slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Dobrý den, jsme mladý motorista z Olomoucka, vlastním krásného Stadiona S22 v původním stavu. Vždy šlapal jako hodinky, ale poslední dobou s ním mám neřešitelné trápení. Pokusím se jej co nejlépe specifikovat - Po zahřátí motoru a ujetí pár kilometrů se začnou při vyřazení rychlostního stupně samovolně zvyšovat otáčky motoru. Stadion, po již starším zásahu kutila, bohužel nemá originální karburátor, motor je osazen karburátorem typu Jikov 2914 z Pionýra 555. Zkoušel jsem již všechno - první má teorie byla, že plovák není schopen uzavřít přítok benzínu a jeho tlak přetlačí plynové šoupátko. Rozebrání, očištění atd. zázračně pomohlo, ale vždy jen dočasně. Musím říct, že plováková jehla se mi moc nezdá, připadá mi kratší a ne v úplně super stavu. Mohlo by zahřátí motoru mít nejaký vliv na fukčnost karburátoru ? Další možností mohlo být zadrhávájící se lanko v bowdenu plynu. Ten jsem promazal přenastavil, rokojeť také, ujel 15 km a problém se vrátil. Netuším v čem by mohl problém. Vždycky si všechno dokážu spravit sám. Ale tady mé znalosti končí. Spoléhám na Vás, ty zkušenější. Zachraňte mne, prosím. :-) Děkuji mnohokrát odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:14
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Děkuji všem. Karburátor jsem odmontoval a opravdu bylo těsnění z klingeritu podélně natržené. Dal jsem tam tedy nové z těsnícího papíru plus použil pastu Max Cooper, určenou na tyto věci. Šteft jsem odvrtávat nakonec nemusel. Stačilo jen vypodložit matku protože dál byl závit ještě ok. Vypadá to dobře, jakmile přestane pršet tak to vyrazím ozkoušet. Ale věřím vám. Musí to klapnout. Děkuji znovu za všechny cenné rady pánové! :-) P.S. Reportáž jsem také viděl. Co se strojů týká nic moc - ale myšlenka, že místní pánové mají takový klub a pořádájí společně spoustu akcí se mi líbí.
 
 
Datum: 12. května 2012 11:14
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Panela jo já se díval no ale teda nic moc určitě to jdem ale přehrát zpětně někde na netu. Frenky_S22. no tak tam to bude asi sát ten faleš na 90 % to bude tím .takže odvrat následně nová vložka nebo novej závit a nový šteft .když už budeš u toho tak přetěsnit to komplet novým těsněním.Nezapomenout ho napřed potřít olejem s obou stran.Nové těsnění dej mezi válec a kolinko karbecu,mezi kolinko karbecu a karbec dotáhovat postupně a pak to musí být OK
 
 
Datum: 10. května 2012 15:32
 
 
 
 
Jméno: Panela      IP: uživatel13740    
Tak jestli máš servanej šteft tak je všecho jasný! Odvrtat, vyvložkovat nebo novej závit, použi fantazii.. Tam to saje faleš 100%. A jinak hoši viděl někdo včera tu poslední reportáž ve Výkendu na Nově o těch staďácích? Pěkný stroje..
 
 
Datum: 09. května 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22.      IP: uživatel13738    
Dobre mrknu na to ... zda se nekde nenachazi nejaka skulinka. Děkuji.
 
 
Datum: 09. května 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Cimos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Osobne bych spis tipnul na prisavani falesnyho vzduchu. Tim se ochudi smes a diky tomu stoupaji otacky...
 
 
Datum: 09. května 2012 18:59
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
Děkuji moc za odpovědi. A zdravím zpět do Šternberka. Dobře, v první ředě asi koupím tu novou jehlu přijde asi tak na 50 Kč + poštovné, ale to je pakatel jestli se to tim spravi. Chtěl jsme se tu jen ujistit, že ja má úvaha správná. No teoreticky se ty otacky snazi lezt nahoru i kdyz tam rychlost je, jenze motor je brzdí, takze to ani nejde zas tak moc poznat. Přesně. To byla moje 3. domněnka - falešný vzduch. Na nějaké fóru jsem četl, že bych měl omrknout gufero zapalovaní a spojení karbec-válec. Mám na jednom šroubku utrzeny zavit, takze nedrzi nijak zvlast. Mohl by motor tudy táhnout ten falešný vzduch? Zkousel jsem oddelat vzduch. filtr a pri zacpání otvoru rukou sly otacky zase dolů, takze ta cesta karbec-válec by snad mela byt ok. Napíšu i na jawamánii. Děkuji za typ !
 
 
Datum: 09. května 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šternberk zdraví Olomouc :-) . Hele to zvyšování dělá jen když je vyřazeno jo ? to bych řekl že to bude táhnout někde faleš.Taky tma dej novou tu jehlu po případě nový jehlový ventil plovák sice ho zatlačí ale i tak tam furt může přitékat benál.Ještě co ti mohu doporučit je to že se zeptáš na Jawamania.cz Tam jso utaky šikovní lidé :-)
 
 
Datum: 09. května 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
Tak když píšeš že se ti nezdá ta plováková jehla tak ji zkus vyměnit za novou ta nestojí zas tolik taky by to ní mohlo být.
 
 
Datum: 09. května 2012 15:30
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
To je pravda, jako bylo by to to nejrozumnějsi řešení. S tímhle karburátorem, ale prý jede stadion rychleji a lépe. Nevim, originalni jsem tam nikdy nezkoušel. Nenapadá Vás spíš něco jak by se dal opravit ten stávající ? Musí tam přece být něco špatně, jen tak sám od sebe to dělat nemůže ne ?
 
 
Datum: 09. května 2012 15:17
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
JJ tak zkus sehnat originální karburátor ta chyba muže být v tom. ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 15:09
 
 
 
 
Jméno: Frenky_S22      IP: uživatel13738    
přímo z olomouce - Neředín jestli to pumůže.
 
 
Datum: 09. května 2012 15:07
 
 
 
 
Jméno: Pepazdepa      IP: uživatel4207    
Cus odkud jsi z olomoucka? Díky ;-)
 
 
Datum: 09. května 2012 15:04
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 17:45:51 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu