 cus draci, nevíte někdo jestly se dá nějakym způsobem udělat na fichtlu v karburátoru podtlak? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 17:04
 tato sezóna, a před námi to udělalo to samé Vrběticím B
Datum: 07. prosince 2011 17:04
 Hej na té dlaždici něco bude ono aji nám se to občas stalo .. to je tato sezona nebo minulá? Protože mi připadá že minulý rok jsme jich roztrhli tak 5 a tento rok žádnou možná jednu .. kdoví jestli to tam někdo upravil ale dělá to tam neplechu
Datum: 07. prosince 2011 16:19
 jinak to bylo ještě se starou 18tkou.
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 jo to byla druhá možnost s tím sborem  , ale tak 19tka pro žáky je moc, to se zkurví během pár útoků, štítná? ty maj nového 2,0 mysím, ale tky jen debil by jim dal takovou mašinu do ruk. zkrátka 18 a výš bych nechodil, už jenom pro bezpečnost žáků a pro zbytečné vyhazování peněz. jinak v rymicích se nám tento rok na PHL roztrhlo Béčko o vaši dlaždicu  a aj více sborům se to tak přesně stalo http://www.youtube.com/watch?v=18_hbv37iVQ&feature=g-wl
Datum: 07. prosince 2011 14:50
 Nn, běhám za SDH Rymice už pátým rokem .. a vyhráli jsme to jednou za mladší a teď za starší žáky a štítná .. to je náš ústřední nepřítel  prostě rozhodl až poslední závod kdo bude první  Taky ju máme myslím že od pana Poláška, taky velký úpravy na motoru a je pravda že se to musí teda víc rvat ale na trénincích ju šetříme půl plynu na nasátí a pak plnej .. protože jedna oprava stojí xxxxxxx kč že .. bohužel my nemůžem běhat zlínskou , sice jsme v kraji ale nejsme v okrese (jsme okres kroměříž) .. ale tak co no apoň ten středomoravák
Datum: 07. prosince 2011 6:51
 tak to možná znáš trouby z SDH Mladcová  , jinak každá mašina se zníčí u ,,děcek,, ti tam rvou dycky omezovač nebo nenaberou atd. toto máme Polášek, vše na co se podíváš je předělané, v hlavě specíálně převrtané kanálky, tam ta vývěva ani nefunguje, tam je jenom pro okrasu, jinak tky čtyřsvod Tommu prostě a jen mašina pro muže. když jsem běhal za mladší žáky v roce 2007 tak jsme vyhráli Zlínskou lihu MH s 18tkou a ve středomoraváku jsme byli 2. nebo3. teď nwm ale to byla nová a i tak se za tu sezónu zníčila dost. jinak ty rekordy jsou u mužů. ty běháš za co? typl bych si tak štítná nad vláří, ta teď vyhrála zlínskou a aj střeomoravák
Datum: 06. prosince 2011 20:36
 Jou, tak vidím že tu nejsem sám dobrovolnej hasič  Ale běhám ještě ligu za starší žáky (poslední sezóna) a jsem pravej proudař, rekord mám 11:20 nebo tak nějak a teď jsem vyhráli ligu Středomoravský pohár mládeže  Mašinu máme myslím předělanou z TAZ 1500 na 1.9 litru, výfuk Tommu, sportovní oběžný kolo apod .. krásně to saje bez vývěvy jak nám tak i můžům a ženám .. snad nevýhoda je že po 3 letech běhání se 3mi tými už to není ono ten výkon užt to stratilo pár koníků ale šlape dobře a nikdy nás nezradila  Prostě staré škodovácké motory to je paráda
Datum: 06. prosince 2011 20:19
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ten ma ale 4T ? ne?
Datum: 06. prosince 2011 19:38
 aha já myslel závodně  , teď máme nového dvoulitra 2,0 a rekord máme na 2B 14:68 a na 3B 17:43, tky dělám strojníka na 3B, 3 spoje savcu a poďme
Datum: 06. prosince 2011 18:48
 kámoš si to udělal na yukině a když pustí plyn tak mu to střílí z výfuku a přemejšlel jsem jestly by to šlo i na fichtla
Datum: 06. prosince 2011 18:39
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 hele mi nesoutěžime, občas jen tak nějakej sranda mač, občas protáhneme mašinu u rybníka( máme 2x PPS 12, normální neupravená jedna je z roku 1969 a ta druhá je z roku 1971 ale byla to uloženka od vojáků nějakej děda ji měl dom v garáži a chtěl z ní jednou uělat traktůrek- motor octavia - jinak vůbec neběhala ale u nás běhá asi třetí rok), tak 2x nebo 3x do roka nějaký námětový cvičení ( většinou dálková doprava vody ), ale většinou se staráme o kulturu v vsi jinak by bylo mrtvo, takže třeba ples v březnu, v červnu výstava traktorů, v červenci sraz, hasičských vozů, v srpnu proděti loučení s prázdninama, jinak posezení v hasičský klubovně, nějaký brigády, sběr šrotu, úklid hasičárny a tak, ale ta technika mě baví, dostal sem od jednoho známího knížku asi z roku 1985, ale je tam vše o motorech čerpadlech, a prinncipech co jak funguje a to mě baví  )
Datum: 06. prosince 2011 18:22
 vitáj, já su tky hasič  co máte za mašinu, časy atd.? smím.li vědět
Datum: 06. prosince 2011 17:56
 o požárních stříkačkách toho taky vim dost, tak strojník a aby to nevěděl  , prostě mě to baví . . . . . .
Datum: 06. prosince 2011 17:34
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 vono všecny karburátory pracují na principu podtlaku a přetlaku, venturiho trubice a proudění plynů a kapalin, nevim pokud si třeba u dobrovolnejch hasičů, tak se koukni jak se saje voda do savic a čerpadla - podtlakem - vývěvou, ale ta je většinou na výfuku ( a většinou u 4T motorů - 2T to maj trochu jinak) a pracuje na trochu jinym ale podobnym principu, ještě bych se mohl rozepsat, stačí říct . . . .
Datum: 06. prosince 2011 17:15
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 podtlak se tam dělá sám, pracovním cyklem motoru, větší podtlak je za šoupátkem, v difuzoru, a nebo když je šoupátko přivřené tak za ním ve směru k motoru, proč to chceš vědět smím-li se zeptat, nějakej tuninig  , přisávání bo něco takového?
Datum: 06. prosince 2011 17:00
 pokud sis ještě nevšiml, tak karbec z fichtla (05-23) pracují na podtlaku
Datum: 06. prosince 2011 16:55
|



|