Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau draci, nevíte někdo jestly jde dát tachometr z ČZ 175 (z tý novější) na fichtla? jestly ten bowden je stejnej?
a jestly je to stejně spřevodovaný aby to ukazovalo správně? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 20:18
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 já to mam vyzkoušený opačně, tacho z fichtla na čezeťáckym bowdenu.. ten čtverhran je nahoře trochu kónickej takže zasunout to tachometru šel, jen byl problém s připevněním, měl jsem to přidrátovaný a najel sem s tim takhle pár km..
Datum: 13. února 2012 20:18
 Cau! ano ukazuje to stejne to mám odskusano,,, dá sa na to vyrobyť medzikus aby si tam mohol dat bowden z fichtla potom s tenkým plechom vymedzís medzeru štvorhranu,
Datum: 13. února 2012 15:37
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 převod je určitě stejnej (jako u všech PALáckejch tachometrů 1ot=1m), ale mam pocit že náhony z velkejch Jaw a ČZ sou trošku tlustší
Datum: 12. února 2012 21:14
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec,jaky mám dát výfuk abych tolik nestrácel výkon,aby byl vedeny vrchem.Jedná se fichtla.Díka
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 10:27
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Já ti ho zkusim nakreslit. Doma rozměřim Hikone a zkusim ty kužely na papíru poskládat jinak-nahoru
Datum: 14. února 2012 10:27
 jestli myslíš jako tu tlumící koncovku tak ta je taky udělaná
je to ze spreje na mazání řetězu a vevnitř je normalně klasicka děrovana trubička a vata jako v kazdym vyfuku
Datum: 13. února 2012 16:30
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Z čeho je ta koncovka? Máte nějaky nákres? Díky
Datum: 12. února 2012 21:57
 Nevim jestli se dá nějakej kloudnej vrchem koupit? ja o zadnym nevim nejlepší je si ho svařit sám
my máme takovýhle výfuky : http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12317.jpg
který sme si dělali samy a zatim sme lepší výfuk než tenhle nevymysleli a ani z niceho jinyho to vic nejelo
Datum: 12. února 2012 21:11
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:15
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 paráda raz by som si ich chcel ošahať
Datum: 12. února 2012 21:15
 super  ....tu zetku v enduru s otáčkoměrem bych bral
Datum: 12. února 2012 20:55
 Dobre
Datum: 12. února 2012 20:28
 Nazdar Draci, potřeboval bych poradit co s vůlí mezi pístem s ojnicí a ojnicí s klikovkou.
Jak tomu jde pomoct?
+
1. Plánuju nechat si udělat výbrus + zníženou hlavu /ale předem se chci zeptat je to opravdu veliký rozdíl? stojí ty peníze za to?
2. celkem hloupej dotaz ale jak fichtla ovlivní lepší spojka? když se vymění celá.
3. narazil jsem na sportovní upravu pístu. ale zase se ptam má to cenu? jak velikej rozdíl to bude?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 9:04
 Úprava hlavy + začištění vs. lehké posunutí do otáček sacího a výfukového kanálu + výbrus + dvoukroužkový lehký píst + dva kvalitní kroužky 850,- až 900,- ozvi se na mail,proberem to.
Datum: 13. února 2012 9:04
 Já dávam přednost ferodu...
Datum: 12. února 2012 21:03
 OK, takže nema kupovat tu lepší spojku z Feroda? prostě korkovou. na kolik vyjde výbrus se sníženou hlavou? vůbec netušim
s pístem teda nic dělat nebudu.
- už ste někdo rozlisovával klikovku? jak je to s zalisováváním zpět?
díkes
Datum: 12. února 2012 20:56
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Zdar, vůli vyřešíš výměnou pouzdra v ojnici,pakliže bude vůle přetrvávat musíš vyměnit celou ojnici. Se sníženou hlavou na sériovém motoru nemám skušenosti,ale lépe to ject může  Lepší spojka pod tím rozumím z jiného materiálu než klasický korek,no pokud nebudeš dále ladit motor tak je to zbytečná investice. Úprav pístů je hodně,záleží kterou z nich myslíš u sériového motru mě napadá akorát spilování horní hrany na straně výfukového kanálu,no pokud to nepřeženeš může to krapek pomoct,ale nic od toho nečekej
Datum: 12. února 2012 20:09
 Zdravím,já teda sem nic podobného nezkoušel,krom nově zrepasované spojky.Na pincku jezdím každou sezonu už 15 let a vždy mi postačil výbrus,1X nová ojnice,a nějaká ta GO motoru.Co ti můžu doporučit,tak na tu vůli novou ojnici,přelisovat,vycentrovat.
Pokud dáš výbrus,dobře seřídíš a hlavně dobře zajedeš,tak to potom jede pěkně i bez úprav.Tady máš mího draka pro inspiraci.http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=12868
Datum: 12. února 2012 20:01
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 nic moc to není je to prostě fichtl, časem tě to přejde a budeš si akorát řikat tolik peněz zato a nic stoho. Lepší máš koupit něco silnějšího
Datum: 12. února 2012 19:41
 Zdarec chlapi. Davam dohromady motor z 20 a chci se zeptat, jestli nekdo nevi, jaka delka ma byt od karteru k setrvacniku klikovky, aby byla klikovka na stredu? A jeste jeden dotaz. Pincek ma pekne zachovalou plecharinu, ale sem tam skrabanecek a nejaka ta liska. Neví někdo jak setrne to poopravit, aby to zustalo v origo stavu? Chtel bych ho dat do origo stavu, ale chci predejit dalsi korozi. Dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 17:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel9948
 Kolecko diky, Tak jsem to chtel udelat, ale nevedel jsem zda li na to nejsou nejake presne hodnoty. Mel bych na tebe dotaz. Pokud to tedy neni nejaka tva tajnost. Koukal jsem jak umis pekne vylestit hlinikove casti na motu. Myslis, ze by jsi mi mohl prozradit jak a cim to lestis? A ty motorky co mas jsi strikal sam nebo sis to nechal od nekoho strikat? Jinak pochvala!! Vse paradni!
Datum: 13. února 2012 17:28
 Já slepim kartery k sobě a pak podle potřeby vycentruju klikovku...je to asi nejjednodušší...
Datum: 12. února 2012 18:39
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 Chcu se zeptat jde vyndat vložka z original valce? jawa 20
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:27
Datum: 14. února 2012 17:27
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 no jako ze to nebylo takove líné,,,nejelo to rychleji ale tahlo to tošičku více
Datum: 13. února 2012 20:03
 dano: a vysvětli mi jak ti 2 přídavné kanalky udělaly vetsi kompres
Datum: 13. února 2012 18:31
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 standa: Pro začátečníka je mnohem snažší udělat 3tí kanál, než vylepšit orignál přepouštěcí kanály. Hlavně proto, že ani neví co je špatně a efekt úpravy může mít opačný vliv na výkon než zamýšlel. A pokud nechce dělat 10 válců a zkoušet co každá úprava udělá s výkonem, tak se mi 3-kanál s origo hlavními přepouštěcimí kanály zdá jako nejlepší volba
Datum: 13. února 2012 15:12
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 mnel sem dysi pridavne dva kanalky na origo vlozce a pocitil sem vetsi kompresi.Chci tedkom vyskouset 4 kanal,ale bojím se te velke potreby benalu
Datum: 13. února 2012 15:06
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Neboj,to zjistíš hned,jak se dostaneš do železářství  Nezapomínej na fakt,že kanály ve vložce nenahradí chyby origo konstrukce válce,neboli udělat kanály ve vložce není vše.... i když 3 kanál otvíraný pístem není vůbec špatný a ani složitý na "úpravu",stejsky na podobnym válci došel až někam k 8,6HP....nebo 4 kanál otvíraný pístem z webu Jawa-50.cz taky není špatný,ale musí se lehce pozměnit....Jinak- dvoukanál je ti málo? Už jsi přešel level 8 koňového dvoukanálu a je ti to málo? Ptám se jen proto,že vidím,že míříš dost vysoko a jen bych nerad aby tvůj první výtvor nebyl těžký neúspěch a nebyl jsi tím zklamaný a odrazený od dalšího "ladění"
Datum: 13. února 2012 11:02
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 OK a HSS to je typ vrtáku? omlouvam ze se takto ptám
Datum: 13. února 2012 9:57
Jméno: §
IP: uživatel13212
 HSS vrtáky a jehlový pilníky made in czechoslovakia..
Datum: 13. února 2012 6:00
Jméno: dano
IP: uživatel12547
 děkuji a a nevite nahodou jakým materiálem či vrtákem mam odvrtat ve vložce prepousteci kanály?
Datum: 12. února 2012 22:06
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 Ano, vložka z originál válce jawa 20 jde vyndat.
Datum: 12. února 2012 18:33
Jméno: patrik
IP: uživatel12851
 Zdravím,prosím vás udávaný výkon motora je na vývodovom koliesku motora alebo na hnacom kolese. A ešte ako napríklad vypočítam kolko KW je na výstupnom hriadeli ak napr na vístupnom koliesku motora je 5 KW. a toto kloiesko má 13 z s toho je prevod na 55 z koliesko a zas z 15 zubového kolieska na 28 zubové koleso kolko KW je na Výstupe ?? Ak to niekto bude vediet vyrátat budem mu velmi vdečný. Za odpoved dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:38
 Na výstupu bude výkon stejný, když zanedbáme asi ty 2% ztrát, které jsou v řetězovém převodu...
Datum: 12. února 2012 17:38
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Zdarte draci Nevíte někdo jak mám rozlisovat klikovku??? Chci si ji nechat přetočit na 90tku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:28
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 stando dej mi prosímtě ten kontakt na toho kluka ce upravuje ty kliky
Datum: 14. února 2012 21:28
 Kdybys to chtěl udělat pořádně,tak ti dam kontakt na kluka,co to dělá už řadu let a dost klikovek mu jezdí po republice. Případně to můžu obstarat. Ozvi se.
Datum: 13. února 2012 11:03
Jméno: czechin
IP: uživatel8743
 Já to dělal ve škole na dílně na ručním lisu s docela velkou pákou a museli mi pomoct ještě dva kámoši...  ale sranda to je zase dobře nalisovat zpět
Datum: 12. února 2012 20:00
 jo stahovákom to zvládnes
Datum: 12. února 2012 17:42
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 jo, doma to rozlisovat jde já to dělal dvourameným stahovákem a s ne moc velkym usilim jsem to rozlisoval
Datum: 12. února 2012 17:40
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 pochybuju ze si to udelas doma
Datum: 12. února 2012 17:32
Jméno: otaznik
IP: uživatel12852
 Ahoj, nevíte někdo rozměry segrovky automatu na mustanga (taková ta větši nahoře ) dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 16:56
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
Datum: 12. února 2012 16:56
 čau draci, nevíte jak se dá vyleštit střed kola na Mustanga? hlavně jak je to chlazení brzdy tak mezi tim, odepište díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:47
 Pokud to máš rozpletený tak dej do vrtačky drátěnej kartáč a jeď
Datum: 12. února 2012 17:47
Datum: 12. února 2012 15:13
 http://katalog.ambra.cz/kolo-bantamove-s-dusi-na-kovovem-disku-dezen-c-01-d44165.htm?nx=44165&page=1 Co myslíte bude to stačit na přední kola na motokáru ? Kvůli ložiskům s e pám.... Máte někdo zkušenosti s podobnýma kolečkama ? Poku víte o nějakých který se na to hodí nebo by jste mli doma tak napište  Budu rád  Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:59
Datum: 12. února 2012 14:59
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, možno blbá otázka, ale ako mám dekarbonizovať hlavu válca, a načo je to dobré? Ďík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 1:14
 kvalitní olej taky dělá divy
Datum: 14. února 2012 1:14
 já to leštim silichromem do hladka a po cca. 100 km se dá karbon utřít obyčejným hadrem
Datum: 12. února 2012 17:50
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Hydroxid sodný, 50%.
Datum: 12. února 2012 17:46
 Pokud zevnitř tak jsem to vzal šmirglem a nakonec hadrou s čistící pastou a omyl benzínem, bude se ti líp vyplachovat válec a nebude se ti to hřát ... pokud zvenku tak šroubovák obalený hadrou a třeba s arvou, co nepude ošrábej menším šroubováčkem, tímto se ti zlepší chlazení ..
Datum: 12. února 2012 17:00
Jméno: Have
IP: uživatel19
 Zdravím dají se nějak rozmontovat zadní tlumiče na Pionýra?? dík za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 13:42
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
Datum: 12. února 2012 13:42
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
Posl.aktualizace: 13. února 2012 14:40
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13005
 Jakej závod si jel na tom videu?
Datum: 13. února 2012 14:40
 hm  ta moje skoro huba tam nemusela být  hroznej závod  furt mi vyskakovali kvalty  kamerku na helmu si taky pořídím
Datum: 13. února 2012 14:37
Jméno: stk
IP: uživatel12547
 Draci přejde mi mustaf na STK z blinkrama? dekuji za odpoved!
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 19:07
 ahoj, já jsem si je tam dal minulou zimu taky 
odkaz: http://honda248.rajce.idnes.cz/foto/# ( byl ve stavu nedodělaném např. ohlé stupačky, otřesný filtr atd) ale jde o ty blinkry. Samozdřejmě, že musí fungovat jak už se psalo níže. Jinak v tom neviděli zádný problém
Datum: 13. února 2012 19:07
Jméno: stk
IP: uživatel12547
 ja som nedostal od toho nejake specialni papiry od blinkru.Koupil sem je tady na fichtlkramku
Datum: 12. února 2012 22:07
 otestovaný asi... inak ano tuším musia byť homologizovaný
Datum: 12. února 2012 17:23
Jméno: stk
IP: uživatel12547
 co znamena atestovany? schvaleny na provoz např jak vyfuk?
Datum: 12. února 2012 16:49
Jméno: fermez
IP: uživatel692
 snad jo, ale musej fungovat a bejt atestovaný co jsem slyšel
Datum: 12. února 2012 13:07
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:15
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Nejde to ani hovno,trošku sem s tim pootočil ale už se to ani nehne.Já to asi vzdávám
Datum: 12. února 2012 14:15
 zajisti to tim šroubkem jak sem psal , normálně to tlač o sebe zkus tim plechem taky trochu potačet , musí to jít já tak dělal 2 a bez problému
Datum: 12. února 2012 13:09
Posl.aktualizace: 12. února 2012 12:42
Datum: 12. února 2012 12:42
 Jenda: prave proto tam dam toto elektronicke. Snad to nebude robit bordel budu tomu verit
Datum: 12. února 2012 12:14
 Kolecko jestli mi to potrvdis tak budu spokojeny  jinak diky za odpovedi
Datum: 12. února 2012 12:07
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Tenhle regulátor sem měl a makalo to od té doby bezchybně.Jen mi známej musel překopat trochu stator,přesněji napájet to na dráty co vedou od magnetů.Už si moc nevzpomínám.Dá se místo toho zmateného relátka,které často hořelo.
Datum: 12. února 2012 12:06
 Štítek dynama až tak směrodatnej neni...
Datum: 12. února 2012 11:26
 Jo klidně to kup je to pro ukostření +, a štítek dynama máš taky + tak neni co řešit
Datum: 12. února 2012 11:24
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:35
 ok pošli mi to večer, dík
Datum: 12. února 2012 14:35
 čau draku .. tohle svetlo nemam ale mam podobny (trošku větši) jestli chceš tak ti večer pošlu par fotek
Datum: 12. února 2012 13:46
 čau draci  jak poznam špatny ložiska na kolach ??? (trošku tupa otazka)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:12
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 za jizdy to poznáš že ti kolo tancuje dostran a hlavně v zatáčkách a je to tiž ovladatelny
Datum: 12. února 2012 10:12
Jméno: filip
IP: uživatel13209
 dej si to na stojan nebo na nejaky špalek a zkus zahýbat kolem nahoru a dolu a at ti nekdo drzi vidlici pak zkus do boku a nemelo by to mit zadnou vuli... to same v blede modrem v zadu
Datum: 11. února 2012 23:23
 Ahojte fichtlaři mam takovej problem 20 mi nejde nastartovat a nevím proc dnes jsem se v tom vrtal celej den podarilo se jednou naskytnout vrcelo to jen na volnobeh ale za plynem to chcipalo trisky cisty,karbec vymenenej,inducka vymenena jiskra hazi, predstih serizenej, benzinu taky dost ale ne a ne jed nemam to nejak specialne natriskovat nebo tak neco chytlo me to když jsem karbec skoro celi zalepil jinak ani prd pist taky celej 2 kroužkovej komprese celkem slusna dystak nejaky rady a zitra nato skocim díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:58
 Tak fichtl už jde dobře né pořád podle mích představ ale jde furt vyměnil jsem gufero na klice na straně zapalování dal jiné magneto seřídil znova předstih obměnil jsem starý benzín za nový koupil studenou svičku a už vrčí i na našlápnutí
Datum: 14. února 2012 19:58
 Posun jehlu....nic s tryskama nedelej...
Datum: 13. února 2012 9:30
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 Podle me to bude smesi ale nevim jak to spravne nastavit zkousel jsem to pretriskovat ale v tom jsem lajk priskrcovat atd ale vsiml jsem si ze je mokre gufero za zapalkem takže to vyměním zítra a uvidím dystak zkusim tu svicku n17c a pak si hrat s triskama a sanim jinak se mi zda vse original
Datum: 12. února 2012 23:18
 Pokud si musel škrtit sání, tak nemáš blbou směs?
Datum: 12. února 2012 15:10
 Hele ja bych to videl na problem se zapalovaním mě se to stalo několikrat.Skus zjistit kde je pist zrovna kdyz ti svicka hodi jiskru.Někdy se stane ze lidi do motorky daj veci z jiny motorky a proto rikam ze u jawy co kus to original.Ty problemy co popisujes ukazuji jen na zapalovani.Dale taky jaky to tapalovani tam je.
Datum: 12. února 2012 12:12
 Při těchto mrazech tam dej svíčku Brisk N17C a nejlíp ju nahřej ... mě nahřátí vždy pomůže při nízkých teplotách ...
Datum: 12. února 2012 11:04
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 presne tak nn ten kondik jsem nezkousel pomenit ale zkusim jinak jeste zkusim odtrhy atd ale je tam neco spatne no pak dam vedet az nato prijdu diky za typ
Datum: 11. února 2012 23:40
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 A nebo ještě skus nastavit odtrh na svíčce třeba na 0,4 až 0,45mm a co ještě kondenzátor ten jsi taky měnil a nebo máš špatní gufero pod zápalkem,jinak taky nevím  Musíš zkoušet a na to přijdeš čím to je někdy to trvá 5 minut a někdy třeba aji 3 dny
Datum: 11. února 2012 22:10
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 Vejfuk jsem dokonce cistil i to me napadlo tej je uz pekne cistej tesneni za valcem taky bry matky dotaženy ale zitra vse prekontroluju ale tim rotorem neboli zapalovanim jsem nepootacel to ne a simeringy na klice jsem tež nezkoumal jinak on jezdil utrhnul jsem lanko vymenil a uz nejde lae i predtim jsem si dost hral se sanim musel jsem ho dost pridusit aby jezdil no hruza tenhle pichtl vetsi errory jsem na fichtlovi nezazil
Datum: 11. února 2012 21:50
 Jo to je jawa  skoušel jsi jí roztlačit ? nebo protáčet vrtačkou povolit si stator a pomalu pootáčet měnit předstih nevim jinak muže bejt už taky po tom celodením slažený uchlastaná ? projistou bych vyskoušel vejfuk víc ti asi neporadím
Datum: 11. února 2012 21:41
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 a máš dotaženy matky co drží hlavu,nepodfukuje-ti hlava,a co těsnění mezi válcem a motorem je dobrý?
Datum: 11. února 2012 21:10
Jméno: biiagi
IP: uživatel13206
 no hladina je takova nevim normalni plovak plave neni na suchu a nepretejka to si myslim ze je v poradku vzdy kdyz vytahnu svicku je dost od benzinu myslis ze by to mohlo byt tim ze je to uchane? jinak trisky obe taky vzdy od benzinu svicek jsem zkousel uz snad 1000 a nic vsechny hazej jiskru ale proste nejede zkousel jsem i pod svicku prdnout benzin a nic
Datum: 11. února 2012 20:20
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 a co hladina v karbecu nebo vymenit svičku ??taky bejva ta dirka k trisce zacpana neteče benzin z nadrže toho jeste maš
Datum: 11. února 2012 20:16
|



|