Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čus lidi, chtěl bych se zeptat kde seženu nějaké díly na Manet 125. Budu vděčný za jakékoli odkazy atd. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 18:10
Jméno: Enigma
IP: uživatel5831
 Zdarec Seso .. tak uz sem dosel nato kde bil ten problem u babety s tachometrem... uz to facha aj s silonovym koleckem =D problem bil v tem šneku... viz foto... http://www.ulozisko.sk/180088/P6100296.JPG to nalevo je s tej sady od tebja... s tym napravo to facha bez problemu ... zdarec =D
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:50
Jméno: Swoby
IP: uživatel5407
 zdarec hele potřebuju na technický zrcátka fichtlovy 21??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 7:10
Jméno: cross
IP: uživatel4590
 JJ stačí jedo já mam na fichtlu taky jedno a taky měl technickou!
Datum: 12. června 2009 7:10
Jméno: bris-K
IP: uživatel6363
 Stačí jedno - ja sem s jednim prošel
Datum: 11. června 2009 20:34
 musis mit zrcatka,bez nich te nenechaji projit
Datum: 11. června 2009 19:17
Jméno: bob
IP: uživatel6359
 nevím tak na co?? pionýry na technické nikoho nezajímají, jen nesmíš narazit na blba, co to moc žere, sme lidi né, dá se to domluvit ))
Datum: 11. června 2009 17:59
 jasně že potřebuješ. jak by ses jinak díval za sebe
Datum: 11. června 2009 17:42
Jméno: tutas
IP: uživatel3079
 Hele muzu si na fichtlu troufnout do vetsich a delsich kopcu kdyz na tom pojedem ve dvou? Myslim tim takovy kopce kde to jede v jednom tak nak za 2 a predpokladam ze ve dvou to takhle nepotahne nebo jen chvilku, tj. pojede to asi jedine za 1 a asi i dost dlouho. A jak vlastne poznam ze uz to ten kopec jaksi nezvlada? Pritelkyne by po me chtela nakou zajimavou projizdku na hezky mista a lakaj ji bohuzel zrovna hory, ale podle myho zrovna todle plne nalozenej pionyr (77+72kg) asi nebude moc ochotnej dat co? Ze by to jelo ty kopce pomalu to ji neva (a sama rika ze chape ze je moc tezka tak holt to s ni bohuzel uz jaksi nejede  ) ale asi by moc neskousla kdyby to nekde nakonec nejelo ani na 1 nebo se to akorat uvarilo... Tak nak nevim co ji na tenhle napad rict, zatim s ni jezdim jen mezi vesnicema a nikam dal jsem si netrouf
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 19:33
 fechtl je neznicitelnej ja s mladou sme taky jeli na vylet ale mi sme z Havlickova brodu jeli do jiznich cech a pak nach rakusan takze cesta tan a zpatky cca 350-400 km za vikend a krome liti benzinu zadna udrzba nic byla to pohodicka az na to ze nez sme se doplazili na hranice tak sme jeli 3a pul hodky s nakejma prestavkama a kdyby nekdo neveril rad poslu foto z rakouska jak pusa sedi na fechtlovi at vam to jezdi
Datum: 30. června 2009 19:33
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 fechtl je fechtl
Datum: 13. června 2009 23:22
 Blahopřeju
Datum: 13. června 2009 21:09
Jméno: tutas
IP: uživatel6386
 Este me napadlo - je tam vlastne vepredu kolo to puvodni 13z a vzadu rozeta taky puvodni, takze na tyhle kopecky fakt idealni sestava  Nicmene to jelo. Mam dojem ze tam bylo snad 14% stoupani na znacce nebo urcite 12% to uz si nepamatuju
Datum: 13. června 2009 18:22
Jméno: tutas
IP: uživatel6384
 Dik za rady, zkusili jsme teda vejlet. Vytah jsem fichtla, nastartoval, dalsich 72kg si prisedlo dozadu a vyrazili jsme. Jelo se pekne tak jsme usoudili ze zkusime jet skutecne nekam nahoru do krusnejch hor jestli se to bude dat nebo kam to tak nak rozume pujde. No v kopcich ve dvou je to teda vazne dost traga, skutecne asi dela hodne moc ze jedeme dva takze to vubec nejede a holka vzadu se celou cestu do krpalu bud smeje ze to prece rikala ze je na to tezka anebo naopak fandi a drzi palce v tech nejvetsich serpentynach kde to vychazi taktak  . Obcas jsme cestou staveli aby se to este neuvarilo protoze to opravdu jde jet pouze za I a kdyz jsou takovy ty hooodne prudky serpentyny ty vracecky tak to s touhle vahou potrebuje chvilema tam jet holt i na plnej - jinak jsem to drzel nak tak aby to jelo tak kolem 20 km/h. Este ze byl docela vitr tak se to asi chladilo lip  I tak jsme radsi staveli kdyz uz to moc kourilo - dycky kdyz byla za nama modra clona tak jsme dali pauzu  Pak uz jsem to startoval tak ze jsem se otocil sjel kousek dolu a nakop to roztlacenim a pak se vratil zase zpatky - takze jsem si vyzkousel ze kdyz jsem se k ni vracel a jel jsem solo tak ze to bylo i v tom kopci este docela hbity a zrychlovalo to v poho na II ale jakmile jsem prijel k ni ona si prisedla a vyjeli jsme zas ve dvou tak opet mrtvy jelo to jen za I a sotva to lezlo... Ale vyjelo to a ty kopce byly podle me skutecne hodne velky... Jsem spokojenej - dolu jsme pak frceli ani jsem vlastne nekontroloval brzdy
Datum: 13. června 2009 16:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli má přítelkyně pocit, že je moc těžká, tak ji prožen pěšky, já to také tak udělal a nakonec byla spokojená.
Datum: 12. června 2009 15:31
 To zvladneš, ale přesto bych nějakou tu přestávku na vychladnutí motoru dal, jestli je to nějaký fakt dlouhý kopec.
Datum: 12. června 2009 10:25
 jojo,ja s kamosem jezdival po poli,dohromady asik +- skoro 200 kilo a mustaf valil jak kdyby to nic nebylo ,na dvojku ,plny plyn a jelo to  ,takze nezoufej, a se svoji kočkou určitě na vylet jeď kdyz se tak tesi
Datum: 12. června 2009 1:10
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 skus dat vetsi rozetu dozadu a mensi sekundaro a vyjedes aj na snezku
Datum: 11. června 2009 23:01
Jméno: lukyn
IP: uživatel1723
Datum: 11. června 2009 20:44
 Proc bys nemohl? Ja jezdil denne asi tak 2km do prudkeho kopce ve dvojko a pohoda na dvojku se to sice dusilo, ale jelo to. Obcas sem hodil za 1 at to trochu rozjedu. Ja mel jawa 21 sport, ale vsechny plechy venku.
Datum: 11. června 2009 20:40
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No tak zkus jeden výlet a uvidis ale ja si myslim že to zvladne dyt je to ceskoslovenskej stroj kterej vydrzi hodneeeeeee.
Datum: 11. června 2009 20:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nejlepší by bylo někam umístit baterku a a před hlavu přidělat větráček třeba z kompa,na 20 nebo 21 si myslim že to nebude tak těžký přidělat na mustanga je to trochu horší ale celkově je to těžký ale u tebe by to dost pomohlo a držim ti palce snad to zvládnes pak napiš výsledek a snaž se to nezapéct
Datum: 11. června 2009 20:23
Jméno: tutas
IP: uživatel6361
 Mno - v dobrym stavu motorove asi je, ale proste spolujezdec je zvlast v kopcich dost cejtit. Podle me to jezdi snad stejne co ostatni pionyry i kdyz srovnat nemam s cim, ale holt jsme si nak zvykli ze ve dvou to zkratka ty velky kopecky zvlada podstatne hur, bud to ztrati rychlost hned a plazime se za I tak 20km/h nebo to chvili jede na II ale pak to stejne zlenivi. Jenze zatim to kazdej kopec vyjelo... Ale dotaz znel ze kdyz ona ceka vejlet rekneme cca 20km nez vubec dojedem ke krusnejm horam (to zvladnem)ale pak to prijde - bude to este treba 10-20km nahoru furt stoupani kde to chvili pojede na II na plnej a nasledne uz jen na I a nakejch max 20 km/h to se urcite uz blbe chladi a to treba 10km v kuse, tak to je proste plnej zahul na jednicku navic ve dvou a treba pul hodiny nez to ty 10 km kopce vytahne. Nikdy jsem s tim takhle nejel natoz ve dvou, no asi budem muset chladit a odpocivat ale aby to vubec melo smysl. Furt me premlouva ze se na vejlet tesi a ze treba zhubne  , ja si myslim ze ta motorka na to ve dvouch uz asi moc nestaci a pojedem max k rybniku...
Datum: 11. června 2009 19:48
Jméno: cross
IP: uživatel4590
 pokud ti jede normálně tak nebude problém ale jestli chceš jet rychlejš do kopců tak si tam dej 12nebo11zubů sekundár!
Datum: 11. června 2009 19:39
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 No jde oto v jakém stavu maš toho fichtla pokud ho máš v top stavu hlavně motorově tak bych se nebál že to nevijede ale jestly je to nejakej línej mrzák tak bych doporučil go motoru.
Datum: 11. června 2009 18:52
 Ber to z té lepší stránky. Když jedeš do kopce tak pojedeš i z kopce... "Do kopce námaha, z kopce jak yamaha,, *LOL*
Datum: 11. června 2009 17:19
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár lidi budu si kupovat novou baterku do čz 175-450 a nevím jaký mám ukostřit kontak baterky na schématech je + kontakt a já si myslim ža na kostru patří - kontakt kam mi prosím poradtě ad neskurvim baterku dík za všechny rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:08
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Na dynamu by to mělo být označené co je na kostru. Může tam být vyměněno dynamo, novější typ s minus polem na kostru.
Datum: 12. června 2009 15:08
 Zapoj to tak, jak je to ve schématu. +
Datum: 12. června 2009 10:28
 baterku nezkurvíš. pokud ji zapojíš obráeně tak to akorát nebude dobíjet. má být ukostřené +, ale může to být břebuzené na -
Datum: 11. června 2009 17:43
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 bude to +
Datum: 11. června 2009 17:08
 nevíte kde sehnat na s11 šoupě plynového lanka pod rukojetí dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 10:33
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Tedˇje něco na aukru v příslušenství pro veterány ( n.d. na moto).
Datum: 12. června 2009 10:33
 chtěl bych upravit mustanga ale nechci do toho dávat moc peněz prosím pošlete mi rady u upravách mustangu a fotografie taky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 19:59
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Přestříkej to,dej si tam samolepky a považuj to za tuning  vynde tě to natři stovky
Datum: 11. června 2009 19:59
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já to vidim na půl druhýho milionu za těch třicet tisíc si tak můžete pozvat malíře aby vám nakreslil kulisi jinak ůprava mustanga je kolem 20 000
Datum: 11. června 2009 17:38
Jméno: Standa
IP: uživatel6355
 pneumatiky 1000,-/klika 3000,-/valec 2000,-(i vic  )/hlava 1000,-/zapalovani 3000,-/lepsi tlumice 1000,-/ mam pokracovat?? Rek bych ze neni treba......zadarmo nic neudelas.....asi jen kulisy
Datum: 11. června 2009 17:25
Jméno: kl
IP: uživatel1217
 všechno něco stojí, takže když něco chceš, musíš za to taky něco dát.....jestli si myslíš že ho upravíš za litra, tak se na to radši vy*er a neku*vi ho
Datum: 11. června 2009 17:10
 Zdravim, má někdo na prodej podkovu do klikovky??? Jestli ano, tak prosím nabídněte cenu, Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 22:23
 vydře a vono nic co??
Datum: 11. června 2009 22:23
 hele draci mam dotaz funguvala by 6voltová baterka na fichtla? A víte někdo jak to zapojit na zapalování?Dík za odpovět
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 19:51
Jméno: jarda
IP: uživatel6301
 newm na co by si ji tam chtěl davat?ale možne to je....musiš tam dat regulator a usměrnovač....ale ma to pak svi vihody....mužeš ji napojit na zapalovani a bude ti to pak hazet větši jiskru....svit světel nebude zavislej na otačkach a mnoho dalšich....
Datum: 11. června 2009 19:51
 cuus draci hele potřeboval bych poradit....nechce mi chytnout fichtl a když mam venku svíčku tak hází jiskru dost velkou tak jí zašroubuju a zas to nechytá když jí vyndám tak je mokrá tím pádem tam de benzín a kdyz ji zkusim jestli hazi tak hází dobře a i kdyz je mokrá tak hazí vejkou jiskru....ubec si už nevím rady....jestli nekdo víte co stím tak napište na e-mail: l.k.kamen@gmail.com budu rád za každou radu čím by to mohlo být......zatim zdarec draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 14:55
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 a taky by ti mohla hazet jiskru do boku podle toho jak je to ohnuty ta pacicka k elektrode...mohlo b se totiz stat ze to bude hazet do hlavy misto do pacicky elektrody a pak to nezapali smes
Datum: 12. června 2009 14:55
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 cus...muzen to byt jak psal filip.....aby ti svicka chytala ve valci tak na normalnim tlaku(tedy kdyz je vytahla)musi hazet modrou jiskru....raci sii poradne utahni kontakty na svicce a skontroluj jestli je narvanej ve fajfce a civce....pokud to nebude chytat tak a bude mokra svicka tak se musis pohrabat u v magnetu a skontrolovat palec kladivka......a jestli je svicka sucha tak ti tam nejde palivo a mas zasrany trysy nebo seklej privod do plovakovy komory.....
Datum: 12. června 2009 14:53
Jméno: Filip
IP: uživatel6360
 Zkus jinou svíčku, venku muže jiskru házet, ale jak ji dáš do válce tak při kompresi je tam větší tlak než venku a už ji házet nemusí.
Datum: 11. června 2009 19:26
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Jestli je moc mokra, tak tam jde toho benzinu nejspis moc
Datum: 11. června 2009 18:01
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 tak si skus seřídit předstih
Datum: 11. června 2009 15:51
Jméno: jawem
IP: uživatel5329
 čau draci fichtl mi poslední dobou nějak blbne když chci jet tak pořád škitá tlačím ho tak 5min dycky dělá h11x rindin h10x rindin a pořád dokola 5min pak mě konečně uveze tak na něj sednu a jedu pár metrů a pořád to takhle škitá pak to najdnou začne jezdit vytáčíse to jede to parádně ale když dám neutrál tak zase to dělá škitá,a když zařadím za 1,2,3 tak jede zasde dobře ale moc se hřeje newíte proč?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:43
Jméno: xXx
IP: uživatel4307
 budto to skita z nedostatku paliva-treba psinavy trysky.........nebo to muze byt spatnej predstih a zapaluje to moc brzo proto to skita protoze brzo se zapali smes a a pist ma snahu jet zpatky a kdyz to rozjedes tak setrvacnosti to prekonas........tohle si myslim ja ze by mohly byt 2hlavni priciny
Datum: 12. června 2009 15:43
 Čau ..........čím to může být že 150 ČZ neháže jiskru?.........nemá to baterku a ani cívku.Kabel na indučku vede přímo ze zapalování.............a chtěl bych se zeptat to je našroubování nebo že se to tam strčí jenom.........nevím čím to může být že to neháže jiskru poradte prosím děkuju moc za každou odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:17
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 S cívkami byly problémy, někdy probíjela ta průchodka v bloku, tak se kabel připájel přímo na cívku.
Datum: 12. června 2009 15:17
Jméno: standa
IP: uživatel6355
 Jsou 3 moznosti: Mas to blbe pospojovane nebo mas spatny kladivko a nebo mas v hajzlu zapalovaci civku v zapalovani(nejcastejsi problem). Vysokonapetovaj kabel se tam jen pichne a pritahne prevlecenou matici. Predstih 4-4.5mm,odtrh 0.4mm....ale bacha predstih se tam steluje hrozne blbe,takze tu placku dej zhruba na prostredni polohu a dle chodu hybej doleva ci doprava.....
Datum: 11. června 2009 16:57
 Čus draci kolik mm má být předstih u 150ČZ je to starší typ s 3 kvaltovou převodovkov.......kolik tak mm 2.5mm.3mm?..............poradte ............díky za opovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2009 15:11
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 3-3,5 mm
Datum: 12. června 2009 15:11
Posl.aktualizace: 27. června 2009 23:22
 de to na parizka akorat 550 a 555 mely origo bronzowy
Datum: 27. června 2009 23:22
 jednoduše neni t tam napsaný
Datum: 11. června 2009 15:50
Jméno: standa
IP: uživatel6355
 Proc by ne? Normalka....vsechny vidle u pincků sou stejný ....550 ma jen jiny kluzaky,ale prumer maj stejnej...
Datum: 11. června 2009 14:03
 zdar draci poraďte mi mam 250 stála asi 2 roky a měl jsem špatnou baterku když jsem tam dal novou nechce to házet jiskru čistil jsem kladivka a dal jsem tam nový kondenzátor poraďte mi dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 14:45
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 na mé 250 je mod sedačkou vypíač na baterku, mrkni jestli ho nekde taky nemas...je ta nová baterka nabitá?
Datum: 11. června 2009 14:45
Jméno: Domte
IP: uživatel779
 A nebo jak jsi dával ty kladívka jsi to dal špatně a máš tam zkrat
Datum: 11. června 2009 13:42
Jméno: Standa
IP: uživatel6355
 Problem bych hledal v zaoxidovanych kontaktes spinaci skrinky a neno upadlé dráty..
Datum: 11. června 2009 13:20
Jméno: luky
IP: uživatel3879
 čau draci přidělal jsem si tachometr z kola na sveho stadiona, fungoval ale jakmile jsem nastartoval začal ukazovat aniž bych jel ... (to bude asi tím že mám zapojenou elektriku) nevíte jak by to šlo udělat aby mi to ukazovalo a nerušila mi to ta elektrika ??? kromě toho že odpojím elektriku ... díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:13
Jméno: shrek
IP: uživatel5613
 musíš si koupit lepší tachometr.Kamarádovi to dělalo taky,ale jak si koupil dražší(lepší) tak to přestalo.
Datum: 11. června 2009 17:13
 Měl jsem ten samý problém, stačilo koupit fajfku odrušenou (jako tu má třeba sesa) a bylo po rušení.
Datum: 11. června 2009 14:07
 dělá to rotor
Datum: 11. června 2009 13:54
Jméno: Js
IP: uživatel856
 Nevim co myslíš tím zapojenou elektriku. Rušení může způsobit zapalování. Skus vyměnit svíčku nebo fajfku za odrušenou.
Datum: 11. června 2009 12:38
 čus chlapi... dnes sem meril objem nadrze a u 555... 2 a 3/4 je nejak malo ne? asi mam spatnou odmerku.. mohli byste to taky nekdo zmeirt prosim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:22
 pro rejpaly... 2 a 3/4 litru
Datum: 10. června 2009 17:22
Jméno: kahisek
IP: uživatel6353
 hoj..jak mam sundat rotor pod elektrikou kdyz tam chci vymenit gufero?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2009 17:23
 nejdříve odmontuj stator (drží na dvou šroubech na okrajích), pak si sundej vačku a místo ní zašroubuj šroub (asi M8) a zajisti si to proti pootočení, rotor by se měl povolit a ty ho jen sundej,-bacha ať neztratíš ten malej kolík co zajištuje jeho poloho, je zasunut ve výstupu na klice (pod rotorem)
Datum: 10. června 2009 17:23
 Zdar, jake pruměr má ten zavit na stupackach u 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 17:44
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Průměr závitu je 12mm a stoupání 1,5 .Klasická M 12 má 1,75 .
Datum: 11. června 2009 17:44
 Je to M12, ale jemnej závit, stoupání už si nepamatuju
Datum: 11. června 2009 17:41
Jméno: zeli
IP: uživatel175
 asi M10
Datum: 11. června 2009 13:00
 Cus,pude mi pls tahle jehla co je tady do karburatoru 555???http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_89.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. června 2009 20:57
 Tk dik a nevite kde sezenu jehu do karburatoru 555??
Datum: 11. června 2009 20:57
Jméno: Standa
IP: uživatel6355
 Otazka znela,zda pujde tato jehla do karburatoru 555.Odpoved je ANO,ale musím dodat,ze to nepojede,protoze to je jehla do 21......je hubena a kratka
Datum: 11. června 2009 13:22
|



|