slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1715  1716  1717  1718  1719  1720  1721  1722  1723  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau draci nedávno jsem tady psal že mám mustanga a ten nedrží plyn. Ještě bych chtěl k tomu něco dodat. I když šroubek volnoběhu hodně přitáhnu tak když nastartuju tak tode do vysokých otáček, ale pak to začne klesat až to chcípne (trvá to tak půl minuty). Šoupě mám nový jehlu taky a hladina je dobrá. Vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
nekde si fouka.....vymen gufera na klice.....vetsinou bejva v haji gufero pod zapalovanim....je to snadny.....nasroubujes do nej samoreznej sroub a vytrhnes ho a jemne natlacis novy,ale ne moc! jen aby licovalo s karterem!! Nez sundas zapalovani oznac si polohu statoru třeba lihovym fixem at pak nemusis ladit predstih.....
 
 
Datum: 29. června 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Karburátor je vyčištěnej a z kohoutku benzín teče dobře
 
 
Datum: 29. června 2009 17:33
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud je to tim co řiká rohlig nebo to nakláníš!Když to nakloníš do prava tak to začne zvyšovat otáčky a když do leva tak snižovat až to zdechne!
 
 
Datum: 29. června 2009 16:21
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti si kohoutek....jde ti tam málo benálu......a taky si dej jehlu na druhý zářez shora a pořádně scvakni tu podložku aby ti ta jehla nevyklouzla.......nejspíš ji máš moc vysoko a jde ti tam moc benzínu, takže ten v hadičce se rychle spálí a nestačí tam dotéct nový přes ten ucpaný kohoutek.......takový problém jsem měl já.....pomohlo to
 
 
Datum: 29. června 2009 14:31
 
 
 
 
Jméno: lal      IP: uživatel2324    
Překontroloval jsi trysky a kanálky v karburátoru?
 
 
Datum: 29. června 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
a co zkusit jestli ti tam tece benzyn z nadrze tim bych rek ze to bude
 
 
Datum: 29. června 2009 13:53
 
 
 
 
Jméno: Michaldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dravim draci mám jawa mustang a když jedu tak mi to škube čím to může být ????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: Michaldrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No to bude asi spíš tím benzínem nebo tak co by ste mi radily jak vylepšit směs??
 
 
Datum: 30. června 2009 13:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spatna dodavka paliva, nebo spatna smes, nebo zkus vymenit svicku
 
 
Datum: 29. června 2009 12:51
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel5546    
a dela to neco podobnyho jaky kdybys mackal spojku???
 
 
Datum: 29. června 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Plechy      IP: uživatel2324    
Zdarec lidi. Mam upravovanyho fika a mam s nim nehorázný problémi. Nechal jsem si udělat 2 výbrus,píst,kroužky, mam na tom dost nalítáno válec má uš sice sakra malej ale hmatatelnej schůdek, krožky maj cca 0.02cm nezerku ale furt se to nehorázně hřeje a při rychlejší jízdě se to začne dost přidírat voleje je tam dost aš mi to kape na kolo mam tam hvězdicovou hlavu od frikulína a zvětšovaný(leštěny) přepouštěcí kanaly atd. poradte mi čim to muže být?? diky moc za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to vidíš....:-) Docela slušně a odborně sme poradily. To s těma přefukama neni jn názor z 2T. Táta jezdil dlouhý léta rally se škodovkou a řiká pokaždý když sem upravoval sací potrubí tak sem ho leštil....a jezdil sem erzety těsně přez uvařením mototu a olej 120. Pak sem je nevyleštil a teplota šla dolu.....ne nějak výrazně...ale směs která se rozbila o stěny v potrubí liép a rychlejc prohořela a tim pádem s sebou vzala hodně tepla do vejfuku....ale sou to jen teorie...Jak řiká Zdenekk vejfuk se leští aby se tam neusadil karbon jinak názor standy na netěsnost motoru a nebo třeba i malou trysku....(co já vim co jezdíš za karbec....) bych bral jako relevantní....!
 
 
Datum: 29. června 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: zdenekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen dodám, že výfukový kanál(y) být vyleštěný může......na něm už směs nemá nárok se srážet a alespoň potom nezarůstá karbonem.
 
 
Datum: 29. června 2009 14:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
vim ze lesteny kanaly sou skoro v kazdym navodu na upravu valce,ale skusenejsi zavodnici tvrdi,ze je to blbost,ze by na vylestenem povrchu mohla prepoustena smes castecne kondenzovat o coz nikdo nestojí.....spise bych rek ze je lepsi mit kanaly bez vyraznych nerovnosti a vse dokonale slícované(aby nevznikala turbulence smesi) nez kanaly leštěné...... a k puvodnimu dotazu....nemas problem s karburatorem?? Frikulinovy hlavy sou standartne delany na objem spalovaku 5.5ml,coz na serii este neni extrem aby se to hralo kvuli tomu+velký žebrování......ja bych to hledal v chudý smesi.....nastavení karburátoru,nebo treba nedotéká benzín,popripade nejaký nechtený falešný luft do kliky......nebo dalsi vec.....blby olej!!!! vule v zamkach 2 desetiny milimetru neni zas tak zlá.....
 
 
Datum: 29. června 2009 12:48
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
frikulin - mužu se zeptat proč myslíš že leštěné kanáli jsou chyba?(ja o nich taky uvažoval-tak ted nevim)
 
 
Datum: 29. června 2009 12:17
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej tam leješ olej, jakym to krmíš karbcem a dělal si něco s výfukovým kanálem...? To víš i hlava ode mě může mít na tvůj motor už tvrdou náturu. Pořád je to jen hlava...:-D Jinak leštěný přefuky považuju za chybu.....
 
 
Datum: 29. června 2009 11:32
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1411    
ahoj nevite kdo vyrabi podkovu do klikovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel2208    
my si je necháváme dělat na zakázku v jednom zámečnictví a pak to prodáváme.... koukni na http://www.kordinaz.webgarden.cz to je kámoše web, ten má na starosti ten prodej tak se s nim domluv....
 
 
Datum: 03. července 2009 22:47
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
tady na fichtlkrámku někdo psal že TK moto, dělá podkovy, válce s broušenými kanály atd ale na jejich stránkách jsem to nenašel -nevíte kde to je?dik
 
 
Datum: 29. června 2009 12:36
 
 
 
 
Jméno: mustang23333      IP: uživatel1412    
já ti ji udělám mám doma píst z vejtřasky tak napiš na mail a dohodnem se PePaZaK.23@seznam.cz
 
 
Datum: 29. června 2009 12:11
 
 
 
 
Jméno: icespoon12 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk moto
 
 
Datum: 29. června 2009 11:31
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
prosím vás moje 21 nechce mi chytat ale nevím proč předtím mě chytal ale jak jsem spravoval odtrh kladívka tak už mi nechytal odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: Have      IP: uživatel19    
ok
 
 
Datum: 08. července 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Přesně tak, jakmile pohneš i nepatrně s odtrhem, tak se ti rozhodí předstih.
 
 
Datum: 29. června 2009 15:01
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Udělej znovu předstih.
 
 
Datum: 29. června 2009 11:37
 
 
 
 
Jméno: Gazi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute mam dotaz dyž jedu na svy čz ve vysokejch otáčkách na jakoukoliv rychlost ta me dycky začne klouzat spojka a řve to jak blby a nejde to nijka nastavit co s tim? jinak jede pekne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jestli bude nutné měnit lamely, tak je dobré vyměnit i pružiny. U starších spojek bývají již dost unavené a potom když už jsou trochu sjeté lamely tak nevyvinou dostatečný přítlak a spojka může prokluzovat.
 
 
Datum: 29. června 2009 14:54
 
 
 
 
Jméno: Dobešová      IP: uživatel1142    
Povol lanko spojky a seřidˇspojkový mechanismus.Šroubem otoč tak,aby kladka v ohybu dosedla do nejnižšího místa vačky. Musí tam zůstat nepatrná vůle.Tedˇto sladíš s ručním ovládáním spojky a to tak,že přitáhneš lanko.Doladíš to ještě seřizovacím šroubem vypínače. ČZ mají mít hustší olej v převodovce.Když nic z tohoto nepomůže,tak dát nové lamely.
 
 
Datum: 29. června 2009 11:58
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdra, možná máš sjetý lamely...
 
 
Datum: 29. června 2009 11:54
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
nazdar chlapy!!! :-) , až sem udivenej, co se dnes dá najít http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/306859-350-sidecar.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to jo, nevěřím vlastním očím...
 
 
Datum: 29. června 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hmm tak nic... ja myslel že je to hadraplán a ne sajda :-D
 
 
Datum: 29. června 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
TY KRAAAAAAAVO... sory za to :-D ale ja newchapu.. nebo si dela prdel (no jo ale jak?) bydlet tak blizko taak si beru pujcku a kupuju
 
 
Datum: 29. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: dr      IP: uživatel257    
zdarec nemate nekdo z prahy kolo na pionyra i s dusi a plastem,nabízím i výměnu nějaký díly mám tak si kdyztak piste urco se nějak dohodnem,mam neco i na pařeza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
cau, nevi nekdo jak se dela to chemicky cisteni hliniku pri renovaci? tedy jake chemikalie na to pouzivaj? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 9:11
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
prosím potřeboval bych vědět jestli je ten řadídí mechanismus z 555 stejný jako u 20,21,23? ja mam motor z 555 ve kterém není ale mam motor z 23 takže bych ho z něj vzal, šlo by to?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: dr      E-mail:      IP: uživatel257    
mam radici mechanizmus a celou prevodovku na 555 jestli budes chtit muzu tos tebou za neco vymenit docela by se me siklo kolo i s dusi schanim ho fakt fest diky
 
 
Datum: 29. června 2009 10:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6518    
je jinej
 
 
Datum: 29. června 2009 10:09
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
prosim vas napiste mi alebo povedzte kde bych zohnal kontakt na admina fichtl kramku takze na sesu. vopred dakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fichtlkramek@gmail.com
 
 
Datum: 29. června 2009 7:21
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.fichtlkramek.cz/pokec/profil/admin :-)
 
 
Datum: 29. června 2009 5:52
 
 
 
 
Jméno: honzule      IP: uživatel2403    
Když přecházim z m2t na mogul tsf musim odkarbonizovat motor??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: Fada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusíš, oboje je to minerál a TSF sice rozpouští karbon víc než M2T, ale ne tak rychle jako kdybys tam nalil syntetiku, takže se ti bude uvolňovat postupně a bude se spalovat a co se nespálí, vyteče ti do výfuku, takže to chce po nějaký době vypálit výfuk. Jezdím na ČZ 180 a taky byla původně jetá na M2T, pak na TSF a ted na polosyntetiku, Valar torsa GTS 2T http://valar.eu/katalog.php?id=1563&id_sort=34 a v pohodě!!
 
 
Datum: 29. června 2009 15:33
 
 
 
 
Jméno: krejca099 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
jo mnel bysi to vschno vycisti protoze z m2t to bude hodne zakarbonovany a tsf rozposti karbon takze by hrozilo za dreni
 
 
Datum: 28. června 2009 21:19
 
 
 
 
Jméno: MLanca      IP: uživatel1801    
Zdar hoši,měl bych takový dotaz nevíte kde bych sehnal tuhle masku http://www.cybermotorcycle.com/gallery/jawa/Jawa%201929-1989.htm na jawu 638 . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:23
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,proč mi 516 dává menčí jiskry než obvykle?Když to nakopnu a nepřeplavim tak to chytne ale hned chcípne a potom kdž to chci rostlačit protože už to nejde nakopnout tak se to rozbíhává hrozně pomalu a musim to rostlačovat hrozně ryhle aby to chytlo!Myslíte že je to tim že mi to dává slabší jiskru?Jestli jo tak poradte jak to opravit a jestli je to něčim jiným tak poradte čím.Nemam tam přeplavovací kolík proto to nemůžu přeplavit! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši.........................tohle je moc....! Dyť ty o tom nic nevíš crossy.....!
 
 
Datum: 29. června 2009 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
doporucuju ti preorientovat se na svicky lepsi kategorie..... alespon NGK....na jawa-50 je prevodní tabulka....a sila jiskry rozhodne nesouvisí s oznacenim svicky:-)
 
 
Datum: 29. června 2009 17:55
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdyt tam má bejt pal!No já tam mam náhradu a to je brisk n 15w což je náhrada za Pal x 15,jenže tam má bejt Palx17 a jak je ta svíčka pořád černá vod oleje tak to je ti že je moc studená, a ta slabá jiskra to bude asi taky tim že je moc studená,17 sem tam nezkoušel!Takž koupim bud brisk n 12 w což je podle jedný tbulky na netu náhrada za Pal x17 kterej tam má bejt,a nebo v manulálu je naspaný náhrada za svíčku Pal x17 je champion L -3g tak nevim co mam do toho koupit z tich dvou protože pal už jentak neseženu.Prostě to chce stejnou tepelnou hodnotu jak má pal x17 aby to dobře jelo!
 
 
Datum: 29. června 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
Tak pro poradek,ten filtr proste vycisti at se ti zda a nebo nezda cistej(aby to nebylo jak tenkrat s tema guferama:-D) ....kup si poradnou fajfku a poradnou svicku!!! A doufam ze uz nemazes tim TSF!!! rikali sme ti ze do 516 je nedostacujici!!!
 
 
Datum: 29. června 2009 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
zní to blbe,ale nelape ti to zase olej z prevodovky pres gufero?:-D:-D:-D a svicka Pal do krosky no:-D:-D:-Dto snad ne:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 17:02
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě ten chcípák tam vůbec nemam a motolat je čistej!
 
 
Datum: 29. června 2009 16:14
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zapalování sem seřídil,ale slabou jiskru dávají všechny svíčky a fajfka je nová.Ale ted sem zjistliže sem místo Pal x17 KOUPIL Pal X15,a vždycky je strašně černá vod oleje a to bude tim že je moc studená,takže musim koupit novou!Ale nejde mi na halvu že když to nakopnu tak to chytne ale tak na na půl vteřiny prostě to zavrčí a chycípne a pak už to musim rostlačit a chytá to hrozně blbě.A na vzduchovej filtr sem koukal a ten je čistej jenom na jednej straně trochu zasranej ale jinak je čistej,komprese je dobrá a po go mam najeto tak 1hodinu!No skusim koupit tu pal x17 naštelovat ten karbec podle toho co je napsaný v manuálu,ještě jednou našteluju předstih,dam novou přírubu k fitru protože už jí mam děravou a to by bylo aby to pořádně nejelo:-D
 
 
Datum: 29. června 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
ja o ty motorce necet nic a vim o ni vic nez ty......jak je to mozny?? Premejslej se mnou....proc muze davat svicka malou jiskru??? Spatna svicka,spatna fajfka,spatnej VN kabel,spatna CDI civky,spatnej drat na kostru,probijejici chcipak nebo jen bordel v Motoplatu(je tam nejaky cidlo a muze bejt zasrany).....to ze motorka spatne chyta muze bejt jak tou svickou tak treba tim,ze uz zase nema kompresi:-D:-D Nebo treba.....nehlo se ti zapalovani?? Oni tyhle stary potvory sou hrozne citlivy uplne na vsechno..... muzes mit jen zasranej vzduchovej filtr:-D a sezen si ten preplavovaci kolik!!!!
 
 
Datum: 29. června 2009 16:00
 
 
 
 
Jméno: cross ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já pročet k tomu celej manuál ale tam nic o slabej jiskře neni myslíte že kdyby tam něco o tom bylo tak se tady ptam?
 
 
Datum: 29. června 2009 14:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6518    
Ja bych asi dodal jednu vec,kterou uz sem rikal mnohokrát!!!!!!!! Precti si nejakou literaturu k 516!!! Tim myslim dilensky prirucky,navod k obsluze atd....atd.....atd....tohle uz je zoufalý....
 
 
Datum: 29. června 2009 10:32
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cross a je ho 516....never ending story. Tys asi nepochopil že 516 neni motorka pro standartního motokrosaře. 516 neni stroj je to živej tvor ke kterýmu se tak musíš chovat. A jak je vidět ty se k ní chovat neumíš......
 
 
Datum: 29. června 2009 10:28
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cau draci , ked idem prihlasovat fichtla co vsetko potrebujem a musim mat aby presiel tech. a emis kontrolou a dostal papiere a znacku??? za odpovede vopred dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
kde si viděl že se na motorkách dělají emise
 
 
Datum: 28. června 2009 20:03
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel721    
Zdravím, jsem motorkářský antitalent ale vlastním Jawa mosquito a když nastartuju tak se mi nevrací startovací páčka.Jak ji mám opravit?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Pokud s ní jde volně pohybovat, tak to je jen jí.. zkus tu pružinu, jesli není praskla a pak dej případně vědět co a jak..pokusím se poradit..
 
 
Datum: 30. června 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Radek      E-mail:      IP: uživatel721    
A může to být i něčám jiným jak pružinou?
 
 
Datum: 30. června 2009 7:31
 
 
 
 
Jméno: Luďa      IP: uživatel5173    
Hele, tu pružinu vyměníš zcela jednoduše.. bez půlení motoru a tak.. tady někdo radí a asi neviděl nikdy mosquita jak to tam je. Odděláš řadičku, nakopávačku a sundáš a odšroubuješ myslim 3 šrouby navíku a dundáš ho.. ta přužina je nasazená na tom víku, ztak ji vysuneš a koupíš novou - je to na 20minut práce. To zmákneš, neboj. A sehnat taky jde..
 
 
Datum: 29. června 2009 18:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3979    
pokud se jedná o díl,který je dostupný,tak je to prace na jedno odpoledne(pokud nenastanou komplikace:-D),horsi je kdyz ten díl nejde sehnat a nebo na nej cekas pres pul roku:-D:-D:-D coz u moskita neni nic neobvyklyho:-D sou to nejaky slovinský motory na koncepci Puchu takze s dilama je ouvej..... preju hodne stesti
 
 
Datum: 29. června 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
kdzy to nekdo umi za den to mas hotovy
 
 
Datum: 29. června 2009 10:57
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel721    
A jak dlouho by trvala asi oprava?
 
 
Datum: 28. června 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel6517    
vymeneni pruziny znamena rozpulit motor tak jestli fakt poleno tak at ti s tin nekdo pomuze
 
 
Datum: 28. června 2009 19:48
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s parasklou pruzinu startovani,, je tu k mani,, omrkni katalog dilu na sesa moto a vymen si ji,,
 
 
Datum: 28. června 2009 19:20
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel924    
No bude to asi praskla pruzina v motoru a kdyz pises ze si antitalent tak si to nech nekde udelat.
 
 
Datum: 28. června 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Agyn      E-mail:      IP: uživatel5326    
Nazdar borcí.Seso mam 2 otazky. 1.Těsnění pod hlavu 634 (číslo výrobku : T0706) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1?????? 2.Těsnící kroužek startovačky ( číslo výrobku : K0416) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1?????? Díky za odpověd. ZDAR odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano obe
 
 
Datum: 28. června 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: LukášHolub      IP: uživatel4663    
Zdarec draci,potřebuji poradit,mám hercules ultra 80 s motorem sachs,je tam karburátor bing 21,jakým karburátorem bych ho mohl nahradit????Mám totiž problém s tím,že když otevřu benzín,nastartuju,tak ujedu pár kilometrů (cca 3km) a motor chcípne,přitom benzín v hadičkách do karburátoru je,a pak můžu šlapat jak chci a nechytne až za nějakou chvíly.Díky moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel6311    
Ahoj já si myslím že nemáš karburátor od motoru tepelně odizolovaný a proto se po ohřátí válce ohřeje i karbec a benzín v plovakávé komoře se začne vařit a je po ježdění. Zkus dát tepelnou podložku pod koleno.
 
 
Datum: 29. června 2009 21:29
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
treba Dellorto 19 , a ses si jistej ze to bude delat karburator? nebo nestacilo by jen serizeni? to spis vypada ze nejede kdyz se trochu vic zahreje... jinak kdyby ses toho Binga zbavoval tak bych mel zajem
 
 
Datum: 28. června 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: otas      IP: uživatel2115    
Čus hoši jak mám udělat na simsonu aby když pustim plyn tak aby mi to nechcíplo ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na plinovy bowden je nastavovaci srob a stym mozes nastavit volnobech
 
 
Datum: 28. června 2009 20:42
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Čau kluci mám takový probleém. Mám mustanga a vůbec mi nechce držet plyn, když to ten šroubek hodně přitáhnu tak je to ve vysokých otáčkách, ale začne to klesat a nakonec to chcípne. Jinak jede pěkně všecko v pořátku, tak vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: martin      E-mail:      IP: uživatel5450    
ja bych se podival jestli je jehla na spravnym zarezu urcite to bude delat chuda smes tak kdyztak zkus zvednout jehlu (za skousku nic nedas)
 
 
Datum: 30. června 2009 12:52
 
 
 
 
Jméno: Mirek      IP: uživatel4226    
Hladina je dobrá a šoupátko mám nový to se zvadé tak právě vůbec nevim
 
 
Datum: 28. června 2009 20:08
 
 
 
 
Jméno: Sharky      IP: uživatel6455    
kup nový šoupátko. to tvoje je nejspíš v místě nastavení volnoběhu vyfrézovaný a proto nejde nastavit. když nastavuješ volnoběh tak jen při přidaném plynu/zvedlém šoupátku, jinak do něj vrtáš díru
 
 
Datum: 28. června 2009 19:29
 
 
 
 
Jméno: UMS      IP: uživatel5685    
tipl bych to na hladinu
 
 
Datum: 28. června 2009 19:00
 
<  1715  1716  1717  1718  1719  1720  1721  1722  1723  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 20:11:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu