Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 ZDarec chlapi, dá se přehodit rotor ten novej velkej za ten starej od pařezáckýho zapalování ( Chci dat z pařeza do 20ky...)
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 14:11
Jméno: jawa50
IP: uživatel9614
 jde to normálne ale musíš celí zápalko,já to mám taky v mustangu zápalko z pařeza
Datum: 04. září 2011 14:11
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
 Jojo to je jasné, ten stator nový je větší a úzčí...
Datum: 04. září 2011 12:16
 Musíš i se statorem, pak to jde
Datum: 04. září 2011 7:38
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Zdarec draci potřeboval bych poradit s mím pionýrem jawa 20 (1979) jeto origos stroj dobře zabehlej nikdy nepulenej motor a prosakuje mi mezi kartrama olej sem tam naka kapka cca deně 0,5 deci je to konkrétně místo jak se opírá stojan o kartry a tak bych tam chtel něco narvat abych to nemusel pulit (rozpulil bych ten motor to neni problem ale uz by to nebylo ono ),zkousel jsem silikon ,lukopren ale pokazde po case to stojan rozmackal a zacalo to zase prosakovat a pokazdy se vzdy řádně vypustil olej stroj nahl na stranu a poradne odmastil ale jak řikam stojan to pocase roztrhal nejlepsi řešení by bylo rozpuleni toje udelany za hodinu šup šup hlava valec kartr od spojky spojka vyndat pulku kartru a zapalovani odmastit narvat tam silikon a jeto ale uz byto podle men nebylo ono zestelovat zapalovani tak jak jak to udelali přimo ve vyrobe to neni jen tak,Za každou radu budu rád díky moc !
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 21:05
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Tak draci neska sem to zkousel apodarilo se motor je krasne pretesnenj a zejtra hazu na kostru takze paráda
Datum: 04. září 2011 21:05
 dachle co to plááš o vyklepávání?  ... vidl si někdy rozpulovák motoru? přišrubuje se z leva na motor a středem tlačí na čep kliky a tím se levý karter odsune od kliky a ta zustane v pravék kartru
Datum: 04. září 2011 11:10
 Jasně že to jde...vyklepneš klikovku s karterem ze strany primárního kolečka i se zapalováním.
Datum: 04. září 2011 9:08
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Fakt to jde? ja myslel že sila magneta tahne dolu a nende to máš to aspoň vyzkoušený ??
Datum: 04. září 2011 0:54
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Jako nejlepší by bylo kdyby motor šel rozpulit bez toho aniz bysu toho pincka nemusel vytahovat zapalovani a to prave nejde kdyby nato byla nak finta ze by si tim ani nepohl tak uz jeto davno pretesneny
Datum: 03. září 2011 23:56
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 No mezi kartrama to je jasny že neodmastíš tam se nemasj ak dostat ale trochu to jde a kdyz se to jeste obrousi smirglem a radne odmasti tak to tam musí vydržet,jo to dvousložkový lepidlo znam toje v takovejch dvou strikackach vyflaknes toho kolik chces namichas a prdnes to tam
Datum: 03. září 2011 23:52
Jméno: LukeJawa20
IP: uživatel11264
 Jo ten muj ma taky nemalo najeto a šlapě parádně a nebyl nikdy půlenej
Datum: 03. září 2011 23:37
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Na to bych se chtěl taky zeptat. Mám ČZ 477 a dole uprostřed motoru kape olej. Vždycky tak za 3 měsíce to celý vyteče ( je tam litr ). Dá se to nějak zatěsnit zvenku? Nechce se mi kvůli tomu půlit motor. Taky nebyl nikdy půlenej, má najeto jen 13000 a jezdí parádně.
Dík!
Datum: 03. září 2011 23:30
 z jakého důvodu musíš vytáhnout zapalování? normálně ho tam necháš a jenom sundáš spojku primár,levej karter a jseš tam aniž bys musel sundávat zapalování...
Datum: 03. září 2011 23:30
 uplne bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani  ..
Datum: 03. září 2011 23:17
 uplně bez problemu rozpulis motor aniz bys vyndal zapalovani  ....
Datum: 03. září 2011 23:16
Jméno: jarda
IP: uživatel12380
 Nezbyde Vám asi nic jiného než to rozpůlit, mezi karterama to neodmastíš a poteče to pořád.\r\nI když já jsem kdysi jeden motor zkoušel podobně lepit dvousložkovým lepidlem a Al plničem a drželo to. Nevím jen jak moc nadával ten kdo to potom půlil  \r\n
Datum: 03. září 2011 22:40
Jméno: pepik
IP: uživatel5506
Posl.aktualizace: 03. září 2011 23:15
 když ve snímku "trhala fialky dynamitem" uvezl mladého růžičku tak proč by neuvezl jen 120kg?
Datum: 03. září 2011 23:15
Jméno: jawak23mustang
IP: uživatel12379
 Zdarec, mám mustanga a mám takovej menší problém:motor jde nastartovat ale když přidám plyn tak to přidá asi 3x a pak to přestane fungovat jakoby to nekde nasálo vzduch nebo co a motor zdechne. Zkoušel jsem vymněnit karbec ale tím to asi není je to furt stejný, předstich seřízenej karbec utěsněnej a taky poštelovanej, lanko plynu je nové, motor taky utěsněnej, benzín tam teče tak nechápu proč to dělá dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:39
 mohlo by to byt zasranym filtrem, ucpaný trysky (nejtačí je profouknout, musíš je prošťouchnout třeba štětinou ze smetáku), když to po nakopnutí zdechá tak roztláčej
Datum: 04. září 2011 10:39
 Čau draci, kámoš má motor po GO ale pořád zvoní.  Zkoušely sme zabrousit hrany kanálků a nic. Když jsme tam dali starej píst a nasadily válec a zkusily prošlápnout tak nezvonil, ale když jsme tam daly hlavu a dotáhly, tak to zase začlo zvonit.. Nejspíš to dělá bronzové futro v ojnici že? A jedná se o Jawu 21. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 17:43
 Vyřešeno
Datum: 04. září 2011 17:43
 Je to právě nultej výbrus... A někdy to zvonilo i když tam nebyla hlava, a podrželi sme válec a prošláply to, tak to taky zvonilo. :/
Datum: 04. září 2011 12:14
 Mám podobnej problem dá se to nijak vyřešit ? nebo dát jinej píst
Datum: 04. září 2011 10:46
 nejspíš je novej píst o kousek delší a klepe o hlavu. kolikátej to je výbrus??
Datum: 04. září 2011 7:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 zdravím draci, tak sem se díval do návodu na čz 175 a tam je napsané že baterka se připojuje na kostru kladným pólem, ale v el. schématu je ukostřený záporný pól, navíc odjakživa se přece ukostřuje právě záporný, tak se chcu zeptat jak to teda je? mají tyhle staré jawy a čézety nějakou vyjímku a fakt se musí ukostřit kladný pól?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 18:09
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 450 De Luxe rok myslim 64
Datum: 04. září 2011 18:09
 odjakživa se dávalo v jawě na kostru + a v kabelech byl -  ... až později se to otočilo... aspon napiš jaký typ čz to máš...
Datum: 03. září 2011 19:43
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 no mrknul bych tam kdyby bylo něco videt. ta motorka 10 let stála a i zapalování je tak rezavé že se rozpadá pod rukama
Datum: 03. září 2011 19:11
Jméno: peTTR
IP: uživatel8888
 Koukni na relátko tam je to vyraženy jestli kostra na + nebo na mínus nám se na 175čz taky připojovala kostra na +
Datum: 03. září 2011 18:56
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 Chtěl bych se zeptat jestli je pionýr vhodný na každodení ježdění do školy cca 25km tam 25km zpátky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 22:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky jsem párkrát byl 30km ve škole na fichtlovi a jedinej problém byl s totálně ignorujícíma ridičema, já osobně bych určitě už nejezdil nebo spíš záleží kam, ale v ranní špičce v Jihlavě je to s fichtlem docela problém
Datum: 04. září 2011 22:51
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 No já bych se toho nebál, když to budeš udržovat v kondici a pár blbinek budeš vozit sebou tak to je v pohodě.
Datum: 04. září 2011 22:13
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Já mám jawu 20 a jezdím už druhým rokem na učňák a ještě nikdy sem nikde nezůstal! Jen možná nějaká oprava na pět minut s kombinačkama nebo šroubovákem..., ale těch nebylo víc jak pět! Jezdím asi 25km na praxi 30km tam i z5 a jedu to okolo 45 minut... Spotřeba max. 3,3 litry...jinak třeba 2,6...
Datum: 04. září 2011 14:56
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec. Nemám zkušenosti s pinckem, ale když jsem jezdil na simsonu, tak mě nikdy nenechal ve štychu. Je potřeba na tom stroji vyměnit pár věcí a nemá chybu.
Datum: 03. září 2011 23:36
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 V prváku jsem jezdil do školu 20km tam a zpátky. Jezdil jsem to něco přes půl hodiny, takže pohoda...
Datum: 03. září 2011 21:13
Jméno: pata
IP: uživatel9456
 děkuju...go motoru bych určitě udělal
Datum: 03. září 2011 20:56
 no když na něm uděláš kompletní GO motoru, tak tě tam určitě doveze. horší by bylo ale kdyby ti třeba někdo nasypal něco do nádrže nebo něco podobnýho
Datum: 03. září 2011 19:33
 čau draci mám problém s dobíjením. Na jawě 250/353, do nedávna to bylo v poho ale teď najednou mi to dělá to že na volnoběh bez světel je relátko seplé a normálně dobíjí ale jakmile zapnu světla tak se rozsvítí kontrolka, čili se rolátko rozepne. Napadlo mě přihnout trošku ten plišek na relátku pokud by to teda pomohlo ale nevim na které cívce jestli u té která je obmotaná tim modrym....
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 19:28
Jméno: MiraStef
IP: uživatel12377
 no to by mě zajímalo jak se zapalování z ČZ dostalo do 250diny 353... nemáš v tom trochu guláš. Obvykle nad dynamem jawy žádná cívka není jen relé, ale to může být nahrazeno novým relé nekdě v kastlíku v hlliníkové krabičce.
Datum: 04. září 2011 19:28
 No uhlíky jsem dával jiný protože tamty už byli malinky. No tak jsem se díval na ty jeho fotky z renovace a nejspíš tam mám zapalováni z čz 175 protože nad ním nemám tu velkou cívku. Vyfotím to.
Datum: 04. září 2011 13:05
 Určitě to nebude relátkem ale dynamem, do relé nelez, všechno pokazíš!! bud je jedna cívka špatná, nebo může být zaoxidovaný kontakt dynama resp.uhlíku, co vede proud na kostru,ten se dá odšroubovat a očistit a přišroubovat zpátky. Nejlíp by ti řekl elektrikář po oddělání a proměření dynama. Zkontroluj i stav uhlíků, vypadá to, že dynamo nedává moc proudu. Profesionální opravy zapalování prov. p.Beran lze najít na netu - elektroberan, dynama.
Datum: 04. září 2011 8:06
Jméno: Oid
IP: uživatel12378
 Zdarec draci! Mam problem s čezetou 175/487 - rozemlely se mi jehličky v horním oku ojnice. Mám koupit novou sadu jehliček nebo sehnat bronzové pouzdro?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 16:39
 rozdrcený jehly většinou poškoděj i oko v ojnici= větší problém
Datum: 03. září 2011 16:39
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 cau chlapi jake je prosim cislo laku JAWA - 3003 nebo 3004 .dik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 19:15
Jméno: pepiscek
IP: uživatel12404
 origo barva čsn 8850 nejlíp dvousložku stříkat kompresorem a dospod plnič
Datum: 07. září 2011 19:15
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 diky mě ta 3003 přišla taky nejaka svetlá
Datum: 03. září 2011 18:03
 jestli myslíš RAl tak 3004
Datum: 03. září 2011 17:36
 Hoj mam dotaz neví někdo nebo nedělal go na jawa 250, potřeboval bych co stojí cca pochromování nádrře na tu krasavici diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 13:04
 a taky říkal že to stojí stejně jako chrom  ... takže se to hodí tak na nekovové díly, které pochromovat nejdou
Datum: 04. září 2011 13:04
 kenny tvrdil že to má stejnou odolnost jako barva.
Datum: 04. září 2011 7:47
 to máš asi pravdu, ale beru barvu jako barvu, a půlka motorek je normálně nastříkaná barvou, tak tu lesklou stříbřenku bych nehanil úplně. ráfky a .bych s tím nedělal, ale zadní tlumiče nebo nádrž možná jo. Někdo třeba nechce dělat všechno v origo chromu a nemá tolik na investice, tak to prostě přestříkne, ahlavně může vyjet, no ne  ?
Datum: 04. září 2011 7:32
 mirastef: to neni žádný chrom ale pouze lesklá stříbřenka která nemá žádnou odolnost  .. je dobrá tak na nějaký nábytek do interiéru
Datum: 03. září 2011 17:11
 No,chromovaná celá nádrž stojí cca 4000,- takže pod 3500 to jistě nebude.
V Brně jsem nalezl,celkem dobrou blbost a tou je nástřik chromem, čekám na odpověď borce, coto dělá, co to vlastně přesně je, (motokenny.cz)
Datum: 03. září 2011 15:13
 kolem 3-4 tis
Datum: 03. září 2011 13:49
Jméno: dominik
IP: uživatel12373
 čus draci,nevíte jak se spravuje náhon tachometru u zadního kola?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 19:35
Datum: 03. září 2011 19:35
Jméno: 17wolf17
IP: uživatel11798
 Čau kluci,chtěl jsem se zeptat když chci koupit novej pist na jawa 21 a original je tam 3 kroužkovej, a někdo tady psal že je lepši koupit 2 kroužkovej akorat sem se chtěl zeptat jestli tam nebude slabší komprese nebo nějaka jina nevyhoda? diky moc za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 8:38
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Zdar kup 2 bude to lepší,menší tření a pojede rychlejc když budeš mít ho dobře zajetej tak by měl dávat 70-75.Chce to poctivě zajet,hlavně prvních 100 km šetřit a potom tomu přidávat ,když to ze začátku budeš honit tak to nezajedeš bude se to hřát a nepojede v horším případě se to přidře.
Datum: 06. září 2011 8:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ten "60kovej poleskej válec" má vrtání 40mm, takže objem něco málo přes 55ccm. Výhoda 3-kroužku je v tom, že i dorpasený starý válec po smrti ještě nějak jede...
Datum: 03. září 2011 21:15
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Já mám 3kroužkovej v 60tkovým polským válci a že by se to moc hřálo se mi nezdá, ale silu to má, i na trojku vyjedu v pohodě kdejakej kopec.
Datum: 03. září 2011 16:48
 Tří kroužkový píst je pro získání větší síly. Potřebuje více kilometrů k záběhu, ale motor má výsledně lepší kompresi a větší životnost. Motor se ale nedá tolik vytočit a více se zahřívá. Použitím Jedno kroužkového pístu docílíme větší rychlosti. Motor má sice menší kompresi, zato méně tře ve válci a tak nedochází k takovému zahřívání a s menší třecí plochou přichází i menší odpor motoru a tím pádem se dá motor slušně vytočit.
Datum: 03. září 2011 10:55
 čus draci,mám takovej problém...mněním ložiska v předním kole - vyloupl sem ty 2 plíšky s těsněním na obou stranách náboje a teď se v knížce píše něco o tom že tam má být pjístná segerovka..FATAL ERROR buď sem slepej nebo tam není...v každým případě když sem se to snažil vyrazit tak se ložiska pohy o 20mm a dál ani noha....Děkuju za každou radu tak čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 10:31
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12095
 http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
Datum: 03. září 2011 10:31
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 zdarec draci jak se da obnovit zašlej lak na motocyklu a zadělat odlouplej kousek laku diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2011 11:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Lak obnovíš pastou TEMPO,já stroje restauruji do původního stavu a lak opravuji tak že vždycky vezmu nějaký díl a podle něho mi namíchají odstín v prodejně laků a potom vemu modelářskej štěteček a šrámy zadělám a těsně před uschnutím barvy zaleštím tempem do původního laku a vypadá to pěkně.
Datum: 03. září 2011 11:37
 Vylouplý kousek laku se podle mně ani nedá zacelit...možná jen díru vyplnit tmelem a danou část znova nalakovat,nejlépe natřit malým štětečkem ale jestli se ti lak loupe a chceš mít hezkýho stroja tak obrousit a hodit do laku a zase budeš mít na pár let pokoj
Datum: 03. září 2011 8:03
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Čus,je možné aby se z válce po výbrusu ještě po 600km ozývalo narážení hran pístních kroužků do kanalků ve válci?Pořád totiž nemůžu přijít na to, co v tom motoru rachtá a tak zkouším vše.Jinak motor je po GO.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2011 10:44
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 tak zkus srazit hrany ne??
Datum: 04. září 2011 10:44
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Dobře no,klika je po GO,nová ojnice CKR na jehlách a tak..Snad to přestane.Díky
Datum: 03. září 2011 11:31
 Já mám válec taky po výbrusu,novej píst aji kroužky a taky mi to tam hrká...vůbec to neřeš jsou to staré stroje s tím se nedá nic dělat.
Otázka...Nezvoní ti klikovka???to už je závada která se dá odstranit.
Datum: 03. září 2011 8:04
 ahoj draci na kolik bar prosimvas foukate pneu na 18 kolech? mam jawa 350/638 předek 3.25 a zadek 3.50 šiřka diki
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 18:41
 v příručce která je k mání na netu to vyčteš  .. jinak foukají se tak aby nebyly ani málo ani moc nafouklé
Datum: 02. září 2011 18:41
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Čus kluci. Tak jsem si nechával dělat go klikovky a dnes si proto jdu a on mi řekl, že to nejde, že ta klika je ze starýho tipu a prej, tam ta nová ojnice nejde.. Mám jawa 05. Tak jsem řekl až mi obědná tu novou co tam má a prý ta je na 21 a do toho motoru jí nedostanu.. Měl už jste někdo takový problém? Jo a ještě jeden dotaz, jaká hlava je lepší s tím ledvinkovitým spalovacím prostorem nebo ta klasicka?? Dík za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. září 2011 11:36
Jméno: standa
IP: uživatel12395
 myslim že se jedná o 3 milimetry na každou stranu. Záměna ložisek je cajk. Spíš se soustřed na to abys sehnat kliku z 05 rok 65/66 (jak píšeme já a klikař) a vše bude cajk,tm jde ojka z 21
Datum: 06. září 2011 11:36
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Jasně chlapi. Tak bůh ví co stím dělal... Už jsem z toho nešťasnej, v jednom krámě jdu, prodá mi špatný ložiska, pak zničím kliku, no a když seženu novou tak mi řekne tohle. No a jak to říkáš Stando, taky jsem nad tím přemýšlel, ale právě nevím jestli by to nevadilo dát tam jiný ložiska a hlavně jaký rozdíli délek jsou na těch hlavních čepech, o jaký kus je má ta 21 delší.. nikde zatím nemůžu najít ty rozměry obouch klikovek. Nevíš Klikar jak jsou délky těch hlavních čepů? Ty jsi v tomhle pofík a co říkáš na ten standův nápad? Jo jinak vážně dík za rady.
Datum: 05. září 2011 22:20
 stando, vždyt to tu píšu.klika musí mít 15mm hlavní čepy, v ojničním čepu díru a ojnici s okem pro pístní čep 14,1. tam pasuje ojka z 21
Datum: 05. září 2011 18:56
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 ba ne ty jo.....05 byla atyp....tam jsou širší domky jak u 555 a malinko užší klika jak u 21.....jestli se nymýlim....ono taky tam bylo co rok,to jinej model motoru.....ale určitě to půjde nějak vymyslet....musí to jít....co jsem měl já 05,r1964,tak to mělo ojnici hubenou,ale s okem 14,1,pak jsem měl jednu 05 z roku 65/66 a ta už měla ojnici z 21....tudíž je i ta možnost....sehnat někde na burze kliku z poslední verze 05 a repásnout tam 21 ojnici....
Datum: 05. září 2011 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 musíš se myšlenkově odprostit od toho,že do 555 na kliku patří 6202,do 05 6203(nebo tak nějak) a do 21 patří 6303......budeš vycházet z průměru domku a průměru hřídele....když se dává klika z 21 do 555 tak jsou myslím potřeba ložiska 6003....u O5 nevím jak to bude,ale mám pocit,že tam byla hřídel stejně široká jako na 21 a domky stejný jako u 555 takže to by zase mělo bejt stejný jako jsem psal u tý 555.....jen je potom potřeba nechat protočit primární kolečko aby na kuželu zalezlo hlouběji(klika z 21 má delší hřídele/čepy)
Datum: 05. září 2011 16:06
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Klikar ja už tu klikovku nemám, on mi řekl, že ta je do šrotu, že už s ní nic dělat nejde, že až jí vyhodím. Tak jsem jí vyhodil.. A měl jsem na mysli, koupit celou novou klikovku.. ne ojnici. Jenže všude, kde jsem koukal, tak maj nový kliky jen na 20, 21, 23, ale na 05 jsem nikde nenalezl. Proto jsem se ptal jakou zkušenost maj s tím jiní lidé a jak to udělali... Standa: Jak jsi to myslel s tou výměnou? Ono je jiný ložisko do 21 než do 05 a údajně tu kliku do 05 ložiska prý nedostaneš.. A ložisko z 21 do kartelu z 05 taky nenarveš.. leda ho nechal zvětšit.. Tak nevým jak přesně jsi to myslel?
Datum: 05. září 2011 13:09
Jméno: standa
IP: uživatel12385
 Sežen si kliku z poslední 05,tam ojka z 21 jde.....jinak po výměně ložisek jde do 555 klika z 21,takže v případě krajní nouze musí jít i do 05
Datum: 05. září 2011 12:38
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 dej někam fotku kliky kterou chceš zrepásnout a já ti řeknu jestli tam jde ojka z 21
Datum: 03. září 2011 7:55
 domluv se s klikařem a on ti ji zrepásne
Datum: 02. září 2011 21:33
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 jj, tak já mu to taky tvrdil, ale prostě prý to tam nejde, že ta klikovka bude širší.. a pak když jsem mu řekl, že to tam musí jít a nevadí to, že už jsem měl klikovku po go a byla tam ta ojnice a v tu chvíli měl výmluvu, že už musela být několikrát rozdělávaná a ten čep tam nedrží.. sice nechápu jak je to možný, když tam ten původní držel jak hrom.. No a uzavřel to slovy, až si koupím jinou a tu přinesu!! Tak to víš že jo, to se vyplatí.. Proto jsem se ptal jestli mi tam půjde klika z 21 u nás maj tu co tu ma sesa.., ale všude píšou jen tip 20, 21, 23, ale 05 ne. Ptám se abych jí nekoupil a pak mi nebyla kničemu..
Datum: 02. září 2011 20:57
 běžná věc co se běžně opravuje, ale je jednodužší sehnat kliku s 15mm hlavníma čepama s provrtanym ojničním čepem. tam pasuje ojnice z 21
Datum: 02. září 2011 20:37
Jméno: grepak.s
IP: uživatel723
Posl.aktualizace: 02. září 2011 15:43
 máš pravdu, měl tam býti kolek, razítko a den přepisu, možná byl uředník napitý , že to tam tehdá nedál, mě tam ted buchají stk do volných listu, přepis by snad měl jít, když to nemáš zrušené, a řádně platíš pojistku
Datum: 02. září 2011 15:43
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Zdar Hoši.. Pls jak zapojím nejjednodušejic chcipak na fichtlu?dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2011 16:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jak píše Chong, prostě ukostřit kdekoli drát od kladívka k indukčce, není důležité kde (i když nejsnažší to je samozřejmě napojit u indukčky)
Datum: 02. září 2011 16:23
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 že si na něj sedneš...  Ale dost legrace... drát od spojovací matky kladívka, kondenzátoru a zapalovacího pólu... nejlépe na řídítka a tam zkratovací tlačítko které bude zkratovat na kostru.
Datum: 02. září 2011 13:50
|



|