 Zdravím draci, mám jednoduchou otázku: Při přechodu z M2T na polosyntetiku jsem nejspíš podcenil nutnost vyčištění motoru od usazenin a ztratil jsem výkon. Myslíte že by se s tím motor mohl za nějaký čas srovnat nebo mi tam ten olej rozpustil karbon nebo něco jiného...? Prosím poraďte ať vím jestli mám jezdit nebo rozebírat. Díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2009 7:58
 No, já teda nechci bejt za zpátečníka, ale nevím, co proti m2t všichni máte??! Jasně, jsou dneska i lepší oleje, ale taky jsou do lepších motorů!!!!!!!! Motory, o kterých se tady bavíte, byly na m2t postavený, protože v té době nic jinýho nebylo, než m2t a m6a a na oboje to jezdilo perfektně, jde o to, jak kdo motor umí doladit, dnešní oleje jsou mnohem řidší, a nejsou tudíž schopný na stěně vytvořit takovou vrstvu oleje, kterou motor potřebuje, aby mohl dobře fungovat....samozřejmě to není pravidlo, ale maximálně bych tam dal TSF. Mám čízu, 487, r.v.91, a taky bych do ní nedával nic moc "lepšího", dlouho jezdila na TSF, Vallar torsu 2t, castrol 2t,syntetický oleje nemá cenu do toho ani lít....a to je ten motor podstatně mladší, než ten, co je pro pincka....
Datum: 03. října 2009 7:58
 Ok díky, já to zítra zkusím projet a uvidím. A zkusím se mrknout do válce jak to tam vypadá. Myslím že to bude premiéra, protože za těch 40 let motor nebyl půlený a možná, že je origo i válec a kroužky  Takže na výkonu se podepisuje hlavně věk, ale stejně.....
Datum: 02. října 2009 20:27
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 este jsem nenapsal jednu dulezitou vec ja jsem zezacatku michyl oba oleje dohromady abych se zbavil toho staryho M2T tak se to mozna tak rychle neuvolnilo a po case jsem daval jenom castrol
Datum: 02. října 2009 20:17
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 vy mate zase blby rady Wafel vubec nane nedej maz dal syntetyku taky pouzivam udelal jsem GO ale valec nebyl vybrousen zustal jak jsem ho sehnal jezdenej na M2T a dal jsem pouze novy krouzky. po GO jsem presel na castrol a nakou dobu to moc netahlo zaclo to pekne tahnout az po 1500 km dlouho si to sedalo tobe doporucuju sundat valec a skusit ho vycistit jestli je to nak hodne znat na vykonu a ten vejfuk s kolenem klidne vycisti . jinak jestli mas pouzdro na pist. cepu tak je lepsi mazat 1:40 co jsem se docet protoze se ten olej spatne dostava do toho futra ale pokud mas uz jehlovy lozisko na pist. cepu tak 1:50
Datum: 02. října 2009 20:15
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 kdyz to pisou na obalu
Datum: 02. října 2009 20:12
 Výfuk jsem kontroval je čistý, koleno taky. Mažu 1:40. Asi bych měl 1:50 ne? Když to píšou na obalu...
Datum: 02. října 2009 20:08
 No já bych nepřecházel na polosyntetiku ale na minerál.
Datum: 02. října 2009 20:04
 A tohle si sebral kde? Je to polosyntetika (Super HP 2) a doporučil mi ho známý, který ne něj jezdí a není to žádný začátečník ale zkušený fichtlař
Datum: 02. října 2009 20:04
 Neboj motor si s tím poradí hravě,Ale co by chtělo vyčistit je výfuk tam se to většinou všechno zalepí a to může dělat to že ti to nejede. A kolik mažeš??\\r\\n
Datum: 02. října 2009 20:02
Jméno: Michal Kotrč
IP: uživatel1337
 cau reknu tim cim to nejspis je : do originalniho motoru nemuzes lejt syntetiku ! ten motor na to neni delanej horni mez pro fichtlackej motor je TSF syntetika to neumaze
Datum: 02. října 2009 20:00
|



|