slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  566  567  568  569  570  571  572  573  574  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel10308    
Ahoj draci, mám dotaz. Jedná se o to, že nevím, čím by mohlo být nebo co bych měl udělat aby se moje babetta 210 nedusila. Třeba když jedu trochu do kopce tak se dusí a tak všelijak cuká a nejede tak jak má, když jedu po skopce tak je to v pohodě, ale jak přijde menší kopec, tak to zase začne dělat. Dělá to i například, když stojí a nesedím na ní (má zvedlé zadní kolo) a přidám plný plyn tak se taky začne dusit. Když jedu do kopce tak musím jet tak na čtvrt plynu aby to nedělala, ale to toho většinou moc nevyjedu. Zkusil jsem vyměnit svíčku, která byla krásně cihlová, ale moc to nepomohlo. Prosím poraďte čím by to mohlo být. Dík za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2012 23:10
 
 
 
 
Jméno: FACKO      IP: uživatel13501    
AHOJ PRVNÍ NEŽ SI ROZDRBEŠ KARBURATOR TAK BYCH PORÁDNĚ VYČISTIL VÝFUK,HLAVNĚ POKUD JEZDÍŠ M2T.TO NENÍ OLEJ,ALE VAZELÍNA.
 
 
Datum: 27. března 2012 23:10
 
 
 
 
Jméno: Rumštajn      IP: uživatel12352    
jakože já mysím že to je vzduch skus sundat fitr jen tak pro skoušku
 
 
Datum: 24. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Buď to, nebo špatně nastavenej plovák.
 
 
Datum: 23. března 2012 22:12
 
 
 
 
Jméno: babetta 210      IP: uživatel10308    
Ok, dík mrknu na to ;-)
 
 
Datum: 23. března 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13448    
Nedotejká benzín, ucpaná tryska/palivovej filtr...
 
 
Datum: 23. března 2012 20:11
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
čau draci potřebuju nutně radu a budu za ní vděčný... mám čz 125/453 a když jezdím a jezdím tak se mi baterka pomalu vybíjí... při volnoběhu naměřím 6-6.5 voltů +/- a ptám se jak seřídit regulátor dobíjení (regulační rele ) aby dobíjelo ? když jedu ve městě tak se baterka vybije dost rychle... :-( díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 11:39
 
 
 
 
Jméno: 1122      IP: uživatel6631    
no dneska jsem to seřídil podle sebe a na volnoběh to má tak 6.2-6.5 V +/- a když přidám plyn do větších otáček tak to dobíjí asi +/- 8 voltů je to správně?
 
 
Datum: 24. března 2012 11:39
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Relé jde seštělovat ( je to dost složitý ), může to ale dělat víc věcí, zkontroluj dynamo - rozeber, očisti rotor a stator, zkontroluj uhlíky.
 
 
Datum: 23. března 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
vymenit
 
 
Datum: 23. března 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: v.vasek.b ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar pls poradte mi nekdo jak předelat zapalovaní z pionyra na jawa 250 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13057    
já ho tam měl musí se podložit stator měl sem tam na sou struhu dělaný mezikus...možná byl jinde zavrtaný kolíček na klice.... pokud bys chtěl víc piš na meil
 
 
Datum: 23. března 2012 19:01
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
zdravim borci.. zajimala by me teplota pri ktere se zadira motor na fechtlovi..kdyz sem si to letel na plny plyn ukazovalo mi to teplotu pod svickou 270°C, sice sem necitil vadnuti motoru ale precejenom neni to trochu moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdybys měl na motoru 270°c určitě už tlačíš
 
 
Datum: 25. března 2012 13:12
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
mam tam pristroj z letadla co sem nasel po dedovi v dilne...
 
 
Datum: 25. března 2012 12:43
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel9410    
Jakej máš přístroj na měření? Zajímá mě to,chtěl bych si ho pořídit.
 
 
Datum: 23. března 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No zadírání nevim, ale řekl bych že normál je tak do 200°C
 
 
Datum: 23. března 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: luxol      IP: uživatel4625    
270 ne, zpletl jsem se bylo tam tak 230-245°C
 
 
Datum: 23. března 2012 19:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa 05      IP: uživatel13466    
Zdarec draci..Mam takový problém u pionýra 05 furt mi padá řetz i když ho mam dotáhlý.Muže to být tím že na rozetě sou jemě nahnute zuby?A ještě má to furt strašně velké otáčky i kdž volnoběžný šroub uplně povolím je to skoro jako samozápal ale když to vypnu tak to zdechne.Měnil sem magneto,kondík,kladívk,válec,trysku už nevim čím to muže být..no a chvilku jezdim startuje na 1 pak dojedu dom a třeba za 10 minut ani neháže jiskru(žádná svíčka)a pak na další den to už háže..ale furt blbnou ty otáčky..Děkuji moc za všechny rady vubec už nevím co mám dělat...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
nekde ti to saje vzduch but gufera nebo spis tesneni za valcem :-)
 
 
Datum: 23. března 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
http://aukro.cz/dily-jawa-i2218938179.html z čeho jsou ty karburátory?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 10:35
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to z 250 panelky nebo kejvy teť přesně nevim
 
 
Datum: 24. března 2012 10:35
 
 
 
 
Jméno: jirka.mt      IP: uživatel13465    
naazdar draci, potrebuju poradit... zvazuju že si koupím Jawu 50/585 Mosquito, jakej byste meli na to meli nazor? nekde jsem cetl ze to jezdi dobre ale že na to nejsou nahradní dily atd... taak potebuju poradit od nejakeho zkuseneho :-P odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vubec nejsou dily,, hlavne na motor to je katastrofa,,je to super moto ale musi si k tomu koupit dva starsi motory,,jinak je to ok,,,
 
 
Datum: 23. března 2012 19:19
 
 
 
 
Jméno: Martin Bolf      IP: uživatel5893    
dobry den mam takovy dotas mam jawu 21 po kompletni go jenze nejde nastartovat kdyz to tlacim sem tam to chytne karburator mam, novy poradte diky p bolf odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Udělej tuhle zkoušku : vyšroubuj svíčku a do válce stříkni tak 3-5ml benzinu. Potom to musí chytnout na první kop, jinak hledej problém v elektrice.
 
 
Datum: 23. března 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: aral      IP: uživatel13054    
Nebo nemáš nastavený předstih.
 
 
Datum: 23. března 2012 16:29
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to možná blbost ale možná máš v nádrži málo benzínu
 
 
Datum: 23. března 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Je svíčka mokrá nebo suchá??:-)
 
 
Datum: 23. března 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
těžko takhle radit, ale je možnost, že ti netěsní palice. Nevim jak to máš udělaný, jestli jsi to dělal ty a nemáš skušenosti tak tam toho může bejt víc. 4im si utěsnil kartery? a dával si těsnění pod hlavu? Jestli si tam dal to hlníkový těsnění tak to těsnit nebude.
 
 
Datum: 23. března 2012 11:04
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel13418    
Čau draci, mám znovu dotaz, potrebujem poradiť, ako mám dať dol plášť z ráfiku bez toho, aby som poškodil dušu alebo plášť? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: aral      IP: uživatel13054    
Použij mont páky, lepší jak šroubovák.
 
 
Datum: 23. března 2012 16:32
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak a tet jedna otázka ohledně zapalování nevíte kde sehnat na jawu 20 starý tip el. světelnou cívku tu nízkou poloviční než zapalovací je pouze na zadní světlo nechce se mi překuchávat elektrika odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Já taky nějakou doma mám ;-)
 
 
Datum: 23. března 2012 18:05
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
No jestli to je to co si myslím, tak ty mám doma asi 3 :-)
 
 
Datum: 23. března 2012 14:40
 
 
 
 
Jméno: michal.x ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
staré sem už sehnal taky ale ani jedna nejde já myslel nové achjo nějakej nápad jak to předělat na velkou bez praskání žárovky?
 
 
Datum: 23. března 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
http://aukro.cz/jawa-pionyr-zapalovani-i2206689063.html ale je to docela drahý
 
 
Datum: 23. března 2012 0:34
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci za nedlouho budu dělat motor u fekála a potřebuju ty 2 větší pružiny do řadícího automatu pružina řadiče a ta 2 nei jak se jmenuje.Má je vůbec tady ještě Sesa??????Napište pls,díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ne to není ona jsou to ty jiný.
 
 
Datum: 23. března 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli je to ona http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzina_vidlicek_radice2.html tak hned jsem ju viděl jak sem najel sem http://www.fichtlkramek.cz/zbozi/pionyr_dily/prevodovka_kolecko stačí se jen pořádně podívat =)
 
 
Datum: 22. března 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, pred chvilou som sa pytal na to, ak vybrať ložiska z predneho kolesa, teraz mam otazku, ako tam dať nove ložiska? Mam ich tam naklepať gumeným kladivom, alebo ich mam pred tym nahriať teplovzdušnou pištolou? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 3:13
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel12966    
No určitě jsi projdi manuál kde je to nakreslené jak to máš dát a pak ten střed namaž nějalým olejem aby se to klouzalo..Pak jsem vzal nomrální ořech na golu ale na ten venkovní průměr ložiska trochu nahřál horko vzduškou a dal jsem je tam pak jsem je namazal vazelýnou zadělal a máš to hotové--Dávej si pozor abys neroztloukl ten střed kola...Jinak to potom půjde z těžka..Ať jezdí draku :-)
 
 
Datum: 24. března 2012 3:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Nahřej buben a ložiska tam klepni gumovou paličkou nebo přes něco měkýho, třeba kousek mědi
 
 
Datum: 23. března 2012 0:37
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
Zdar mám dotaz, mám jawu 05 nový ložiska gufera , mám tam váelc a hlavu z 21,válec je po výbrusu už asi 600-700km takže by měl být už jak štakš zajetej ale v poslední dobe nastal problém,že třeba po 10km jízdy se mtoro začne utahovat a prostě musím podřazovat až na jedničku a jet tka na půl plynu.nevíte co s tím má? záaplko seřízený předstih 1,6mm odtrh 0,4mm, svíčka n15c novej filtr v airboxu tryska 68 jehla 3zvrcha a svíčka furt ne a ne tu správnou barvu hladina v karbecu seřízená, když dám jehlu víš tak motor vynechává a utahuje se, když dám níž tak se utahuje prakticky furt, co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      E-mail:      IP: uživatel13522    
Nevím kdo ti dělal výbrus ale zkontroluj si prúměr pístních kroužků a válce myslím že nemáš správný kroužky a jak se zahřeje tak ho přidřeš
 
 
Datum: 31. března 2012 17:24
 
 
 
 
Jméno: MaverickSK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš vylamané rebrá na valci a hlave? Alebo zanesené blatom zaschnutým olejom? Keď ti motor prestáva ťahať po dlhšej jazde tak je problém niekde s chladením. Zakarbonovaný spaľovací priestor na hlave a dne piesta tiež spôsobuje prehrievanie, ktorý je v čase zábehu častý.. Ďalej to môže robiť veľký predzápal, horenie trvá dlhšie a vznikajú tam veľké teploty. Ak si nezapiekol krúžky tak čítiaj ďalej :-D 600km je ešte málo ak si ho poctivo zabehával a nevytáčal. Toto platí hlavne u syntetyckých olejoch ktoré predlžujú zábeh motora. V akom pomere riediš? Aspoň 1:25? Do tých 1000km by som to nechal tak a jazdiť s prestávkami. Ak by to nepovolilo začal by som to riešiť. No stou sviečkou, hľadal by som problém v airboxe. Zrejme máš veľa benzínu a málo vzduchu, aj keď väčšinou prehrievanie spôsobuje chudobná zmes. Ešte skús sviečku N14. Každý fichtl si pýta inú, mne napríklad jazdí super na N17 a druhým sa na tú sviečku motor prehrieva. Mne výbrus povolil pri 3 kruh pieste niekde cez 1300km, a je tam dokonca väčšie trenie než pri dvoch... veľa zdaru
 
 
Datum: 23. března 2012 16:02
 
 
 
 
Jméno: Castrol      IP: uživatel11670    
Máš tam správně daní píst.
 
 
Datum: 23. března 2012 15:01
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel13128    
dělalo to aj předtím tka sme motor přetěsnil a dělá to aj ted tak nevím,hlava nepodfukuje ale pro jistotu sem ju zabrousil, no asi to vypadá ne ten výbrus že je špatně udělanej jinak fat nevím......
 
 
Datum: 23. března 2012 14:29
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel10520    
zajíždíš to poctivě? taky ten výbrus může být nepovedený, ale to je nepravděpodobný. Asi bych sundal válec a podival se co se tam děje. Stima fichtlama jsou jen pořád problémy.
 
 
Datum: 23. března 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Máš to všude pořádně zatěsněný? Nesaje falešnej vzduch?
 
 
Datum: 23. března 2012 10:13
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel13464    
Nepodfukuje ti to nedde? treba u vyfuku nebo hlavy
 
 
Datum: 23. března 2012 7:54
 
 
 
 
Jméno: pepik      IP: uživatel12770    
zdarec všichni, mám jen jeden dotaz- dnes jsem poskladal meho fika po takove mensi renovaci a nejak vynechava. nevim vazne cim to muze byt. motor je po generalce- vybrus, opravena klikovka, vymena lozisek a gufer take probehla. osobne si myslim ze chyba bude nejspis s privodem benzinu nebo se vzduchem. ( po nastaveni zapalovani prislo prvni nakopnuti no a proste kdyz jsem mu pridal tak zacal vynechavat, ne zeby se dusil proste vynechaval, s pliskem v karbecu jsem taky steloval ale vysledek nic moc. myslite ze by to mohlo byt vzduchem ? protoze kdyz zacpu otvor vzduchoveho filtru tak jakoby byl v otackach v poho. nebo je chyba v predstihu ?? zitra bych chtel prvni vyjizdku tak predem dik za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      IP: uživatel13522    
Vyměn kondenzátor a zkontroluj elektriku jestli nemáš prodřený dráty a nechytá to někde kostru
 
 
Datum: 31. března 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: plisa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobně si myslim že je to špatně seřízeným zapalováním. A řekl bych že je špatný odtrh ale tim je špatně i předstih tak to vyjde na stejno. Šel bych tou cestou že bych seřídil předstih pečlivě, nastavil bych hladinu v kerburátoru, zkontrolovat mezeru elektrod na svíčce nesmí být víc jak 0,5mm pak může též dojít k výpadkům zapalování v otáčkách. a na kterém zářezu máš plíšek na jehle?
 
 
Datum: 23. března 2012 9:18
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, mám dotaz, potrebujem zo stredu kolesa na fichtli vybrať obidve ložiská, závlačky sa mi podarilo odstrániť, ale neviem čo s ložiskami, skúšal som ich aj vytĺcť, aj vytĺcť po nahriati teplovzdušnou pištolou, ale stále nič. Prosím poradte mi. Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel13158    
http://www.jawa-50.cz/clanek/vymena-mazani-lozisek-naboje-kola.html
 
 
Datum: 23. března 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
vytloukat je nesmysl, vevnitř je osazení....nahřát a vyklepat... to ale nejde pokud je kolo komplet. vytahovák je fajn. nebo se pokusit vyhnout rozpěrku do strany a opatrně ložisko vyťukat. pozor ale na prasknutí bubnu ze strany brzdy.
 
 
Datum: 23. března 2012 13:09
 
 
 
 
Jméno: furioso      IP: uživatel13177    
ja pouzivam kovovu hmozdinku. kupis ju v kazdom zeleziarste..
 
 
Datum: 23. března 2012 12:58
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Vytahovák ložiska. Mám tenhle a je gut http://www.tuningshop.cz/naradi-yato-toya/stahovak-na-loziska-vnitrni-12-38mm/ ( na fichtlkramku už tenhle neni )
 
 
Datum: 22. března 2012 22:11
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
co to meleš?právě to chce pořádně ohřát protože hliník má větší roztažnost než ocel a ve většině případů pak jen stačí s bubnem bouchnout o stůl a aspon jedno ložisko vypadne a druhý už vytlučeš,nebo je tu možnost vzít šroub nebo závitvou tyčku a přivařit jí na ložisko a pak už to snadno vytáhneš,ale zničíš tím ložisko
 
 
Datum: 22. března 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Kamil      IP: uživatel13463    
Větší teplotou se roztahujou :-D Nějakej stahovák nebo hodně zchladit
 
 
Datum: 22. března 2012 21:20
 
 
 
 
Jméno: Kamil      IP: uživatel13463    
Zdravim koupil jsem si jawu 21 bez zapalování sehnal jsem si z mustanga 30 w ale vubec nwm jak tam příde magneto jsem už nasadil nemohla by nějaká dobrá duše aspon poslat foto zapalování a jak je přidělané aby se neprotáčelo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
JAWA_ceZetak ® tak jsem to myslel, ale psal jsem rychleji než přemýšlel :-D
 
 
Datum: 23. března 2012 6:56
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel13463    
Díky moc mě už ztoho hrabalo ..
 
 
Datum: 22. března 2012 21:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4620    
Stator je upevněný na bloku tady tímto aby se dalo se statorem otáčet http://www.fichtlkramek.cz/nahled/drzak_zapalovani2.html
 
 
Datum: 22. března 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamile na statoru diry pro upevneni k bloku nejsou.. jsou na něm jen takové vystouplé plošky na okraji a na ty tlačí podložky které jsou pod šroubkama který to celé drží na bloku.. jeden je nahoře a jeden dole.
 
 
Datum: 22. března 2012 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku nedovedu si představit stator prisrubovany na kliku :-D .. kdyz uz tak na blok ;-)
 
 
Datum: 22. března 2012 21:00
 
 
 
 
Jméno: Kamil      IP: uživatel13463    
Na kleci žádný dírky na šroub nejsou jen na cívky
 
 
Datum: 22. března 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel12002    
na klikovce je kolíček...a klec je přišroubovaná ta se točit nemůže
 
 
Datum: 22. března 2012 20:49
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel13462    
Zdar lidi. Vymenil sem u babety 210 bzučák za klasickej 6v klakson ale netroubi,jen chčí. Poradí někdo jesli by pomohlo usměrnit proud a jak to udělat? Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: Aleš      IP: uživatel13462    
Díky zkusím to. Zkoušel sem tam napojit diodu,ale nepomohlo to.
 
 
Datum: 23. března 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
tak klakson bude nejspíš na stejnosměrný napětí, takže by tam šel dá třeba usměrňovací můstek : http://www.gme.cz/usmernovaci-mustky-do-10-a/b250c10000-p227-002/
 
 
Datum: 23. března 2012 0:42
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
ahoj máte někdo skušenosti s 3k stejskyho upravou válce a originálním karburátorem popřípadě jaké trysky se vám osvědčili??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
to mi taky napadlo ale nevym přesně jak
 
 
Datum: 24. března 2012 12:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13470    
V tom případě bych upravil minimálně origo Jikov na 19mm
 
 
Datum: 24. března 2012 11:58
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
jenomže do kategorie klasik je povolenej jenom origo karbec právě se ptam jestli někdo nemá zkušenosti s timdle problémem
 
 
Datum: 24. března 2012 10:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13468    
Že by to bylo tim,že tam má bejt karburátor o průměru 19-21mm ? Origo karbec je nesmysl...origo karbec krmí tak 9000ot/min a tenhle válec jede od 7000ot/min...to využíváš jen polovinu potenciálu válce...dej karburátor kterej je vhodnej;-)
 
 
Datum: 23. března 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: lukas8      IP: uživatel12973    
já ten válec mam a příde mi že ten origo karbec to nechce uživit
 
 
Datum: 23. března 2012 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Když si ten válec koupíš, tak ti k tomu Stejsky napíše informace co a jak
 
 
Datum: 23. března 2012 0:43
 
 
 
 
Jméno: tomik      IP: uživatel13461    
Cus kluci nevite kde sehnat rozetu a sekundarni kolecko na jawa robby 588.dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 0:31
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Tady na fichtlkrámku
 
 
Datum: 23. března 2012 0:31
 
 
 
 
Jméno: mazel1986 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci budete mit jeste ty ferodo special spojky (lamely) ?? Znamej rikal ze vydrzi veci vykon. Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo vydrzeji ale dopordane museji doplout po mori z taiwanu,,, asi dva mesice cekacka
 
 
Datum: 23. března 2012 19:20
 
<  566  567  568  569  570  571  572  573  574  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 18:35:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu