|
 Jo a ještě jeden dotaz, co a čím mám vyleštit v motoru? Pomohlo by vyleštit kolínko od karbece a čím? a pak vnitřek motoru (kanálky čím?) Díky moc za rady! P.S. Pomůže to?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2009 16:50
 sagosek- myslimze jsem toho vyzkousel a udelal 5xtolik co ty a vim o cem mluvim ze ti J90jede vic jak ostatnim neni ve vylestenejch kanalech ale v necem jiným...
Datum: 11. října 2009 16:50
 Ti co to nikdy nezkusili vždycky nejvíc rozumujou, nedělej to, je to nanic... Já to mám odskoušený, vyleštěná kliková skříň, kanály ve válci, dno pístu... mašina valí jak utržená ze řetězu... Je to teda na Jawě 90, sériové motory si dávám k snídani... můžeš to vzít jen hladkým smirkovým papírem, jde to s tím pěkně ale je s tím jebačka...
Datum: 11. října 2009 14:24
 nejaky lesteni ti vykon neprida napriklad v originalnim kolinku od karburator je uplne jiný problem nez v jakosti povrchu... napis mi mejl ti neco k tomu reknu...
Datum: 11. října 2009 12:30
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 je to nahovno vyser se na leštění jediný co vylešti je dno pístu a výfukový kalál kuli usazování karbonu ale jinak je leštění napíču
Datum: 11. října 2009 11:01
 A proč ne? všichni říkají, že pomůže když vyleštíš kanálky kolínko od karbece atd. Já to chci vyzkoušet. Někdo říká, že jo někdo ne tak jak? popřípadě čím to mám udělat?
Datum: 11. října 2009 10:26
 nepomuze!
Datum: 11. října 2009 10:19
|



|