Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, hledal jsem tady na fichtl krámku štítek na Pio 20 psaný v Angličtině a nenašel jsem , dá se někde sehnat ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 20:01
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 to asi nesežeš
Datum: 15. října 2011 20:01
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 Cus dnes sem dal do fichtla svicku z krosky vycistil sem kladivka a nevěril bych co ta svicka umí .. takhle ten fichtl jeste nebezel
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2011 10:48
 já jezdím se starou CS PALkou a jezdí nádherně... přidávám se k tomu, že "závada" byla na kladivkách... já je čistím každou chvilku...
Datum: 16. října 2011 10:48
 Já jezdim na Brisky a funguje to na jedničku...ve svíčce bych to holt nehledal
Datum: 15. října 2011 18:46
 spíš to bude těma kladívkama. ono rez a mastnota dělaj svý.....
Datum: 14. října 2011 22:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Holt jsi mel ve stroji svicku po smrti a dal jsi tam svici v lepsim stavu... Osobne jsem zadny rozdil mezli "levnou sunkou" Brisk za 30kc a Championkou za 120 nezaznamenal.
Datum: 14. října 2011 22:07
Jméno: Petr
IP: uživatel1226
 fakt se vyplati koupit drasi nez nakou levnou sunku
Datum: 14. října 2011 21:03
Jméno: honza
IP: uživatel3188
 cuuus draci chci se zeptat nekoho skusenyho s nadvarovanym zadnich tlumicu: ja nadvaril o 25cm a dela my problem retez chci nejake foto nebo radu co s tim diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 16:23
Datum: 15. října 2011 16:23
 hlavně dávej bacha až rafneš za plyn aby te nepodjelo zadní kolo........
Datum: 14. října 2011 22:24
Jméno: fofr
IP: uživatel2970
 Zdar jo jeste sem zapomněl,budeš muset nejspíš dát dospoda taky něco na vyrovnávání řetězu při pružení kyvky.Já měl na 175 dva do sebe daný čtverhrany jeden přivařenej na kyvce druhej na pružině a dole kolečko na ložisku.Nevim,jak na fichtlu,ale na 175 mi bud praskal řetěz při skocích,nebo padal když sem ho dal volněc.Pravě sem ji taky zved o dost a bylo to naprd.
Datum: 14. října 2011 21:54
Jméno: fofr
IP: uživatel2970
 Zdar,o 25 cm to je celkem dost.Jestli se ten řetěz přes kyvku moc neláme,jakože asi jo,tak tam přidělej kus plastu,nebo nejlip silon.Jestli se lame dost tak tam pridelat kolecko silonovy s drážkou,nebo treba i retezovy,nejlip na lozisku.
Datum: 14. října 2011 21:35
 ty voll 25cm??  zajímavé  to na to lezeš ze žebříku ne?
Datum: 14. října 2011 20:43
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Čus Draci.Nějak mi nede nastartovat pionýr 21 svíčka jiskru háže, v karburátoru teče benzín tak už nevím čím to je prosím poraďte.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 18:58
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,předstih,odtrh,vyčistit karbec,to je základ.Jestli to nepomůže,pak může bejt špatná svíčka-nehází pod tlakem.
Datum: 14. října 2011 19:38
Jméno: mata123456789
IP: uživatel12542
 Díky skusím ho vyčistit ten karbec a něco udělat stým předstihem.
Datum: 14. října 2011 18:58
Jméno: jawa 05 4rever
IP: uživatel12180
 Zdar draci... mám menší problém.... vždycky, když se už ochlazuje, tak mě zatuhne rychlopal..... když je teplo tak se v poho vrací...... nevíte co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:31
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar rozebat vyčistit, namazat,novy lanko...
Datum: 14. října 2011 19:47
 pred 3 dnami som to delal  presne jak riká kolega vyčistiť a namazať rýchlopal i lanko
Datum: 14. října 2011 19:31
Jméno: Alf
IP: uživatel8108
Posl.aktualizace: 14. října 2011 18:14
 tá gumička je určená pod lozisko v pravom dekle
Datum: 14. října 2011 18:14
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel11956
 Nejsou to ty gumičky co máš na straně zapalování v tech dírách? Sou tam myslím dvě bo jedna nwm....
Datum: 14. října 2011 17:27
 ze strany od spojky asi těžko... navíc co by to tam dělalo? no samozřejmě, že to sekundárního kolečka, kde máš tyčinky...
Datum: 14. října 2011 17:06
Jméno: Alf
IP: uživatel8108
 Jo ,ale kde přesně.
Datum: 14. října 2011 16:46
 máš to tam napsané..
Datum: 14. října 2011 16:29
 Ahoj Draci. Dneska jsem se pokoušel vyměnit pouzdra ve přední vidlici. Ke svému zděšení jsem zjistil, že tam nějaký dobrák přede mnou nacpal měděný trubičky, který se už časem vyžvejkali... Nevíte někdo náhodou jak je z toho dostat ven? Nechce se mi shánět nová vidlice.
Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:36
Jméno: elent
IP: uživatel2970
 Zdar,zkus udelat takovej kraml z háčkem,zaháknout za trubičku a na druhej konec klepat kladivem.Nebo jestli to tam nedostaneš tak vzít velkej šroub a zašroubovat ho do ty měděný trubky a přes ten to vytrhnout,jestli to neni zaraženy daleko ve vidli.
Datum: 14. října 2011 19:45
 Reverzní kladivo vyrobit si patříčnej háček a je to venku ajn cvaj..
Datum: 14. října 2011 19:36
 kluzným kladivem bo přes vrch jak píše lk
Datum: 14. října 2011 19:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 co nejde silou, pujde větší silou,,, tady ti asi nezbejvá, než se toho nebát a nějakou kulatinou, která projde zkrz ocelovej kroužek nahoře ty futra prostě vymlátit
Datum: 14. října 2011 19:24
 S tím háčkem jsem to zkoušel, ale drží to tam jak přibitý.... A takhle velkej šroub asi nemám. Je to to zadní pouzdro ve fichtlovi. Takže je to 15 cm daleko a vnitřní průměr 22 mm  . Ale díky za rady  .
Datum: 14. října 2011 19:04
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 čau, dotaz se týká hlavně majiteůl jawy 90. Chtěl jsem se zeptat jak je řadící páka (nevím jak to popsat) jak je tam takový to táhlo (viz tento obr. http://imageshack.us/photo/my-images/829/jawa90.jpg/ ) jestli tam máte nějakou pružinku co by držela to táhlo jak kdyby na tom válečku jak jsou v něm řadící vidličku ale z druhé strany jen takový to kolečko s těma kolíkama. Já tam mám jen takovou hrůzu, vypadá jak po domácku dělaná a právě už s ní začínám mít docela problémy, tak jsem se chtěl zeptat jak to tam má doopravdy být? A na co je tato pružinka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_pro_navraceni_radicky.html ? Díki moc za odpověďi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 13:21
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Paráda, díki moc, jen bych potřeboval chvíli počkat, pak bych chtěl toho hromadně obědnat daleko víc.
Datum: 15. října 2011 13:21
 draku napis mi mail,mam presne takovou jen je spatne vyrobena,,,ale dle me se da doladit,,sesa
Datum: 15. října 2011 9:21
Jméno: ondra
IP: uživatel12597
 pružinka co je u šipky slouží k tomu, aby řadící táhlo bylo přitlačováno k tomu válečku, který pootáčí kulisovým válcem v převodovce co vede vidličky . Ta pružinka musí být převlečena přes jakoby ten čep a druhý konec je speciálně zahnutý k tomu táhlu. Pružina v druhém odkazu slouží ke vracení řadící páky a jeden konec je zapřený o čep, který je nalisovaný ve víku.
Datum: 14. října 2011 15:23
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 mám na mysli pružinku přímo v tom bodě jak je na obrázku ta šipka
Datum: 14. října 2011 10:58
 Zdarte, chci se zeptat, co je to za tuk co se dáva na kontakty baterek? Jak se to jmenuje, kde se to da sehnat a popř. kolik tak stojí nějaký balení toho. Díky moc za pomoc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 21:57
 Dobře, tak ja tam dám teda vazelínu, kdyz radite toto
Datum: 14. října 2011 21:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 právě že ne, byla čirá (narozdíl od černý grafitový) a byl to spíš gel než vazelína, měl sem to na číze když sem ji kupoval
Datum: 14. října 2011 17:15
 to bude asi ta grafitová (grafit je vodivý)...
Datum: 14. října 2011 16:08
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 vim že se prodává speciální vodivá a konzervační vazelína na elektrický kontakty, ale jak se jmenuje a kolik stojí, to netušim..
Datum: 14. října 2011 15:26
 normál vazelina bohatě stačí ale dává se tam třeba i grafitová vazelína tzv Molika
Datum: 14. října 2011 15:22
 odjakživa sem tam patlal a patlám vazelínu a nikdy nebyl žádný problém (můj otec taktéž)
Datum: 14. října 2011 14:37
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 čawec, nemá někdo zkušenost nebo neví, jestli futra v předních vidlicích pionýra přežijou komaxit? Když se budou vypalovat vidle se zasunutýma kluzákama? Díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2015 21:58
Jméno: vitafiser
IP: uživatel16733
 Ty futra ti asi po komáči vypadnou,jako mě,ale radsi je dej ven předtím.místo toho dej na trubky podložky a stahni zavitovkou.
Datum: 13. ledna 2015 21:58
 To že ty kluzaky davas do komaxitu je parada. Ale jinak doporucuju ty futra vymlatit pred strikanim a vypalovaním- ja vytloukal futra u shoreliho pionýra, kde byli zataveny fest ze ani kluzaky nesli vyndat a to byla fakt priserna prace dostat ty futra ven, jak tam byli zataveny
Datum: 14. října 2011 9:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 ano to přesně chci a zbytečný to nemam, naopak mi to zakreje vnitřek vidlí před pískem a práškovou barvou, jestli se futra deformujou je mi jedno, mam nový co tam stejnak dám, a v neposlední řadě to budu mít ve stejný barvě a povrchový úpravě se zbytkem motorky
Datum: 13. října 2011 22:25
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proč by to nedal do komaxitu? treba ja mam komaxit zadarno tak taky davam veci do komaxitu,pozdra nasad radsi az po vypaleni
Datum: 13. října 2011 22:24
 ty jako chceš ten kusek (spodek) šavle házet do komaxitu?  nemáš to víc než zbytečný? pouzdra jdou do háje už tak při 200°C...
Datum: 13. října 2011 21:33
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 děkuju za reakci, ale zaprvý otázka zněla jinak a za druhý snad mi nechceš tvrdit že mam dát kluznou plochu kluzáků nebo vnitřek šavle do komaxitu? kluzák je tam zasunut po doraz/úchyt manžety, tudíž co se má dostat pod lak nalakované bude a naopak
Datum: 13. října 2011 20:59
 to rozeber! to máš jak kdybys stříkal složenou motku... děs a hrůza sotva to slyším...
Datum: 13. října 2011 20:47
 Zdravím mám fíka v docela slušném stavu hodně jsem na něm měnil a dal jsem si ho co nejvíce do kupy a dokonce je i spolehlivej najel jsem na nem neco pres 700km a to skoro bez poruchy problém je v tom že poslední dobou je nějakej čím dál více línější hlavně netáhne na trojku já si myslím že to bude asi pístem a už by to chtělo novej vybrus protože vše ostatní je v cajku snad jedinou prevodovku jsem nerozdělával.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 20:54
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Je pravda že už tenkrát když jsem ukazoval v jičíněvsi u havelky kde dělá vybrusy tak mi řikal že ten píst už by potřeboval vyměnit...
Datum: 13. října 2011 20:54
 na pístu nemáš co zajíždět jen kroužky a výbrus, ale přiznám se já jsem kroužky taky nikdy nezajížděl a výbrus víceméně taky
Datum: 13. října 2011 20:45
 No problém je že píst mám dobře a měnil jsem je je to tak 400km ale je pravda že jsem je moc ani nezajížděl mají se snad trochu zajed ne ? nebo jenom novej pist..
Datum: 13. října 2011 20:30
 podívej se na kroužky... posledně už jsem si též říkal co s tím může být po výbruse (okolo 1k km) píst, kroužky tak 300km a nechtělo to zaboha jet.. no jo já mamlas dal píst opačně, a kroužky byly nakaši...  po výměně to táhne a jede 100x lépe...
Datum: 13. října 2011 20:21
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 14. října 2011 19:18
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 decent bastl to sa mi páči  tiež rozmýšľam bočný stojan na pio
Datum: 14. října 2011 19:18
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Stačí na to svářečka, nějaky kulatinky, pásovinky a kousky jeklu + šikovny ruce flexa a vrtačka
Datum: 13. října 2011 20:01
Posl.aktualizace: 13. října 2011 22:40
Jméno: jawa 50
IP: uživatel8278
 ja ho mam a sem naprosto spokojen pěkně táhne..
Datum: 13. října 2011 22:40
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 cus chlapi, chtěl bych se zeptat...Mám po jednom pánovi čz 175. Asi před 3 lety ji nechal sešrotovat (domluvili se s paní a motorku si odvezl domů ) , takže má techničák s ustřihlým rohem. Kdysi ale techničák ztratil a nechal si vystavit nový. Ten ztracený techničák našel takže teď má 2 techničáky, jeden s ustřihlým rohem a jeden celý. No a chtěl jsem se zeptat jestli se to nějak eviduje že je stroj jakože sešrotovaný a jestli by to nešlo na ten starý techničák znova přihlásit, popř. kde to zjistit jestli jestli je vyřazený z evidence. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2011 20:04
Jméno: dan
IP: uživatel12113
 a kdybych si sehnal vrak té samé motorky s papíry dalo by se všechno přeházet a normálně jezdit? Myslím hlavně motor...jestli by s tím nemohl mít někdo problém když je sešrotovaný..
Datum: 23. října 2011 20:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 nicméně ti nic nebrání dojít si na úřad a zeptat se podle čísla rámu, zda mají motorku v evidenci nebo ne..
Datum: 13. října 2011 20:29
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 právě ten ustřižený roh značí vyřazení z evidence, takže smůla..
Datum: 13. října 2011 20:28
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Čus draci dneska jsem na půdě našel ještě od taťky komplet cely motor z pionýra 21 rozebraný ale měl tam 2 karburátory píst, klika, převodovka, hlava prostě všechno a 4 trysky i stupačky lanka od spojky atd... a všechno je funkční!!!!!!Takže jsem moc rád.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 13:48
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
Datum: 14. října 2011 13:48
Jméno: elent
IP: uživatel2970
Datum: 13. října 2011 21:32
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Jo proč ne. Dneska jsem uklízel v garáži a našel jsem všechny ztracený klíče, bity a šroubky! Pojďme to oslavit!
Datum: 13. října 2011 21:28
Jméno: macek12356
IP: uživatel12542
 Muže být do BLESKU ????????
Datum: 13. října 2011 19:24
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Výborně, tak to ještě napiš do novin a nech vyhlásit rádiem jo?
Datum: 13. října 2011 19:22
Jméno: Dansek
IP: uživatel10642
 Čus draci. Nechal sem si zrepasovat kliku na Stadiona, chlapi mi jí udělali na jehlový ložisko na pístním čepu, jako se teď prodává tady, ale když sme dneska dělali předstih, tak sme zjistili, že na pravým čepu u zapalování nesedí matka ani klínek .. Matka by tam měla bejt M8x1, ale nejde tam a originální klínek je na straně oblouku mnohem širší. Neměl někdo z vás podobnej problém ? Chci se teda zeptat, jestli klínek, který se prodává teď neni užší nebo jestli mám originální nechat ojiskřit na magnetce, pokuď by to šlo .. A k tý matce: Na stranu spojky šla uplně normálně a na stranu zapalování nejde dostat. Nechci urvat závit, tak se ptám, jestli tam neni ještě jiná jemnost závitu. Díky za jakoukoli radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2011 16:24
Jméno: Dansek
IP: uživatel10642
 Jojo, už sem si to měřil, je tam M8x1, ale já ho mám hned na vstupu poškozenej, je svalenej, takže si ho musím si ho nechat předělat. A klínek musim ubrousit, na potřebnou velikost, protože bych ho tam jinak za boha nedostal ..
Datum: 14. října 2011 16:24
 muj klinek ma byt ok,,, lebo je od SVD a to vzdi je ok
Datum: 14. října 2011 8:55
 čau, na straně zapalování je stejný závit, takže M8x1. S klínkem jsem měl také problémy, musel jsem ho trochu poupravit aby tam šel
Datum: 14. října 2011 8:03
Jméno: Pepa Žák
IP: uživatel11090
 čáu seso všera sem si obědnával díly ale žádný meil mi nepřišel ?mám to obědnat znova?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 21:41
 tak bud se to dostalo u tebe do spem kose a nebo jsi zadal spatny mail,,, kazdopadne posalno,, u tebe mozna v aptek ba pondeli,,di ksesa
Datum: 13. října 2011 21:41
Jméno: nnnn
IP: uživatel12547
 určotě ano!
Datum: 13. října 2011 20:55
Jméno: štefan
IP: uživatel11191
 zdary draci chtěl bych se zeptat mám kawu kx 125 a tečou mo přední tlumiče ja a co mám udělat a jaký olej díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 12:43
Jméno: karel
IP: uživatel11191
 a jek se to generáluje??díky
Datum: 26. listopadu 2011 12:43
 tlumičovej proste olej do tlumiču
Datum: 13. října 2011 19:26
Jméno: štefan
IP: uživatel11191
 jj díky a jakej se tam dává olej??
Datum: 13. října 2011 18:58
 bude to chtít je zjevně vygenerálkovat, hlavně teda vyměnit gufera
Datum: 13. října 2011 18:19
Jméno: Manatore
IP: uživatel12561
 dobjej... Mám dotaz. Pasovalo by mi soukolí tachometru z jawy 50/20,21,23 na jawu 90?? nebo kde bych ho sehnal?? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2011 12:40
 90ka nemá náhodou náhon riešený ako simsony? a to nemá s fichtlárským nic spoločného, z fichtla ked tam dáš presne ukazovat zarucene nebude.... 18" a 16" je rozdiel.. majú docela iný obvod
Datum: 15. října 2011 12:40
Jméno: Manatore
IP: uživatel12561
 Nene já myslel převody u sekundárního řetězu... Našel sem ale jenom na padesátku a nevim jestli tam pasujou
Datum: 14. října 2011 21:31
 Cau! ked máš na mysli vnutorok budíka tak z fichtla do 80km/h nebude pasovat, zrenovovat to zviknú takto s iným pozadím do 80km/h v tom prípade tam pasuje vnutorok z tachometra 05ky http://www.motoren.sk/shop/detail/3586/54
Datum: 14. října 2011 15:21
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 Aha promiň až teď sem si všiml žes psal o soukolí, nevím co jsem měl v hlavě  já jsem četl pozadí tachometru  promiň
Datum: 14. října 2011 12:35
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 nedávo jsem si zpravoval tachometr na mojí 90ku a jelikož jsem ho taky nikde nemohl najít tak jsem požádal sestru ať mi jej udělá (dělá nějakýho grafika nebo tak něco). Tak tady ho máš jestli chceš: http://www.ulozto.cz/10620360/tachometr-spravnej-rozmer-ai Jedinej problém je že to musíš otevřít v Adobe Photoshopu nebo Adobe Ilustratoru a vytisknout v tom, pokaždé co jsem to převedl do jiného formátu, např. PDF, nebo JPG a vytiskl tak se mi to zmenšilo a už neseděl na tachometru.
Datum: 14. října 2011 11:08
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jak mam udělat nově pouzdra v předních tlumicích když nemam možnost na soustruhu ani výstružník nemam... je náká jiná možnost.. třeba za pomocí vrtačky nebo tak.. dyštak díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2011 20:35
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 ono se to musí nehřát pořádně až je konec černej a pak to rychle proletět,a než se to nalisuje tak pořádně vyčistit šavle a odmastit,pak to drží na věky...
Datum: 13. října 2011 20:35
 když jsem bral pouzdra z krámku odsaď z města, tak stačilo kluzáky dobře namazat, s trochou násili je namontovat a pak po tom občas poskákat a po takových 100km se krásně rozchodily  tam by to nahřátí možná pomohlo a šlo to, ale s pouzdrama tady z fichtlkrámku to prostě nešlo... nešlo to ani s násilím poskládat...
Datum: 13. října 2011 20:19
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Souhlasim taky jsem kluzáky nahřívaL a pohoda krásně tam ten kluzák tim futrem projel jak z másla se to zdálo  A vidle držej už 3 roky a pohoda(t'uk,t'uk)
Datum: 13. října 2011 20:12
 ja to tak mam na 3 motorkach a na vsetkych to islo bez problemov. a uz rok su tie tlmice jazdene a drzia...tak neviem kde je chyba u vas
Datum: 13. října 2011 20:01
 to jono to nahřívání je prostě na hovno.. taky když jsem to nahřál tak mě pak to pouzdro vypadlo..
Datum: 13. října 2011 19:52
 tohle jsem posledně zkoušel rozpálil jsem to pod horkovzduškou a nešlo to ani násilím a navíc se mi pak jedno to pouzdro tím horkem ještě smrsklo, takže už nedrželo ani ve vidli....
Datum: 13. října 2011 17:58
 pouzivam rovnaky princip ako rosi48. Poriadne nahriat klzak a pretiahnut to tym puzdrom (uz nalisovanym)
Datum: 13. října 2011 17:25
Jméno: rosi48
IP: uživatel11570
 nalisovat,rozpálit kluzák na sporáku a protáhnout to
Datum: 13. října 2011 16:41
 vem to 22 vrtákem... ale opatrně... pokud s tím budeš viklat nebo nepojedeš rovně, tak snadno dosáhneš výsledků jaké měly staré pouzdra...
Datum: 13. října 2011 16:25
 tak bud koupit výstružník nebo třeba trocha pilníkem kulatým nebo šmrglem tym to taky určitě pujde když to tam někdo rve bez vystružováním a pak se to časem rozhýbe
Datum: 13. října 2011 16:24
|



|