fikus to neni o tom ze jezdis po poli jak dobytek vsechno ma svou zivotnost jsem nekolikatej majitel a nemam poneti jak muze bejt ta civka stara
Datum: 19. června 2008 18:59
hmm civkou tak stim nejezdi popoli jak hovado pak upadavaj draty jo a mel jsem vlastne 6 fichtlu a v pondeli budu mit 7. ale konecne spapirama
Datum: 19. června 2008 18:47
díky vsem co odpovedeli nakonec to bylo cívkou. svíčka sice dávala jisrku kdyz uz me nic nenapadalo tak jsem vymenil i cívku a chytlo to napoprvý ted uz zas jezdí jak drak
Datum: 19. června 2008 16:07
Jméno: Jurmen
IP: uživatel3202
zdarec.měl jsem ten samej problém a taky už jsem nevěděl kudy kam,nakonec to bylo vadnou cívkou na magnetu,dávala sice jiskru ale stejně byla nějaká vadná a proto to dělalo to,že to po roztlačení trochu chytlo ale hned to zdechlo,vyměnillo se to a byl klid a fík jezdí jak šlak.tak zkus a uvidíš.hodně zdaru a Jawám zdar
Datum: 19. června 2008 10:33
Jméno: standa
IP: uživatel3247
FIKUS:Tak to jsi oproti me malej pán,ale beru ze skusenosti mas taky dost dobry. Jezdil sem na tom od 10 let a do 15let sem mel asi 8 fichtlu,z toho 3 jsem postavil z ND co jsem nasel na půdě a absolutne sem netusil jak co do sebe pasuje. Myslim si ze sem uz zazil kazdou zavadu nespocetne krat a vym jaky ma symptomy.Taky v obdobi stredni skoly se ke me sjizdeli fichtlari z okoli a ja jim serizoval ty jejich postrky za krabicku cigaret

strasny stavy motorek,proto si umim poradit i kdyz vsechno neslape tak jak má. Ja rikam ze na serizeni fichtla ti staci dobra svicka,cisty usi a sroubovak....
AD dusi se fichtl: Bud je to jak rika fikus,guferem pod zapalovanim,ale vzhledem k tomu ze mas motor po GO bych to typoval na spatne serizenej karburator na predeslej stav motoru a ted se to proste uchcava. Chce to odskouset. Pokud sundáš sání a pojede tak je to karburatorem. Pokud tam sání necháš a jeste v nem trochu ucpes bocni diry aby zustala volna jen ta plechova trubka a pojede to,tak je to tim guferem. Skus a napis.
Datum: 19. června 2008 10:01
standa ja us mel 5 fichtlu a u jednoho na kterym jezdim se posralo us skoro vsecho a znam ty zavady co jak se chova a tahle zavada by mohla bejt guferem pod zapalkem
Datum: 19. června 2008 8:33
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Napadá mě ucpaný výfuk. U mustanga se to pozná na první pohled tím že jak nemůžou odcházet spaliny výfukem, žene se to jako protitlak do karburace a výrazně se rytmicky vzduchem nadouvá gumová manžeta.
Datum: 19. června 2008 8:25
MR.FIKUS je proste nej a vi vse nejlip. Zajimalo by mi kolik fichtlu uz si mel ze si tak vzdelanej???
Datum: 18. června 2008 21:07
cau ozvi se vim cim to bude na 90 procent vermi !! icq 255365576 a proty co tady radej tak jeto tim ze to fouka pokud ma mokrou svicku a svicky skousel jiny
Datum: 18. června 2008 20:54
hele a bez sání to taky nejede?? treba se nedusi,treba je presycenej.
Datum: 18. června 2008 20:52
Jméno: tino
IP: uživatel3249
Skus vycistit trysky alebo prefuknut kanaliky karburatora alebo skus nastavit trysky...mne topomohlo

(nemas upchaty kohutik z nadrze???)
Datum: 18. června 2008 20:46
A kompresy to má. Benzín tam teče. Pokud tam benzín neteče tak zkus stříknout stříkačkou do válce trochu benánu a potom nakopnout. Jinak elektrika je asi ok pokud to jiskru háže a nebo mně napadá že to může bejt vadná svíčka. I pokud je nová tak venku háže hezky ale pod tlakem ani prd.
Datum: 18. června 2008 20:29
Zkus se podívat do vejfuku a kolena.
Datum: 18. června 2008 20:25