 zdravím  prosím o radu pri zohriatom motore nepadajú otáčky na volnobežné ale sú veľmi vysoké na motore je kompletná go, Môžu tento problém spôsobovať guferá ??? za studena je všetko vporiadku krásne tahá ale ako sa zohreje ... jedná sa o stroj JAWA 21 za odpovede a rady som veľmi vdačný.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2012 17:30
 medzi kartre som dal silikon a papier nesranduj tam to prisávať nemôže  lebo ma porazí  guferá som tam dával vačšov časťou z prstami a kúskom drevenej paličky a pod valec išlo tesnenie a kvapka silikonu na mieste kde sa kartery spájajú. Pozrem to tesnenie medzi karburátorom kolienkom a valcom a skúsim ho vyvariť v octovej vode poradne nastaviť dúfam že to potom pojde
Datum: 11. února 2012 17:30
 no lepší bejt můžou... ale mohlo se stát cokoliv. Omylem jsi do toho šroubovákem "píchnul" .... Víš jak o myslím ? A nemůže ti to tahat třeba kolem válce ? Mezi kartery a válcem.... A nebo jinde u klikovky.  Co si tam dával silikon a papír ?
Datum: 11. února 2012 8:51
 21tka bol jediný motor vktorom som použil červené guferá ,lebo mi niketo povedal ,že sú lepše neviem či to nebude aj tým :/
Datum: 10. února 2012 22:51
 Tak ten šroub dotáhni nadoraz dolů tak aby to chcípalo a potom na karburátoru je takový malý šroub s pružinkou tak ho uplně povol pak nakopni Pionýra přidávej si plyn sám a pomalu šroubuj dokud nenastavíš volnoběžné otáčky tak abys nemusel držet plyn ale zas aby to nechcípalo. Ten šroub nahoře je tam na štelování vůle v lanku (když otočíš rychlopalem tak to zabere pozdějc), takže pootáčením nahoru a dolů zmenšuješ/zvětšuješ vůli a zajistíš ten šroub matičkou ...
Datum: 10. února 2012 22:31
 jj zkus tu směs... A to lanko. Já to nijak neřeším. Mě to tam vzduch nepřisává. Teda aspon se mi nezdá. Ale myslím si že by t škol utěsnit nákým O kroužek gumovým. Třeba nějakým tesněním, navlíknout to na tu bužírku toho lanka. Snad jsem pochopil co myslíš. A jestli se ti to lanko natahuje a přidává "plyn" když zatočíš, zkus to lanko neprovlíkat řidítkama . Aby bylo co nejvolnjší  Ale to ty určitě víš  Uvidíš ...pak napiš jak to je
Datum: 10. února 2012 22:22
 ihlu mám na 2 záreze zhora palivo v plavákovej zarovno pri potopení plaváku skúsim mu trocha obohatiť zmes a ked to nepomôže budem musieť ísť po tých tesneniach a guferách :/ ešte som sa chcel spýtať ako riešite prisávanie vzduchu okolo plynového lanka na karburátore lebo ked pritiahnem lanko pomaly až kzáberu tak otáčky klesnú, ale tak to nemôžem mať spravené ,lebo pri otočení volantom je malá vôla na lanku a pridáva to
Datum: 10. února 2012 22:16
 Zkusil bych přetěsnit karburátor a válec, třeba je to falešným vzduchem a tím je i chudá směs ... pak zkusit ty gufera.
Datum: 10. února 2012 20:05
 jj gufera to být můžou... ale třeba máš chudou směs. Všimni si, když necháš pincka dojet na volnoběh, aby vycucal karbec tak ke konci to většinou zvyšuje otáčky. Také mi to dělalo. Myslím že jsem posunul jehlu a přidal mu trošku tím šroubkem a bylo to ok.... Taky mě napadlo že by to mohl dělat předstih, přeci jenom když je to zahřátý tak se to chová uplně jinak. Třeba píšu blbosti...  uvidíš zkus to
Datum: 10. února 2012 19:56
|



|