slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1741  1742  1743  1744  1745  1746  1747  1748  1749  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: toomas4 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus lidi, chtěl bych se zeptat kde seženu nějaké díly na Manet 125. Budu vděčný za jakékoli odkazy atd. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 18:10
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
Zdarec Seso .. tak uz sem dosel nato kde bil ten problem u babety s tachometrem... uz to facha aj s silonovym koleckem =D problem bil v tem šneku... viz foto... http://www.ulozisko.sk/180088/P6100296.JPG to nalevo je s tej sady od tebja... s tym napravo to facha bez problemu ... zdarec =D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: Swoby      IP: uživatel5407    
zdarec hele potřebuju na technický zrcátka fichtlovy 21?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 7:10
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel4590    
JJ stačí jedo já mam na fichtlu taky jedno a taky měl technickou!
 
 
Datum: 12. června 2009 7:10
 
 
 
 
Jméno: bris-K      IP: uživatel6363    
Stačí jedno - ja sem s jednim prošel
 
 
Datum: 11. června 2009 20:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis mit zrcatka,bez nich te nenechaji projit:-)
 
 
Datum: 11. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: bob      IP: uživatel6359    
nevím tak na co?? pionýry na technické nikoho nezajímají, jen nesmíš narazit na blba, co to moc žere, sme lidi né, dá se to domluvit ))
 
 
Datum: 11. června 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně že potřebuješ. jak by ses jinak díval za sebe
 
 
Datum: 11. června 2009 17:42
 
 
 
 
Jméno: tutas      IP: uživatel3079    
Hele muzu si na fichtlu troufnout do vetsich a delsich kopcu kdyz na tom pojedem ve dvou? Myslim tim takovy kopce kde to jede v jednom tak nak za 2 a predpokladam ze ve dvou to takhle nepotahne nebo jen chvilku, tj. pojede to asi jedine za 1 a asi i dost dlouho. A jak vlastne poznam ze uz to ten kopec jaksi nezvlada? Pritelkyne by po me chtela nakou zajimavou projizdku na hezky mista a lakaj ji bohuzel zrovna hory, ale podle myho zrovna todle plne nalozenej pionyr (77+72kg) asi nebude moc ochotnej dat co? Ze by to jelo ty kopce pomalu to ji neva (a sama rika ze chape ze je moc tezka tak holt to s ni bohuzel uz jaksi nejede :-)) ale asi by moc neskousla kdyby to nekde nakonec nejelo ani na 1 nebo se to akorat uvarilo... Tak nak nevim co ji na tenhle napad rict, zatim s ni jezdim jen mezi vesnicema a nikam dal jsem si netrouf :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fechtl je neznicitelnej ja s mladou sme taky jeli na vylet ale mi sme z Havlickova brodu jeli do jiznich cech a pak nach rakusan takze cesta tan a zpatky cca 350-400 km za vikend a krome liti benzinu zadna udrzba nic byla to pohodicka az na to ze nez sme se doplazili na hranice tak sme jeli 3a pul hodky s nakejma prestavkama a kdyby nekdo neveril rad poslu foto z rakouska jak pusa sedi na fechtlovi at vam to jezdi
 
 
Datum: 30. června 2009 19:33
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
fechtl je fechtl
 
 
Datum: 13. června 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Blahopřeju
 
 
Datum: 13. června 2009 21:09
 
 
 
 
Jméno: tutas      IP: uživatel6386    
Este me napadlo - je tam vlastne vepredu kolo to puvodni 13z a vzadu rozeta taky puvodni, takze na tyhle kopecky fakt idealni sestava :-) Nicmene to jelo. Mam dojem ze tam bylo snad 14% stoupani na znacce nebo urcite 12% to uz si nepamatuju :-)
 
 
Datum: 13. června 2009 18:22
 
 
 
 
Jméno: tutas      IP: uživatel6384    
Dik za rady, zkusili jsme teda vejlet. Vytah jsem fichtla, nastartoval, dalsich 72kg si prisedlo dozadu a vyrazili jsme. Jelo se pekne tak jsme usoudili ze zkusime jet skutecne nekam nahoru do krusnejch hor jestli se to bude dat nebo kam to tak nak rozume pujde. No v kopcich ve dvou je to teda vazne dost traga, skutecne asi dela hodne moc ze jedeme dva takze to vubec nejede a holka vzadu se celou cestu do krpalu bud smeje ze to prece rikala ze je na to tezka anebo naopak fandi a drzi palce v tech nejvetsich serpentynach kde to vychazi taktak :-). Obcas jsme cestou staveli aby se to este neuvarilo protoze to opravdu jde jet pouze za I a kdyz jsou takovy ty hooodne prudky serpentyny ty vracecky tak to s touhle vahou potrebuje chvilema tam jet holt i na plnej - jinak jsem to drzel nak tak aby to jelo tak kolem 20 km/h. Este ze byl docela vitr tak se to asi chladilo lip :-) I tak jsme radsi staveli kdyz uz to moc kourilo - dycky kdyz byla za nama modra clona tak jsme dali pauzu :-) Pak uz jsem to startoval tak ze jsem se otocil sjel kousek dolu a nakop to roztlacenim a pak se vratil zase zpatky - takze jsem si vyzkousel ze kdyz jsem se k ni vracel a jel jsem solo tak ze to bylo i v tom kopci este docela hbity a zrychlovalo to v poho na II ale jakmile jsem prijel k ni ona si prisedla a vyjeli jsme zas ve dvou tak opet mrtvy jelo to jen za I a sotva to lezlo... Ale vyjelo to a ty kopce byly podle me skutecne hodne velky... Jsem spokojenej - dolu jsme pak frceli ani jsem vlastne nekontroloval brzdy :-)
 
 
Datum: 13. června 2009 16:51
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli má přítelkyně pocit, že je moc těžká, tak ji prožen pěšky, já to také tak udělal a nakonec byla spokojená.
 
 
Datum: 12. června 2009 15:31
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To zvladneš, ale přesto bych nějakou tu přestávku na vychladnutí motoru dal, jestli je to nějaký fakt dlouhý kopec.
 
 
Datum: 12. června 2009 10:25
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojo,ja s kamosem jezdival po poli,dohromady asik +- skoro 200 kilo a mustaf valil jak kdyby to nic nebylo ,na dvojku ,plny plyn a jelo to :-D ,takze nezoufej, a se svoji kočkou určitě na vylet jeď kdyz se tak tesi :-)
 
 
Datum: 12. června 2009 1:10
 
 
 
 
Jméno: fogl      IP: uživatel1553    
skus dat vetsi rozetu dozadu a mensi sekundaro a vyjedes aj na snezku
 
 
Datum: 11. června 2009 23:01
 
 
 
 
Jméno: lukyn      IP: uživatel1723    
pionýr je stavěnej na 160kg a do toho se vejdete...dneska jsem viděl 2 důchodce který měli dohromady tak 2 metráky a svištěli si to jak za mlada :-D:-D:-D
 
 
Datum: 11. června 2009 20:44
 
 
 
 
Jméno: hanys888      E-mail:      IP: uživatel6364    
Proc bys nemohl? Ja jezdil denne asi tak 2km do prudkeho kopce ve dvojko a pohoda na dvojku se to sice dusilo, ale jelo to. Obcas sem hodil za 1 at to trochu rozjedu. Ja mel jawa 21 sport, ale vsechny plechy venku.
 
 
Datum: 11. června 2009 20:40
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
No tak zkus jeden výlet a uvidis ale ja si myslim že to zvladne dyt je to ceskoslovenskej stroj kterej vydrzi hodneeeeeee.
 
 
Datum: 11. června 2009 20:29
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
nejlepší by bylo někam umístit baterku a a před hlavu přidělat větráček třeba z kompa,na 20 nebo 21 si myslim že to nebude tak těžký přidělat na mustanga je to trochu horší ale celkově je to těžký ale u tebe by to dost pomohlo a držim ti palce snad to zvládnes pak napiš výsledek a snaž se to nezapéct
 
 
Datum: 11. června 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: tutas      IP: uživatel6361    
Mno - v dobrym stavu motorove asi je, ale proste spolujezdec je zvlast v kopcich dost cejtit. Podle me to jezdi snad stejne co ostatni pionyry i kdyz srovnat nemam s cim, ale holt jsme si nak zvykli ze ve dvou to zkratka ty velky kopecky zvlada podstatne hur, bud to ztrati rychlost hned a plazime se za I tak 20km/h nebo to chvili jede na II ale pak to stejne zlenivi. Jenze zatim to kazdej kopec vyjelo... Ale dotaz znel ze kdyz ona ceka vejlet rekneme cca 20km nez vubec dojedem ke krusnejm horam (to zvladnem)ale pak to prijde - bude to este treba 10-20km nahoru furt stoupani kde to chvili pojede na II na plnej a nasledne uz jen na I a nakejch max 20 km/h to se urcite uz blbe chladi a to treba 10km v kuse, tak to je proste plnej zahul na jednicku navic ve dvou a treba pul hodiny nez to ty 10 km kopce vytahne. Nikdy jsem s tim takhle nejel natoz ve dvou, no asi budem muset chladit a odpocivat ale aby to vubec melo smysl. Furt me premlouva ze se na vejlet tesi a ze treba zhubne :-), ja si myslim ze ta motorka na to ve dvouch uz asi moc nestaci a pojedem max k rybniku... :-)
 
 
Datum: 11. června 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: cross      IP: uživatel4590    
pokud ti jede normálně tak nebude problém ale jestli chceš jet rychlejš do kopců tak si tam dej 12nebo11zubů sekundár!
 
 
Datum: 11. června 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel1333    
No jde oto v jakém stavu maš toho fichtla pokud ho máš v top stavu hlavně motorově tak bych se nebál že to nevijede ale jestly je to nejakej línej mrzák tak bych doporučil go motoru.
 
 
Datum: 11. června 2009 18:52
 
 
 
 
Jméno: Hobit ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ber to z té lepší stránky. Když jedeš do kopce tak pojedeš i z kopce... "Do kopce námaha, z kopce jak yamaha,, *LOL*
 
 
Datum: 11. června 2009 17:19
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
zdár lidi budu si kupovat novou baterku do čz 175-450 a nevím jaký mám ukostřit kontak baterky na schématech je + kontakt a já si myslim ža na kostru patří - kontakt kam mi prosím poradtě ad neskurvim baterku dík za všechny rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Na dynamu by to mělo být označené co je na kostru. Může tam být vyměněno dynamo, novější typ s minus polem na kostru.
 
 
Datum: 12. června 2009 15:08
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapoj to tak, jak je to ve schématu. +
 
 
Datum: 12. června 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
baterku nezkurvíš. pokud ji zapojíš obráeně tak to akorát nebude dobíjet. má být ukostřené +, ale může to být břebuzené na -
 
 
Datum: 11. června 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bude to +
 
 
Datum: 11. června 2009 17:08
 
 
 
 
Jméno: mrtn ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevíte kde sehnat na s11 šoupě plynového lanka pod rukojetí dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Tedˇje něco na aukru v příslušenství pro veterány ( n.d. na moto).
 
 
Datum: 12. června 2009 10:33
 
 
 
 
Jméno: toby      E-mail:      IP: uživatel6358    
chtěl bych upravit mustanga ale nechci do toho dávat moc peněz prosím pošlete mi rady u upravách mustangu a fotografie taky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Přestříkej to,dej si tam samolepky a považuj to za tuning :-D vynde tě to natři stovky
 
 
Datum: 11. června 2009 19:59
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
já to vidim na půl druhýho milionu za těch třicet tisíc si tak můžete pozvat malíře aby vám nakreslil kulisi jinak ůprava mustanga je kolem 20 000
 
 
Datum: 11. června 2009 17:38
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6355    
pneumatiky 1000,-/klika 3000,-/valec 2000,-(i vic:-D)/hlava 1000,-/zapalovani 3000,-/lepsi tlumice 1000,-/ mam pokracovat?? Rek bych ze neni treba......zadarmo nic neudelas.....asi jen kulisy:-D
 
 
Datum: 11. června 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: kl      IP: uživatel1217    
všechno něco stojí, takže když něco chceš, musíš za to taky něco dát.....jestli si myslíš že ho upravíš za litra, tak se na to radši vy*er a neku*vi ho
 
 
Datum: 11. června 2009 17:10
 
 
 
 
Jméno: Vydrimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, má někdo na prodej podkovu do klikovky??? Jestli ano, tak prosím nabídněte cenu, Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Rixiki ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vydře a vono nic co??
 
 
Datum: 11. června 2009 22:23
 
 
 
 
Jméno: Linkinc      E-mail:      IP: uživatel6357    
hele draci mam dotaz funguvala by 6voltová baterka na fichtla? A víte někdo jak to zapojit na zapalování?Dík za odpovět odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel6301    
newm na co by si ji tam chtěl davat?ale možne to je....musiš tam dat regulator a usměrnovač....ale ma to pak svi vihody....mužeš ji napojit na zapalovani a bude ti to pak hazet větši jiskru....svit světel nebude zavislej na otačkach a mnoho dalšich....
 
 
Datum: 11. června 2009 19:51
 
 
 
 
Jméno: lukáš      E-mail:      IP: uživatel6356    
cuus draci hele potřeboval bych poradit....nechce mi chytnout fichtl a když mam venku svíčku tak hází jiskru dost velkou tak jí zašroubuju a zas to nechytá když jí vyndám tak je mokrá tím pádem tam de benzín a kdyz ji zkusim jestli hazi tak hází dobře a i kdyz je mokrá tak hazí vejkou jiskru....ubec si už nevím rady....jestli nekdo víte co stím tak napište na e-mail: l.k.kamen@gmail.com budu rád za každou radu čím by to mohlo být......zatim zdarec draci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
a taky by ti mohla hazet jiskru do boku podle toho jak je to ohnuty ta pacicka k elektrode...mohlo b se totiz stat ze to bude hazet do hlavy misto do pacicky elektrody a pak to nezapali smes
 
 
Datum: 12. června 2009 14:55
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
cus...muzen to byt jak psal filip.....aby ti svicka chytala ve valci tak na normalnim tlaku(tedy kdyz je vytahla)musi hazet modrou jiskru....raci sii poradne utahni kontakty na svicce a skontroluj jestli je narvanej ve fajfce a civce....pokud to nebude chytat tak a bude mokra svicka tak se musis pohrabat u v magnetu a skontrolovat palec kladivka......a jestli je svicka sucha tak ti tam nejde palivo a mas zasrany trysy nebo seklej privod do plovakovy komory.....
 
 
Datum: 12. června 2009 14:53
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6360    
Zkus jinou svíčku, venku muže jiskru házet, ale jak ji dáš do válce tak při kompresi je tam větší tlak než venku a už ji házet nemusí.
 
 
Datum: 11. června 2009 19:26
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Jestli je moc mokra, tak tam jde toho benzinu nejspis moc
 
 
Datum: 11. června 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
tak si skus seřídit předstih
 
 
Datum: 11. června 2009 15:51
 
 
 
 
Jméno: jawem      IP: uživatel5329    
čau draci fichtl mi poslední dobou nějak blbne když chci jet tak pořád škitá tlačím ho tak 5min dycky dělá h11x rindin h10x rindin a pořád dokola 5min pak mě konečně uveze tak na něj sednu a jedu pár metrů a pořád to takhle škitá pak to najdnou začne jezdit vytáčíse to jede to parádně ale když dám neutrál tak zase to dělá škitá,a když zařadím za 1,2,3 tak jede zasde dobře ale moc se hřeje newíte proč?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: xXx      IP: uživatel4307    
budto to skita z nedostatku paliva-treba psinavy trysky.........nebo to muze byt spatnej predstih a zapaluje to moc brzo proto to skita protoze brzo se zapali smes a a pist ma snahu jet zpatky a kdyz to rozjedes tak setrvacnosti to prekonas........tohle si myslim ja ze by mohly byt 2hlavni priciny:-)
 
 
Datum: 12. června 2009 15:43
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau ..........čím to může být že 150 ČZ neháže jiskru?.........nemá to baterku a ani cívku.Kabel na indučku vede přímo ze zapalování.............a chtěl bych se zeptat to je našroubování nebo že se to tam strčí jenom.........nevím čím to může být že to neháže jiskru poradte prosím děkuju moc za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
S cívkami byly problémy, někdy probíjela ta průchodka v bloku, tak se kabel připájel přímo na cívku.
 
 
Datum: 12. června 2009 15:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6355    
Jsou 3 moznosti: Mas to blbe pospojovane nebo mas spatny kladivko a nebo mas v hajzlu zapalovaci civku v zapalovani(nejcastejsi problem). Vysokonapetovaj kabel se tam jen pichne a pritahne prevlecenou matici. Predstih 4-4.5mm,odtrh 0.4mm....ale bacha predstih se tam steluje hrozne blbe,takze tu placku dej zhruba na prostredni polohu a dle chodu hybej doleva ci doprava.....
 
 
Datum: 11. června 2009 16:57
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci kolik mm má být předstih u 150ČZ je to starší typ s 3 kvaltovou převodovkov.......kolik tak mm 2.5mm.3mm?..............poradte ............díky za opovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
3-3,5 mm
 
 
Datum: 12. června 2009 15:11
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosim Vás proč by to nemělo jít na jawa 550 pařízka http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_319.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: honzik      E-mail:      IP: uživatel6043    
de to na parizka akorat 550 a 555 mely origo bronzowy
 
 
Datum: 27. června 2009 23:22
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednoduše neni t tam napsaný
 
 
Datum: 11. června 2009 15:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6355    
Proc by ne? Normalka....vsechny vidle u pincků sou stejný ....550 ma jen jiny kluzaky,ale prumer maj stejnej...
 
 
Datum: 11. června 2009 14:03
 
 
 
 
Jméno: bikermichal      E-mail:      IP: uživatel5868    
zdar draci poraďte mi mam 250 stála asi 2 roky a měl jsem špatnou baterku když jsem tam dal novou nechce to házet jiskru čistil jsem kladivka a dal jsem tam nový kondenzátor poraďte mi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
na mé 250 je mod sedačkou vypíač na baterku, mrkni jestli ho nekde taky nemas...je ta nová baterka nabitá?
 
 
Datum: 11. června 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: Domte      IP: uživatel779    
A nebo jak jsi dával ty kladívka jsi to dal špatně a máš tam zkrat
 
 
Datum: 11. června 2009 13:42
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6355    
Problem bych hledal v zaoxidovanych kontaktes spinaci skrinky a neno upadlé dráty..
 
 
Datum: 11. června 2009 13:20
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel3879    
čau draci přidělal jsem si tachometr z kola na sveho stadiona, fungoval ale jakmile jsem nastartoval začal ukazovat aniž bych jel ... (to bude asi tím že mám zapojenou elektriku) nevíte jak by to šlo udělat aby mi to ukazovalo a nerušila mi to ta elektrika ??? kromě toho že odpojím elektriku ... díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: shrek      IP: uživatel5613    
musíš si koupit lepší tachometr.Kamarádovi to dělalo taky,ale jak si koupil dražší(lepší) tak to přestalo.
 
 
Datum: 11. června 2009 17:13
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem ten samý problém, stačilo koupit fajfku odrušenou (jako tu má třeba sesa) a bylo po rušení.
 
 
Datum: 11. června 2009 14:07
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to rotor :-)
 
 
Datum: 11. června 2009 13:54
 
 
 
 
Jméno: Js      IP: uživatel856    
Nevim co myslíš tím zapojenou elektriku. Rušení může způsobit zapalování. Skus vyměnit svíčku nebo fajfku za odrušenou.
 
 
Datum: 11. června 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus chlapi... dnes sem meril objem nadrze a u 555... 2 a 3/4 je nejak malo ne? asi mam spatnou odmerku.. mohli byste to taky nekdo zmeirt prosim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro rejpaly... 2 a 3/4 litru
 
 
Datum: 10. června 2009 17:22
 
 
 
 
Jméno: kahisek      IP: uživatel6353    
hoj..jak mam sundat rotor pod elektrikou kdyz tam chci vymenit gufero?:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejdříve odmontuj stator (drží na dvou šroubech na okrajích), pak si sundej vačku a místo ní zašroubuj šroub (asi M8) a zajisti si to proti pootočení, rotor by se měl povolit a ty ho jen sundej,-bacha ať neztratíš ten malej kolík co zajištuje jeho poloho, je zasunut ve výstupu na klice (pod rotorem)
 
 
Datum: 10. června 2009 17:23
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jake pruměr má ten zavit na stupackach u 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Průměr závitu je 12mm a stoupání 1,5 .Klasická M 12 má 1,75 .
 
 
Datum: 11. června 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to M12, ale jemnej závit, stoupání už si nepamatuju
 
 
Datum: 11. června 2009 17:41
 
 
 
 
Jméno: zeli      IP: uživatel175    
asi M10
 
 
Datum: 11. června 2009 13:00
 
 
 
 
Jméno: johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
Cus,pude mi pls tahle jehla co je tady do karburatoru 555???http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_89.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Johny33      E-mail:      IP: uživatel6300    
Tk dik a nevite kde sezenu jehu do karburatoru 555??
 
 
Datum: 11. června 2009 20:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel6355    
Otazka znela,zda pujde tato jehla do karburatoru 555.Odpoved je ANO,ale musím dodat,ze to nepojede,protoze to je jehla do 21......je hubena a kratka
 
 
Datum: 11. června 2009 13:22
 
<  1741  1742  1743  1744  1745  1746  1747  1748  1749  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 12:11:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu