 Mohl by mi někdo, kdo si koupil ten osmý výbrus, napsat, kolik pod ten válec narval těch papírovejch těsnění, aby píst netlouk odo hlavy.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 16:34
 no ja som o 8 výbruse počul len o srovnány kanáoch ale nie o podladaný válca nemáš ti náhodou dajaký divný piest (napríklad z škody 110LS)???
Datum: 04. ledna 2010 16:34
 Dobre,muj chronologickej vyvoj 8.vybrusu.....dal sem to na motor,netocilo se to,vypodlozil sem to asi 3 tesnenima,furt blbý,pridelal sem jedno ze ctvrtky,chvilku to slo,pak si to sedlo a zase to klepalo,tak sem pridal dalsi ze ctvrtky,zase to chvili drzelo a zase to zaclo klepat,udelal sem silny tesneni z krabice od bot,neklepalo to,ale furt to bylo mokrý jak kdyz tam fouká a jelo to divne....pak sem se naštval,skocil sem k sousedovi,ten nejak utocil hlavu na soustruhu aby mela uzsi tu dosedaci plochu a vlez se tam píst,mezitim sem zarovnal bordel v kanalech,popasoval a od ty doby jsem o tom nevedel.....bez problemu to jezdilo az do ted......
Datum: 04. ledna 2010 16:22
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To není papírové těsnění, ale takovej hliníkový plíšek. Ale hlava na Pio je myslím dělaná do 8. výbrusu bez úpravy (do vrtání 40 mm)
Datum: 04. ledna 2010 15:32
|



|