Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: babetta 210
IP: uživatel10308
 Ahoj draci, mám dotaz. Jedná se o to, že nevím, čím by mohlo být nebo co bych měl udělat aby se moje babetta 210 nedusila. Třeba když jedu trochu do kopce tak se dusí a tak všelijak cuká a nejede tak jak má, když jedu po skopce tak je to v pohodě, ale jak přijde menší kopec, tak to zase začne dělat. Dělá to i například, když stojí a nesedím na ní (má zvedlé zadní kolo) a přidám plný plyn tak se taky začne dusit. Když jedu do kopce tak musím jet tak na čtvrt plynu aby to nedělala, ale to toho většinou moc nevyjedu. Zkusil jsem vyměnit svíčku, která byla krásně cihlová, ale moc to nepomohlo. Prosím poraďte čím by to mohlo být. Dík za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:10
Jméno: FACKO
IP: uživatel13501
 AHOJ PRVNÍ NEŽ SI ROZDRBEŠ KARBURATOR TAK BYCH PORÁDNĚ VYČISTIL VÝFUK,HLAVNĚ POKUD JEZDÍŠ M2T.TO NENÍ OLEJ,ALE VAZELÍNA.
Datum: 27. března 2012 23:10
Jméno: Rumštajn
IP: uživatel12352
 jakože já mysím že to je vzduch skus sundat fitr jen tak pro skoušku
Datum: 24. března 2012 20:23
 Buď to, nebo špatně nastavenej plovák.
Datum: 23. března 2012 22:12
Jméno: babetta 210
IP: uživatel10308
 Ok, dík mrknu na to
Datum: 23. března 2012 21:38
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Nedotejká benzín, ucpaná tryska/palivovej filtr...
Datum: 23. března 2012 20:11
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 čau draci potřebuju nutně radu a budu za ní vděčný... mám čz 125/453 a když jezdím a jezdím tak se mi baterka pomalu vybíjí... při volnoběhu naměřím 6-6.5 voltů +/- a ptám se jak seřídit regulátor dobíjení (regulační rele ) aby dobíjelo ? když jedu ve městě tak se baterka vybije dost rychle...  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 11:39
Jméno: 1122
IP: uživatel6631
 no dneska jsem to seřídil podle sebe a na volnoběh to má tak 6.2-6.5 V +/- a když přidám plyn do větších otáček tak to dobíjí asi +/- 8 voltů je to správně?
Datum: 24. března 2012 11:39
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Relé jde seštělovat ( je to dost složitý ), může to ale dělat víc věcí, zkontroluj dynamo - rozeber, očisti rotor a stator, zkontroluj uhlíky.
Datum: 23. března 2012 20:19
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 vymenit
Datum: 23. března 2012 20:10
 zdar pls poradte mi nekdo jak předelat zapalovaní z pionyra na jawa 250
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:01
Jméno: pepa
IP: uživatel13057
 já ho tam měl musí se podložit stator měl sem tam na sou struhu dělaný mezikus...možná byl jinde zavrtaný kolíček na klice.... pokud bys chtěl víc piš na meil
Datum: 23. března 2012 19:01
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 zdravim borci.. zajimala by me teplota pri ktere se zadira motor na fechtlovi..kdyz sem si to letel na plny plyn ukazovalo mi to teplotu pod svickou 270°C, sice sem necitil vadnuti motoru ale precejenom neni to trochu moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:12
 kdybys měl na motoru 270°c určitě už tlačíš
Datum: 25. března 2012 13:12
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 mam tam pristroj z letadla co sem nasel po dedovi v dilne...
Datum: 25. března 2012 12:43
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Jakej máš přístroj na měření? Zajímá mě to,chtěl bych si ho pořídit.
Datum: 23. března 2012 21:01
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No zadírání nevim, ale řekl bych že normál je tak do 200°C
Datum: 23. března 2012 20:21
Jméno: luxol
IP: uživatel4625
 270 ne, zpletl jsem se bylo tam tak 230-245°C
Datum: 23. března 2012 19:06
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel13466
 Zdarec draci..Mam takový problém u pionýra 05 furt mi padá řetz i když ho mam dotáhlý.Muže to být tím že na rozetě sou jemě nahnute zuby?A ještě má to furt strašně velké otáčky i kdž volnoběžný šroub uplně povolím je to skoro jako samozápal ale když to vypnu tak to zdechne.Měnil sem magneto,kondík,kladívk,válec,trysku už nevim čím to muže být..no a chvilku jezdim startuje na 1 pak dojedu dom a třeba za 10 minut ani neháže jiskru(žádná svíčka)a pak na další den to už háže..ale furt blbnou ty otáčky..Děkuji moc za všechny rady vubec už nevím co mám dělat...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:17
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 nekde ti to saje vzduch but gufera nebo spis tesneni za valcem
Datum: 23. března 2012 19:17
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 http://aukro.cz/dily-jawa-i2218938179.html z čeho jsou ty karburátory??
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 10:35
 Je to z 250 panelky nebo kejvy teť přesně nevim
Datum: 24. března 2012 10:35
Jméno: jirka.mt
IP: uživatel13465
 naazdar draci, potrebuju poradit... zvazuju že si koupím Jawu 50/585 Mosquito, jakej byste meli na to meli nazor? nekde jsem cetl ze to jezdi dobre ale že na to nejsou nahradní dily atd... taak potebuju poradit od nejakeho zkuseneho
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:19
 vubec nejsou dily,, hlavne na motor to je katastrofa,,je to super moto ale musi si k tomu koupit dva starsi motory,,jinak je to ok,,,
Datum: 23. března 2012 19:19
Jméno: Martin Bolf
IP: uživatel5893
 dobry den mam takovy dotas mam jawu 21 po kompletni go jenze nejde nastartovat kdyz to tlacim sem tam to chytne karburator mam, novy poradte diky p bolf
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:23
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Udělej tuhle zkoušku : vyšroubuj svíčku a do válce stříkni tak 3-5ml benzinu. Potom to musí chytnout na první kop, jinak hledej problém v elektrice.
Datum: 23. března 2012 20:23
Jméno: aral
IP: uživatel13054
 Nebo nemáš nastavený předstih.
Datum: 23. března 2012 16:29
 je to možná blbost ale možná máš v nádrži málo benzínu
Datum: 23. března 2012 14:43
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Je svíčka mokrá nebo suchá??
Datum: 23. března 2012 13:09
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 těžko takhle radit, ale je možnost, že ti netěsní palice. Nevim jak to máš udělaný, jestli jsi to dělal ty a nemáš skušenosti tak tam toho může bejt víc. 4im si utěsnil kartery? a dával si těsnění pod hlavu? Jestli si tam dal to hlníkový těsnění tak to těsnit nebude.
Datum: 23. března 2012 11:04
Jméno: jawa 20
IP: uživatel13418
 Čau draci, mám znovu dotaz, potrebujem poradiť, ako mám dať dol plášť z ráfiku bez toho, aby som poškodil dušu alebo plášť? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 16:32
Jméno: aral
IP: uživatel13054
 Použij mont páky, lepší jak šroubovák.
Datum: 23. března 2012 16:32
 tak a tet jedna otázka ohledně zapalování nevíte kde sehnat na jawu 20 starý tip el. světelnou cívku tu nízkou poloviční než zapalovací je pouze na zadní světlo nechce se mi překuchávat elektrika
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 18:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Já taky nějakou doma mám
Datum: 23. března 2012 18:05
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 No jestli to je to co si myslím, tak ty mám doma asi 3
Datum: 23. března 2012 14:40
 staré sem už sehnal taky ale ani jedna nejde já myslel nové achjo nějakej nápad jak to předělat na velkou bez praskání žárovky?
Datum: 23. března 2012 9:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 http://aukro.cz/jawa-pionyr-zapalovani-i2206689063.html ale je to docela drahý
Datum: 23. března 2012 0:34
 Čus draci za nedlouho budu dělat motor u fekála a potřebuju ty 2 větší pružiny do řadícího automatu pružina řadiče a ta 2 nei jak se jmenuje.Má je vůbec tady ještě Sesa??????Napište pls,díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:25
 Čau ne to není ona jsou to ty jiný.
Datum: 23. března 2012 20:25
Datum: 22. března 2012 22:32
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, pred chvilou som sa pytal na to, ak vybrať ložiska z predneho kolesa, teraz mam otazku, ako tam dať nove ložiska? Mam ich tam naklepať gumeným kladivom, alebo ich mam pred tym nahriať teplovzdušnou pištolou? Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 3:13
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel12966
 No určitě jsi projdi manuál kde je to nakreslené jak to máš dát a pak ten střed namaž nějalým olejem aby se to klouzalo..Pak jsem vzal nomrální ořech na golu ale na ten venkovní průměr ložiska trochu nahřál horko vzduškou a dal jsem je tam pak jsem je namazal vazelýnou zadělal a máš to hotové--Dávej si pozor abys neroztloukl ten střed kola...Jinak to potom půjde z těžka..Ať jezdí draku
Datum: 24. března 2012 3:13
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Nahřej buben a ložiska tam klepni gumovou paličkou nebo přes něco měkýho, třeba kousek mědi
Datum: 23. března 2012 0:37
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Zdar mám dotaz, mám jawu 05 nový ložiska gufera , mám tam váelc a hlavu z 21,válec je po výbrusu už asi 600-700km takže by měl být už jak štakš zajetej ale v poslední dobe nastal problém,že třeba po 10km jízdy se mtoro začne utahovat a prostě musím podřazovat až na jedničku a jet tka na půl plynu.nevíte co s tím má? záaplko seřízený předstih 1,6mm odtrh 0,4mm, svíčka n15c novej filtr v airboxu tryska 68 jehla 3zvrcha a svíčka furt ne a ne tu správnou barvu hladina v karbecu seřízená, když dám jehlu víš tak motor vynechává a utahuje se, když dám níž tak se utahuje prakticky furt, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:24
 Nevím kdo ti dělal výbrus ale zkontroluj si prúměr pístních kroužků a válce myslím že nemáš správný kroužky a jak se zahřeje tak ho přidřeš
Datum: 31. března 2012 17:24
 Nemáš vylamané rebrá na valci a hlave? Alebo zanesené blatom zaschnutým olejom? Keď ti motor prestáva ťahať po dlhšej jazde tak je problém niekde s chladením. Zakarbonovaný spaľovací priestor na hlave a dne piesta tiež spôsobuje prehrievanie, ktorý je v čase zábehu častý.. Ďalej to môže robiť veľký predzápal, horenie trvá dlhšie a vznikajú tam veľké teploty. Ak si nezapiekol krúžky tak čítiaj ďalej  600km je ešte málo ak si ho poctivo zabehával a nevytáčal. Toto platí hlavne u syntetyckých olejoch ktoré predlžujú zábeh motora. V akom pomere riediš? Aspoň 1:25? Do tých 1000km by som to nechal tak a jazdiť s prestávkami. Ak by to nepovolilo začal by som to riešiť. No stou sviečkou, hľadal by som problém v airboxe. Zrejme máš veľa benzínu a málo vzduchu, aj keď väčšinou prehrievanie spôsobuje chudobná zmes. Ešte skús sviečku N14. Každý fichtl si pýta inú, mne napríklad jazdí super na N17 a druhým sa na tú sviečku motor prehrieva. Mne výbrus povolil pri 3 kruh pieste niekde cez 1300km, a je tam dokonca väčšie trenie než pri dvoch... veľa zdaru
Datum: 23. března 2012 16:02
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 Máš tam správně daní píst.
Datum: 23. března 2012 15:01
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 dělalo to aj předtím tka sme motor přetěsnil a dělá to aj ted tak nevím,hlava nepodfukuje ale pro jistotu sem ju zabrousil, no asi to vypadá ne ten výbrus že je špatně udělanej jinak fat nevím......
Datum: 23. března 2012 14:29
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zajíždíš to poctivě? taky ten výbrus může být nepovedený, ale to je nepravděpodobný. Asi bych sundal válec a podival se co se tam děje. Stima fichtlama jsou jen pořád problémy.
Datum: 23. března 2012 11:19
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Máš to všude pořádně zatěsněný? Nesaje falešnej vzduch?
Datum: 23. března 2012 10:13
Jméno: mustaf10
IP: uživatel13464
 Nepodfukuje ti to nedde? treba u vyfuku nebo hlavy
Datum: 23. března 2012 7:54
Jméno: pepik
IP: uživatel12770
 zdarec všichni, mám jen jeden dotaz- dnes jsem poskladal meho fika po takove mensi renovaci a nejak vynechava. nevim vazne cim to muze byt. motor je po generalce- vybrus, opravena klikovka, vymena lozisek a gufer take probehla. osobne si myslim ze chyba bude nejspis s privodem benzinu nebo se vzduchem. ( po nastaveni zapalovani prislo prvni nakopnuti no a proste kdyz jsem mu pridal tak zacal vynechavat, ne zeby se dusil proste vynechaval, s pliskem v karbecu jsem taky steloval ale vysledek nic moc. myslite ze by to mohlo byt vzduchem ? protoze kdyz zacpu otvor vzduchoveho filtru tak jakoby byl v otackach v poho. nebo je chyba v predstihu ?? zitra bych chtel prvni vyjizdku tak predem dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:27
Jméno: Král Roman
IP: uživatel13522
 Vyměn kondenzátor a zkontroluj elektriku jestli nemáš prodřený dráty a nechytá to někde kostru
Datum: 31. března 2012 17:27
 Osobně si myslim že je to špatně seřízeným zapalováním. A řekl bych že je špatný odtrh ale tim je špatně i předstih tak to vyjde na stejno. Šel bych tou cestou že bych seřídil předstih pečlivě, nastavil bych hladinu v kerburátoru, zkontrolovat mezeru elektrod na svíčce nesmí být víc jak 0,5mm pak může též dojít k výpadkům zapalování v otáčkách. a na kterém zářezu máš plíšek na jehle?
Datum: 23. března 2012 9:18
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, mám dotaz, potrebujem zo stredu kolesa na fichtli vybrať obidve ložiská, závlačky sa mi podarilo odstrániť, ale neviem čo s ložiskami, skúšal som ich aj vytĺcť, aj vytĺcť po nahriati teplovzdušnou pištolou, ale stále nič. Prosím poradte mi. Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 14:43
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel13158
 http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
Datum: 23. března 2012 14:43
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 vytloukat je nesmysl, vevnitř je osazení....nahřát a vyklepat... to ale nejde pokud je kolo komplet. vytahovák je fajn. nebo se pokusit vyhnout rozpěrku do strany a opatrně ložisko vyťukat. pozor ale na prasknutí bubnu ze strany brzdy.
Datum: 23. března 2012 13:09
Jméno: furioso
IP: uživatel13177
 ja pouzivam kovovu hmozdinku. kupis ju v kazdom zeleziarste..
Datum: 23. března 2012 12:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
Datum: 22. března 2012 22:11
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 co to meleš?právě to chce pořádně ohřát protože hliník má větší roztažnost než ocel a ve většině případů pak jen stačí s bubnem bouchnout o stůl a aspon jedno ložisko vypadne a druhý už vytlučeš,nebo je tu možnost vzít šroub nebo závitvou tyčku a přivařit jí na ložisko a pak už to snadno vytáhneš,ale zničíš tím ložisko
Datum: 22. března 2012 21:28
Jméno: Kamil
IP: uživatel13463
 Větší teplotou se roztahujou  Nějakej stahovák nebo hodně zchladit
Datum: 22. března 2012 21:20
Jméno: Kamil
IP: uživatel13463
 Zdravim koupil jsem si jawu 21 bez zapalování sehnal jsem si z mustanga 30 w ale vubec nwm jak tam příde magneto jsem už nasadil nemohla by nějaká dobrá duše aspon poslat foto zapalování a jak je přidělané aby se neprotáčelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 6:56
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 JAWA_ceZetak ® tak jsem to myslel, ale psal jsem rychleji než přemýšlel
Datum: 23. března 2012 6:56
Jméno: kamil
IP: uživatel13463
 Díky moc mě už ztoho hrabalo ..
Datum: 22. března 2012 21:04
Jméno: martin
IP: uživatel4620
Datum: 22. března 2012 21:03
 kamile na statoru diry pro upevneni k bloku nejsou.. jsou na něm jen takové vystouplé plošky na okraji a na ty tlačí podložky které jsou pod šroubkama který to celé drží na bloku.. jeden je nahoře a jeden dole.
Datum: 22. března 2012 21:01
 draku nedovedu si představit stator prisrubovany na kliku  .. kdyz uz tak na blok
Datum: 22. března 2012 21:00
Jméno: Kamil
IP: uživatel13463
 Na kleci žádný dírky na šroub nejsou jen na cívky
Datum: 22. března 2012 20:54
Jméno: drak
IP: uživatel12002
 na klikovce je kolíček...a klec je přišroubovaná ta se točit nemůže
Datum: 22. března 2012 20:49
Jméno: Aleš
IP: uživatel13462
 Zdar lidi. Vymenil sem u babety 210 bzučák za klasickej 6v klakson ale netroubi,jen chčí. Poradí někdo jesli by pomohlo usměrnit proud a jak to udělat? Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:05
Jméno: Aleš
IP: uživatel13462
 Díky zkusím to. Zkoušel sem tam napojit diodu,ale nepomohlo to.
Datum: 23. března 2012 20:05
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
Datum: 23. března 2012 0:42
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 ahoj máte někdo skušenosti s 3k stejskyho upravou válce a originálním karburátorem popřípadě jaké trysky se vám osvědčili???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. března 2012 12:21
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 to mi taky napadlo ale nevym přesně jak
Datum: 24. března 2012 12:21
Jméno: standa
IP: uživatel13470
 V tom případě bych upravil minimálně origo Jikov na 19mm
Datum: 24. března 2012 11:58
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 jenomže do kategorie klasik je povolenej jenom origo karbec právě se ptam jestli někdo nemá zkušenosti s timdle problémem
Datum: 24. března 2012 10:46
Jméno: standa
IP: uživatel13468
 Že by to bylo tim,že tam má bejt karburátor o průměru 19-21mm ? Origo karbec je nesmysl...origo karbec krmí tak 9000ot/min a tenhle válec jede od 7000ot/min...to využíváš jen polovinu potenciálu válce...dej karburátor kterej je vhodnej
Datum: 23. března 2012 20:24
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 já ten válec mam a příde mi že ten origo karbec to nechce uživit
Datum: 23. března 2012 20:16
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Když si ten válec koupíš, tak ti k tomu Stejsky napíše informace co a jak
Datum: 23. března 2012 0:43
Jméno: tomik
IP: uživatel13461
 Cus kluci nevite kde sehnat rozetu a sekundarni kolecko na jawa robby 588.dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 0:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Tady na fichtlkrámku
Datum: 23. března 2012 0:31
 Zdarec draci budete mit jeste ty ferodo special spojky (lamely) ?? Znamej rikal ze vydrzi veci vykon.
Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:20
 jojo vydrzeji ale dopordane museji doplout po mori z taiwanu,,, asi dva mesice cekacka
Datum: 23. března 2012 19:20
|



|