slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  601  602  603  604  605  606  607  608  609  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, nevíte někdo jestly jde dát tachometr z ČZ 175 (z tý novější) na fichtla? jestly ten bowden je stejnej? a jestly je to stejně spřevodovaný aby to ukazovalo správně? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
já to mam vyzkoušený opačně, tacho z fichtla na čezeťáckym bowdenu.. ten čtverhran je nahoře trochu kónickej takže zasunout to tachometru šel, jen byl problém s připevněním, měl jsem to přidrátovaný a najel sem s tim takhle pár km..
 
 
Datum: 13. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau! ano ukazuje to stejne to mám odskusano,,, dá sa na to vyrobyť medzikus aby si tam mohol dat bowden z fichtla potom s tenkým plechom vymedzís medzeru štvorhranu,
 
 
Datum: 13. února 2012 15:37
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
převod je určitě stejnej (jako u všech PALáckejch tachometrů 1ot=1m), ale mam pocit že náhony z velkejch Jaw a ČZ sou trošku tlustší
 
 
Datum: 12. února 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec,jaky mám dát výfuk abych tolik nestrácel výkon,aby byl vedeny vrchem.Jedná se fichtla.Díka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Já ti ho zkusim nakreslit. Doma rozměřim Hikone a zkusim ty kužely na papíru poskládat jinak-nahoru
 
 
Datum: 14. února 2012 10:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel10910    
jestli myslíš jako tu tlumící koncovku tak ta je taky udělaná je to ze spreje na mazání řetězu a vevnitř je normalně klasicka děrovana trubička a vata jako v kazdym vyfuku :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Z čeho je ta koncovka? Máte nějaky nákres? Díky
 
 
Datum: 12. února 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: Jakub Müller      E-mail:      IP: uživatel12987    
Nevim jestli se dá nějakej kloudnej vrchem koupit? ja o zadnym nevim nejlepší je si ho svařit sám my máme takovýhle výfuky : http://jakubmuller.rajce.idnes.cz/Merklovice/#SDC12317.jpg který sme si dělali samy a zatim sme lepší výfuk než tenhle nevymysleli a ani z niceho jinyho to vic nejelo
 
 
Datum: 12. února 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super reportaz z dneska z muzea na CZ a Jawy ,,je to druha reportaz http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1126666764-toulava-kamera/212411000320212/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
paráda raz by som si ich chcel ošahať :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super :-)....tu zetku v enduru s otáčkoměrem bych bral :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobre :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 20:28
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar Draci, potřeboval bych poradit co s vůlí mezi pístem s ojnicí a ojnicí s klikovkou. Jak tomu jde pomoct? + 1. Plánuju nechat si udělat výbrus + zníženou hlavu /ale předem se chci zeptat je to opravdu veliký rozdíl? stojí ty peníze za to? 2. celkem hloupej dotaz ale jak fichtla ovlivní lepší spojka? když se vymění celá. 3. narazil jsem na sportovní upravu pístu. ale zase se ptam má to cenu? jak velikej rozdíl to bude? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13213    
Úprava hlavy + začištění vs. lehké posunutí do otáček sacího a výfukového kanálu + výbrus + dvoukroužkový lehký píst + dva kvalitní kroužky 850,- až 900,- ozvi se na mail,proberem to.
 
 
Datum: 13. února 2012 9:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam přednost ferodu...
 
 
Datum: 12. února 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK, takže nema kupovat tu lepší spojku z Feroda? prostě korkovou. na kolik vyjde výbrus se sníženou hlavou? vůbec netušim s pístem teda nic dělat nebudu. - už ste někdo rozlisovával klikovku? jak je to s zalisováváním zpět? díkes
 
 
Datum: 12. února 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Zdar, vůli vyřešíš výměnou pouzdra v ojnici,pakliže bude vůle přetrvávat musíš vyměnit celou ojnici. Se sníženou hlavou na sériovém motoru nemám skušenosti,ale lépe to ject může ;-) Lepší spojka pod tím rozumím z jiného materiálu než klasický korek,no pokud nebudeš dále ladit motor tak je to zbytečná investice. Úprav pístů je hodně,záleží kterou z nich myslíš u sériového motru mě napadá akorát spilování horní hrany na straně výfukového kanálu,no pokud to nepřeženeš může to krapek pomoct,ale nic od toho nečekej ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zdravím,já teda sem nic podobného nezkoušel,krom nově zrepasované spojky.Na pincku jezdím každou sezonu už 15 let a vždy mi postačil výbrus,1X nová ojnice,a nějaká ta GO motoru.Co ti můžu doporučit,tak na tu vůli novou ojnici,přelisovat,vycentrovat. Pokud dáš výbrus,dobře seřídíš a hlavně dobře zajedeš,tak to potom jede pěkně i bez úprav.Tady máš mího draka pro inspiraci.http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=12868
 
 
Datum: 12. února 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
nic moc to není je to prostě fichtl, časem tě to přejde a budeš si akorát řikat tolik peněz zato a nic stoho. Lepší máš koupit něco silnějšího
 
 
Datum: 12. února 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapi. Davam dohromady motor z 20 a chci se zeptat, jestli nekdo nevi, jaka delka ma byt od karteru k setrvacniku klikovky, aby byla klikovka na stredu? A jeste jeden dotaz. Pincek ma pekne zachovalou plecharinu, ale sem tam skrabanecek a nejaka ta liska. Neví někdo jak setrne to poopravit, aby to zustalo v origo stavu? Chtel bych ho dat do origo stavu, ale chci predejit dalsi korozi. Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel9948    
Kolecko diky, Tak jsem to chtel udelat, ale nevedel jsem zda li na to nejsou nejake presne hodnoty. Mel bych na tebe dotaz. Pokud to tedy neni nejaka tva tajnost. Koukal jsem jak umis pekne vylestit hlinikove casti na motu. Myslis, ze by jsi mi mohl prozradit jak a cim to lestis? A ty motorky co mas jsi strikal sam nebo sis to nechal od nekoho strikat? Jinak pochvala!! Vse paradni!
 
 
Datum: 13. února 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já slepim kartery k sobě a pak podle potřeby vycentruju klikovku...je to asi nejjednodušší...
 
 
Datum: 12. února 2012 18:39
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
Chcu se zeptat jde vyndat vložka z original valce? jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahaaaa.. tak to jo potom :-D :-D
 
 
Datum: 14. února 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
no jako ze to nebylo takove líné,,,nejelo to rychleji ale tahlo to tošičku více
 
 
Datum: 13. února 2012 20:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dano: a vysvětli mi jak ti 2 přídavné kanalky udělaly vetsi kompres :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
standa: Pro začátečníka je mnohem snažší udělat 3tí kanál, než vylepšit orignál přepouštěcí kanály. Hlavně proto, že ani neví co je špatně a efekt úpravy může mít opačný vliv na výkon než zamýšlel. A pokud nechce dělat 10 válců a zkoušet co každá úprava udělá s výkonem, tak se mi 3-kanál s origo hlavními přepouštěcimí kanály zdá jako nejlepší volba
 
 
Datum: 13. února 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
mnel sem dysi pridavne dva kanalky na origo vlozce a pocitil sem vetsi kompresi.Chci tedkom vyskouset 4 kanal,ale bojím se te velke potreby benalu
 
 
Datum: 13. února 2012 15:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13214    
Neboj,to zjistíš hned,jak se dostaneš do železářství ;-) Nezapomínej na fakt,že kanály ve vložce nenahradí chyby origo konstrukce válce,neboli udělat kanály ve vložce není vše.... i když 3 kanál otvíraný pístem není vůbec špatný a ani složitý na "úpravu",stejsky na podobnym válci došel až někam k 8,6HP....nebo 4 kanál otvíraný pístem z webu Jawa-50.cz taky není špatný,ale musí se lehce pozměnit....Jinak- dvoukanál je ti málo? Už jsi přešel level 8 koňového dvoukanálu a je ti to málo? Ptám se jen proto,že vidím,že míříš dost vysoko a jen bych nerad aby tvůj první výtvor nebyl těžký neúspěch a nebyl jsi tím zklamaný a odrazený od dalšího "ladění"
 
 
Datum: 13. února 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
OK a HSS to je typ vrtáku? omlouvam ze se takto ptám
 
 
Datum: 13. února 2012 9:57
 
 
 
 
Jméno: §      IP: uživatel13212    
HSS vrtáky a jehlový pilníky made in czechoslovakia..
 
 
Datum: 13. února 2012 6:00
 
 
 
 
Jméno: dano      IP: uživatel12547    
děkuji a a nevite nahodou jakým materiálem či vrtákem mam odvrtat ve vložce prepousteci kanály?
 
 
Datum: 12. února 2012 22:06
 
 
 
 
Jméno: ZdenekK      IP: uživatel12237    
Ano, vložka z originál válce jawa 20 jde vyndat.
 
 
Datum: 12. února 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: patrik      IP: uživatel12851    
Zdravím,prosím vás udávaný výkon motora je na vývodovom koliesku motora alebo na hnacom kolese. A ešte ako napríklad vypočítam kolko KW je na výstupnom hriadeli ak napr na vístupnom koliesku motora je 5 KW. a toto kloiesko má 13 z s toho je prevod na 55 z koliesko a zas z 15 zubového kolieska na 28 zubové koleso kolko KW je na Výstupe ?? Ak to niekto bude vediet vyrátat budem mu velmi vdečný. Za odpoved dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na výstupu bude výkon stejný, když zanedbáme asi ty 2% ztrát, které jsou v řetězovém převodu...
 
 
Datum: 12. února 2012 17:38
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Zdarte draci Nevíte někdo jak mám rozlisovat klikovku??? Chci si ji nechat přetočit na 90tku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel12913    
stando dej mi prosímtě ten kontakt na toho kluka ce upravuje ty kliky
 
 
Datum: 14. února 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13214    
Kdybys to chtěl udělat pořádně,tak ti dam kontakt na kluka,co to dělá už řadu let a dost klikovek mu jezdí po republice. Případně to můžu obstarat. Ozvi se.
 
 
Datum: 13. února 2012 11:03
 
 
 
 
Jméno: czechin      IP: uživatel8743    
Já to dělal ve škole na dílně na ručním lisu s docela velkou pákou a museli mi pomoct ještě dva kámoši... :-D ale sranda to je zase dobře nalisovat zpět ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo stahovákom to zvládnes
 
 
Datum: 12. února 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
jo, doma to rozlisovat jde já to dělal dvourameným stahovákem a s ne moc velkym usilim jsem to rozlisoval
 
 
Datum: 12. února 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
pochybuju ze si to udelas doma
 
 
Datum: 12. února 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: otaznik      IP: uživatel12852    
Ahoj, nevíte někdo rozměry segrovky automatu na mustanga (taková ta větši nahoře ) dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
 
 
Datum: 12. února 2012 16:56
 
 
 
 
Jméno: jawaman      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, nevíte jak se dá vyleštit střed kola na Mustanga? hlavně jak je to chlazení brzdy tak mezi tim, odepište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Pokud to máš rozpletený tak dej do vrtačky drátěnej kartáč a jeď :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 17:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proužek látky nebo provázek napatlanej silichromem a jedeš :-) http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#foto_nova_mistnost_194.jpg takhle jsem to vyčistil u stadiona...
 
 
Datum: 12. února 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://katalog.ambra.cz/kolo-bantamove-s-dusi-na-kovovem-disku-dezen-c-01-d44165.htm?nx=44165&page=1 Co myslíte bude to stačit na přední kola na motokáru ? Kvůli ložiskům s e pám.... Máte někdo zkušenosti s podobnýma kolečkama ? Poku víte o nějakých který se na to hodí nebo by jste mli doma tak napište :-) Budu rád :-) Děkuju ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://katalog.ambra.cz/kolo-bantamove-s-dusi-na-kovovem-disku-dezen-c-05-d44182.htm?nx=44182&page=1 asi bych kvůli vzorku šel raději do těhle...záleží jestli s tim chceš jezdit někde v terénu nebo na silnici no...
 
 
Datum: 12. února 2012 14:59
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, možno blbá otázka, ale ako mám dekarbonizovať hlavu válca, a načo je to dobré? Ďík. :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 1:14
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kvalitní olej taky dělá divy
 
 
Datum: 14. února 2012 1:14
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
já to leštim silichromem do hladka a po cca. 100 km se dá karbon utřít obyčejným hadrem
 
 
Datum: 12. února 2012 17:50
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Hydroxid sodný, 50%.
 
 
Datum: 12. února 2012 17:46
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud zevnitř tak jsem to vzal šmirglem a nakonec hadrou s čistící pastou a omyl benzínem, bude se ti líp vyplachovat válec a nebude se ti to hřát ... pokud zvenku tak šroubovák obalený hadrou a třeba s arvou, co nepude ošrábej menším šroubováčkem, tímto se ti zlepší chlazení .. :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 17:00
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
Zdravím dají se nějak rozmontovat zadní tlumiče na Pionýra?? dík za odpovědi... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
 
 
Datum: 12. února 2012 13:42
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Závody pionýrů s pohledu jezdce na 6ti tratích. http://www.youtube.com/watch?v=HXsPlz5afV4&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13005    
Jakej závod si jel na tom videu?
 
 
Datum: 13. února 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm :-D ta moje skoro huba tam nemusela být :-D hroznej závod :-D furt mi vyskakovali kvalty :-D kamerku na helmu si taky pořídím :-)
 
 
Datum: 13. února 2012 14:37
 
 
 
 
Jméno: stk      IP: uživatel12547    
Draci přejde mi mustaf na STK z blinkrama? dekuji za odpoved! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj, já jsem si je tam dal minulou zimu taky :-) odkaz: http://honda248.rajce.idnes.cz/foto/# ( byl ve stavu nedodělaném např. ohlé stupačky, otřesný filtr atd) ale jde o ty blinkry. Samozdřejmě, že musí fungovat jak už se psalo níže. Jinak v tom neviděli zádný problém :-)
 
 
Datum: 13. února 2012 19:07
 
 
 
 
Jméno: stk      IP: uživatel12547    
ja som nedostal od toho nejake specialni papiry od blinkru.Koupil sem je tady na fichtlkramku
 
 
Datum: 12. února 2012 22:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
otestovaný asi... inak ano tuším musia byť homologizovaný
 
 
Datum: 12. února 2012 17:23
 
 
 
 
Jméno: stk      IP: uživatel12547    
co znamena atestovany? schvaleny na provoz např jak vyfuk?
 
 
Datum: 12. února 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel692    
snad jo, ale musej fungovat a bejt atestovaný co jsem slyšel
 
 
Datum: 12. února 2012 13:07
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Čus,zas já s tou spínačkou,( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/spinaci_skrinka_pal.html )dneska jsem na to vlítnul,odohýbal všechny 4 ty packy a ani se to nehne já nevim kde je chyba nechci to rvát nějak silou.Rád bych to dal dnes dokupy.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel12833    
Nejde to ani hovno,trošku sem s tim pootočil ale už se to ani nehne.Já to asi vzdávám
 
 
Datum: 12. února 2012 14:15
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajisti to tim šroubkem jak sem psal , normálně to tlač o sebe zkus tim plechem taky trochu potačet , musí to jít já tak dělal 2 a bez problému
 
 
Datum: 12. února 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci mam na vas dotaz. Mohu pouzit tento regulator http://www.motokramek.cz/dily-jawa-elektro-regulator-dynama/ ? Mam baterku kostrenou na plusu podle stitku dynama omlouvam se jestli je to blby dotaz ale chci si byt 100% jisty diky za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
havis: záleží jak byla motorka provozována, často to někdo předělal, že bylo na kostře mínus...v tom případě bys musel dynamo přepolovat, je to ale maličkost... http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=17885 tady je tot ak nějak popsané...
 
 
Datum: 12. února 2012 12:42
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jenda: prave proto tam dam toto elektronicke. Snad to nebude robit bordel budu tomu verit :-D
 
 
Datum: 12. února 2012 12:14
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolecko jestli mi to potrvdis tak budu spokojeny :-) jinak diky za odpovedi
 
 
Datum: 12. února 2012 12:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Tenhle regulátor sem měl a makalo to od té doby bezchybně.Jen mi známej musel překopat trochu stator,přesněji napájet to na dráty co vedou od magnetů.Už si moc nevzpomínám.Dá se místo toho zmateného relátka,které často hořelo.
 
 
Datum: 12. února 2012 12:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Štítek dynama až tak směrodatnej neni...
 
 
Datum: 12. února 2012 11:26
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo klidně to kup je to pro ukostření +, a štítek dynama máš taky + tak neni co řešit
 
 
Datum: 12. února 2012 11:24
 
 
 
 
Jméno: Krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
čus draci, máte někdo fotku jak tohle světlo vypadá na mustangu? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/predni_svetlo_14cm_hran.html odešlete prosim fotku na muj mail andrewop89@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: Krocan      E-mail:      IP: uživatel12545    
ok pošli mi to večer, dík
 
 
Datum: 12. února 2012 14:35
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draku .. tohle svetlo nemam ale mam podobny (trošku větši) jestli chceš tak ti večer pošlu par fotek
 
 
Datum: 12. února 2012 13:46
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci :-) jak poznam špatny ložiska na kolach ??? (trošku tupa otazka) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
za jizdy to poznáš že ti kolo tancuje dostran a hlavně v zatáčkách a je to tiž ovladatelny :-)
 
 
Datum: 12. února 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel13209    
dej si to na stojan nebo na nejaky špalek a zkus zahýbat kolem nahoru a dolu a at ti nekdo drzi vidlici pak zkus do boku a nemelo by to mit zadnou vuli... to same v blede modrem v zadu
 
 
Datum: 11. února 2012 23:23
 
 
 
 
Jméno: biiagi      E-mail:      IP: uživatel13206    
Ahojte fichtlaři mam takovej problem 20 mi nejde nastartovat a nevím proc dnes jsem se v tom vrtal celej den podarilo se jednou naskytnout vrcelo to jen na volnobeh ale za plynem to chcipalo trisky cisty,karbec vymenenej,inducka vymenena jiskra hazi, predstih serizenej, benzinu taky dost ale ne a ne jed nemam to nejak specialne natriskovat nebo tak neco chytlo me to když jsem karbec skoro celi zalepil jinak ani prd pist taky celej 2 kroužkovej komprese celkem slusna dystak nejaky rady a zitra nato skocim díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: biiagi      E-mail:      IP: uživatel2767    
Tak fichtl už jde dobře né pořád podle mích představ ale jde furt vyměnil jsem gufero na klice na straně zapalování dal jiné magneto seřídil znova předstih obměnil jsem starý benzín za nový koupil studenou svičku a už vrčí i na našlápnutí
 
 
Datum: 14. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel12975    
Posun jehlu....nic s tryskama nedelej...
 
 
Datum: 13. února 2012 9:30
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
Podle me to bude smesi ale nevim jak to spravne nastavit zkousel jsem to pretriskovat ale v tom jsem lajk priskrcovat atd ale vsiml jsem si ze je mokre gufero za zapalkem takže to vyměním zítra a uvidím dystak zkusim tu svicku n17c a pak si hrat s triskama a sanim jinak se mi zda vse original
 
 
Datum: 12. února 2012 23:18
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Pokud si musel škrtit sání, tak nemáš blbou směs? ;-)
 
 
Datum: 12. února 2012 15:10
 
 
 
 
Jméno: Jarda 87      E-mail:      IP: uživatel11501    
Hele ja bych to videl na problem se zapalovaním mě se to stalo několikrat.Skus zjistit kde je pist zrovna kdyz ti svicka hodi jiskru.Někdy se stane ze lidi do motorky daj veci z jiny motorky a proto rikam ze u jawy co kus to original.Ty problemy co popisujes ukazuji jen na zapalovani.Dale taky jaky to tapalovani tam je.
 
 
Datum: 12. února 2012 12:12
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Při těchto mrazech tam dej svíčku Brisk N17C a nejlíp ju nahřej ... mě nahřátí vždy pomůže při nízkých teplotách ...
 
 
Datum: 12. února 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
presne tak nn ten kondik jsem nezkousel pomenit ale zkusim jinak jeste zkusim odtrhy atd ale je tam neco spatne no pak dam vedet az nato prijdu diky za typ
 
 
Datum: 11. února 2012 23:40
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
A nebo ještě skus nastavit odtrh na svíčce třeba na 0,4 až 0,45mm a co ještě kondenzátor ten jsi taky měnil a nebo máš špatní gufero pod zápalkem,jinak taky nevím:-(Musíš zkoušet a na to přijdeš čím to je někdy to trvá 5 minut a někdy třeba aji 3 dny:-(
 
 
Datum: 11. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
Vejfuk jsem dokonce cistil i to me napadlo tej je uz pekne cistej tesneni za valcem taky bry matky dotaženy ale zitra vse prekontroluju ale tim rotorem neboli zapalovanim jsem nepootacel to ne a simeringy na klice jsem tež nezkoumal jinak on jezdil utrhnul jsem lanko vymenil a uz nejde lae i predtim jsem si dost hral se sanim musel jsem ho dost pridusit aby jezdil no hruza tenhle pichtl vetsi errory jsem na fichtlovi nezazil
 
 
Datum: 11. února 2012 21:50
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Jo to je jawa :-D skoušel jsi jí roztlačit ? nebo protáčet vrtačkou povolit si stator a pomalu pootáčet měnit předstih nevim jinak muže bejt už taky po tom celodením slažený uchlastaná ? projistou bych vyskoušel vejfuk víc ti asi neporadím :-(
 
 
Datum: 11. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
a máš dotaženy matky co drží hlavu,nepodfukuje-ti hlava,a co těsnění mezi válcem a motorem je dobrý?
 
 
Datum: 11. února 2012 21:10
 
 
 
 
Jméno: biiagi      IP: uživatel13206    
no hladina je takova nevim normalni plovak plave neni na suchu a nepretejka to si myslim ze je v poradku vzdy kdyz vytahnu svicku je dost od benzinu myslis ze by to mohlo byt tim ze je to uchane? jinak trisky obe taky vzdy od benzinu svicek jsem zkousel uz snad 1000 a nic vsechny hazej jiskru ale proste nejede zkousel jsem i pod svicku prdnout benzin a nic
 
 
Datum: 11. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
a co hladina v karbecu nebo vymenit svičku ??taky bejva ta dirka k trisce zacpana neteče benzin z nadrže toho jeste maš :-)
 
 
Datum: 11. února 2012 20:16
 
<  601  602  603  604  605  606  607  608  609  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:48:36 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu