Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Číča
IP: uživatel11065
 Zdarec draci....mám dotaz...našel jsem na aukru tato kola...né, že bych o ně něl zájem, ale jen jsem tak přemýšlel z čeho jsou...nevíte někdo??
aukro.cz/kola-na-motoveteran-jawa-velke-bubny-i2342240996.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 19:54
 Jawa 500 OHC.......(si myslím).....
Datum: 12. května 2012 19:54
Jméno: Zdenys
IP: uživatel13724
 Zdarec draci. Chci se zeptat ohledně čištění nádrže u Jawy 21. Kohoutek jsem už vyčistil, ale v nádrži je strašné množství rzi ( i po stranách nádrže) . Tak se chci zeptat zda-li nemáte nějaký typ na pročištění  . Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:25
 hele je to tady pořád zkus příště na před hledat .....
hele já tu udělal následovně: kup si kyselinu fosforenčnou je silnější a lepe t ovyčistí než ta kyselina citronová.Kyselina fosforečná je vlastně v odrezovač bezoplachový ten koupíš v každé lepší drogérce.Takže nádrž je venku je prázná naly tam technickej benzín a proštěrchej to trochu prostě ad se to trochu odmastí pak to vylej nasyp hřebíky (maj ostre hrany) lepší než náke matičky šroubky a pod do toho ještě nalyj ten odrezovač a třebej stím tak dlouho dokud to nebude čisté pokud máš mýchačku tak máš výhodu (já to dělal ručně).PAk to všechno vylij zbylé hřebíky vytřep ven.Pak jsem to vysušil fénem propláchl trochu benálem s olejem olej to aspon nakonzervuje.Pak už jen složit nalít benál s olejem a mužeš jezdit.Tady přikládám foto jak se mi to podařilo vyčistit http://johnny15.rajce.idnes.cz/Fichtl/#DSC01761.jpg
Datum: 12. května 2012 18:25
 Ahoj,
Nalej do ní ocet, nebo kyselinu citrónovou rozmíchanou ve vodě, a nech to tak 2 - 3 hodinky působit, jen stím občas zajdi zaštěrchat.
Potom běž většinu obsahu vylít a nechej tam jen tak nadně.. Nasypej tam větší kamínky, nebo větší matice a šťerchej ... Potom je vysyp ven a proplachuj nádrž vodou, dokud nebude čistá
Datum: 12. května 2012 17:10
 Čau draci.. Kolik ma byt předstih na jawa 50/05 a na jawa 50/550
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. května 2012 14:44
 motor z 05 sem ja neskladal  za to ja nemožu
Datum: 13. května 2012 14:44
 tak to bude nejspíš špatnýma rukama
Datum: 13. května 2012 11:29
 Jo diky dal sem to na obou a 05 nejede asi neco s převodovkou a ješte neco a 550 jede jak kdyš spadne ze stromu
Datum: 12. května 2012 23:41
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo
Datum: 12. května 2012 22:52
 na obou stejne ?
Datum: 12. května 2012 16:13
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 2,5 - 3,2mm
Datum: 12. května 2012 16:11
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 Zdravim, chtel jsem se zeptat jestli nekdo nevi presne z jake tridy oceli se delaji rozety na stadiony? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 19:42
Jméno: cige10
IP: uživatel13350
 no nevim nevim, je to celkem dost velkej rozdil kdyz hrabnu pilnikem do origo rozety a do te co jsem si delal na cnc frezce z oceli 11 523 tak ta delana je meksi....
Datum: 12. května 2012 19:42
 to bude nějaká jedenáctková...normální konstrukční nelegovaná...
Datum: 12. května 2012 17:35
 Zdravim vas vsechny, chci se zeptat jak co nejsetrneji a nejlepe ocistit stary lak z plechu a koplet z cele motorky jawa 250, jestli nejake jemne dratene kartace do vrtacky nebo rucne smirek? jde to i jinak?..
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 20:36
 kolecko: Máš pěkné kokos se znakem ČZ........... A ty motorky jsou taky krasavice......(hlavně ta ČZ 175/450.05 a Jawa 175/356) ......
Datum: 12. května 2012 20:36
 hamr: Hele výbrus, kliku, zinkování a chromování si stejnak doma asi neuděláš, tak je to fuk. Pískování je zcela běžnej postup přípravy pod lak. A že by to odflákli...tak snad vidíš jestli tam zustala barva nebo ne, to jim můžeš hned vyreklamovat. A jestli pískování stojí 1000 za celou mašinu? Pro mě je lepší dát za to ty prachy, než se s tim jebat doma, je z toho akorát bordel, všude prach a drátky z kartáče, a stejnak se nedostaneš do záhybů atd. Po pískování je navíc ten povrch takovej drsnější, takže si myslim že se na to o něco líp chytne barva. http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#010.jpg http://kolecko10.rajce.idnes.cz/foto_garaz/#Snimek_260.jpg
Datum: 12. května 2012 18:03
 no ja bych si to rad udelal vsechno sam.. a ne takovym tim zpusobem ze to nastrikam sprejem a zdarec, chci si s tim pohrat a piskovani jsou pro me zbytecny prachy za to.. a jeste to i odflaknou ne?.. radsi si to udelam sam a 4x delsi dobu
Datum: 12. května 2012 17:31
 johnny: Ti něco při pískování poškodili, nebo proč si myslíš že by se to snad mělo poškodit?
Datum: 12. května 2012 16:47
 no jo ale pokud to necháš opískovat tak ad ti s toho něco zbyde  . Raději bych jim řekl ad použijí už použitý písek nebo menší tlak.
Datum: 12. května 2012 15:53
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 dát do vody a vařit asi 15minut v bodu varu pak jde dolů
Datum: 12. května 2012 15:28
 Já bych to nechal opískovat...
Datum: 12. května 2012 13:53
Jméno: Jááááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mě to nedá. Musím se zeptat, nechci nikde udělat chybu. Dostal jsem zadarmo válec a hlavu na pincka. Válec (jawa05) po čerstvém výbrusu 39:00. Hlava s kulatým spalovacím prostorem, neupravená. Píst jednokroužek, kroužek litina (neberte to, když je to zadarmo) Vše je v bezva stavu, kanály slícované, leštěné, nezvětšené. Spalovák hlavy vyleštěný, nesnížený. Prostě sériovka ve výtečným stavu. TAK, potřebuju poradit, jak to mám zajíždět, jak dlouho atd. Už jsem psal že hodlám mazat M2T. A ještě nemám výfuk... Váhám mezi tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_komplet_pionyr.html a tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vyfuk_dvoukomorac_chrom2.html. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:08
 Moje řeč..pokud to chceš mazat olejem M2T tak si sežeň rezavej vejfuk a máš to...
Datum: 12. května 2012 18:08
 Jestli chceš mazat M2T tak si tam navař rouru protože tenhle dvoukomorovej vejfuk mám! a je výbonej po menší úpravě ale s m2t vzniká tolik karbonu že je pořád zasranej... doporučuju Motul 100 motomix je to minerál.
Datum: 12. května 2012 12:46
 Zdarec, oživuju 555 a mám na ní původní kohoutek, co se na ně dával. Tím myslím takový, co má tu páčku jakoby drát - zkrátka není to klasický Jikov co známe z novějších pionýrů. Nevíte jestli je rozebíratelný ? Včera jsem se díval a nic mě nenapadlo. Nerad bych nalel benzín a pak řešil problém s kohoutkem. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2012 12:19
Jméno: neresit..
IP: uživatel13771
 magnet:?xt=urn:btih:34836bdc948e8eaaa694b542328331e31e68f5a5&dn=Game+of+Thrones+S02E08+HDTV+x264-ASAP+%5Beztv%5D&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%3A80&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.istole.it%3A6969&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.ccc.de%3A80
Datum: 22. května 2012 12:19
 Dík
Datum: 12. května 2012 17:27
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ta páčka jde zkrz tělo kohoutku a zezadu je zajištěná pružinou a závlačkou...
Datum: 12. května 2012 15:39
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau mam docela velkej problem mam jawu 21 jiskru háže krásnou, benzín do válce teče, předstih jsem sešteloval dal jsem ho 1,5mm ,ale porřád nechce naskočit ani na roztlačení čím to může být ?? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 17:16
 Kdybys tak tušil o čem aspoň mluvíš .. odtrh je vzdálenost kontaktů přerušovače od sebe což je 0,30mm - 0,40mm, Já dávám 0,30 nese menší nároky na přítlačné pérko kladívka při vysokých otáčkách. Předstih je "předzápal" směsi ve válci šteluje se tak že se nastaví píst do horní úvratě a pak zatočíš klikou proti směru otáčení motoru 1,6 - 1,9mm v tom kde dochází k sepnutí kontaktů musí být vůle 0,05mm! dříve se to měřilo cigaretovým papírkem dnes jsou plátkové měrky.
Datum: 12. května 2012 17:16
Jméno: dannone
IP: uživatel11032
 jawa46: předstih 0,05 mm ?  dej odtrh 0,40 mm a předstih zkoušek 1,6 - 1,9 mm
Datum: 12. května 2012 13:16
Datum: 12. května 2012 12:48
 jestli se ti to uchcává tak může bejt problém pořád s předstihem chce to menší nebo větší ze zkušenosti vim že každej foch chce jinej. muže to taky bejt svíčkou byt bude házet jiskru ale pod tlakem jí třeba nehodí. první bych zkusil ten předstih, aby to aspon chytlo po tom co to chtne povol celý zapalování (jen malinko) a ono se samo vyšteluje malýma posunama na optimální předstih a bude ti pálit jak ještě nikdy
Datum: 12. května 2012 12:06
Posl.aktualizace: 12. května 2012 14:11
 skoro
Datum: 12. května 2012 14:11
Jméno: Jawa
IP: uživatel5767
 no jo karbec na 250 panelku
Datum: 12. května 2012 13:53
 přesně tak, ten co to prodává asi v životě neviděl pincka.
Datum: 12. května 2012 12:35
 no to jo....ale není to na Jawa 21 ale celkem zajimavá plovákovka.
Datum: 12. května 2012 12:20
 http://aukro.cz/jawa-21-karbec-i2331301034.html
Datum: 11. května 2012 22:38
 Čago draci...... Dnes jsem rozdéchal kamošovu ČZ 180 . Asi po 2 hodinách kurvování jsem ju nastartoval...... Mám dva dotazy. Za 1- Jak je možný , že jsem musel přehodit na svorkovnici dynama gáble M a D , aby to vůbec hodilo jiskru? (obráceně). Za 2- Proč po nastartování okamžitě vyletí do otáček motor? (karbec je v cajku).... Díky za odpovědi.........
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 18:59
 Tom: číza ale nemá 25mm čepy...gufero podle mě bude 20x30x7 nebo něco na ten způsob...
Datum: 12. května 2012 18:59
 Gufero v zapalování je myslím 30x25x7 to je u čž 175/477 a 487 tak u tyhle to bude taky
Datum: 12. května 2012 18:42
 kolecko: Díky za rady, všechno to vyměním a bude to v cajku..........
Datum: 12. května 2012 14:20
 Tak tak, dej nový těsnění pod karbec a válec, pod domek gufera, a rovnou nový gufero. Číslo z hlavy nevim, už je to delší doba co jsem to měnil. V katalogu dílů ale popsané bude...
Datum: 12. května 2012 14:05
 Elektrika už je v cajku , bylo to špatně propojený.... Těsnění dám nový, ale ještě mě napadlo jestli nebude gufero u zapalování v hajzlu......( jestli jo, tak napište číslo gufera) Díky
Datum: 12. května 2012 12:01
 Vysoký otáčky budou asi způsobené špatným těsněním. A s těma kabelama...nebylo to nějakym způsobem ve zkratu?
Datum: 12. května 2012 9:53
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Zdarec hoši potřeboval bych poradit mam jawu 250 je v horším stavu a ja chci zní postavit crossku nejaké díly už mam velkou rozetu,nadrž,sníženou hlavu ale zbytek musím dokoupit, ale vubec nevím jaky dát dozádu crossový blatník nemáte nejaké napady?? Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 21:29
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
Datum: 12. května 2012 21:29
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 zase jen zničit motorku, nech ji radši někomu na renovaci a na tu krosku si sežen jen nějakou už zničenou kostru a nenič další kompletní veterána jestli to nechceš jako veterána tak mi to můžeš prodat
Datum: 12. května 2012 20:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 vy*er se na to... stejně to bude jako dalších 99% těhle přestaveb hnus, na kterym se svezeš chvíli a pak to pošleš do kopru... to už si radši kup nějakej ten čínskej s*áč, kterej koupíš dejme tomu kolem deseti tis., ale svezeš se na tom uplně jinak a nezničíš žádnou motorku, byť je v horším stavu...
Datum: 12. května 2012 15:47
 Hoj, jestly chces poslu ti fotky krossky co jsem stavel ja, jestli ti to potom pomuze, ale stavel jsem ji od nuly takze jediny co je original je motor, kola, predni bryle a riditka
Datum: 12. května 2012 11:13
 tak jak máš univerzální masky tak kup nákej blatník po případě ho trocha upravíš a je to
Datum: 12. května 2012 10:55
Jméno: Miguel
IP: uživatel12911
 Tady bejt tebou se moc neptám! Články o ku.vení motorek tu nejsou moc oblíbené
Datum: 12. května 2012 10:36
Jméno: JohnyQCZE
IP: uživatel13752
Posl.aktualizace: 21. května 2012 17:33
 máte někdo návod rozměry atd na výrobu toho rezonančního výfuku?chci ho na závody...díky
Datum: 21. května 2012 17:33
Jméno: mustaf10
IP: uživatel12547
 radsi si zrob rezonanční vyfuk a bude to ok,nes kupovat kus plechu ,,stejne bys to musel rozrezat,,a vyndat ty blbosti vo vtom jsou,,
Datum: 16. května 2012 22:12
 To by mě zajímalo co tady na tom výfuku chcete štelovat. Jedině snad zevnitř vyrvat ty přepážky, ale to nejde jinak než to celé rozřezat a potom asi stejně komplet zahodit. Nevidím v tom smysl, ale kupte si všichni aspoň 2 do zásoby, aspoň bude mít Sesa kšeft...
Datum: 11. května 2012 22:55
 Noo, ale zase když si to pošteluješ, tak to bude mít lepší zvuk, líp to pojede ...
Datum: 11. května 2012 22:22
 ne . bude to rvat jak prdel aa žraat jak praase. Tohjle se ti vyplaatí jenom když si ho umíš doladit jinakj je to fakt naa bobek
Datum: 11. května 2012 21:24
Jméno: JohnyQCZE
IP: uživatel13752
 Cs Draci chtěl sem se zeptat jestli , když si dám tenhle vejfuk na Mustanga bude to mít lepší zvuk a míň žrát ? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 21:11
 no míň žrát to určitě nebude! špíš více..
Datum: 11. května 2012 21:11
Jméno: JohnyQCZE
IP: uživatel13752
Datum: 11. května 2012 20:52
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 11. května 2012 22:59
 no spis v cervnu,,,jsou jen samostatne kolecka
Datum: 11. května 2012 22:59
Jméno: Jááááá
IP: uživatel12485
 Ahoj, mám válec z pincka po výbrusu, chystám se zajíždět. Bude M2T v poměru 1:25 se směsí dostatečně účiným mazadlem při záběhu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 11:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to já si zase radši koupím stihl protože většinou jezdím na nákup nebo jen krátký trasy,výfuk je zevnitř cihlovej a zvenku ho vždicky jen utřu hadrem když to někde cvrndá
Datum: 12. května 2012 11:06
 jo klidně se toho neboj a dej tam M2T
Datum: 12. května 2012 10:57
 Jááááá - delej to, to je najlepšie čo môžeš delať  používam M2T a ani po 6500km to nepotrebuje dekarbonizacizu
Datum: 11. května 2012 21:54
 tom mele sračky..... někde četl od někoho že m2t je sračka a už má hubu plnou keců...... nikdy NIKDY sem nekoupil nic jiné než m2t a nikdy žádný problém.... moje motorka ma na tom oleji nahrkáno 30tis a pořád perfektní tah a když sem po 10 letech sundal výfuk a že ho vypálím tak sem ho zrovna dal zpátky protože nebylo co vypálit.... ono když nějaký fagan nastartuje, ujede 2km a zas zdechne tak se neni čemu divit že olej se nestihle vypálit.. když ale bude dělat dlouhé trasy v kuse tak tam ve vyfuku nebude nic
Datum: 11. května 2012 21:08
 Čus jestli nechceš po pár tis. km nechat dělat znovu výbrus tak tam nalej lepší olej aspon nějakou polosyntetiku,to dnešní M2T je hrozná sračka,jinak když dáš polosyntetiku 1:25 to by mělo stačit a jehlu dej na 3 zářez ze zhora
Datum: 11. května 2012 20:07
 Ahoj,
Dneska jsem si byl přihlásit Mustanga, jenže je mi jen 15, takže velice, ale opravdu velice ..milá paní.. mi po mém tříhodinovém čekání sdělila, že na sebe můžu mít přihlášený motocykl s konstrukční rychlostí max. 45 Km/h. Mustang má 65 Km/h ... O.o .., takže já můžu být majitel, ale né provozovatel.
Tím pádem:
Když v papíře o TK a EK je napsáno moje jméno, musím jít udělat znovu EK, nebo mi jen přepíšou papír na jméno provozovatele ?
Omlouvám se, že se ptám na takový blbosti, ale fakt nevím, jak tyhlensty koko***ny fungují.
Předem díky za odpověď/i
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 21:10
 mužeš na seb emít přihlášené i auto.. ALE musíš mít se sebou některého z rodičů aby potvrdil že souhlasí s tím že to bude napsáno na tebe
Datum: 11. května 2012 21:10
 čau bobani. Ohledně babetty 207 . Někde jsem četl že tím, že baabeta nejezdí na stk , taak se na ní můžou provádět úpravy, bez toho aniž by to do jisté míry vadilo. Moje otázkaa je tedy, do jaké míry mohou úpraavy zasahovaat ? Mayslím tím zda je možná uprava rámu, motoru a jiných součástí. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 21:11
 do takové aby se v tom nežačal matlat případný policajt a nebylo to jak pěst na oko
Datum: 11. května 2012 21:11
Jméno: Ondra
IP: uživatel5759
 Ahoj už jsem fakt zoufalí nikde za boha nemužu sehnat moto plašť na romet pony (sice polskej vyvrhel ale co )rozměr pneu je 2,5 na 9 a zaboha ho nikde nemohu sehnat tak kdo bude vědět napište mi za každou odpověd budu rád
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2015 21:36
Jméno: R
IP: uživatel17765
Datum: 10. ledna 2015 21:36
 Čau draci.. Jak mam zajet co nejrychlejš valec na fiku mam vrtani 40,50 jednokřouškovej pist trochu upravenej valec potřebuju to met do tydne zajety a zatim nemam od fichla doklady a tak moc se nechcu ukazovat na silnici
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2012 23:31
 no tak to necham na začatek tak 1 minutu na volnobech udelam to tak 4x s pauzama a pak pojedu aspon na 8km cestu okolo vesnic kolik stači 150-200 km na zabeh valcu ? podle me je zbytečny zajiždet valec 500 km  valec stejne pujde zas na vybrus za rok
Datum: 11. května 2012 23:31
 Mno hodně to namaž třeba i 1 : 20 a jezdi delší trasu ale jakmile začne fekál vadnout tak zastavit a nechat chvíly vychladnout.
Datum: 11. května 2012 20:10
Jméno: vrtam se v motoru
IP: uživatel13338
 cau draci..zajmalo by mě podle čeho se odměřují...úhly... velikosti kanálů ve válci nikdy sem nikde nenašel jak maji bejt od sebe daleko jak maji bejt velky.. rozměry nic prosím poradte někdo nějakou stránku ...(myslím kanály které se tuningově přidělávájí do válce)
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. května 2012 0:33
Jméno: vrtam se v motoru
IP: uživatel13338
 draku díky moc hned se lepe hledá když vím kde..:ůůů hned první strana na kerou sem narazil tak super rady sice v angličtině ale fakt moc díky
Datum: 12. května 2012 0:33
 je X knížek o upravách motorů. ale všechno v angličtině..... hledej pod 2T tuning nebo two stroke tuning
Datum: 11. května 2012 21:12
|



|