 Čus chci se zeptat teť sem dal na fichtla VAPE zapalování a dost velká parááda změna 100% a chci se zeptat chtěl bych dat na Mustanga Karbec DELL ORTO italsky vyroby ale chci se zeptat jak se da udělat to koleno nato ? nebo jestli nevíte kdo by mě to udělal ? na zakazku a za kolik ? jedna se o tento karbec http://www.fichtlkramek.cz/nahled/karbec_dell_orto_19difuzer.html děkuji moc za radu a pokud budete někdo vedet tak dejte vedet a chci se zeptat jeste na ty lanka jaky tam dat ?? a jak potrebujou upravit zatim diky a zdarec...
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. září 2011 11:46
 dalej s vapem má mensiu spotrebu, brat i já sme mali motory po GO on mal tam novej válec 0. vybrus z pôvodnej výroby nie PL  a ja taky origos a 2. výbrus, on má zapalovanie z 555 a ja vape, on je o hodne lachčí ako ja a mám bezne mensiu spotrebu o tych 2-3deci
Datum: 01. září 2011 11:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 VAPE zas takový zázrak není, oproti seřízeným kladívkům není rozdíl téměř žádný (kromě lehčího rotoru) a regulace předstihu o 3 stupně je spíš k pousmání. Sám ho používám také, ale má pár slabin. Navíc to zapalko funguje jak z 20 let staré motor. pily. A už jsem viděl několik VAPE (1. verze se svět. cívkami) s prošvihnutým vinutím v důsledku vysoké teploty u motorů točících přes 10 000 ot/min. Další aspekt je cena. Dát za VAPE 3000 nebo koupit PVL za 6000... VAPE je téměř bezúdržbová náhrada kladívek, nic víc nic míň. Jinak lanka kupuju v metráži s bovdeny a dělám si je sám. Ale měly by pasovat z 640-ky Jawy. Kdyžtak uštípneš kus bowdenu. Nic složitýho. Kolínko: kup topen. varný kolínko + trubku odpvídajícího průměru, přes hadici spojíš s karbcem a "spodek" rozplácneš ve svěráku a přivaříš dosedací plochu na válec s dírami.
Datum: 31. srpna 2011 21:59
 Proste VAPE je luxus, to koleno sa treba opítat od stejskyho
Datum: 31. srpna 2011 21:26
|



|