slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  558  559  560  561  562  563  564  565  566  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel1182    
zdarec hoší mam dotaz ohledně babety 210 nějak mi blbne krbec když je nastartovana a přidavam plyn tak to strašně dusí a ani seto nerozjede ale když stisknu tu pačku u vzduchu a mam plny plyn a pak ji pustím tak to začne tahnou ale jen na chvilku a to mi děla i když mam jehlu vyš nebo níž není to tím žeto taha faleš přes kliku ?? dik moc kluci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel13530    
trysky sem uz ale cistil asi budu muset vymenit gufera :-(
 
 
Datum: 02. dubna 2012 10:31
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel13530    
jj dik moc
 
 
Datum: 02. dubna 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musíš jí nechat trochu zahřát na sytiči. Jinak mě tohle dělala ucpaná volnoběžná tryska. Falešný vzduch by to také mohl být. Nejdřív bych ale zkusil vyčisit trysky. Předpokládám, že víš, jak tu funguje sytič?
 
 
Datum: 01. dubna 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel12770    
zdravím borci, stala se mi jedna nemilá věc- strhl se mi závit na horním šroubu držící pravé víko motoru. Co mám dělat a jak postupovat. Motor je zrovna po GO takže mě to celkem se*e. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud je tam dost materiálu okolo, tak vyříznout větší závit a dát závitovou vložku, nebo zavařit, vyvrtat a vyřiznout závit znova. Tekutej kov nebude na často povolovanej šroub to pravý
 
 
Datum: 05. dubna 2012 22:39
 
 
 
 
Jméno: kavis      IP: uživatel13529    
sežeň si tekutý kov,vylij to s vyřež nový závít
 
 
Datum: 02. dubna 2012 5:54
 
 
 
 
Jméno: Ladin      IP: uživatel10433    
nechat si tam udělat zavitovou vložku
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: nevims i rady      IP: uživatel13527    
čau hoši , měl bych prozbu mám takový problém normálně když na startuju motorku musim přimáčknout karbec naskočí a pochvíli jí třeba nechám na volnoběch zahřát a pochvilce chcípne ale když jí přididám na karbecu benzín tak vpohodě šlape dál to i když jedu potom uberu zastavim ne a vyřadim chcíp ale když přimáčknu tak běží dál???Tak sem asi usoudil že mi tam nejde benzín ale nevim jak se to šteluje venitř???Dik předem za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: nevim si rady      IP: uživatel13527    
promiňte čz 125/488 to je ta motorka
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když nevíme o jakou motorku se jedná tak ti bohužel nemužeme pomoct
 
 
Datum: 01. dubna 2012 17:58
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj mám problém dnes v neděly sem nemohl nastartovat pionýra 20 na kliku jenom na jedničku. včera sem čistil svýčku a je totalně v háji může to být tím nebo něčim jiným dik za rychlou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel8251    
Má vůbec smysl odpovídat na tudle otázku myslím že ne ale prostě odpovím pokud ta svíčka je v hájí tak to tím bude :-D nebo kladívka, kondík, je tam toho víc tak to zkus proměřit a uvidíš a nedávej sem takovídle otázky nazdar :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2012 15:51
 
 
 
 
Jméno: Henry1964 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Draci.Prosím o rady. Mám PIO 21.Nyní po zimě jsem provedl očistu karbecu a dalších součástí+seštelování předstihu,odtrhu a karbecu (výfuk čistý).PIO po nakopnutí nastartovalo a jelo jako drak.Jenže asi po 6 km zmlklo a již nenastartovalo.Nechtělo to házet jiskru.Dotáhl jsem jej domů,ale jiskru to stále neházelo.PIO jsem nechal a přišel jsem k němu až druhý den,kdy na nakopnutí naskočilo a jezdilo jako divé celý den. Zaparkoval jsem jej s tím,že na druhý den pojedu do školy a ejhle ono opět nenastartovalo. Po škole jsem vyměnil vše co šlo: svíčku,vysokonapěťový kabel,fajfku,indukční cívku,kladívka a kondík, proměřil jsem cívky a dráty od elektřiny=vše OK.PIO jednou jede,jednou ne.Již nevím co s tím je (vloni jezdilo normálně a v pohodě). Dejte prosím nějaké rady. Chtěl bych jej prodat s dalšíma náhradníma dílama (skoro jeden PIO navíc), protože jsem dostal novou silnější motorku.Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: Henry1964      IP: uživatel11960    
Cívky jsem měnil jako i svíčky. Jak myslíš z kladívka na kostru. To mám rozpojit kladívka a drát připojit na kostru? Díky za odpověď
 
 
Datum: 03. dubna 2012 21:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13528    
šel bych po kabelech,muže někde být skrat....případně zkusit zapojit jen nakrátko.....jen z kladívka na ukostřenou indučku.....pokud bude po problému,tak je to jasný..... a jinak co svíčka?
 
 
Datum: 01. dubna 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
zkusil bych vymenit civku a poradne odmastit zapalko ..
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:11
 
 
 
 
Jméno: Kampos      IP: uživatel11651    
Dobrý den pořreboval bych radu když nastartuji motorku počkam až se trochu zahřeje sednu na to dám tam 1 a jedu až se to dá trochu do výkoni na te jedničce tak se začne dusita s pomnalovat karbec jsem čistil a je to jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Kampos      IP: uživatel11651    
dík ja se podívam na ten vífuk a taky na ten filtr dekuji za rady
 
 
Datum: 01. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj vyškrab bordel z výfuku dyštak ho vypal a co vzduchový filtr čistý ? dyštak ho profoukej
 
 
Datum: 01. dubna 2012 14:30
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co výfuk není plnej bordelu ? mě to totiž dělalo taky a vyčistil sem výfuk a jezdím jak drak
 
 
Datum: 01. dubna 2012 13:29
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel1182    
zdarec hoší mam dotaz ohledně babety 210 nějak mi blbne krbec když je nastartovana a přidavam plyn tak to strašně dusí a ani seto nerozjede ale když stisknu tu pačku u vzduchu a mam plny plyn a pak ji pustím tak to začne tahnou ale jen na chvilku a to mi děla i když mam jehlu vyš nebo níž není to tím žeto taha faleš přes kliku ?? :-( dik moc kluci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:45
 
 
 
 
Jméno: :D      IP: uživatel6631    
ahoj nevíte prosím někdo jaká má být výška korku na lamele z ČZ 125/453 kolik má přesahovat? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: SaintJimmy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci prosimvás potřebuju sundat rotor na ČZ 477.Četl jsem si různý postupy jak to provézt, ale neúspěšně.Demontoval jsem stator, vačku na rotoru, ale ten rotor je oříšek. Podle návodů jsem do něj zašrouboval dlouhý šroub a čekal jsem, až se rotor uvolní a já ho vklidu sundám rukou, jenže rotor se né a né uvolnit a tak jsem tam ten šroub rval tak dlouho až se zlomil a já jsem teď v .... . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 12:18
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci Mám problém udržet volnoběh ,, zjistil jsem že mi tam teče málo benzínu protože když mačkám po chvilkách karbec tak to drží ale kdy to nechám tak to po chvilce chcípne co s tím ? Děkuji za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže jsem to zkusil seštelovat podle toho to návodu http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html jelikož mám motor p výbrusu tak jsem dal na 3 zářez a hladinu jsem nastavil podle obrázku . Ale je to furt to samí chvilku se volnoběh běží a po chvilce se to začne dusit a chcípneto ??
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:15
 
 
 
 
Jméno: Nyklicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mám na 2 ... zkusím seštelovat tu hladinu
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš to chudý jehlu máš na druhém zářezu z hora ? jinak seřid hladinu návod najdeš na http://www.jawa50.cz
 
 
Datum: 01. dubna 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel13083    
Prosím o radu s motocyklem MZ 251 Jak mám napružit startovací páku? Sundal jsem levé víko a bohužel jsem si neuvědomil, že se nemusí demontovat nakopávačka, teď nevím jak tu páku mám napružit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 10:29
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
Zdravim ma nekdo zkusenosti s 14ti a 15ti koleckem na stadionu? bude hodne slaby v kopci kdyz tam dam kolecko bud 14z nebo 15z? mam tam neco takovyho http://motorky.bazos.cz/inzerat/14633679/STADION-KIT-KARBURATOR.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13528    
A ten průměr?
 
 
Datum: 01. dubna 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: cige10      IP: uživatel13350    
volnobeh OK, po vymeneni gufera u klikovky ze strany magneta, v praci budu snizovat hlavu o ten vystupek co tam je+to zahloubeni , poradil mi to kolega z prace co jezdi zavody
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13528    
Změř mi šuplérou vnitřní průměr tý trubičky,z který je koleno karburátoru. Domnívám se,že vnitřní průměr kolena je o dost menší jak průměr karburátoru.....což je průser.....vím že si tu před časem psal,že ti to nejde seřídit.....rychlý kolečka bych zatim nepořizoval.....
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel10800    
zdarec , na pionýru jsem měnil píst, a asi po týdnu ježdění, se konec pístu ulomil asi tak jako by do neho kousla kočka výhryz cca 2 cm, byl to ten vroubkovaný píst, proto otázka, dají se sehnat ještě někde originální písty, či lepší kvality, ? a zde v krámku jsou písty s hladkým povrchem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pochopitelne Seso nemá na všetko čas, novinky nepadajú z neba,
 
 
Datum: 13. dubna 2012 12:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel12961    
Zdejsi kramek na emaily neraguje, pist zakoupen u konkurence!
 
 
Datum: 13. dubna 2012 10:04
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12770    
zravim, nejspis to bude asi hovadina, ale napadla me jedna vec. Myslite ze by sel dat na fichtla tachometr z normalniho jizdniho kola ? Vazne me zajima co si o tom myslite...... :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Tady uvidíš že to rozhodně hovadina není ;-) http://www.youtube.com/watch?v=XWRHVr5B-NQ&feature=related
 
 
Datum: 01. dubna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel12770    
jj diky
 
 
Datum: 01. dubna 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel13448    
Jasně že, bez problémů to tam dáš...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 8:59
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak dneska jsem sundal válec u Čž 175/487 a nestačil jsem se divit to byste nevěřili jak ty kroužky byli opotřebovaný normálně v tom válci spíš těsnil píst než kroužky :-D:-D kroužky polovičný a ještě k tomu když jsem je dal do válce tak tam byla mezera 3mm :-D:-D:-D kdežto by měla být minimálně 0,8 mm dobrý co :-D:-D.To jsou kroužky snad ještě z továrny.Mno co myslíte mělo to velký vliv na výkon ???Já osobně si myslím že určitě dost ikdyž se divím že jela okolo 110 a když sem zalehnul tak i ke 120 to šlo tachák ,proto v tom zvonilo a taky kolik má být jehliček v ojnici nahoře???Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: Tom559 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako neim kde jsi na 90 přišel a hranatý Čž 175 lítají dobře , taky už předtím jsem lítal na 250 kolem 100 a tohle bylo víc než 90,vím mno tachák není přesnej beru takovej průměr ona ta ručička lítala mezi 110 - 125 nějak tak.Jinak když je hranatá dobře udělaná tak litá 120.Kámoš má taky tuhle hranatou s bezkontaktem a jeli jsme sní do mírnýho kopce ve dvouch na 2/3 plynu přes 100km/h.
 
 
Datum: 02. dubna 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
okolo 110 nejela v zadnem pripade, to je jen typicka nepresnost tacho od PALu ... v realu si jel nejakych +- 90 ;-)
 
 
Datum: 01. dubna 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej to na výbrus, tady asi ani nový kruhy nepomůžou :-) A jehliček má být 28
 
 
Datum: 01. dubna 2012 7:26
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
Zdar draci. Zase potřebuju pomoc. Dnes jsem si koupil Babettu a chcu to přihlásit na mě. Mám od toho kupní smlouvu, velkej a malej techničák. Je to ještě přihlášený na toho borca u kterého jsem to koupil. Co mám udělat? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13528    
No a ...tak má Babetu s TP.....znám takle jak Stadiona S22 tak i Babety....dělali na to docela luxusní malý značky o velikosti občanky..... budou to starosti navíc,ale nějakou dobu se to dělalo/muselo dělat...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem psal že před lety byla možnost postavit všechny mopedy na TP .. hyper aktivní lidé si to udělaly a ty jsi zrovna jeden takový kousek koupil... takže z toho nedělej vědu ani něco extra.. prostě je to k hovnu ;-) ...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:39
 
 
 
 
Jméno: splash01      E-mail:      IP: uživatel13525    
No, já to taky nechápu proč to je přihlášený, ale ty papíry (velkej a malej techničák) mám v ruce...
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:23
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja babettu s TP som este nevidel ale stellu uz viac krát, nechápem proc to prihlásili na znacky... ale na SR to bude povinné od 2013
 
 
Datum: 01. dubna 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
No já se o babety nijak extra nezajímám a myslim že když uděláš anketu tak většina bude nad babetou s TP taky kroutit hlavou :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 14:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typeg tak to vypovídá o tom jak malé děcko jsi když jsi tolik věcí ještě nevidel ;-)
 
 
Datum: 01. dubna 2012 12:23
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel9482    
No ten borec to měl hlavně odhlasit a přihlásit na tebe nebo ne? :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 10:30
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Ty vole, tak to ta babeta má i SPZ jo? To jsem teda ještě neviděl:-D
 
 
Datum: 01. dubna 2012 0:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
borec byl před lety moc aktivní a postavil to na papíry... jeho blbost a ted tvoje starost s přepisem.. klasika.. musi na evidencku a pak na DI přepsat na sebe... a nezapomen pojistit
 
 
Datum: 31. března 2012 22:58
 
 
 
 
Jméno: Splash01      E-mail:      IP: uživatel13375    
No já se taky divil když mi ten borec předával velkej a malej techničák.Je to právě ještě hlášený na něho. Tak jak postupovat při přepisu na mě...
 
 
Datum: 31. března 2012 22:44
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Velkej a malej techničák k babetě??? Co vim tak je na babetu potřeba jenom pojistka.
 
 
Datum: 31. března 2012 22:28
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj hodili byste mi sem odkaz na svíčku do pionýra 20 ? je jich tady moc a ja nevim jakou tak prosim o radu dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel13036    
PAL 14-7 je nejlepsi podle me! :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svicka_brisk_n15c.html
 
 
Datum: 31. března 2012 22:27
 
 
 
 
Jméno: Matěj      IP: uživatel7037    
Zdarec draci, nevíte někdo jestli není nějaký spešl postup pro seřízení dvouklíčovky ? Nebo jak se vlastně šteluje, jestli nedělám něco blbě ? já už nevím jak dál......Díky moc za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel13171    
v návodu k obsluze to najdeš taky http://www.cezeta487.ic.cz/dokumenty.php
 
 
Datum: 01. dubna 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 31. března 2012 22:32
 
 
 
 
Jméno: hanz      IP: uživatel12782    
čau draci chci se zeptat jaká hlavní tryska patří do kejvačky 250 ? předem díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. března 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa 250/353 s karburátorem Jikov 2924 H , hlavní tryska 100 a nebo Jikov 2926 , tryska 95.........
 
 
Datum: 31. března 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, držím v ruce pravidla provozu a mám tu úpravu, která nabývá účinnost 19. ledna 2013 : § 80a Skupiny vozidel (1) b) A1 jsou zařazeny 2. tříkolová motorová vozidla o výkonu nejvýše 15 kW ??? (bez omezení zdviháče?) § 81 Rovnocennost řidičských oprávnění (1) c) B1 opravňuje také k řízení tříkolových vozidel zařazených do skupiny A1 (4) ... Řidičské oprávnění udělené pro skupinu A1 opravňuje také k řízení čtyřkolých vozidel o výkonu motoru do 15 kW, s hmotností v nenaloženém stavu do 400 kg a se zdvihovým objememspalovacího motoru do 125 ccm. Co si myslíte o tom, že pro tříkolky není objem omezen a pro čtyřkolky je? A ještě jedna věc, když jsem si dělal řidičák A1 v roce 2010, budu moci s ním ty tříkolky řídit??? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. dubna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: leco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď si dělám řidičák na A1 a cena 4600 Kč
 
 
Datum: 01. dubna 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel12952    
haggar: ty vado, desítku dát za řidičák na osobák to by mějeblo, u nás ve městě máme asi 4 co učí řídit na osobák a 1 větší auto školu kde se daj udělat papíry od babetyaž po autobus, ale ceny za osobák se furt pohybujou od 6500 do 6900
 
 
Datum: 01. dubna 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak si to tak čtu , tak v tym dělají pěkné bordel...... Jsu rád, že jsem si dělal papíry před 16 roky ... ( skupiny A,B,C,E,T ) Dneska je z toho dobré kšeft(dát za papíry na osobák 10 000Kč by mě jeblo,když to na učnáku a na vojně šlo zadarmo)... Vymejšlet můžou co chcou , jednou máš papíry na určitou skupinu a hotovo.........
 
 
Datum: 31. března 2012 22:54
 
<  558  559  560  561  562  563  564  565  566  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 9:50:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu