 Sorry, že opakuju prakticky stejnej dotaz ale jak řeším o několik témat dole.. Fichtl se mi s tryskou 38 na volnoběh dusí až zhasne protože je to bohatý - zkoušel jsem několik různejch trysek 38 a vždycky když to blafe na volnoběh tak po pár vteřinách zhasne - svíčka černá jak uhle, myslíte že když tam dám volnoběžnou trysku 32 nebo 35, tak motoru neublížim?? Prosím o názor standu, jenca, atd. Nerad bych ho nějak přidíral, ale na křižovatce mi bez tůrování zhasne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. března 2012 20:47
 Tak gufera to nebyly dal jsem nový a je to pořád stejný. Zkoušel jsem pionýra naklonit na pravou stranu a zvýšil se trochu volnoběh a blafalo to cca 2 min. takže pohoda - ani jsem nezkoušel jestli by chípnul. Tak jsem logicky snížil ještě hladinu, abych to ochudil a na 1 to jelo a jak jsem dal 2 začlo to cukat až to chcíplo, tak jsem dal zas hladinu do normálu a zas to točí a jede jak hovado, volnoběh drží jen když do naklnim do prava, ale musím pře zastavením protůrovat, pak naklonit motorku a otáčky se ustálej. Jehlu na první zářez jsem nezkoušel, to zkusím až zítra. Jestli kámošům nekecaj tachometry, tak dnes jsem z něj na rovině vytlačil 88km/h a možná se tomu dá i věřit, jeli jsme po hlavní v plným provozu a normálně jsem jel v koloně. Předstih jsem dal 1,9 a je jak pila. Zítra zkusím to s tou jehlou, pokud to pomůže a bude držet volnoběh tak jsem na lepšim fichtloj njel.
Datum: 30. března 2012 20:47
 jestl ise bojíš že bys si tak přidřel tak nepřidřeš jinak by tma ten zářez přece nebyl já to mám takyn a prvním a poho naježděno tka přes 700 km a je to pohodě.Co se týče teb ohatosti je pravda že teplech fichtl má větší bohatost než by měl mít proto i v manuálu je psáno že se má nahnout na pravou stranu aby se ochudila směs a pak startovat.
Datum: 30. března 2012 17:03
 zkoušel si tu jehlu dt na první zářez ?
Datum: 30. března 2012 17:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 to je zajímavý. je vidět že si problém popsal dostatečně. fichtl ti jak řikáš jede jak drak, takže nastavení budeš mít asi dobrý. obávám se že rady přes počítač už ti budou k ničemu, snad jen ten válec s pístem. tu menší trysku klidně zkus, stejně když píšeš že to máš moc bohatý, tak problém se zadíráním nebude i proto že fekál sám o sobě je na volnoběh dost bohatej a 35 vs. 38 je malej rozdíl... OT tuhle sem rozebíral jeden motor, ani nevim kde sem ho vzal, nikdy sem na něm nejel, takže nevím, ale co na mě vykouklo po sundání válce, mě překvapilo. píst na straně sání bylo zkrácen, co zkrácen, doslova zmizel asi o 1cm! to že byl otočenej šipkou dolů bylo zřejmě proto, že to tak dlouho sálo, až se to usálo, lépe řečeno tam šlo směsi víc než do zilu v plném zápřahu. nu což, pátrej, zkoušej a jistě na to přídeš kde je zakopanej fena. mnoho zdaru.
Datum: 30. března 2012 11:55
 Fakt už nevim kde je problem, asi se někdo vrtal v motoru, ale zas je pravda že ten motor je točivka jak blázen, mám skoro metrák a i prudkej kopec se serpentýnama dávám vždycky za 2 na to druhým fichtloj už v polovině řadím běžně za 1. Kluci na simsonech a dandy jsou na silnici prakticky bez šance tak s tím asi někdo něco dělal, oproti tomu druhýmu co mám jede tak o třetinu líp. jen škoda toho volnoběhu.. Co myslíš stando, kdybych dal tu trysku 35 nebude se to přidírat? Nebudu to nikde nechávat dlouze blafat, jde mi jen o jízdu po městě, abych nemusel porád na křižovatce tůrovat. Jsem úplnej amatér, úpravám nerozumim, mimo předstihu a zákládní údržby jsem úplně nepoužitelnej.
Datum: 30. března 2012 11:15
Jméno: standa
IP: uživatel13510
 Zvláštní...když to dělá na oba karburátory,tak nebude chyba v karburátoru.....
Datum: 30. března 2012 9:16
 Předstih mám cca 1,5-1,6, to s tím nakloněním zkusím ale hladina mi lícuje s tím plíškm plováku, zkoušel jsem dávat i nižší, pak to bylo snad ještě horší..
Datum: 30. března 2012 0:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkus teplýho fichtla na ten volnoběh naklonit na pravou stranu, alé né moc, a vydržet.. pokud nebude chcípat, jdi po hladině... také by to mohl způsobovat předstih..
Datum: 29. března 2012 23:56
 kdyby ale byly gufera špatný, tak mi půjde do otáček ne? jakože to bude přisávat vzduch. Vzducháč před zimou novej a co je nejhorší, že mám doma ještě jednoho fichtla a když dám karbec z něj na tohohle, tak to dělá úplně to samý, chvlku blafe, pak začne kapat z té dírky co je u kolena na karbecu, ne nijak drasticky, jen se tam ta kapka pohupuje a je to cca co 5-10 s to 1 kapka. prostě se to ulejvá, jehla sedí, 2. zářez shora. V motoru jsem nevrtal. Na píst můžu kouknout. úpravám ale moc/vůbec nerozumím, tak kdyby něco snad to poznám. Právě mě napadlo dát na volnoběh menší trysku, abych to ochudil, co říkáte na tu 35 místo 38?? To by mohlo jít ne? Jinak když to jde na volnoběh a vypnu benzn, tak to vyletí trochu do otáček a pak to zhasne ale to je normální..
Datum: 29. března 2012 23:37
 bohatou směsí nepřidřeš... jinak co vzducháč? čistý? a co dírka v karbecu, která je před kolenem zespodu.. neni ucpaná?
Datum: 29. března 2012 22:07
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Napadlo mě jestli nemáš přepilovaný sací kanál popř upravený píst na sací straně (častá úprava) .Jinak jehla sedí ?? Není vyklepaná? Gufero na klice u spojky ? Nežere to olej z převodovky ? Co ventilek na plovákovce ?Jestli nic nepomáhá a nehrabal jsi se ve válci dej druhý karbec a hned víš na čem jsi. Ještě jedna rada jak to budeš mít teplé a budeš to chtít nechat klepat na volnoběh zastav si benzín co to udělá jestli se o nezlepší.
Datum: 29. března 2012 21:47
Jméno: Jenda
IP: uživatel9410
 Pokud ti neudrží volnoběh,tak můžou bejt v háji gufera. tryska 38 je normální průměr od nultého výbrusu až po 8 výbrus.Chybu hledej jinde,né v trysce.
Datum: 29. března 2012 21:32
|



|