|
|
|
| |
Jméno: nanuk
IP: uživatel8708
 Zdar chclapi, chci se zeptat, jekej je rozdil mezi normalnim pistem do pionyra a tim tuningovym (teda krome dvou pistnich krouzku) a jestli je potreba delat novej vybrus a kterej je lepsi? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 18:22
 Už není fichtl jak fitl prosím vás Pro ty kro se ptají na takovýto tuningový věci :::: PIŠTE PLS JESTLI TO CHCEŠ POUŽÍT NA ZÁVODNÍM ČI SERIOVÉM STROJI .Urychly se tak odpověd.Ale ve většině případů ( pokud se jedná o seriák) je nejlepší použít kvatitní seriový díly .
Datum: 09. února 2010 18:22
 chtěl bych znám teorii která říká že jednokroužek a seštelovaný karbec hooodně zvýší spotřebu
Datum: 08. února 2010 21:12
Jméno: peterson
IP: uživatel8709
 pokial nemas upraveny motor tak ti to je k nicomu ten jednokruzkovy piest
Datum: 08. února 2010 21:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 normální je normální no a ten tuning ten je hodně do rychlosti do tahu je podle mě lepší klasickej. ale ten tuning(závodní) je lepší si ještě zvětšit kanálky a seštelovat karbec. ale to ne na běžný používání zbytečný a navíc to hooodně žere.
Datum: 08. února 2010 21:09
|



|