Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravi od kolika se může prom vás řídit trabant?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 20:24
Datum: 10. února 2010 20:24
 asi že jo to dvoutakt
Datum: 10. února 2010 19:45
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Na trabanta ridicak nepotrebujes..je to jenom vrčící odstrkovadlo
Datum: 10. února 2010 19:44
 to je zaw dotaz jak od děcka  ....vole když je to auto tak od kolika asi? no přece od 18ti... co tě vedlo k tak blbému dotazu?
Datum: 10. února 2010 19:28
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
Datum: 10. února 2010 19:21
Posl.aktualizace: 11. února 2010 12:35
 za fichtla 2 000 kc dostanes vic ne
Datum: 11. února 2010 12:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no já myslím že toho pionýra by jsi mohl za 3000 prodat...když kolikrát vidím co se prodává z prominutím za vraky za 1500 tak tohle by jsi mohl prodat
Datum: 10. února 2010 21:52
 To je pěkný pionýr. Když zapojíš elektriku a aby vše fungovalo jak má tak i za ty 3000-3500 bys to prodal Já jsem prodal jednomu sběrateli z Vernsdorfa pincka,kterého jsem složil jenom z dílů co jsem posbíral po sběrnách za 3000 a to byla teda popelnica jak bejk. Příjel si pro to až ke mě do Vracova u Hodonína
Datum: 10. února 2010 21:51
 A co kdybych zapojil světla i zadní brzdu? Vrazil jsem do něho skoro 5000,- takže bych byl rád kdybych ho prodal aspoň za polovinu
Datum: 10. února 2010 20:41
Jméno: Pery
IP: uživatel8723
 za toho piononýra,vzhledem k těm světlum tak cirka 1800-2200 za to by se mohl prodat
Datum: 10. února 2010 20:28
 cau prosimvas slozil sem motor mam tam nový lamely mezi lamelu pružinky ve spojce a spojka mi klouze aji kdyz vytahnu tyčinku nevíte proč mockrat dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:39
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 odkud jsi dada?
Datum: 12. února 2010 18:39
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 viděl bych to tak že jsi to tam dal nějak špatně a máš to tam (kov na kov) a proto to klouže ...a máš ferodový lamely nebo korkový??
Datum: 10. února 2010 21:55
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 máš tu mezilamelu uprostřed těch lamel ?
Datum: 10. února 2010 19:38
 Měls to aspon den namočené v oleji?
Datum: 10. února 2010 19:31
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 musíš to seštělovat na pravim bloku motoru tim šroubkem... trošku ji povol
Datum: 10. února 2010 18:57
 zdarec to co jste mě sem napsali za rady jsem zkusil a funguje to ale mam tu ještě malej problémeček který mě dělal i před tím když tomu dám naplno tak to začne vynechávat jako když se vám ucpe triska ale když plyn uberu a zase přidám tak je to v poho jakoby tam když to jede úplně naplno nestačil dotíkat benzín ale to není přece možný vše je čistý nic není ucpaný ale když tam dám jinou svíčku tak to tolik nedělá. ???????????,
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 18:30
 zdar draci nevite kdo chromuje ve stredoceskym kraji nebo na kutnohorsku??
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:53
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Kolik má cenu motor na Stadiona S22- bez karbece, jinak kompletní. Není zadřený. Vše je. nic nechybí. Zápalko jest, ten plíšek kolem zápalka taky. Kolik to podle Vás může mít cenu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 19:34
 řek bych tk cca 2000,-.Záleží jestly máš "plnej válec".Já jsem nedávno prodal motor po GO.Měl plnej válec a neměl číslo motoru.Skončil na 2700,-
Datum: 10. února 2010 19:34
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
Posl.aktualizace: 10. února 2010 20:25
 už se stalo
Datum: 10. února 2010 20:25
Jméno: smrdite
IP: uživatel7854
 Čau. Kolik by mě přibližně stál výbrus na 350ku? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 16:33
Jméno: Radek
IP: uživatel8591
 do 15stovek záleží kde to budeš dávat na výbrus
Datum: 10. února 2010 16:33
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,v čem se od sebe liší starej mustang od novýho?a má novější mustang i jinatší motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 20:20
Jméno: Pery
IP: uživatel8723
 ještě jsem zapomněl,zmněna je také v předním blatníku,hlavně v uchycení
Datum: 10. února 2010 20:20
Jméno: Pery
IP: uživatel8723
 rozdíly byli v parabole, tachometru, předních vydlících,výfuku,krytu řetězu,kostře
starší typ - v paraboje tachometr do 120km/h,přední vydlice byli ukončeny takovou zátkou,výfuk čibuk,zahnutý kryt řetězu,pleskatá kostra
novější typ - v parabole kulatý tachometr do 80km/h,na předních vydlicích je vidět šroup,výfuk useklý,kryt řetězu rovný a kulatá kostra
zmněny jsou také v originílních barvách
Datum: 10. února 2010 20:19
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 a pak bych řek že sou ještě rozdíly mezi blatníkama sou dva typy
Datum: 10. února 2010 19:42
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 u novějších jsou tlumiče nalisovánny v dolních brílích, u staršího ne
Datum: 10. února 2010 17:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 Ty přední vidlice jsou stejný...a ten kulatej řetěz myslel asi ten co se dával na starší typy ( s lištama) 20,21
Datum: 10. února 2010 17:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud vím, tak myslím moderní motory měli 2 kroužkové písty, starší 3 kroužkové. Od roku 1975 měli 30 W zápalko, před tím 20 W jinak se už myslím motory neliší.
Datum: 10. února 2010 17:05
 mělo by to byt stejné ty vidlice. Ted nevim co myslíš tím zakulaceným na konci... To máš asi na mysli ten nový co se dělá na simsony a pasuje i na pionýra
Datum: 10. února 2010 16:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 a myslíte že pruží všechny stejně(u předních vidlic)
Datum: 10. února 2010 16:02
 Jo, trubičkou, useklý a pak zakulacený na konci.
Datum: 10. února 2010 15:57
 3 typy? Pokud já vím tak 2  Jeden s koncovečkou na konci a druhý takový na konci jakoby odseklý... Pak byly ještě výfuky pařezácké ale to se na mustangy nedavalo. Ještě 05kové výfuky měli myslim pár jinačích detailů,uchycení například. Starý mustang měl ještě lisovanou kyvku,jinačí uchycení předního světla,uchycení předního blatníku,tuším že i zakulacený kryt řetazu
Datum: 10. února 2010 15:40
 Ještě ty novější nemaj a pak zase maj prachovky. Dávaly se asi 3 typ výfuků.
Datum: 10. února 2010 15:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 motory jsou stejný..možná že ten starší má ještě 20w zapalování...jináč zadní tlumiče jsou u toho staršího jako u 20,21,tachometr z jawy90 možná jiný uchycení blatníku...
Datum: 10. února 2010 14:59
 Zdar nemáte někdo schéma na fichtla s bošárnou? potřebuju to na čz mám tak zapalko z pařeza nebo 05 světla mě dou ale potřebuju ještě zapojit chcípání.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 14:23
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdarec to chcípání zapoj na bošárnu tak ,že dáš jeden drátek na číslo 30 a druhý do protivky dolu tedka nevim co to je tam za číslo
Datum: 10. února 2010 14:23
 mate taky nekdo mustanga s jednim uchycenim nadrze u krku ? mam diru pro srub jen z levy strany..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 20:34
 jo fajn ja se jen ptal protoze sem myslel ze mam neoriginalni andrz nebo neco..  a je tam matka a za ni dira do ramu ze ?
Datum: 10. února 2010 20:34
 to asi nekomu pred tebou ten druhy upadl.. omg
Datum: 10. února 2010 14:22
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Nevíte z čeho je karbec jikov 2634????
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 9:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 a jinak karburatory jikov jsou ze slitiny hliniku a zinku..
Datum: 11. února 2010 9:42
Jméno: filip
IP: uživatel924
 me ale nejde o to z jakyho to je materialu
Datum: 10. února 2010 16:09
 ja myslim ze je to slitina zinku
Datum: 10. února 2010 16:05
 Nějaký Amaly jsou i mosazný, ale třeba z pionýra je snad z hliníku.
Datum: 10. února 2010 16:03
 ondragam: ty chytráku hloupý, karbec neni z hliníku, ale je ze slitiny zinku
Datum: 10. února 2010 15:50
 Z hliníku.
Datum: 10. února 2010 12:54
 myslim že je to čz motokros
Datum: 10. února 2010 12:43
 Ahoj draci! Jak se nejlépe sundá starý lak?Děkuji za odpovědi!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 15:14
 opiskovat a mas klid
Datum: 10. února 2010 15:14
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 polejt louhem....nekdo tomu rika barvožrout či odstranovac starych naterů......s tou horkovzduškou to neni spatny,ale skus si takle udelat celyho fichtla......dratenej kotouc na flexu je taky parada,ale zase snim vsude nemuzes......ja to delal kombinací dráteny kotouč,louh a brusný papíry.......
Datum: 10. února 2010 13:04
 horkovzdušnou pistoli nebo letlampu ohřívat až se vytvoří na laku puchýřku pak to lze nádherně seškrábnout špachtlí a pak dosmirkovat do hladka na plech je to šetrnější než cokoliv...+
Datum: 10. února 2010 12:06
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 dratenej kotouc na flexu je nejlepsi - a mas to pez skrabancu- takze nemusis davat strikaci tmel - a mas peknej lak potom
Datum: 10. února 2010 11:46
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 skrabakem nebo dratenym kotoucem na flexu
Datum: 10. února 2010 11:35
 zdr draci, tak jsem se rozhod ze na jare nastrikam znova miho mazla - tedy mustanga 77 rok. - tady je http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_23_mustang_125 - je to stroj na normalni jezdení- ale temuzu si ho vynachvalit - tahle barva je jeste co jsem delal v 16 letech - ze spreju. ted jsem si rikal ze nejlepsi bude asi origo barva - a to ta oranžová - jak se delali v 77. - rikal jsem si ze bych si tady objednal u sesy ty origo samolepky na nadrz . - a aby vypadal v omhle barevnym provedeni http://jawagallery.net/?page=click&jm=pionyr&url=Jawa_50_typ_23_mustang_10 - a chci se zeptat zda nekdo nezna cisla ty oranžový byrvy - ja bych to nejak odhadl treba ale proc se nezeptat aby to bylo hned original a pak jestli ty blataky jsou slonova kost?????? - nebo by jste mi poradili jinou barevnou kombinaci????? - diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 17:07
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já bych ho udělal buďto oranžový, nebo žlutý.
Datum: 10. února 2010 17:07
 78 a ten vyfuk byl jen provizorne jinak mam celej v chromu
Datum: 10. února 2010 13:04
 jo jako pekny origo no - jestli jsou i ty blataky origo - tak jako pekny - ale jakej to mas rok vyroby????? - ja myslel ze v 77 se jeste lepili samolepky a jeste se nanadrz nestrikalo to logo
Datum: 10. února 2010 11:49
 sel bych do oranzovo cerny  tak mam ja original a pripada mi nejhezci  koukni mi na profil
Datum: 10. února 2010 10:48
 Opět žádám o radu.Stojím před otázkou co si pořídit po jawě 250.Je mi 15let a 250 se mi zdá slabá a chtěl bych něco co už by bralo ale nevím co.A na co bych si měl dávat bacha při koupi.Dík každou radu uvítám at to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 18:11
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 No já jsem četl, že to byly tyhle tipy. Ale pak už japonci měli lepší stroje a tak vznikly ČZ MTX (doufám že si to nepletu) 125. Kotoučové brzdy, centrál vzadu, kapalinou chalzený motor atd..... Vyrobilo se pár desítek kusů. Ale nevím nechci se hádat. Jestli si to nepletu s těmito: http://aukro.cz/item911780818_prodam_cz_mx_981_380cc_1973_r_v.html
Datum: 10. února 2010 18:11
 marek: trochu bych nesouhlasil s tvrzenim, ze v te dobe to byly nejlepsi krosky na svete, japonci byly jiz mnohem dale a tyto motocykly jim jiz nemolhy konkurovat...jinak na cize 125 se hodne sere prevodovka, protoze je docela poddimenzovana...ale ona se cz 125/516 obecne sere, neni to pouze prevodovka...
Datum: 10. února 2010 17:37
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Přesně jak říká Standa. Kup si ČZ 125/516. Má to cca 30 koní, váha kolem 120 kg..... 6 kvalt. To jede jako drak! V terénu to jezdí super. V té době to byly nejlepší krosky/endura na světe  jedině tohle. Cena kolem 15000 kč což jde.
Datum: 10. února 2010 17:09
Jméno: standa
IP: uživatel8719
Datum: 10. února 2010 13:15
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 PitBike
Datum: 10. února 2010 12:22
 tak to je na tobe..ja bych zustal u jawy nebo cezety ...
Datum: 10. února 2010 10:08
 No to jo ale třeba nějaký enduro by nebylo špatný co?
Datum: 10. února 2010 10:07
 http://www.youtube.com/watch?v=7naMpb7E6Uo  nebal bych se toho ..chchhi ji taky na to samy co ty
Datum: 10. února 2010 10:02
 No jo ale já to chci do terénu a 350 prý do terénu moc není jo udaje mám tady v profilu
Datum: 10. února 2010 9:53
 jinak byt tebou poridim si 350/634 to je delo... a da se sehnat za sluny prachy
Datum: 10. února 2010 9:43
 no a prave odkud ses a co za ni
Datum: 10. února 2010 9:41
 No prodám ji vyd ale nevím co si po ní pořídit
Datum: 10. února 2010 9:38
 a co budes delat s tou 250 ?
Datum: 10. února 2010 9:34
 a budes delat s tou 250 ?
Datum: 10. února 2010 9:33
 hel ejak je to teda s tim vybrusem abych nemusel zajizdet tolik km nechat si to udelast s veci vuli teda ? misto 0.25 nechat 0.30 ? a kolik km se zajizdi potom ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. února 2010 9:28
Jméno: standa
IP: uživatel8726
 z vlastní skusenosti vím,ze nejvíc volně a s ohledem na motor se musí jezdit prvních 150-200km,pak se zacne vybrus pomalu povolovat a muze se zacit jezdit skoro "normalne" ale zadny extra vytáčení!!! Musíš poslouchat motor a vnímat co říká......samozrejmne válec bude uplne zajetý az po 1200-1500km......kdo rika ze ne,ze míň,tak je dobytek....az po uplnem zajeti dej jehlu zase dolu a maz normalne 1:40,behem zajizdeni jehlu zvednout aby byla bohatsi smes a redit benzin 1:30 s nejakym normalnim mineralnim olejem.......m2t nedoporučuju! a polosyntetika prodluzuje dobu zajíždění! Idealni je neco na bázi TSF.......
Datum: 11. února 2010 9:28
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Sakra sem se prepsal o nulu  sorac
Datum: 10. února 2010 15:23
 jaktoze jen 200 km ?
Datum: 10. února 2010 13:49
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 na zavodni motory se dela vybrus s vůlí 0.05mm......neni to kvuli zajizdeni ale kvuli rozpinavosti pístu(hliník) pri vysokých teplotách.....na seriový válec to nemá vyznam a mozna by to i ubralo na vykonu...... nejlepsi je klasickej výbrus,2 kruhy,serizenej stroj,bohatsi smes,poradnej olej,200km trpelivosti a mas vystaráno.......standartni vule je myslim 0.03mm....
Datum: 10. února 2010 13:08
 takze 0.30 jo ?
Datum: 10. února 2010 9:31
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kdyz das 0.5 tak to mas za 100 km zajety
Datum: 10. února 2010 9:23
Posl.aktualizace: 10. února 2010 16:46
Jméno: bobek
IP: uživatel7854
 No já bych to nekoupil...vloni sem pořídil 350/360 v peknym stavu s papírama za 1500. Na takovýhle rádoby teréní ůpravy se vybodni
Datum: 10. února 2010 16:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 určitě to za tu cenu ber jestli je motor v pořádku a ne v pordelu a nezvoni
Datum: 10. února 2010 14:28
 stando a nemas nejakou prebytecnou ? nejakou shanim
Datum: 10. února 2010 9:35
Jméno: standa
IP: uživatel8719
 tak ta motorka má cenu 3000,- maximalne a to jeste za predpokladu ze motor neni zvoneček....my takovyhle kupujem se znamym za tisicovku na díly......nechapu jak nekdo muze takle zničit 634.......chjoooo
Datum: 10. února 2010 9:09
Posl.aktualizace: 10. února 2010 8:46
 Zdar draci, když chci předělat normální zapalování na bateriové, tak to jako stačí napíchnout ty póly baterie (jedno na kostru a druhé za kondík a kladívko)?? nebo se to musí nějak upravit?? a nebude tam dělat bugr, že je to stejnosměrný proud a né střídavý?? díky moc za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2010 7:00
Jméno: Chong
IP: uživatel7823
 Rozvod na fichtlech je střídavý. Nelze bez úprav baterii připojit.
Datum: 10. února 2010 7:00
 Zdar draci.Zháním na mustanga pásku na nádrž nevíte někdo o nějaké.Samozřejmě zaplatím.
Díky za nabídku.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 23:10
 JA tu pasku vyhodil..doted lituju ..
Datum: 09. února 2010 23:10
|



|