys ho moc zeslabil a vaří se taky blbě protože je tenčí než ten lisovanej
Datum: 19. srpna 2011 21:59
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 ok, dík
Datum: 19. srpna 2011 13:16
 podle mě je to jedno
Datum: 19. srpna 2011 13:06
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 jojo, už jsem si to přečetl jak to bylo s těma rámama, příště musím víc hledat než se hned ptát... děkuju za info, já jen jestli je lepší trubka nebo lisovaná vidlice
Datum: 19. srpna 2011 10:09
Datum: 19. srpna 2011 9:59
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 no ještě takový menší dotaz... jaký rám je lepší? uvažuju o tom z 05 jen protože jsem našel na netu inzerát, mám spíš pohledat rám přímo na 21? má nějaké znatelné výhody oproti rámu z 05? nebo to nemám řešiit a vzít prvný pěkný rám? díky
Datum: 19. srpna 2011 9:06
Jméno: Mira
IP: uživatel12267
 díky! jinak ten můj stroj má taky lisovanou kyvku, takže předpokládám že nějaký předchozí majitel to asi už měnil
Datum: 19. srpna 2011 9:02
Jméno: Mates21sport
IP: uživatel11810
 čau o5 má vylisovanou kyvku narozdíl od 21 ale jinak sou stejný jen ta kyvky vypadá jinak ale všechno pasuje jak má
Datum: 19. srpna 2011 8:42
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:24
Datum: 21. srpna 2011 10:24
 jo tak na to jsem taky koukal bestak pojistej podvod i když to asi těžko když zhořela jen kancelář či co
Datum: 18. srpna 2011 23:17
Jméno: corey
IP: uživatel11570
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 17:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Sorry, spletl sem si otázku
Datum: 19. srpna 2011 17:39
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Co to leze od spojky za dráty z toho karteru????
Datum: 19. srpna 2011 17:38
Jméno: Falk
IP: uživatel12294
 Pokud můžeš nasekat 7 chyb v takhle krátký větě, tak ti nepomůže vůbec nic.
Datum: 19. srpna 2011 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel12293
 Už tryska 72 je pro seriovku bohatá!! Tryska 72 je pro 8-10.výbrus a tryska 74 je pro cca 60-65ccm na lehce upravenym origo válci..... 76-78 tryska je cca pro přečasovanej dvoukanál s použitim rozšířenýho origo karburátoru a molitanovýho filtru! Do seriovky k ničemu.....
Datum: 19. srpna 2011 11:11
 kdysy za telecích let sem do motoru co měl akorát 4tý výbrus dal trisku 80... jako jelo to...uplně stejně, ale svíčka jak uhel a rychle mizel benzín z nádrže...
Datum: 19. srpna 2011 0:31
Jméno: bob
IP: uživatel12226
 ono rychleji ne, to bys mosél upravit sání, a to ti přidá tak nic moc, cca 3 km v hodině navíc, navíc to nebude stíhat filtr,
jawa čezeták, ti o tom dá více info, to je jiný mechanik
Datum: 18. srpna 2011 22:44
 ne nepojede.. a to skoro vubec.. pokud ten motor neupravíš tak s touhle tryskou se ti bude hltit.. pro originál dej 68
Datum: 18. srpna 2011 22:05
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 10:01
 njn ale zhořela jen kancelář to není tak hrozny ale myslel jsem že se je jen Jawa v Tínci a ne ještě někde kde se vyrabí jen plochodrážní motorky
Datum: 19. srpna 2011 10:01
 já to dávál dřív..ovšem je to smutné....
Datum: 19. srpna 2011 9:24
 už to tady jednou je
Datum: 18. srpna 2011 23:18
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 10:31
 Celkem kdybyse pionýr komplet rozebral do sroubku opiskoval zrenovoval do jawa barvy a trosku hodil do pucu motor elektrika chromy vseho tak bych rekl ze to je krasny pionyr do zbirky  me se liby osobne takze muzu dat 10b. jen jde oto si stim pohrat a jde oto kolik zato doopravdy chce cenu
Datum: 21. srpna 2011 10:31
 to je vrak
Datum: 19. srpna 2011 13:49
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Zdar draci, zajímalo by mě jakým způsobem se dřív vyráběl doma takový výfuk? Díky moc...
Datum: 19. srpna 2011 13:48
 já bych se na ten motor rád podíval  fake to asi nebude v té době se dělalo vše poctivě ne dnes nasadit hikone a 78 trysku.....
Datum: 19. srpna 2011 9:26
Jméno: standa
IP: uživatel12288
 to bude 05 dvoukanál podle Kreibicha+výfuk k dvoukanálu podle kreibicha.....prej to podle váhy jezdce jezdilo 85 až 90.....mohlo by to bejt zajímavý.....a nikdo do toho motoru nevidí.....třeba je to jen "fake" z dob minulých.....
Datum: 18. srpna 2011 22:15
 přední světlo zetor
Datum: 18. srpna 2011 21:55
 ovšem podle laufu vypadá na upravenej motor a v té době to uměli skvěle
Datum: 18. srpna 2011 21:35
 Spíš bastl...
Datum: 18. srpna 2011 21:19
 čau mám novou elektro instalaci na jawu 550 vše zapojeno šlape ale když zapnu na přepínači polohu na světla tak se mi spálí s víčka díky za odpovědˇ
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 18:40
Jméno: Matej
IP: uživatel12290
 SI zmeraj aký veľký máš prúd
Datum: 18. srpna 2011 18:40
Jméno: jara
IP: uživatel11530
 zdar draci mám jawu 21 a nestartuje my jen zní chčije ven benzím poradte my
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2011 11:49
Jméno: jawa 23
IP: uživatel10444
Datum: 19. srpna 2011 11:49
Jméno: Armoredbull
IP: uživatel12109
Datum: 18. srpna 2011 18:38
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jaroušku, zamysli se, vypni počítač a jdi to opravit sám. K ruce si vezmi dílenskou příručku a pravidla českého pravopisu...
Datum: 18. srpna 2011 18:09
Jméno: Tsz
IP: uživatel12232
 Zdravím všechny.Mám problém s řadičkou.jednička v poho,neutrál a to je všechno.někdy tam dám i 2 nebo 3.drhla o motor,to už jsem spravil.teď jako by to nechtělo řadit vevnitř.Jsem začátečník prosím o polopatické rady  S mustangem jsem nikdy nejel jak hovado pohodová jízda.Díkdy za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 21:44
Jméno: Tsz
IP: uživatel12232
 Díky,určitě na to juknu
Datum: 18. srpna 2011 21:44
 Vypadlá vodící tyčka vidličky, nebo poškozený ř.automat, podle mne se půlení nevyhneš
Datum: 18. srpna 2011 20:23
|



|