slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
hosi mam problem na mem fichtlu jezdil jsem na special 91 a vse v poho krasne sel do otacek tahnul jak kun proste super no a pak mi nekdo poradil ze mam skusit koupit natural 95 ze to pojede lip no sotva jsem ho tam nalil tak zacaly problemy vynechava spatne startuje chcípa atd. poradte jak to seridit nebo neco. predem dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 7:48
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestliže se použije do motoru, kde je předepsán benzín s nižším oktanovým číslem benzín s více oktany a nezvýší se komprese, tak samozřejmě hoří pomaleji. Je nutno nastavit větší předstih, protože jinak palivo dohořívá ve výfuku a mohou se podpálit výfukové ventily. Zde platí, že čím je vyšší komprese, tím rychleji palivo hoří a v určité fázi přechází do hoření detonačního, motor začne klepat. Aby se tomu u motorů s vyšší kompresí zabránilo, je nutno používat benzín s vyšším oktanovým číslem. Dále platí, že čím je menší objem válce, tím je odolnost proti tomuto jevu větší. U fichtla z toho ale myslím není nutné dělat vědu, kdysi jsem jezdil na technický benzín a nebyly nejmenší problémy. Jinak to olovo se dříve dávalo do benzínu kvůli tomu, aby se vytvořila ochranná vrstva na litinových sedlech ventilů, jinak by se podpalovaly. Dnes mají motory většinou hliníkové hlavy se zalisovanými vložkami a tam není olovo nutné a navíc by zničilo katalyzátor. Ani do těch stodvacítek se nepoužívá dnes přísada s olovem, ale s draslíkem.
 
 
Datum: 10. června 2009 7:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4288    
ja nemuzu rict,ze bych v tom mel uplne jasno,ale benzin s vyssim oktanovim cislem udajne dele hori a musi se na nej davat vetsi predstih....Jirko dej link,rad se zase vzdelam o neco vice.....
 
 
Datum: 09. června 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: kocvin      E-mail:      IP: uživatel6033    
dik hosi za rady a uz jsem to zpravil poladil jsem predstih a jede jak raketa.
 
 
Datum: 09. června 2009 20:54
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
a neni to náhodou tim že v naturalu neni olovo?Děda když do 120ky tankuje natural tak tam dolejvá olovo.
 
 
Datum: 09. června 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel6346    
Pánové, přečtěte si literaturu o palivech. Potom budete vědět, že u pionýra nemá sebemenší vliv jestli jedeš na 91 nebo 95 nebo 99. Oktanové číslo udává pouze odolnost vůči detonacím, jinak se vlastnoasti spalování nikterak nelišej. Originál fichtl má podle mě malou kompresi, takže k detonačnímu hoření dojít nemůže, takže můžete jezdit klidně na 91 a když dáte výceoktanový benzín, tak to nepoznáte (leda na peněžence). My do svých závodních pionárů lijem 99 protože ta vějířová hlava má už dost velikou kompresi a navýc o závodech se dost zahřívá.
 
 
Datum: 09. června 2009 18:31
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6320    
a nemáš tam pár kapiček kondenzovaný vody? podobnej problém sem měl při přechodu na mogul TSF... taky sem nejdřív nadával že sem tam nenechal M2T ale po vyčištění a pár škytnutí to jede krásně...jinak jezdil sem na oba zmiňované benzíny a rozdíl jsem v tom neviděl...
 
 
Datum: 09. června 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel2141    
Dycky sem lil natural 95, predstih nastaven podle sluchu a chodu motoru a nikdy nebyl problem...
 
 
Datum: 09. června 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja a mi kamosi mame dlouhodobe vypozorovano ze snad vsechny jawky a cizy jezdeji nejlip na special,kdyz naleju natural ma to sice takovej lehci a vyrovnanejsi chod,ale zase mi to proste nejede tak dobre jako na special,ja leju special do vseho co mam
 
 
Datum: 09. června 2009 7:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6335    
mam podobnej problem. Vyresil jsem ho tim,ze jezdim na Special.....kdyz sem kdysi jezdil na Natural tak to furt zlobilo a furt sem se musel srat do predstihu.....
 
 
Datum: 08. června 2009 22:37
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 15:47:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu