 Ahoj na co je lepší jezdit když už teď není možné v mém okolí sehnat Special91? Co naturál 95? A jak seřídit karbec poraďte, jak by se to rozjelo s tímhle benzínem. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 12:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 petr: to je nastavení volnoběhu.. volnoběžnou směs na fichtláckym karbu neseřídíš, provozní se pak řídí podle barvy svíčky.. jinak já když sem kdysi dávno přecházel ze specialu na natural, nic sem s karburací nedělal a žádnou změnu nepocítil, tak nevim co z toho všichni děláte za problém..
Datum: 11. října 2011 12:06
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 na karburatoru z druhy strany nez je plovakovka tak sroubkem mezi triskama .. ten co ma na sobe pruzinku, nebo zkus vycistit trysky
Datum: 11. října 2011 10:37
 Svíčku jsem čistil. Jezdím N15C, co by mělo být a vždy bylo bez problémů svíčka je stará tak půl roku. Jedině zkusit koupit úplně novou a tu tam dát. Ale taky mě napadlo zda by t nechtělo jinak nastavit vzduch a bohatost směsi,ale nevím jak.
Datum: 10. října 2011 19:42
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 vycisti svicku tohle benzinem nebude
Datum: 10. října 2011 19:40
 Tak v záběhu to není,ale zkoušel jsem tam nalít natural91 a teď to prostě nechytá tak nevím čím by to mohlo být. Proto se ptám zkušenějších.
Datum: 10. října 2011 19:35
 je to tu řešeno snad po milionkráte... normálně nalí naturál šlehni to M2T a jezdíš  pohoda bez problému (olovo ve speciálu sloužilo spíše na mazání 4T motoru...)
hladinu dej zároveň s "plíškem" navrchu plováku, jehlu na 2 zářez pokud to nemáš v záběhu
Datum: 10. října 2011 19:29
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus ja na 95 jezdim normalně, v karbecu sem jen seridil volnobeh to je vse
Datum: 10. října 2011 19:29
|



|