slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: melon      IP: uživatel5562    
ZDAR DRACI.UZ JSEM PSAL NA TOTO VKLAKNO OHLEDNE JEHLY A ZAREZU KDE MA BYT ZARAZKA.DIKY MOC ZA ODPOVEDI,ALE STOJI TO PORAD ZA H....O.UZ NEVIM CO STIM.MAM TRAKTUREK MOTOR CZ 175 SKUTR.MAM NOVOU SVICKU NOVEJ KABL UDELANEJ PREDSTIH A DELA ME TO TOTO:NECHCE VUBEC DRZET OTACKY NAPRED TO VYLITNE JAK SVINA CHVILU TO RVE A POTOM SE POMALU ZMENSUJI AZ TO ZDECHNE.DAE UTAHNU SROUBKY SMESI I SOUPETE PLOVAKU.POTOM SMES VRATIM O PUL OTACKY SMESI A POVOLUJU SOUPE AZ UZ TO TAK TAK KLAPE PRIDAVAM SROUBEK SMESI ALE NEMA TO ZADNEJ VLIV.NAKONEC CHCIPNE.NA VOLNOBEH POMALU PRIDAVAM PLYN A DUSI SE.A JESTE MA NA VOLNOBEH VLIV PRIVOD VZDUCHU NA KARBECU.KDYZ JE SKORO ZAVRENY TAK VOLNOBEH VCELKU DOBRY ALE PRI JIZDE KDYZ PRIDAM TAK SE TOMU NECHCE.A KDYZ JE UPLNE OTEVRENY TAK VOLNOBEH STOJI ZA PRD A KDYZ JEDU A PRIDAM TAK TO MA VCELKU SNAHU.NEZLOBTE SE ZE JSEM SE TAK ROZEPSAL ALE CHTEL JSEM VAM NAPSAT VSECHNO CO TO DELA .UZ JSEM Z TOHO PSYCHO.DEKUJU MOC VSEM ZA PRIPADNE RADZ.CO ME PORADITE POSTUPNE BUDU ZKOUSET.HLAVNE AT UZ TO JEDE MAM V LESE DREVO NA ODVOZ.DRAKUM ZDAR. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 13:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Xara      IP: uživatel6381    
nakukal že jde ojehlu?Stačí chytit lanko od plynu a stím zatahat je jedno kde ta jehla je!Vždy střed tj Druhý.Tohle je stará nemoc skůtrú Čezeta cívka.Pokud je tam 6V tak nějakýho Trabanta,Minora,Aero pokud máte 12 V stačí Škodovka.Ti mladí juhani pořád jen drbají se zapalováním.Je to Československý výrobek ,krom odtrhu na kladívku do toho lézt tak jednou za život.No a Číza má ráda olej takže dvojnásobek M2T + olovo
 
 
Datum: 14. června 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Ještě mrkni na přírubu karburátoru, jestli není prohnutá.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:32
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:27
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Za předpokladu, že je v pořádku karburátor, čisté trysky a kanálky, bude pravdopodobně příčina v tom, že motor někde přisává vzduch. Většinou je špatné gufero pod dynamem. Dále je nutno zkontrolovat těsnění pod karburátorem a válcem. Někdy je ovšem nutno rozpůlit motor a znovu ho přetěsnit, protože to může sát vzduch i tam. Jestli máš po ruce nějaký vyzkoušený karburátor, tak ho ještě zkus, aby byla jistota, že závada není v karburátoru. Jinak jehla se obyčejně dává na 2-3 zářez shora a šroubek směsi na volnoběh se lehce dotáhne a povolí o 0,5-1,5 otáčky, nastavuje se to individuálně podle chodu motoru.
 
 
Datum: 13. června 2009 22:27
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 08.05.2025 17:22:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu