slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  600  601  602  603  604  605  606  607  608  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dotaz pro standu      IP: uživatel12547    
Ahoj stando maš nahodou fb, chtěl bych stebou pohovorit o mé uprave anevim jesli jsem to udelal dobre.A vím ze se ty vtom vyznas (jawa mustang) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13221    
....
 
 
Datum: 14. února 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: dotaz pro standu      IP: uživatel12547    
tvuj mejl sem us zapomnel
 
 
Datum: 14. února 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
A ty jsi kdo? Je o mě známo,že anonymy nesnášim a IP 12547 a její anonymní charakter mi leze krkem.....takže kdo jsi? To to fakt mam dohledávat? Muj mail znáš,tak mi napiš,Fejsbúk pouštim minimálně,neujíždim na něm jak polovina národa.... Jinak jestli mi paměť neklame,tak tvoje IP se tu několik týdnů po sobě vyptávala na různé úpravy,pak následovali dotazy typu proč to jede blbě a pak následoval dotaz na upravenej válec z J05 a jestli je to OK....vždy pod jiným anonymním jménem.....mam pravdu,že? Myslím,že jsem ti tenkrát dal všechny potřebné indicie,tak kde je problém? Jestli jste přehnali časování a nechali origo ouzký přefuky ve vložce,tak řešení jsou dvě....první je vyhodit,druhý je komplet předělat....
 
 
Datum: 14. února 2012 14:20
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel13224    
cus draci mam mustanga23 a potreboval bych moc poradit protoze kdyz se mi zahreje tak najednou nema tah je to skoda.PISTE PROSIM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
problém můžeš hledat i v ucpaném vejfuku.
 
 
Datum: 15. února 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
odkarbonovat hlavu a píst, nestíhá se ti to chladit...
 
 
Datum: 15. února 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nedávno to tady bylo.... Zkus základy.. Karburátor -> vyčistit, hladina (třeba nestíhá benzín) seřídit, (zkus to bez filtru) .... třeba vejfuk vypálit, zkus jinou svíčku-> v zimě je to taky jiný ;-) .... dál třeba zapalování -> zkus předstih, odtrh.... taky to může dělat.... Těsnění pod válcem, tesnen mezi kraburátorem a válcem atd.... gufera... a na konec by to mohl bejt válec... třeba už potřebuje výbrus ;-) uvidíš :-)
 
 
Datum: 14. února 2012 17:33
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Seso asi divnej dotaz, ale chtěl bych se zeptat. Jak tu máš díly do převodovky, upřesním převodová kolečka. Jaké máš snimi zkušenosti? Známej si koupil převodová kolečka v nějakém specializovaném krámě na Jawy, složil motor a po pár km mu prý ulítaly zuby a bylo vymalováno. Přemýšlím o kompletně nové převodovce a tak bych chtěl vědět tvůj názor. Samozdřejmě přivýtám každou zkušenost, tak kdo má zkušenosti až píše :-) Díkes všem a jízdě zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky moc. Přesně tak to dělám. Jen jsem se ptal, jestli na to nejsou náhodou nějaké spešl hodnoty. :-) Tak ještě jednou díky :-)
 
 
Datum: 15. února 2012 8:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13228    
Asi tak...na měkko odklepnout/vylisovat na střed cca oko vidí...promiň,nečtu všechno...běžný záležitosti nechávam štamgastum ;-)
 
 
Datum: 14. února 2012 23:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
přesně jí hodíš na střed tak že složíš motor a z každý strany jednou trochu klepneš paličkou a klikovka se točí volně a je na středu a víc neřešíš
 
 
Datum: 14. února 2012 22:29
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vážně jo, tak to mi uniklo. Tak to je super. Hele stando, už jsem se tu ptal a čekal jsem, že ty odborník přez motory mi poradí a ono nic. Jak přesně hodím klikovku na střed v karterech, při zkládání motoru? Nemáš na to nějaký hodnoty?
 
 
Datum: 14. února 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, díky namontuju je..:-) Jarin : já je mám právě tady z FK..
 
 
Datum: 14. února 2012 21:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Řešili jsme to tu týden nazpátek(možná dva),Sesa řek,že jsou to z mototechny. Jestli si to chceš potvrdit,není nic jednoduššího,než mu napsat mail ;-)
 
 
Datum: 14. února 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando a jak to víš? I když tobě budu věřit, protože vím, že tomu rozumíš a upřímně čekal jsem hlavně na tvůj a sesi názor. Barny1 tak je kup tady, když standa říká, že to jsou z té staré výroby.
 
 
Datum: 14. února 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 14. února 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tjn ten tam namontuju ale tuhle sezonu se mě na staré předlohovce vylomil zub. .:-) takže bych nejradši někde sehnal nový kolečka ze staré výroby..:-)
 
 
Datum: 14. února 2012 21:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Pozor! Fichtlkrámek má v nabídce origo český kolečka z bývalé mototechny až do vyprodání zásob! Ostatní shopy jedou křivý máslo z asie!
 
 
Datum: 14. února 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmm. Takže, tam raději namotuju to starý, protože bych nerad oddělal motor. Ale je to nářez takový prachy za blbý kolečko a pak to můžeš vyhodit. Ten segment nevím, pokud ho máš, tak ho tam namontuj a uvidíš. Podle mě by to max nemělo řadit :-D Tím nic oddělat snad nejde.
 
 
Datum: 14. února 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) mám ůplně stejnej problém koupil jsem obě kolečka hlavní a předlohovej a ještě ktomu startovací, a start. segment a na jawamanii sem se dozvěděl že prej stačí mít špatně nastavenou spojku a párkrát špatně zařadit a lítaj zuby! a taky opravdu nevím jestli je na montovat.. a nevíte jak je na tom tenhle automat? http://motojelinek.cz/index.php?p=productsMore&iProduct=212&sName=Automat-razeni-Jawa-21
 
 
Datum: 14. února 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: Jarin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No právě, to si vyber.. Proto sem se ptal jestli s tim nemá někdo zkušenost? Jestli to třebas nemá někdo namontovaný v motoru.. Ja si pravě tady koupil to jedno kolečko a znamej mi řekl, až to tam nemontuju, že s tím má blbý zkušenosti, ale to nekupoval tady..
 
 
Datum: 14. února 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zase to nemůžou být nějáký keply. Starý můžou být od někoho načlí že nevíš kdy se ti co ulítne.
 
 
Datum: 14. února 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyhle nový stojí na prd, nejlepší je si sehnat starší originál v dobrym stavu.
 
 
Datum: 14. února 2012 18:00
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel13219    
Zdar draci jáký sou gufera v kolech? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano jak píše Standa pouze filcová krytka
 
 
Datum: 14. února 2012 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
V kolech gufera nejsou. Jsou tam zapouzdřená ložiska a na každé straně filcová krytka.
 
 
Datum: 14. února 2012 11:08
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/brzda_celist_kolo_vyplet/stranka4.html
 
 
Datum: 14. února 2012 6:54
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
co já vim tak žádný ! Bud je tam kritý nebo normální ale dával se tam takovej molitan myslim :-) ... ještě nekdo napíše určitě ;-)
 
 
Datum: 14. února 2012 6:53
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel12720    
Zdarec.. nemám zkušenosti, tak mě nekamenujte, ale co dělat, když se mi Jawa 350 přechlastává v nízkých otáčkách? Jen nastavit hladinu karburátoru nebo to může být i něco většího? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel13220    
No a dobrý návod a pak ještě ten návod na usměrňovač tam ten je taky super :-D
 
 
Datum: 14. února 2012 13:57
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, můj návod z jwm :-D Taky se mrkni na vzduchovej filtr, případně mohla jen vypadnout tryska nebo máš moc utaženej šroub bohatosti
 
 
Datum: 14. února 2012 1:20
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel13220    
Není vůbec zač sám mám tu 639 a jsem maximálně spokojený mám ji trošku upravenou ale jezdím na ní na pohodu do těch 120 víc to nemá cenu hnát :-)
 
 
Datum: 13. února 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel12720    
díky moc.. :-) super.. :-)
 
 
Datum: 13. února 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel13220    
Ahoj podívej se na tohle: http://www.jawamania.info/Files/tech/225442/POSTUP%20SE%C5%98%C3%8DZEN%C3%8D%20HLADINY%20PALIVA%20U%20KARBUR%C3%81TORU.pdf a ještě se mrkni jestli není seklý plavák jinak nic jeiného se nemůže na tom pokazit.
 
 
Datum: 13. února 2012 23:05
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Sorry tak to ti moc neporadím já mám 634 a tam je jiné karburátor.....Třeba ti poradí někdo kdo stím má zkušenosti...
 
 
Datum: 13. února 2012 22:49
 
 
 
 
Jméno: Jarek      IP: uživatel12720    
jedná se o typ 639.. ještě není úplně moje ale prý je to jediné, co je na ní v nepořádku, tak mě zajímá, jestli to je něco vážnějšího nebo ne..
 
 
Datum: 13. února 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Napiš co máš za typ 350.....
 
 
Datum: 13. února 2012 22:23
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Napiš mi na mail: AgentSmyth@seznam.cz tam to probereme.
 
 
Datum: 15. února 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: ruza01      IP: uživatel11159    
Jo kolik bys za něj chtěl
 
 
Datum: 15. února 2012 18:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Tak jsem ho objevil. Je to kopie válce od TKmoto, která výchazí z výše zmíněné úpravy. Ale rozměrama je to taková sériovka. Spíš na motokros. 68/55 sání a 29mm výfuk. Byl to mů 1. upravený válec, co jsem jezdil. Mělo to moc hezký spodek... Ale to už je skoro 4 roky. Pak šel na výbrus, chvíli jsem s ním jezdil, pak ztratil píst a na válec úplně zapomněl. Kdyby o něj měl někdo zájem? Takhle vypadá vnitřek: http://bakoun.rajce.idnes.cz/Nesmysly...#IMG_0924.jpg
 
 
Datum: 14. února 2012 23:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Podobný válec se mi válí někde doma, zkusím změřit... Jen co ho v tom bordelu najdu.
 
 
Datum: 14. února 2012 23:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Obecně vládne třeba Kolečko a Jenco .... já se je tu snažim usměrňovat v úpravách....jinak dík za tvoje ozkoušený rozměry ;-) třeba někomu pomužou....já ten 4K dělat nebudu,můj směr jsou upravené seriovky..... mimojiné k čemu je dobrý zarovnat na dně píst? To je kvůli jinýmu (kolmějšímu 5-10°) úhlu hlavních přefuků,nebo protože obecně plochý dno pístu je "lepší"?
 
 
Datum: 14. února 2012 21:15
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Koukám Stando,že tady vládneš pokecu.Nic proti,jen to delší dobu sleduju.K té úpravě-výfuk 27 mm souhlas,šíře spíš 23 mm,sání ale 70 mm spodek,vrch 54 mm a pom okna 52,5mm,3ířka sání 28 mm.Píst srovnat na dně podobně jako Stejskyho 3K.Kroužek tak ,jak říkáš.Objem spalov.prostoru 6 ml.
 
 
Datum: 14. února 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
To je různý...podle převodu a odladění...nejde říct obecně jedno číslo...každopádně 100km/h tam bude,když ...atd....kdo ví,tak chápe,kdo neví tak nepochopí...
 
 
Datum: 13. února 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel13218    
A kolko to moze ist z takouto upravov KM/H
 
 
Datum: 13. února 2012 22:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
On jo,jinak bych to ani nepsal...
 
 
Datum: 13. února 2012 22:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stando stejně nemá šajnu o čem píšeš tak je to uplně jedno ;-)
 
 
Datum: 13. února 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
Prej docela jo, akorát sem slyšel,že vejfuk je lepší udělat širokej 24,vzdálenost od horní hrany 27 místo 28,sací kanál tak aby ho zavřel píst a spodní hrana sání 72 a horní 55. Píst jednokroužkovej se zápichem prvního kroužku 2mm ode dna pístu. Výbrus udělat hodně volný - 7 setin.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
zdarec,mam takovej problém s tochometrem na jawě 21 kilometry ukazuje dobře ale rafička skáče na ciferniku ze strany na stranu a neudrži se na mistě nevite co stim,diky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: honda248      E-mail:      IP: uživatel9812    
jawak21: ano, popřát mu štastnou cestu :-)
 
 
Datum: 06. března 2012 9:06
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
a když by byl na odchodu dalo by se stim eště něco dělat..?
 
 
Datum: 14. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
zbejvá jedině tacho,třeba je stuhlej zimou.A nebo je na odchodu.
 
 
Datum: 14. února 2012 16:34
 
 
 
 
Jméno: jawak21      IP: uživatel289    
no právě že tim to neni když tam dam misto něj tacho z pařeza tak jde dobře a když tenhle dam na vrtačku tak taky skáče a náhon je celej novej to co je na rozetě i bowden tim to neni stopro
 
 
Datum: 14. února 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus promazat náhon někde se zadrhává
 
 
Datum: 14. února 2012 1:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Zdar,dělá to na 99% náhon tachometru.Někde je bud zlomenej,nebo špatně vedenej.Zkus ho demontovat a otočit.Nebo rovnou investuj do nového a ved ho co nejpříměji,bez ostrejch zatáček.Je taky možný,že na koncích toho bovdenu už máš místo čtyřhranu váleček a přeskakuje.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci chci si udělat stejskyho cestovku a cestovat... myslíte že by se vyplatilo dát tam větší kolečko (14,15zub) do rychlosti ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ale jak nemáš samolepku se jménem, tak seš hovno úpravce :-D:-D
 
 
Datum: 14. února 2012 23:27
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13221    
Mam mail. Zvolil bych něco ve většim vrtánim + rozumný časování na seriovku a zbytek dle dohody. Promiň,facebook moc nepoužívam,icq už skoro nezapínam a na mailu sem skoro celej den,co mám tablet....takže komunikovat přes mail není problém....snažím se odpovídat obratem,když je teda čas....někdy taky chodim do práce :-D :-D
 
 
Datum: 14. února 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky všem.. jinak STANDA: byl bys schopen mně upravit válec aby to trochu jelo? chci hodně cestovat a uvítal bych aji kdyby to utáhlo 14zub... máš třeba icq nebo skype nebo facebook nebo něco abysme se mohli dyžtak domluvit?
 
 
Datum: 14. února 2012 20:07
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel8733    
Cú a vesměs všechny válce od Stejskyho vždy na lehčí převod.11 až 12 zub.Vždy jsem dosáhl větší rychlosti s menším pastorkem.Vyplývá to z grafu.Výkon je posunut do vyšších otáček.
 
 
Datum: 14. února 2012 20:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Jen dodatek. U Stejskala mají výhodu ti,kteří to chtějí na závody a myslí to vážně......protože má nejenom graf prototypovýho válce z brzdy,ale umí dodat sací kolena,kompletní výfuky,závodní hlavy atd....já jsem jen takovej malej "obchodníček" schovanej v koutě při zdi...v bezpečí....a tak mi to zatím vyhovuje....proto mužu dělat levně....Sesa mi sice postrkuje k webovkam a eshopu,ale zatím sem nesebral odvahu....možná jednou.....
 
 
Datum: 14. února 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel13221    
Hele už jsem taky slyšel že jsem drahej ;-) Tak jsem vyvinul Light verzi na seriovku,která je i s prací,úpravou hlavy,dvoukroužkovym pístem,kroužkama a výbrusem do tisícovky ;-) Do 8.výbrusu mam garantované pístní sady za 200,- (lehký maďarský písty,masivní kroužky-prostě kvalita)... nad 8.výbrus jedu pouze jednokroužkový písty od Sesy....tam je cena vyšší...ovšem dá se na každý úpravě konkrétně domluvit....ale s tim jednokruhem je prostě cena vyšší,takže ty válce dělam živější,ať stojí za to ;-)
 
 
Datum: 14. února 2012 17:45
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsme na tom uvažoval že bych si to časem udělal ale prdím na to Stejskal to má předraženy to si rači nech udělat tady od Standy :-)
 
 
Datum: 14. února 2012 15:13
 
 
 
 
Jméno: Standa      E-mail:      IP: uživatel13217    
Ne,seriovka s CU to neutáhne. Až takový vrtání 40mm a vejš utáhne 14z. Měl jsem jí. Případně bych ti mohl nabídnou nějakej válec já ;-)
 
 
Datum: 13. února 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
myslim že se vyplatí nejdřív vyzkoušet jak to pojede se standartním 13z.. pokud jezdíš sám a seš z rovinatý krajiny, asi by se uživilo i 14z, 15z je bez dalších úprav podle mě moc..
 
 
Datum: 13. února 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: koumak      IP: uživatel12849    
čáu draci, mam dotaz, nevite proč když mam studeneho fichtla tak jede krasně , ale jak se zahřeje tak vubec netahne ?..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: fechtlař      IP: uživatel13227    
něco podobnýho mi dělal mustang někdy to jelo někdy ne nechal jsem udělat výbrus a bylo to v poho
 
 
Datum: 14. února 2012 19:37
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Souhlasim,vyběhanej válec,nebo lehce přidřenej. Můžeš zkusit kroužky,ale když už to budeš mít dole,tak radši investuj do komplet výbrusu.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
mě to děal vylítanej válec,nechal jsem udělat výbrus a bylo to ok
 
 
Datum: 13. února 2012 19:56
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj :-) predchvilku som tu písal o otáčkomere na betku 110ccm a ešte by som si tam chcel nejako prirobiť kontrolku mazania a dobíjania akumulátoru je to centrálne mazané čiže čerpadlo ktoré tlačí olej z vane do hlavy na vačkovicu a vahadlá, el rozvody tam mám komplet prerobené na 12V ale neviem ako doriešiť tlakové čidlo od čerpadla oleja. Asi tam bude malý tlak či by tam nestačilo nejaké mekké čidlo z motocykla. Za rady dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
podľa mňaby tam stačilo akj obyčajné čidlo z Škodovky ale neviem kam ho namontuješ :-)
 
 
Datum: 14. února 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
Zdarec nevi nekdo co s vylomenou dirkou na řadici tyčku ??vařit se me to moc nechce :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
aby se ten kartr nejak nemrsknul
 
 
Datum: 14. února 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zavařit.. mám tak zavařenou tyčku na čz a drží to už roky
 
 
Datum: 14. února 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
pak nezbývá asi nic jiného než vařit a bud se karter zkroutí nebo ne
 
 
Datum: 14. února 2012 17:07
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
ja myslim tyčku jak na ni maš řadici vydlicku v prevodovce
 
 
Datum: 14. února 2012 15:31
 
 
 
 
Jméno: ll      IP: uživatel6631    
dej řadičku do zadu řazení budeš mít ale naopak jako 1dolu 2,3 nahoru ;-)
 
 
Datum: 13. února 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec hladám tu nejakého elektrikára. Moc to vláske asi nemáte... prerobil som si BETKU na 110ccm 1valec 4T a potreboval by som si tam pre dekoračné účely :-) nejako dorobiť otáčkomer. rozmýšľal som nad nejakým z auta ktorý by tam mohol fungovať ale neviem aké autá montovali otáčkomery ktoré berú impulz z nízkonapaťového impulzu VN cievky, mal by reagovať na 1impulz za 2točky klukovky ,alebo som premýšľal zobrať impulz snímacej cievke pre zapalovanie čiže impulz každú otáčku kluky. Za každý názor som veľmi vdačný :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok dík a neviete či je signál braný pred tú VN cievku ,alebo z hallovej sondy ktorá dáva impulz CDI
 
 
Datum: 14. února 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zatím jsem neviděl motor(4t jednoválec) který by jí neházel každou otáčku, signál se bere z klikovky takže to hází každou, jde o zjednodušení, kdyby házel každou druhou musel by se signál brát třeba z vačky
 
 
Datum: 14. února 2012 13:25
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel13222    
Jen malej detail: Betka má totožné zapalování jako pitbike a ten dává jiskru na každou otáčku klikovky.
 
 
Datum: 14. února 2012 10:44
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podíval bych se na stránkách yuki http://ndshop.yukimoto.cz/ (myslím že je nutná registrace pro zobrazení cen) a tam si našel nějaký vhodný ze 4t jednoválce, našel sem tam například kulatý otáčkoměr na yuki 125 enduro II za 524kč
 
 
Datum: 13. února 2012 19:15
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdra nevi to co s tym urval sem šroub na klice na jawa 250 tak se to vyvrtal a udel nový závit a jak sem delal zavít tak se mi tam ulomil závitník nevíte pls co s tym odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel11050    
Bez šroubu to nepůjde. Nech si kliku zrenovovat.
 
 
Datum: 15. února 2012 8:55
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíš jestli by to fungovalo bez toho šroubu
 
 
Datum: 14. února 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Při nejhorším ho vyměníš,stejně to musíš cele odkrejt.
 
 
Datum: 14. února 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezníčim gufero kdyz to nahřeju
 
 
Datum: 14. února 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ještě bych zkusil to nahřát aby se ten čep roztáhnul,pak snad závitník trochu povolí a možná půjde líp ven.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
Jak závitník zapruží, tak du ven a nic nezkouším věčí silou...
 
 
Datum: 13. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel13045    
To by mě nenapadlo, tak tvrdou kliku dělat doma závitníkem...
 
 
Datum: 13. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel12620    
skus to nažíznout flexou a vytočit šroubovákem estli neni ulomenej hluboko
 
 
Datum: 13. února 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Jj přresně poku to nevytočíš třeba kleštěma tak to nemáš doma šanci dostat ven
 
 
Datum: 13. února 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel11813    
Cau jediný možný způsob jak dostat závitník z nějakýho předmětu je sehnat firmu ve které maj vyjiskřovačku a tou jsou schopni dostat závitník ven jinak to nevyndáš
 
 
Datum: 13. února 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj nevíte někdo jaké je označení barvy u pionýru 20 na masce a krytech? dik za rychlou odpověd . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. února 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli myslíš tu bílou tak nevím přesně číslo, ale je to myslím že slonová kost
 
 
Datum: 15. února 2012 18:14
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Zdarec draci, chtěl bych se zeptat kde najdu číslo rámu na Jawa 350/364? Předchozím majitelem byla motorka nastřikaná a nevím kde ho mám hledat. Díky za rady.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Díval jsem se pořádně asi 10x a ta vrstva barvy není tak silná abych to číslo neviděl ....
 
 
Datum: 14. února 2012 18:45
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl jsem oboje, jak svisle tak vodorovně (týká se nějakého z typů 634-640 - až na detaily totožný rám). Podívej se pořádně, možná je číslo jen schovaný pod vrstvou barvy, pokud je to silná vrstva
 
 
Datum: 14. února 2012 1:22
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Fakt tam žádný číslo nemám.... To číslo je vyražený svisle nebo vodorovně? (sorry za blbý otázky, ale nikdy jsem to neviděl)
 
 
Datum: 13. února 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Číslo je na levým zadním držáku motoru mezi šroubem motoru a přepákem brzdy.
 
 
Datum: 13. února 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Motorku jsem koupil bez TP, tak podle mě tam číslo není..... Seru na to stejně mám jiný doklady tak tam vyrazím druhý číslo. Kámoš z STK mě udělá evidenčku v pohodě, ale tady jde o to když se stane nějaké průser tak at' je všechno v cajku.... Jinak díky za rady....
 
 
Datum: 13. února 2012 19:29
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
mělo by byt u startpáky , zkus to kdyz tak nejak vycistit
 
 
Datum: 13. února 2012 18:43
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Tak jsem ho nenašel asi je vybroušený. Musím vyrazit nový číslo na ten držák motoru . Levá nebo pravá strana ? (u start páky nebo u brzdy) Díky....
 
 
Datum: 13. února 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
O.k díky jdu na to mrknout. Jo a je to 634 jsem to blbě napsal ..... sorry
 
 
Datum: 13. února 2012 17:51
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel5972    
u zadního držáku motoru
 
 
Datum: 13. února 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: 987      IP: uživatel6631    
Ahoj chtěl jsem se optat jestli by tohle šlo dát na fichtla http://www.hzmoto.cz/_data/s_397/shop/big_54462_img_1257933911.jpg jako že bych navrtal díry do brýlí, a do toho udsadit nějáké řidítka z motorky např tyhle: http://www.motozem.cz/fotky13491/fotos/_vyrp11_1305riditka-s-hrazdou-cerne.jpg a jak by to vypadalo pokud to někdo má díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel9410    
Další návrh bych měl a mohl bys tam dát jaký koliv hrazdy.Co vím,tak existujou 2 druhy krků řídítek,ty pevný svařený a ty druhý co sou jen stažený tím šroubem. Dá se pak s hrazdou hýbat od sebe a k sobě.Já je sháním,zatím marně.
 
 
Datum: 13. února 2012 21:36
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo tie brýle sú aj tak slabé u fichtla.. keby boli aspon tak silné ako u simsona..
 
 
Datum: 13. února 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: 987      IP: uživatel6631    
od dík za nazor ;-) nejdu do toho
 
 
Datum: 13. února 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevím jestli je to dobrej nápad vrtat do už tak slabých brýlí a přidělat do toho řidítka... půjde to a bude to vypadat normálně jako na motorkách co to tak mají :-D ale nejspíš to bude o úsměv...
 
 
Datum: 13. února 2012 16:27
 
 
 
 
Jméno: Samuel Hlawiczka      E-mail:      IP: uživatel13216    
Zdravím, sháním na jawku 550 pařízek, přední teleskopy. Popřípadě aspoň jeden, ten ze strany brzdy. Děkují za nabídky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
napis mi na maila :-)
 
 
Datum: 13. února 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Zdravím všechny, chtěl bych jen uporornit všechny draky, kteří zvažují nákup tohoto motoru.. http://aukro.cz/show_item.php?item=2113491046 Řešilo se to tu před pár dy, jestli je nový, atd.. jelikož se mi několik věcí nezdálo, tak sem se začal pídit a hle, prodávající už nereague na mé maily.:-D Požádal jsem ho, ať mi pošle fotku spodní strany motoru a koukám na to jak zjara.. motor má vymačkaný plochy na karterech od stojanu, takže byl nasazenej, možná i ježděnej a hlavně v motorce, ale dle prodávajícího je prostě novej:-) Když jsem ho požádal, jestli může shodit hlavu a poslat ještě foto pístu a spalováku, tak mi odepsal, nejsem mechanik..:-D Spíš je mu jasný, že je píst ohulenej a vnitřek hlavy jakbysmet. Dokud Vám nepošle autentický foto tak zvažujte příhoz.. je to vážně až moc podezřelý!! Bacha na to!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: honzam      IP: uživatel9645    
2,550,- :-D :-D
 
 
Datum: 22. února 2012 17:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsou všechno srajdy.min 5litr se 2 turbama.zbytek je pro mě slaboučký.
 
 
Datum: 14. února 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
Já mám teda 3.0 TDI 165kw=224koní a žere to 8,5l na 100.... Jsu maximálně spokojené ...Právě u velkéch objemech je lepší TDI než benzín.(myslím spotřeba pohoných hmot) Jasně ze benál má větší výkon ,ale diesel má daleko lepší spotřebu..... A nafta se lepší shání ( kdo jezdí kamionem , atd. ten dobře ví proč koupit diesel) Nechápu proč někdo překope na plyn třeba Phaetona 6.0 benál. Tak kurva když vím že to neuživím tak si koupím 1.2 HTP a dám to na plyn nebo jezdím radši autobusem.......Pro mě je už 3.0 TDI slabota, když má auto skoro 2 tuny....(4.2TDI)
 
 
Datum: 14. února 2012 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13221    
Za to pěkný auto z fotek bych mu těch 84 dal,ale za tu rykšu rozpadlou ne......... 1900ccm je optimální,už to slušně jede a žere to v mezích....sám mam Combi v 81kW a maximální spokojenost....a zrovna ten motor 2.5TDi V6 TDi se moc nepoved...když už velkej motor,tak v benzínu a dát ho do plynu.....ve velkejch objemech se úspornost a svižnost TDi motoru vytrácí.....tam naopak dominuje benzín...
 
 
Datum: 14. února 2012 10:25
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
haggar zrovna 2.5 tdi je dost průserovej motor
 
 
Datum: 14. února 2012 1:11
 
 
 
 
Jméno: haggar      IP: uživatel11323    
standa:To by mě zajímala ta přívětivá cena , protože bych za takovou rykšu nedal ani 20 litrů. 1.9 TDI 66kw trochu slabota nééé... Kup si pořádny auto od 2.5 TDI vejš....
 
 
Datum: 13. února 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13217    
V neděli jsem jel 180km na auto pro mladou. Octavia 1.9TDi 66kw sedan,model 2001. Dle fotek auto v pěknym stavu,se serviskou,krátce 2.majitel,najeto 200...dle telefonátu s majitelem auto v top stavu bez investic,nebouraný,jen jezdit,cena přívětivá. Sotva sem auto zahlíd,tak sem viděl nedopasovanej přední náraznik,sahnu pod něj a zvlněnej nosnik,rovnaný čelo,vařenej chladič,haupna se vlnila jak byla narovnávaná a nešla ani zabouchnout zabouchnout. Majitel ve skutečnosti třetí a serviska vedená jen do roku 2006,takže kilometry a historie nedohledatelný. Docela sem si zařval od plic a zjebal ho do neseriozních pitomců,ale co naplat,prostě sem se jentak svez 360km...aspoň že na český sibiři dobře vařej :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná že je málo jetý ale určitě už jezdil je to vidět na karterech že je utíranej hadrem a mezi karterama je náznak prosakování oleje navíc radící automat není úplně ve středu a šrouby nejsou dotočené v jedné úrovni ty drážky protože u 05 motorů byly všechny šrouby dotočené v utahlým stavu šikmo všechny šrouby stejně. Mohl být kupován jako náhradní díl protože nemá výrobní číslo. Možná má sundaný magneto s cívkami aby to nebylo vidět protože dle vačky a stavu magneta a cívek by se odhalil že je jetý.
 
 
Datum: 13. února 2012 17:18
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V dnešní době co kupec to podvodník .. z vlastní zkušenosti .. nojo, 4 šrouby to je věda :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 16:54
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak mi napsal, že hlavu z motoru nesundá, foto dělat nebude, ví co prodává a já si jeho aukcí nemám všímat.. myslím, že už je to jasný.:-D
 
 
Datum: 13. února 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: putin28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dík ked ma upozornili na to rebro tak ma to už prešlo.
 
 
Datum: 13. února 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13152    
Už má i ulomený žebro :-D
 
 
Datum: 13. února 2012 15:00
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau, proč se mi zdá, že je tento válec 6ti kanál... to má ještě kanály v pístu?... jen mě to zajímá, nic víc... http://aukro.cz/valec-simson-70cm3-pist-tuning-8-kanalu-i2105397911.html jinak pardón za odkaz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to 8 kanál po debilsky... inak 4kanál
 
 
Datum: 13. února 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
takže si vymejšlí... no já tam mám o 2 kanály míň a mám 4 kanál... ten německej MZA... divný :-D asi neumím napočítat do čtyř
 
 
Datum: 13. února 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13213    
Nemá přepoušrění pístem. Je to 4-kanál.
 
 
Datum: 13. února 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
4K... udává se počet přepouštěcích kanálů.
 
 
Datum: 13. února 2012 7:15
 
 
 
 
Jméno: andrew      E-mail:      IP: uživatel12545    
čau draci, jde dát na fichtla tachometr z ČZ 175 (z tý novější) ? má to snejnej bowden? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale musim tě pochvalit za peknyho mustanga :-)
 
 
Datum: 16. února 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: dan23cz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ondřeji jak se divam dáváš sem každou otazku pod jinym menem .. kdo pak ma vědet kemu to piše :-D
 
 
Datum: 16. února 2012 20:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nema,,je vettsi ctyrhranek
 
 
Datum: 12. února 2012 21:23
 
<  600  601  602  603  604  605  606  607  608  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 8:41:25 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu