Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim,snad me nevyhlásíte  ale dnes jsem dovezl Yamahu DT za 1000 kč.bylo mi řečeno že je to 50 ale co jsem hledal na netu,nejvíc se podobá pouze 125 ccm...Vím jen že je to rok 1984. fotky jsou zde - http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=67839 pomohl by mi někdo prosím?  omlouvám se ale v yamahách se nevyznam..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 17:36
 no zatim jsem pretesnil vicko vodni pumpy,termostatu a hlavu,protoze jsem zjistil ze po odklopeni hlavy byly vsude fleky vody (mirne i na pistu).jinak motor vypada hezky,jen bude chtit zezacatku hodnekrat vymenit chladici kapalinu,jelikoz ten kekel co tam byl asi 10 let uz delal hrozny divy...voda hneda,smradlava,vsude vodni kamen  jinak motor vypada dobre,coz me i prekvapilo  takovy ty blbustky jako ze je kazda packa jina,olamany,ze chybi par plastu a podobne,to jsou drobnosti ktery za tu cenu a na blbnuti vubec neresim  to az pozdejs az pujde do laku
Datum: 12. prosince 2011 17:36
 Tak to je luxusní kup, pokud tam nebude něco v háji, co stojí majlant
Datum: 12. prosince 2011 14:56
 ja do toho zadny velky prachy nechci davat,takze to jen zpojizdnim,natru to nejakou barvou,at to dal nerezne a necham to bejt  a tohle je LC1.Oilmastra tam sice mam,ale neverim mu,takze si to radsi budu michat sam
Datum: 10. prosince 2011 18:57
 Jo jo, je to Yamaha DT 80 LC2. Já ji měl od 16 let do konce tohoto léta a můžu říct, že s laděným výfukem který stojí komplet 2 tisíce, je to drak jako prase! Měl sem na předku kotoučovku. Má to Oilmaster a vodní chlazení a 5 nebo 6Q podle typu. Svíčka do toho přijde NGK BR9ES. Nový píst stojí 400Kč. Za tu cenu je to krásný na polňačky. S tím laďákem to jezdí stejně jako 4T 125ccm endura.
Datum: 10. prosince 2011 16:45
 Tak jsem zjistil ze je to 80
Datum: 10. prosince 2011 14:31
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 za 1000kč bych hned taky takovou bral
Datum: 10. prosince 2011 13:54
 ještě dodám,že má otáčkoměš (který jsem u 50 nenašel) asi do 13 000 a tachometr do 140 (což mi na takhle starou padinu přijde taky nějak moc)
Datum: 10. prosince 2011 13:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 čau je nějakej rozdíl mezi válcema z peraka 350 a kejvačky 350?sík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:53
Jméno: poklop
IP: uživatel6587
 kam má směřovat šipka na pístu?? díky za odpověď..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 11:17
 jako korouhvička. po větru...
Datum: 10. prosince 2011 11:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 k výfuku ... zámek prvního kroužku musí býti nahoře.
Datum: 10. prosince 2011 9:56
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 čaute draci, ako je možné že mám v motory jawa 05 kluku s ojnicou ktorá má priemer piestneho čapu 14.1 mm ked je origo písané 10 mm.\r\nmyslel som že tam mám normálne kluku s 21-tky ale na inom foru som sa dočítal ze kluka s 21-tky nepasuje do bloku 05-tky pretože sú tam iné ložiská. čo si o tom myslíte ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 10:42
 mám 05 66rok a taky mám 14.1", ale myslel jsem, že už někdo dělal repas  jak tak vidím, tak asi ne a fakt byly v motoru všechny ložiska snad ještě původní (vč. kliky)
Datum: 10. prosince 2011 10:42
Jméno: standa
IP: uživatel12887
 To je v poradku. Je to jak psal Péro. Rok 1962 měl ijnici z 555,rok následující mel uz o trochu silnější ojnici pro čep 14,1mm. Rok na to sem začali montovat silné ojnice.
Datum: 10. prosince 2011 6:35
 05 rv. 1963 a 14.1mm čep ale nedám ruku do ohně že na tom někdo dělal repas....
Datum: 10. prosince 2011 6:23
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 já mám doma taky motor z 05 a je tam 14,1
Datum: 10. prosince 2011 0:38
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 aha tak díki toto som nevedel. už som sa strachoval že tam niekto narval kluku z 21-tky nasilu !
Datum: 09. prosince 2011 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to bude tím že první 05 (1962) měli pístní čep 10 pozdější typy měli 14
Datum: 09. prosince 2011 23:27
 čau lidi, najde se tady nějakej elektrikář? chtěl bych vyrobit regulátor dobijení na fichtla
http://www.jawa-50.cz/clanek/uprava-12v-regulator-napeti-dobijeni-usmernovac.html, dobře zaplatim, moje icq 556223113
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 16:52
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Psát Ti nebudu, napiš mi sám. Můj mail najdeš na mých stránkách a ne na téhle kopii na Pajkově webu. Rego je univerzální, je mu jedno jestli jede z jednoho nebo čtyřech pólů.
Datum: 11. prosince 2011 16:52
 chong: jaky mas mail? A je to regulator 12V pro original alternator 30w nebo pro 4 polovy alternator 45w? Odepis mi prosim na mail andrewop89@seznam.cz a domluvime se
Datum: 11. prosince 2011 14:49
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 Na zakázku nic nevyrábím, ale teď v zimě plánuju že si tam dám rego nové generace a tak mi tohle staré zbyde. Za cenu součástek a poštovnýho Ti ho nechám, tak mi napiš na mail a až bude volné zkontaktuju Tě.
Datum: 11. prosince 2011 12:46
 Chong: Mohl bys mi to vyrobit prosim? zaplatim ti
Datum: 11. prosince 2011 11:29
Jméno: Chong
IP: uživatel10725
 No tak Yuri.. myslel jsem že tomu hovíš víc  . Zenerka je tam jen jako ochrama gate tranzistoru.. jejjím zmenšením pouze změnšíš velikost budícího napětí, čímž zhoršíš spínací podmínky. Tohle zapojení nedoporučuju upravit na 6V. Jednak k tomu není důvod a přeladění zapalka na 12V zlepší vlastnosti rozvodu např. tím že je méně citlivé na přechodové odpory v rozvodu, ale hlavně proto že Mosfet typu P se nedá sehnat pro budící napětí Gate v LOW level provedení, takže pokud celé zapojení přeladíš na 6V (změnou hodnot odporů R7 a R2, nebo zmenšením napětí reference na polovinu, tj. 1.25V), tak se ti zmenší budící napětí spínacího mosfet tranzistoru a tím se nebude dobře otevírat, čímž se začne přehřívat a pravděpodobně ho upečeš. Takže u tohodle zapojení platí že je výhradně pro 12V rozvody.
Datum: 11. prosince 2011 10:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja by som ti to spravil ale som až z východného slovenska inak by ma zaujímalo ktoré všetky súčiastky treba obmeniť aby sa to dalo použiť aj na 6V rozvod ( ako je zenerka z 12V na 5.8V a podobne)
Datum: 10. prosince 2011 14:30
 Ahoj, chtěl bych se zeptat co si myslíte o karbecu z motorovky na Jawě 50 ?  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 10:42
 Jestli chceš znát muj názor,tak je to kravina.....celkově je kravina dávat jakýkoliv jiný/větší karburátor na origo válec.....kdyby ses zaobíral i souvislostma co a proč a kde,tak bys zjistil,že fichtl má jeden z největších karburátorů ve své třídě.....žádné jiné padesátky nemají tak velký karb(17mm)...současné klapkové padesátky v serii mívají dokonce karburátory o průměru jen 12-14mm a dosahují daleko vyššího výkonu....tím rozhodně nechci říct dej tam karbec z babety a nebo simsona....origo karb je moc dobrej....a má rezervy!....a věc B....podívej se do sacího kanálu......nevadí ti tam něco? Mě teda jo......a pak to má jet....to jen takový souvislosti.....
Datum: 12. prosince 2011 10:42
Jméno: pepánek
IP: uživatel11186
 já mám karbec z motorovky s difuzorem 21.... ale ještě jsem ho nenamontoval...
Datum: 10. prosince 2011 14:11
 zdarec lidi když se pořádně sešteluje original karbec tak už se naněj nemusí šáhnout je to v pohodě karbec
Datum: 10. prosince 2011 10:13
 vetsina pil ma mensi difuzor nez karbec od pionyra
Datum: 09. prosince 2011 23:50
 ja mam takovou radoby krosku z fichtla a mel jsem tam karbec z motorovky 19mm a o trochu to bylo lepsi ale zas takovy zazrak to neni
Datum: 09. prosince 2011 21:31
 zdar draci dneska jsem přinesl ze šrotiště motor na fichtla když jsem ho otevřel tak místo oleje vytekla taková nezelenavá tekutina co to bylo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přijdu tam a řeknu  obrej můžu kouknout? a oni : jo jasne..ja jim vždicky hodim nějakou tu pětku navíc a oni mi dovolí hrabat se všude
Datum: 09. prosince 2011 23:29
 když je to soukromník tak tě tam většinou nepustí protože když se ti něco stane má z toho problém a většina neni ani pojištěná ale u normálních sběren se zeptáš jestli se mužeš jít podívat po nějakejch věcech nebo tam přivez nějaký to železo a prohrabej se tam tajně
Datum: 09. prosince 2011 20:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Prosimtě když jdeš na to šrotiště tak tam tě normálně nechaj si to tam projít nebo se jich zeptáš jestli tam něco nemaj?Já totiž když tam přídu tak hned první nee to je pryč nic takovýho tady neni a vedle stojí fichtl spatlanej z dílů.Tk já už právě nevim jak na ně
Datum: 09. prosince 2011 20:01
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 nkdo do toho nalél fefrmincku
Datum: 09. prosince 2011 19:37
 jaktože to bylo zelený??
Datum: 09. prosince 2011 19:14
 voda
Datum: 09. prosince 2011 19:10
 Koupil jsem si na Babrttu karburátor DELL ORTO.Když uzavřu klapku na přívod vzduhu,tak pootočením rukojeti plynu klapka zůstává stále zavřená.(u karburátoru JIKOV po přidání plynu klapka otevřela plný přívod vzduchu)
Může mi někdo poradit?-zda-li není karburátor vadný nebo to musím otvírat mechanicky rukou.Díky za radu.Drandík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 17:37
Jméno: standa
IP: uživatel12883
Datum: 09. prosince 2011 17:37
 zdar draci nešel jsem doma 2 pneumatiky jedna je 3,00-14 a ta druhá 3,00-16 z čeho jsou a má to nějakou hodnotu???
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 18:48
 Jo, je to tatran, prase má myslím 12, a kejva.
Datum: 09. prosince 2011 18:48
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 hodnotu to má podle vrstvy prachu,množství slámy a plochy zpuchřelejch prasklin......cca 50,- za jednu.....šestnáctka bude z kejvačky....čtrnáctka možná z tatrana....nebo z prasete? kdo ví ať napoví...
Datum: 09. prosince 2011 17:48
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 cus nevite jak velky gufero je pod spojkou u babetty 207 na klice diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 22:23
 Tak snad koukneš který je na klice ne? Od toho je tam ten obrázek, hledání v katalogu ti může ušetřit spoustu času...
Datum: 09. prosince 2011 22:23
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 protoze je tam 6 velikostí
Datum: 09. prosince 2011 22:22
 Pokec je od toho aby se tu řešily problémy s motorkama, né od toho aby tu za tebe někdo hledal gufera...řekni mi jedinej důvod proč si si hned na začátku neotevřel katalog dílů a nenašel si to tam? Zabralo by ti to daleko méně času a nemusel bys sem dávat zbytečnej dotaz...
Datum: 09. prosince 2011 22:20
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 od ceho to tu je ? aby ti lidi rikaly aby sis to nasel na googlu nebo aby ti poradily ? ja tady taky obcas nekomu poradim ale vidim ze to nema cenu seru tady na to uz sem nic psat nebudu
Datum: 09. prosince 2011 22:10
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 tos moh udělat už nazačátku místo urážení..
Datum: 09. prosince 2011 22:10
 Ono je to mnohem rychlejší víš...mě to zabralo asi tak 20 vteřin a to jsem hledal fakt pomalu...
Datum: 09. prosince 2011 22:03
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 njn je to pro kamose tak sem to chtel vedet hned ale kdyz nikdo neporadi tak si to radsi najdu sam
Datum: 09. prosince 2011 22:01
 fano: A nemá snad pravdu?
Datum: 09. prosince 2011 21:56
Jméno: fano
IP: uživatel11710
 ty ses nakej chytrej fakt dik za odpoved debile
Datum: 09. prosince 2011 21:52
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já ne ale stejda Google určitě jo, tak se ho příště zeptej dřív než sem napíšeš 1000x položenej dotaz..
Datum: 09. prosince 2011 19:53
 Ahoj Seso, výfukové koleno bez falcu na Pio má průměr 2,8cm ... vnitřkem bo venkem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 16:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Origo kolínko by mělo mít 26mm vnitřní průměr. Dnešní repliky (s kterýma jsem se setkal) mají pod 25mm.
Datum: 09. prosince 2011 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 venku 28 uvnitř 25
Datum: 09. prosince 2011 16:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 13:05
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 najlepšia je ta baterka to fakt nemusí ani dobíjať
Datum: 10. prosince 2011 13:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 no to je teda strojovna
Datum: 10. prosince 2011 1:27
Jméno: da23cz
IP: uživatel10444
Datum: 09. prosince 2011 15:54
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 čau draci ... v čim je dobry nebo špatny rotačni šoupátko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 22:37
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 no ja budu hledat nekde aš to najdu . jinak dik za rady ..
Datum: 10. prosince 2011 22:37
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Ještě bych dodal že mám teda seriovku bez úprav.Na jaře bych chtěl vyzkoušet sníženou hlavu pak se uvidí...
Datum: 10. prosince 2011 13:23
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Vše co dole popsal standa je opravdu velmi dobré provést snad bych ještě dodal dobře nafoukaný kola  Já toto všechno provedl už před asi rokem a nyní zajel motor a mustang mi ted opravdu letí těch 72km/h+-.Každopádně bych zase naházel všechny tachometry do jednoho pytle a psal že přeměřujou-vyjma teda těch klasickejch kulatejch co jsou na fochu.Já mám na mustangu ten z Jawy 90ky a ten měří přesně a mám to už několikrát zkontrolovaný..
Datum: 10. prosince 2011 13:21
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
Datum: 10. prosince 2011 10:57
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 na stránkách vape jsem ho už nenašel.. je tam odkaz na nějaký jiný obchod s díly na moto, kde ho asi ještě mají na skladě.
Datum: 10. prosince 2011 10:50
 coo? uz nevyrábajú vape pro pionýra?
Datum: 10. prosince 2011 10:38
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 řekl bych že vape to už nevyrábí... zde na krámku je cena dobrá, nové asi levněji nekoupíš a starší se občas objeví nějde na inzerci, to si musíš pohlídat sám ...
Datum: 10. prosince 2011 10:32
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a kde se to dá koupit nebo sehnad naky za dobry penize ? jak sem se tady dival na fichtlkramku tak 3200,- sem mne zdá trošku moc tak jestli nekdo neprodava nebo nevi kde koupit ??
Datum: 10. prosince 2011 10:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vape není nic víc než dobře nastavený zapalování.. s vyššíma otáčkama moc nepočítej, ty ti zapalování neudělá. výhoda je ve spolehlivosti, nic víc
Datum: 10. prosince 2011 9:53
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 a stim vape ten motor má větši otačky nepo lip startuje ? chtel by sem o tom neco vic vědet kdyš by sem to tam kupoval
Datum: 10. prosince 2011 9:46
Jméno: standa
IP: uživatel12887
 Prodaná číza ti opravdu tak pokreje náklady na GO a mooožná Vape
Datum: 10. prosince 2011 6:42
 neřeknu ti co to bo to nevím  je to symetrický sání...vím jak to vypadá ale nějak víc jsem se o to nezaobíral....symetrický rozvod sání má sériovka prostě saješ válcem bez klapek či šoupěte... Vape je zapalování  pro začátek ladění je to luxus protože ti odpadne starost o to zapalování...nicméně už jsem četl o lepší zapalováních ale ty jsou už vyloženě závodní...
Datum: 10. prosince 2011 6:27
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 co je to ten symetrák....a to vape je dobry v čim ?
Datum: 09. prosince 2011 21:42
 začínej u symetráku.... většina lidí ho používá a výsledky se dostavují  prodaná ČZ ti vystačí na pořádnou GO a možná na Vape....
Datum: 09. prosince 2011 21:14
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jo dik ja chcu predelavat celiho fichtla na silničniho a jenom jestli je to lepši neš normalni sani .... a o peniz mam docela dost sem prodal moju čz a všechny penize chcu vrazit do fichtla .. .....a omlouvam se za nake chyby
Datum: 09. prosince 2011 19:33
 ještě malinko doplním standu  všechno to co napsal a je to pravda-ty brzdy ber vážně protože někde vystřelit do polí je nepříjemný... jinak nechci tě strašit ale taky to něco stojí.....
Datum: 09. prosince 2011 18:39
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 nějak mi to nedalo,malej dodatek: Rotační šoupátko jako takové není žádný maxibrutální tjůnink co ti přidá 5 koní,je to jen způsob rozvodu sání,stejně jako třeba klapka(ale ta neni řízená ničím)....rotační šoupátko si mohl vidět na stejskyho webu....nevím jestli si četl mezi řádky a pochopil jeho podstatu....ale on ho tam nemá protože ho to zrovna napadlo,ale protože potřeboval řízené sání do kliky.....jaksi mu na válci už nezbyl prostor na sací kanál....tím se chci vrátit zpět k jádru věci....ty máš natolik upravený válec,že už ti v něm nezbylo místo na sací kanál? A nebo tvůj motor potřebuje natolik velké časování sacího kanálu,že je to na symetrickém rozvodu nemožné ? Jinak pokud chceš teprve začít směrem úprav Pio,tak mám jednu hodně důležitou radu- důkladnou GO motoru,včetně přesného složení motoru,dodžet házení hřídelí kliky do tolerance nějakých pár setin milimetru,perfektně vymezená axiální vůle na předloze,perfektní primár(tím nemyslím jen to ozubené s řetězem ale i stav spojkového koše,vůle lamel aj.),lepší gufera,lepší ložiska s C3,novou řetězovku + GO podvozku,především tlumiče a brzdy-neméně důležitý je stav kol a jejich středů-resp.ložisek+fíbrů.....až přes tohle všechno přelezeš,seriovka ti pojede reálných(ne tachometrových a nebo vymyšlených) 70km/h....nebudeš to chápat....pak už je jen malej krůček...a každej malej krůček vpřed přidá nečekaně "moc"....pak už se muže začít střílet ostrejma...hlavu,válec,zapalování.....a už si zase jinde....ale jsi jinde i co se týče nabraných zkušeností....měl to bejt jen takovej stručnej úvod...ale ja to prostě neumim napsat stroze....
Datum: 09. prosince 2011 17:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 špatný - výroba ,dobrý - přesný nesymetrický rozvod sání
Datum: 09. prosince 2011 15:01
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Čest draci, nedávno jsem se stal majitelem dvou ČZ 175/487 a jedna z nich mě velmi udivila tím, že má anglicky psaný štítek a narozdíl od té druhé se tu řadí jednička nahoru, také mě udivil rok výroby, který je 1980-jenže tento typ se podle čezetmánie vyráběl od roku 1982 do 1985....Nevíte náhodou co je to zač??Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2011 14:11
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 číslo rámu sedí
Datum: 10. prosince 2011 14:11
 Dávaly se štítky, co byly zrovna po ruce, taky mám anglický. A tak buď máš jednu z prvních, nebo, je tam rok 86 místo 80. A nebo, když ti nesedí číslo motoru, nemusí ti sedět ani štítek, ještě napiš, jaká máš vyražený číslo na rámu vedle štítku.
Datum: 09. prosince 2011 17:53
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 Problém s motorem je vyřešen- zjistil jsem, že motor je opravdu z čz 175/477 a jeho číslo nesouhlasí s štítkem takže motor není origo, ale ta věc se štítkem a rokem výroby je mi furt nejasná každopáně na štítku je napsáno čz 175/487 a je anglický
Datum: 09. prosince 2011 17:37
 A neni to opravdu nějaká přestavěná 477? co já vim, tak všechny 477 meli radit jednicku nahoru. Co máš presne na stitku za cislo v typu motocyklu a jaký cislo máš na motoru? není to treba přeražený to číslo?
Datum: 09. prosince 2011 10:12
 Neni to nějaká z posledních 477?
Datum: 08. prosince 2011 20:38
 Čau Draci, jakou tak má cenu Stadion S11, rám a nádrž poměrně dobrá barva, chromi nic moc, spíš nic než moc, motor jde prošlápnout ale jsou utrhaný všechny lanka... A ještě jakou má cenu jawa 250/353 bez TP a s TP v celkem dobrym stavu, chromy poměrně zachovalí, barva už neni origo ale je to originální odstín a je trochu zašlá, nemá baterku a jde prošlápnout..Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 19:46
 Nakonec sem si vspoměl že mam tu fotku na netu, du tě jí poslat.
Datum: 09. prosince 2011 19:46
 Senta: fotku ti budu moc poslat až v neděli, teď jsem na víkend pryč a nemam u sebe čtečku karet abych to hodil do kompu. Takhle ti to můžu poslat jedině přez MMS.
Datum: 09. prosince 2011 19:41
 pošli my fotku toho stadáka na email
Datum: 09. prosince 2011 17:05
 Tam se to všechno prodává o dost dráž..
Datum: 09. prosince 2011 15:06
Jméno: jiri
IP: uživatel12302
 sleduj to na aukru,motoinzerci atd...A zjistíš hnet jakou to má hodnotu.
Datum: 08. prosince 2011 22:15
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 HOJ, DĚLÁM ELEKTROinstalaci NA PANELCE TYP 559, ALE MÁM TAM MÍSTO BAKELITOVÉHO RELÉ NA DYNAMU DANÉ NORMÁLNÍ V TÉ Al KRABIČCE S TŘEMI VÝVODY...
JAK TO DO SEBE ZAKOMPONOVAT? Mám napřed zapojit jenom dobíjení a pak zbytek podle origo schématu? A odkud mám vytahnou ty dva dráty na propojení, když zapnu klíček doleva na "jízda bez baterie"...? Moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 17:10
 Čusseso proč mi nejde najednou fichtlkrámek ale fichtl pokec v pohodě mám ted tu novou mozzilu 8 něco a i tak tady na strance to tak trochu nesedí ale jinak jde tu vše ale fichtl krámek mi nejde anipřímo s fichtlpokecu vždy se mi tam ukáže Doména http://www.fichtlkramek.cz byla zaregistrována na serverech společnosti Web4U s.r.o. a je již plně funkční. Na této doméně zatím neběží internetová prezentace, čeká se na zprovoznění prezentace ze strany držitele domény.
tak nevým co stím mužu ti třeba poslat print screen budu v 19:00 na chetu
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 16:26
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 já na ten sport nikdy moc nebyl.....fotbalový hřiště bylo blízko hospody a tak mi to v 15 začalo tahnout do hospody,od 16 jsem tam najednou stál za pípou a na hřiště už jsem se nevrátil
Datum: 09. prosince 2011 16:26
 stando tak toje u mě tak nák podobně ale se sportama taky umim plno sportu ale ne žádnej pořádně
Datum: 09. prosince 2011 16:18
 me rvou dve deti, jedno usne a bude spat do rana ale to druhe se probudi jako ruska rulweta 10,11,i v jednu rano,,,a pak musime byt min 2 hodinu s nim ve strehu,, a do toho musi sypat novinky,,
Datum: 08. prosince 2011 18:59
 ja mam google chrome a vsetko funguje
Datum: 08. prosince 2011 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 sesa: A třešnička na dortu.....zrovna v tuhle chvíli vařim  Kuřecí kousky na bazalce se sýrovou omáčkou a žampiony
Datum: 08. prosince 2011 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 Já sem takovej "multiinstrumentalista"....ve svý době(to eště frčelo jedno jádro a gigový ramky) jsem i skládal počítače.....sw....hw....no problem....i sme psaly nějaký prográmky...fichtla mam jen jako takovýho koníčka z mládí.....dělam i do aut,do satelitní techniky,drobný opravy elektrotechniky,počítačů atd.... nejhorší je,že od všeho umim trochu,ale nic úplně dokonale na jedničku
Datum: 08. prosince 2011 18:36
 njn ty novy progrymy stojijou za hovno
Datum: 08. prosince 2011 18:17
 kramek jede,, jen se muselo najit DNS server,,,
Datum: 08. prosince 2011 18:14
 stando ze ti si slehnul  od kdy delaz do hadveru  ja myslel ze fichtlaris
Datum: 08. prosince 2011 18:13
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 Já sem věděl proč to nemam instalovat......fuj zmetek jeden.....nejlepší firefox byl nějakej 1.8 nebo 2.0 co byl před 4-5 lety.....už s tou blbou 6.x mam stabilně problémy....blbnou mi v tom cookies na elektronickym bankovnictví,blbě se načítaj přílohy mailu atd....at s tim už jdou do prdele.....dřív byla verze jednoho programu na 2-3roky,byla supr,byla vychytaná a furt se to neaktualizovalo jak u blbejch....dneska kdybych všechno furt aktualizoval,tak mam jen 10 giga v aktualizacích nesmyslů a to nemluvim o aktualizaci nesmyslů od microsoftu....50 zabezpečení na WMplayer,jak když v něm mam uložený zlato a drahý kamení....a tuny hotfixů na jejich "povedený" vychytávky od MS který sem všechny zakázal a nebo odinstaloval....to nemluvim o "vysoce funkčním" Defenderu a Firewallu kterej je úplně k hovnu a mam to vyplý.....ESET si všechno ohlídá sám....
Datum: 08. prosince 2011 17:58
 ty vole,,hrebu se v to a nejak to kikxlo,,zitra nebo viken by to melo jet,,,sorac sesa
Datum: 08. prosince 2011 17:22
 nejde ani chat tak nevým no
Datum: 08. prosince 2011 17:07
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Ahoj lidi,potřebuju pomoct se zapalováním čz 150 C....Jelikoz nejsem zadnech chytrak tak prosim popiste mi to obecne  ale tak potreboval bych vědět co všechno kam zapojit v zapalování, aby ten motor prostě jel, bez světel jenom aby to jelo... Diky za vysvetleni....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:57
Jméno: SpArrKy
IP: uživatel12837
 Takže stačí spojit kabely od cívky,kladívka a kondenzátoru.? ty samozdrejme museji byt odizolovane od kostry.....
Datum: 08. prosince 2011 19:57
 já to mám na manetovi jak na fichtlovi čili z cívky a kladívka je na kondíku udělaný uzel (všecko spájene dokupy, u fichtlu je uzel na kladivkách), našroubuješ průchodku, kabel na svíčku doladíš odrth a předstih a jezdíš
Datum: 08. prosince 2011 16:25
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 Čau, nevíte někdo kde by se dala sehnat origo odrazka pa pionýra ? Nikde ji nemůžu sehnat. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2011 19:30
Jméno: jawa20
IP: uživatel12615
 http://www.motoren.sk/shop/detail/2648/42
Datum: 08. prosince 2011 19:30
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
 *NA*
Datum: 08. prosince 2011 18:33
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Draci prosím nevíte o nekom kdo děla 4rychlosti na pionyra?děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2014 14:55
Jméno: David
IP: uživatel16770
 Zdravím, 4Q převodovku do originál karterů mám vyrobenou. Šířka orig. koleček, uložená komolet v jehlách. Řadící auutomat, na původní spojku. Teď dodělávám 4 lamelovou spojku bez primárního řetězu.
Datum: 03. února 2014 14:55
Jméno: Joski
IP: uživatel7860
 Zdravím.Pre Standa (12880).Ak si cez papier a počítač skús si hodiť na papier pilový diagram tohoto:tuningová hriadeľ 17/21 zubov,kolá na 2 a 3 Q počty zubov 18/20 a 20/18.Skoro ideálne na rýchlostný pio.A z dostupných dielov.Na cros a enduro je to už horšie,tam vychádzaj z pôvodnej prevodovky(čo sa počtu zubov týka) akurát na 2 a 3Q nahod 18/20 a 17/21.Fitomoto.
Datum: 04. ledna 2012 20:54
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 http://kedar01.rajce.idnes.cz/nastenka
Datum: 11. prosince 2011 1:59
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 možna by sem si na to troufl mně svařečku na hlinik
Datum: 10. prosince 2011 23:01
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
Datum: 10. prosince 2011 22:57
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 tak jako převodove kolečka by možna šlo udělat ale horši by bylo z mechanizmem
Datum: 09. prosince 2011 22:57
 takže s tou úpravou za 1000Kč to byl asi podvod.... škoda
Datum: 09. prosince 2011 20:22
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Stando ty teda taky zkoušíš udělat funkční 4 kvalt do origo karterů?? a v jaký si fázi??
Datum: 09. prosince 2011 20:05
 môj vývoj stojí... nemám na to dielenské vybavenie a nezvládnem výkresy ozubených kol. teoreticky to už funguje.. ale ako základ by som potreboval upravené original kolečká na skúšky aby som doladil riadiací mechanizmus a vidlicku
Datum: 09. prosince 2011 19:47
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 a tak na tom soustruhu nešlo by ty převodove kolečka nejak udělat ?
Datum: 09. prosince 2011 19:22
Jméno: standa
IP: uživatel12883
 jen se nesměj.....zima je dlouhá a na origo kolech je stále dost masa  ne dělam si prdel....to už by fakt nebylo kam dát....rozhodně ne na origo hřídelích....už ten 4Q je peklo....tam kdyby se nespřeázeli kolečka opačným smyslem,tak po jedničce řadíš trojku a po trojce dvojku
Datum: 09. prosince 2011 15:03
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 To sem zas něco napsal  Já vím dá se tam vevařit ledacos ale udělat 5 kvalt na stávající hřideli je asi nereálný
Datum: 09. prosince 2011 0:07
 soustruh? pockej.. mmmm. ne!
Datum: 08. prosince 2011 20:49
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 ja mam doma soustruh .Pujde to nejak udělat na 5 kvalt?
Datum: 08. prosince 2011 20:37
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 a jeden s tim jezdí u Jičína......ono když s najdeš typ motoru který má převodovku cca stejně širokou jako fichtl(třeba Honda 80 MTX) tak se tam dá vevařit defakto cokoliv....jen to domyslet.....ale už to prostě neni to ono,jako když se honí čtvrtej kvalt na origo hřídele....
Datum: 08. prosince 2011 20:10
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Pánové, existuje i 6-kvalt. Má to jeden pán z Dačic. Kartery jsou sice upravené, ale zvenku to vypadá nadmíru decentně. A ta jízda... Naprosto dokonale odstupnovaná a plynulá jízda.
Datum: 08. prosince 2011 19:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 5 kvalt do origo karterů teda nevím úplně do origo karterů se asi 5 kvalt nevejde to by museli bejt kolečka hodně slabý, mít doma aspoň soustruh a frezu tak bych se do toho taky pustil.
Datum: 08. prosince 2011 19:37
Jméno: dan
IP: uživatel12547
 Taky sem slyšel ze existuje 5 kvalt do origo kartru!
Datum: 08. prosince 2011 19:06
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 shrek: Pilovej diagram máš takovej,jakej si uděláš  Neboli když tam dáš origo 4kvalt z jawy tak máš rychlej 3Q do fichtla s jedničkou  Jinak mam spočítanej pilák na 4Q z origo hřídelí do origo bloků,jedná se tam jen o výrobu vidličky a 1 páru koleček na trojku/dvojku a "lehkou" úpravu několika stávajících koleček a malinko poupravit automat.... dost toho na tom má rozdělanýho Jenco.....já sem spíš přes ten papír a počítač  .....je to ten "návod" z webu "fitomoto"....bratři na slovensku už se do toho docela opřeli.....čekam jak dopadne Jenco a pak do toho asi taky skočim....jestli teda tenhle borec náhodou nekecá a fakt nemá tuhle 4Q převodovku za litra hotovou....
Datum: 08. prosince 2011 17:40
Jméno: vladan 05
IP: uživatel12653
 jn.. ten kontakt by se hodil.. a musel by se ten motor nějak upravit..? nebo jen kuchnout hodit novou vidličku apod..? nebo se to musí ještě nějak upravit..?
Datum: 08. prosince 2011 15:51
 jo to je  má lepší pilovej diagram ten 4Q nebo rychlej 3Q? když pomineme 1. RS... samozřejmě myslím spíše terén
Datum: 08. prosince 2011 15:00
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 myslim že 25 jsou komplet obrobený včetně převodovky....to je jedno.....je to ranec....ale zase už je to fakt MOTOR
Datum: 08. prosince 2011 13:23
 určitě bych měl zájem na 100% hoď sem mail
Datum: 08. prosince 2011 12:46
 něco mi říká že ty nový odlitky stojí 25 tisíc ale na stopéro to nevím... Jiří: kontakt by se hodil
Datum: 08. prosince 2011 12:12
 Beru klidně 10 kusů,doufám že je to komplet s řadícím automatem,vidličkou a vyřešeným pilovým diagramem(z origo koleček nejde postavit použitelná trojka!). Pokud to není jen žert,ozvi se mi na mail.....delší dobu už to řeším....a nejen já....
Datum: 08. prosince 2011 11:49
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 jiří: dej sem kontakt... beru 5 kusů.
Datum: 08. prosince 2011 11:18
Jméno: Jiří
IP: uživatel12881
 Ahooj mám dilnu a dělám Jawi a tohle bych ti udělal za 1000Kč  baví mě dělat fichtli
Datum: 08. prosince 2011 11:03
Jméno: standa
IP: uživatel12880
 Nooo někdo to dělá...myslim že odlitky karterů stojej 15000,- a pasuje do toho 4Q z Jawy/čz .....investice cca 20000,-
Datum: 08. prosince 2011 11:03
|



|