 Zdar, chci se zeptat, kdybych místo originálního karburátoru na Jawa 20 tam přidělal karburátor z Jawa 250 jestli by se mi zvětšil výkon motoru, třeba že by tam teklo více benzínu. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 11:21
Jméno: standa
IP: uživatel13214
 Proč na to jdete všichni z opačné strany? Přece napřed udělam motor a pak teprve řešim,jakej je k němu nejlepší karburátor,zapalování,výfuk,hlava.....případně mám upravený motor tak,že nelze realizovat symetrický rozvod sání pístem (třeba protože v sacim kanálu je 3-4.kanál z kliky) a pak se uchyluju ke zvěrstvum jako jsou náročné přestavby motoru na rotační šoupátko a nebo sání do kliky....opačný postup je blbost..... typyckej logicekj postup je- upravím válec,úpravou výfukovýho kanálu mi klesl kompresní poměr = nechám upravit a nížit hlavu ,mám větší plochu sacího kanálu = potřebuju větší karburátor,koupím karburátor o průměru 19mm,nestíhá mi zapalování,takže koupím/seženu bezkontakt,chci aby se motor rychleji roztáčel=nechám utočit kliku,mám větší plochu výfukového kanálu,brzdí mi origo výfuk=udělám rezonanční výfuk,brzdí mi origo filtr,takže pořeším nějakej lepší "přímej filtr" třeba z molitanu.......jenže tady to funguje opačně...každej řeší nesmyslný filtry,Hikone,bezkontakty z pily,tilstony na pilu co na fichtlu skoro nefungujou,teď dokonce nesmyslně velkej karbec z 250,malý kliky,snížený hlavy na seriovku a moh bych pokračovat dál....ale tak je to špatně.....proto je vždy výsledek stejnej....jede to hůř jak seriovka....
Datum: 13. února 2012 11:21
 jawaman ty si blbec  ... ani se sáním od kliky pres klapku či šoupátko mu to s tím karbecem prostě nepojede... ale já vím.. chtěl ses vytáhnout s tím že víš o existenci šoupátka tak chceš být zajimabej  .... jinak nějakou dobu mám v krabici nedodělané šoupátko... kliku mám ale kartry se měl blbě tak jsem je vyhodil a budu dělat další
Datum: 12. února 2012 10:55
 jestly chceš zvýšit výkon motoru tak tam mužeš dát karbec z motorovky 19mm difuzer, a nebo z tý 250 přisávání do kliky ale to
je náročná úprava, musel bys udělat rotační šoupátko a to musíš dát někde do nástrojárny klikovku
Datum: 11. února 2012 22:14
 jj.... No jo.... Tak jsme se něco přiučil ted já....  ... Alespon vím na jakém principu karburátor pracuje a dokážu předpokládat co udělá karburátor z 250 na pinckovi..
Datum: 11. února 2012 15:54
 jubka: až na jednu věc máš pravdu.. benzín se nerozprašuje tryskama ale emulní trubicí, do které je zasunuta jehla
Datum: 11. února 2012 15:51
 ... Taková maličkost  Benzín do válce "neteče"  Ten benzín se -rozprašuje- těma tryskama co jsou v tom zašroubovaný a míchá se se vzduchem...  Jenom taková maličkost
Datum: 11. února 2012 15:26
 ou čimdál častějc se hledá výkon v karbu
Datum: 11. února 2012 15:00
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Přeltit to necceš.To tam mužeš rovnou narvat z trabanta.Prostě ti to nepojede.
Datum: 11. února 2012 14:24
|



|