Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau draci nedávno jsem tady psal že mám mustanga a ten nedrží plyn. Ještě bych chtěl k tomu něco dodat. I když šroubek volnoběhu hodně přitáhnu tak když nastartuju tak tode do vysokých otáček, ale pak to začne klesat až to chcípne (trvá to tak půl minuty). Šoupě mám nový jehlu taky a hladina je dobrá. Vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 nekde si fouka.....vymen gufera na klice.....vetsinou bejva v haji gufero pod zapalovanim....je to snadny.....nasroubujes do nej samoreznej sroub a vytrhnes ho a jemne natlacis novy,ale ne moc! jen aby licovalo s karterem!! Nez sundas zapalovani oznac si polohu statoru třeba lihovym fixem at pak nemusis ladit predstih.....
Datum: 29. června 2009 19:18
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Karburátor je vyčištěnej a z kohoutku benzín teče dobře
Datum: 29. června 2009 17:33
 Bud je to tim co řiká rohlig nebo to nakláníš!Když to nakloníš do prava tak to začne zvyšovat otáčky a když do leva tak snižovat až to zdechne!
Datum: 29. června 2009 16:21
 vyčisti si kohoutek....jde ti tam málo benálu......a taky si dej jehlu na druhý zářez shora a pořádně scvakni tu podložku aby ti ta jehla nevyklouzla.......nejspíš ji máš moc vysoko a jde ti tam moc benzínu, takže ten v hadičce se rychle spálí a nestačí tam dotéct nový přes ten ucpaný kohoutek.......takový problém jsem měl já.....pomohlo to
Datum: 29. června 2009 14:31
Jméno: lal
IP: uživatel2324
 Překontroloval jsi trysky a kanálky v karburátoru?
Datum: 29. června 2009 13:55
 a co zkusit jestli ti tam tece benzyn z nadrze tim bych rek ze to bude
Datum: 29. června 2009 13:53
 dravim draci mám jawa mustang a když jedu tak mi to škube čím to může být ?????
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 13:55
 No to bude asi spíš tím benzínem nebo tak co by ste mi radily jak vylepšit směs??
Datum: 30. června 2009 13:55
 spatna dodavka paliva, nebo spatna smes, nebo zkus vymenit svicku
Datum: 29. června 2009 12:51
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 a dela to neco podobnyho jaky kdybys mackal spojku???
Datum: 29. června 2009 11:35
Jméno: Plechy
IP: uživatel2324
 Zdarec lidi. Mam upravovanyho fika a mam s nim nehorázný problémi. Nechal jsem si udělat 2 výbrus,píst,kroužky, mam na tom dost nalítáno válec má uš sice sakra malej ale hmatatelnej schůdek, krožky maj cca 0.02cm nezerku ale furt se to nehorázně hřeje a při rychlejší jízdě se to začne dost přidírat voleje je tam dost aš mi to kape na kolo mam tam hvězdicovou hlavu od frikulína a zvětšovaný(leštěny) přepouštěcí kanaly atd. poradte mi čim to muže být?? diky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:55
 Tak to vidíš....  Docela slušně a odborně sme poradily. To s těma přefukama neni jn názor z 2T. Táta jezdil dlouhý léta rally se škodovkou a řiká pokaždý když sem upravoval sací potrubí tak sem ho leštil....a jezdil sem erzety těsně přez uvařením mototu a olej 120. Pak sem je nevyleštil a teplota šla dolu.....ne nějak výrazně...ale směs která se rozbila o stěny v potrubí liép a rychlejc prohořela a tim pádem s sebou vzala hodně tepla do vejfuku....ale sou to jen teorie...Jak řiká Zdenekk vejfuk se leští aby se tam neusadil karbon jinak názor standy na netěsnost motoru a nebo třeba i malou trysku....(co já vim co jezdíš za karbec....) bych bral jako relevantní....!
Datum: 29. června 2009 19:55
 Jen dodám, že výfukový kanál(y) být vyleštěný může......na něm už směs nemá nárok se srážet a alespoň potom nezarůstá karbonem.
Datum: 29. června 2009 14:35
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 vim ze lesteny kanaly sou skoro v kazdym navodu na upravu valce,ale skusenejsi zavodnici tvrdi,ze je to blbost,ze by na vylestenem povrchu mohla prepoustena smes castecne kondenzovat o coz nikdo nestojí.....spise bych rek ze je lepsi mit kanaly bez vyraznych nerovnosti a vse dokonale slícované(aby nevznikala turbulence smesi) nez kanaly leštěné...... a k puvodnimu dotazu....nemas problem s karburatorem?? Frikulinovy hlavy sou standartne delany na objem spalovaku 5.5ml,coz na serii este neni extrem aby se to hralo kvuli tomu+velký žebrování......ja bych to hledal v chudý smesi.....nastavení karburátoru,nebo treba nedotéká benzín,popripade nejaký nechtený falešný luft do kliky......nebo dalsi vec.....blby olej!!!! vule v zamkach 2 desetiny milimetru neni zas tak zlá.....
Datum: 29. června 2009 12:48
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 frikulin - mužu se zeptat proč myslíš že leštěné kanáli jsou chyba?(ja o nich taky uvažoval-tak ted nevim)
Datum: 29. června 2009 12:17
 Jakej tam leješ olej, jakym to krmíš karbcem a dělal si něco s výfukovým kanálem...? To víš i hlava ode mě může mít na tvůj motor už tvrdou náturu. Pořád je to jen hlava...  Jinak leštěný přefuky považuju za chybu.....
Datum: 29. června 2009 11:32
Jméno: martin
IP: uživatel1411
 ahoj nevite kdo vyrabi podkovu do klikovky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. července 2009 22:47
Jméno: Filip
IP: uživatel2208
 my si je necháváme dělat na zakázku v jednom zámečnictví a pak to prodáváme.... koukni na http://www.kordinaz.webgarden.cz to je kámoše web, ten má na starosti ten prodej tak se s nim domluv....
Datum: 03. července 2009 22:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 tady na fichtlkrámku někdo psal že TK moto, dělá podkovy, válce s broušenými kanály atd ale na jejich stránkách jsem to nenašel -nevíte kde to je?dik
Datum: 29. června 2009 12:36
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 já ti ji udělám mám doma píst z vejtřasky tak napiš na mail a dohodnem se PePaZaK.23@seznam.cz
Datum: 29. června 2009 12:11
 tk moto
Datum: 29. června 2009 11:31
Jméno: Have
IP: uživatel19
 prosím vás moje 21 nechce mi chytat ale nevím proč předtím mě chytal ale jak jsem spravoval odtrh kladívka tak už mi nechytal
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2009 19:15
Jméno: Have
IP: uživatel19
 ok
Datum: 08. července 2009 19:15
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Přesně tak, jakmile pohneš i nepatrně s odtrhem, tak se ti rozhodí předstih.
Datum: 29. června 2009 15:01
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Udělej znovu předstih.
Datum: 29. června 2009 11:37
 čaute mam dotaz dyž jedu na svy čz ve vysokejch otáčkách na jakoukoliv rychlost ta me dycky začne klouzat spojka a řve to jak blby a nejde to nijka nastavit co s tim? jinak jede pekne
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 14:54
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Jestli bude nutné měnit lamely, tak je dobré vyměnit i pružiny. U starších spojek bývají již dost unavené a potom když už jsou trochu sjeté lamely tak nevyvinou dostatečný přítlak a spojka může prokluzovat.
Datum: 29. června 2009 14:54
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Povol lanko spojky a seřidˇspojkový mechanismus.Šroubem otoč tak,aby kladka v ohybu dosedla do nejnižšího místa vačky.
Musí tam zůstat nepatrná vůle.Tedˇto sladíš s ručním ovládáním spojky a to tak,že přitáhneš lanko.Doladíš to ještě seřizovacím
šroubem vypínače. ČZ mají mít hustší olej v převodovce.Když nic z tohoto nepomůže,tak dát nové lamely.
Datum: 29. června 2009 11:58
 nazdra, možná máš sjetý lamely...
Datum: 29. června 2009 11:54
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:57
 Tak to jo, nevěřím vlastním očím...
Datum: 29. června 2009 10:57
 hmm tak nic... ja myslel že je to hadraplán a ne sajda
Datum: 29. června 2009 10:12
 TY KRAAAAAAAVO... sory za to  ale ja newchapu.. nebo si dela prdel (no jo ale jak?) bydlet tak blizko taak si beru pujcku a kupuju
Datum: 29. června 2009 10:09
Jméno: dr
IP: uživatel257
 zdarec nemate nekdo z prahy kolo na pionyra i s dusi a plastem,nabízím i výměnu nějaký díly mám tak si kdyztak piste urco se nějak dohodnem,mam neco i na pařeza
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 9:30
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 cau, nevi nekdo jak se dela to chemicky cisteni hliniku pri renovaci? tedy jake chemikalie na to pouzivaj?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 9:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 prosím potřeboval bych vědět jestli je ten řadídí mechanismus z 555 stejný jako u 20,21,23? ja mam motor z 555 ve kterém není ale mam motor z 23 takže bych ho z něj vzal, šlo by to?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 10:53
 mam radici mechanizmus a celou prevodovku na 555 jestli budes chtit muzu tos tebou za neco vymenit docela by se me siklo kolo i s dusi schanim ho fakt fest diky
Datum: 29. června 2009 10:53
Jméno: standa
IP: uživatel6518
 je jinej
Datum: 29. června 2009 10:09
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 prosim vas napiste mi alebo povedzte kde bych zohnal kontakt na admina fichtl kramku takze na sesu. vopred dakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 7:21
 fichtlkramek@gmail.com
Datum: 29. června 2009 7:21
 http://www.fichtlkramek.cz/pokec/profil/admin
Datum: 29. června 2009 5:52
Jméno: honzule
IP: uživatel2403
 Když přecházim z m2t na mogul tsf musim odkarbonizovat motor???
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 15:33
 Nemusíš, oboje je to minerál a TSF sice rozpouští karbon víc než M2T, ale ne tak rychle jako kdybys tam nalil syntetiku, takže se ti bude uvolňovat postupně a bude se spalovat a co se nespálí, vyteče ti do výfuku, takže to chce po nějaký době vypálit výfuk. Jezdím na ČZ 180 a taky byla původně jetá na M2T, pak na TSF a ted na polosyntetiku, Valar torsa GTS 2T http://valar.eu/katalog.php?id=1563&id_sort=34 a v pohodě!!
Datum: 29. června 2009 15:33
 jo mnel bysi to vschno vycisti protoze z m2t to bude hodne zakarbonovany a tsf rozposti karbon takze by hrozilo za dreni
Datum: 28. června 2009 21:19
Jméno: MLanca
IP: uživatel1801
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:23
 Zdarec,proč mi 516 dává menčí jiskry než obvykle?Když to nakopnu a nepřeplavim tak to chytne ale hned chcípne a potom kdž to chci rostlačit protože už to nejde nakopnout tak se to rozbíhává hrozně pomalu a musim to rostlačovat hrozně ryhle aby to chytlo!Myslíte že je to tim že mi to dává slabší jiskru?Jestli jo tak poradte jak to opravit a jestli je to něčim jiným tak poradte čím.Nemam tam přeplavovací kolík proto to nemůžu přeplavit!
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 19:57
 Hoši.........................tohle je moc....! Dyť ty o tom nic nevíš crossy.....!
Datum: 29. června 2009 19:57
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 doporucuju ti preorientovat se na svicky lepsi kategorie..... alespon NGK....na jawa-50 je prevodní tabulka....a sila jiskry rozhodne nesouvisí s oznacenim svicky
Datum: 29. června 2009 17:55
 Kdyt tam má bejt pal!No já tam mam náhradu a to je brisk n 15w což je náhrada za Pal x 15,jenže tam má bejt Palx17 a jak je ta svíčka pořád černá vod oleje tak to je ti že je moc studená, a ta slabá jiskra to bude asi taky tim že je moc studená,17 sem tam nezkoušel!Takž koupim bud brisk n 12 w což je podle jedný tbulky na netu náhrada za Pal x17 kterej tam má bejt,a nebo v manulálu je naspaný náhrada za svíčku Pal x17 je champion L -3g tak nevim co mam do toho koupit z tich dvou protože pal už jentak neseženu.Prostě to chce stejnou tepelnou hodnotu jak má pal x17 aby to dobře jelo!
Datum: 29. června 2009 17:25
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 Tak pro poradek,ten filtr proste vycisti at se ti zda a nebo nezda cistej(aby to nebylo jak tenkrat s tema guferama  ) ....kup si poradnou fajfku a poradnou svicku!!! A doufam ze uz nemazes tim TSF!!! rikali sme ti ze do 516 je nedostacujici!!!
Datum: 29. června 2009 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel3979
Datum: 29. června 2009 17:02
 Jo a ještě ten chcípák tam vůbec nemam a motolat je čistej!
Datum: 29. června 2009 16:14
 Zapalování sem seřídil,ale slabou jiskru dávají všechny svíčky a fajfka je nová.Ale ted sem zjistliže sem místo Pal x17 KOUPIL Pal X15,a vždycky je strašně černá vod oleje a to bude tim že je moc studená,takže musim koupit novou!Ale nejde mi na halvu že když to nakopnu tak to chytne ale tak na na půl vteřiny prostě to zavrčí a chycípne a pak už to musim rostlačit a chytá to hrozně blbě.A na vzduchovej filtr sem koukal a ten je čistej jenom na jednej straně trochu zasranej ale jinak je čistej,komprese je dobrá a po go mam najeto tak 1hodinu!No skusim koupit tu pal x17 naštelovat ten karbec podle toho co je napsaný v manuálu,ještě jednou našteluju předstih,dam novou přírubu k fitru protože už jí mam děravou a to by bylo aby to pořádně nejelo
Datum: 29. června 2009 16:10
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 ja o ty motorce necet nic a vim o ni vic nez ty......jak je to mozny?? Premejslej se mnou....proc muze davat svicka malou jiskru??? Spatna svicka,spatna fajfka,spatnej VN kabel,spatna CDI civky,spatnej drat na kostru,probijejici chcipak nebo jen bordel v Motoplatu(je tam nejaky cidlo a muze bejt zasrany).....to ze motorka spatne chyta muze bejt jak tou svickou tak treba tim,ze uz zase nema kompresi   Nebo treba.....nehlo se ti zapalovani?? Oni tyhle stary potvory sou hrozne citlivy uplne na vsechno..... muzes mit jen zasranej vzduchovej filtr  a sezen si ten preplavovaci kolik!!!!
Datum: 29. června 2009 16:00
 Já pročet k tomu celej manuál ale tam nic o slabej jiskře neni myslíte že kdyby tam něco o tom bylo tak se tady ptam?
Datum: 29. června 2009 14:18
Jméno: standa
IP: uživatel6518
 Ja bych asi dodal jednu vec,kterou uz sem rikal mnohokrát!!!!!!!! Precti si nejakou literaturu k 516!!! Tim myslim dilensky prirucky,navod k obsluze atd....atd.....atd....tohle uz je zoufalý....
Datum: 29. června 2009 10:32
 Cross a je ho 516....never ending story. Tys asi nepochopil že 516 neni motorka pro standartního motokrosaře. 516 neni stroj je to živej tvor ke kterýmu se tak musíš chovat. A jak je vidět ty se k ní chovat neumíš......
Datum: 29. června 2009 10:28
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 cau draci , ked idem prihlasovat fichtla co vsetko potrebujem a musim mat aby presiel tech. a emis kontrolou a dostal papiere a znacku???
za odpovede vopred dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:03
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 kde si viděl že se na motorkách dělají emise
Datum: 28. června 2009 20:03
 Zdravím, jsem motorkářský antitalent ale vlastním Jawa mosquito a když nastartuju tak se mi nevrací startovací páčka.Jak ji mám opravit??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:09
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Pokud s ní jde volně pohybovat, tak to je jen jí.. zkus tu pružinu, jesli není praskla a pak dej případně vědět co a jak..pokusím se poradit..
Datum: 30. června 2009 12:09
 A může to být i něčám jiným jak pružinou?
Datum: 30. června 2009 7:31
Jméno: Luďa
IP: uživatel5173
 Hele, tu pružinu vyměníš zcela jednoduše.. bez půlení motoru a tak.. tady někdo radí a asi neviděl nikdy mosquita jak to tam je. Odděláš řadičku, nakopávačku a sundáš a odšroubuješ myslim 3 šrouby navíku a dundáš ho.. ta přužina je nasazená na tom víku, ztak ji vysuneš a koupíš novou - je to na 20minut práce. To zmákneš, neboj. A sehnat taky jde..
Datum: 29. června 2009 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel3979
 pokud se jedná o díl,který je dostupný,tak je to prace na jedno odpoledne(pokud nenastanou komplikace  ),horsi je kdyz ten díl nejde sehnat a nebo na nej cekas pres pul roku    coz u moskita neni nic neobvyklyho  sou to nejaky slovinský motory na koncepci Puchu takze s dilama je ouvej..... preju hodne stesti
Datum: 29. června 2009 12:52
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 kdzy to nekdo umi za den to mas hotovy
Datum: 29. června 2009 10:57
Jméno: Radek
IP: uživatel721
 A jak dlouho by trvala asi oprava?
Datum: 28. června 2009 20:16
Jméno: mustang 23
IP: uživatel6517
 vymeneni pruziny znamena rozpulit motor tak jestli fakt poleno tak at ti s tin nekdo pomuze
Datum: 28. června 2009 19:48
 s parasklou pruzinu startovani,, je tu k mani,, omrkni katalog dilu na sesa moto a vymen si ji,,
Datum: 28. června 2009 19:20
Jméno: Filip
IP: uživatel924
 No bude to asi praskla pruzina v motoru a kdyz pises ze si antitalent tak si to nech nekde udelat.
Datum: 28. června 2009 19:17
 Nazdar borcí.Seso mam 2 otazky. 1.Těsnění pod hlavu 634 (číslo výrobku : T0706) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1??????
2.Těsnící kroužek startovačky ( číslo výrobku : K0416) pasuje i na ČZ 175 typ 487.1??????
Díky za odpověd. ZDAR
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 19:43
 ano obe
Datum: 28. června 2009 19:43
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Zdarec draci,potřebuji poradit,mám hercules ultra 80 s motorem sachs,je tam karburátor bing 21,jakým karburátorem bych ho mohl nahradit????Mám totiž problém s tím,že když otevřu benzín,nastartuju,tak ujedu pár kilometrů (cca 3km) a motor chcípne,přitom benzín v hadičkách do karburátoru je,a pak můžu šlapat jak chci a nechytne až za nějakou chvíly.Díky moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. června 2009 21:29
 Ahoj já si myslím že nemáš karburátor od motoru tepelně odizolovaný a proto se po ohřátí válce ohřeje i karbec a benzín v plovakávé komoře
se začne vařit a je po ježdění. Zkus dát tepelnou podložku pod koleno.
Datum: 29. června 2009 21:29
 treba Dellorto 19 , a ses si jistej ze to bude delat karburator? nebo nestacilo by jen serizeni? to spis vypada ze nejede kdyz se trochu vic zahreje... jinak kdyby ses toho Binga zbavoval tak bych mel zajem
Datum: 28. června 2009 18:26
Jméno: otas
IP: uživatel2115
 Čus hoši jak mám udělat na simsonu aby když pustim plyn tak aby mi to nechcíplo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2009 20:42
 na plinovy bowden je nastavovaci srob a stym mozes nastavit volnobech
Datum: 28. června 2009 20:42
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Čau kluci mám takový probleém. Mám mustanga a vůbec mi nechce držet plyn, když to ten šroubek hodně přitáhnu tak je to ve vysokých otáčkách, ale začne to klesat a nakonec to chcípne. Jinak jede pěkně všecko v pořátku, tak vůbec nevim čím by to mohlo být. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2009 12:52
 ja bych se podival jestli je jehla na spravnym zarezu urcite to bude delat chuda smes tak kdyztak zkus zvednout jehlu (za skousku nic nedas)
Datum: 30. června 2009 12:52
Jméno: Mirek
IP: uživatel4226
 Hladina je dobrá a šoupátko mám nový to se zvadé tak právě vůbec nevim
Datum: 28. června 2009 20:08
Jméno: Sharky
IP: uživatel6455
 kup nový šoupátko. to tvoje je nejspíš v místě nastavení volnoběhu vyfrézovaný a proto nejde nastavit. když nastavuješ volnoběh tak jen při přidaném plynu/zvedlém šoupátku, jinak do něj vrtáš díru
Datum: 28. června 2009 19:29
Jméno: UMS
IP: uživatel5685
 tipl bych to na hladinu
Datum: 28. června 2009 19:00
|



|