Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: dotaz pro standu
IP: uživatel12547
 Ahoj stando maš nahodou fb, chtěl bych stebou pohovorit o mé uprave anevim jesli jsem to udelal dobre.A vím ze se ty vtom vyznas (jawa mustang)
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:40
 ....
Datum: 14. února 2012 17:40
Jméno: dotaz pro standu
IP: uživatel12547
 tvuj mejl sem us zapomnel
Datum: 14. února 2012 16:30
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 A ty jsi kdo? Je o mě známo,že anonymy nesnášim a IP 12547 a její anonymní charakter mi leze krkem.....takže kdo jsi? To to fakt mam dohledávat? Muj mail znáš,tak mi napiš,Fejsbúk pouštim minimálně,neujíždim na něm jak polovina národa.... Jinak jestli mi paměť neklame,tak tvoje IP se tu několik týdnů po sobě vyptávala na různé úpravy,pak následovali dotazy typu proč to jede blbě a pak následoval dotaz na upravenej válec z J05 a jestli je to OK....vždy pod jiným anonymním jménem.....mam pravdu,že? Myslím,že jsem ti tenkrát dal všechny potřebné indicie,tak kde je problém? Jestli jste přehnali časování a nechali origo ouzký přefuky ve vložce,tak řešení jsou dvě....první je vyhodit,druhý je komplet předělat....
Datum: 14. února 2012 14:20
Jméno: Mira
IP: uživatel13224
 cus draci mam mustanga23 a potreboval bych moc poradit protoze kdyz se mi zahreje tak najednou nema tah je to skoda.PISTE PROSIM
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 problém můžeš hledat i v ucpaném vejfuku.
Datum: 15. února 2012 18:01
 odkarbonovat hlavu a píst, nestíhá se ti to chladit...
Datum: 15. února 2012 17:35
 Nedávno to tady bylo.... Zkus základy.. Karburátor -> vyčistit, hladina (třeba nestíhá benzín) seřídit, (zkus to bez filtru) .... třeba vejfuk vypálit, zkus jinou svíčku-> v zimě je to taky jiný  .... dál třeba zapalování -> zkus předstih, odtrh.... taky to může dělat.... Těsnění pod válcem, tesnen mezi kraburátorem a válcem atd.... gufera... a na konec by to mohl bejt válec... třeba už potřebuje výbrus  uvidíš
Datum: 14. února 2012 17:33
 Seso asi divnej dotaz, ale chtěl bych se zeptat. Jak tu máš díly do převodovky, upřesním převodová kolečka. Jaké máš snimi zkušenosti? Známej si koupil převodová kolečka v nějakém specializovaném krámě na Jawy, složil motor a po pár km mu prý ulítaly zuby a bylo vymalováno. Přemýšlím o kompletně nové převodovce a tak bych chtěl vědět tvůj názor. Samozdřejmě přivýtám každou zkušenost, tak kdo má zkušenosti až píše  Díkes všem a jízdě zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:12
 Tak díky moc. Přesně tak to dělám. Jen jsem se ptal, jestli na to nejsou náhodou nějaké spešl hodnoty.  Tak ještě jednou díky
Datum: 15. února 2012 8:12
Jméno: standa
IP: uživatel13228
 Asi tak...na měkko odklepnout/vylisovat na střed cca oko vidí...promiň,nečtu všechno...běžný záležitosti nechávam štamgastum
Datum: 14. února 2012 23:03
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 přesně jí hodíš na střed tak že složíš motor a z každý strany jednou trochu klepneš paličkou a klikovka se točí volně a je na středu a víc neřešíš
Datum: 14. února 2012 22:29
 Vážně jo, tak to mi uniklo. Tak to je super. Hele stando, už jsem se tu ptal a čekal jsem, že ty odborník přez motory mi poradí a ono nic. Jak přesně hodím klikovku na střed v karterech, při zkládání motoru? Nemáš na to nějaký hodnoty?
Datum: 14. února 2012 21:52
 ano, díky namontuju je..  Jarin : já je mám právě tady z FK..
Datum: 14. února 2012 21:48
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Řešili jsme to tu týden nazpátek(možná dva),Sesa řek,že jsou to z mototechny. Jestli si to chceš potvrdit,není nic jednoduššího,než mu napsat mail
Datum: 14. února 2012 21:45
 Stando a jak to víš? I když tobě budu věřit, protože vím, že tomu rozumíš a upřímně čekal jsem hlavně na tvůj a sesi názor. Barny1 tak je kup tady, když standa říká, že to jsou z té staré výroby.
Datum: 14. února 2012 21:41
Datum: 14. února 2012 21:33
 tjn ten tam namontuju ale tuhle sezonu se mě na staré předlohovce vylomil zub. .  takže bych nejradši někde sehnal nový kolečka ze staré výroby..
Datum: 14. února 2012 21:31
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Pozor! Fichtlkrámek má v nabídce origo český kolečka z bývalé mototechny až do vyprodání zásob! Ostatní shopy jedou křivý máslo z asie!
Datum: 14. února 2012 21:27
 Hmm. Takže, tam raději namotuju to starý, protože bych nerad oddělal motor. Ale je to nářez takový prachy za blbý kolečko a pak to můžeš vyhodit. Ten segment nevím, pokud ho máš, tak ho tam namontuj a uvidíš. Podle mě by to max nemělo řadit  Tím nic oddělat snad nejde.
Datum: 14. února 2012 21:21
Datum: 14. února 2012 20:11
 No právě, to si vyber.. Proto sem se ptal jestli s tim nemá někdo zkušenost? Jestli to třebas nemá někdo namontovaný v motoru.. Ja si pravě tady koupil to jedno kolečko a znamej mi řekl, až to tam nemontuju, že s tím má blbý zkušenosti, ale to nekupoval tady..
Datum: 14. února 2012 18:31
 Zase to nemůžou být nějáký keply. Starý můžou být od někoho načlí že nevíš kdy se ti co ulítne.
Datum: 14. února 2012 18:05
 Tyhle nový stojí na prd, nejlepší je si sehnat starší originál v dobrym stavu.
Datum: 14. února 2012 18:00
Jméno: Tomáš
IP: uživatel13219
 Zdar draci jáký sou gufera v kolech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 15:11
 ano jak píše Standa pouze filcová krytka
Datum: 14. února 2012 15:11
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 V kolech gufera nejsou. Jsou tam zapouzdřená ložiska a na každé straně filcová krytka.
Datum: 14. února 2012 11:08
 http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/brzda_celist_kolo_vyplet/stranka4.html
Datum: 14. února 2012 6:54
 co já vim tak žádný ! Bud je tam kritý nebo normální ale dával se tam takovej molitan myslim  ... ještě nekdo napíše určitě
Datum: 14. února 2012 6:53
Jméno: Jarek
IP: uživatel12720
 Zdarec.. nemám zkušenosti, tak mě nekamenujte, ale co dělat, když se mi Jawa 350 přechlastává v nízkých otáčkách? Jen nastavit hladinu karburátoru nebo to může být i něco většího?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 13:57
 No a dobrý návod a pak ještě ten návod na usměrňovač tam ten je taky super
Datum: 14. února 2012 13:57
 Hele, můj návod z jwm  Taky se mrkni na vzduchovej filtr, případně mohla jen vypadnout tryska nebo máš moc utaženej šroub bohatosti
Datum: 14. února 2012 1:20
 Není vůbec zač sám mám tu 639 a jsem maximálně spokojený mám ji trošku upravenou ale jezdím na ní na pohodu do těch 120 víc to nemá cenu hnát
Datum: 13. února 2012 23:19
Jméno: Jarek
IP: uživatel12720
Datum: 13. února 2012 23:12
Datum: 13. února 2012 23:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Sorry tak to ti moc neporadím já mám 634 a tam je jiné karburátor.....Třeba ti poradí někdo kdo stím má zkušenosti...
Datum: 13. února 2012 22:49
Jméno: Jarek
IP: uživatel12720
 jedná se o typ 639.. ještě není úplně moje ale prý je to jediné, co je na ní v nepořádku, tak mě zajímá, jestli to je něco vážnějšího nebo ne..
Datum: 13. února 2012 22:41
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Napiš co máš za typ 350.....
Datum: 13. února 2012 22:23
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:59
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Napiš mi na mail: AgentSmyth@seznam.cz tam to probereme.
Datum: 15. února 2012 18:59
Jméno: ruza01
IP: uživatel11159
 Jo kolik bys za něj chtěl
Datum: 15. února 2012 18:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Tak jsem ho objevil. Je to kopie válce od TKmoto, která výchazí z výše zmíněné úpravy. Ale rozměrama je to taková sériovka. Spíš na motokros. 68/55 sání a 29mm výfuk. Byl to mů 1. upravený válec, co jsem jezdil. Mělo to moc hezký spodek... Ale to už je skoro 4 roky. Pak šel na výbrus, chvíli jsem s ním jezdil, pak ztratil píst a na válec úplně zapomněl. Kdyby o něj měl někdo zájem? Takhle vypadá vnitřek: http://bakoun.rajce.idnes.cz/Nesmysly...#IMG_0924.jpg
Datum: 14. února 2012 23:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Podobný válec se mi válí někde doma, zkusím změřit... Jen co ho v tom bordelu najdu.
Datum: 14. února 2012 23:02
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Obecně vládne třeba Kolečko a Jenco .... já se je tu snažim usměrňovat v úpravách....jinak dík za tvoje ozkoušený rozměry  třeba někomu pomužou....já ten 4K dělat nebudu,můj směr jsou upravené seriovky..... mimojiné k čemu je dobrý zarovnat na dně píst? To je kvůli jinýmu (kolmějšímu 5-10°) úhlu hlavních přefuků,nebo protože obecně plochý dno pístu je "lepší"?
Datum: 14. února 2012 21:15
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Koukám Stando,že tady vládneš pokecu.Nic proti,jen to delší dobu sleduju.K té úpravě-výfuk 27 mm souhlas,šíře spíš 23 mm,sání ale 70 mm spodek,vrch 54 mm a pom okna 52,5mm,3ířka sání 28 mm.Píst srovnat na dně podobně jako Stejskyho 3K.Kroužek tak ,jak říkáš.Objem spalov.prostoru 6 ml.
Datum: 14. února 2012 19:55
Jméno: standa
IP: uživatel13217
 To je různý...podle převodu a odladění...nejde říct obecně jedno číslo...každopádně 100km/h tam bude,když ...atd....kdo ví,tak chápe,kdo neví tak nepochopí...
Datum: 13. února 2012 22:27
 A kolko to moze ist z takouto upravov KM/H
Datum: 13. února 2012 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel13217
 On jo,jinak bych to ani nepsal...
Datum: 13. února 2012 22:05
 stando stejně nemá šajnu o čem píšeš tak je to uplně jedno
Datum: 13. února 2012 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel13217
 Prej docela jo, akorát sem slyšel,že vejfuk je lepší udělat širokej 24,vzdálenost od horní hrany 27 místo 28,sací kanál tak aby ho zavřel píst a spodní hrana sání 72 a horní 55. Píst jednokroužkovej se zápichem prvního kroužku 2mm ode dna pístu. Výbrus udělat hodně volný - 7 setin.
Datum: 13. února 2012 21:32
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 zdarec,mam takovej problém s tochometrem na jawě 21 kilometry ukazuje dobře ale rafička skáče na ciferniku ze strany na stranu a neudrži se na mistě nevite co stim,diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2012 9:06
 jawak21: ano, popřát mu štastnou cestu
Datum: 06. března 2012 9:06
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 a když by byl na odchodu dalo by se stim eště něco dělat..?
Datum: 14. února 2012 20:05
 zbejvá jedině tacho,třeba je stuhlej zimou.A nebo je na odchodu.
Datum: 14. února 2012 16:34
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 no právě že tim to neni když tam dam misto něj tacho z pařeza tak jde dobře a když tenhle dam na vrtačku tak taky skáče a náhon je celej novej to co je na rozetě i bowden tim to neni stopro
Datum: 14. února 2012 15:30
 zkus promazat náhon někde se zadrhává
Datum: 14. února 2012 1:12
 Zdar,dělá to na 99% náhon tachometru.Někde je bud zlomenej,nebo špatně vedenej.Zkus ho demontovat a otočit.Nebo rovnou investuj do nového a ved ho co nejpříměji,bez ostrejch zatáček.Je taky možný,že na koncích toho bovdenu už máš místo čtyřhranu váleček a přeskakuje.
Datum: 13. února 2012 21:20
 Čus draci chci si udělat stejskyho cestovku a cestovat... myslíte že by se vyplatilo dát tam větší kolečko (14,15zub) do rychlosti ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 23:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 14. února 2012 23:27
Datum: 14. února 2012 21:21
 díky všem.. jinak STANDA: byl bys schopen mně upravit válec aby to trochu jelo? chci hodně cestovat a uvítal bych aji kdyby to utáhlo 14zub... máš třeba icq nebo skype nebo facebook nebo něco abysme se mohli dyžtak domluvit?
Datum: 14. února 2012 20:07
Jméno: tom1972
IP: uživatel8733
 Cú a vesměs všechny válce od Stejskyho vždy na lehčí převod.11 až 12 zub.Vždy jsem dosáhl větší rychlosti s menším pastorkem.Vyplývá to z grafu.Výkon je posunut do vyšších otáček.
Datum: 14. února 2012 20:00
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Jen dodatek. U Stejskala mají výhodu ti,kteří to chtějí na závody a myslí to vážně......protože má nejenom graf prototypovýho válce z brzdy,ale umí dodat sací kolena,kompletní výfuky,závodní hlavy atd....já jsem jen takovej malej "obchodníček" schovanej v koutě při zdi...v bezpečí....a tak mi to zatím vyhovuje....proto mužu dělat levně....Sesa mi sice postrkuje k webovkam a eshopu,ale zatím sem nesebral odvahu....možná jednou.....
Datum: 14. února 2012 17:57
 Hele už jsem taky slyšel že jsem drahej  Tak jsem vyvinul Light verzi na seriovku,která je i s prací,úpravou hlavy,dvoukroužkovym pístem,kroužkama a výbrusem do tisícovky  Do 8.výbrusu mam garantované pístní sady za 200,- (lehký maďarský písty,masivní kroužky-prostě kvalita)... nad 8.výbrus jedu pouze jednokroužkový písty od Sesy....tam je cena vyšší...ovšem dá se na každý úpravě konkrétně domluvit....ale s tim jednokruhem je prostě cena vyšší,takže ty válce dělam živější,ať stojí za to
Datum: 14. února 2012 17:45
 taky jsme na tom uvažoval že bych si to časem udělal ale prdím na to Stejskal to má předraženy to si rači nech udělat tady od Standy
Datum: 14. února 2012 15:13
 Ne,seriovka s CU to neutáhne. Až takový vrtání 40mm a vejš utáhne 14z. Měl jsem jí. Případně bych ti mohl nabídnou nějakej válec já
Datum: 13. února 2012 21:38
Jméno: hh
IP: uživatel13171
 myslim že se vyplatí nejdřív vyzkoušet jak to pojede se standartním 13z.. pokud jezdíš sám a seš z rovinatý krajiny, asi by se uživilo i 14z, 15z je bez dalších úprav podle mě moc..
Datum: 13. února 2012 20:10
Jméno: koumak
IP: uživatel12849
 čáu draci, mam dotaz, nevite proč když mam studeneho fichtla tak jede krasně , ale jak se zahřeje tak vubec netahne ?.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:37
Jméno: fechtlař
IP: uživatel13227
 něco podobnýho mi dělal mustang někdy to jelo někdy ne nechal jsem udělat výbrus a bylo to v poho
Datum: 14. února 2012 19:37
 Souhlasim,vyběhanej válec,nebo lehce přidřenej. Můžeš zkusit kroužky,ale když už to budeš mít dole,tak radši investuj do komplet výbrusu.
Datum: 13. února 2012 21:23
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 mě to děal vylítanej válec,nechal jsem udělat výbrus a bylo to ok
Datum: 13. února 2012 19:56
 Ahoj  predchvilku som tu písal o otáčkomere na betku 110ccm a ešte by som si tam chcel nejako prirobiť kontrolku mazania a dobíjania akumulátoru je to centrálne mazané čiže čerpadlo ktoré tlačí olej z vane do hlavy na vačkovicu a vahadlá, el rozvody tam mám komplet prerobené na 12V ale neviem ako doriešiť tlakové čidlo od čerpadla oleja. Asi tam bude malý tlak či by tam nestačilo nejaké mekké čidlo z motocykla. Za rady dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 20:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 podľa mňaby tam stačilo akj obyčajné čidlo z Škodovky ale neviem kam ho namontuješ
Datum: 14. února 2012 20:49
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Zdarec nevi nekdo co s vylomenou dirkou na řadici tyčku ??vařit se me to moc nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 22:33
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 aby se ten kartr nejak nemrsknul
Datum: 14. února 2012 22:33
 zavařit.. mám tak zavařenou tyčku na čz a drží to už roky
Datum: 14. února 2012 17:24
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 pak nezbývá asi nic jiného než vařit a bud se karter zkroutí nebo ne
Datum: 14. února 2012 17:07
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ja myslim tyčku jak na ni maš řadici vydlicku v prevodovce
Datum: 14. února 2012 15:31
Jméno: ll
IP: uživatel6631
 dej řadičku do zadu řazení budeš mít ale naopak jako 1dolu 2,3 nahoru
Datum: 13. února 2012 21:57
 Zdarec hladám tu nejakého elektrikára. Moc to vláske asi nemáte... prerobil som si BETKU na 110ccm 1valec 4T a potreboval by som si tam pre dekoračné účely  nejako dorobiť otáčkomer. rozmýšľal som nad nejakým z auta ktorý by tam mohol fungovať ale neviem aké autá montovali otáčkomery ktoré berú impulz z nízkonapaťového impulzu VN cievky, mal by reagovať na 1impulz za 2točky klukovky ,alebo som premýšľal zobrať impulz snímacej cievke pre zapalovanie čiže impulz každú otáčku kluky. Za každý názor som veľmi vdačný
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:15
 ok dík a neviete či je signál braný pred tú VN cievku ,alebo z hallovej sondy ktorá dáva impulz CDI
Datum: 14. února 2012 18:15
 Zatím jsem neviděl motor(4t jednoválec) který by jí neházel každou otáčku, signál se bere z klikovky takže to hází každou, jde o zjednodušení, kdyby házel každou druhou musel by se signál brát třeba z vačky
Datum: 14. února 2012 13:25
Jméno: Jura
IP: uživatel13222
 Jen malej detail: Betka má totožné zapalování jako pitbike a ten dává jiskru na každou otáčku klikovky.
Datum: 14. února 2012 10:44
 Podíval bych se na stránkách yuki http://ndshop.yukimoto.cz/ (myslím že je nutná registrace pro zobrazení cen) a tam si našel nějaký vhodný ze 4t jednoválce, našel sem tam například kulatý otáčkoměr na yuki 125 enduro II za 524kč
Datum: 13. února 2012 19:15
 zdra nevi to co s tym urval sem šroub na klice na jawa 250 tak se to vyvrtal a udel nový závit a jak sem delal zavít tak se mi tam ulomil závitník nevíte pls co s tym
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:55
Jméno: Martin
IP: uživatel11050
 Bez šroubu to nepůjde. Nech si kliku zrenovovat.
Datum: 15. února 2012 8:55
 nevíš jestli by to fungovalo bez toho šroubu
Datum: 14. února 2012 18:02
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Při nejhorším ho vyměníš,stejně to musíš cele odkrejt.
Datum: 14. února 2012 16:46
 nezníčim gufero kdyz to nahřeju
Datum: 14. února 2012 15:01
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Ještě bych zkusil to nahřát aby se ten čep roztáhnul,pak snad závitník trochu povolí a možná půjde líp ven.
Datum: 13. února 2012 21:29
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 Jak závitník zapruží, tak du ven a nic nezkouším věčí silou...
Datum: 13. února 2012 20:05
Jméno: wepo
IP: uživatel13045
 To by mě nenapadlo, tak tvrdou kliku dělat doma závitníkem...
Datum: 13. února 2012 20:05
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 skus to nažíznout flexou a vytočit šroubovákem estli neni ulomenej hluboko
Datum: 13. února 2012 19:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Jj přresně poku to nevytočíš třeba kleštěma tak to nemáš doma šanci dostat ven
Datum: 13. února 2012 19:53
Jméno: ondra
IP: uživatel11813
 Cau jediný možný způsob jak dostat závitník z nějakýho předmětu je sehnat firmu ve které maj vyjiskřovačku a tou jsou schopni dostat závitník ven jinak to nevyndáš
Datum: 13. února 2012 19:28
 ahoj nevíte někdo jaké je označení barvy u pionýru 20 na masce a krytech? dik za rychlou odpověd .
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:14
 jestli myslíš tu bílou tak nevím přesně číslo, ale je to myslím že slonová kost
Datum: 15. února 2012 18:14
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Zdarec draci, chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu na Jawa 350/364? Předchozím majitelem byla motorka nastřikaná a nevím kde ho mám hledat. Díky za rady....
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:45
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Díval jsem se pořádně asi 10x a ta vrstva barvy není tak silná abych to číslo neviděl ....
Datum: 14. února 2012 18:45
 Viděl jsem oboje, jak svisle tak vodorovně (týká se nějakého z typů 634-640 - až na detaily totožný rám). Podívej se pořádně, možná je číslo jen schovaný pod vrstvou barvy, pokud je to silná vrstva
Datum: 14. února 2012 1:22
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Fakt tam žádný číslo nemám.... To číslo je vyražený svisle nebo vodorovně? (sorry za blbý otázky, ale nikdy jsem to neviděl)
Datum: 13. února 2012 21:42
 Číslo je na levým zadním držáku motoru mezi šroubem motoru a přepákem brzdy.
Datum: 13. února 2012 20:05
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Motorku jsem koupil bez TP, tak podle mě tam číslo není..... Seru na to stejně mám jiný doklady tak tam vyrazím druhý číslo. Kámoš z STK mě udělá evidenčku v pohodě, ale tady jde o to když se
stane nějaké průser tak at' je všechno v cajku.... Jinak díky za rady....
Datum: 13. února 2012 19:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 mělo by byt u startpáky , zkus to kdyz tak nejak vycistit
Datum: 13. února 2012 18:43
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Tak jsem ho nenašel asi je vybroušený. Musím vyrazit nový číslo na ten držák motoru . Levá nebo pravá strana ? (u start páky nebo u brzdy) Díky....
Datum: 13. února 2012 18:24
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 O.k díky jdu na to mrknout. Jo a je to 634 jsem to blbě napsal ..... sorry
Datum: 13. února 2012 17:51
Jméno: péro
IP: uživatel5972
 u zadního držáku motoru
Datum: 13. února 2012 17:20
Jméno: 987
IP: uživatel6631
Posl.aktualizace: 13. února 2012 21:36
 Další návrh bych měl a mohl bys tam dát jaký koliv hrazdy.Co vím,tak existujou 2 druhy krků řídítek,ty pevný svařený a ty druhý co sou jen stažený tím šroubem. Dá se pak s hrazdou hýbat od sebe a k sobě.Já je sháním,zatím marně.
Datum: 13. února 2012 21:36
 jo tie brýle sú aj tak slabé u fichtla.. keby boli aspon tak silné ako u simsona..
Datum: 13. února 2012 16:54
Jméno: 987
IP: uživatel6631
 od dík za nazor  nejdu do toho
Datum: 13. února 2012 16:45
 nevím jestli je to dobrej nápad vrtat do už tak slabých brýlí a přidělat do toho řidítka... půjde to a bude to vypadat normálně jako na motorkách co to tak mají  ale nejspíš to bude o úsměv...
Datum: 13. února 2012 16:27
 Zdravím, sháním na jawku 550 pařízek, přední teleskopy. Popřípadě aspoň jeden, ten ze strany brzdy. Děkují za nabídky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2012 15:51
 napis mi na maila
Datum: 13. února 2012 15:51
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Zdravím všechny, chtěl bych jen uporornit všechny draky, kteří zvažují nákup tohoto motoru.. http://aukro.cz/show_item.php?item=2113491046 Řešilo se to tu před pár dy, jestli je nový, atd.. jelikož se mi několik věcí nezdálo, tak sem se začal pídit a hle, prodávající už nereague na mé maily.  Požádal jsem ho, ať mi pošle fotku spodní strany motoru a koukám na to jak zjara.. motor má vymačkaný plochy na karterech od stojanu, takže byl nasazenej, možná i ježděnej a hlavně v motorce, ale dle prodávajícího je prostě novej  Když jsem ho požádal, jestli může shodit hlavu a poslat ještě foto pístu a spalováku, tak mi odepsal, nejsem mechanik..  Spíš je mu jasný, že je píst ohulenej a vnitřek hlavy jakbysmet. Dokud Vám nepošle autentický foto tak zvažujte příhoz.. je to vážně až moc podezřelý!! Bacha na to!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:48
Jméno: honzam
IP: uživatel9645
Datum: 22. února 2012 17:48
 to jsou všechno srajdy.min 5litr se 2 turbama.zbytek je pro mě slaboučký.
Datum: 14. února 2012 20:18
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Já mám teda 3.0 TDI 165kw=224koní a žere to 8,5l na 100.... Jsu maximálně spokojené ...Právě u velkéch objemech je lepší TDI než benzín.(myslím spotřeba pohoných hmot) Jasně ze benál má
větší výkon ,ale diesel má daleko lepší spotřebu..... A nafta se lepší shání ( kdo jezdí kamionem , atd. ten dobře ví proč koupit diesel) Nechápu proč někdo překope na plyn třeba Phaetona 6.0 benál.
Tak kurva když vím že to neuživím tak si koupím 1.2 HTP a dám to na plyn nebo jezdím radši autobusem.......Pro mě je už 3.0 TDI slabota, když má auto skoro 2 tuny....(4.2TDI)
Datum: 14. února 2012 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel13221
 Za to pěkný auto z fotek bych mu těch 84 dal,ale za tu rykšu rozpadlou ne......... 1900ccm je optimální,už to slušně jede a žere to v mezích....sám mam Combi v 81kW a maximální spokojenost....a zrovna ten motor 2.5TDi V6 TDi se moc nepoved...když už velkej motor,tak v benzínu a dát ho do plynu.....ve velkejch objemech se úspornost a svižnost TDi motoru vytrácí.....tam naopak dominuje benzín...
Datum: 14. února 2012 10:25
 haggar zrovna 2.5 tdi je dost průserovej motor
Datum: 14. února 2012 1:11
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 standa:To by mě zajímala ta přívětivá cena , protože bych za takovou rykšu nedal ani 20 litrů. 1.9 TDI 66kw trochu slabota nééé... Kup si pořádny auto od 2.5 TDI vejš....
Datum: 13. února 2012 23:12
Jméno: standa
IP: uživatel13217
 V neděli jsem jel 180km na auto pro mladou. Octavia 1.9TDi 66kw sedan,model 2001. Dle fotek auto v pěknym stavu,se serviskou,krátce 2.majitel,najeto 200...dle telefonátu s majitelem auto v top stavu bez investic,nebouraný,jen jezdit,cena přívětivá. Sotva sem auto zahlíd,tak sem viděl nedopasovanej přední náraznik,sahnu pod něj a zvlněnej nosnik,rovnaný čelo,vařenej chladič,haupna se vlnila jak byla narovnávaná a nešla ani zabouchnout zabouchnout. Majitel ve skutečnosti třetí a serviska vedená jen do roku 2006,takže kilometry a historie nedohledatelný. Docela sem si zařval od plic a zjebal ho do neseriozních pitomců,ale co naplat,prostě sem se jentak svez 360km...aspoň že na český sibiři dobře vařej
Datum: 13. února 2012 22:20
 Možná že je málo jetý ale určitě už jezdil je to vidět na karterech že je utíranej hadrem a mezi karterama je náznak prosakování oleje navíc radící automat není úplně ve středu a šrouby nejsou dotočené v jedné úrovni ty drážky protože u 05 motorů byly všechny šrouby dotočené v utahlým stavu šikmo všechny šrouby stejně. Mohl být kupován jako náhradní díl protože nemá výrobní číslo. Možná má sundaný magneto s cívkami aby to nebylo vidět protože dle vačky a stavu magneta a cívek by se odhalil že je jetý.
Datum: 13. února 2012 17:18
 V dnešní době co kupec to podvodník .. z vlastní zkušenosti .. nojo, 4 šrouby to je věda
Datum: 13. února 2012 16:54
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Tak mi napsal, že hlavu z motoru nesundá, foto dělat nebude, ví co prodává a já si jeho aukcí nemám všímat.. myslím, že už je to jasný.
Datum: 13. února 2012 15:36
 Dík ked ma upozornili na to rebro tak ma to už prešlo.
Datum: 13. února 2012 15:22
 Už má i ulomený žebro
Datum: 13. února 2012 15:00
Jméno: jony
IP: uživatel8149
Posl.aktualizace: 13. února 2012 15:34
 je to 8 kanál po debilsky... inak 4kanál
Datum: 13. února 2012 15:34
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 takže si vymejšlí... no já tam mám o 2 kanály míň a mám 4 kanál... ten německej MZA... divný  asi neumím napočítat do čtyř
Datum: 13. února 2012 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel13213
 Nemá přepoušrění pístem. Je to 4-kanál.
Datum: 13. února 2012 8:46
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 4K... udává se počet přepouštěcích kanálů.
Datum: 13. února 2012 7:15
 čau draci, jde dát na fichtla tachometr z ČZ 175 (z tý novější) ? má to snejnej bowden? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. února 2012 20:20
 ale musim tě pochvalit za peknyho mustanga
Datum: 16. února 2012 20:20
 ondřeji jak se divam dáváš sem každou otazku pod jinym menem .. kdo pak ma vědet kemu to piše
Datum: 16. února 2012 20:17
 nema,,je vettsi ctyrhranek
Datum: 12. února 2012 21:23
|



|