Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdarec, včera jsem měl dotaz ohledně výbrusu a stáčení hlavy. Dneska jsem měřil hlavu.... 38,77 mm. Chtěl bych tam 5. výbrus a ten má průměr 39,25 mm. A tak nevím, jestli by to pasovalo. Chci si ji nechat snížit. Mluvil jsem se Stejskalem a on mi ji sníží, ale tvrdí, že hlavy na PIO jsou dělaný do vrtání 40 mm. Tak jsem z toho totálně zmatenej. Ale nechci jeho 5,5 kit. Ono je problém s tím, že nevím jestli by to moje převodovka 05 vydržela. Ono i po GO převodovky už 2 krát vyskočila dvojka a trojka. Ale od té doby nic. Tak mě prosím poraďte. Měl bych tam dát ten těsnící kroužek, jak jste mi radili? Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2010 19:49
 1)původní hlavy byly vrtaný na průměr 39, protože se nepočítalo s vyšším než 4 výbrusem
2)toto je pro Ondragama. Ty jsi přesvědčen že jde něco obrobit přesně jen CNC technologií,že? bud klidnej, motorka je natolik vepřesnej výrobek že jdou díly obrábět na konvenčních strojích. přál bych ti vidět formu na karburátor.je složená ze spousty dílů a hejblat. navíc když se zinek leje tlakově, tak proteče skulinou že jí není skoro vidět. no a taky se ty formy dělaly konvenčně. jen ji musel vyrábět fachman a ne patlal.
Datum: 04. ledna 2010 19:49
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Hoši já se olouvám hlavně Stejskýmu. Totiž tento dotaz jsem sem dal ještě před tím, než jste mi poslal mail (ten druhý). Moc se ještě jednou omlouvám.
Datum: 04. ledna 2010 19:34
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 tak to se ti omlouvam...ke me tahle zprava prisla z druhy ruky,takze to nekdo skomolil....totiz nekdo rikal,ze ty si rikal atd....to ze delas hlavy 40mm vim,vzdyt ji mam....
Datum: 04. ledna 2010 18:28
 Psal jsem, že upravené hlavy cestovní úpravy mají průměr antidetonační štěrbiny zvětšený, o rozměru originální hlavy jsem se nezmiňoval.
Datum: 04. ledna 2010 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel8396
 zaver je takový,ze sme byli asi jen 3 lidi komu to mlatilo......a pritom vsechny hlavy co sem nasel doma byly 39mm .....asi smula....stejsky rika,ze byli vsechny 40mm.....ja takovou este v ruce nemel...... o tom by sme se mohli dohadovat hodiny ale......ono tech 39mm je i logický,protoze driv se delali vybrusy jen do 39mm.....a kolikrat ani v mototechne nemaj na 4.vybrus píst........jen na objednani..... treba u hlavy 38.77(hlava na tehdejsi posledni standartni vybrus) a pistu 39.25 by problem nemusel bejt,ale ja po moji skusenosti bych to neriskoval......píst čumí asi o desetinu z válce......takze ty hrany by se potkali.....
Datum: 04. ledna 2010 18:07
 Závěr je tedy takový, že s tehdejšími nástroji mohla každá hlava mít jiný průměr a někomu ten píst holt mlátí, někomu ne.
Datum: 04. ledna 2010 17:00
 Hele ja tu hlavu mel necelých 39mm a píst 40mm do ní mlátil. Proste tu hlavu bych vykrouhal na 40mm a hotovo,klidne at ti ji snizi na objem 5.5ml,pak to parádně jede.....specialne u motoru 05 do roku 65 bych se bal,ze to prevodovka nevydrzi..... pozdejsi uz meli vicekolikovy zasouvani kolecek a ty koliky se neulamovali a kolecka se nevyštípavali..... jinak ti poradim,pokud ti obcas neco proskočí,kup si do radiciho automatu novou totalne tvrdou pruzinu na mustanga a bacha u pareů a u 05 je strasne dulezity,aby nemel vuli kolicek ve vidličce!! likviduje to dvojkovy kolecka i hridele.......jinak v parezu mi ta pruzina podrzela i totalne ozvejkany kolecka a nevyskocilo nic,jen to obcas jakoby proskocilo
Datum: 04. ledna 2010 16:51
|



|