Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: cross
IP: uživatel1182
 zdarec hoší mam dotaz ohledně babety 210 nějak mi blbne krbec když je nastartovana a přidavam plyn tak to strašně dusí a ani seto nerozjede ale když stisknu tu pačku u vzduchu a mam plny plyn a pak ji pustím tak to začne tahnou ale jen na chvilku a to mi děla i když mam jehlu vyš nebo níž není to tím žeto taha faleš přes kliku ?? dik moc kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 10:31
Jméno: cross
IP: uživatel13530
 trysky sem uz ale cistil asi budu muset vymenit gufera
Datum: 02. dubna 2012 10:31
Jméno: cross
IP: uživatel13530
 jj dik moc
Datum: 02. dubna 2012 10:24
 Musíš jí nechat trochu zahřát na sytiči. Jinak mě tohle dělala ucpaná volnoběžná tryska. Falešný vzduch by to také mohl být. Nejdřív bych ale zkusil vyčisit trysky. Předpokládám, že víš, jak tu funguje sytič?
Datum: 01. dubna 2012 21:23
Jméno: radek
IP: uživatel12770
 zdravím borci, stala se mi jedna nemilá věc- strhl se mi závit na horním šroubu držící pravé víko motoru. Co mám dělat a jak postupovat. Motor je zrovna po GO takže mě to celkem se*e. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 22:39
 Pokud je tam dost materiálu okolo, tak vyříznout větší závit a dát závitovou vložku, nebo zavařit, vyvrtat a vyřiznout závit znova. Tekutej kov nebude na často povolovanej šroub to pravý
Datum: 05. dubna 2012 22:39
Jméno: kavis
IP: uživatel13529
 sežeň si tekutý kov,vylij to s vyřež nový závít
Datum: 02. dubna 2012 5:54
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 nechat si tam udělat zavitovou vložku
Datum: 01. dubna 2012 18:13
Jméno: nevims i rady
IP: uživatel13527
 čau hoši , měl bych prozbu mám takový problém normálně když na startuju motorku musim přimáčknout karbec naskočí a pochvíli jí třeba nechám na volnoběch zahřát a pochvilce chcípne ale když jí přididám na karbecu benzín tak vpohodě šlape dál to i když jedu potom uberu zastavim ne a vyřadim chcíp ale když přimáčknu tak běží dál???Tak sem asi usoudil že mi tam nejde benzín ale nevim jak se to šteluje venitř???Dik předem za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:24
Jméno: nevim si rady
IP: uživatel13527
 promiňte čz 125/488 to je ta motorka
Datum: 01. dubna 2012 18:24
 když nevíme o jakou motorku se jedná tak ti bohužel nemužeme pomoct
Datum: 01. dubna 2012 17:58
 ahoj mám problém dnes v neděly sem nemohl nastartovat pionýra 20 na kliku jenom na jedničku. včera sem čistil svýčku a je totalně v háji může to být tím nebo něčim jiným dik za rychlou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 15:51
 Má vůbec smysl odpovídat na tudle otázku myslím že ne ale prostě odpovím pokud ta svíčka je v hájí tak to tím bude  nebo kladívka, kondík, je tam toho víc tak to zkus proměřit a uvidíš a nedávej sem takovídle otázky nazdar
Datum: 02. dubna 2012 15:51
 Zdravím Draci.Prosím o rady. Mám PIO 21.Nyní po zimě jsem provedl očistu karbecu a dalších součástí+seštelování předstihu,odtrhu a karbecu (výfuk čistý).PIO po nakopnutí nastartovalo a jelo jako drak.Jenže asi po 6 km zmlklo a již nenastartovalo.Nechtělo to házet jiskru.Dotáhl jsem jej domů,ale jiskru to stále neházelo.PIO jsem nechal a přišel jsem k němu až druhý den,kdy na nakopnutí naskočilo a jezdilo jako divé celý den. Zaparkoval jsem jej s tím,že na druhý den pojedu do školy a ejhle ono opět nenastartovalo. Po škole jsem vyměnil vše co šlo: svíčku,vysokonapěťový kabel,fajfku,indukční cívku,kladívka a kondík, proměřil jsem cívky a dráty od elektřiny=vše OK.PIO jednou jede,jednou ne.Již nevím co s tím je (vloni jezdilo normálně a v pohodě). Dejte prosím nějaké rady. Chtěl bych jej prodat s dalšíma náhradníma dílama (skoro jeden PIO navíc), protože jsem dostal novou silnější motorku.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 21:28
Jméno: Henry1964
IP: uživatel11960
 Cívky jsem měnil jako i svíčky. Jak myslíš z kladívka na kostru. To mám rozpojit kladívka a drát připojit na kostru? Díky za odpověď
Datum: 03. dubna 2012 21:28
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 šel bych po kabelech,muže někde být skrat....případně zkusit zapojit jen nakrátko.....jen z kladívka na ukostřenou indučku.....pokud bude po problému,tak je to jasný..... a jinak co svíčka?
Datum: 01. dubna 2012 20:26
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 zkusil bych vymenit civku a poradne odmastit zapalko ..
Datum: 01. dubna 2012 19:11
Jméno: Kampos
IP: uživatel11651
 Dobrý den pořreboval bych radu když nastartuji motorku počkam až se trochu zahřeje sednu na to dám tam 1 a jedu až se to dá trochu do výkoni na te jedničce tak se začne dusita s pomnalovat karbec jsem čistil a je to jawa 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 20:04
Jméno: Kampos
IP: uživatel11651
 dík ja se podívam na ten vífuk a taky na ten filtr dekuji za rady
Datum: 01. dubna 2012 20:04
 jj vyškrab bordel z výfuku dyštak ho vypal a co vzduchový filtr čistý ? dyštak ho profoukej
Datum: 01. dubna 2012 14:30
 a co výfuk není plnej bordelu ? mě to totiž dělalo taky a vyčistil sem výfuk a jezdím jak drak
Datum: 01. dubna 2012 13:29
Jméno: cross
IP: uživatel1182
 zdarec hoší mam dotaz ohledně babety 210 nějak mi blbne krbec když je nastartovana a přidavam plyn tak to strašně dusí a ani seto nerozjede ale když stisknu tu pačku u vzduchu a mam plny plyn a pak ji pustím tak to začne tahnou ale jen na chvilku a to mi děla i když mam jehlu vyš nebo níž není to tím žeto taha faleš přes kliku ??  dik moc kluci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:45
Jméno: :D
IP: uživatel6631
 ahoj nevíte prosím někdo jaká má být výška korku na lamele z ČZ 125/453 kolik má přesahovat? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:18
 Čau draci prosimvás potřebuju sundat rotor na ČZ 477.Četl jsem si různý postupy jak to provézt, ale neúspěšně.Demontoval jsem stator, vačku na rotoru, ale ten rotor je oříšek. Podle návodů jsem do něj zašrouboval dlouhý šroub a čekal jsem, až se rotor uvolní a já ho vklidu sundám rukou, jenže rotor se né a né uvolnit a tak jsem tam ten šroub rval tak dlouho až se zlomil a já jsem teď v .... .
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:18
 Zdar draci
Mám problém udržet volnoběh ,, zjistil jsem že mi tam teče málo benzínu protože když mačkám po chvilkách karbec tak to drží ale kdy to nechám tak to po chvilce chcípne co s tím ?
Děkuji za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:15
Datum: 01. dubna 2012 18:15
 jo mám na 2 ... zkusím seštelovat tu hladinu
Datum: 01. dubna 2012 15:07
 máš to chudý jehlu máš na druhém zářezu z hora ? jinak seřid hladinu návod najdeš na http://www.jawa50.cz
Datum: 01. dubna 2012 14:31
 Prosím o radu s motocyklem MZ 251
Jak mám napružit startovací páku? Sundal jsem levé víko a bohužel jsem si neuvědomil, že se nemusí demontovat nakopávačka, teď nevím jak tu páku mám napružit.
Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 10:29
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 20:04
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 A ten průměr?
Datum: 01. dubna 2012 20:04
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 volnobeh OK, po vymeneni gufera u klikovky ze strany magneta, v praci budu snizovat hlavu o ten vystupek co tam je+to zahloubeni , poradil mi to kolega z prace co jezdi zavody
Datum: 01. dubna 2012 19:03
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 Změř mi šuplérou vnitřní průměr tý trubičky,z který je koleno karburátoru. Domnívám se,že vnitřní průměr kolena je o dost menší jak průměr karburátoru.....což je průser.....vím že si tu před časem psal,že ti to nejde seřídit.....rychlý kolečka bych zatim nepořizoval.....
Datum: 01. dubna 2012 18:51
Jméno: karel
IP: uživatel10800
 zdarec , na pionýru jsem měnil píst, a asi po týdnu ježdění, se konec pístu ulomil asi tak jako by do neho kousla kočka výhryz cca 2 cm, byl to ten vroubkovaný píst, proto otázka, dají se sehnat ještě někde originální písty, či lepší kvality, ? a zde v krámku jsou písty s hladkým povrchem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 12:41
 Pochopitelne Seso nemá na všetko čas, novinky nepadajú z neba,
Datum: 13. dubna 2012 12:41
Jméno: Jirka
IP: uživatel12961
 Zdejsi kramek na emaily neraguje, pist zakoupen u konkurence!
Datum: 13. dubna 2012 10:04
Jméno: milan
IP: uživatel12770
 zravim, nejspis to bude asi hovadina, ale napadla me jedna vec. Myslite ze by sel dat na fichtla tachometr z normalniho jizdniho kola ? Vazne me zajima co si o tom myslite......
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 11:12
Jméno: David
IP: uživatel12679
Datum: 01. dubna 2012 11:12
Jméno: milan
IP: uživatel12770
 jj diky
Datum: 01. dubna 2012 9:03
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel13448
 Jasně že, bez problémů to tam dáš...
Datum: 01. dubna 2012 8:59
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 16:15
 Jako neim kde jsi na 90 přišel a hranatý Čž 175 lítají dobře , taky už předtím jsem lítal na 250 kolem 100 a tohle bylo víc než 90,vím mno tachák není přesnej beru takovej průměr ona ta ručička lítala mezi 110 - 125 nějak tak.Jinak když je hranatá dobře udělaná tak litá 120.Kámoš má taky tuhle hranatou s bezkontaktem a jeli jsme sní do mírnýho kopce ve dvouch na 2/3 plynu přes 100km/h.
Datum: 02. dubna 2012 16:15
 okolo 110 nejela v zadnem pripade, to je jen typicka nepresnost tacho od PALu ... v realu si jel nejakych +- 90
Datum: 01. dubna 2012 14:43
 Dej to na výbrus, tady asi ani nový kruhy nepomůžou  A jehliček má být 28
Datum: 01. dubna 2012 7:26
 Zdar draci. Zase potřebuju pomoc. Dnes jsem si koupil Babettu a chcu to přihlásit na mě. Mám od toho kupní smlouvu, velkej a malej techničák. Je to ještě přihlášený na toho borca u kterého jsem to koupil. Co mám udělat? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:54
Jméno: standa
IP: uživatel13528
 No a ...tak má Babetu s TP.....znám takle jak Stadiona S22 tak i Babety....dělali na to docela luxusní malý značky o velikosti občanky..... budou to starosti navíc,ale nějakou dobu se to dělalo/muselo dělat...
Datum: 01. dubna 2012 18:54
 už jsem psal že před lety byla možnost postavit všechny mopedy na TP .. hyper aktivní lidé si to udělaly a ty jsi zrovna jeden takový kousek koupil... takže z toho nedělej vědu ani něco extra.. prostě je to k hovnu  ...
Datum: 01. dubna 2012 15:39
 No, já to taky nechápu proč to je přihlášený, ale ty papíry (velkej a malej techničák) mám v ruce...
Datum: 01. dubna 2012 15:23
 ja babettu s TP som este nevidel ale stellu uz viac krát, nechápem proc to prihlásili na znacky... ale na SR to bude povinné od 2013
Datum: 01. dubna 2012 15:07
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 No já se o babety nijak extra nezajímám a myslim že když uděláš anketu tak většina bude nad babetou s TP taky kroutit hlavou
Datum: 01. dubna 2012 14:27
 typeg tak to vypovídá o tom jak malé děcko jsi když jsi tolik věcí ještě nevidel
Datum: 01. dubna 2012 12:23
Jméno: martin
IP: uživatel9482
 No ten borec to měl hlavně odhlasit a přihlásit na tebe nebo ne?
Datum: 01. dubna 2012 10:30
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Ty vole, tak to ta babeta má i SPZ jo? To jsem teda ještě neviděl
Datum: 01. dubna 2012 0:56
 borec byl před lety moc aktivní a postavil to na papíry... jeho blbost a ted tvoje starost s přepisem.. klasika.. musi na evidencku a pak na DI přepsat na sebe... a nezapomen pojistit
Datum: 31. března 2012 22:58
 No já se taky divil když mi ten borec předával velkej a malej techničák.Je to právě ještě hlášený na něho. Tak jak postupovat při přepisu na mě...
Datum: 31. března 2012 22:44
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Velkej a malej techničák k babetě??? Co vim tak je na babetu potřeba jenom pojistka.
Datum: 31. března 2012 22:28
 ahoj hodili byste mi sem odkaz na svíčku do pionýra 20 ? je jich tady moc a ja nevim jakou tak prosim o radu dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:58
 PAL 14-7 je nejlepsi podle me!
Datum: 01. dubna 2012 19:58
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n15c.html
Datum: 31. března 2012 22:27
Jméno: Matěj
IP: uživatel7037
 Zdarec draci, nevíte někdo jestli není nějaký spešl postup pro seřízení dvouklíčovky ? Nebo jak se vlastně šteluje, jestli nedělám něco blbě ? já už nevím jak dál......Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 11:38
Jméno: hh
IP: uživatel13171
Datum: 01. dubna 2012 11:38
Datum: 31. března 2012 22:32
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau draci chci se zeptat jaká hlavní tryska patří do kejvačky 250 ? předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2012 20:55
 Jawa 250/353 s karburátorem Jikov 2924 H , hlavní tryska 100 a nebo Jikov 2926 , tryska 95.........
Datum: 31. března 2012 20:55
 Ahoj, držím v ruce pravidla provozu a mám tu úpravu, která nabývá účinnost 19. ledna 2013 : § 80a Skupiny vozidel (1) b) A1 jsou zařazeny 2. tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW ??? (bez omezení zdviháče?) § 81 Rovnocennost řidičských oprávnění (1) c) B1 opravňuje také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A1 (4) ... Řidičské oprávnění udělené pro skupinu A1 opravňuje také k řízení čtyřkolých vozidel o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objememspalovacího motoru do 125 ccm. Co si myslíte o tom, že pro tříkolky není objem omezen a pro čtyřkolky je? A ještě jedna věc, když jsem si dělal řidičák A1 v roce 2010, budu moci s ním ty tříkolky řídit??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:59
 teď si dělám řidičák na A1 a cena 4600 Kč
Datum: 01. dubna 2012 19:59
Jméno: libor1
IP: uživatel12952
 haggar: ty vado, desítku dát za řidičák na osobák to by mějeblo, u nás ve městě máme asi 4 co učí řídit na osobák a 1 větší auto školu kde se daj udělat papíry od babetyaž po autobus, ale ceny za osobák se furt pohybujou od 6500 do 6900
Datum: 01. dubna 2012 18:48
 Jak si to tak čtu , tak v tym dělají pěkné bordel...... Jsu rád, že jsem si dělal papíry před 16 roky ... ( skupiny A,B,C,E,T ) Dneska je z toho dobré kšeft(dát za papíry na osobák 10 000Kč by mě jeblo,když to na učnáku a na vojně šlo zadarmo)... Vymejšlet můžou co chcou , jednou máš papíry na určitou skupinu a hotovo.........
Datum: 31. března 2012 22:54
|



|