slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1736  1737  1738  1739  1740  1741  1742  1743  1744  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cacik      IP: uživatel6036    
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
bejčák je bejčák:-D ale jinak ty žetězy z těh článků jsou dobrý....
 
 
Datum: 15. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: -FOH-      IP: uživatel4659    
Hojte draci, kdo ví co to je za tachač díky http://ukazto.com/?img=4319854~DSCN1186.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: zéma      IP: uživatel2817    
477 476 to maj až do 140
 
 
Datum: 15. června 2009 15:48
 
 
 
 
Jméno: technak8 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jak rika jawaman
 
 
Datum: 15. června 2009 15:19
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
je na typy 477 a 476
 
 
Datum: 15. června 2009 13:35
 
 
 
 
Jméno: Mrca3D      IP: uživatel6393    
Tento tachometr je ze skůtru ČZ 175/501
 
 
Datum: 15. června 2009 7:54
 
 
 
 
Jméno: NiCK_Da_DiCK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejsem si jistej ale tohle vypadá na nejakou ČZ 125:-)
 
 
Datum: 15. června 2009 6:40
 
 
 
 
Jméno: MZrider      IP: uživatel3956    
Zdar Seso,chci se zeptat plánuješ zde dílů i na MZ?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku neee
 
 
Datum: 15. června 2009 8:04
 
 
 
 
Jméno: thomas77      IP: uživatel1723    
Čau draci hele..mám doma ČŽ 150 starou rok výroby 1955 ..a na nádrži je ten čudl podobně jako je u pincka .......a je do očíslovaní do 4.na co to všechno je to by mě zajímalo protože na řidítkách je světlo s klaksonme podobně jako u pincka a na tý nádrži do 4 divný nepobírám...........díky za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 22:39
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel1723    
čau draci můžu zalepit píchlou duši z babety záplatou na kolo??nechci aby mě to někde nechalo..díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: SJ      IP: uživatel5852    
Jo normálně ....
 
 
Datum: 14. června 2009 22:37
 
 
 
 
Jméno: straka      IP: uživatel2073    
čau draci, nevíte někdo co to je za jawu ?? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/54/Jawa-2.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: karel691 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím si že to je jawa 350 kalifornie ale nejsem si jistej
 
 
Datum: 15. června 2009 16:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6027    
jedna je 350/360 s valcema z Kalifa a druha je 350/360 s valcema z 634
 
 
Datum: 14. června 2009 22:24
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Informačně bych se chtěl zeptat na Vaši přibližnou spotřebu u sériových i závodních motorů. Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Zavodak 7,5 bez oleje
 
 
Datum: 27. září 2009 16:43
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě upravenej fichtl žere cca. 6,25 l.
 
 
Datum: 15. června 2009 17:04
 
 
 
 
Jméno: shell2t ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No uz sem se lek ze to takhle zere jen me:-) Uvidim jak ted bude papat orig motor po go i s vybrusem
 
 
Datum: 15. června 2009 16:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj origo mustang cca 3-4 litry. závoďák co je teprv ve vývoji už teď spapá cca 8 litrů (pionýr)
 
 
Datum: 15. června 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: ondrak      IP: uživatel5563    
zadat nevite kam se presne montuje tento http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2620.html tlumič řízení a jake s ním máte zkušenosti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:56
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci mám doma starou ČŽ 150 a je to ten starší typ a má rok výroby 1955 nevíte kolik se vejde to nádrže litrů benzínu?..já nevím a jak ten kohoutek funguje..........nahoru je rezerva a dolů je normálně ale od kolika je rezerva já vůbec nevím jak to tam je a kolik se do ní vejde a zajímalo by mě kolik to ta žere 3 litry na 100 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:45
 
 
 
 
Jméno: vojty      IP: uživatel6362    
Caw lidi potreboval bych poradit kde a kolik stoji predni nahon tachometru u jawa dandy 125 diky ( je to mechanicky pohaneno) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel5567    
Čego hoši..Potřeboval bych poradit, proč se mi na stadionu s 22 pořád pálí žárovky..máte někdo schéma na zaojení, nebo nevíte jak to zapojit..když to tatik měřil,bylo tam v klidu 26v a při přidani plynu 30 v..není to nějak moc?...dík za rady.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel4374    
Zdravím. Chtěl bych vás pozvat na Fichtl cup Ostrov, který se bude konat 27.6.2009. Pojede se to na výborný motokrosový trati v Ostrově (u Lanškrouna). Takže jesli rádi jezdíte na závody pionýru a je to provás v přijatelný vzdálenosti tak přijeďte. Informace sou na: http://www.jawa50zavody.wz.cz/ostrov.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, chci vás požádat o pomoc. Mám Jawu 21 a předělal jsem ji z 20W zapalování na 30W, ale nové světelné cívky jsem dal místo těch starých (tzn. vlevo a vpravo nahoře), ale pořád to slabě svítilo. Na radu Chonga jsem nechal nabudit magneto (teď je nabuzeno na maximum) a předělal jsem umístění cívek, tak aby odpovídaly 30W zapalování (tzn. světelné vpravo nahoře a dole a zapalovací vlevo nahoře). Teď je problém, že mi svíčka skoro vůbec neháže jiskru (háže nepravidelně a slabou), předstih jsem nastavil na 1,5 mm (nastavoval jsem ho poprvé, tak doufám, že i dobře (dal jsem píst do HÚ, to jsem posuvkou naměřil od hrany válce 0,55mm + 1,5 mm, tak jsem dal celkově 2mm od hrany válce)) a nejede to. Nevíte čím to může být? Nemá na to např. vliv, že jsem změnil pozici zapalovací cívky? Předstih by stejně na sílu jiskry neměl mít vliv, fakt už nevím... A svíčku jsem zkoušel jinou, ale je to pořád stejný. Díky za jakoukoli radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel18242    
Nevíte někdo jak je to s tím označením rotorů u Jawa 50? Mám Jawu 23 z roku 1977 a stator mám označený 6V-30W 20-6120F. Rotor mám 20-6170 a ten zlomek mám 5/4. Zjistil jsem, že v té době kdy má přeskakovat jiskra (kladívka vzdálena 0,05) nejsou magnety přesně pod zapalovací cívkou i když je předstih a odtrh nastaven správně. Jiskra je celkem nepravidelná a je to citlivé na svíčku.(viz. Vlasatej) S teplou svíčkou (N17) je jiskra lepší a chytá pěkně a jde dobře i do otáček, ale za chvíli se motor přehřeje a začne vynechávat. Když dám novu svíčku N15 tak to jede dobře jen chvíli za chvíli svíčka zčerná a odejde a na první pohled je vidět, že jiskra je i u nové svíčky slabá a nepravidelná. Co znamenají ty zlomky na rotorech? Vlasatej níže měl rotory 5/3 a 4/2. Já mám rotor 5/4 a ještě můžu od známého mít rotory 20-6170 7/2 a 5/2. Ale nějak se v těch zlomkách nevyznám..
 
 
Datum: 04. srpna 2015 11:48
 
 
 
 
Jméno: Lampan      IP: uživatel13294    
PŘEČÍST ŘÁDNĚ ! :-D todle je špatně sladěný u většiny fichtlů, už sem to sladil u pár PIO zapalování, když nastavuješ předstih, tak kladívka jsou od sebe vzdálena těch 0,05 , jak píšou soudruzi :-D , v tomto okamžiku, musejí ty dva magnety, být přesně v blízkosti těch dvou krajů u tý zapalovací cívky, řešení je víc .... buď to musíš naladit odtrhem ( jde to jen o pár stupňů na rotoru ) ... nebo najít na jednom ze třech slotů, protože nejsou o 120° vůči sobě , ten správný na kterém to bude sedět, a nebo vybrousit do vačky větší zářez, a natočíš vačku na jinou stranu ... poznač si prostředky magnetů ryskou a laboruj .... hodně štěstí :-D
 
 
Datum: 24. května 2012 20:19
 
 
 
 
Jméno: milan      IP: uživatel13802    
ahoj, tento problém se dá nejjednodušeji vyřešit tyrystorovým zapalováním. já si ho také udělal. u tyrystorového zapalování je jedno, v jaké pozici je zapalovací cívka. má to jen nepatrný vliv, který běžně nepoznáš. hlavně oceníš vlastnosti 250kč což je cena součástek za jízdy. to ti nově nabuzený magneto nedodá. to tyrystorové zaplování je jako VAPE, akrád je tam kladívko, takže občas zkontrolovat jestli se maže. jinak nikdy nenastavuješ předstih ani nečistíš od pecek. přez kladívko prochází 1500x menší proud
 
 
Datum: 19. května 2012 23:53
 
 
 
 
Jméno: Vlasatej      IP: uživatel9492    
Sice je tohle téma už rok mrtvé, ale přispěju svojí zkušeností: Na podzim jsem koupil Jawu 20, nestartovala. Rozebral sem zapalování a zjistil sem mimochodem že rotor magneta je trošku naštíplej v kroužku ve kterém sedí vačka. Protože jsem měl po ruce ještě jedno kompletní zapalování ( má menší světelné cívky ) tak jsem použil rotor z něj. Od té doby se s tím párám. Teprve včera jsem si všiml po nekolikáte rozborce, že rotor má sice stejné označení 20-61170 ale je tam ještě jedno číslo. Na jednom rotoru je 5/3 a na druhém 4/2. Porovnal jsemoba rotory a mají jinak umístěné permanentní magnety po obvodu vzhledem k zářezu vačky, i jinak orientované jednotlivé magnety. Přitom oba koše zapalování mají shodné značení 6V-30W 20-6120F . Když jsem měl nasazenej ten nesprávnej rotor, nebyla skoro žádná jiskra, nepravidelná, a jakoby "zpožděná". Taky to bylo citlivý na svíčku. Po přehození rotoru lze použít jakoukoli svíčku, a nemusí se ani sklepnout na .4, jiskra je i při vzdálenosti elektrody .7 a hlavně je silná až zřetelně slyším s vymontovanou svíčkou praskání jískry. Vytrpěl sem si s tím zapalováním svoje, ale konečně můžu říct že mu rozumím. Poloha těch magnetů má rozhodně vliv na jiskru.
 
 
Datum: 25. května 2010 7:46
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to Chong a tom1972: díky za rady jak udělat CDI nebo jak upravit magneto, ale nevím jestli bych to zvládl. Mám ještě jednoho pionýra po otci (je to ta novější 21 s 30w zapalováním), který 15 let stál v garáži. Loni jsem ho na zkoušku zprovoznil, ale do plného provozu ještě není nachystaný, tak si z něho to magneto ,,půjčím,,, než seženu druhé. Toto je pro mě nejjednodušší a nejrychlejší řešení…
 
 
Datum: 19. června 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: tom1972      IP: uživatel6425    
Musím se taky ozvat.Rotory zapalování jsou opravdu dvojího druhu.S číslem 05 odpovídá zapalování 20W-tedy zapal.cívka vpravo dole ,s číslem 20 30W ,zapal.cívka vlevo nahoře.S tím průběhem proudu v cívkách během rotace to taky je pravda,jen je to trochu složitější.Nicméně hlavní problém je v zářezu pro vačku resp.poloze zaj.kolíku rotoro magneta.Jedinéřešení by bylo -někde pujčit rotor s označením 20,odměřit polohu mezi zářezem pro vačku a nejbližší hranou mag.polu-toto přenést na rotor 05.Poté odměřit polohu zářezu zaj.kolíu od stejné hrany mag.polu a přenest na rotor 05.Zmíněné polohy odvrtat či jinak zafixovat.Pak bude zapalování dávat jiskru i s cívkou vlevo nahoře a rotorem05 tedy 20W.
 
 
Datum: 19. června 2009 8:32
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel4394    
To Standa... no Stando z úcty k tobě jsem některé tvé dřívější komentáře ohledně elektriky nekomentoval, ale jestli mi budeš fušovat do oboru, tak asi nelichotivě začnu :-D.. kostičko :-D. Nevím co tou kostičkou myslíš, ale zřejmě tím myslíš permanentní magnet.. inu i zmíněná kostička byť je jedna má dva póly, stejně jako zeměkoule.. jeden severní a druhý jižní... ale nevím co to má s tématem společného, krom toho že vliv těchto magnetických pólů a rotace má na vznik střídavého napětí. Jenže co tvrdím já je potíž se sfázováním se zážehem. Představ si že budeš chtít provést zážeh ve chvíli když bude naakumulovaný náboj v pólu blízký nule... myslíš že to hodí jiskru? On se totiž cyklicky náboj mění od záporného maxima, do kladného a uprostřed prochází hodnotou rovné nulovému náboji! Jedno to tedy bejt nemůže...No a pro Konyho... bohužel jedině ty přední póly jsou jakžtakž ve fázi. Jsou vůči sobě o cca 110° což je blízko 120° který by byly ideální... takže jinam to dát nejde pokud chceš použít párové póly 30W.. Mě vychází řešení s CDI aby se nemusel měnit rotor. Mám v hlavě řešení tvého problému, ale protože nemám čas testovat, tak jenom nastíním řešení. Vzal bych kostru nějakého pólu, navinul bych tenkým drátem tak 300 a víc závitů tenkým drátem, za to dal tyristor a kondenzátor (plus nějaké součástky kolem). Jako náhradu kladívka bych dal cívečku, která by snímala rotující magnet na unašeči a je nejjednodušší CDI za pár korun hotové... V podstatě to mají takhle zapojené ty levné čínské motorky...
 
 
Datum: 16. června 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Tak jsem zjistil další věc a to, že Chong má pravděpodobně pravdu. Nasadil jsem nový kladívko a kondenzátor a dal jsem cívku do polohy jak je u 20W zapalování a zkusil protočit, no jiskra byla nádherná, silná, pravidelná a né modrá, ale fialová, no prostě paráda a když jsem dal tu cívku jak u 30w zapalování, tak byla jiskra slabá, nepravidelná a normálně modrá (možná světle modrá)!!! Budu to muset nějak vykoumat, protože se mi moc nechce shánět nový magneto a pak ho nechávat namagnetovat, nešlo by nechat tu zapalovací cívku dole a světelné cívky dát nahoru (ale to zase asi nebudou ve fázi)? Poradíte?
 
 
Datum: 16. června 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
to standa: ty a několik lidí mi říkalo, že je jedno jestli mám magneto z 20W nebo 30W zápalka, ale mě se zdá, že když dám zapalovací cívku do polohy jak je v 30W zapalování, tak mi svíčka hází slabší jiskru, kde je ale chyba jestli v magnetu nebo někde jinde to musím vykoumat. Teď jsem namontoval nový kladívko i s tím držákem (starý už je opotřebovaný) a dám i nový kondenzátor (mám ještě nepoužitý Tesla, který je vyrobený za komančů, tak snad bude dobrý) a svíčka je taky dobrá, mám novou Bosch, která má najeto asi 30km. Ještě se chci zeptat, když se mi špatně šteluje předstih, může za to kladívko nebo je už opotřebovaná vačka?
 
 
Datum: 16. června 2009 18:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6409    
je to blbost,ale vymlouvat vam to nebudu..... je docela zajimavy,ze at dam na jakymkoliv zapalovani civku kamkoliv tak to dela furt to a samý.....a jediny co ovlivnuje jiskru a svetla je sila magneta..... vubec neni pravda ze sou v magnetu kladny a zaporny kosticky.....tam sou jen jedny kostičky......dve magneta se k sobe vzdy jen pritahujou!!! no hledal bych tam zakopanýho psa v necem jinym
 
 
Datum: 16. června 2009 17:16
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odkaz na výrobu toho CDI, jinak si taky myslím, že by mi vyšlo levněji sehnat a nechat nabudit magneto pro 30W zapalování. Možná ale nebudu muset nic řešit, včera jsem zkusil dát cívku zpět na původní pozici a házela krásnou jiskru (s tím, že jsem očistil dosedací plochy cívky nebo-li kostru) a když jsem ji dal opět do polohy, tak jak je u 30W zápalka, tak už svíčka taky házela jiskru (ale o trochu slabší). Pionýr dokonce i jede, ale blbě (to ale přisuzuji špatnému předstihu, protože nejde nastartovat pákou, nedrží volnoběh a válec s hlavou se strašně hřál, najel jsem jen asi 0,5 km a když jsem na něho položil nasliněnej prst, tak to jen zasyčelo, měnil jsem i kroužky, ale to si myslím, že to na to nemá takový vliv). No dneska jdu zase laborovat, tak uvidím, jak to dopadne ;-) Jinak já též děkuji za kontakt na pana Urbánka :-)
 
 
Datum: 16. června 2009 16:46
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Kdby to bylo pozicí pólu, tak tohle CDI dáš... http://www.jawa-50.cz/clanek/tuning-upravy-tyristorove-zapalovani-nove-aktualizace.html Ale popravdě nabuzení i pštovný tě vyjde levněji než součástky CDI... Jo dík za potvrzení kontaktu, takže se vyplatilo leták na burze sbalit :-D
 
 
Datum: 16. června 2009 11:50
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za velmi přínosnou a vyčerpávající odpověď. Zkusím vrátit na původní pozici tu zapalovací cívku a uvidím jestli bude nějaká změna. Nabuzovat nové magneto se mi opravdu nechce, ale pokud bych musel, tak se nedá nic dělat a nebo si pořídit nějaké to CDI (s tím ale zatím nemám žádné zkušenosti). Jinak nabuzení magneta mi dělal (na tvé doporučení) pan Libor Urbánek z Velimi. Je to velmi ochotný člověk (v mém případě ale nabuzení trvalo měsíc, protože si zrovna vyráběl nový přípravek na magneta na pionýra), jinak nabuzení stálo 100 Kč a dobírka 120 Kč. Součástí dobírky byl i papír, kde napsal hodnoty před nabuzením a po nabuzení a nějaké poučení, jak se k magnetu chovat.
 
 
Datum: 15. června 2009 16:53
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1212    
Už jsem o tom polemizoval se Stndou, moje zkušenost byla taková že model 05 má jinak postavené magnety vůči zámku pro vačku oproti modelu 20 (30W verze). Měl jsem na porovnání pouze jeden kus a Standa mi tvrdil že je to jedno, že co kus to originál a že to nevadí. Mě ovšem z technického hlediska jde na rozum, že zapalovací pól se sytí poslední půlvlnou sinusovéhho průběhu. A protože nejdřív se sytí opačným nábojem, protože předchozí půlvlna byla opačné polarity, je důležité aby k zážehu došlo až za vrcholem sinusovky, aby energie akumulovaná v pólu byla maximální. Jestlije to pozicí pólu si otestuješ jen tak že jí vrátíš na původní místo.. pokud to pak pojede je problém v pozici pólu. Pak by bylo řešení zapojit zapalování jinak.. tedy ne indukčně, ale jako CDI. Tomu by to nevadilo. Co potom případně zkusit to starodávné (tyristorové) CDI s transformátorem? Předpokládám že bys to nechtěl řešit znovunabuzením jiného rotoru... PS co to stálo a kdo ti ho nabudil?
 
 
Datum: 15. června 2009 11:42
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Mě to právě předtím dávalo pěknou silnou jiskru, ale teď po změně pozic cívek je slabá a nepravidelná (motor vůbec nechce chytit). Izolace na šroubku u kladívka je v pořádku, ale při změně na 30W zápalko jsem nechal původní rotor s označením 05, (ptal jsem se tady už dřív, jestli můžu nechat původní rotor a většina odpovídajících mi řeklo, že ty rotory jsou všechny stejný, tak ho můžu nechat). A co ten předstih, myslíš že jsem ho nastavil dobře?
 
 
Datum: 14. června 2009 21:49
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
do nedavna mi to davalo taky slabou jiskru a nepravidelnou ale jezdiloto rek bych ze normalne mel jsem civku dole a vse jsem vymenil a nic pak jsem vymenil izolaci na sroublku u kladivka a civku jsem dal na horu do leva a uz to dava pekny jiskry a pravidelny i pri nizkejch otackach, A zjistil jsem ze na 30W je magneto s oznacenim 20 a pak este naky cisla a na 20W je magneto s oznacenim 05 a naky cisla a kdyz to prohodis tak to malo sviti nebo zase horej obcas zarovky ja mam tetka 30W takze musi mit magneto s oznacenim 20 a svitito do bila uz prii malejch otackach a nemam stim problemi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:31
 
 
 
 
Jméno: SniperX      IP: uživatel6392    
Nazdar draci, mam tady problém s Mustangem (r. 1978) - dostal jsem ho po asi 10 letech stání. Nestartoval - neházel jiskru vyměnil jsem cívku a svíčku, sešteloval zapalko - teď hází jiskru, ale stále nestartuje - na roztlačení se chvíli točí, ale nemá sílu aby to udržel. Kde může bejt problém? Může to bejt v těsnění pod válcem? Těsnění k vejfuku chybí úplně - má to vliv? Nebo kroužky? (nepoznám´jestli jsou špatný, nevim jak to má vypadat) když sundám válec, kroužky jsou docela volný - jde s nima točit kolem dokola, má to tak bejt? :-) Dík za rady! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: SniperX      IP: uživatel6392    
NO kohoutek je ok, benzin mi z toho teče mezi válcem a vejfukem takže nějak přitejká, ale možná že směs neni ok, to je pravda, omrknu to.
 
 
Datum: 15. června 2009 17:07
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
jj presne tak vycisti karbec a sesteluj a tesneni mezi valcem a kolenem ma velkej vliv na vykon ale chyta to bez nej normalne pod valcem kdyz to fouk tak to je mokry od benalo spise od oleje benal se vypari a nechceto chytit strasne spatne a kdyz to chyti tak to nema vykon a musi to bejt porad v otackach krouzky jsou vylitany pokud je ocouzenej pist i za druhym krouzkem k prevodovce
 
 
Datum: 14. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
To ze snima de tocit je normalni ale kdyz to budes skladat tak ti musi zapadnout do zamku takove male mosazne kraviny v drazce na ten krouzek Kdyz ty krouzky zdelas s pistu a das do valce tak uvidis jaka je tam mezera pokud je tam nad 2mm tak je raci vymen ale i tak by to melo jet ale je mozne ze budou spatne gufera na klice a to stym vyfukem Fichtl jede i bez vyfuku takze to nema zadny vliv a ted sem si vzpamel si zapomel na karbec zdelej rozeber a vycisti a ventil od benzinu taky jestli to stalo 10let tak to bude ucpane rzi
 
 
Datum: 14. června 2009 21:28
 
 
 
 
Jméno: Pecan_kx      IP: uživatel6263    
Zdarte Nevite nekdo jak se znaci vojenska zelena barva co byvala na jawach? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:00
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel680    
Nazdar draci... fichtl mi vubec nechce jet... normálně sem jezdil a zničeho nic chcipl.... a ted když tlačim tak to normalne dela zvuky motoru ale netahne to.. a když skusim proturovat tak to chcipne.. čim by to mohlo byt?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Lukas      E-mail:      IP: uživatel5041    
Skus vycistit karbec
 
 
Datum: 14. června 2009 21:36
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
zdravim draci.... mam problem s babetu 210... vali v pohode 42 ale potom sa zasekne a nece jet vic... ale ked dojde napr mensi kopecek dole abo hore abo nejaky skok abo nekedy len tak zniceho nic zacne zrychlovat a jak sa prehupne nad 45 tak taha jak delo zas do 55 .... je mi to zahada a tak sa ptam ci nevite cim by to mohlo byt.... mam podezreni na to ze tam nejde dost benalu ale je mi to dost divne ... =D dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: reno      IP: uživatel10453    
Vyměň si svíčku, měl jsem obdobný probvlém a bylo to svíčkou.
 
 
Datum: 28. září 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel5831    
karbec je cisty a svicka ngk... rikam mam dojem jak keby nedotekalo dost benalu ale kohutkem to asi nebude bo ked sa rozjede uz vali furt a nezdechina ...
 
 
Datum: 14. června 2009 21:32
 
 
 
 
Jméno: Stinovlas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
cau, bud mas zasranej karbec, nebo spatnou svicku, ale spis ten karbec.. mrkni na to.
 
 
Datum: 14. června 2009 20:56
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel2324    
Zdar draci dal jsem do své 21 nový píst i s kroužky valec je ok jeste jsou tam stopy po honovani ale jde o to ze mam na pist najeto 20KM a porad to jede huř nez predtim ma vetsi silu ale porad to neni ono jezdim zatim max na pul plynu tak se chci zeptat kdy to zacne ozivovat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel6417    
ten fichtl musí jet za studena dobře a po chviličce by se to mělo zatahovat... moje zkušenosti se zajížděnim žádný extra šetření normálně zajíždim v terénu jen ten motor nepřetáčim. Ani nedávam víc oleje věnuju se mu pár dní každej den tak max hodinku a po 5 hodinách už na nějakej výbrus nekoukam a už mu dávam co pro to ten motor se většinou tváří dobře už tak po těch 3 hodinách ale tu chvilku ještě vydržim ho netrápit. Jediný co tak ho nedrž dlouho ve vysokých otáčkách
 
 
Datum: 17. června 2009 11:14
 
 
 
 
Jméno: 223      IP: uživatel2997    
nevim jestli mas ridicak a jezdis po cestach ale na toto je nejlepsi mit porad stejne konstantni otacky a rychlost, a tak do 100 km se ti vykon vrati ve vetsim, ale moc ho netoc do vysokch a zbytecne jej nezatezuj v nizkych otackach, kdy trpi snad vsechny mechanismy radsi zpomal a podrad
 
 
Datum: 14. června 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj chci se zeptat jestli se tu dá nakupovat velkoobchodně, tudíž o něco málo levněji. Všiml jsem si že při registraci se dá zadat IČO. Předem dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2009 20:07
 
 
 
 
Jméno: thomas77 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čus draci nevíte proč my nechce chytnou pincek 21 ........mám tam 30 watový zapálko...............jinak mám karbec vyčištění benzín teče......háže to jiskru jak přes kabel tak přes svíčku ......kladívka se, čistil předstih tak 1,5-1,8mm a odtrh je 0,4mm jak má být...........a jinak to zkouším fůrt nastartovat a ono nic maximálně to jednou blaflo...............to bylo vše..............a nemohlo být tím jak je v zapalování ten šroub 7 a na něm napojený dráty......děkuju za každou odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Ten šroub,kterým je připevněno pohyblivé kladívko pomocí listové pružiny,musí být odizolován od úhelníkového nosníku pevného kontaktu.
 
 
Datum: 15. června 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nejdriv skus novou svicku pokud to nepomuze mohl by to bejt kondenzator muze hazet spatnou jiskru, a taky to muze byt guferem pod zapalovanim ´taky jsem se stim setkal chtel jsem se projet a desne to vynechavalo pak to zdechlo uplne sem tam to obcas blaflo a to bylo vse
 
 
Datum: 14. června 2009 20:14
 
<  1736  1737  1738  1739  1740  1741  1742  1743  1744  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 1:41:14 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu