slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Zdravím, trápím se s volnoběhem na pionýrovi, pořád se jakoby uchlastává. Příklad: jedu a když zastavím tak motor jde na volnoběh normálně, ale jakmile ho protočím plynem, tak zdechne nebo někdy sám od sebe aniž bych chytal za plyn zdechne. Svíčka má barvu spíš do černa (viz. foto: http://www.jawamania.info/tree/images.aspx?rootid=180966&nodeid=220731 ), hladina je zároveň z okrajem (límcem) plováku, jehla na druhém zářezu z vrchu, trysky jsou čisté, výfuk je vyčištěný vzduch filtr je taky čistý (je žlutý a má najeto 2500 km). Nevíte co s tím? Mě napadá zkusit buď snížit hladinu nebo dát jehlu na první zářez z vrchu, s čím je popř. lepší hýbat s jehnou nebo s plovákem? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2009 15:49
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6508    
jasny,studenej dobre chyta protoze je bohatsi(coz je treba) a teplej nechce protoze je moc bohatej......urcite si na spravny stope....skus polaborovat s tou jehlou a zaslepkama.....verim ze je to na 100% tim....
 
 
Datum: 27. června 2009 15:49
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Díky za odpověď, zkusím dát tu jehlu na první zářez, pokud to nepomůže, tak zkusím laborovat s těma záslepkama na airboxu. Jinak za studena chytí na 1 šlápnutí a teplej tak na 5 šlápnutí...
 
 
Datum: 27. června 2009 14:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6508    
Pokud se jedna o pionýra s klasickým airboxem,tak má na svem obalu 3 gumové záslepky......jednu uprostred jedné boční steny víka a 2 ucpavky nade dnem spodního dílu....skus si s nimi pohrát....mel fichtl delal neco podobneho tak jsem dal jehlu na prvni zarez(jak pises) a vyhazel jsem vsechny gumove zaslepky a mam klid.......myslim ze jejich funkce je pouze restrikční pro zajíždění......nektere airboxy z mustangů(s rovnou trubkou) jsou zvlastni tim,ze nektere maji diru pouze ve víčku a nektere pouze ty 2 mensi dirky ve spodni casti......dle potreby je u tohoto aiboxu nutné díry pridelat.......je to docela alchymie a ma to dat podstatny vliv jak na startovani zastudena,tak za tepla tak na pohasinani motoru pri spadnuti z otacek........musis to proste spravne odladit.....
 
 
Datum: 27. června 2009 14:15
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:55:54 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu