Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Ahoj draci, dotaz - jaký je rozdíl v ložiskách ZKL a SKF na kliku? Prý ZKL moc dobrý nejsou...poraďte, půlim motor a nerad bych to dělal za nedlouho zas
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2010 19:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 zalezi na spusobu jizdy a vymene oleje me se vysypali loziska v prevodovce za 3 roky ale je pravda ze na klice vydrzeli a este by par kilometru snesli
Datum: 09. února 2010 19:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já mám normálně nová ZVL a nic zvláštního. Přijde mi blbost dávat 400 kč za kliková ložiska. To je prostě moc. Takhle: pokud by jsi měl kompresák někde kolme 11,5:1 až 12:1 tak neřeknu. Ale stejský píše, že ten jeho kompresák je 10:1. Takže žádný extrémní tlak. Je to vaše věc. Ale mě ložiska v motoru ZVL vydrželi 35 let od výroby. Motor nebyl nikdy od výroby půlený až tento rok. Sice jsem je vyměnil, ale nevypadaly poškozeně. A ještě se krásně točili. A to tam byli 30 let. Takže myslím, že něco vydrží.
Datum: 09. února 2010 17:57
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Přesně
Datum: 09. února 2010 13:06
Jméno: péro
IP: uživatel2889
 tak když už bych měnil ložiska tak bych dal všechny stejný...jináč ZKL nejsou nijak nekvalitní ložiska ale jsou to origonální ložiska co se montovali z výroby...ale dneska už jsou i kvalitnější (NSK,SKF,atd...),pro tu cestovní úpravu bych volil jedny z těch kvalitnějších
Datum: 09. února 2010 10:04
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Na kliku urcite SKF nebo NTN proste neco kvalitnejsiho ale do zbytku motoru staci ZavodyKulickovychLozisek
Datum: 09. února 2010 8:50
Jméno: Lídr
IP: uživatel4264
 Jinak je to na origo motor se Stejskyho cestovní sadou...
Datum: 09. února 2010 8:28
|



|