 Custee! keby by som dal do pionyra piest s piestnim cepem 10mm malo by sa to niakú nevihodu? (do mototoru bez tuninga)
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. prosince 2009 14:29
Jméno: Botik
IP: uživatel5727
 Myslim si že je to zbytečné protže tam budes muset dát nové pouzdro
Datum: 24. prosince 2009 14:29
 inak presne klec to nebude,bude to normalne lozisko jehlové tak ze bude mat pevny vonkajsi kruzok a bude dolisovanej do oka ojnice bez bronzového futra (ako normalné lozisko napriklat do bloky motora) a vnutri uz bude ako u jehlovej klece ze lehli budo na pistni cep
Datum: 23. prosince 2009 19:24
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Heh ta jehlova klec mi nejak unikla..sorac
Datum: 23. prosince 2009 17:40
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 čti co píše jenco,nez zacnes oponovat.....do puvodniho oka dá jehlovou klec a v ni bude mit 10mm čep.......nikde žádná vůle nebude,jen bude mit pist z pařeza a ty se na jednokruhu uz delaj taky......
Datum: 23. prosince 2009 17:36
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Jenze ojnice z 20,21,23 maj nahore v oku diru pro 14,1 cep takze tam nemuzes dat s 10 cepem ani by to melo vuli
Datum: 23. prosince 2009 17:07
Jméno: Standa
IP: uživatel6768
 tak to by nemel být problém.......dandy,moskito i simson jezdi na 12mm čepu.....nektere skutry dokonce na 10mm čepu......
Datum: 23. prosince 2009 17:02
 jo az tak blbej nejsem no  mal by som to na jehláh
Datum: 23. prosince 2009 16:52
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ten pist by mel 3.1 mm vuli v futru coz by asi nedelalo dobrotu....
Datum: 23. prosince 2009 16:51
 njn ale ja by som mal ojnice 20,21,23 len piest s cepem 10mm
Datum: 23. prosince 2009 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel6768
 no uz nekolika lidem na na parezu s kompresnim pomerem jako 21 ta ojnice praskla....roztrhla se...dokonce se ví,že u 05 ta ojnice praskala tak presli na ojnici s okem 14.1mm a mohutnejsim telem ojnice......
Datum: 23. prosince 2009 16:41
|



|