slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s dlouhodobějším ježděním s jehlou na prvním zářezu zhora u pionýra(jehla se 4 zářezy), jestli to není pak až moc chudý atd.. Jde mi o to, že u jednoho pionýra mám problém s tím, že pokud náhle přidám plyn, tak se to jakoby přidusí a pak je to zas ok jakmile přidám ještě víc(a to v případě, že je jehla na 2. zřezu zhora). Přikládám to právě bohatosti směsi, jenže co se týče hladiny, tak ta mi přijde úplně v pořádku a nevím proč je to bohatý. Svíčka je i černější (Brisk-N14C nebo N15C) bez rozdílu, nebo myslíte, že spíš než dělat čachry s jehlou ještě zkusit snížit hladinu. Filtr, předstih atd.. je ok.. Díky za Váš názor.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. března 2012 10:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jenda1986 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jj, bude to asi přehlednější..:-D
 
 
Datum: 22. března 2012 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
čau, začíná tady být nějak PŘEJENDOVÁNO :-D asi se začnu přihlašovat :-D
 
 
Datum: 21. března 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Ale podíval a několikrát.. to mi věř, jenže on ten plovák byl zmršenej docela šikovně, to bys musel vidět, vlastně to poškození prakticky není ani moc patrný, ikdyž se na to přímo člověk zaměří, proto mi to celý tak vrtalo hlavou kde je problém.. každopádně s novým plovákem se to zlepšilo, takže to přikládám tomu plováku.. Hlavně se nepasuju na nějakýho experta, takže bych to spíš označil za vlastní blbost, která se holt nědy stane většině z nás příležitosnejch "mechaniků".
 
 
Datum: 21. března 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
jestli ses za těch 13 let nepodíval pod víčko plovákový komory, pak se takový překvápka čekat daj .)
 
 
Datum: 21. března 2012 18:33
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tak záhada vyřešena, dnes jsem si k tomu sednul a zjistil jsem, že plovák je tak zvláštně pokroucenej, byť to nebylo na první pohled zřetelně vidět.. vyněnil jsem ho, nastavil hladinu, projel a svíčka krásně cihlová.. Z čehož plyne ponaučení, že i po cca 13ti letech užívání nás fichtl může ledasčím překvapit.:-D
 
 
Datum: 21. března 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
hh: ne, já neříkal, že je černá i když je jehla na prvním zářezu, já říkám, že je černá až na tom druhým. Na prvním je zas dost bílá a to se mi právě nelíbí, jen jsem nikdy takovej problém neřešil a nikdy nejezdil s jehlou na 1. zářezu např. celou sezónu, tak se radši ptám, jestli to pak nebude moc chudý a při delším užívání neskápne motor. Jinak převoďák to asi nebere, ten fichtl zas tak nehulí, olej v převodovce po benzínu cejtit není, to už jsem zkoušel. Jinak mažu M2T 1:33 a neříkejte mi, že je to tím, mažu s tím právě i ostatní a je to v poho.. Jinak zkoušel jsem to tak, že jsem normálka přijel dom u garáže zhasl, nechám vychladnout a pak na to kouknul, na volnoběh to sice neblafalo, ale nijak zvlášť ty motorky nehoním.. dělám to takhle se vším, ale ten tvůj postup zkusím, díky
 
 
Datum: 20. března 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
Jenda tazatel: a neubejvá ti olej z převodovky nebo neni cejtit po benzínu? kolik a jakýho oleje přidáváš do benzínu? aby byla svíčka černá s jehlou na 1. zářezu, to je nějaký divný.. a kdy tu svíčku vlastně kontroluješ? jestli po minutě blafání na volnoběh, pak bude černá vždycky.. nejlíp se to zjistíš když pojedeš aspoň kilometr na plnej plyn bez ubírání, pak ještě za jízdy vypneš zapalování, podržíš spojku, zastavíš, necháš trochu zchladnout hlavu a vyndáš svíčku, jestli bude furt černá, pak je něco špatně..
 
 
Datum: 20. března 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13447    
Kdyby řek,že má J05 s karburátorem z J05 a seřízenej filtrbox,tak bych věřil.....na J20/21 nejmenší tryska 65-za předpokladu seřízenýho filtrboxu,jinak to na 68 bejvá někdy i chudý....
 
 
Datum: 20. března 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Jenda: to myslíš vážně?? Jako tohle mi přijde až nemožný, leda jak říká standa, možná máš přicpanej filtr, tak pak ano, ale nechápu smysl té trysky 60?? Význam? Jede to vůbec nějak obstojně??
 
 
Datum: 20. března 2012 17:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13447    
Tak s touhle kombinací se vůbec nedivim,že se ti to přidírá..... oleje o polovinu menší množství než by mělo bejt,tryska o deset čísel menší a jehla dole.....to se divim,že to vůbec jede.....a nebo máš tak zarostlej vzduchovej filtr,že se to kompenzuje :-D
 
 
Datum: 20. března 2012 17:30
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Ahoj na jehlu nastavenou na první zářez jezdím už několik let a v pohodě s 60 kou tryskou.Poměr oleje 1:50 Jen na zajíždění dávám na druhej.Ted zajíždím a na druhým zářezu jehla a cihlová svíčka jak z obrázku.
 
 
Datum: 20. března 2012 16:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Já to právě nikdy nezkoušel, pač jsem se bál, abych to někde nepřidřel, ještě zkusím hnout s tou hladinou a pak chtě nechtě pokud se to nezlepší dojde i na jehlu.
 
 
Datum: 20. března 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo taky jsem měl problém hladina seřízena možná aj trocha niž a furt problém tak jsem dal jehlu na první zářez aby se to uchudilo a je to OK a najel jsem tak asi 300km a zatím pohoda
 
 
Datum: 20. března 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel5173    
Tam to právě mám teď a jak říkám, někde tam je pořád chyba.. Sice je fakt, že motoru by to vadit určo nemělo, ale i tak bych rád viděl cihlovou svíčku jako u ostatních co mám..:-D
 
 
Datum: 20. března 2012 15:55
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel13427    
Dej na druhej zářez a bude to OK :-)
 
 
Datum: 20. března 2012 15:51
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:23:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu